-
Δηλαδή τι σχέση έχει ενας Φιλανδός με Αγγλία και Γερμανία..
όσο ένας Ελληνας με Αυστρια και Ελβετια -
Ο χρήστης sokos έγραψε:
Δηλαδή τι σχέση έχει ενας Φιλανδός με Αγγλία και Γερμανία..
όσο ένας Ελληνας με Αυστρια και ΕλβετιαΜαλλον τη ΜακΛαρεν εννοει ο Γκρεο
-
Με την McLaren τι?
Δεν νομίζω οτι είναι ομάδα οτι κάνει διακρίσεις χρωματικές. Και Βραζιλιάνους είχε, και μισητους Γάλλους και Koλομπιάνο και και..
Η Φιλανδία ούτε κάποιο τεράστιο μάρκετ έχει (4.5 μυρια ειμαστε) και Αρία πιάνονται οι Γερμανοί περισσότερο, εξάλλου αν ηθελε να 'σπρώξει κάποιον' θα ήταν μόνο Βρετανός οδηγός..
Απλως φαίνεται οτι προτιμάει σαν ομάδα οτι ταχύτερο υπάρχειp.s-> μεγάλη αποτυχία ο τίτλος.. loser δεν θεωρώ κανέναν απο τους πιλότους που οδηγούν ή εχουν οδηγήσει στον ανώτατο αυτό θεσμό της F1
(εκτός απο καραδηλωμένους #2 οδηγούς σε ομάδες τύπου Ferrari) -
Sokos παλι δεν καταλαβες Τα αγγλικα μηντια θα προωθησουν το πουλεν της αγγλο-γερμανικης ομαδας, παρα τον (μισητο) Ισπανο στην (ακομα πιο μισητη) Γαλλικη ομαδα. Εδω οταν ειναι αναγκασμενοι να πουνε καμια καλη κουβεντα για τη Ρενω την αποκαλουν the Enstone based team
YΓ Συμφωνω οτι ειναι αποτυχια ο τιτλος. Διαφωνω να ονομαζεται ομως λουζερ καποιος που εχει κερδισει μερικα παγκοσμια πρωταθληματα κατασκευαστων. (πλζ μην το ξαναξεκινησουμε )
-
κοίτα όπως και να έχει αν δεν υπήρχε το νησί, σήμερα η F1 δεν θα υπήρχε..
καλώς η κακώς οι Άγγλοι κρατάνε την παράδοση των μοτορσπορτς και δίχως αυτους δεν θα είχε φτάσει σε τέτοιο επίπεδο ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και όχι μόνο.. δεν θα είχα ΜΧ5 σήμεραεδώ κοτζάμ Ferrari 17 χρόνια νήλα ώσπου Άγγλος τους σχεδίασε το μονοθέσιο και βοήθησε να γίνει η ανάσταση.. όπως και Άγγλος ειναι ο σχεδιαστής της Renault κτλ κτλ.. έχουν πολυ δρόμο οι υπόλοιποι (με εξαίρεση κάπως της Ιταλίας, για Ιάπωνες δεν αναφέρω γιατι αντιγράφουν πολύ) να φτάσει το επίπεδο και την κουλτούρα των Βρετανών στο άθλημα.
Αρά κατα κάποιον τρόπο δικαιολογώ αν είναι υπερόπτες.. τους αξίζει
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
@og2002gr
Αν βρισκεις τραγικο να εχω γνωμη διαφορετικη απο τη δικη σου, τοτε ΟΚ.Δεν βρισκω τραγικο να εχεις διαφορετικη γνώμη. Την ιδια τι γνωμη σχολιασα! ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ η γνώμη σου ειναι τελειως λαθος.Αλλα δεν αμφισβητω το διακιωμα σου να την πεις. Απλά τη σχολιασα, με όλο το θαρρος. Συγνωμη αν σε ενοχλησε!!
og2002gr τον ειπες γυρω στις 20 φορες Kimmi...Ειναι Κimi...
OK.Ετσι μου κολλησε και το εγραψα.Ελπιζω να μην ενοχλησα και σενα.
Μιας που αναφερθηκαμε σε ορθογραφια, αλλαξε καλυτερα την υπογραφη σου, γιατι αυτο WC ειναι πιο διασημος συμβολισμος για αλλο πραγμα, παρα για world champion, ετσι παραπεμπει αλλου με μια πρωτη ματια -
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
@og2002gr
Αν βρισκεις τραγικο να εχω γνωμη διαφορετικη απο τη δικη σου, τοτε ΟΚ.Δεν βρισκω τραγικο να εχεις διαφορετικη γνώμη. Την ιδια τι γνωμη σχολιασα! ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ η γνώμη σου ειναι τελειως λαθος.Αλλα δεν αμφισβητω το διακιωμα σου να την πεις. Απλά τη σχολιασα, με όλο το θαρρος. Συγνωμη αν σε ενοχλησε!!
ok, νομιζω εκλεισε το θεμα
og2002gr τον ειπες γυρω στις 20 φορες Kimmi...Ειναι Κimi...
