Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εντυπώσεις από Mitsubishi Colt
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Εντυπώσεις από Mitsubishi Colt
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 46
    • 47
    • 21 / 47
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    60
    923
    5032
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funis last edited by

      Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
      Funis, το Colt ειναι γενικα μια πολυ καλη επιλογη (εγω εχω κανει σχεδον 1000 χιλιομετρα με το δικο μου CZ3 3d). Εχει ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ χωρους, πολυ καλο κινητηρα-κιβωτιο, τρομερα φρενα, πολυ συγχρονη εμφανιση και ποιοτικο εσωτερικο. Αν ψαχνεις ενα κορυφαιο αυτοκινητο πολης, το Coltακι θα σε ικανοποιησει.

      ΥΓ. Στην επομενη συναντηση ελα με το αγορι σου και αμα θελεις μπορεις να οδηγησεις το δικο μου Colt.

      οκ, αν γινεται ευχαριστως! αλλα εγω ξενο αμαξι δεν οδηγάω... να μου ζητας τα ρεστα μετα!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lefos last edited by

        χαχαχαχα!! Γιατι, τοσο σιδεροφαγος εισαι?? Αμα ειναι ετσι παρε Hummer!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funis last edited by

          Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
          χαχαχαχα!! Γιατι, τοσο σιδεροφαγος εισαι?? Αμα ειναι ετσι παρε Hummer!

          Οχι αλλά βλέπω πορωση με το colt και φοβαμαι μην με το που μπω μεσα το ερωτευτω!! Και στο πάρω και φυγω!!

          Hammer ε? Τωρα που το λες ειναι ενα option!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lefos last edited by

            E, ενταξει, δεν ειναι και EVO για να θες να το κλεψεις απο την πρωτη βολτα...
            Εκαστο στο ειδος του βεβαια και μεσα στην πολη το Colt δεν εχει αντιπαλο..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funis last edited by

              Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:

              Εκαστο στο ειδος του βεβαια και μεσα στην πολη το Colt δεν εχει αντιπαλο..

              Μιας και το λες, έξω απο την πόλη πως τα πάει?? Γιατι εγω κάνω και ταξιδακια!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lefos last edited by

                Δεν εχω βγει εκτος Αττικης ακομα (εχω αλλο αυτοκινητο για αυτη τη δουλεια) αλλά στην εθνικη ειναι πολυ σταθερο, τα καθισματα του ειναι πολυ ανετα και το κιβωτιο οσο μακρυ πρεπει για να μην κραταει τον κινητηρα σε πολυ υψηλες στροφες σε 'ταξιδιωτικους' ρυθμους... Ορισμενοι αεροδυναμικοι θορυβοι (απο τους τεραστιους εξωτερικους καθρεπτες) περνανε στην καμπινα. Δεν ενοχλουν ομως.
                Βεβαια, φανταζομαι οτι θα ειναι ευπαθες σε πλευρικους ανεμους αλλα αυτο ειναι το τιμημα για τους τεραστιους χωρους για το κεφαλι... (Ειδικα εγω που ειμαι 1.90 εκτιμω πολυ το design του)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funis last edited by

                  Σορυ αλλα μιας και θα το κάνεις το καλό να μου δώσεις να οδηγησω το δικό σου, δεν γινεται να μου δώσεις αυτο??

                  Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
                  Να και το δικο μου:

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    avassis last edited by

                    Ο χρήστης Funis έγραψε:

                    Εκαστο στο ειδος του βεβαια και μεσα στην πολη το Colt δεν εχει αντιπαλο..

                    Μιας και το λες, έξω απο την πόλη πως τα πάει?? Γιατι εγω κάνω και ταξιδακια!

                    Με το 5-θυρο 1300 Αθήνα-Θεσσαλονίκη 5 ώρες (χωρίς να υπολογίζω στάσεις), κατανάλωση με Α/C 7,2 λίτρα, όπου είχε αυτοκινητόδρομο δεν πήγα κάτω από 120 χλμ, το πάτησα μέχρι 165 χλμ χωρίς να το καταλάβω (δεν ήθελα να το ανεβάσω πάνω από τις 5000 στροφές). Αντίστοιχα και στην επιστροφή. Λιγο έγερνε στην Υλίκη όπου η αλήθεια είναι οτί πρέπει να ήμουν στα 105-110 χλμ. Κανένα πρόβλημα πάντως αν και δεν είμαι και πολύ έμπειρος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      anochos last edited by

                      Ο χρήστης Funis έγραψε:

                      Εκαστο στο ειδος του βεβαια και μεσα στην πολη το Colt δεν εχει αντιπαλο..

                      Μιας και το λες, έξω απο την πόλη πως τα πάει?? Γιατι εγω κάνω και ταξιδακια!

                      Αφού λες ότι κάνεις ταξιδάκια, ένα θα σου πω, έχω σαν κέντρο την Ναύπακτο και έχω πάει μέχρι Μονεμβάσια και Σέρρες super...
                      Μιλάμε για χλμ όχι μλκ...
                      Ααααα να μην το ξεχάσω cz3 3d

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        controlas last edited by

                        Oops τι έγινε?νέα μέλη βλέπω!!Και από διάφορα μέρη της Ελλάδας!Καλό αυτο!Γινόμαστε national σιγά σιγά!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          durinviii last edited by

                          Ο χρήστης Funis έγραψε:

                          Αν δεν κάτσει το colt, τότε θα πάω στην λύση του Ibiza.

                          Ibiza?!?!?!? Μπλιάχ. Μόνο που το βλέπω χασμουριέμαι.......αν εξαιρέσουμε βεβαίως το FR και το (respect) Cupra. Περί ορέξεως βέβαια, ουδείς λόγος..........

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            controlas last edited by

                            Ο χρήστης DurinVIII έγραψε:

                            Αν δεν κάτσει το colt, τότε θα πάω στην λύση του Ibiza.

                            Ibiza?!?!?!? Μπλιάχ. Μόνο που το βλέπω χασμουριέμαι.......αν εξαιρέσουμε βεβαίως το FR και το (respect) Cupra. Περί ορέξεως βέβαια, ουδείς λόγος..........

                            Καλημέρες George!Κοίτα top gun FR και CUPRA πολύ καλά..αν και λίγο φινιστρίνια τα παράθυρα μπροστά..δε το συζητάμε COLT CZT!!!
                            Ζήτω ο Ιάπωνας!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              marago last edited by

                              Να χαιρετίσω και εγώ την παρέα των αγαπητών Colt-άκιδων. Μόλις χθες πήρα το καινούργιο μου CZT (μαύρο) από τον Σαρακάκη στην Γλυφάδα. Ήθελα να ρωτήσω γνώμες για το στρώσιμο. Ο πωλητής ( ο οποίος ήταν πάρα πολύ καλός – πράγμα πολύ σπάνιο για έλληνες πωλητές ), μου είπε για 3.000 χλμ στρώσιμο , όχι πάνω από 2.500 – 3000 στροφές , πολλές αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων και όχι πάρα πολύ και απότομο φρενάρισμα. Επίσης μου είπε όταν ξεκινάω να περιμένω κανένα λεπτό να ζεσταθεί (πράγμα που το βρίσκω ιδιαίτερα σπάσιμο) , λέτε να ισχύει κάτι τέτοιο ;. Γενικά τα 3.000 χλμ για στρώσιμο μου φάνηκαν πολλά – στο manual της Mitsu λέει μόνο 1.000χλμ στρώσιμο. Ακόμη το μόνο άλλο που αναφέρει είναι ότι πριν το σβήσεις θα πρέπει να περιμένεις κανένα λεπτό στο ρελαντί να κρυώσει το Turbo.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                controlas last edited by

                                Ο χρήστης Marago έγραψε:
                                Να χαιρετίσω και εγώ την παρέα των αγαπητών Colt-άκιδων. Μόλις χθες πήρα το καινούργιο μου CZT (μαύρο) από τον Σαρακάκη στην Γλυφάδα. Ήθελα να ρωτήσω γνώμες για το στρώσιμο. Ο πωλητής ( ο οποίος ήταν πάρα πολύ καλός – πράγμα πολύ σπάνιο για έλληνες πωλητές ), μου είπε για 3.000 χλμ στρώσιμο , όχι πάνω από 2.500 – 3000 στροφές , πολλές αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων και όχι πάρα πολύ και απότομο φρενάρισμα. Επίσης μου είπε όταν ξεκινάω να περιμένω κανένα λεπτό να ζεσταθεί (πράγμα που το βρίσκω ιδιαίτερα σπάσιμο) , λέτε να ισχύει κάτι τέτοιο ;. Γενικά τα 3.000 χλμ για στρώσιμο μου φάνηκαν πολλά – στο manual της Mitsu λέει μόνο 1.000χλμ στρώσιμο. Ακόμη το μόνο άλλο που αναφέρει είναι ότι πριν το σβήσεις θα πρέπει να περιμένεις κανένα λεπτό στο ρελαντί να κρυώσει το Turbo.

                                Καλός τον marago ! Join the club λοιπόν!! Για το στρώσιμο που ρωτάς...δεν έχει και άδικο ο πωλητής..το πολύ 3000 revs συχνές αλλαγές στο κιβώτιο, σιγά σιγά το φρένο, λίγο ζέσταμα στιν εκκίνηση και προπαντώς...πριν το σβήσεις άσε το 1-1.5 mins για να κρυώσει ι τουρμπίνα!!!
                                Αν και θα πρότεινα να είναι όσο γίνεται τα πρώτα χλμ ατούρμπιστα...δηλαδή μέχρι 2.500 revs αν γίνεται...Θα σε περιμένουμε σε κάποια μελλοντική συνάντηση!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  controlas last edited by

                                  Και μιας και το συζητάμε...και είναι και νωρίς ακόμη...τι λέτε για ένα meeting αυριο 1 Οκτώβρη στο ΣΕΦ (που βολεύει και όλους φαντάζομαι) κατά τις 12 το μεσημεράκι (να πιούμε και ένα καφέ αυτή τη φορά!! )?και να γνωρίσουμε και κανένα νέο μέλος?λοιπόν?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    marago last edited by

                                    Σε οποιαδήποτε συνάντηση κανονιστεί είμαι μέσα !!! Σχετικά με το 1 - 1.5 min για να κρυώσει το turbo. Εαν υποθέσουμε ότι είσαι σε κίνηση με χαμηλές στροφές υπάρχει ανάγκει όταν σταματήσεις να περιμένεις να κρυώσει το turbo ?? και όσον αφορά την εκκίνηση - το να περιμένεις να ζεσταθεί ισχύει μόνο για την περίοδο στρωσίματος ????

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      controlas last edited by

                                      Ο χρήστης Marago έγραψε:
                                      Σε οποιαδήποτε συνάντηση κανονιστεί είμαι μέσα !!! Σχετικά με το 1 - 1.5 min για να κρυώσει το turbo. Εαν υποθέσουμε ότι είσαι σε κίνηση με χαμηλές στροφές υπάρχει ανάγκει όταν σταματήσεις να περιμένεις να κρυώσει το turbo ?? και όσον αφορά την εκκίνηση - το να περιμένεις να ζεσταθεί ισχύει μόνο για την περίοδο στρωσίματος ????

                                      Κοίτα το turbo ανοίγει περίπου στις 2.500 revs με πλήρη πλήρωση της τουρμπίνας στις 3500 αν δεν κάνω λάθος...αν τώρα έχεις καταφέρει και είσαι κάτω από το όριο των 2500 τότε no problems στο σβήσιμο..όσο για την εκκίνηση...γενικότερα καλό είναι κρύα μηχανή να μην πολυζορίζεται..ειδικά το χειμώνα...
                                      Ooopss..ώρα για επαγγελματικό meeting..πίσω ξανά σε κανα 2-2.5 ώρες!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        balabush last edited by

                                        Ο χρήστης FaBleD έγραψε:
                                        πω πω
                                        Αυτη η πεμπτη δεν τελειώνει ποτε!

                                        Θεωρειτε καλυτερο το χειριστήριο του συναγερμου να είναι ξεχωριστα απο το κλειδι?? Γιατι?

                                        Οι Cobra ειναι καλοί?

                                        Φευγω, Πάω να τελειώαω την μέρα!

