-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Funis, το Colt ειναι γενικα μια πολυ καλη επιλογη (εγω εχω κανει σχεδον 1000 χιλιομετρα με το δικο μου CZ3 3d). Εχει ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ χωρους, πολυ καλο κινητηρα-κιβωτιο, τρομερα φρενα, πολυ συγχρονη εμφανιση και ποιοτικο εσωτερικο. Αν ψαχνεις ενα κορυφαιο αυτοκινητο πολης, το Coltακι θα σε ικανοποιησει.ΥΓ. Στην επομενη συναντηση ελα με το αγορι σου και αμα θελεις μπορεις να οδηγησεις το δικο μου Colt.
οκ, αν γινεται ευχαριστως! αλλα εγω ξενο αμαξι δεν οδηγάω... να μου ζητας τα ρεστα μετα!!
-
χαχαχαχα!! Γιατι, τοσο σιδεροφαγος εισαι?? Αμα ειναι ετσι παρε Hummer!
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
χαχαχαχα!! Γιατι, τοσο σιδεροφαγος εισαι?? Αμα ειναι ετσι παρε Hummer!Οχι αλλά βλέπω πορωση με το colt και φοβαμαι μην με το που μπω μεσα το ερωτευτω!! Και στο πάρω και φυγω!!
Hammer ε? Τωρα που το λες ειναι ενα option!!
-
E, ενταξει, δεν ειναι και EVO για να θες να το κλεψεις απο την πρωτη βολτα...
Εκαστο στο ειδος του βεβαια και μεσα στην πολη το Colt δεν εχει αντιπαλο.. -
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Εκαστο στο ειδος του βεβαια και μεσα στην πολη το Colt δεν εχει αντιπαλο..
Μιας και το λες, έξω απο την πόλη πως τα πάει?? Γιατι εγω κάνω και ταξιδακια!
-
Δεν εχω βγει εκτος Αττικης ακομα (εχω αλλο αυτοκινητο για αυτη τη δουλεια) αλλά στην εθνικη ειναι πολυ σταθερο, τα καθισματα του ειναι πολυ ανετα και το κιβωτιο οσο μακρυ πρεπει για να μην κραταει τον κινητηρα σε πολυ υψηλες στροφες σε 'ταξιδιωτικους' ρυθμους... Ορισμενοι αεροδυναμικοι θορυβοι (απο τους τεραστιους εξωτερικους καθρεπτες) περνανε στην καμπινα. Δεν ενοχλουν ομως.
Βεβαια, φανταζομαι οτι θα ειναι ευπαθες σε πλευρικους ανεμους αλλα αυτο ειναι το τιμημα για τους τεραστιους χωρους για το κεφαλι... (Ειδικα εγω που ειμαι 1.90 εκτιμω πολυ το design του) -
Σορυ αλλα μιας και θα το κάνεις το καλό να μου δώσεις να οδηγησω το δικό σου, δεν γινεται να μου δώσεις αυτο??
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Να και το δικο μου: -
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Εκαστο στο ειδος του βεβαια και μεσα στην πολη το Colt δεν εχει αντιπαλο..
Μιας και το λες, έξω απο την πόλη πως τα πάει?? Γιατι εγω κάνω και ταξιδακια!
Με το 5-θυρο 1300 Αθήνα-Θεσσαλονίκη 5 ώρες (χωρίς να υπολογίζω στάσεις), κατανάλωση με Α/C 7,2 λίτρα, όπου είχε αυτοκινητόδρομο δεν πήγα κάτω από 120 χλμ, το πάτησα μέχρι 165 χλμ χωρίς να το καταλάβω (δεν ήθελα να το ανεβάσω πάνω από τις 5000 στροφές). Αντίστοιχα και στην επιστροφή. Λιγο έγερνε στην Υλίκη όπου η αλήθεια είναι οτί πρέπει να ήμουν στα 105-110 χλμ. Κανένα πρόβλημα πάντως αν και δεν είμαι και πολύ έμπειρος.
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Εκαστο στο ειδος του βεβαια και μεσα στην πολη το Colt δεν εχει αντιπαλο..
Μιας και το λες, έξω απο την πόλη πως τα πάει?? Γιατι εγω κάνω και ταξιδακια!
Αφού λες ότι κάνεις ταξιδάκια, ένα θα σου πω, έχω σαν κέντρο την Ναύπακτο και έχω πάει μέχρι Μονεμβάσια και Σέρρες super...
Μιλάμε για χλμ όχι μλκ...
Ααααα να μην το ξεχάσω cz3 3d -
Oops τι έγινε?νέα μέλη βλέπω!!Και από διάφορα μέρη της Ελλάδας!Καλό αυτο!Γινόμαστε national σιγά σιγά!
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Αν δεν κάτσει το colt, τότε θα πάω στην λύση του Ibiza.
Ibiza?!?!?!? Μπλιάχ. Μόνο που το βλέπω χασμουριέμαι.......αν εξαιρέσουμε βεβαίως το FR και το (respect) Cupra. Περί ορέξεως βέβαια, ουδείς λόγος..........
-
Ο χρήστης DurinVIII έγραψε:
Αν δεν κάτσει το colt, τότε θα πάω στην λύση του Ibiza.
Ibiza?!?!?!? Μπλιάχ. Μόνο που το βλέπω χασμουριέμαι.......αν εξαιρέσουμε βεβαίως το FR και το (respect) Cupra. Περί ορέξεως βέβαια, ουδείς λόγος..........
Καλημέρες George!Κοίτα top gun FR και CUPRA πολύ καλά..αν και λίγο φινιστρίνια τα παράθυρα μπροστά..δε το συζητάμε COLT CZT!!!
Ζήτω ο Ιάπωνας!!! -
Να χαιρετίσω και εγώ την παρέα των αγαπητών Colt-άκιδων. Μόλις χθες πήρα το καινούργιο μου CZT (μαύρο) από τον Σαρακάκη στην Γλυφάδα. Ήθελα να ρωτήσω γνώμες για το στρώσιμο. Ο πωλητής ( ο οποίος ήταν πάρα πολύ καλός – πράγμα πολύ σπάνιο για έλληνες πωλητές ), μου είπε για 3.000 χλμ στρώσιμο , όχι πάνω από 2.500 – 3000 στροφές , πολλές αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων και όχι πάρα πολύ και απότομο φρενάρισμα. Επίσης μου είπε όταν ξεκινάω να περιμένω κανένα λεπτό να ζεσταθεί (πράγμα που το βρίσκω ιδιαίτερα σπάσιμο) , λέτε να ισχύει κάτι τέτοιο ;. Γενικά τα 3.000 χλμ για στρώσιμο μου φάνηκαν πολλά – στο manual της Mitsu λέει μόνο 1.000χλμ στρώσιμο. Ακόμη το μόνο άλλο που αναφέρει είναι ότι πριν το σβήσεις θα πρέπει να περιμένεις κανένα λεπτό στο ρελαντί να κρυώσει το Turbo.
-
Ο χρήστης Marago έγραψε:
Να χαιρετίσω και εγώ την παρέα των αγαπητών Colt-άκιδων. Μόλις χθες πήρα το καινούργιο μου CZT (μαύρο) από τον Σαρακάκη στην Γλυφάδα. Ήθελα να ρωτήσω γνώμες για το στρώσιμο. Ο πωλητής ( ο οποίος ήταν πάρα πολύ καλός – πράγμα πολύ σπάνιο για έλληνες πωλητές ), μου είπε για 3.000 χλμ στρώσιμο , όχι πάνω από 2.500 – 3000 στροφές , πολλές αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων και όχι πάρα πολύ και απότομο φρενάρισμα. Επίσης μου είπε όταν ξεκινάω να περιμένω κανένα λεπτό να ζεσταθεί (πράγμα που το βρίσκω ιδιαίτερα σπάσιμο) , λέτε να ισχύει κάτι τέτοιο ;. Γενικά τα 3.000 χλμ για στρώσιμο μου φάνηκαν πολλά – στο manual της Mitsu λέει μόνο 1.000χλμ στρώσιμο. Ακόμη το μόνο άλλο που αναφέρει είναι ότι πριν το σβήσεις θα πρέπει να περιμένεις κανένα λεπτό στο ρελαντί να κρυώσει το Turbo.Καλός τον marago ! Join the club λοιπόν!! Για το στρώσιμο που ρωτάς...δεν έχει και άδικο ο πωλητής..το πολύ 3000 revs συχνές αλλαγές στο κιβώτιο, σιγά σιγά το φρένο, λίγο ζέσταμα στιν εκκίνηση και προπαντώς...πριν το σβήσεις άσε το 1-1.5 mins για να κρυώσει ι τουρμπίνα!!!