OK.Ετσι μου κολλησε και το εγραψα.Ελπιζω να μην ενοχλησα και σενα.
Μιας που αναφερθηκαμε σε ορθογραφια, αλλαξε καλυτερα την υπογραφη σου, γιατι αυτο WC ειναι πιο διασημος συμβολισμος για αλλο πραγμα, παρα για world champion, ετσι παραπεμπει αλλου με μια πρωτη ματια -
Κυρίως για greo (και όχι μόνο)...
Norber Haug (about overtakling): 'Formula One is, and was, very much technical but at the end of the day we need to communicate to the customer and for us the most important customer is firstly on the racetrack and then on the television. Of course, they like to see overtaking so we should investigate how we can encourage overtaking. Currently, you saw it at the last race in Monza. It is virtually impossible to get close to the car, even if you have a faster car, you are three seconds quicker, you just will not make it through a fast corner because 10m or 15m behind you get understeer and cannot cope with it. '
Flavio Briatore (about Kimi): 'This year, Fernando's one mistake was in Canada. After that, he has been fantastic. In the races he is terrific. Sometimes in the qualifying Kimi is quicker, but this year Kimi is fantastic as well. If you see the difference between Kimi and Montoya, Kimi has an incredible feeling with this car. I mean, sometimes Kimi is really difficult to beat but we know that. It is important to recognise where you are.
Norbrt Haug (about McLaren's effort): 'We have had a race in Turkey and in Monza which were very very stressful for the engine, probably the toughest combination together with Monza and Spa and we survived and we gave the engine a lot of revs. But, of course, we have had to change (engines) three times; we recovered during the races. We have been unlucky here and there but by and large our direction is the right one. Nobody is leaving from the team and I have to support that team. We clear up some of these issues internally. It’s fine when we are criticised but I have to see that the direction is the right one and obviously if Mercedes get things wrong we probably get a little bit more criticism. That is normal, but we won seven out of the last ten races – should have been more but it isn't a bad score at the end of the day. I’m a sportsman and I know that things like that happen from time to time. I do not wish it on anybody, but none of us knows what’s happening tomorrow. And that’s how the sport is. Generally our direction is the right one, I’m 100 percent convinced, and I still think we are not at the top of the mountain, but we are climbing very quickly'.
Norbet Haug (about Kimi and Monty): ' Once you are in a racing car and I think you have to imagine you are in a racing car that needs full concentration, and outside of the car you probably think, well, keep my fingers crossed and hopefully it works according to plan. But in the car, that shouldn't be a problem and you saw that in Monza, Kimi is absolutely amazing. He got criticised as well which probably makes him stronger. The last one was a completely unfair attack and a lie, but at the end of the day, that is how the stories go sometimes. It was not true what was written, but anyway, he’s doing a great job. And whoever saw his lap after the engine change, the amount of fuel he has had in Monza – I just have to say that I take my hat off to him, and this was fantastic. He drove a great race, got stuck on traffic at the beginning, still recovered, had his engine problem, without that he would have been in a position still to win and that shows his potential and the car’s potential. But one thing is for sure, without the technical potential, without the potential of the car, the best guy in the world cannot do that and Kimi and us and Montoya, I have to say, is a good and strong combination. Juan Pablo is getting stronger and stronger. He didn’t win by luck, he didn’t win by luck at Silverstone and I am deeply convinced that he is absolutely on the right path and that he has driven great races. At least since Canada he was in a position to win four times at least, and he won two of them and so that is a great achievement and a good direction'.
Flavio Briatore (about Fisi): 'I mean, this is the best season Fisichella has ever had. He won a race, he was on the podium. He has problems sometimes. Honestly, everybody knows that in one team it is impossible to make two cars different. We try doing the best for both cars, but in another way, the team is very young. We started the 100 percent Renault team in 2001. Maybe we don’t have enough people or enough efficiency to make sure we have two cars at the same level. Sometimes it was Fisichella's mistake as well. We tried all the best to have two drivers to finish in the race, it is normal. But I tell you, sometimes it happens that somebody is unlucky, sometimes you don’t know why it happened but it did and this is the situation you accept. At the last race I believe Fisichella did a fantastic job for the team. I don’t think Fisichella’s season has been so bad. I think it is just that Fernando’s season has been fantastic. This is the difference. Fernando has done an amazing season, no mistakes, never and sometimes he had much more luck than Fisi. This is life'.
