Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τιμονι Megane κανει ..."τακ"
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τιμονι Megane κανει ..."τακ"
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    22
    52
    1164
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Η Γαλλιδα μου κανει 'νερα'
      Οταν στριβω το τιμονι τερμα δεξια ή τερμα αριστερα κανει ενα σχετικα δυνατο 'τακ' μολις φτασει στο τερμα της διαδρομης.
      Εαν πχ το στριψω τερμα αριστερα, κανει το 'τακ' αλλα αν αμεσως μετα το στριψω λιγο δεξια και μετα παλι τερμα αριστερα δεν το ξανακανει παρα μονο αν ξαναεπαναλαβω αρκετη ωρα αργοτερα. Τα ιδια ισχυουν και οταν το στριψω δεξια.
      Ειναι κατι σοβαρο; Καινουργιο αμαξι 7 μηνων ειναι 1400cc.
      Ξερει κανεις τιποτα επι του θεματος;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Η Γαλλιδα μου κανει 'νερα'
        Οταν στριβω το τιμονι τερμα δεξια ή τερμα αριστερα κανει ενα σχετικα δυνατο 'τακ' μολις φτασει στο τερμα της διαδρομης.
        Εαν πχ το στριψω τερμα αριστερα, κανει το 'τακ' αλλα αν αμεσως μετα το στριψω λιγο δεξια και μετα παλι τερμα αριστερα δεν το ξανακανει παρα μονο αν ξαναεπαναλαβω αρκετη ωρα αργοτερα. Τα ιδια ισχυουν και οταν το στριψω δεξια.
        Ειναι κατι σοβαρο; Καινουργιο αμαξι 7 μηνων ειναι 1400cc.
        Ξερει κανεις τιποτα επι του θεματος;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Η Γαλλιδα μου κανει 'νερα'
          Οταν στριβω το τιμονι τερμα δεξια ή τερμα αριστερα κανει ενα σχετικα δυνατο 'τακ' μολις φτασει στο τερμα της διαδρομης.
          Εαν πχ το στριψω τερμα αριστερα, κανει το 'τακ' αλλα αν αμεσως μετα το στριψω λιγο δεξια και μετα παλι τερμα αριστερα δεν το ξανακανει παρα μονο αν ξαναεπαναλαβω αρκετη ωρα αργοτερα. Τα ιδια ισχυουν και οταν το στριψω δεξια.
          Ειναι κατι σοβαρο; Καινουργιο αμαξι 7 μηνων ειναι 1400cc.
          Ξερει κανεις τιποτα επι του θεματος;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hamurabi last edited by

            eixa akrivws to idio provlima sto punto!
            de thimamai ti itan! 😞
            tha rotisw ton bro mou kai tha su apantisw avrio

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tazio last edited by

              Είναι ήχος που ακούγεται από τα πλαστικά του τιμονιού; Δηλαδή μήπως βρίσκει κάπου, σα να σκαλώνει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thanos last edited by

                Εγώ πιστεύω οτι είναι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα...
                Πρέπει να είναι οι βαλβίδες που έχουν τα υδραυλικά τιμόνια όταν τερματίζουν...
                Καλό είναι στα υδραυλικά τιμόνια να μην τα πάμε μέχρι τέρμα αλλά ένα κλικ πριν.
                Αν δεν το πάς τέρμα, αλλά ελάχιστα ( το κλικ) πριν το τέρμα, κάνει αυτό τον θόρυβο;
                Αν δεν τον κάνει μάλλον είναι οκ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  megane98hp last edited by

                  Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                  Εγώ πιστεύω οτι είναι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα...
                  Πρέπει να είναι οι βαλβίδες που έχουν τα υδραυλικά τιμόνια όταν τερματίζουν...
                  Καλό είναι στα υδραυλικά τιμόνια να μην τα πάμε μέχρι τέρμα αλλά ένα κλικ πριν.
                  Αν δεν το πάς τέρμα, αλλά ελάχιστα ( το κλικ) πριν το τέρμα, κάνει αυτό τον θόρυβο;
                  Αν δεν τον κάνει μάλλον είναι οκ.

                  Ο θορυβος αυτος ακουγεται μονο οταν το τιμονι φτασει στο τερμα ανεξαρτητα απο το αν παει με δυναμη ή σιγα σιγα. Το θεμα ειναι οτι δεν το εχω παρατηρησει σε κανενα αλλο αυτοκινητο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanos last edited by

                    χμμ τι να άλλο να είναι, δεν ξέρω...
                    Πάντως όσα αυτοκίνητα με υδραυλικό τιμόνι έχω οδηγήσει κάνουν αυτόν το θόρυβο όταν το φτάνεις στο τέρμα...
                    Μπορεί να λέμε και διαφορετικό θόρυβο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Γρασσάρισε τα τέρματα του τιμονιού, ένα δεξιά και ένα αριστερά (κάτω από το αυτοκίνητο) και βλέπεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        silencer51 last edited by

                        Κλασσικό προβληματάκι... Εγώ δόξα το θεό τη γλύτωσα. Υποθέτω ο ήχος ειναι κάπως μεταλλικός;

                        Θέλει σφίξιμο το παξιμάδι της κολώνας που ειναι κάτω απο το τιμόνι, στα πόδια του οδηγού. Επίσης για καλο και για κακό βάζουν στην αντιπροσωπεία και ενα adhesive που λειτουργεί και ως σιγαστήρας. Κανα 2ωρο παίρνει περίπου η διαδικασία γιατι πρεπει να στεγνώσει το adhesive.

