-
Η Γαλλιδα μου κανει 'νερα'
Οταν στριβω το τιμονι τερμα δεξια ή τερμα αριστερα κανει ενα σχετικα δυνατο 'τακ' μολις φτασει στο τερμα της διαδρομης.
Εαν πχ το στριψω τερμα αριστερα, κανει το 'τακ' αλλα αν αμεσως μετα το στριψω λιγο δεξια και μετα παλι τερμα αριστερα δεν το ξανακανει παρα μονο αν ξαναεπαναλαβω αρκετη ωρα αργοτερα. Τα ιδια ισχυουν και οταν το στριψω δεξια.
Ειναι κατι σοβαρο; Καινουργιο αμαξι 7 μηνων ειναι 1400cc.
Ξερει κανεις τιποτα επι του θεματος; -
Η Γαλλιδα μου κανει 'νερα'
Οταν στριβω το τιμονι τερμα δεξια ή τερμα αριστερα κανει ενα σχετικα δυνατο 'τακ' μολις φτασει στο τερμα της διαδρομης.
Εαν πχ το στριψω τερμα αριστερα, κανει το 'τακ' αλλα αν αμεσως μετα το στριψω λιγο δεξια και μετα παλι τερμα αριστερα δεν το ξανακανει παρα μονο αν ξαναεπαναλαβω αρκετη ωρα αργοτερα. Τα ιδια ισχυουν και οταν το στριψω δεξια.
Ειναι κατι σοβαρο; Καινουργιο αμαξι 7 μηνων ειναι 1400cc.
Ξερει κανεις τιποτα επι του θεματος; -
Η Γαλλιδα μου κανει 'νερα'
Οταν στριβω το τιμονι τερμα δεξια ή τερμα αριστερα κανει ενα σχετικα δυνατο 'τακ' μολις φτασει στο τερμα της διαδρομης.
Εαν πχ το στριψω τερμα αριστερα, κανει το 'τακ' αλλα αν αμεσως μετα το στριψω λιγο δεξια και μετα παλι τερμα αριστερα δεν το ξανακανει παρα μονο αν ξαναεπαναλαβω αρκετη ωρα αργοτερα. Τα ιδια ισχυουν και οταν το στριψω δεξια.
Ειναι κατι σοβαρο; Καινουργιο αμαξι 7 μηνων ειναι 1400cc.
Ξερει κανεις τιποτα επι του θεματος; -
eixa akrivws to idio provlima sto punto!
de thimamai ti itan!
tha rotisw ton bro mou kai tha su apantisw avrio -
Είναι ήχος που ακούγεται από τα πλαστικά του τιμονιού; Δηλαδή μήπως βρίσκει κάπου, σα να σκαλώνει.
-
Εγώ πιστεύω οτι είναι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα...
Πρέπει να είναι οι βαλβίδες που έχουν τα υδραυλικά τιμόνια όταν τερματίζουν...
Καλό είναι στα υδραυλικά τιμόνια να μην τα πάμε μέχρι τέρμα αλλά ένα κλικ πριν.
Αν δεν το πάς τέρμα, αλλά ελάχιστα ( το κλικ) πριν το τέρμα, κάνει αυτό τον θόρυβο;
Αν δεν τον κάνει μάλλον είναι οκ. -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Εγώ πιστεύω οτι είναι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα...
Πρέπει να είναι οι βαλβίδες που έχουν τα υδραυλικά τιμόνια όταν τερματίζουν...
Καλό είναι στα υδραυλικά τιμόνια να μην τα πάμε μέχρι τέρμα αλλά ένα κλικ πριν.
Αν δεν το πάς τέρμα, αλλά ελάχιστα ( το κλικ) πριν το τέρμα, κάνει αυτό τον θόρυβο;
Αν δεν τον κάνει μάλλον είναι οκ.Ο θορυβος αυτος ακουγεται μονο οταν το τιμονι φτασει στο τερμα ανεξαρτητα απο το αν παει με δυναμη ή σιγα σιγα. Το θεμα ειναι οτι δεν το εχω παρατηρησει σε κανενα αλλο αυτοκινητο.
-
χμμ τι να άλλο να είναι, δεν ξέρω...
Πάντως όσα αυτοκίνητα με υδραυλικό τιμόνι έχω οδηγήσει κάνουν αυτόν το θόρυβο όταν το φτάνεις στο τέρμα...
Μπορεί να λέμε και διαφορετικό θόρυβο. -
Γρασσάρισε τα τέρματα του τιμονιού, ένα δεξιά και ένα αριστερά (κάτω από το αυτοκίνητο) και βλέπεις.
-
Κλασσικό προβληματάκι... Εγώ δόξα το θεό τη γλύτωσα. Υποθέτω ο ήχος ειναι κάπως μεταλλικός;
Θέλει σφίξιμο το παξιμάδι της κολώνας που ειναι κάτω απο το τιμόνι, στα πόδια του οδηγού. Επίσης για καλο και για κακό βάζουν στην αντιπροσωπεία και ενα adhesive που λειτουργεί και ως σιγαστήρας. Κανα 2ωρο παίρνει περίπου η διαδικασία γιατι πρεπει να στεγνώσει το adhesive.
