-
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Επίσης, παρόλο που συνεχώς διαβάζω εδώ για τη σειρά 1 ότι είναι πανάκριβη (και όντως είναι, δεν αντιλέγω) πρέπει να παρατηρήσω ότι είναι σίγουρα φθηνότερη του πιο αργού Α3.Πως το βγάζεις το συμπέρασμα αυτό
Για να ενημερωθείς όπως πρέπει ότι το Α3 1.6FSI είναι ταχύτερο αλλά και καλύτερο σε πολλούς τομείς απο την 116 δεν έχεις παρά να διαβάσεις το συγκριτικό των 4τ/τεύχος 9/2004 και για να σε διευκολύνω :[url]http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=344&article=10081
Αφού το διαβάσεις το ξανασυζητάμε
Οσο για την τιμή εδώ πρέπει να το ψάξεις να δεις ποιά είναι η πραγματική τιμή της BMW 1 και όχι αυτή που γράφεται στον τύπο (βασική τιμή ...)
Στο λέει κάποιος που έφαγε πολλές ώρες στις αντιπροσωπείες ρωτώντας αλλά και δοκιμάζοντας και την 116 αλλά και το Α3 sportback
[/url] -
Ο χρήστης isidoros έγραψε:
Επίσης, παρόλο που συνεχώς διαβάζω εδώ για τη σειρά 1 ότι είναι πανάκριβη (και όντως είναι, δεν αντιλέγω) πρέπει να παρατηρήσω ότι είναι σίγουρα φθηνότερη του πιο αργού Α3.
Πιο αργό δε νομίζω πως είναι το Α3 (φαντάζομαι ότι μιλάς για τα 1.6), σε συγκριτικό των 4Τ είχαν σχεδόν ίδιες ρεπρίζ. Αυτά προφανώς για το 1.6 FSi γιατί για το 8 βάλβιδο ούτε λόγος (ειδικά στην 'σπορ' έκδοση με λάστιχα 225/45 R17 )
Όσο για την τιμή του, το Α3 (στα 1.6 πάντα) νομίζω πως διεκδικεί το βραβείο της υπερτιμολόγησης, ειδικά αν σκεφτείς ότι αγοράζεις ένα Golf με διαφορετικό ταμπλό και τους κύκλους της Audi στο καπό. Βάλε και την αποκλειστική χρήση της Super αμόλυβδης και έχεις όλο το 'παλζ' συμπληρωμένοΕχει αναλωθεί πολύς χρόνος στο forum παλαιότερα για το αν το Α3 είναι αυτό που περιγράφεις παραπάνω ε,,,τεχνική ανάλυση θα βρεις από πολλούς πιο ειδικούς από μένα στο forum ,εγώ θα σου πρότεινα να πας μια βόλτα από κάποια αντιπροσωπία να τα δεις και να τα οδηγήσεις
Τώρα για την βενζίνη ο κατασκευαστής συνιστα 95/98 ROZ και αναφέρει κάποια μικρή μείωση ισχύος για την 95ROZ .ΤΊΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ,ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.Την επόμενη φορά θα στείλω φωτό με το καπάκι του ρεζερβουάρ για να το δούν αυτοί που επιμένουν
Εγώ βάζω συνεχώς 95 και μόνο για μεγάλα ταξίδια Αθήνα-Θεσσαλονίκη 100,έχω διανύσει 10000 χλμ και με κλιματισμό και δεν έχω καταλάβει αυτή την μείωση ισχύος ...ακόμη..βέβαια εγώ έχω τον 2,0FSI ....
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
[Τώρα για την βενζίνη ο κατασκευαστής συνιστα 95/98 ROZ και αναφέρει κάποια μικρή μείωση ισχύος για την 95ROZΗ Ελληνική απλή αμόλυβδη όμως δεν είναι 95. Είναι αρκετά πιο κάτω στην πραγματικότητα.