                        Πάντως δεν ειναι επικύνδυνο, πολλοί που δεν τους νοιάζει ο θόρυβος το αφήνουν έτσι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hamurabi last edited by

                          εγω πουχα αυτο το προβλημα στο πουντο ,δεν ειχε υδραυλικο τιμονι και το προβλημα ηταν καπου στη βαση νομιζω.κατι τετοιο
                          δυστηχως δε θυμαμαι[/img]

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thvarveris last edited by

                            Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                            Κλασσικό προβληματάκι... Εγώ δόξα το θεό τη γλύτωσα. Υποθέτω ο ήχος ειναι κάπως μεταλλικός;

                            Θέλει σφίξιμο το παξιμάδι της κολώνας που ειναι κάτω απο το τιμόνι, στα πόδια του οδηγού. Επίσης για καλο και για κακό βάζουν στην αντιπροσωπεία και ενα adhesive που λειτουργεί και ως σιγαστήρας. Κανα 2ωρο παίρνει περίπου η διαδικασία γιατι πρεπει να στεγνώσει το adhesive.

                            Πάντως δεν ειναι επικύνδυνο, πολλοί που δεν τους νοιάζει ο θόρυβος το αφήνουν έτσι.

                            Υπάρχει οδηγία στην RENAULT για το πρόβλημα και λύνεται με τις παραπάνω ενέργειες που περιγράφει ο silencer51.Μάλιστα για την λεπτομέρεια θα σας πω ότι η ροπή που πρέπει να σφιχτεί το παξιμάδι είναι 2.8 daNm.

                            Αλλά νομίζω ότι το πρόβλημα που περιγράφει ο Megane98hp δεν έχει να κάνει με αυτό αλλά με τζόγο στην πίσω στερέωση της γέφυρας λόγω υπολέιματων μαστίχης μεταξύ μπροστινού τμήματος της γέφυρας και αμαξώματος.Η διαδικάσία αποκατάστασης περιλαμβάνει καθαρισμό από τα υπολείματα μαστίχης και ξανασφίξιμο των βιδών της γέφυρας και συγκεκριμένες ροπές.
                            Πάντως ή το ένα ή το άλλο δεν αποτελούν προβληματα και τα συνεργεία της RENAULT έχουν οδηγίες από τον κατασκευαστή για τη απόκατάσταση της βλάβης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                              η ροπή που πρέπει να σφιχτεί το παξιμάδι είναι 2.8 daNm.

                              Αυτό το 'da' τι είναι;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                puntolord last edited by

                                Kαλησπέρα.

                                Πρίν από 2 χρόνια είχα το ίδιο πρόβλημα στο Punto GΤ που είχα και τελικά ήταν πρόβλημα στον μοχλοδιακόπτη φώτων-φλάς στην κολώνα του τιμονιού. Κάποιο κλίπ είχε χαλάσει και έκανε ένα θόρυβο σάν να σπάει κάτι πλαστικό, αλλαγή του μοχλοδιακόπτη ήταν η διάγνωση...

                                .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thvarveris last edited by

                                  Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:

                                  η ροπή που πρέπει να σφιχτεί το παξιμάδι είναι 2.8 daNm.

                                  Αυτό το 'da' τι είναι;

                                  Επειδή δεν είμαι φυσικός για να μην σου πω καμία μπαρούφα εγώ αυτό που έκανα ήταν να αντιγράψω από την οδηγία που είχα στα χέρια μου για να βοηθήσω.Το αναφέρει ακρριβώς έτσι.
                                  Δεν θυμάμαι τις υποδιαιρέσεις του Nm για να είμαι σίγουρος ότι είναι υποδιαίρεση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mad_n last edited by

                                    είναι κλασσσικό 'φαινόμενο' με τα megane II.
                                    Κίνδυνος δεν υπάρχει, η λύση τους πως διορθώνεται έχει ήδη δοθεί παραπάνω!
                                    Λεπτομέριες μπορείς να βρεις κ στο Greek Renault Club Forum όπου αρκετοί ιδιοκτήτες megane το έχουν αντιμετωπίσει

                                    Φιλικά
                                    Νικόλας

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      demetriades last edited by

                                      Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:

                                      η ροπή που πρέπει να σφιχτεί το παξιμάδι είναι 2.8 daNm.

                                      Αυτό το 'da' τι είναι;

                                      daNm= deka newton meters

                                      Στην περίπτωση που αναφέρει ο thvarveris 2,8daNm = 28Nm

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Χρησιμοποιείται αυτή η περίεργη μονάδα daNm γιατί ένα daN είναι ένα κιλό (περίπου).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ευχαριστώ!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spitha last edited by

                                            Ανεξάρτητα απο το πρόβλημα, ένας φίλος μηχανικός μου είπε κάποτε να μην αφήνω ποτέ το αυτοκίνητο παρκαρισμένο με τους τροχούς να μην είναι ίσιοι (ευθεία) διότι το υδραυλικό σύστημα επιβαρύνεται πολύ αν αφήσουμε το αμάξι έτσι παρκαρισμένο.
                                            KEEP THIS IN MIND

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr