Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεγάλου μήκους Ειδικές
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Μεγάλου μήκους Ειδικές
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Ελληνικοί Αγώνες
    17
    48
    75
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Βρε Νάσο, εδώ μιλάς για διεθνείς αγώνες, με κάποιο κύρος και 10 παραπάνω αστυνομικούς στην τελική... Θέλει δεν θέλει ο χωριανός θα τον σεβαστεί τον αγώνα. Σε τοπικούς αγώνες πού θα βρει εφαρμογή αυτό? Θα πέσει ξύλο μέχρι πρωίας!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        go_for_pole last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:
        Δεν θες 50 άτομα για να φυλάνε ένα χωριό 100 ατόμων

        Na simplirwsw oti iparxoun xwria pou theloun i toulaxiston anexontai tous agwnes gia to genikotero kalo. To kserw apo prwto xeri gia tin Portaria profanws pou se teliki analisi den einai ena xwrio xameno stin mesi tou pouthena (epeidi exw akousei kapoious na lene oti mono tetoia xwria anexontai ena agwna)

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          go_for_pole last edited by

          Ο χρήστης taurus έγραψε:
          Σε τοπικούς αγώνες πού θα βρει εφαρμογή αυτό? Θα πέσει ξύλο μέχρι πρωίας!!!

          Mi krineis me basi tous kakomathimenous katoikous tis Attikis (mi me pareksigisete giauto pou egrapsa, anagnwrizw arketous logous pou kanoun ton Athinaio ligotero anektiko se ola)

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nifitsa last edited by

            Συμφωνώ με τον castor στο ότι όπως δεν ενδιαφέρει τον οργανωτή αν έρθει να τρέξει το πλήρωνα χωρίς λισανς,η χωρίς εσώρουχα η για τον Α η Β λόγο,δεν πληρεί τις προυποθέσεις ώστε να πάρει εκκίνηση (παρότι έχει καταβάλλει στο ακέραιο την αξία του παραβόλου)έτσι και τον αγωνιζόμενο δεν τον ενδιαφέρει το που θα βρεί η εκάστοτε λέσχη τους κριτές ώστε να επανδρώσουν μια ειδική 30χλμ!Είναι υποχρέωση των λεσχών,όπως έχουν υποχρεώσεις και οι αγωνιζόμενοι!Εκαστος στο είδος του παιδιά! Εγώ συμφωνώ με μία τουλαχιστον μεγάλη ειδική

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

              Σε τοπικούς αγώνες πού θα βρει εφαρμογή αυτό? Θα πέσει ξύλο μέχρι πρωίας!!!

              Mi krineis me basi tous kakomathimenous katoikous tis Attikis (mi me pareksigisete giauto pou egrapsa, anagnwrizw arketous logous pou kanoun ton Athinaio ligotero anektiko se ola)

              Eντάξει, ίσως περιόρισα τις απόψεις μου με βάση αυτά που βλέπω κυριώς στους αγώνες εντός Αττικής. Δεν σημαίνει όμως ότι τέτοια προβλήματα δεν υπάρχουν και παραέξω... έχουμε αντιμετωπίσει κάμποσα... ναι, βέβαια θέλει ο τοπικός κόσμο στο χωριό του, αλλά αν αποκλειστεί το χωριό σε περίπτωση επαναλαμβανόμενης, περισσότερο θα τον χαλάσει που δεν μπορεί ο κόσμος να πάει στις ταβέρνες...

              Από την άλλη, χρειάζεται και η Αττική αγώνες, υπάρχουν πολλοί αγωνιζόμενοι που δεν αντέχουν έξοδα μετακίνησης - διαμονής και περιμένουν ένα Αττικό, ένα Παλλάδιο ή ένα Ποσειδών για να κάνουν το κέφι τους...


              @nifitsa:

              Το ξαναγράφω τι απάντησα στον Castor, για όσους δεν κατάλαβαν τι είπα προηγουμένως:

              Το 'πρέπει να σε ενδιαφέρει' δεν το έλεγα εννοόντας 'είναι δικό σου πρόβλημα', και βέβαια είναι πρόβλημα της λέσχης. Εννοώ ότι αν ήμουν αγωνιζόμενος, θα προτιμούσα να τρέξω σε δυο 12άρες ειδικές, στις οποίες θα ένιωθα πιο ασφαλής (από άποψη διαχείρισης της ειδικής και όχι χάραξης), παρά σε μια 25άρα η οποία θα με άκανε να ανησυχώ κάτω από ποιες συνθήκες θα γίνει, ιδιαίτερα αν ξέρω ότι, για παράδειγμα, σε αυτη την ειδική υπάρχουν πολλά χωράφια και οι κάτοικοι δεν ενδιαφέρονται για τον αγώνα, το αντίθετο μάλιστα... Με την έκφραση αυτή εννοούσα ότι πριν μπεις να τρέξεις σε μια ειδική πρέπει να ξέρεις ότι είσαι ασφαλής σε αυτή και όχι να είσαι αδιάφορος... Εσείς θα έπρεπε να ξέρετε, καλύτερα από εμένα ότι τίποτα δεν είναι αυτονόητο... Ελπίζω να έγινα κατανοητός...

              Και συμπληρώνω:

              Αρκετές φορές έχουν κοπεί-μικρύνει ειδικές, είτε από την αρχή τους, είτε από το τέλος, ύστερα από αιτήσεις αγωνιζομένων, λόγω επικινδυνότητας... Αυτό σημαίνει ότι τους ενδιέφερε αν η ειδική είναι σωστή ή όχι... Σε αυτό το ενδιαφέρον αναφέρομαι. Πιστεύω ότι είναι ξεκάθαρο αυτό που λέω...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                amaxopoulos last edited by

                Θα συμφωνησω με τον Κωστα,πολλα χωρια και κατοικοι επαρχιας ειναι απιστευτα συνεργασιμοι και προθυμοι να βοηθησουν,ενω εχουν και γνωσεις για αυτο που ολοι εμεις κανουμε!!Στην Αττικη συνανταμε κυριως το φαινομενο 'δεν θα μου απαγορεψεις να παω στο χωραφι μου' και αλλα τετοια.Βεβαια εξαιρεσεις εχουμε συναντησει παντου.
                Αλλα σιγουρα τα περασματα μεσα απο κατοικημενες περιοχες δεν ειναι το προβλημα της μεγαλης ειδικης!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  malsot last edited by

                  Ο χρήστης taurus έγραψε:
                  Εκτός αν θα σου αρέσει να καταστραφεί ο μισός σου αγώνας επειδή κάποιος πιο μπροστά από εσένα έκλεισε την ειδική και εν τέλει έγινε απλή...

                  Το έχω πάθει στο Αττικό του 2002 στον Μερκούρη με ένα Ibiza που δεν πήγε ποτέ η Ελπα να το μαζέψει!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    powerslave last edited by

                    Aντε, μακάρι να έχουμε καμιά μεγάλη ε.δ.(έστω μια σε κάθε αγώνα)μήπως και ξαναβρεί το σπορ αυτό τη χαμένη του αίγλη και γοητεία.Θα ήταν επίσης καλή ιδέα να μην μείνουμε μόνο στην μεγάλη ε.δ.Αν προχωρούσαμε και στην διοργάνωση νυχτερινών αγώνων θα ήταν ακόμη καλύτερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pavlos last edited by

                      Ας δούμε τα καταπληκτικά μέτρα ασφαλείας του ΕΛΠΑ και στις ειδικές των ελληνικών αγώνων και ας μην εχουμε 30αρες ειδικές.
                      Μπας και δικαιολογήσουν οι λέσχες την αύξηση στα παράβολα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thvarveris last edited by

                        Ο χρήστης powerslave έγραψε:
                        Aντε, μακάρι να έχουμε καμιά μεγάλη ε.δ.(έστω μια σε κάθε αγώνα)μήπως και ξαναβρεί το σπορ αυτό τη χαμένη του αίγλη και γοητεία.Θα ήταν επίσης καλή ιδέα να μην μείνουμε μόνο στην μεγάλη ε.δ.Αν προχωρούσαμε και στην διοργάνωση νυχτερινών αγώνων θα ήταν ακόμη καλύτερα.

                        Από την πλευρά του θεατή σου λέω ότι δεν είναι και τόσο ενδιαφέρον.Έχω παρακολουθήσει αρκετές φορές το Παλλάδιο όταν γινόταν βράδυ αλλά και άλλα rally που τα έπιανε η νύχτα.Αν είσαι τυχερός και ξέρεις που θα είναι οι κάμερες για τα βίντεο, έχει καλώς γιατί φωτίζουν τον δρόμο με προβολείς και βλέπεις.
                        Αλλιώς...
                        Από την πλευρά του θεατή πάντα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          glf last edited by

                          οι διαφορές βγαίνουν στις μεγάλες ειδικές για μένα μετράει πάρα πολύ να υπάρχει μεγάλη ειδική σε ένα ράλλυ. ευτυχώς εδώ πάνω μπορούν και βγαίνουν. Χολομώντας (αν και καιρό έχει να γίνει ολόκληρος), Πολυδέντρι Ημαθίας 22 χλμ, η Κιρκη στην Αλεξνδρούπολη 19χλμ και όλες με πολυ στροφιλίκι. Χορταίνεις ρε παιδί μου...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Λοιπόοοοοον....

                            Οργανωτικά πρώτα
                            Το να λέμε πως ΔΕΝ θέλουμε 30άρες ειδικές επειδή είναι δύσκολο να βρούμε τους ανάλογους κριτές είναι αν μη τι άλλο τρελλά λάθος!!!

                            Το να λέμε πως δεν γίνεται να κλείσουμε τόσα χωριά στο ίδιο μήκος κύματος κι αυτό!!!

                            Και να εξηγηθώ!!!
                            Όταν τρέχαμε Πατσάκους και μετά Φτέρη, ο κάτοικος της Φτέρης ήταν εκτός ειδικής, αλλά και πάλι δεν μπορούσε να πάει πουθενά, αφού ο δρόμος ήταν κλειστός και στις δύο μεριές!!! Απλά τώρα ήταν δύσκολο να διασχίσει απέναντι το δρόμο έξω από το σπίτι του. ΟΠΩΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ο κάτοικος του Άγιου Παντελεήμονα (μέσα στην Ε.Δ. Πετσάκοι), στο Πυργάκι (εντός Ε.Δ. Φτέρης) και αν συνεχίσω να τα λέω όλα θα... αυτοκτονήσετε!!!

                            Ένα χωριό πάνω ένα χωριό κάτω δεν κάνει τη διαφορά!!!!

                            Τώρα να συγκρίνω μια υποθετική Ε.Δ. που ξεκινάει εκεί που ξεκινούσε η Ε.Δ. Πετσάκοι και τελειώνει εκεί που τελείωνε η Ε.Δ. Φτέρη:
                            Οι ενδιάμεσοι που απαιτεί είναι ΟΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΙΔΙΟΙ με αυτούς που ήταν στις δύο ειδικές όταν γίνονταν ξεχωριστά!!!
                            Με μόνο απαιτούμενο επιπλέον σημείο το ΧΩΡΙΟ ΦΤΕΡΗ. Όμως εκεί είχαμε τα εξής τραπεζάκια με κριτές:
                            Flying Ε.Δ. Πετσάκοι
                            Stop Ε.Δ. Πετσάκοι
                            Σ.Ε.Χ. Ε.Δ. Φτέρης
                            Start Ε.Δ. Φτέρης

                            Δηλαδή μην τρελλαθούμε πως αυτοί δεν αρκούνε!!!! Θα μας κλείσουν σε τρελλάδικο!!!

                            Αλλά και αλλιώς να το δείς, 2 ειδικές των 15 χμ απαιτούνε Χ κριτές η κάθε μία σύν πληρώματα κριτών για ΣΕΧ, Σταρτ, Φλάιινγκ και Στοπ η ΚΑΘΕ μία!!!

                            Μία 30άρα θα θέλει ΔΙΠΛΑΣΙΟΥΣ κριτές για φύλαξη από την κάθε ΜΙΑ άλλη, άρα 2Χ και είμαστε ΣΤΑ ΙΔΙΑ, και ΣΕΧ, Σταρτ, Φλάιινγκ και Στοπ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!!!

                            Άρα η οργάνωση σε τελική ανάλυση ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ κριτές θέλει, ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ θα πληρώσει, ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ της έρχεται!!!!!!!!!!!!!

                            Μην πούμε για ευκολότερη και φτηνότερη φύλαξη στις αναγνωρίσεις, όπου θα έχουν να φυλάνε σαφώς λιγότερες ειδικές, και όπως όλοι ξέρουν τα μόνα μέρη που φυλάσσονται είναι η εκκίνηση και ο τερματισμός!!!

                            Αγωνιστικά τώρα!!
                            Η Ε.Δ. Σελινούντας των 30χμ ήταν η μόνη ειδική που στο τέλος του ενός περάσματος είχαν πέσει τα αντανακλαστικά μου από έλλειψη οξυγόνου, μιας και όλο μίλαγα και... ξέχασα να αναπνέω!!!
                            Την τελειώσαμε και ένιωσα πως ναι, είμαι σε αγώνα!!!
                            Αντίθετα κατι ΧαλανδροΒαλμαντούρες και Κορωπιά τα βαριέμαι χειρότερα και από τις τεράστιες απλές που τα πλαισιώνουν... Μεταξύ αστείου και σοβαρού, πιο πολύ ώρα θέλει να... ουρήσω πριν την ειδική παρά να τελειώσω την ειδική!!!

                            Ο χαρακτήρας ενός αγώνα ράλλυ πρέπει να ΔΙΑΦΕΡΕΙ από αυτόν ενός Ράλι Σπριντ (που στο φινάλε ούτε καν αυτό δεν έχει τσουρδελάκια των 7 χμ...), πόσο μάλλον από αυτόν των αναβάσεων!!!
                            Με το να βάλεις μέσα (αν μη τι άλλο) ΜΙΑ 30άρα, αυτόματα η πρόκληση είναι ΕΚΕΙ! Αυτόματα οι διαφορές στους χρόνους θα γίνουν ΕΚΕΙ! Αυτόματα οι αναβασοραλλάκηδες θα πάνε να κάνουν 200.000 περάσματα ΕΚΕΙ! ΑΥΤΟ αστυνομεύεις και έχεις κερδίσει το κρυφτό των 'αναγνωρίσεων', με ώφελος στον οργανωτή, αλλά και τον αγωνιζόμενο που θέλει να δει επί ίσοις όροις και με ίδιες αναγνωρίσεις που βρίσκεται αγωνιστικά!
                            Όμως το καλύτερο δεν είναι αυτό!!
                            Είναι πως κάνεις ΑΓΩΝΑ ΡΑΛΛΥ!
                            Είναι πως ΔΕΝ θα το μάθεις απέξω (ΜΙΑ 30άρα μαθαίνεται, ΜΙΑ ΑΝΑ ΑΓΩΝΑ θα τους αναγκάσει να δουλεύουν με ΣΥΝοδηγό).
                            Είναι πως στο τέλος της μέρας έχεις κάνει κάτι που σε γεμίζει πραγματικά!
                            Είναι πως θα μειωθεί ο αριθμός των ειδικών (ή θα αυξηθούν τα χιλιόμετρα των ειδικών, δε γίνεται αλλιώς αφού θα έχουμε μεγαλύτερες ειδικές), οπότε αντίστοιχα θα βελτιωθεί ο λόγος χιλιομέτρων Ε.Δ. προς χιλιομέτρων απλών διαδρομών!
                            Είναι πως έτσι τελικά εκτός από καλούς αναβασάκηδες και καρτίστες ίσως αποκτήσουμε και καλούς Ράλλιμεν στην Ελλάδα!

                            ΝΑΙ στις μεγάλες, ΔΑΓΚΩΤΟ!!!
                            ΟΧΙ στις αστεία μικρές ΛΥΣΣΑΛΕΑ!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pavlos last edited by

                              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                              Είναι πως ΔΕΝ θα το μάθεις απέξω (ΜΙΑ 30άρα μαθαίνεται, ΜΙΑ ΑΝΑ ΑΓΩΝΑ θα τους αναγκάσει να δουλεύουν με ΣΥΝοδηγό).

                              Tι μου θύμισες τώρα! Κορυφαία ατάκα οδηγου που είχε έξοδο στο Σελινούντα!
                              'Ξέχασα οτι έκλεινε η στροφή'
                              Τι λες; Σοβαρά ε; Και τον συνοδηγό την τον έχεις για να σου κρατάει τον χρόνο και να σου τσεκάρει το καρνέ;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                taurus last edited by

                                @GeorgeTabs: Καλές οι προσθέσεις, αλλά ξεχνάς κάτι, το οποίο προανάφερα: Για να καλυφτούν οι ειδικές του ΕΚΟ, έπρεπε να μαζευτούν κριτές από Αθήνα, Πάτρα, Πύργο, Λειβαδιά, νομίζω και από Βόλο, χωρίς να είμαι σίγουρος, και απ' όπου αλλού. Σε τοπικό επίπεδο πόσο εύκολο είναι αυτό? Και πριν αρχίσετε τα 'να κόψει το λαιμό της η λέσχη να βρει, αλλιώς να κλείσει', θα πασάρω σε εσάς την πρόσκληση-πρόκληση. Στο επόμενο αγώνα που θα ψάχνουμε ενδιάμεσους - φύλακες, προσπαθήστε όσοι διαφωνείτε να μου βρείτε από έναν (ούτε καν δύο δε σας λέω), ο οποίος θα κουβαλάει την τρέλα και θα είναι διαθέσιμος να κάτσει ένα χαλαρό 8ωρο σε λιοπύρι ή βροχή, με τον καθένα να τον κράζει για το καθετί, υπεύθυνο και όχι χαβαλέ που θα λακίσει με την πρώτη και που θα δεχτεί να το κάνει αυτό και δεύτερη φορά. Αν μου βρείτε σας παραδέχομαι.... Σας είπα και πιο πριν, είμαστε πολύ λίγοι δυστυχώς και θα έπρεπε να το ξέρει και η nifitsa αυτό που φωνάζει περι υποχρέωσης του οργανωτή.

                                Και κάτι άλλο: αν δεις τη δημοσίευση - απάντηση στο Νάσο παραπάνω, θα καταλάβεις ότι δύσκολα γλιτώνεις την τέταρτη ειδική-συνεργείο, ή αν την/το γλιτώσεις, μοιραια χάνεις κάποια άλλα πράγματα...

                                Και το ξαναλέω: Η απάντηση μου στην ψηφοφορία και η παράθεση των απόψεών μου εδώ μέσα δεν έχει να κάνει με το αν θέλω να γίνεται 30άρα ειδική σε κάθε αγώνα (εννοείται ότι θέλω), αλλά με αντιρρήσεις μου ως προς το πρακτικό του πράγματος...

                                Πάντως στον ίδιο χώρο που λέμε και φωνάζουμε ότι θέλουμε μεγάλες, αντρίκιες και περιπετειώδεις ειδικές, στον ίδιο χώρο κράζαμε πριν κάτι μήνες για τον Πύργο ότι είναι πολύ μεγάλος και ότι μικραίνει ο αριθμός τον ειδικών σε μια μέρα και....και...και...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  go_for_pole last edited by

                                  Agapite taure kala ta les omws meneis sto apotelesma. Gia ti LAB pou mporw na milisw, de thimamai pote na exei kanei anoigma sti Boliotiki koinwnia gia na brethoun meli/krites. Gia tin akribeia exei dioksei me ta katorthwmata tis poli k kalo kosmo.

                                  Profanws auti ti stigmi simfwna me ti diki sou optiki gwnia den mporei na kanei megales eidikes alla pes mou poios ftaiei gia auto. Apo auti tin apopsi exei dikio autos pou leei 'de me noiazei pws tha to kataferei, alla na to kataferei' gia ti x lesxi.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                    Και πριν αρχίσετε τα 'να κόψει το λαιμό της η λέσχη να βρει, αλλιώς να κλείσει', θα πασάρω σε εσάς την πρόσκληση-πρόκληση. Στο επόμενο αγώνα που θα ψάχνουμε ενδιάμεσους - φύλακες, προσπαθήστε όσοι διαφωνείτε να μου βρείτε από έναν (ούτε καν δύο δε σας λέω), ο οποίος θα κουβαλάει την τρέλα και θα είναι διαθέσιμος να κάτσει ένα χαλαρό 8ωρο σε λιοπύρι ή βροχή, με τον καθένα να τον κράζει για το καθετί, υπεύθυνο και όχι χαβαλέ που θα λακίσει με την πρώτη και που θα δεχτεί να το κάνει αυτό και δεύτερη φορά. Αν μου βρείτε σας παραδέχομαι....

                                    Όχι μόνο να μας παραδεχτείς, αλλά να μας δώσεις και τη διαφορά των +40€ που είναι το παράβολο από πέρσι. Και δε θα φέρουμε παραπάνω από έναν, γιατί θα μπει η λέσχη μέσα !

                                    Αστειεύομαι, μην το πάρεις προσωπικά. Βέβαια, πάντα είσαι ο 'υπέρ του οργανωτή' κατά κάποιο τρόπο, αφού βλέπεις τα πράγματα από άλλο πόστο.

                                    Απ' την άλλη, όπως το παρουσιάζεις, το τραγικοποιείς λίγο. Το κάνεις επειδή σου αρέσει ή επειδή έχεις ανάγκη το χαρτζιλίκι. Να στο πω ανάποδα ? Έχω ρίξει την περιουσία μου στο δρόμο, έχω σπαταλήσει χρόνο, κόπο, πολλά 8ωρα και ρισκάρω τη σωματική μου ακεραιότητα ανάμεσα σε δέντρα, βράχια και γκρεμούς. Και για όλα αυτά, πληρώνω κάτιτις. Να μην έχω και καμμιά απαίτηση ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Ο χρήστης Christos M έγραψε:

                                      Και πριν αρχίσετε τα 'να κόψει το λαιμό της η λέσχη να βρει, αλλιώς να κλείσει', θα πασάρω σε εσάς την πρόσκληση-πρόκληση. Στο επόμενο αγώνα που θα ψάχνουμε ενδιάμεσους - φύλακες, προσπαθήστε όσοι διαφωνείτε να μου βρείτε από έναν (ούτε καν δύο δε σας λέω), ο οποίος θα κουβαλάει την τρέλα και θα είναι διαθέσιμος να κάτσει ένα χαλαρό 8ωρο σε λιοπύρι ή βροχή, με τον καθένα να τον κράζει για το καθετί, υπεύθυνο και όχι χαβαλέ που θα λακίσει με την πρώτη και που θα δεχτεί να το κάνει αυτό και δεύτερη φορά. Αν μου βρείτε σας παραδέχομαι....

                                      Όχι μόνο να μας παραδεχτείς, αλλά να μας δώσεις και τη διαφορά των +40€ που είναι το παράβολο από πέρσι. Και δε θα φέρουμε παραπάνω από έναν, γιατί θα μπει η λέσχη μέσα !

                                      Αστειεύομαι, μην το πάρεις προσωπικά. Βέβαια, πάντα είσαι ο 'υπέρ του οργανωτή' κατά κάποιο τρόπο, αφού βλέπεις τα πράγματα από άλλο πόστο.

                                      Απ' την άλλη, όπως το παρουσιάζεις, το τραγικοποιείς λίγο. Το κάνεις επειδή σου αρέσει ή επειδή έχεις ανάγκη το χαρτζιλίκι. Να στο πω ανάποδα ? Έχω ρίξει την περιουσία μου στο δρόμο, έχω σπαταλήσει χρόνο, κόπο, πολλά 8ωρα και ρισκάρω τη σωματική μου ακεραιότητα ανάμεσα σε δέντρα, βράχια και γκρεμούς. Και για όλα αυτά, πληρώνω κάτιτις. Να μην έχω και καμμιά απαίτηση ?