-
kantoniou τι να προσεχει?Τις επιλογες του?Στην κορυφαια ομαδα ειναι...
og2002gr οποιος ξερει καταλαβαινει... -
Προφανως ο Χαουγκ θελει να μας πει οτι η γεματη Ρενω ειναι ΠΑΝΩ απο 3' το γυρο πιο αργη τη ΜακΛαρεν με καυσιμο για 6 γυρους ακομα.
Δικαιωμα του να εκτιθεται... Ουτως ή αλλως με την ποιοτητα κινητηρων που παρουσιασε φετος, ποσο παραπανω να εκτεθειΟσο για τις δηλωσεις του Φλαβιο, αποφασισε: Τον πιστευεις ή οχι; Για να ξερω τι να σχολιασω.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Προφανως ο Χαουγκ θελει να μας πει οτι η γεματη Ρενω ειναι ΠΑΝΩ απο 3' το γυρο πιο αργη τη ΜακΛαρεν με καυσιμο για 6 γυρους ακομα.
Δικαιωμα του να εκτιθεται... Ουτως ή αλλως με την ποιοτητα κινητηρων που παρουσιασε φετος, ποσο παραπανω να εκτεθειΤο ποιος εκτιθεται είναι... σχετικό. Κι αυτό, διότι προφανώς μίλαγε για τη φάση με τον Βιλνέβ (που ως γνωστόν, δεν οδηγεί Ρενό)
Οσο για τις δηλωσεις του Φλαβιο, αποφασισε: Τον πιστευεις ή οχι; Για να ξερω τι να σχολιασω.
Ωραίος! Δηλαδή για να σχολιάσουμε τις δηλώσεις του Φλάβιο ο καθοριστικός παράγοντας είμαι εγώ! Ωραίο ήταν αυτό...
-
Οχι ρε συ αλλα να ξερω αλλη φορα. Μπορω να σου απαντησω χρησιμοποιοντας δηλωσεις του Φλαβιο ως αξιοπιστες;
Που στοχευε για 7 βαθμους για τον Αλονσο στο Σπα;
“In many ways I’m in awe of Flavio. I’ve never seen someone win so many races and know so little about a racing car, but it obviously works for him so why change it.” οπως ειπε και ο Ρον
Εγω χρησιμοποιησα δηλωση του Ρον και εσυ του Φλαβιο Και τα απιθανα γινονται
-
O τύπος είναι όντως μεγας looser και δεν καταλαβαίνω γιατί τον προωθούν τόσο.
Δεν έχει καμία σχέση με τον Alonso ο οποίος το απέδειξε φέτος! -
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
O τύπος είναι όντως μεγας looser και δεν καταλαβαίνω γιατί τον προωθούν τόσο.
Δεν έχει καμία σχέση με τον Alonso ο οποίος το απέδειξε φέτος!Στη Φεράρι πες τα που του δίνει $190.000.000 για να τον εντάξει στο δυναμικό της για μια 5ετία (προφανώς εσύ ξέρεις καλύτερα)
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
O τύπος είναι όντως μεγας looser και δεν καταλαβαίνω γιατί τον προωθούν τόσο.
Δεν έχει καμία σχέση με τον Alonso ο οποίος το απέδειξε φέτος!Στη Φεράρι πες τα που του δίνει $190.000.000 για να τον εντάξει στο δυναμικό της για μια 5ετία (προφανώς εσύ ξέρεις καλύτερα)
εεεετσι...
-
τελικα αληθευει το σεναριο,ετσι:::::::::::
-
θα χει πολυ γελιο να αφησει τη μακλαρεν και να παει στη φερραρι!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
θα χει πολυ γελιο να αφησει τη μακλαρεν και να παει στη φερραρι!Το πολύ γέλιο θα το έχει να αφήσει τη ΜακΛάρεν και να πάει στη Φεράρι και το τσαμπ να το πάρει είτε ο Μόντι είτε ο αντικατστάτης του στη ΜακΛάρεν
-
ως παλιος υποστηρικτης της μακλαρεν νομιζω οτι πολλοι θα απογοητευτουν αμα κανει κατι τετοιο!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ως παλιος υποστηρικτης της μακλαρεν νομιζω οτι πολλοι θα απογοητευτουν αμα κανει κατι τετοιο!Πολλοί όντως θα απογοητευτούν (μάλλον οι πιο φανατισμένοι ή/και πιο ρομαντικοί), άλλοι πάλι όχι! Αν η Φεράρι του δίνει 190 μιλιόνια και η ΜακΛάρεν π.χ. 100, θα είναι ολίγον μ@λ@κας να κάτσει σε μας, έτσι δεν είναι;
Κιμι!! ο μεγαλύτερος looser της f1?