-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Αφενός, το αλουμίνιο στο εσωτερικό πως κάνει ένα αυτοκίνητο sport?Αφετέρου, με ποια ερμηνεία της λέξης sport γίνεται να χαρακτηρίσουμε το Α3 sport? (δεν μιλάω για το TFSI ούτε για το 3.2)
Kid εγω τη λέξη τη χρησιμοποίησα αναφερόμενος ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο επίπεδο εξοπλισμού (και προφανώς δε μιλάω για τα TFSi, ή 3.2). Σε καμία περίπτωση δεν υπονόησα οτι είναι sport με οποιαδήποτε άλλη ερμηνεία.
Στη ερώτησή σου καλύτερα να σου απαντήσουν οι ιδιοκτήτες Α3. -
Διαβάζω που λέτε τα posts εδω και σκέφτομαι πως οι άνθρωποι που τα γράψανε εχουν κανει κάποια τραγικά λάθη.
Αλήθεια σκέφτεται κανείς σας και είναι διατεθημένος να δώσει 28Κ για ένα Α3 1.6 ??? Πόσο θα έχει το δίλιτρο δηλαδή? δεν αντιλέγω θα είναι full εξοπλισμένο αλλά μήπως καταντάει just too much?
Σκεφτήκατε ποτέ τι έχει να αντιπαρατάξει η Mazda σε αυτή την κατηγορία?
Έναν πύραυλο (σε σχέση με οποιοδήποτε ατμοσφαιρικό 1.6) εν ονόματι RX8 chalenge! Κοστίζει γύρω στα 28.000 με εξοπλισμό που ποτέ δεν θα παραπονεθείς οτι θα σου λείψει κάτι. Επιπλέον είναι μακράν πιο όμορφο απο Α3 , Golf έχει απίστευτη θέση οδήγησης έναν καταπληκτικό κινητήρα, απίστευτα φρένα και κρατήματα αφού είναι στημένο γαμάτα και το σημαντικότερο έχει την κίνηση εκεί που πρέπει με ότι αυτό συνεπάγεται στην κατανομή βάρους και επακόλουθα στα κρατήματα.
Επίσης είμαι σίγουρος οτι μπορεί να στρίψει γρηγορότερα από Α3 , Golf.
Το κόστος της βενζίνης επειδή καίει 50% παραπάνω από τα προηγούμενα μπορεί να μειωθεί αν υπολογίσει κανείς ότι γλιτώνεις 75 Euro το χρόνο για τέλη κυκλοφορίας και αρκετά περισσότερα για ασφάλιστρα αφού είναι 1.3 lt
Όχι δεν είμαι υπάλληλος της mazda, αλλά έτυχε να οδηγήσω ένα RX8 chalenge σε μια από τις καλύτερες μέρες της ζωής μου και πιστεύω πως δεν συγκρίνεται με τίποτα άλλο.
Απλά προσπαθώ να απότρέψω κάποιους από το να κάνουν έν μεγάλο λάθος! -
Χρήστο επειδή το είχα κοιτάξει κ εγώ το challenge έχει 30.100 με το κλειδί στο χέρι
-
Το δίλιτρο Α3 είναι γρήγορο. Αν δεις και τις ρεπριζ του συγκρίνεται με τα GTi του 1996 (almera, megane, 145, Golf III GTI κ.λ.π.)
Με δεδομένο όμως ότι το Golf V GTI έχει όσο και το δίλιτρο Α3 και η 120, είναι (προσωπική άποψη πάντα) μεγάλη μ@λ@κεία να παίρνεις το Α3 ή την 120...
Ο καθένας βέβαια έχει τις προτεραιότητες του, αλλά πόσο πια ποιοτικότερο ειναι το Α3 σε σχέση με το Golf. Έχω μπει και οδηγήσει και τα δύο.Σιγά τη μεγάλη διαφορά στην ποιότητα. Στην οδήγηση δεν το συζητάω. Υπάρχουν διαφορές, υπέρ του golf, καλύτερο τιμόνι σκληρότερη ανάρτηση...
Από εκεί και μετά ο καθένας μπορεί να πάρει ότι του αρέσει, αρκεί να μην λέει σαχλαμάρες και νευριάζει τον lkar...Όσο για το RX-8 ναι είναι καταπληκτικο αυτοκίνητο, αλλά πραγματικά, ακόμα και με αυτά που γράφω πιο πάνω, θα προτιμούσα μία 120...
-
Ο χρήστης Χρήστος Γ. έγραψε:
Διαβάζω που λέτε τα posts εδω και σκέφτομαι πως οι άνθρωποι που τα γράψανε εχουν κανει κάποια τραγικά λάθη.
Αλήθεια σκέφτεται κανείς σας και είναι διατεθημένος να δώσει 28Κ για ένα Α3 1.6 ??? Πόσο θα έχει το δίλιτρο δηλαδή? δεν αντιλέγω θα είναι full εξοπλισμένο αλλά μήπως καταντάει just too much?
Σκεφτήκατε ποτέ τι έχει να αντιπαρατάξει η Mazda σε αυτή την κατηγορία?
Έναν πύραυλο (σε σχέση με οποιοδήποτε ατμοσφαιρικό 1.6) εν ονόματι RX8 chalenge! Κοστίζει γύρω στα 28.000 με εξοπλισμό που ποτέ δεν θα παραπονεθείς οτι θα σου λείψει κάτι. Επιπλέον είναι μακράν πιο όμορφο απο Α3 , Golf έχει απίστευτη θέση οδήγησης έναν καταπληκτικό κινητήρα, απίστευτα φρένα και κρατήματα αφού είναι στημένο γαμάτα και το σημαντικότερο έχει την κίνηση εκεί που πρέπει με ότι αυτό συνεπάγεται στην κατανομή βάρους και επακόλουθα στα κρατήματα.
Επίσης είμαι σίγουρος οτι μπορεί να στρίψει γρηγορότερα από Α3 , Golf.
Το κόστος της βενζίνης επειδή καίει 50% παραπάνω από τα προηγούμενα μπορεί να μειωθεί αν υπολογίσει κανείς ότι γλιτώνεις 75 Euro το χρόνο για τέλη κυκλοφορίας και αρκετά περισσότερα για ασφάλιστρα αφού είναι 1.3 lt
Όχι δεν είμαι υπάλληλος της mazda, αλλά έτυχε να οδηγήσω ένα RX8 chalenge σε μια από τις καλύτερες μέρες της ζωής μου και πιστεύω πως δεν συγκρίνεται με τίποτα άλλο.
Απλά προσπαθώ να απότρέψω κάποιους από το να κάνουν έν μεγάλο λάθος!Φίλε μου τα χρήματα του ο καθένας τα επενδύει και τα ακουμπάει όπου και όπως θέλει,με τα δικά του κριτήρια και παραστάσεις.Τραγικό λάθος είναι να πιστεύουμε οτί όλοι πρέπει να σκέφτονται όπως εμείς.Το άουντι απευθύνεται σε πιο συντηριτικό αγοραστικό κοινό απ'ό,τι το ΡΧ8 και σαφώς σε μεγαλύτερες ηλικίες.Όλα τα μοντέλα έχουν συγκεκεριμένο τάργκετ γκρουπ,άσχετα αν εμείς όταν έρχεται η ώρα να αγοράσουμε κάτι τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι.
ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΩΝ 75 ΕΥΡΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ 30000+Ε θα πρέπει να αστειέυεσαι προφανώς.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ΙΚΑΡ το γρήγορο ως έννοια έχει να κάνει και με τον οδηγό,με τις δυνατότητές του,τις εμπειρίες του και το τί θέλει από αυτό.Το ότι υπάρχουν άλλα πιο γρήγορα από το Α3 2.0 δεν αναιρεί ότι το ίδιο είναι γρήγορο(υποκειμενικά πάντα,αν και τα 9.5δ στα 0-100 δεν είναι και κακό νούμερο).Για μένα που έχω το κλιάκι 1.2 για παράδειγμα το να πάω στο δίλιτρο Α3 θα μου φανεί σαν να οδηγώ πύραυλο.Ο καθένας συγκρίνει ανάλογα με τις εμπειρίες του,σαφώς εσύ που έχεις το GTI το α3 2.0 μπορεί να σου φαίνεται αργό,ρώτα όμως και άλλους.Μερικές φορές μιλάς λίγο απόλυτα.
Το γραψα και πριν, το δίλιτρο Α3 είναι απλώς σβέλτο (κι όχι το απορυπαντικό ) και προφανώς το χω οδηγήσει για να μπορώ να κρίνω. Εκτός από τις υποκειμενικές επιδόσεις, υπάρχουν και οι αντικειμενικές, το 0-1000μ, όπου αντικειμενικά κάτω από τα 30δλ μπορεί να θεωρηθεί γρήγορο ένα αυτοκίνητο. Ακόμα όμως και το δίλιτρο Mazda 3 είναι πιο γρήγορο από το Α3 (αλλά είναι 'Mazda')
Μετά είναι οι ρεπρίζ, πολύ πιο σημαντικές από τα 'φανάρια'. Εκεί μεγαλώνει η διαφορά. Μπροστά στο STI επίσης, το GTI σέρνεται
Κοίτα όμως μερικές φορές που και η αντικειμενικότητα έχει όρια(και μάλιστα δυσδιάκριτα)και ενδέχεται να οδηγήσει σε ακραία συμπεράσματα:
Το Α3 2.0 στα 0-1000μ έχει 30.8 δηλαδή κατ'εσένα είναι σβέλτο και όχι γρήγορο για 8 δέκατα του δευτερολέπτου πόσοι πιστέυεις ότι είναι ικανοί να εκμεταλλευτούν αυτά τα 8 δέκατα του δευτερολέπτου;Μερικές φορές οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια,γιατί στο πακέτο μπαίνει και ο παράγων ''οδηγός'' και εκεί κλάφτα.Ένας πιο έμπειρος και γρήγορος οδηγός μπορεί να κινηθεί πιο γρήγορα με ένα πιο αργό αυτοκίνητο από έναν άλλο πιο άπειρο και λιγότερο ικανό.
Άλλωστε το θέμα δεν είναι τί μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο,αλλά τι μπορεί να κάνει ο οδηγός με το συγκεκριμένο.
Τα 0.8 δεκατα δεν νομίζω ότι μπορούν να κατηγοριοποιούν ένα αυτοκίνητο,είναι αμελητέα διαφορά..τουλάχιστον για το 90% των οδηγών. -
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Κοίτα όμως μερικές φορές που και η αντικειμενικότητα έχει όρια(και μάλιστα δυσδιάκριτα)και ενδέχεται να οδηγήσει σε ακραία συμπεράσματα:
Το Α3 2.0 στα 0-1000μ έχει 30.8 δηλαδή κατ'εσένα είναι σβέλτο και όχι γρήγορο για 8 δέκατα του δευτερολέπτου πόσοι πιστέυεις ότι είναι ικανοί να εκμεταλλευτούν αυτά τα 8 δέκατα του δευτερολέπτου;Μερικές φορές οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια,γιατί στο πακέτο μπαίνει και ο παράγων ''οδηγός'' και εκεί κλάφτα.Ένας πιο έμπειρος και γρήγορος οδηγός μπορεί να κινηθεί πιο γρήγορα με ένα πιο αργό αυτοκίνητο από έναν άλλο πιο άπειρο και λιγότερο ικανό.
Άλλωστε το θέμα δεν είναι τί μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο,αλλά τι μπορεί να κάνει ο οδηγός με το συγκεκριμένο.
Τα 0.8 δεκατα δεν νομίζω ότι μπορούν να κατηγοριοποιούν ένα αυτοκίνητο,είναι αμελητέα διαφορά..τουλάχιστον για το 90% των οδηγών.και στα 100μ με 9,83 έχεις παγκόσμιο ρεκόρ, με 10,00 είσαι πολύ αργός Απλώς πρέπει να υπάρχει κάποιο 'όριο'. Τα 0,8 δλ στην επιτάχυνση 0-1000μ ξέρεις πόσες 'καρότσες' είναι; Αν έχέις μία ταχύτητα εξόδου 170-180χλμ./ώρα (47-50 m/sec) δηλαδή 37-50 ΜΕΤΡΑ η διαφορά των 30 με των 30,8 στο 1000μέτρο
Καταλαβαίνεις γιατί απόσταση μιλάμε όταν η διαφορά είναι 2 δλ στο 1000μετρο
-
Ο χρήστης Χρήστος Γ. έγραψε:
Διαβάζω που λέτε τα posts εδω και σκέφτομαι πως οι άνθρωποι που τα γράψανε εχουν κανει κάποια τραγικά λάθη.Το κόστος της βενζίνης επειδή καίει 50% παραπάνω από τα προηγούμενα μπορεί να μειωθεί αν υπολογίσει κανείς ότι γλιτώνεις 75 Euro το χρόνο για τέλη κυκλοφορίας και αρκετά περισσότερα για ασφάλιστρα αφού είναι 1.3 lt
αυτο κι αν ειναι τραγικο λαθος!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κοίτα όμως μερικές φορές που και η αντικειμενικότητα έχει όρια(και μάλιστα δυσδιάκριτα)και ενδέχεται να οδηγήσει σε ακραία συμπεράσματα:
Το Α3 2.0 στα 0-1000μ έχει 30.8 δηλαδή κατ'εσένα είναι σβέλτο και όχι γρήγορο για 8 δέκατα του δευτερολέπτου πόσοι πιστέυεις ότι είναι ικανοί να εκμεταλλευτούν αυτά τα 8 δέκατα του δευτερολέπτου;Μερικές φορές οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια,γιατί στο πακέτο μπαίνει και ο παράγων ''οδηγός'' και εκεί κλάφτα.Ένας πιο έμπειρος και γρήγορος οδηγός μπορεί να κινηθεί πιο γρήγορα με ένα πιο αργό αυτοκίνητο από έναν άλλο πιο άπειρο και λιγότερο ικανό.