Πάντως δεν ειναι επικύνδυνο, πολλοί που δεν τους νοιάζει ο θόρυβος το αφήνουν έτσι.
-
εγω πουχα αυτο το προβλημα στο πουντο ,δεν ειχε υδραυλικο τιμονι και το προβλημα ηταν καπου στη βαση νομιζω.κατι τετοιο
δυστηχως δε θυμαμαι[/img] -
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Κλασσικό προβληματάκι... Εγώ δόξα το θεό τη γλύτωσα. Υποθέτω ο ήχος ειναι κάπως μεταλλικός;Θέλει σφίξιμο το παξιμάδι της κολώνας που ειναι κάτω απο το τιμόνι, στα πόδια του οδηγού. Επίσης για καλο και για κακό βάζουν στην αντιπροσωπεία και ενα adhesive που λειτουργεί και ως σιγαστήρας. Κανα 2ωρο παίρνει περίπου η διαδικασία γιατι πρεπει να στεγνώσει το adhesive.
Πάντως δεν ειναι επικύνδυνο, πολλοί που δεν τους νοιάζει ο θόρυβος το αφήνουν έτσι.
Υπάρχει οδηγία στην RENAULT για το πρόβλημα και λύνεται με τις παραπάνω ενέργειες που περιγράφει ο silencer51.Μάλιστα για την λεπτομέρεια θα σας πω ότι η ροπή που πρέπει να σφιχτεί το παξιμάδι είναι 2.8 daNm.
Αλλά νομίζω ότι το πρόβλημα που περιγράφει ο Megane98hp δεν έχει να κάνει με αυτό αλλά με τζόγο στην πίσω στερέωση της γέφυρας λόγω υπολέιματων μαστίχης μεταξύ μπροστινού τμήματος της γέφυρας και αμαξώματος.Η διαδικάσία αποκατάστασης περιλαμβάνει καθαρισμό από τα υπολείματα μαστίχης και ξανασφίξιμο των βιδών της γέφυρας και συγκεκριμένες ροπές.
Πάντως ή το ένα ή το άλλο δεν αποτελούν προβληματα και τα συνεργεία της RENAULT έχουν οδηγίες από τον κατασκευαστή για τη απόκατάσταση της βλάβης. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
η ροπή που πρέπει να σφιχτεί το παξιμάδι είναι 2.8 daNm.Αυτό το 'da' τι είναι;
-
Kαλησπέρα.
Πρίν από 2 χρόνια είχα το ίδιο πρόβλημα στο Punto GΤ που είχα και τελικά ήταν πρόβλημα στον μοχλοδιακόπτη φώτων-φλάς στην κολώνα του τιμονιού. Κάποιο κλίπ είχε χαλάσει και έκανε ένα θόρυβο σάν να σπάει κάτι πλαστικό, αλλαγή του μοχλοδιακόπτη ήταν η διάγνωση...
.
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
η ροπή που πρέπει να σφιχτεί το παξιμάδι είναι 2.8 daNm.
Αυτό το 'da' τι είναι;
Επειδή δεν είμαι φυσικός για να μην σου πω καμία μπαρούφα εγώ αυτό που έκανα ήταν να αντιγράψω από την οδηγία που είχα στα χέρια μου για να βοηθήσω.Το αναφέρει ακρριβώς έτσι.
Δεν θυμάμαι τις υποδιαιρέσεις του Nm για να είμαι σίγουρος ότι είναι υποδιαίρεση. -
είναι κλασσσικό 'φαινόμενο' με τα megane II.
Κίνδυνος δεν υπάρχει, η λύση τους πως διορθώνεται έχει ήδη δοθεί παραπάνω!
Λεπτομέριες μπορείς να βρεις κ στο Greek Renault Club Forum όπου αρκετοί ιδιοκτήτες megane το έχουν αντιμετωπίσειΦιλικά
Νικόλας -
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
η ροπή που πρέπει να σφιχτεί το παξιμάδι είναι 2.8 daNm.
Αυτό το 'da' τι είναι;
daNm= deka newton meters
Στην περίπτωση που αναφέρει ο thvarveris 2,8daNm = 28Nm
-
Χρησιμοποιείται αυτή η περίεργη μονάδα daNm γιατί ένα daN είναι ένα κιλό (περίπου).
-
Ευχαριστώ!
-
Ανεξάρτητα απο το πρόβλημα, ένας φίλος μηχανικός μου είπε κάποτε να μην αφήνω ποτέ το αυτοκίνητο παρκαρισμένο με τους τροχούς να μην είναι ίσιοι (ευθεία) διότι το υδραυλικό σύστημα επιβαρύνεται πολύ αν αφήσουμε το αμάξι έτσι παρκαρισμένο.
KEEP THIS IN MIND
Τιμονι Megane κανει ..."τακ"