                                      Και βέβαια δεν το παίρνω προσωπικά.

                                      Με τη μεριά του οργανωτή δεν είμαι, έχω κράξει και εγώ κατά καιρούς κάποια 'κακώς κείμενα', και πάνω απ΄ολα επώνυμα, πράγμα που αν το καλοσκεφτείς δεν με συμφέρει... Απλά, όταν τα πράγματα τα βλέπεις από μέσα, βλέπεις κάτι παραπάνω, κάποια προβλήματα που δεν τα βλέπει ο απλός θεατής... Θυμηθείτε ότι ο sx, σε ανύποπτο χρόνο, όταν είδε κάποια πράγματα από μέσα, έγραψε για το πόσο είχε αδικήσει τους κριτές σαν αγωνιζόμενος...

                                      Όσο για το χαρτζηλίκι, σχετικό είναι αυτό, όπως ξέρεις δεν είναι επάγγελμα, άλλο είναι το επάγγελμά μου και πολλές φορές αναγκάζομαι να το παρατήσω για να κάνω το χόμπι μου... Από 'κει δεν χάνω χρήματα?

                                      Για τη σωματική μου ακεραιότητα δεν το συζητώ... Μέχρι και... ηλιακό όχημα κόντεψε να περάσει από πάνω μου, όταν ήμουν flying στο Φαέθων!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetabs last edited by

                                        @taurus

                                        ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΟ ήταν να χρειαστεί κριτές από όλη την Ελλάδα για να καλύψει το ΕΛΠΑ!!! Για αυτό δε φταίει πως είχε 30άρες ειδικές, αλλά 300 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών!!!
                                        Και 15'αρες να ήταν τους ίδιους θα ήθελε, αφού τα αγωνιστικά χιλιόμετρα θα ήταν ίδια (εκτός αν ήταν 3 και 4 φορές επαναλαμβανόμενη έκαστη! ) ΣΥΝ το ότι θα ήθελε επιπλέον συνεργεία για ΣΕΧ, Σταρτ, Φλάιινγκ, Στοπ.

                                        Το πόσο δυσεύρετοι είναι οι κριτές εκτός του ότι είναι αλλουνού... πισινού κάψιμο ( ) επιπλέον είναι και ΑΣΧΕΤΟ με το παρόν θέμα, αφού και ο nass τόσο όσο και εγώ το κάναμε προφανές πως όχι μόνο περισσότεροι κριτές και ενδιάμεσοι κλπ δεν απαιτούνται, αλλά ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ!!!

                                        *Αλλιώς με την λογική που λες αν είχαμε 30 ειδικές του χιλιομέτρου θα θέλαμε λιγότερους κριτές, αφού πρακτικά δεν θα χρειαζόταν ΚΑΝΕΙΣ ενδιάμεσος!!
                                        Όμως μόνο τα 30 ΣΕΧ, Σταρτ, Φλάιινγκ και Στοπ θα έφταναν όχι για μία 30άρα ειδική, αλλά για Ακρόπολις ολόκληρο!!! *

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          georgetabs last edited by

                                          Ο χρήστης taurus έγραψε:

                                          Για τη σωματική μου ακεραιότητα δεν το συζητώ... Μέχρι και... ηλιακό όχημα κόντεψε να περάσει από πάνω μου, όταν ήμουν flying στο Φαέθων!!!

                                          Αν κόντεψε να περάσει από πάνω σου δεν ήσουν flying σε αρκετά μεγάλο... υψόμετρο!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adrastos last edited by

                                            Θα πρότεινα να συζητηθεί το θέμα και από την οπτική γωνία ολόκληρου αγώνα 100-110km Ε.Δ.Μήπως το σχήμα 4Χ2 φορές Ε.Δ.=8 έδωσε ότι είχε να δώσει,και ήρθε ο καιρός για 2Χ2 + 1Χ3 φορές Ε.Δ.=7 ?
                                            'Ισως υπάρξουν θετικά στοιχεία και για τα πληρώματα,και τους οργανωτές.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr