-
Είδα τα όσα θαυμαστά μας έδειξε ο Γαβριήλ για την αναγέννηση της GM (πρόσεξε φίλε Γαβριήλ, η χρήση της λέξης 'αναγέννηση' σημαίνει ότι η GM βρισκόταν στο 'μεσσαίωνα', άρα εμμέσως δικαιώνονται όσοι μιλούν για πρωτοπορία της Ευρώπης). Δε θα σταθώ για το αν και πόσο είναι μπροστά ή πίσω η ΗΠΑμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία, θα ήταν αστείο άλλωστε στην παγκοσμιοποιημένη πλέον τεχνολογία ανάπτυξης αυτοκινήτων.
Αυτό που θα κάνω είναι να εξηγήσω με δύο λόγια γιατί δεν πρόκειται να πειστεί και πολύ περισσότερο να συγκινηθεί το ελληνικό κοινό (και κατ' επέκταση το ευρωπαϊκό) από όλες αυτές τις προτάσεις.
Μία είναι η λέξη: ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ. Ή αν θες η απουσία της... Ισχυρά τα μοντέλα που είδαμε, με κορυφαία φρένα και εξελιγμένες αναρτήσεις. Όμως αισθητικά είναι απαράδεκτα (με εξαίρεση το Thunderbird), τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Τερατώδεις κατασκευές τόσο από άποψη μεγέθους, όσο και από άποψη σχεδιαστικών γραμμών και βέβαια νίκελ... με το τσουβάλι (ακόμη και οι ζάντες γυαλίζουν βρε αθεόφοβοι). Οι Ιάπωνες το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό εδώ και πάνω από δέκα χρόνια. Αν θέλουν οι ΗΠΑ να πείσουν τους Ευρωπαίους θα πρέπει να κινηθούν στο ίδιο μοτίβο με τους Ιάπωνες. Δηλαδή να δημιουργήσουν εδώ εργοστάσια που θα σχεδιάζουν και θα κατασκευάζουν μοντέλα μόνο για την ευρωπαϊκή αγορά. Μία σύγκριση μεταξύ των μικροαλλαγών των Focus που κυκλοφορούν στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ θα πείσει και τον πλέον δύσπιστο για τις βασικότατες διαφορές στις οπτικές απαιτήσεις των δύο πλευρών του Ατλαντικού. Κοιτάξτε τις επόμενες εικόνες και απαντήστε με ποιο από τα δύο θα προτιμούσατε να κυκλοφορείτε (και μιλάμε για ουσιαστικά ίδια αυτοκίνητα):UK Ford Rocus
US Ford Focus
To είδαμε να συμβαίνει και στην Ελλάδα με το κλασικό παράδειγμα του Stratus. Ένα ικανοποιητικό 2λιτρο με τιμή χαμηλότερη των ανταγωνιστών του, το οποίο λόγω ιαπωνέζικης αισθητικής δεκαετίας '80 δεν πούλησε μία στη χώρα μας. Το PT Cruiser άγγιξε μόνο τους νοσταλγούς (αν και κατ' εμέ είναι ούτως ή άλλως μετριότατο μοντέλο) και πάει λέγοντας...
-
Είδα τα όσα θαυμαστά μας έδειξε ο Γαβριήλ για την αναγέννηση της GM (πρόσεξε φίλε Γαβριήλ, η χρήση της λέξης 'αναγέννηση' σημαίνει ότι η GM βρισκόταν στο 'μεσσαίωνα', άρα εμμέσως δικαιώνονται όσοι μιλούν για πρωτοπορία της Ευρώπης). Δε θα σταθώ για το αν και πόσο είναι μπροστά ή πίσω η ΗΠΑμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία, θα ήταν αστείο άλλωστε στην παγκοσμιοποιημένη πλέον τεχνολογία ανάπτυξης αυτοκινήτων.
Αυτό που θα κάνω είναι να εξηγήσω με δύο λόγια γιατί δεν πρόκειται να πειστεί και πολύ περισσότερο να συγκινηθεί το ελληνικό κοινό (και κατ' επέκταση το ευρωπαϊκό) από όλες αυτές τις προτάσεις.