Αν και θα πρότεινα να είναι όσο γίνεται τα πρώτα χλμ ατούρμπιστα...δηλαδή μέχρι 2.500 revs αν γίνεται...Θα σε περιμένουμε σε κάποια μελλοντική συνάντηση!!! -
Και μιας και το συζητάμε...και είναι και νωρίς ακόμη...τι λέτε για ένα meeting αυριο 1 Οκτώβρη στο ΣΕΦ (που βολεύει και όλους φαντάζομαι) κατά τις 12 το μεσημεράκι (να πιούμε και ένα καφέ αυτή τη φορά!! )?και να γνωρίσουμε και κανένα νέο μέλος?λοιπόν?
-
Σε οποιαδήποτε συνάντηση κανονιστεί είμαι μέσα !!! Σχετικά με το 1 - 1.5 min για να κρυώσει το turbo. Εαν υποθέσουμε ότι είσαι σε κίνηση με χαμηλές στροφές υπάρχει ανάγκει όταν σταματήσεις να περιμένεις να κρυώσει το turbo ?? και όσον αφορά την εκκίνηση - το να περιμένεις να ζεσταθεί ισχύει μόνο για την περίοδο στρωσίματος ????
-
Ο χρήστης Marago έγραψε:
Σε οποιαδήποτε συνάντηση κανονιστεί είμαι μέσα !!! Σχετικά με το 1 - 1.5 min για να κρυώσει το turbo. Εαν υποθέσουμε ότι είσαι σε κίνηση με χαμηλές στροφές υπάρχει ανάγκει όταν σταματήσεις να περιμένεις να κρυώσει το turbo ?? και όσον αφορά την εκκίνηση - το να περιμένεις να ζεσταθεί ισχύει μόνο για την περίοδο στρωσίματος ????Κοίτα το turbo ανοίγει περίπου στις 2.500 revs με πλήρη πλήρωση της τουρμπίνας στις 3500 αν δεν κάνω λάθος...αν τώρα έχεις καταφέρει και είσαι κάτω από το όριο των 2500 τότε no problems στο σβήσιμο..όσο για την εκκίνηση...γενικότερα καλό είναι κρύα μηχανή να μην πολυζορίζεται..ειδικά το χειμώνα...
Ooopss..ώρα για επαγγελματικό meeting..πίσω ξανά σε κανα 2-2.5 ώρες!! -
Ο χρήστης FaBleD έγραψε:
πω πω
Αυτη η πεμπτη δεν τελειώνει ποτε!Θεωρειτε καλυτερο το χειριστήριο του συναγερμου να είναι ξεχωριστα απο το κλειδι?? Γιατι?
Οι Cobra ειναι καλοί?
Φευγω, Πάω να τελειώαω την μέρα!
Καλημέρα, και εγώ είμαι υπέρ της άποψης να έχεις χειριστήριο ξεχωριστά, διότι σου δίνουν ένα κλειδί με τηλεχιρισμό, έτσι άμα το χάσεις, ή χαλάσει, την έκατσες.
Για Cobra έχω ακούσει καλά λόγια. Cobra θα βάλω και στο δικό μου, με πλακέτα για παράθυρα και αντικραδασμικό. Φιλική τίμη γύρω στα 300 -
Ο χρήστης controlas έγραψε:
Σε οποιαδήποτε συνάντηση κανονιστεί είμαι μέσα !!! Σχετικά με το 1 - 1.5 min για να κρυώσει το turbo. Εαν υποθέσουμε ότι είσαι σε κίνηση με χαμηλές στροφές υπάρχει ανάγκει όταν σταματήσεις να περιμένεις να κρυώσει το turbo ?? και όσον αφορά την εκκίνηση - το να περιμένεις να ζεσταθεί ισχύει μόνο για την περίοδο στρωσίματος ????
Κοίτα το turbo ανοίγει περίπου στις 2.500 revs με πλήρη πλήρωση της τουρμπίνας στις 3500 αν δεν κάνω λάθος...αν τώρα έχεις καταφέρει και είσαι κάτω από το όριο των 2500 τότε no problems στο σβήσιμο..όσο για την εκκίνηση...γενικότερα καλό είναι κρύα μηχανή να μην πολυζορίζεται..ειδικά το χειμώνα...
Ooopss..ώρα για επαγγελματικό meeting..πίσω ξανά σε κανα 2-2.5 ώρες!!Καλό κουράγιο για το meeting. Τουλάχιστον το κάνετε νωρίς
Για το turbo timer έχει σκεφτεί κανείς να το βάλει; Ξέρουμε κόστος περίπου;
Νομίζω κάτι είχε αναφέρει ο dealer σε παλιότερο post περι τούτου. Έχουμε κάτι νεότερο; -
Ο χρήστης Marago έγραψε:
Να χαιρετίσω και εγώ την παρέα των αγαπητών Colt-άκιδων. Μόλις χθες πήρα το καινούργιο μου CZT (μαύρο) από τον Σαρακάκη στην Γλυφάδα. Ήθελα να ρωτήσω γνώμες για το στρώσιμο. Ο πωλητής ( ο οποίος ήταν πάρα πολύ καλός – πράγμα πολύ σπάνιο για έλληνες πωλητές ), μου είπε για 3.000 χλμ στρώσιμο , όχι πάνω από 2.500 – 3000 στροφές , πολλές αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων και όχι πάρα πολύ και απότομο φρενάρισμα. Επίσης μου είπε όταν ξεκινάω να περιμένω κανένα λεπτό να ζεσταθεί (πράγμα που το βρίσκω ιδιαίτερα σπάσιμο) , λέτε να ισχύει κάτι τέτοιο ;. Γενικά τα 3.000 χλμ για στρώσιμο μου φάνηκαν πολλά – στο manual της Mitsu λέει μόνο 1.000χλμ στρώσιμο. Ακόμη το μόνο άλλο που αναφέρει είναι ότι πριν το σβήσεις θα πρέπει να περιμένεις κανένα λεπτό στο ρελαντί να κρυώσει το Turbo.καλορίζικος και καλοτάξιδος στον 3ο μαύρο cztα της παρέας
κάνε ότι λέει το manual και μην ακούς κανένα και από πουθενά!!!
εγώ πήγαινα με όσα έλεγε το manual για τα πρώτα 1000κμ και
μετά μέχρι τα 3500κμ περίπου το άνοιγα σταδιακά μέχρι τις 5000+
στροφές μέχρι που ένα βράδι κατεβαίνοντας την συγγρού πέτυχα
ένα mini cooperS και το τουτου μου αντριώθηκε...
εγώ να φανταστείς δεν έχω αλλάξει ούτε λάδιαπαιδιά για το σάββατο εγώ μπορώ μετά τις 16:30-17:00 λόγω
μαγαζιού αλλά δεν θέλω να αλλάξετε το πρόγραμμά σας για εμένα
άλλωστε έχουμε πολλά να πούμε και θα σας προλάβωυγ. να προλάβω να πλύνω το τουτου μου να μην με πει πάλι
μπίχλα ο und3r...
Εντυπώσεις από Mitsubishi Colt