-
Βάζεις άλλη μία παράμετρο που σηκώνει πολύ μεγάλη συζήτηση. Εκείνο το κατά πόσο αν είχαμε τη δυνατότητα, θα αγοράζαμε 8κύλινδρο...
Το ότι η Ελλάδα είναι μπανανία είναι γνωστό τοις πάσι, άρα δεν τη χρησιμοποιώ ως παράδειγμα. Οι Αγγλογαλλογερμανοί όμως έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν 8κύλινδρο. Κι όμως δεν το κάνουν. Αντιθέτως επιλέγουν το αυτοκίνητο που χρειάζονται. Ένας παράγοντας είναι σαφώς το κόστος των καυσίμων, ένας δεύτερος όμως παράγοντας εξίσου σημαντικός είναι το συλλογικό ασυνείδητο των Ευρωπαίων και η σαφώς πιο αυτοπεριοριζόμενη αντίληψη που προέρχεται από το παρελθόν τους. Έχοντας βιώσει δύο καταστροφικούς πολέμους, πείνα και ανέχεια στην πρόσφατη ιστορία τους, τους κάνει πολύ πιο μετρημένους στον 'υλισμό' τους. Ο ευρωπαίος δύσκολα αγοράζει 4 λιτρο τζιπ, ακόμη κι αν έχει το χρήμα... εφόσον δεν το χρειάζεται (αν και τώρα τελευταία ο 'νεοπλουτισμός' έχει χτυπήσει παντού την πόρτα). Η αλαζονεία της αμερικάνικης κοινωνίας αντικατοπτρίζεται από το μέγεθος των κτιρίων έως εκείνο των αυτοκινήτων τους. Αυτό δεν είναι αντιαμερικανισμός, ούτε καν κατηγορία συλλογική προς ένα έθνος, είναι απλή διαπίστωση. Με λίγα λόγια οι Αμερικάνοι κατασκευάζουν και αγοράζουν αυτοκίνητα που υπαγορεύει η κουλτούρα τους... το ίδιο και οι Ευρωπαίοι. Ουδέν μεμπτό (εκτός της αδιαφορίας τους για τις περιβαντολογικές επιπτώσεις της υπερκατανάλωσής τους, σε πρώτες ύλες και ενέργεια).
-
Ο χρήστης Dayan έγραψε:
Απλα πρεπει να κατανοησεις οτι εδω στην Ελλαδα το ποσοστο πληθισμου που αγαπαει τα Αμερικανικα ειναι μηδαμινο.
Ο κυριος λογος που το ποσοστο που 'αγαπαει' τα ΗΠΑμερικανινα αυτοκινητα (αν και πρεπει να ορισουμε τι σημενει αυτο διοτι ειναι γενικο), ειναι η παντελης ελληψη γνωσης για την ΗΠΑΜερικανικη αυτοκινητιστικη ιστορια και ειναι περα απο παντελης γνωση για την πραγματικοτητα σημερα για αυτα. Τελοπ\ιο παραδειγα? Ο ΣΧ. Ο ανθρωπος ειναι ο ορισμος του Ελληνικου ανθρωπου του αυτοκινητου και το εχει παραδεχθει (αν και φανηκε απο πραγματ που ειπε στο παρελθον), οτι δεν ειναι γνωστης της απεραντης οχθης. Αυτο ειναι ακριβος το ολο θεμα μου εδω.
Δεν χρειαζεται να πωλουντε ΗΠΑμερικανικα αυτοκινητα στην Ελλαδα για να αγαπηθουν αυτα απο τους Ελληνες. Αποδειξη? Φερραρι. Βλεπεις πολλους Ελληνες να μπορουν να τα αγορασουν? Πορσε. Το ιδιο. Λαμπο και αλλα. Ξερεις τι εννοω.
Ο πραγματικος λατρης της αυτοκινησης αγαπαει ολη την αυτοκινηση και εχει προτιμησεις μονο και μονο επηδει εχει πρωσοπικο γουστο. Οχι επηδει εχει κολλησει απο μικρος σε μια μαρκα ή σε μια ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ σχολη (βλεπε Ιταλοφιλος) για καποιους λογους (που μερικες φορες ειναι λογο 'κολλημενης δημοσιογραφιας'). Και εχει προτιμησεις μονο οταν ερθει το μαχαιρι στο κοκκαλο. Οταν πρεπει να αγορασει ενα αυτοκινητο. Στην θεωρια ομως αγαπαει ολον τον τομεα.
Εγω ειμαι το καλυτερο παραγειγμα του παραπανω. Και εγω καποτε μονο 4 Τροχοι διαβαζα και ζουσα στην Ελλαδα ως νεαρος με ψωνιο για την θεωρια του αυτοκινητου. Και τοτε, δεν υπηρχε τηλεφωνο στην Ελλαδα, οχι Ιντερνετ. Οι προβολη μου σε γνωσης του τομεα ηταν το περιοδικο. Το αποτελεσμα? Ετσι σκεφτομου και εγω. ΗΠΑ? Τιποτε δεν εχουν να δειξουν. Ολα σκαρτα. Δεν ειχα ιδεα για την ιστορια αλλα ουτε και την πραγματικοτητα του τοτε, παροντος. Μετα ειρθα εδω και εμεινα εδω και 10 χρονια μετα και με την βοηθεια των πολλαπλων ΜΜΕ, ξερω τα βασικα για την ιστορια. Ξερω περα απο τα βασικα για την πραγματικοτητα του παροντος. Και βλεπω ποσες εμπειριες 'εχανα' οταν δεν ηξερα αυτα που ξερω, μαζι με τις εμπειριες (οδηγωντας αυτοκινητα, κτλ). Και λεω στον ΚΚ, οτι ειναι ΑΝΑΓΚΑΙΟ να υπαρχει κομματι του περιοδικου καθε μηνα για τις ΗΠΑ και ενα τεραστιο αφιερωμα που θα κρατησει πολλαπλα τευχη για την Ιστορια εδω. Ακομη και οι κολλημενοι θα ειναι λιγοτερο κολλημενοι μετα απο λιγο καιρο.
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
ΡΕ παιδιά , μην αναφέρετε συνέχεια τους αμερικάνους και το αμερικάνικο εμπόριο κτλ κτλ.Μ'αυτό τον τρόπο χάνετε το δίκαιο σας.Φαίνεστε ,αν δεν είστε,κομπλεξικοί.Μιλήστε απλά για τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα και μόνο αυτά.Εμείς εξετάζουμε τα αυτοκίνητα τα ίδια.Προσωπικά η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία δε μου αρέσει για τους εξής λόγους.
1)Πολλά κυβικά και ως αποτέλεσμα μεγάλη κατανάλωση και μεγάλο βάρος
2)Λίγα άλογα σε σχέση με τα κυβικά(πχ Corvette Z06 5.7lt 405hp)
3)Μεγαλύτερη έμφαση στις ευθείες απ'ότι στις στροφές(αυτό φαίνεται και μέσα απο του γνωστότερους αγώνες των Η.Π.Α πχ Nascar,cart)
4)Έλλειψη μικρών αυτοκινήτων για την πόλη με μικρή κατανάλωση και μικρές διαστάσεις.
5)Αργοί ρυθμοί εξέλιξης και εύρεσης νέων τεχνολογιών τουλάχιστον σε σχέση με την Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.Αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι που δεν είμαι θαυμαστής της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας.Παρ'ολα αυτά αμα μου χαρίζανε ένα Viper δε θα έλεγα οχι.Αν ήταν όμως να το αγοράσω θα κοίταζα για κάτι άλλο.
Ο λογος που δεν σου αρεσει η ΗΠΑΜερικανικη αυτοκινητοβιομηχανία ειναι επηδει δεν εχει προβληθει σε αυτη οσο σε αυτην της Ευρωπης. Συγκεκριμενα δες την απαντηση μου στον Dayan.
-
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Γειά σας και Καλή Χρονιά!Διάβασα όλο αυτό το τόπικ και πραγματικά δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί υπήρξε τέτοια αντίδραση στην 'πρόκληση' του Γαβριήλ. Αυτοκινητιστικό Φόρουμ δεν είμαστε; Δεν υπάρχουν και κάποιοι που θέλουν να μάθουν για τα αμερικάνικα αυτοκίνητα; Δεν έχει ενδιαφέρον να μάθουμε κι εμείς για το τί συμβαίνει στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού;
Πιστεύω πως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η μαζική παραγωγή του αυτοκινήτου άρχισε στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, γι 'αυτό κι έγινε προσιτό στο μέσο πολίτη. Επίσης, τα περισσότερα 'ηλεκτρονικά' καλούδια που υπάρχουν σήμερα στα αυτοκίνητά μας, είναι προσαρμοσμένα προιόντα της αεροδιαστημικής έρευνας που διεξήχθη και διεξάγεται, πού αλλού, στην Αμερική. Για να μην αναφέρουμε τους αερόσακους.. Οι Αμερικάνοι πουλούσαν την τεχνολογία στους Ιαπωνέζους και αυτοί την προσαρμόζουν στη μαζική παραγωγή. (Αφήστε το άλλο, που η λαμαρίνα στα Αμερικάνικα αυτοκίνητα δεν παίζεται....)
Συμφωνώ, ότι τα αμ. αυτοκίνητα είναι ασύμφορα από κάθε άποψη για την Ευρώπη και ειδικά για την Ελλάδα, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι αυτοί ήταν οι πρώτοι που άρχισαν να εφαρμόζουν μέτρα κατα της ρύπανσης που αυτά επέφεραν. Όταν στην Αμερική κυκλοφορούσαν αυτοκίνητα με καταλύτες και ψεκασμό, στην Ευρώπη ακόμα είχαν καρμπυρατέρ! (Στη γειτονιά που μένω στο Μαρούσι, υπάρχει ένα παλιό αμερικάνικο Ford, θα κοιτάξω να σας πω και το μοντέλο, το οποίο θυμίζει τις 'βάρκες' που οδηγούσαν οι Ντιούκς τα 70's!Ε, αυτό έχει σήμα στην τάπα:Unleaded Fuel Only). Πιστεύω ότι οι ενεργειακές κυψέλες θα εφαρμοστούν πρώτα στην Αμερική.
Τέλος πάντων, επειδή κινδυνεύω να χαρακτηριστώ αμερικανάκι, θέλω να πω ότι εκφράζω μια εντελώς αμερόληπτη δική μου άποψη.Άλλωστε, είμαι εραστής των Ευρωπαικών αυτοκινήτων, Ιταλικών και Γερμανικών δηλαδή, τα οποία πιστεύω για τα μεν πρώτα ότι είναι τα πιό φινετσάτα, για δε τα δεύτερα ότι ενσωματώνουν τεχνολογία κ ποιότητα.Α! Είμαι και θαυμαστής της Χόντα την οποία σέβομαι για το ότι έχει κάνει μέσα από τους αγώνες και το έχει μεταφέρει στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Όχι δε θα αγόραζα ποτέ μια Viper. Γιατί όμως να μην ξέρω για την ίδια τη Viper; Κάτι τέτοιο θα με ωφελούσε πιστεύω...Ας μην δικάζουμε κάτι χωρίς δίκη. Είναι σώφρον, μέσα σε αυτό το Φόρουμ που γράφουμε, να οδηγούμαστε σε γόνιμο προβληματισμό και όχι σε κυνήγι μαγισσών.(Άκρως Ενδιαφέρουσα είναι και η άποψη του ΚΚ για όλα αυτά)
Κυριε Κωστα Καββαθα, για το γρουπ αναγνωστων οπως τον παραπανω μονο και μονο, ειναι ΑΝΑΓΚΑΙΟ να υπαρξουν περισσοτερο πληροφοριες για την απεραντη οχθη.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
...σε μια ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ σχολη (βλεπε Ιταλοφιλος) ...
-
Ο χρήστης ethnikaras έγραψε:
Εγω δε θα αναφερθω στο αυτοκινητιστικο μερος του thread αλλα στο υφος. Ψυχραιμια συνεστησαν πολλοι αλλα δεν φαινεται πουθενα στον οριζοντα. Gavriil, ακομα προσπαθω να κατανοησω τι προσπαθεις ακριβως να κανεις ανοιγωντας αυτο το θεμα: Α)να πιεσεις τον Κ.Κ. να σε βαλει στη συντακτικη ομαδα του περιοδικου? Ατυχως, γιατι οπως σου ειπαν και αλλοι στειλε ενα e-mail, τι το γραφεις εδω αφου οπως λες εμεις ειμαστε κολλημενοι οποτε κανονικα δεν επρεπε να σε ενδιαφερουν οι αντιδρασεις μας. Εκτος και αν σπας πλακα με το να τεντωνεις νευρα οποτε αλλαζει το θεμα. Β) Να μας μυησεις στην αμερικανικη κουλτουρα της αυτοκινησης? Υποθετω οτι υπαρχουν και αλλοι πιο ειδικοι και καλοι γνωστες του θεματος αυτου. Γ) Να κραξεις το περιοδικο που δεν εχει κανει τετοιο θεμα? Αληθεια σου λεω οτι περιμενω με αγωνια την απαντηση σου για το σκοπο σου για να καταλαβω τι συμβαινει και να συνεχισω τις αποριες μου!!!
ΥΓ : Παρακαλω να αποφυγεις το ειρωνικο στυλ, οπως δεν εχω και εγω αυτη τη διαθεση.Τους λογους τους εχω γραψει σε αυτο το θρεντ. Ψαξτους.
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
Παρακάμπτοντας τους διαξιφισμούς, θέλω να διατυπώσω δυο ερωτήματα.-
Ποιο είναι το 'προφίλ' του μέσου οικογενειακού αυτοκινήτου στις ΗΠΑ; Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, ζητώ στοιχεία για τις διαστάσεις, το βάρος, τον κινητήρα (κυβισμός, αριθμός κυλίνδρων και βαλβίδων, ιπποδύναμη), το επίπεδο του εξοπλισμού και την τιμή του.
-
Πόσα χρόνια κατά μέσο όρο διατηρεί στην κατοχή του ένα καινούριο αυτοκίνητο ο πολίτης των ΗΠΑ;
Για το πρωτο, τελοια ερωτηση. Οριστε η απαντηση:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ight=camry
Για το 2ο η απαντηση ειναι γυρω στα 5 με 6 χρονια.
-
-
Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
Ως γεννημένος στη Αμερικη και έχοντας περάσει τα περισσότερα χρονια της ζωης μου εκει, μπορώ να εκφρασω αποψη -δικαιωματικα- για τα Αμερικανικα οχηματα.Εαν δεν υπηρχε το τεκμηριο, ποσοι απο εμας δεν θα επαιρναν ενα μεταξενιο τριλλιτρο εξακυλινδρο της BMW (ψηφιζετε καλυτερος κινητηρας τα τελευταια 10 χρονια συνεχως) και ποσοι Ελληνες δεν θα επαιρναν το VIPER οταν ο Αμερικανος το αγοραζει 50.000 ευρωπουλα ?
Γεννηθηκες και εζησες στις ΗΠΑ και νομιζεις οτι το Βαιπερ κανει 50Κ Ευρω? Χμμμ...Κατι μυριζει εδω.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ως γεννημένος στη Αμερικη και έχοντας περάσει τα περισσότερα χρονια της ζωης μου εκει, μπορώ να εκφρασω αποψη -δικαιωματικα- για τα Αμερικανικα οχηματα.
Εαν δεν υπηρχε το τεκμηριο, ποσοι απο εμας δεν θα επαιρναν ενα μεταξενιο τριλλιτρο εξακυλινδρο της BMW (ψηφιζετε καλυτερος κινητηρας τα τελευταια 10 χρονια συνεχως) και ποσοι Ελληνες δεν θα επαιρναν το VIPER οταν ο Αμερικανος το αγοραζει 50.000 ευρωπουλα ?
Γεννηθηκες και εζησες στις ΗΠΑ και νομιζεις οτι το Βαιπερ κανει 50Κ Ευρω? Χμμμ...Κατι μυριζει εδω.
Try this:
http://www.carsdirect.com/build/options ... tore=false
$83k.
Δηλαδη ενα Z06 και ενα STi μαζι.
Νικος
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Παρακάμπτοντας τους διαξιφισμούς, θέλω να διατυπώσω δυο ερωτήματα.
-
Ποιο είναι το 'προφίλ' του μέσου οικογενειακού αυτοκινήτου στις ΗΠΑ; Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, ζητώ στοιχεία για τις διαστάσεις, το βάρος, τον κινητήρα (κυβισμός, αριθμός κυλίνδρων και βαλβίδων, ιπποδύναμη), το επίπεδο του εξοπλισμού και την τιμή του.
-
Πόσα χρόνια κατά μέσο όρο διατηρεί στην κατοχή του ένα καινούριο αυτοκίνητο ο πολίτης των ΗΠΑ;
Για το πρωτο, τελοια ερωτηση. Οριστε η απαντηση:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... ight=camry
Για το 2ο η απαντηση ειναι γυρω στα 5 με 6 χρονια.
Επισης σχετικα με το 2ο. Ειναι πολυ συνηθισμενο να αγοραζεις το αυτοκινητο με δανειο. Το επιτοκιο ειναι πολυ χαμηλο. Το δανειο ειναι για 4-5 χρονια. Οποτε το κρατας για την διαρκεια του δανειου και μετα το αλλαζεις για ενα κανουργιο. Επισης τωρα τελευταια εχουμε και το λησινγ που ειναι πιο φτηνο καθε μηνα και καθε 3-4 χρονια εχεις καινουργιο αυτοκινητο. Επισης σε αυτα τα 4-5 χρονια το αυτοκινητο εχει γυρω 70-100κ μιλλια. Πρεπει να καταλαβετε ενα πραγμα στη αμερικη το καινουργιο αυτοκινητο (μεσο ορο λεω οχι τα πολυτελειας) δεν περναει το καιρο του στην πυλωτη με το καλυμα. Βγαινει στο δρομο και χρησιμοποιειται. Επισης η αδεια κυκλοφοριας κοστιζει 30-50 δολ το χρονο η βενζινη ειναι το 1/3 της ευρωπαικης και φυσικα δεν υπαρχουν τεκμηρια και φορολογιες. Αν πληρωνεις κατι πληρωνεις οταν αγοραζεις πιο πολυ βενζινη (με το φορο) οταν εχεις πιο πολλα κυβικα/καταναλωση.
Νικος
-
-
Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
Ως γεννημένος στη Αμερικη και έχοντας περάσει τα περισσότερα χρονια της ζωης μου εκει, μπορώ να εκφρασω αποψη -δικαιωματικα- για τα Αμερικανικα οχηματα.Αρχιζοντας απο το τελος, το Δια ταυτα ειναι 'Περι ορεξεως κολοκυθοπιττα'
Αλλα γουσταρουν οι ανθρωποι και αλλα τους φτιαχνουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες.
Δηλαδη εαν εμεις ΔΕΝ ειχαμε τις κυβερνησεις που μας πηδανε με δασμους στο αυτοκινητο θα αγοραζαμε τα 1400 και τα 1600 και ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΤΑ ΟΚΤΑΚΥΛΙΝΔΡΑ ?
Εαν δεν υπηρχε το τεκμηριο, ποσοι απο εμας δεν θα επαιρναν ενα μεταξενιο τριλλιτρο εξακυλινδρο της BMW (ψηφιζετε καλυτερος κινητηρας τα τελευταια 10 χρονια συνεχως) και ποσοι Ελληνες δεν θα επαιρναν το VIPER οταν ο Αμερικανος το αγοραζει 50.000 ευρωπουλα ?
Για να κανω το δικηγορο του 'εξω απο εδω' το Viper ειναι ελαφρυτερο απο το EVO 7, εχει καλυτερα κρατηματα στην ασφαλτο απο το EVO, κοστιζει το 1/4 μιας φερραρι, κανει δωδεκαρι το τετρακοσσαρι κατευθειαν απο την αντιπροσωπεια και με λιγα λεφτα κανει τετρακοσσαρι σε οκτω δευτερα και μετα περναει και ΚΤΕΟ ! Και το καλυτερο: ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΠΟΤΕ ! Για αυτο και το βλεπουμε να πρωταγωνιστει σε ολους τους Ευρωπαικους αγωνες ταχυτητας και αντοχης ΣΤΑ ΙΣΙΑ με τα Πορσε και Φερραρι.
Αρα ουτε απο τεχνολογια πασχουν οι Αμερικανοι γιατι οτι hi tech παραγεται σε αυτο το κοσμο ειναι κατα 90% Made in USA.
Απλα ειναι αλλη η φιλοσοφια τους στο θεμα αυτοκινητο και δεν πρεπει να τους κατακρινουμε ρατσιστικα.
Οι ανθρωποι γουσταρουν να ξυπνανε το πρωι της Κυριακης και να βαζουν εμπρος το αμαξι και να ΤΡΕΜΕΙ το γκαραζ απο τη ροπη που λιωνει 355/40/18 λαστιχα σαν βουτηρο.
Και γουσταρουν να παιζουν με το γκαζι και οχι να 'ανακατευουν το λεβιε' μεχρι να ξυπνησει το πολυστροφο μοτορι. Και οσοι ξερουν απο αγωνες ξερουν οτι η ροπη κερδιζει αγωνες με στροφες και τα αλογα κερδιζουν κοντρες φαναριων. Αρα ουτε 'Φονιαδες Των Στροφων Αμερικανοι' ειναι.
Καθε πολη εχει αγωνα AutoX καθε ΣουΚου και οι οι συμμετοχες ειναι πολλες δεκαδες. ΑυτοΧ σημαινει στενες στροφες τυπου Υδρας και Σαντορινης ουτε καν Παρνηθας.Και ο αλλος μυθος οτι τα Αμερικανικα ειναι μαουνες δεν υσχιει απο το 1980 και μετα.
Η Corvette, Viper ειναι ολο αλουμινιο και fiberglass με μοτορια αλουμινιου , καπακια αλουμινιου, ψαλιδια αλουμινιου, 48βαλβιδα καπακια, οκτακυλινδρα και ζυγιζουν λιγοτερο και απο πολλα Ευρωπαικα και Ιαπωνικα σπορ οχηματα
Δηλαδη -μεταξυ μας τωρα- το STi, to Evo 7 ή το S3 και το ΤΤ ειναι δηλαδη ελαφρια αυτοκινητα ?
Ακομη και το Μ3 που θεωρω το καλυτερο αυτοκινητο (εκτος Ferrari) που φτιαχτηκε ποτε στο Συμπαν, σημερα το παιρνεις απο την αντιπροσωπεια στα 1470 κιλα ! Αυτο θεωρηται ελαφρυ ? Το λεω και ειμαι ορκισμενος γερμαναρας.
Η κουβεντα δεν τελειωνει, και επιγραμματικα κλεινω λεγοντας οτι η συζητηση Ευρωπη vs Ιαπωνια vs USA ειναι παιδικη τουλαχιστον.
Ειδικα εμεις που στην Ελλαδα δεν φτιαχνουμε ΟΥΤΕ ΝΥΧΟΚΟΠΤΕΣ (τους εισαγουμε απο Κινα) και οδηγουμε τα 'δευτερα ' των κουτοφραγκων ειμαστε οι τελευταιοι που μπορουμε να κανουμε τους εξυπνους.
Εαν ειμασταν Γαλλοι με ιστορια σαν του Πεζω Τ16 κ.α. τοτε θα ειχαμε δικαιωμα να συζητουμε. Αλλα στη τριτοκοσμικη Ελλαδα που οσοι ηρθαμε βριζουμε καθε μερα και κανουμε το σταυρο μας να μη βρεξει (ναι εκει φτασαμε !) εχουμε σαφως δικαιωμα αποψης ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΡΙΤΙΚΗΣ.
Οσοι ειδαν το Ζινταν να παιζει μπαλλα χτες και τη Μαντσεστερ προχτες καταλαβαινουν τι λεω. Αντε μετα να δουμε το ΤσουΚουΤσουΚου της Ελληνικης παραγκας... Ημαρτον (Γεωργιου speaking)
Κολλημενος με τα Μ3 και την ΑΕΚαρα ολε.
Βλάσης
Ε36 Μ3Και ποτε μετακομισες πισω; Απο που;
Φαινεται οτι σου λειπουν τα muscle carsAt least you have the option to come back.
Συμφωνω επισης και στο δευτερο ΑΕΚαρα και ξερο ψωμι.
Νικος
-
PAIDES EIRHNH(XLWMO BEBAIA DIOTI O kkBUSH 8A BOMBARDISEI OPOU NA'NAI TO IRAK)PERA APO TO GEGONOS OTI DEN KATALABA TIPOTA APO AYTA POU GRAFETE KAI IDIAITERA TOUS LOGOUS GIA TOUS OPOIOUS O GAVRIIL 8ELEI ENTELWS APOLYTARXIKA KAT'EME NA YPARXEI 8EMA ME TA AYTOKINHTISTIKA DRWMENA STHN ANTIPERA OX8H,8A BRW TO 8AROS NA PROTEINW KAI EGW KATI.
PROKALW TOUS 4-TROXOUS NA KANOUN ENA AFIERWMA STHN INDIKH AYTOKINHTOBIOMHXANIA.PANTA FILIKA KAI PSYXRAIMIA SE OLOUS MAS.OLES OI APOPSEIS EINAI SEBASTES ARKEI NA MHN BRIZOUME O ENAS TON ALLO.
KALH XRONIA NA EXOUME.... -
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Ως γεννημένος στη Αμερικη και έχοντας περάσει τα περισσότερα χρονια της ζωης μου εκει, μπορώ να εκφρασω αποψη -δικαιωματικα- για τα Αμερικανικα οχηματα.
Εαν δεν υπηρχε το τεκμηριο, ποσοι απο εμας δεν θα επαιρναν ενα μεταξενιο τριλλιτρο εξακυλινδρο της BMW (ψηφιζετε καλυτερος κινητηρας τα τελευταια 10 χρονια συνεχως) και ποσοι Ελληνες δεν θα επαιρναν το VIPER οταν ο Αμερικανος το αγοραζει 50.000 ευρωπουλα ?
Γεννηθηκες και εζησες στις ΗΠΑ και νομιζεις οτι το Βαιπερ κανει 50Κ Ευρω? Χμμμ...Κατι μυριζει εδω.
Try this:
http://www.carsdirect.com/build/options ... tore=false
$83k.
Δηλαδη ενα Z06 και ενα STi μαζι.
Νικος
Ακριβως.
Η αληθεια ειναι οτι οταν πρωτοβγηκε το Βαιπερ ηταν αρκετα φθηνοτερο του σημερνινου, αλλα...ποτε $50Κ.
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
PAIDES EIRHNH(XLWMO BEBAIA DIOTI O kkBUSH 8A BOMBARDISEI OPOU NA'NAI TO IRAK)PERA APO TO GEGONOS OTI DEN KATALABA TIPOTA APO AYTA POU GRAFETE KAI IDIAITERA TOUS LOGOUS GIA TOUS OPOIOUS O GAVRIIL 8ELEI ENTELWS APOLYTARXIKA KAT'EME NA YPARXEI 8EMA ME TA AYTOKINHTISTIKA DRWMENA STHN ANTIPERA OX8H,8A BRW TO 8AROS NA PROTEINW KAI EGW KATI.
PROKALW TOUS 4-TROXOUS NA KANOUN ENA AFIERWMA STHN INDIKH AYTOKINHTOBIOMHXANIA.PANTA FILIKA KAI PSYXRAIMIA SE OLOUS MAS.OLES OI APOPSEIS EINAI SEBASTES ARKEI NA MHN BRIZOUME O ENAS TON ALLO.
KALH XRONIA NA EXOUME....Πολη καλη προταση!
-
Sorry το 1997 το Viper ειχε καπου στα 50-58κ δολλαρια (η ευρω)
Ναι τωρα ειναι οντως στα 80+
-
Προς Γαβριηλ....
Μπορεις να μου πεις, γιατι ανεβασες θεμα περι WRC(Videos) σε αυτο εδω το φορουμ? Γιατι εθελοτυφλεις? Δεν γνωριζεις οτι υπαρχει φορουμ για το WRC?
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙΣ, ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ. Κριμα. -
Ο χρήστης Yannis-ChalkiRacingClub έγραψε:
Προς Γαβριηλ....
Μπορεις να μου πεις, γιατι ανεβασες θεμα περι WRC(Videos) σε αυτο εδω το φορουμ? Γιατι εθελοτυφλεις? Δεν γνωριζεις οτι υπαρχει φορουμ για το WRC?
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙΣ, ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ. Κριμα.Ποσο σχετικος με το θεμα εισαι, πες και κανα ασχετο.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Προς Γαβριηλ....
Μπορεις να μου πεις, γιατι ανεβασες θεμα περι WRC(Videos) σε αυτο εδω το φορουμ? Γιατι εθελοτυφλεις? Δεν γνωριζεις οτι υπαρχει φορουμ για το WRC?
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙΣ, ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ. Κριμα.Ποσο σχετικος με το θεμα εισαι, πες και κανα ασχετο.
Eυχαριστω για την απαντηση σου.
Εδειξες για αλλη μια φορα ποιος εισαι.
Ευγε! -
Ο χρήστης Yannis-ChalkiRacingClub έγραψε:
Προς Γαβριηλ....
Μπορεις να μου πεις, γιατι ανεβασες θεμα περι WRC(Videos) σε αυτο εδω το φορουμ? Γιατι εθελοτυφλεις? Δεν γνωριζεις οτι υπαρχει φορουμ για το WRC?
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙΣ, ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ. Κριμα.Ποσο σχετικος με το θεμα εισαι, πες και κανα ασχετο.
Eυχαριστω για την απαντηση σου.
Εδειξες για αλλη μια φορα ποιος εισαι.
Ευγε!Ευχαριστω για τα καλα λογια Να'σαι καλα.
Προς 4 Τροχοι: Σας προκαλω...