Μία είναι η λέξη: ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ. Ή αν θες η απουσία της... Ισχυρά τα μοντέλα που είδαμε, με κορυφαία φρένα και εξελιγμένες αναρτήσεις. Όμως αισθητικά είναι απαράδεκτα (με εξαίρεση το Thunderbird), τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Τερατώδεις κατασκευές τόσο από άποψη μεγέθους, όσο και από άποψη σχεδιαστικών γραμμών και βέβαια νίκελ... με το τσουβάλι (ακόμη και οι ζάντες γυαλίζουν βρε αθεόφοβοι). Οι Ιάπωνες το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό εδώ και πάνω από δέκα χρόνια. Αν θέλουν οι ΗΠΑ να πείσουν τους Ευρωπαίους θα πρέπει να κινηθούν στο ίδιο μοτίβο με τους Ιάπωνες. Δηλαδή να δημιουργήσουν εδώ εργοστάσια που θα σχεδιάζουν και θα κατασκευάζουν μοντέλα μόνο για την ευρωπαϊκή αγορά. Μία σύγκριση μεταξύ των μικροαλλαγών των Focus που κυκλοφορούν στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ θα πείσει και τον πλέον δύσπιστο για τις βασικότατες διαφορές στις οπτικές απαιτήσεις των δύο πλευρών του Ατλαντικού. Κοιτάξτε τις επόμενες εικόνες και απαντήστε με ποιο από τα δύο θα προτιμούσατε να κυκλοφορείτε (και μιλάμε για ουσιαστικά ίδια αυτοκίνητα):UK Ford Rocus
US Ford Focus
To είδαμε να συμβαίνει και στην Ελλάδα με το κλασικό παράδειγμα του Stratus. Ένα ικανοποιητικό 2λιτρο με τιμή χαμηλότερη των ανταγωνιστών του, το οποίο λόγω ιαπωνέζικης αισθητικής δεκαετίας '80 δεν πούλησε μία στη χώρα μας. Το PT Cruiser άγγιξε μόνο τους νοσταλγούς (αν και κατ' εμέ είναι ούτως ή άλλως μετριότατο μοντέλο) και πάει λέγοντας...
-
Είδα τα όσα θαυμαστά μας έδειξε ο Γαβριήλ για την αναγέννηση της GM (πρόσεξε φίλε Γαβριήλ, η χρήση της λέξης 'αναγέννηση' σημαίνει ότι η GM βρισκόταν στο 'μεσσαίωνα', άρα εμμέσως δικαιώνονται όσοι μιλούν για πρωτοπορία της Ευρώπης). Δε θα σταθώ για το αν και πόσο είναι μπροστά ή πίσω η ΗΠΑμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία, θα ήταν αστείο άλλωστε στην παγκοσμιοποιημένη πλέον τεχνολογία ανάπτυξης αυτοκινήτων.
Αυτό που θα κάνω είναι να εξηγήσω με δύο λόγια γιατί δεν πρόκειται να πειστεί και πολύ περισσότερο να συγκινηθεί το ελληνικό κοινό (και κατ' επέκταση το ευρωπαϊκό) από όλες αυτές τις προτάσεις.
Μία είναι η λέξη: ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ. Ή αν θες η απουσία της... Ισχυρά τα μοντέλα που είδαμε, με κορυφαία φρένα και εξελιγμένες αναρτήσεις. Όμως αισθητικά είναι απαράδεκτα (με εξαίρεση το Thunderbird), τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Τερατώδεις κατασκευές τόσο από άποψη μεγέθους, όσο και από άποψη σχεδιαστικών γραμμών και βέβαια νίκελ... με το τσουβάλι (ακόμη και οι ζάντες γυαλίζουν βρε αθεόφοβοι). Οι Ιάπωνες το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό εδώ και πάνω από δέκα χρόνια. Αν θέλουν οι ΗΠΑ να πείσουν τους Ευρωπαίους θα πρέπει να κινηθούν στο ίδιο μοτίβο με τους Ιάπωνες. Δηλαδή να δημιουργήσουν εδώ εργοστάσια που θα σχεδιάζουν και θα κατασκευάζουν μοντέλα μόνο για την ευρωπαϊκή αγορά. Μία σύγκριση μεταξύ των μικροαλλαγών των Focus που κυκλοφορούν στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ θα πείσει και τον πλέον δύσπιστο για τις βασικότατες διαφορές στις οπτικές απαιτήσεις των δύο πλευρών του Ατλαντικού. Κοιτάξτε τις επόμενες εικόνες και απαντήστε με ποιο από τα δύο θα προτιμούσατε να κυκλοφορείτε (και μιλάμε για ουσιαστικά ίδια αυτοκίνητα):UK Ford Rocus
US Ford Focus
To είδαμε να συμβαίνει και στην Ελλάδα με το κλασικό παράδειγμα του Stratus. Ένα ικανοποιητικό 2λιτρο με τιμή χαμηλότερη των ανταγωνιστών του, το οποίο λόγω ιαπωνέζικης αισθητικής δεκαετίας '80 δεν πούλησε μία στη χώρα μας. Το PT Cruiser άγγιξε μόνο τους νοσταλγούς (αν και κατ' εμέ είναι ούτως ή άλλως μετριότατο μοντέλο) και πάει λέγοντας...
-
Πετρο, λογω ελληψεις χωρου στο μερος που γραφει καποιος το τοπικ, η σωστη και ακριβης φραση ειναι:
Η αναγεννηση της Τζι Εμ στον χωρο των αυτοκινητων. Καλυτερα τωρα?
Δεν ειναι τιποτε μυστικο μαλιστα.
-
Να υποθέσω λοιπόν ότι η GM περνούσε ούτως ή άλλως κρίση; (Δεν πολυξέρω τα αμερικάνικα δεδομένα)
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
(πρόσεξε φίλε Γαβριήλ, η χρήση της λέξης 'αναγέννηση' σημαίνει ότι η GM βρισκόταν στο 'μεσσαίωνα', άρα εμμέσως δικαιώνονται όσοι μιλούν για πρωτοπορία της Ευρώπης).
Πετρο, ποσες φορες πρεπει να το γραψω για να ακουστει τελικα? Δεν υπαρχει τετοιοι πραγμα οπως 'εθνικιστικες σχολες'! Αρα δεν μπορουμε να χρισημοποιουμε ορους οπως 'Ευρωπαικη αυτοκινηση vs ΗΠΑμερικανικης αυτοκινισης', κτλ. Αρα το παραπανω ειναι ακυρο. Δεν ειπα ποτε εγω οτι η Ευρωπη ειναι πισω σε σχεση με τις ΗΠΑ στο θεμα αυτοκινηση, οπως δεν ειπα και το αντιθετο. Η συζητηση για συγκρισεις για μενα, δεν εχει καν αρχισει ουτε καν θα αρχισει διοτι δεν υπαρχει. Μονο ο ΣΧ το εχει συλαβει αυτη την στιγμη αλλα και αυτος κολλημενος με Φερραρι και Αλφα μου φενεται. Αν και δεν το εχει πραξει κατι τετοιο με προσωπικες αγορες. Ασχετο ομως.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Αυτό που θα κάνω είναι να εξηγήσω με δύο λόγια γιατί δεν πρόκειται να πειστεί και πολύ περισσότερο να συγκινηθεί το ελληνικό κοινό (και κατ' επέκταση το ευρωπαϊκό) από όλες αυτές τις προτάσεις.
Μία είναι η λέξη: ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ. Ή αν θες η απουσία της...Πετρο, καλε μου ανθρωπε. Και το παραπανω ειναι ακυρο. Η Τζι Εμ εχει την Ελληνικη αγορα ως στοχο με τα μοντελα που εδειξα στο φορουμ στα θρεντ που αναφερεσαι. Προς Θεου. Ποιος εγραψε κατι τετοιο?
Αρα δεν υπαρχει θεμα, Ελληνικο κοινο και επηρεασμος αυτου. Ο λογος που βαζω τετοιοα τοπικ εδω, ειναι για να δουν, εστω και οι λιγοι εδω, μια σταγονα του ωκεανου της αυτοκινητιστικης πραγματικοτητας, της ΗΠΑμερικανικης αγορας απο (στην συγκεκριμενη περιπτωση), μια καθαρα ΗΠΑμερικανικη εταιρια.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
(πρόσεξε φίλε Γαβριήλ, η χρήση της λέξης 'αναγέννηση' σημαίνει ότι η GM βρισκόταν στο 'μεσσαίωνα', άρα εμμέσως δικαιώνονται όσοι μιλούν για πρωτοπορία της Ευρώπης).
Πετρο, ποσες φορες πρεπει να το γραψω για να ακουστει τελικα? Δεν υπαρχει τετοιοι πραγμα οπως 'εθνικιστικες σχολες'! Αρα δεν μπορουμε να χρισημοποιουμε ορους οπως 'Ευρωπαικη αυτοκινηση vs ΗΠΑμερικανικης αυτοκινισης', κτλ. Αρα το παραπανω ειναι ακυρο. Δεν ειπα ποτε εγω οτι η Ευρωπη ειναι πισω σε σχεση με τις ΗΠΑ στο θεμα αυτοκινηση, οπως δεν ειπα και το αντιθετο. Η συζητηση για συγκρισεις για μενα, δεν εχει καν αρχισει ουτε καν θα αρχισει διοτι δεν υπαρχει. Μονο ο ΣΧ το εχει συλαβει αυτη την στιγμη αλλα και αυτος κολλημενος με Φερραρι και Αλφα μου φενεται. Αν και δεν το εχει πραξει κατι τετοιο με προσωπικες αγορες. Ασχετο ομως.
Μα ακριβώς το ίδιο λέω κι εγώ Γαβριήλ... απλώς το σχόλιό μου για τον μεσαίωνα (ή μάλλον σοφιστία καλύτερα ) μπήκε ως λογοπαίγνιο για το θέμα των ημερών (ΗΠΑvsΕυρώπη). Η ουσία του θέματος δε βρίσκεται εκεί, αλλά στο τι χωρίζει ουσιαστικά τις αγορές Ευρώπης, ΗΠΑ και Ιαπωνίας κι αυτό -κακά τα ψέματα- κατά βάση είναι η αισθητική.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Αυτό που θα κάνω είναι να εξηγήσω με δύο λόγια γιατί δεν πρόκειται να πειστεί και πολύ περισσότερο να συγκινηθεί το ελληνικό κοινό (και κατ' επέκταση το ευρωπαϊκό) από όλες αυτές τις προτάσεις.
Μία είναι η λέξη: ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ. Ή αν θες η απουσία της...Πετρο, καλε μου ανθρωπε. Και το παραπανω ειναι ακυρο. Η Τζι Εμ εχει την Ελληνικη αγορα ως στοχο με τα μοντελα που εδειξα στο φορουμ στα θρεντ που αναφερεσαι. Προς Θεου. Ποιος εγραψε κατι τετοιο?
Αρα δεν υπαρχει θεμα, Ελληνικο κοινο και επηρεασμος αυτου. Ο λογος που βαζω τετοιοα τοπικ εδω, ειναι για να δουν, εστω και οι λιγοι εδω, μια σταγονα του ωκεανου της αυτοκινητιστικης πραγματικοτητας, της ΗΠΑμερικανικης αγορας απο (στην συγκεκριμενη περιπτωση), μια καθαρα ΗΠΑμερικανικη εταιρια.
Διάβασε το μήνυμά μου μέχρι το τέλος (δες τα περί Stratus και PT Cruiser) και θα καταλάβεις γιατί έβαλα σφήνα και τους Έλληνες. Δε γνωρίζω αν τα μοντέλα που παρουσίασες στο forum θα εισαχθούν Ευρώπη. Αν πάντως εισαχθούν επιμένω ότι δε θα συγκινήσουν τους Ευρωπαίους (εκτός κι αν κοστίζουν τα μισά από ότι οι ανταγωνιστές τους).
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Αν θέλουν οι ΗΠΑ να πείσουν τους Ευρωπαίους θα πρέπει να κινηθούν στο ίδιο μοτίβο με τους Ιάπωνες. Δηλαδή να δημιουργήσουν εδώ εργοστάσια που θα σχεδιάζουν και θα κατασκευάζουν μοντέλα μόνο για την ευρωπαϊκή αγορά..
Σοβαρα μιλας τωρα? Πλακα κανεις ετσι? Πες μου οτι κανεις πλακα Πετρο. Βλεπεις γιατι προκαλω το περιοδικο να αρχισει εγκυκλοπεδικα θεματα για την ΗΠΑμερικανικη αυτοκινητιστικη αληθεια?
Μα Πετρο, το Φορντ Φοκους, ανηκει στην Φορντ. Η οποια ειναι ΗΠΑμερικανικη εταιρια. Το ιδιο και με ολα τα Βοξουλ στην Αγγλια που ανηκει στην Τζι Εμ οπως και η Οπελ. Και η Αστον Μαρτιν και η Βολβο και η Σααμπ και και και.
Δηλαδη υπαρχει πιο βασικο προβλημα απο οτι νομισα με το Ελληνικο κοινο.
-
Έχεις δίκιο Γαβριήλ... Στο κλείσιμο του μηνύματός μου ήθελα να γράψω ότι εξαιρούνται φυσικά οι Ford και GM (μόνο Opel/Vauxhall από όλο τον όμιλο), αλλά ξεχάστηκα...
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
To είδαμε να συμβαίνει και στην Ελλάδα με το κλασικό παράδειγμα του Stratus. Ένα ικανοποιητικό 2λιτρο με τιμή χαμηλότερη των ανταγωνιστών του, το οποίο λόγω ιαπωνέζικης αισθητικής δεκαετίας '80 δεν πούλησε μία στη χώρα μας. Το PT Cruiser άγγιξε μόνο τους νοσταλγούς (αν και κατ' εμέ είναι ούτως ή άλλως μετριότατο μοντέλο) και πάει λέγοντας...Πετρο, ο λογος που το Stratus δεν πουλησε Ελλαδα ειναι λογω της απουσιας ενος κινητηρα 1.4 και 1.6 λιτρων. Οταν ο Ελληνας παιρνει 2λιτρο αυτοκινητο, πρεπει να ειναι απο μαρκα πολυτελειας οπως ξερεις. Η Κράισλερ δεν ειναι κατι τετοιο.
Συν του οτι, οπως και με τα υπολοιπα μοντελα που αναφερθηκες, το Stratus επισης δεν ειχε ποτε την Ελληνικη αγορα ως στοχο. Σορρυ, αλλα η αληθεια ειναι οτι η Ελληνικη αγορα ειναι τοσο ασημαντη που κανεις δεν κατασκευαζει αυτοκινητα εχοντας την ως μια κυρια αγορα. Το αντιθετο μαλιστα. Η Ελληνικη αγορα, δηλαδη οι Ελληνες αντιπροσωποι αυτοκινητου, προσπαθουν αν 'βρουν' αυτοκινητα τα οποια να ταιριασουν στις Ελληνικες αναγκες, ενω τα αυτοκινητα αυτα εχουν κατασκευαστει με στοχο αλλες αγορες, ή την Μεσογειακη αγορα η οποια περιλαμβανει αλλες χωρες με πολυ πιο σημαντικες αγορες, οπως αυτη της Ιταλιας. Με αλλα λογια, κανεις δεν προσπαθει να κατασκευασει οχημα για την Ελληνικη αγορα ως κυριως αγορα.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Να υποθέσω λοιπόν ότι η GM περνούσε ούτως ή άλλως κρίση; (Δεν πολυξέρω τα αμερικάνικα δεδομένα)Οχι η Τζι Εμ δεν περνουσε κριση (αν και τα χρηματιοικονομικα της δεν ειναι και τα πιο υγιεις - ομως κριση απο πλευρας αριθμου αυτοκινητων δεν υπηρχε), απλως η εμφαση της την τελευταια δεκατια+, ηταν τα φορτηγα (μεσα στα φορτηγα συμπεριλαμβανοντε και τα SUV).
-
Δηλαδη υπαρχει πιο βασικο προβλημα απο οτι νομισα με το Ελληνικο κοινο
[list:x56eevvr]Το ποιο σημαντικο προβλημα ειναι οτι...........εισαι τρεις λαλουν και δυο χορευουν [/list:u:x56eevvr][list:x56eevvr]Ντε και καλα να περασει το δικο του Μα ΝΤΙΠ κατα ΝΤΙΠ ρε παιδι μου? [/list:u:x56eevvr][list:x56eevvr]Καλα ρε συ δε θες να το καταλαβεις οτι οι OPEL ναι μεν ανηκει στη GM και η ford ειναι και αυτη αμερικανικη αλλα η τεχνολογια ειναι ευρωπαικη?Μονο οικονομικα στοιχεια δενουν τη μια εταιρια με την αλλη!![/list:u:x56eevvr][list:x56eevvr]Επισης Volvo Saab ναι μεν εχουν εξαγοραστει αλλα τεχνολογια ειναι Σουηδικη [/list:u:x56eevvr][list:x56eevvr]Λες να ειναι τοσο βλακες να διαγραψουν ετοιμη Σουηδικη τεχνολογια?[/list:u:x56eevvr][list:x56eevvr]Ρε τι εχουμε παθει με τον ανθρωπο!![/list:u:x56eevvr]
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Η ουσία του θέματος δε βρίσκεται εκεί, αλλά στο τι χωρίζει ουσιαστικά τις αγορές Ευρώπης, ΗΠΑ και Ιαπωνίας κι αυτό -κακά τα ψέματα- κατά βάση είναι η αισθητική.Οι αγορες, ή οι εταιριες? Διοτι τα 2 ειναι εντελως διαφορετικα. Με διαφορετικες δυναμικες και ειναι 2 διαφορετικες συζητησεις. Εγω μεχρι τωρα, οταν αναφερομουν σε 'εθνικιστικες σχολες' και οτι δεν υπαρχουν, αναφερομουν σε εταιριες. Η Φερραρι ειναι μια εταιρια και ετσι πρεπει να βλεπετε. Οχι ως μερος της Ιταλικης σχολης. ΣΗΜΕΡΑ. Ξαναλεω. ΣΗΜΕΡΑ.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Αυτό που θα κάνω είναι να εξηγήσω με δύο λόγια γιατί δεν πρόκειται να πειστεί και πολύ περισσότερο να συγκινηθεί το ελληνικό κοινό (και κατ' επέκταση το ευρωπαϊκό) από όλες αυτές τις προτάσεις.
Μία είναι η λέξη: ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ. Ή αν θες η απουσία της...Πετρο, καλε μου ανθρωπε. Και το παραπανω ειναι ακυρο. Η Τζι Εμ εχει την Ελληνικη αγορα ως στοχο με τα μοντελα που εδειξα στο φορουμ στα θρεντ που αναφερεσαι. Προς Θεου. Ποιος εγραψε κατι τετοιο?
Αρα δεν υπαρχει θεμα, Ελληνικο κοινο και επηρεασμος αυτου. Ο λογος που βαζω τετοιοα τοπικ εδω, ειναι για να δουν, εστω και οι λιγοι εδω, μια σταγονα του ωκεανου της αυτοκινητιστικης πραγματικοτητας, της ΗΠΑμερικανικης αγορας απο (στην συγκεκριμενη περιπτωση), μια καθαρα ΗΠΑμερικανικη εταιρια.
Διάβασε το μήνυμά μου μέχρι το τέλος (δες τα περί Stratus και PT Cruiser) και θα καταλάβεις γιατί έβαλα σφήνα και τους Έλληνες. Δε γνωρίζω αν τα μοντέλα που παρουσίασες στο forum θα εισαχθούν Ευρώπη. Αν πάντως εισαχθούν επιμένω ότι δε θα συγκινήσουν τους Ευρωπαίους (εκτός κι αν κοστίζουν τα μισά από ότι οι ανταγωνιστές τους).
Φυσικα και δεν θα εισαχθουν Ευρωπη. Για το τι θα δει η Ευρωπη πρεπει να αναφερθεις σε auto show στην Ευρωπη. Εκει θα δεις τα Οπελ και τα υπολοιπα.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Καλα ρε συ δε θες να το καταλαβεις οτι οι OPEL ναι μεν ανηκει στη GM και η ford ειναι και αυτη αμερικανικη αλλα η τεχνολογια ειναι ευρωπαικη?
Μονο οικονομικα στοιχεια δενουν τη μια εταιρια με την αλλη!![/list][list:25jp7wuy]Επισης Volvo Saab ναι μεν εχουν εξαγοραστει αλλα τεχνολογια ειναι Σουηδικη [/list:u:25jp7wuy][list:25jp7wuy]Λες να ειναι τοσο βλακες να διαγραψουν ετοιμη Σουηδικη τεχνολογια?[/list:u:25jp7wuy][list:25jp7wuy]Ρε τι εχουμε παθει με τον ανθρωπο!![/list:u:25jp7wuy]Οτι πεις G60POWER. Τους Γερμανους και Σουηδους επιστημονες η Σουηδια του εκπεδευει και πληρωνει ολα αυτα τα χρονια. Εσενα η κουνια που σε κουναει ειναι απο χορτο σαν αυτο που τρω και θα τρω παντα.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Συν του οτι, οπως και με τα υπολοιπα μοντελα που αναφερθηκες, το Stratus επισης δεν ειχε ποτε την Ελληνικη αγορα ως στοχο. Σορρυ, αλλα η αληθεια ειναι οτι η Ελληνικη αγορα ειναι τοσο ασημαντη που κανεις δεν κατασκευαζει αυτοκινητα εχοντας την ως μια κυρια αγορα. Το αντιθετο μαλιστα. Η Ελληνικη αγορα, δηλαδη οι Ελληνες αντιπροσωποι αυτοκινητου, προσπαθουν αν 'βρουν' αυτοκινητα τα οποια να ταιριασουν στις Ελληνικες αναγκες, ενω τα αυτοκινητα αυτα εχουν κατασκευαστει με στοχο αλλες αγορες, ή την Μεσογειακη αγορα η οποια περιλαμβανει αλλες χωρες με πολυ πιο σημαντικες αγορες, οπως αυτη της Ιταλιας. Με αλλα λογια, κανεις δεν προσπαθει να κατασκευασει οχημα για την Ελληνικη αγορα ως κυριως αγορα.Προφανώς.
Και να φανταστείς ότι τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει καποιο μέγεθος (300 χιλ το χρονο). Στην δεκαετιά του 80 ήταν στις 60-80 χιλ.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Η ουσία του θέματος δε βρίσκεται εκεί, αλλά στο τι χωρίζει ουσιαστικά τις αγορές Ευρώπης, ΗΠΑ και Ιαπωνίας κι αυτό -κακά τα ψέματα- κατά βάση είναι η αισθητική.
Οι αγορες, ή οι εταιριες? Διοτι τα 2 ειναι εντελως διαφορετικα.
Μα αν δεν κάνω λάθος οι αγορές απαιτούν και οι εταιρείες εκτελούν. Αυτό σημαίνει ότι οι τελευταίες διαμορφώνουν τα προϊόντα τους με βάση τις απαιτήσεις των πρώτων. Αν λοιπόν θέλουμε να ορίσουμε μία διαφορά στη φιλοσοφία των εταιρειών (σε εθνικό επίπεδο) θα πρέπει να δούμε τις διαφορές των αγορών. Άραγε γιατί η Peugeot δεν πούλησε ποτέ στις ΗΠΑ, ενώ στην Ευρώπη ήταν πάντα ιδιαίτερα επιτυχημένη; Αυτό από μόνο του δεν υποδηλώνει ένα είδος διαφορετικής 'φιλοσοφίας';
Βέβαια μιλώντας για το σήμερα οι διαφορές είναι ελαχιστότατες, αφού τα περισσότερα μοντέλα αναπτύσσονται σε κοινές βάσεις για συμπίεση του κόστους, μετά τις συγχωνεύσεις και τις απορροφήσεις μικρότερων εταιρειών από μεγαλύτερες (βλ. ομίλους VAG, GM, Ford κ.λπ.), αλλά και γιατί εκφράσεις όπως 'οδική συμπεριφορά', 'επιδόσεις' κ.λπ. έρχονται σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με την αξιοπιστία και την ασφάλεια. -
χορτο σαν αυτο που τρω και θα τρω παντα
[list:1becyjtq]Bρε χορτο τρως ουτως η αλλως, εξαλου φενεται και πως σκεπτεσαι [/list:u:1becyjtq][list:1becyjtq]Το προβλημα ειναι να μη κατεβαζεις και πετρες και μας μεινεις στα χερια [/list:u:1becyjtq]
ΗΠΑ-Αμερική-Ιαπωνία... μία απλή εξήγηση