Άλλωστε το θέμα δεν είναι τί μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο,αλλά τι μπορεί να κάνει ο οδηγός με το συγκεκριμένο.
Τα 0.8 δεκατα δεν νομίζω ότι μπορούν να κατηγοριοποιούν ένα αυτοκίνητο,είναι αμελητέα διαφορά..τουλάχιστον για το 90% των οδηγών.και στα 100μ με 9,83 έχεις παγκόσμιο ρεκόρ, με 10,00 είσαι πολύ αργός Απλώς πρέπει να υπάρχει κάποιο 'όριο'. Τα 0,8 δλ στην επιτάχυνση 0-1000μ ξέρεις πόσες 'καρότσες' είναι; Αν έχέις μία ταχύτητα εξόδου 170-180χλμ./ώρα (47-50 m/sec) δηλαδή 37-50 ΜΕΤΡΑ η διαφορά των 30 με των 30,8 στο 1000μέτρο
Καταλαβαίνεις γιατί απόσταση μιλάμε όταν η διαφορά είναι 2 δλ στο 1000μετρο
Δεν αντιλέγω,μάλλον η οπτική γωνια με την οποία εξετάζουμε το θέμα διαφέρει(εσύ το εξετάζεις συγκριτικά).Δηλ.στο παράδειγμά σου αυτός με τα 10δ στα 100μ είναι αργός σε σύγκριση με τον πιο γρήγορο δρομέα,αλλά δεν παύει να είναι γρήγορος.Το αδικείς το Α3 2.0 αν το συγκρίνεις με το γκολφ GTI,απλά επειδή έχουν τα ίδια λεφτά.Πιστεύω ότι τα 9.5δ στα 0-100 δικαιούνται να χαρακτηρίζονται ως μια γρήγορη επίδοση,κάτω από 8δ για μένα είναι ειδική κατηγορία.Σβέλτα θα έλεγα ότι είναι τα 10.5 της 147.Με λίγα λόγια το καλύτερο δεν αφαιρεί από το χειρότερο την ιδιότητα του καλού.Γνώμη μου
-
Βρε παιδιά δεν ψάχνω να δω ποια είναι η καλύτερη αγορά value/money! Αν το δούμε από αυτή τη σκοπιά, τότε όντως τα mazda, ford συμφέρουν περισσότερο. Το θέμα είναι ότι εμένα προσωπικά αυτά τα αυτοκίνητα δεν με συγκινούν. Αυτή τη στιγμή, δε θα άλλαζα το 206 για να στραφώ σε ένα αυτοκίνητο σαν τα ford/mazda, τα οποία μπορεί να είναι πολύ καλά ίσως και πιο αξιόπιστα από το 116, αλλά δεν νιώθω ότι θα μου προσφέρουν την 'ικανοποίηση' που αναζητώ σε ένα αυτοκίνητο. Για παράδειγμα το Mini , ναι είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να σου προσφέρει οδηγική συγκίνηση, ακόμα και στην μικρή έκδοση ΟΝΕ!! Από ότι διαβάζω σε διάφορα reviews η σειρά 1 είναι επίσης ένα αυτοκίνητο fun to drive.
Ούτε έχω σαν κύριο κριτήριο την τελική ταχύτητα. Το 206 τώρα μου φαίνεται μια χαρά και το RX8 που οδήγησα, απίστευτη υπερβολή. Το Α3 στους δρόμους της Αθήνας μου φάνηκε αργό, ενώ το 116 που είχα οδηγήσει με 700km στη μηχανή του ήταν πολύ σφιχτό. Το Σάββατο θα το κάνω και πάλι test drive και θα σας πω.
Απλά μου αρέσει η σειρά 1 σαν αυτοκίνητο, με τραβά πολύ η πίσω κίνηση και σε αυτά που κολλάω είναι ο 1600 κινητήρας και φυσικά η τιμή. Αν όμως το αυτοκίνητο είναι λίγο ή έστω το ίδιο γρήγορο με το Πεζάκι μου τότε δεν έχω καμία αντίρρηση να το κοιτάξω πιο σοβαρά.Τονίζω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα ford/mazda/golf. Είναι καθαρά θέμα γούστου και προτεραιοτήτων που έχει ο καθένας σε ένα αυτοκίνητο. Πιαθνότατα όλα τα παραπάνω να είναι πιο αξιόπιστα από τη σειρά 1 και σίγουρα έχουν περισσότερo value/money.
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Δεν αντιλέγω,μάλλον η οπτική γωνια με την οποία εξετάζουμε το θέμα διαφέρει(εσύ το εξετάζεις συγκριτικά).Δηλ.στο παράδειγμά σου αυτός με τα 10δ στα 100μ είναι αργός σε σύγκριση με τον πιο γρήγορο δρομέα,αλλά δεν παύει να είναι γρήγορος.**Το αδικείς το Α3 2.0 αν το συγκρίνεις με το γκολφ GTI,απλά επειδή έχουν τα ίδια λεφτά.**Πιστεύω ότι τα 9.5δ στα 0-100 δικαιούνται να χαρακτηρίζονται ως μια γρήγορη επίδοση,κάτω από 8δ για μένα είναι ειδική κατηγορία.Σβέλτα θα έλεγα ότι είναι τα 10.5 της 147.Με λίγα λόγια το καλύτερο δεν αφαιρεί από το χειρότερο την ιδιότητα του καλού.Γνώμη μου
μόνο του αδικείται. Με τι δηλαδή θα πρεπε να το συγκρίνω το Α3; Επειδή είναι 'Audi' (P&&^&*&^m) είναι στο απυρόβλητο και δεν 'καταδέχεται' να συγκριθεί με το ίδιο Golf; ή μήπως κατασκευάζονται σε άλλη χώρα; Δίλιτρα μικρομεσαία δεν είναι; (και η 1 προφανώς μην ξεχνιόμαστε)
το αστείο είναι πως δεν συγκρίνω καν το δίλιτρο Α3, αλλά το 1.6 με το GTI αφού εκεί έχουμε φτάσει Το βασικό δίλιτρο Α3 ξεκινά από 26.400 (ναι καλά )
Σε λίγο καιρό θα χουν μεγαλύτερη πλάκα οι συγκρίσεις... Golf 1.4 με δίλιτρο Α3
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το Α3 sportback που οδήγησα όχι μέσα σε πόλη αλλά σε ΕΘΝΙΚΗ ( ΛΑΡΙΣΑ - ΤΕΜΠΗ) το οποίο το έσκισα έφτασε κοντά στα 200+ με 5η ,ενώ η αντίστοιχη 116 ενώ ήταν πιο νευρική στην αρχή ,ψηλά υστερούσε ...και με δυσκολία άγγιξε τα 180 για την ίδια απόσταση ...περίπου.Ειναι λοιπόν η κλιμάκωση του κιβωτίου τέτοια (α3-6ταχ,116-5ταχ)
Εδώ κάνεις σίγουρα λάθος. Επειδή έχω ασχοληθεί πάααρα πολύ με την 116 θα σου πω ότι ναι μεν από στάση είναι σχετικά αργή αλλά στην τελική είναι το πιο γρήγορο 1600αρι.Τα 200 τα έχει για πλάκα κατι το οποιο θα το βρεις σε όλες τις μετρήσεις σε όσα περιοδικά την έχουν κάνει test, το έχω δει ο ίδιος στην εθνική και θα σου παραθέσω και ένα videaki όπου εκτός από την τελική καταγράφεται(έστω και σε γλιστερό οδόστρωμα) το πόσο παιχνιδιάρα μπορεί να γίνει η 116.
http://www.autorevue.cz/files/video3/BMW116i_lq.avi
(χαμηλή ποιότητα video)
http://www.autorevue.cz/files/video3/BMW116i_hq.avi
(υψηλή ποιότητα)Προσοχή είναι μεγάλα αρχεία (~19ΜΒ)!!!
Καλά το βρήκα και σε ακόμα μικρότερο αρχείο απλα δεν ξέρω από ποιότητα εικόνας πόσο χάνει.