Πάντως και στην BMW o κατασκευαστής προτείνει 98άρα. Η διαφορά είναι οτι η ΒΜW λειτουργεί και με 92άρα ενώ το Α3 με 95άρα και πάνω. -
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Επίσης, παρόλο που συνεχώς διαβάζω εδώ για τη σειρά 1 ότι είναι πανάκριβη (και όντως είναι, δεν αντιλέγω) πρέπει να παρατηρήσω ότι είναι σίγουρα φθηνότερη του πιο αργού Α3.
Πως το βγάζεις το συμπέρασμα αυτό
Για να ενημερωθείς όπως πρέπει ότι το Α3 1.6FSI είναι ταχύτερο αλλά και καλύτερο σε πολλούς τομείς απο την 116 δεν έχεις παρά να διαβάσεις το συγκριτικό των 4τ/τεύχος 9/2004 και για να σε διευκολύνω :[url]http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=344&article=10081
Αφού το διαβάσεις το ξανασυζητάμε
Οσο για την τιμή εδώ πρέπει να το ψάξεις να δεις ποιά είναι η πραγματική τιμή της BMW 1 και όχι αυτή που γράφεται στον τύπο (βασική τιμή ...)
Στο λέει κάποιος που έφαγε πολλές ώρες στις αντιπροσωπείες ρωτώντας αλλά και δοκιμάζοντας και την 116 αλλά και το Α3 sportback
[/url]Απο το link που παρέθεσες:
Παρόλα αυτά, στην εσωτερική
αντιπαράθεση των δύο ομοεθνών μοντέλων, το αποτέλεσμα είναι ισόπαλο. Συγκεκριμένα, με 3η
σχέση, οι επιδόσεις είναι πρακτικά ταυτόσημες, ενώ με 4η και 5η, η μόνη ουσιαστική
διαφορά εντοπίζεται στις «χαμηλές» ρεπρίζ των 40-60 και 50-70 χλμ./ώρα, όπου το Α3, παρά
το μεγαλύτερο κατά περίπου 40 κιλά βάρος του, εμφανίζεται ελαφρώς ταχύτερο της 116i,
απαιτώντας 6,1 και 7,9 δλ. έναντι 6,5 και 8,6 δλ., αντίστοιχαΕλαφρώς ταχύτερο είναι το Α3 μόνο στις επιταχύνσεις από στάση, στις ρεπρίζ που έχουν πιο πρακτική σημασία είναι πάνω κάτω τα ίδια..
Τώρα για τη βενζίνη φίλος που ενδιαφερόταν για τα Golf/A3 ρώτησε στην αντιπροσωπεία και του είπαν ότι πρέπει να βάζει αποκλειστικά Super αμόλυβδη (για τον 1.6 FSI μιλάω) και νομίζω πως αρκετοί που έχουν τα συγκεκριμένα μοντέλα βάζουν.
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Η Ελληνική απλή αμόλυβδη όμως δεν είναι 95. Είναι αρκετά πιο κάτω στην πραγματικότητα.Says who ?
Είχαν ένα σχετικό άρθρο οι 4Τ πριν καιρό και ένα πολύ μικρό ποσοστό από τα δείγματα δεν ήταν σύμφωνα με τις προδιαγραφές (95 ή 98 RON).
-
τσακώνονται οι Γερμανοί, χαίρεται ο Ιταλός
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η Ελληνική απλή αμόλυβδη όμως δεν είναι 95. Είναι αρκετά πιο κάτω στην πραγματικότητα.
Says who ? :roll: :roll:
Είχαν ένα σχετικό άρθρο οι 4Τ πριν καιρό και ένα πολύ μικρό ποσοστό από τα δείγματα δεν ήταν σύμφωνα με τις προδιαγραφές (95 ή 98 RON).
Γνωστός μου βενζινοπώλης λέει οτι ανάλογα την παρτίδα έχει μετρηθεί και 88 οκτάνια!!!. Και τα 91-92 είναι σύνηθες νούμερο (τουλάχιστον έτσι λεει). Πάντως δεν έχω αποδείξεις γι αυτό. Μπορεί π.χ να το λέει για να πουλάει περισσοτερη 98άρα.
Ομως ακόμα κι έτσι σε ένα κινητήρα που σου λέει οτι μπορείς να βάλεις από 95 και πάνω είναι περισσότερο ρίσκο να βάζεις 95άρα σε σχέση με ένα που σου λέει 92 και πάνω. -
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Η Ελληνική απλή αμόλυβδη όμως δεν είναι 95. Είναι αρκετά πιο κάτω στην πραγματικότητα.
Says who ?
Είχαν ένα σχετικό άρθρο οι 4Τ πριν καιρό και ένα πολύ μικρό ποσοστό από τα δείγματα δεν ήταν σύμφωνα με τις προδιαγραφές (95 ή 98 RON).
Γνωστός μου βενζινοπώλης λέει οτι ανάλογα την παρτίδα έχει μετρηθεί και 88 οκτάνια!!!. Και τα 91-92 είναι σύνηθες νούμερο (τουλάχιστον έτσι λεει). Πάντως δεν έχω αποδείξεις γι αυτό. Μπορεί π.χ να το λέει για να πουλάει περισσοτερη 98άρα.
Ομως ακόμα κι έτσι σε ένα κινητήρα που σου λέει οτι μπορείς να βάλεις από 95 και πάνω είναι περισσότερο ρίσκο να βάζεις 95άρα σε σχέση με ένα που σου λέει 92 και πάνω.Και πως το μετρησε οτι ηταν τοσο χαμηλα οκτανια;Ξερω οτι υπαρχει μια μηχανη ειδικη που το μετραει αλλα αμφιβαλλω οτι μπορουν να την εχουν βενζινοπωλες.
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
[Τώρα για την βενζίνη ο κατασκευαστής συνιστα 95/98 ROZ και αναφέρει κάποια μικρή μείωση ισχύος για την 95ROZ
Η Ελληνική απλή αμόλυβδη όμως δεν είναι 95. Είναι αρκετά πιο κάτω στην πραγματικότητα.
Πάντως και στην BMW o κατασκευαστής προτείνει 98άρα. Η διαφορά είναι οτι η ΒΜW λειτουργεί και με 92άρα ενώ το Α3 με 95άρα και πάνω.Λαθος αυτο για την BMW! Στο βιβλιαρακι της νεας 320 που πηραμε αναφερει πως πρεπει να καταναλωνει βενζινη με αριθμο οκτανιων 95 και ανω...
Απλα μας ειπαν το 1 στα 3 γεμισματα να ειναι με V-power (που ειναι και αυτη 95 οκτανιων και οχι 98 οπως πιστευουν μερικοι!!) για να καθαριζει ο κινητηρας! -
Πως το βγάζεις το συμπέρασμα αυτό
Για να ενημερωθείς όπως πρέπει ότι το Α3 1.6FSI είναι ταχύτερο αλλά και καλύτερο σε πολλούς τομείς απο την 116 δεν έχεις παρά να διαβάσεις το συγκριτικό των 4τ/τεύχος 9/2004 και για να σε διευκολύνω :[url]http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=344&article=10081
Αφού το διαβάσεις το ξανασυζητάμε
Οσο για την τιμή εδώ πρέπει να το ψάξεις να δεις ποιά είναι η πραγματική τιμή της BMW 1 και όχι αυτή που γράφεται στον τύπο (βασική τιμή ...)
Στο λέει κάποιος που έφαγε πολλές ώρες στις αντιπροσωπείες ρωτώντας αλλά και δοκιμάζοντας και την 116 αλλά και το Α3 sportback
[/url][/quote]Το συμπέρασμα το έβγαλα από προσωπικό τεστ 2 ωρών με την BMW και δυστυχώς ενός συντηρητικού 20λεπτου με το Α3 sportback. Και τα δύο ήταν με πολύ λίγα χιλιόμετρα, οπότε σφιγμένα, αλλά αν και αργο το 116 ήταν λίγο πιο νευρικό από το νωχελικότατο Α3. Μπορώ να δεχτώ ως επιχείρημα ότι τα 20 λεπτά δεν προλαβαίνουν να σου δείξουν τίποτα, αλλά δυστυχώς τόσο ο Παζαρόπουλος όσο και η Καρέντα τόσο το δίνουν.
