Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Καλώς τον κι ας άργησε
Αν σε λίγο καιρό βγάλει και η VW τούρμπο R... με 240-250 άλογα 33000Ε(λέμε τώρα)εσύ το άστρα OPC θα εξακολουθείς να το συγκρίνεις με το golf GTI(το απλό );κοίταζα χθες βράδυ ένα συγκριτικό του ντραιβ και είχε το TFSI A3 με το ΑΣΤΡΑ τούρμπο,υπήρχε κανένα νόημα να γίνει σύγκριση του άστρα τούρμπο με το Α3 1.6,επειδή κοστίζουν το ίδιο;
Ναι, θα συνεχίσω να συγκρίνω το OPC με το GTI και το υποτιθέμενο Golf με το Α3 QTFSI Το συγκριτικό του Drive, αλλά και το αντίστοιχο των 4Τ με την προσθήκη του Megane, φιλολογικό ήταν όταν το Astra κοστίζει 8.000 λιγότερα Αν συγκρίνεις ίδια κυβικά/άλογα θα υπάρχει τεράστια διαφορά στην τιμή ή στον εξοπλισμό μεταξύ του 'πχοιοτικού' και του 'φτηνού', αν συγκρίνεις ίδια τιμή θα υπάρχει τεράστια διαφορά αλόγων. Και στις δύο περιπτώσεις το 'Pr@&!^m' χάνει
Εννοείται ότι νοερά ως καταναλωτές θα δούμε τις τιμές(και τί τελικά μας συμφέρει),αλλά για να μπεις σε διαδικασία να συγκρίνεις 2 αυτοκίνητα σημαίνει οτι σε ενδιαφέρει ή το ένα ή το άλλο,έτσι δεν είναι;Δεν μπορεί λοιπόν να σε ενδιαφέρει και το Α3 1.6 και το golf GTI ταυτόχρονα,τότε σημαίνει οτι δεν ξέρεις από αυτοκίνητα.Φυσικά και οι συγκρίσεις αφορούν τα πάντα,αλλά αυτό δεν σημαίνει κατι.Όταν πρόκειται να αγοράσουμε ένα σεντάν για παράδειγμα 2.0 κυβικών και 30000Ε δεν θα κάτσουμε να συγκρίνουμε το πασσατ 2.0 με το Α3 1.6,το honda type r,το 307 cc 2.0,το toyota MR2,ένα πιάνο με ουρά,ένα ταχύπλοο,με 2 superbikes και ένα φορτηγό επειδή όλα κοστίζουν το ίδιο.Ή ξέρεις τί θέλεις από την αρχή ή δεν ξέρεις.Την τιμή την ξέρεις κατευθείαν,ανοίγεις έναν κατάλογο και τις βλέπεις,δεν χρειάζεται να μπεις σε διαδικασία σύγκρισης.Φανταστείτε να πάει κάποιος στη ΗΟΝΤΑ και να πει με ενδιαφέρει και το ταιπ ρ,αλλά το ρενό λαγκούνα 1.6 είναι και πιο φθηνό και έχει και περισσότερους χώρους ή το Α3 1.6 για παράδειγμα.Στέκει μια τέτοια σύγκριση;Δεν στέκει.
Τοτε ΙΚΑΡ θα σου βγει κάποιος με ένα ρενώ μεγκαν 1.6(17000Ε)και θα σου πει:συγκρίνεις το golf GTI με το Α3 1.6,σύγκρινέ το και με το δικό μου,το οποίο μάλιστα είναι φθηνότερο απο το Α3 κατά 10000Ε,άρα καλύτερο.Αφού η ρημάδα η Αουντι βγάζει κι αυτή μοτέρ TFSI έχει καμία λογική να συγκρίνεις TFSI VW με 1.6 ατμοσφαιρικό Α3;τί θα καταλάβεις;ότι το GOLF GTI είναι καλύτερο από το απλό 1.6;Έπρεπε δηλαδή να τα συγκρίνεις για να το καταλάβεις;δεν είναι αυτονόητο;
Το ότι εγώ δεν έχω/δεν θέλω να δώσω 34000Ε για να πάρω κάτι που μπορώ να πάρω με 28000Ε δεν σημαίνει τίποτα.Αλλος τα έχει,τα δίνει και το παίρνει με 34000Ε.Εγω τι θα του πω;ΌΧΙ ,δεν συγκρίνω το GOLF GTI με το δικό σου A3 TFSI,γιατί εγώ έχω βρει τον ανταγωνιστή μου,το Α3 1.6..Το ότι το GOLF GTI έχει την ίδια τιμή με το Α3 1.6 με αφήνει παγερά αδιάφορο,άλλωστε δεν νομίζω κανένας πωλητής της VW να πάει να πουλήσει το GTI με το επιχείρημα ότι έχει τα ίδια λεφτά με το Α3 1.6 ή την BMW 116
ψιλοβαρέθηκα...
Αφού το ξέρω ότι σε έχω πείσει
είδες που συγκρίνεις ανόμοια τελείως; Μιλάμε πάντα για μικρομεσαία hathback που έχουν παρόμοιες διαστάσεις και χώρους, ούτε CC, ούτε roadster, ούτε τετράπορτα οικογενειακά, ούτε φυσικά δίλιτρα SUV που κυμαίνονται στα ίδια ευρώ.
Βέβαια οι 'marketeers' και τα γραφεία Τύπου δημιουργούν διάφορες υποκατηγορίες, όπως 'Premium Hatchback', 'Compact Executive', 'Executive' για να διαχωρίσουν τους πατρίκιους από τους πληβείους, μήπως και δικαιολογήσουν τα επιπλεόν ευρώ που κοστίζει το σήμα.
Για το τι λένε οι πωλητές της VW, της Audi και της BMW (και άλλων εταιρειών) μην είσαι σίγουρος