Και από ότι φαίνεται yannis μάλλον είναι fun to drive
http://www.autorevue.cz/files/video3/BMW116i_slq.avi -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν αντιλέγω,μάλλον η οπτική γωνια με την οποία εξετάζουμε το θέμα διαφέρει(εσύ το εξετάζεις συγκριτικά).Δηλ.στο παράδειγμά σου αυτός με τα 10δ στα 100μ είναι αργός σε σύγκριση με τον πιο γρήγορο δρομέα,αλλά δεν παύει να είναι γρήγορος.**Το αδικείς το Α3 2.0 αν το συγκρίνεις με το γκολφ GTI,απλά επειδή έχουν τα ίδια λεφτά.**Πιστεύω ότι τα 9.5δ στα 0-100 δικαιούνται να χαρακτηρίζονται ως μια γρήγορη επίδοση,κάτω από 8δ για μένα είναι ειδική κατηγορία.Σβέλτα θα έλεγα ότι είναι τα 10.5 της 147.Με λίγα λόγια το καλύτερο δεν αφαιρεί από το χειρότερο την ιδιότητα του καλού.Γνώμη μου
μόνο του αδικείται. Με τι δηλαδή θα πρεπε να το συγκρίνω το Α3; Επειδή είναι 'Audi' (P&&^&*&^m) είναι στο απυρόβλητο και δεν 'καταδέχεται' να συγκριθεί με το ίδιο Golf; ή μήπως κατασκευάζονται σε άλλη χώρα; Δίλιτρα μικρομεσαία δεν είναι; (και η 1 προφανώς μην ξεχνιόμαστε)
το αστείο είναι πως δεν συγκρίνω καν το δίλιτρο Α3, αλλά το 1.6 με το GTI αφού εκεί έχουμε φτάσει Το βασικό δίλιτρο Α3 ξεκινά από 26.400 (ναι καλά )
Σε λίγο καιρό θα χουν μεγαλύτερη πλάκα οι συγκρίσεις... Golf 1.4 με δίλιτρο Α3
Φυσικά και να συγκρίνεις το A3 με το golf,αλλά όχι τον 2.0 FSI του Α3 με τον TFSI 2.0 του golf,αυτό δεν στέκει σαν σύγκριση μόνο και μόνο επειδή έχουν τα ίδια χρήματα(πάνω κάτω),με κατάλαβες;Το ότι το Α3 είναι υπερτιμημένο δεν σημαίνει ότι θα το συγκρίνουμε σαν αυτοκίνητο με βάση μόνο την τιμή του.Με την ίδια λογική το ίμπιζα κούπρα κάνει 7.3δ στα 0-100 και έχει 23000Ε.Μπορώ να την συγκρίνω με την μερτσέντες Α170,επειδή έχουν τα ίδια χρήματα;Το Α3 που θα συγκρίνεις με το γκολφ gti θα είναι αυτό με τον TFSI όταν βγει η έκδοση αυτή.Αν κοστίζει βέβαια όσο 2 γκολφ gti,αυτό είναι άλλη συζήτηση και φυσικά κλίνει υπερ του γκολφ.Πάντως κι εγώ αν είχα 28000 το GTI θα έπαιρνα χωρίς δεύτερη κουβέντα,αλλά το τί συμφέρειτον καταναλωτή δεν αποτελεί κριτήριο για να συγκρίνεις 2 μοντέλα με διαφορετικούς μάλιστα κινητήρες.
Και για να έρθουμε στο θέμα(BMW 1)πολλοί την κατηγορούν ότι κοροιδεύει τον κόσμο και ότι δεν είναι σπορ με μόνο 115 άλογα κλπ.Μα δεν είπε ποτέ η BMW ότι η 116 της είναι το σπορ μοντέλο της.Έβγαλε πρόσφατα την Μ έκδοση με 265 άλογα.Έχεις λεφτά;Την παίρνεις.Δεν έχεις;Πας και παίρνεις αυτό που νομίζεις ότι σε συμφέρει,αλλά δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την 116 με το γκολφ gti ας πούμε(επειδή έχουν τα ίδια χρήματα)και να βγάζουμε και το συμπέρασμα ότι η BMW δεν βγάζει σπορ μοντέλα.
Η κάθε εταιρεία έχει μια α γκάμα,τα διάφορα μοντέλα της θα πρέπει να συγκρίνονται με τα αντίστοιχα των άλλων εταιρειών με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους και όχι με το κόστος αγοράς τους. -
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Φυσικά και να συγκρίνεις το A3 με το golf,αλλά όχι τον 2.0 FSI του Α3 με τον TFSI 2.0 του golf,αυτό δεν στέκει σαν σύγκριση μόνο και μόνο επειδή έχουν τα ίδια χρήματα(πάνω κάτω),με κατάλαβες;Το ότι το Α3 είναι υπερτιμημένο δεν σημαίνει ότι θα το συγκρίνουμε σαν αυτοκίνητο με βάση μόνο την τιμή του.Με την ίδια λογική το ίμπιζα κούπρα κάνει 7.3δ στα 0-100 και έχει 23000Ε.Μπορώ να την συγκρίνω με την μερτσέντες Α170,επειδή έχουν τα ίδια χρήματα;Το Α3 που θα συγκρίνεις με το γκολφ gti θα είναι αυτό με τον TFSI όταν βγει η έκδοση αυτή.Αν κοστίζει βέβαια όσο 2 γκολφ gti,αυτό είναι άλλη συζήτηση και φυσικά κλίνει υπερ του γκολφ.Πάντως κι εγώ αν είχα 28000 το GTI θα έπαιρνα χωρίς δεύτερη κουβέντα,αλλά το τί συμφέρειτον καταναλωτή δεν αποτελεί κριτήριο για να συγκρίνεις 2 μοντέλα με διαφορετικούς μάλιστα κινητήρες.
Και για να έρθουμε στο θέμα(BMW 1)πολλοί την κατηγορούν ότι κοροιδεύει τον κόσμο και ότι δεν είναι σπορ με μόνο 115 άλογα κλπ.Μα δεν είπε ποτέ η BMW ότι η 116 της είναι το σπορ μοντέλο της.Έβγαλε πρόσφατα την Μ έκδοση με 265 άλογα.Έχεις λεφτά;Την παίρνεις.Δεν έχεις;Πας και παίρνεις αυτό που νομίζεις ότι σε συμφέρει,αλλά δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την 116 με το γκολφ gti ας πούμε(επειδή έχουν τα ίδια χρήματα)και να βγάζουμε και το συμπέρασμα ότι η BMW δεν βγάζει σπορ μοντέλα.
Η κάθε εταιρεία έχει μια α γκάμα,τα διάφορα μοντέλα της θα πρέπει να συγκρίνονται με τα αντίστοιχα των άλλων εταιρειών με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους και όχι με το κόστος αγοράς τους.και ποια σύγκριση Golf-A3 στέκει; οι δίλιτρες ατμοσφαιρικές με τεράστια διαφορά στην τιμή; Τα Golf και Α3 είναι στην ίδια κατηγορία, το Ibiza με τη B-Class όχι
Υπάρχει ήδη Α3 τρίπορτο με τον TFSI (καμία σχέση λένε οι 4Τ).
Δεν λέμε εμείς ότι η 1 είναι σπορ, η BMW το διατυμπανίζει σε κάθε ευκαιρία, όπως και ότι είναι 'απόλυτο μηχάνημα οδήγησης' και δεν εξαιρεί κανένα μοντέλο/έκδοση
Όποιος έχει τα λεφτά για 130, αποκλείεται να πάρει 130, είναι δυνατόν να δώσει 45-50Κ για BMW χωρίς ουρά;
-
Κανείς δε λέει ότι η 116 είναι γρήγορη.Και η σπορ συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου δεν αποδεικνύεται μόνο στην ευθεία.Αν η 116 στρίβει με 180 και αισθάνεσαι ότι στρίβεις με 100 ίσως κάτι έχει να πει.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
και ποια σύγκριση Golf-A3 στέκει; οι δίλιτρες ατμοσφαιρικές με τεράστια διαφορά στην τιμή; Τα Golf και Α3 είναι στην ίδια κατηγορία, το Ibiza με τη B-Class όχιΥπάρχει ήδη Α3 τρίπορτο με τον TFSI (καμία σχέση λένε οι 4Τ).
σωστός,δικό μου λάθος.Στα 34000Ε(μόλις )
το αστείο είναι πως δεν συγκρίνω καν το δίλιτρο Α3, αλλά το 1.6 με το GTI αφού εκεί έχουμε φτάσει )
Ώπα,εδώ ξεφεύγεις Το 1.6 Α3 κοστολογείται από 19500-23500Ε.Για να φτάσεις τα 29000Ε του δικού σου πρέπει να βάλεις στο Α3 τζακούζι,δέρματα κροκοδείλου στα καθίσματα και μοκέτες α λα 159 στο πορτπαγκάζ..και πάλι πιο ακριβό το γκολφ
Νομίζω πως από την στιγμή που το γκολφ βγάζει κι αυτό δίλιτρο ατμοσφαιρικό,πιο σωστό ειναι να συγκρίνεις ομοειδή πράγματα μεταξύ τους.Το να βάζουμε το μπαγιόκο της τσέπης μας ως κριτήριο σύγκρισης και εξαγωγής συμπερασμάτων δεν μου ακούγεται και πολύ σωστό.Εσύ το βλέπεις από την σκοπιά του αγοραστή(συγκρίνω τί μπορώ να πάρω με χ χρήματα),οι εταιρείες όμως δουλεύουν διαφορερικά.
Όσο για την bmw116,αυτές οι παπαριές περί απόλυτου μηχανήματος οδήγησης είναι δουλειά του τμήματος μάρκετινγκ,δεν φταίει το δύσμοιρο τμήμα εξέλιξης την αγόρασε μια θεία μου πρόσφατα και την πήρε για 2ο αυτοκίνητο για να πάει τα παιδιά της στο σχολείο,για τα ψώνια του σούπερμαρκετ και για να πηγαίνει στη δουλειά της.Της έκανε κλικ το όνομα και το πήρε.Τέρμα.Το να έχουμε απαίτηση όμως από την BMW με 23000 να μας δώσει όσα μας δίνει το χιουντάι(βγάζει έκδοση με 200 άλογα κι αυτό )επειδή εμείς τόσα λεφτά έχουμε και πρέπει υποχρεωτικά να τα έχουμε όλα(και μπεμβε και φθηνή και πύραυλο)και να την θάβουμε επειδή δεν μας τα προσφέρει δεν έχει λογική.
Άλλωστε δεν νομίζω κι εσύ να πήρες το γκολφ GTI για να τα βάζεις(και να τους την ''λες''!) με χιλιοεξιακοσάρια και δίλιτρα ατμοσφαιρικά(αούντια και μπέμπες των οποίων οι κάτοχοι τα πήραν για να στολίζουν το γκαράζ τους),αλλά για να το συγκρίνεις με άλλες αμιγώς ''αγωνιστικές''κατασκευές(βλ.χόντα ΤypeR,CooperS κλπ) ή κάνω λάθος; -
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Ώπα,εδώ ξεφεύγεις Το 1.6 Α3 κοστολογείται από 19500-23500Ε.Για να φτάσεις τα 29000Ε του δικού σου πρέπει να βάλεις στο Α3 τζακούζι,δέρματα κροκοδείλου στα καθίσματα και μοκέτες α λα 159 στο πορτπαγκάζ..και πάλι πιο ακριβό το γκολφΜα 1-2 σελίδες πιο πριν έγραψαν για Α3 1.6 και 116 27-28Κ o
Άλλωστε δεν νομίζω κι εσύ να πήρες το γκολφ GTI για να τα βάζεις(και να τους την ''λες''!) με χιλιοεξιακοσάρια και δίλιτρα ατμοσφαιρικά(αούντια και μπέμπες των οποίων οι κάτοχοι τα πήραν για να στολίζουν το γκαράζ τους),αλλά για να το συγκρίνεις με άλλες αμιγώς ''αγωνιστικές''κατασκευές(βλ.χόντα ΤypeR,CooperS κλπ) ή κάνω λάθος;
Δεν έχω σκοπό να τα βάλω... αυτά δεν κάνουν δεξιά (τα αργά εννοώ )
όπως ένα δίλιτρο Α3 που πήγαινε χαλαρά σε επαρχιακό δρόμο και μόλις με είδε στον καθρέπτη 'σεληνιάστηκε' και προσπαθούσε να ξεφύγει
και βέβαια ακόμα κι όταν βγήκα αντίθετο στην ευθεία να τον προσπεράσω, επιτάχυνε (τι προσπαθούσε να κάνει ούτε ο ίδιος κατάλαβε)
-
Καταλαβαίνεις γιατί απόσταση μιλάμε όταν η διαφορά είναι 2 δλ στο 1000μετρο
Σημαίνει ότι στο Αθήνα-Βόλος θα χρειαστών 320kmx2s/km = 640s = 10.7 λεπτά περισσότερο. Σιγά τα ωά!
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Καταλαβαίνεις γιατί απόσταση μιλάμε όταν η διαφορά είναι 2 δλ στο 1000μετρο
Σημαίνει ότι στο Αθήνα-Βόλος θα χρειαστών 320kmx2s/km = 640s = 10.7 λεπτά περισσότερο. Σιγά τα ωά!
αυτή θα είναι η διαφορά;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μα 1-2 σελίδες πιο πριν έγραψαν για Α3 1.6 και 116 27-28Κ o
Εγώ σου λέω τιμές καταλόγου,από κει και πέρα..τί να σου πω.Όσο για την BMW116 υπάρχει σποτ στην τηλεόραση που γράφει για την σπορ( )23700Ε,θα την έχεις δει.Δεν ξέρω στο παιδί παραπάνω τί πήγε να του φορτώσει η αντιπροσωπεία
Δεν έχω σκοπό να τα βάλω... αυτά δεν κάνουν δεξιά (τα αργά εννοώ )
όπως ένα δίλιτρο Α3 που πήγαινε χαλαρά σε επαρχιακό δρόμο και μόλις με είδε στον καθρέπτη 'σεληνιάστηκε' και προσπαθούσε να ξεφύγει
και βέβαια ακόμα κι όταν βγήκα αντίθετο στην ευθεία να τον προσπεράσω, επιτάχυνε (τι προσπαθούσε να κάνει ούτε ο ίδιος κατάλαβε)
Προφανώς να δικαιολογήσει τα **περισσότερα λεφτά **που έδωσε για να πάρει **χειρότερο **αυτοκίνητο από το δικό σου αυτοί οι τύποι είναι για λύπηση.
ΒΜW Σειράς 1: Η αναγέννηση της πίσω κίνησης?