Όσον αφορά στην τιμή τώρα...το Α3 1.6FSI μου ερχόταν κοντά στα 28000 με ηλιοροφή και χειριστήριο τιμονιού. Το 116ι Sport με ηλιοροφή και αυτόματο κλιματισμό και ΜΡ3 παρακαλώ και χειριστήριο έρχεται στα 27300 περίπου. Δώρο ο συναγερμός και οι πινακίδες! Και πιο πλούσιο λοιπόν αλλά και πιο 'οικονομικό'.
Όπως και εσύ έτσι και εγώ γύριζω τις αντιπροσωπείες εδώ και τρεις μήνες. Οι τιμές για το Α3 είναι από τον Αύγουστο, ενώ για την 116 τις πήρα αυτή τη βδομάδα. -
27 και 28K για μικρομεσαία 1600άρια.
Για βάλτε τα κάτω να δείτε τι ψωνίζετε με τοσα λεφτά, ανεξάρτητα από κατηγορία και μάρκα... -
'Οπως meco?
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
27 και 28K για μικρομεσαία 1600άρια.
Για βάλτε τα κάτω να δείτε τι ψωνίζετε με τοσα λεφτά, ανεξάρτητα από κατηγορία και μάρκα...έλα τώρα κακίες... είναι premium έχουμε πει
-
Ο χρήστης neten έγραψε:
'Οπως meco?Πρέπει να σου πω?? Ρώτησε τον Pai Mei ποσο του στοιχισε το Μondeo που δίπλα του, η 1 και το Α3 είναι κουβάδες.
Κοίταξε και την τιμή του focus. Aγοράζεις τα δίλιτρα με υπερπλήρη εξοπλισμό σε αυτά τα λεφτά.
Και αν δε κάνουν λόγο ποιότητας Μοndeo και Focus κοίταξε τα αντίστοιχα Passat Και Golf... Υστερούν σε κάτι ανάμεσα στο Α3 και την 1?? Δε νομίζω. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
'Οπως meco?
Πρέπει να σου πω?? Ρώτησε τον Pai Mei ποσο του στοιχισε το Μondeo που δίπλα του, η 1 και το Α3 είναι κουβάδες.
Κοίταξε και την τιμή του focus. Aγοράζεις τα δίλιτρα με υπερπλήρη εξοπλισμό σε αυτά τα λεφτά.
Και αν δε κάνουν λόγο ποιότητας Μοndeo και Focus κοίταξε τα αντίστοιχα Passat Και Golf... Υστερούν σε κάτι ανάμεσα στο Α3 και την 1?? Δε νομίζω.Μην λέμε τα ίδια φίλε μου......τα είπαμε αυτά είναι premium class αυτά τα
2.
Και οι 2 κουβάδεςς ε??? -
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Πως το βγάζεις το συμπέρασμα αυτό
Για να ενημερωθείς όπως πρέπει ότι το Α3 1.6FSI είναι ταχύτερο αλλά και καλύτερο σε πολλούς τομείς απο την 116 δεν έχεις παρά να διαβάσεις το συγκριτικό των 4τ/τεύχος 9/2004 και για να σε διευκολύνω :[url]http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=344&article=10081
Αφού το διαβάσεις το ξανασυζητάμε
Οσο για την τιμή εδώ πρέπει να το ψάξεις να δεις ποιά είναι η πραγματική τιμή της BMW 1 και όχι αυτή που γράφεται στον τύπο (βασική τιμή ...)
Στο λέει κάποιος που έφαγε πολλές ώρες στις αντιπροσωπείες ρωτώντας αλλά και δοκιμάζοντας και την 116 αλλά και το Α3 sportback
[/url]Το συμπέρασμα το έβγαλα από προσωπικό τεστ 2 ωρών με την BMW και δυστυχώς ενός συντηρητικού 20λεπτου με το Α3 sportback. Και τα δύο ήταν με πολύ λίγα χιλιόμετρα, οπότε σφιγμένα, αλλά αν και αργο το 116 ήταν λίγο πιο νευρικό από το νωχελικότατο Α3. Μπορώ να δεχτώ ως επιχείρημα ότι τα 20 λεπτά δεν προλαβαίνουν να σου δείξουν τίποτα, αλλά δυστυχώς τόσο ο Παζαρόπουλος όσο και η Καρέντα τόσο το δίνουν.
Όσον αφορά στην τιμή τώρα...το Α3 1.6FSI μου ερχόταν κοντά στα 28000 με ηλιοροφή και χειριστήριο τιμονιού. Το 116ι Sport με ηλιοροφή και αυτόματο κλιματισμό και ΜΡ3 παρακαλώ και χειριστήριο έρχεται στα 27300 περίπου. Δώρο ο συναγερμός και οι πινακίδες! Και πιο πλούσιο λοιπόν αλλά και πιο 'οικονομικό'.
Όπως και εσύ έτσι και εγώ γύριζω τις αντιπροσωπείες εδώ και τρεις μήνες. Οι τιμές για το Α3 είναι από τον Αύγουστο, ενώ για την 116 τις πήρα αυτή τη βδομάδα.[/quote]Η έκδοση 116 dynamic me ton εξοπλισμό που αναφέρεις πάνω - κάτω πριν 2 μήνες μου έβγαινε ~ 28000-29000
Το Α3 sportback που οδήγησα όχι μέσα σε πόλη αλλά σε ΕΘΝΙΚΗ ( ΛΑΡΙΣΑ - ΤΕΜΠΗ) το οποίο το έσκισα έφτασε κοντά στα 200+ με 5η ,ενώ η αντίστοιχη 116 ενώ ήταν πιο νευρική στην αρχή ,ψηλά υστερούσε ...και με δυσκολία άγγιξε τα 180 για την ίδια απόσταση ...περίπου.Ειναι λοιπόν η κλιμάκωση του κιβωτίου τέτοια (α3-6ταχ,116-5ταχ) -
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Μην λέμε τα ίδια φίλε μου......τα είπαμε αυτά είναι premium class αυτά τα
2.
Και οι 2 κουβάδεςς ε???Premium όμως, μόνο λόγο ονόματος, έτσι???
Γιατί επειδή έχω οδηγήσει και ταξιδέψει και με τα τρία ειδικά η 1 δεν πείθει ότι είναι και τόσο καλύτερη ποιοτικά από ένα Golf ενώ οδηγικά είναι ελάχιστα καλύτερη. Το Α3 με τη σειρά του είναι κατά πολύ χειρότερο οδηγικά από ένα Golf και όσο πατάει η γάτα ποιοτικότερο. Πού είναι το premium λοιπόν??
Όσο για το κουβάδες, εννοούσα στο μέγεθος... -
Ο χρήστης isidoros έγραψε:
Επίσης, παρόλο που συνεχώς διαβάζω εδώ για τη σειρά 1 ότι είναι πανάκριβη (και όντως είναι, δεν αντιλέγω) πρέπει να παρατηρήσω ότι είναι σίγουρα φθηνότερη του πιο αργού Α3.
Πως το βγάζεις το συμπέρασμα αυτό
Για να ενημερωθείς όπως πρέπει ότι το Α3 1.6FSI είναι ταχύτερο αλλά και καλύτερο σε πολλούς τομείς απο την 116 δεν έχεις παρά να διαβάσεις το συγκριτικό των 4τ/τεύχος 9/2004 και για να σε διευκολύνω :[url]http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=344&article=10081
Αφού το διαβάσεις το ξανασυζητάμε
Οσο για την τιμή εδώ πρέπει να το ψάξεις να δεις ποιά είναι η πραγματική τιμή της BMW 1 και όχι αυτή που γράφεται στον τύπο (βασική τιμή ...)
Στο λέει κάποιος που έφαγε πολλές ώρες στις αντιπροσωπείες ρωτώντας αλλά και δοκιμάζοντας και την 116 αλλά και το Α3 sportback
[/url]Απο το link που παρέθεσες:
Παρόλα αυτά, στην εσωτερική
αντιπαράθεση των δύο ομοεθνών μοντέλων, το αποτέλεσμα είναι ισόπαλο. Συγκεκριμένα, με 3η
σχέση, οι επιδόσεις είναι πρακτικά ταυτόσημες, ενώ με 4η και 5η, η μόνη ουσιαστική
διαφορά εντοπίζεται στις «χαμηλές» ρεπρίζ των 40-60 και 50-70 χλμ./ώρα, όπου το Α3, παρά
το μεγαλύτερο κατά περίπου 40 κιλά βάρος του, εμφανίζεται ελαφρώς ταχύτερο της 116i,
απαιτώντας 6,1 και 7,9 δλ. έναντι 6,5 και 8,6 δλ., αντίστοιχαΕλαφρώς ταχύτερο είναι το Α3 μόνο στις επιταχύνσεις από στάση, στις ρεπρίζ που έχουν πιο πρακτική σημασία είναι πάνω κάτω τα ίδια..
Τώρα για τη βενζίνη φίλος που ενδιαφερόταν για τα Golf/A3 ρώτησε στην αντιπροσωπεία και του είπαν ότι πρέπει να βάζει αποκλειστικά Super αμόλυβδη (για τον 1.6 FSI μιλάω) και νομίζω πως αρκετοί που έχουν τα συγκεκριμένα μοντέλα βάζουν.
Φιλε μου ξαναδιάβασε το τεστ προσεκτικα ,θα δεις ότι το Α3 είναι πίσω απο την 147 ΜΟΝΟΝ 0,1sec ΣΤΟΝ γυρο πίστας ,όπου τελικά είναι και η συνολική μέτρηση για ρεπρίζ,επιταχύσνεις ,φρένα ,τελικές κτλ.κτλ
Τελικά θα βάλω φωτό απο το καπάκι του ρεζερβουάρ για το τι λέει η εταιρία
VAG-AUDI kai οχι ο κάθε αντιπρόσωπος...
Για το αν η ελληνική 95RON δεν είναι 95 οκτανίων ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΜΕΤΡΗΣΗ
ισα -ισα που η ΕΚΟ ισχυρίζεται ότι η 95αρα της είναι 95+ οκτάνια
Βέβαια τα πρατηρια και οι δεξαμενές τους παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό ,οπότε δεν μπορεί να είναι κανείς σίγουρος -
O καθένας έχει τις προτεραιότητες του. Οπως σε κάποιον φαίνεται αδιανόητο να αγοράζει κάποιος ΒΜW 1 ή A3 αντί GOLF και κάποιος άλλος μπορεί να ισχυριστεί γιατί GOLF και όχι το φθηνότερο C4, γιατί C4 και όχι ALMERA γιατί ALMERA και όχι ACCENT κλπ. Πως π.χ μπορεί κάποιος να εξηγήσει γιατί πολλοί δίνουν 27.000 για ένα pegeut 307 CC ή πάνω από 30.000 για ένα μέτριο SUV? Δηλαδή κάποιος που δεν είναι γκαζάκιας για να πάρει δίλιτρο ή δεν έχει οικογένεια για να πάρει passat και mondeo και διαθέτει 25.000 γιατί να μην πάρει ένα Α3 ή μια BMW 1?
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Η έκδοση 116 dynamic me ton εξοπλισμό που αναφέρεις πάνω - κάτω πριν 2 μήνες μου έβγαινε ~ 28000-29000
Το Α3 sportback που οδήγησα όχι μέσα σε πόλη αλλά σε ΕΘΝΙΚΗ ( ΛΑΡΙΣΑ - ΤΕΜΠΗ) το οποίο το έσκισα έφτασε κοντά στα 200+ με 5η ,ενώ η αντίστοιχη 116 ενώ ήταν πιο νευρική στην αρχή ,ψηλά υστερούσε ...και με δυσκολία άγγιξε τα 180 για την ίδια απόσταση ...περίπου.Ειναι λοιπόν η κλιμάκωση του κιβωτίου τέτοια (α3-6ταχ,116-5ταχ)φαντάσου να παιρνες και κανένα γρήγορο τι θα λεγες...
ΒΜW Σειράς 1: Η αναγέννηση της πίσω κίνησης?