                                        Καλημέρα, και εγώ είμαι υπέρ της άποψης να έχεις χειριστήριο ξεχωριστά, διότι σου δίνουν ένα κλειδί με τηλεχιρισμό, έτσι άμα το χάσεις, ή χαλάσει, την έκατσες.
                                        Για Cobra έχω ακούσει καλά λόγια. Cobra θα βάλω και στο δικό μου, με πλακέτα για παράθυρα και αντικραδασμικό. Φιλική τίμη γύρω στα 300

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          balabush last edited by

                                          Ο χρήστης controlas έγραψε:

                                          Σε οποιαδήποτε συνάντηση κανονιστεί είμαι μέσα !!! Σχετικά με το 1 - 1.5 min για να κρυώσει το turbo. Εαν υποθέσουμε ότι είσαι σε κίνηση με χαμηλές στροφές υπάρχει ανάγκει όταν σταματήσεις να περιμένεις να κρυώσει το turbo ?? και όσον αφορά την εκκίνηση - το να περιμένεις να ζεσταθεί ισχύει μόνο για την περίοδο στρωσίματος ????

                                          Κοίτα το turbo ανοίγει περίπου στις 2.500 revs με πλήρη πλήρωση της τουρμπίνας στις 3500 αν δεν κάνω λάθος...αν τώρα έχεις καταφέρει και είσαι κάτω από το όριο των 2500 τότε no problems στο σβήσιμο..όσο για την εκκίνηση...γενικότερα καλό είναι κρύα μηχανή να μην πολυζορίζεται..ειδικά το χειμώνα...
                                          Ooopss..ώρα για επαγγελματικό meeting..πίσω ξανά σε κανα 2-2.5 ώρες!!

                                          Καλό κουράγιο για το meeting. Τουλάχιστον το κάνετε νωρίς
                                          Για το turbo timer έχει σκεφτεί κανείς να το βάλει; Ξέρουμε κόστος περίπου;
                                          Νομίζω κάτι είχε αναφέρει ο dealer σε παλιότερο post περι τούτου. Έχουμε κάτι νεότερο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            toutouni last edited by

                                            Ο χρήστης Marago έγραψε:
                                            Να χαιρετίσω και εγώ την παρέα των αγαπητών Colt-άκιδων. Μόλις χθες πήρα το καινούργιο μου CZT (μαύρο) από τον Σαρακάκη στην Γλυφάδα. Ήθελα να ρωτήσω γνώμες για το στρώσιμο. Ο πωλητής ( ο οποίος ήταν πάρα πολύ καλός – πράγμα πολύ σπάνιο για έλληνες πωλητές ), μου είπε για 3.000 χλμ στρώσιμο , όχι πάνω από 2.500 – 3000 στροφές , πολλές αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων και όχι πάρα πολύ και απότομο φρενάρισμα. Επίσης μου είπε όταν ξεκινάω να περιμένω κανένα λεπτό να ζεσταθεί (πράγμα που το βρίσκω ιδιαίτερα σπάσιμο) , λέτε να ισχύει κάτι τέτοιο ;. Γενικά τα 3.000 χλμ για στρώσιμο μου φάνηκαν πολλά – στο manual της Mitsu λέει μόνο 1.000χλμ στρώσιμο. Ακόμη το μόνο άλλο που αναφέρει είναι ότι πριν το σβήσεις θα πρέπει να περιμένεις κανένα λεπτό στο ρελαντί να κρυώσει το Turbo.

                                            καλορίζικος και καλοτάξιδος στον 3ο μαύρο cztα της παρέας
                                            κάνε ότι λέει το manual και μην ακούς κανένα και από πουθενά!!!
                                            εγώ πήγαινα με όσα έλεγε το manual για τα πρώτα 1000κμ και
                                            μετά μέχρι τα 3500κμ περίπου το άνοιγα σταδιακά μέχρι τις 5000+
                                            στροφές μέχρι που ένα βράδι κατεβαίνοντας την συγγρού πέτυχα
                                            ένα mini cooperS και το τουτου μου αντριώθηκε...
                                            εγώ να φανταστείς δεν έχω αλλάξει ούτε λάδια

                                            παιδιά για το σάββατο εγώ μπορώ μετά τις 16:30-17:00 λόγω
                                            μαγαζιού αλλά δεν θέλω να αλλάξετε το πρόγραμμά σας για εμένα
                                            άλλωστε έχουμε πολλά να πούμε και θα σας προλάβω

                                            υγ. να προλάβω να πλύνω το τουτου μου να μην με πει πάλι
                                            μπίχλα ο und3r...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 21 / 47
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr