Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Tηλεκατευθυνόμενος Μοντελισμός
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Tηλεκατευθυνόμενος Μοντελισμός
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 30
    • 31
    • 3 / 31
    Περί αυτοκίνησης
    94
    605
    2053
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bts last edited by

      Ο χρήστης nexis έγραψε:
      Οι μάρκες που αναφέρεις προσφέρουν τα ίδια? Δηλαδή όποια και να διαλεξω διαφορά δέν θα δώ? Η έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα η κάθε μάρκα αντίστοιχα? Και άν έχουν ποιά είναι αυτά? Ενδιαφέρομαι για βεντζινοκίνητο μοντέλο..
      Πάντως όποια μάρκα και να διαλέξω θα κοιτάξω για κάποιο entry level μοντέλο έτσι ώστε να μάθω και να μήν χαλάσω εξωφρενικά λεφτά
      Ελπίζω να μήν κουράζω με τις ερωτήσεις μου...

      Οι μάρκες σαφώς και έχουν διαφορές, όπως και στα πραγματικά αυτοκίνητα άλλωστε.

      Κατέληξε εσύ στα μοντέλα που σου αρέσουν και εμείς εδώ είμαστε να σου πούμε τα υπέρ και τα κατά.

      Καλά κάνεις και σκέφτεσαι για entry level μοντέλο, διότι τα αγωνιστικά έχουν πολλαπλάσιο κόστος και απαιτήσεις ρυθμίσεων και συντήρησης.

      Στο site της υπογραφής μου μπορείς να δεις μερικά μοντέλα 1/10, καθώς και κάποια άρθρα πάνω σε ένα θερμικό που έτρεχα πριν 2 χρόνια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        theofaman last edited by

        Ο χρήστης msamaro έγραψε:
        Ήταν δικό του λάθος οδηγικό ή καμιά παρεμβολή από την τηλεκατεύθυνση?? Προσοχή στα κράσπεδα γιατί έχω δει αμάξακια να πηγαίνουν για τα σκουπίδια μετά από επαφή με αυτά!

        Εγώ έχω ένα ηλεκτροκίνητο 1/10 Tamiya 4x4 2,5 ετών το οποίο το συναρμολόγησα μόνος μου, μιας και αυτός ήταν ένας από τους σκοπούς αγοράς του.
        Τα κράσπεδα είναι όντος ''δολοφονικά'' για τα μοντέλα! . Σε μία στούκα που είχε φάει το δικό μου ''at full speed'' σε ένα από αυτά, σταμάτησε να μεταδίδει την κίνηση στους τροχούς παρ'όλο που το μοτέρ δούλευε κανονικά. Όταν το άνοιξα για την...εγχείρηση κατάλαβα ότι κατά την αρχική συναρμολόγηση είχα βιδώσει το μοτέρ στις λάθος υποδοχές αλλά παρ'όλα αυτά τόσο καιρό δούλευε . Μόλις επανατοποθέτησα το μοτέρ άρχισε να ξαναδουλεύει . Γι'αυτό πολύ προσοχή σε τέτοια κράσπεδα.
        Εγώ θα πρότεινα σε αυτούς που σκοπεύουν να αγοράσουν ένα τέτοιο μοντέλο, να προσπαθήσουν να το συναρμολογήσουν οι ίδιοι και όχι να το πάρουν έτοιμο. Είναι εκπληκτική η αίσθηση να συναρμολογέις το διαφορικό, μαθαίνοντας ταυτόχρονα ποιά ακριβώς είναι η αρχή λειτουργίας του κλπ.
        Τέλος, για τους αρχάριους, καλή θα ήταν η αγορά ενός τετρακίνητου για να μην το αποτελείωσουν γρήγορα . Αφήστε ότι με το τετρακίνητο μπορείς να βγάλεις τον άξονα μετάδωσης οπότε μετατρέπεται σε πισοκίνητο το οποίο δεν ισιώωωωωωωωνει με τίποτα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          msamaro last edited by

          Σίγουρα το να συναρμολογήσεις μόνος σου το μοντέλο σου δίνει extra χαρά! Δυστυχώς (ή ευτυχώς ) τα περισσότερα 1/5 μοντέλα έρχονται έτοιμα (υπάρχει και μία εταιρεία που στο δίνει ασυναρμολόγητο και μάλιστα χωρίς οδηγίες συναρμολόγησης!:o ). Βέβαια μετά από κάθε αγώνα το αμάξι λύνεται όλο για καθάρισμα και έλεγχο πιθανών βλαβών έτσι μαθαίνεις να το λύνεις και να το ξαναδένεις με ευκολία μετά από καιρό.
          Για κάποιον που ξεκινάει σίγουρα είναι πιο εύκολο στον έλεγχο ένα τετρακίνητο από ένα πισωκίνητο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nexis last edited by

            Το τετρακίνητο εκτός απο πιό εύκολο δεν είναι και πιο γρήγορο? Κάποιος έμπειρος δέν θα κάνει καλύτερους χρόνους με το τετρακίνητο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              msamaro last edited by

              Γενικότερα ισχύει ότι και στα αληθινά αυτοκίνητα. Στο 95% των περιπτώσεων ένα τετρακίνητο είναι πιο γρήγορο από ένα πισωκίνητο. Θεωρητικά θα μπορούσε το πισωκίνητο να είναι πιο γρήγορο σε γρήγορη πίστα με καλό κράτημα όπου δεν θα φαινόντουσαν τα προταιρήματα της τετρακίνησης παρά μόνο η διαφορά σε βάρος αφού το πισωκίνητο θα είναι σίγουρο πολύ πιο ελαφρύ. Κάτι τέτοιο όμως σπάνια συμβαίνει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                theofaman last edited by

                Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                Βέβαια μετά από κάθε αγώνα το αμάξι λύνεται όλο για καθάρισμα και έλεγχο πιθανών βλαβών έτσι μαθαίνεις να το λύνεις και να το ξαναδένεις με ευκολία μετά από καιρό.

                Σε αυτό έχεις δίκιο. Την πρώτη φορά που το έκανα μου πήρε 7 ώρες , καθώς κοίταζα και τις οδηγίες. Μετά έπεσα στις 3 ώρες. Πάντως είναι κάτι που γίνεται με μεγάλη ευχαρίστηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  msamaro last edited by

                  Στο παρακάτω link έχει ένα videaki που λέγεται yokomo incar drift! Δεν είναι πολύ μεγάλο αλλά είναι αρκετά εντυπωσιακό. Η κάμερα είναι πάνω στο μοντέλο και driftάρει αρκετά!
                  http://www.radiocontrol.gr/multimedia.htm

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    msamaro last edited by

                    Αυτή την εβδομάδα έχει πανευρωπαϊκό αγώνα στην πίστα στην Σταμάτα. Είναι της κατηγορίας 1:8 πίστας και έχουν έρθει συμμετοχές από όλη την Ευρώπη +εργοστασιακούς οδηγούς! Αξίζει όσοι έχουν χρόνο να πάνε μία βόλτα από την πίστα! Το επίπεδο των οδηγών είναι πάρα πολύ ψηλό όπως και το επίπεδο της οργάνωσης. Για φωτογραφίες κοιτάξτε εδώ:

                    http://www.radiocontrol.gr/news_euros_a ... e_2005.htm

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      glf last edited by

                      μετά από μια... εκκαθάριση της σοφίτας στο πατρικό, βρήκα το τηλεκατευθυνόμενο που είχα.

                      Kyosho laser ηλεκτρικό.

                      έχει σπασμένη πλήμνη και ίσως κάνα δυο άλλα κομματάκια να του λείπουν. το καθαρίζω για να το έχω στο γραφείο και σκέφτομαι αν υπάρχουν ανταλλακτικά για ένα τόσο παλιό μοντέλο.
                      μήπως να... έχω το νού μου στα κομμάτια που κυκλοφορεί η deagostini με το impreza σε τευχη πχ ?

                      υπάρχει περίπτωση να βρω κάτι στην αντιπροσωπεία ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        msamaro last edited by

                        Γεια σου Glf, τι χρονολογίας είναι περίπου αυτό το μοντέλο? Δοκίμασες να επικοινωνήσεις με τον αντιπρόσωπο? Ένα τηλεφωνάκι ίσως είναι το καλύτερο που έχεις να κάνεις. Πάντως αν το μοντέλο είναι πολύ παλιό θα δυσκολευτείς πολύ να βρεις ανταλακτικά.

                        Ξέχασα να δημοσιεύσω τα τελικά αποτελέσματα από το επιτυχημένο πανευρωπαϊκό της κατηγορίας 1/8 formula (τα μοντέλα αυτής της κατηγορίας ξεπερνούσαν τα 120km/h στην 90 μέτρων ευθεία της πίστας!!) που διοργανώθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε μία από τις καλύτερες πίστες ίσως του κόσμου το Fanatix Racing Track! Μη ξεχνάμε επίσης ότι η συγκεκριμένη πίστα θα διοργανώσει κάτα πάσα πιθανότητα το καλοκαίρι του 2006 και το πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα της κατηγορία 1/5 onroad και 1/4 formula με συμμετοχές που θα ξεπερνάνε τις 100 από όλη την Ευρώπη!!

                        1 Daniele Ielasi
                        2 Robert Pietch
                        3 Dario Balestri
                        4 Marco Vanni
                        5 Stefano Solaroli
                        6 Francesco Tironi
                        7 Oliver Mack
                        8 Rick Vrielijnck
                        9 Michael Salven
                        10 Steven Cuypers
                        11 Martin Christensen
                        12 Erick Fagnocchi
                        13 Costas Agrafiotis
                        14 Carlos Peracho
                        15 Oscar Cabezas
                        16 Patrick Schaefer
                        17 John Arkoumanis
                        18 Vaggelis Totomis
                        19 Rene Kjellerup
                        20 Kyriakos Anastasiadis
                        21 Andrea Pirani
                        22 Manos Fakaros
                        23 John Sotiropoulos
                        24 Nacho Lopez
                        25 Kyriakos Anastasiadis
                        26 Aris Tsiapas
                        27 Fotis Naoumis
                        28 Rolando Dias
                        29 Francisco Albeniz
                        30 Dimitrios Bastas
                        31 John Manolitsis
                        32 Chris Vrettos
                        33 Timos Koulouridis
                        34 Kostas Saritsaklis
                        35 Costas Giannitstas
                        36 Thomas Penka
                        37 Marios Stergiou
                        38 Tasos Hatzipavlou
                        39 Dimitrios Papadopoulos
                        40 John Fokianos
                        41 Panos Kosmas
                        42 John Kindis
                        43 Dimitrios Volikakis
                        44 Leonidas Farmakis
                        45 Vassilis Dalagiannis

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bellos last edited by

                          Για χαρά παιδιά. Καλή αρχή κ ότι καλύτερο για το νέο θέμα. Θα ήθελα να ζητήσω τη συμβουλή σας στο εξής. πριν δυο χρόνια αγόρασα το HPI RS4 3 http://www.hpieurope.com/kit-info.php?p ... 11&lang=en. πιο παλιά ασχολιόμουν με μοντελισμό μόνο με αεροπλάνα. Τo HPI το έτρεξα δυο φορές μόνο σε πίστα, ίσα ίσα για ένα στρώσιμο δηλαδή, επειδή ήταν αρχή, και άλλη μια σε γρήγορους ρυθμούς. Μετά επειδή δεν έτυχε να ξαναπαω στη πίστα ήρθε η εγκατάλειψη. Το κατέβασα Καλαμάτα όπου και είναι το πατρικό μου κ το ψιλοπαρατησα. εκεί το πήγα Κανά δυο φορές στο πρώην αεροδρόμιο της Μεσσηνίας, στον Άρη, όπου έχει εγκαταλειφθεί κ το έτρεξα στον αεροδιάδρομο. Αλλά απογοητεύτηκα. Είναι τόσο χαμηλό που κάνει μόνο για πίστα. ακόμα κ σε κάτι πολύ πολύ μικρά πετραδάκια έβρισκε κ το λυπήθηκα. επειδή δε με βλέπω να το πηγαίνω σε πίστα κ δεν θέλω κ να το εγκαταλείψω βρήκα στο site της hpi ένα set αναρτήσεις rally, και σκέφτομαι να τις αγοράσω μαζί και ζάντες και λάστιχα rally,κ το νέο bodyshell της hpi το subaru impreza wrc 2004.όλα τα παραπάνω ταιριάζουν απόλυτα για το δικό μου. Έτσι πιστεύω να μπορώ να του κάνω μια πιο free χρήση χωρίς να το ταλαιπωρώ. τι λέτε? θα καταφέρω τίποτα? Αυτά που σκέφτομαι να του αγοράσω υπάρχουν στη σελίδα http://www.hpieurope.com και είναι τα ακόλουθα.

                          [Α771] HPI SPORT SHOCK SET (50-66mm) (RS4 RALLY)

                          [4467] PIRELLI T RALLY TIRE (26mm)

                          [17505] SUBARU IMPREZA WRC 2004 BODY (200mm/WB 255mm)

                          [3804] 12 SPOKE CORSA WHEEL GOLD 26mm(3mm offset)

                          Οι αριθμοί μέσα στις αγκύλες είναι ο αριθμός του προϊόντος
                          όπως υπάρχει στο site

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            msamaro last edited by

                            Γεια σου bellos. Είναι όντως κρίμα να βρίσκει κάτω το αμαξάκι και αυτό που λες είναι μία πολύ καλή λύση. Koίταξες καθόλου στην αντιπροσωπεία της HPI στην Κηφισιά? Πάρε και εκεί ένα τηλέφωνο όλο κάτι παραπάνω θα ξέρουν να σου πουν (2108089888). http://www.frt.gr

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bellos last edited by

                              φίλε msamaro επειδή δεν μένω Αθήνα τους έχω στείλει email και περιμένω απάντηση. Μήπως ξέρεις και καμιά σελίδα στο internet για αγορά ανταλλακτικών? Να κοιτάξω μήπως κ τα βρω. έχω κοιτάξει ebay κ κάτι βρήκα. Α και ένα 1/5 που ξέρεις, περίπου πόσο κοστίζει? δεν με αφορά άμεσα για αγώνες αλλά θα ήθελα να ασχοληθώ με κάτι τέτοιο και αν είναι δυνατόν να μην είναι έτοιμο. Θα ήθελα να το φτιάξω μόνος. Υπάρχουν ραλλυ κιτ σε 1/5?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                msamaro last edited by

                                Tα 1/5 καινούργια ξεκινάνε από 800 ευρώ περίπου και φτάνουν ανάλογα με τα extra μέχρι και τα 4000 ευρώ (πολύ σπάνιες περιπτώσεις). Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι αγώνες μπορείς άνετα να κάνεις την πλάκα σου και με τις πιο απλές-φτηνές εκδόσεις. Τα πιο ακριβά μοντέλα είναι αποκλειστικά για αγώνες και δεν είναι για beginners αφού έχουν πάρα πολλές ρυθμίσεις που χρειάζονται εμπερία. Τα περισσότερα μοντέλα έρχονται έτοιμα συναρμολογημένα και χωρίς manual! Η μόνη εταιρεία που το φαίρνει λυμένο (πάλι χωρίς manual) είναι η FG που συγκαταλέγεται στις κορυφαίες τους είδους. Όσο αφορά τα rally kit υπάρχει καπάκι subaru impreza αν εννοείς τα καπάκια ενώ αν εννοείς το set up υπάρχουν και 1/5 μοντέλα για εκτός δρόμου χρήση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  theofaman last edited by

                                  Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                                  Η μόνη εταιρεία που το φαίρνει λυμένο (πάλι χωρίς manual) είναι η FG που συγκαταλέγεται στις κορυφαίες τους είδους

                                   Καλά εκεί και αν θα περισσέψουν βίδες
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • O
                                    odyssey last edited by

                                    Παιδια πουλαω ηλεκτρικο αυτοκινητο με φορτιστη μπαταριες τηλ/ση πιστολι
                                    Οποιος ενδιεφερεται ας στειλει ΠΜ. Τα στοιχεια ειναι¨

                                    Aytokinhto: Tenth Technology Predator (Carbon chassis) full ball bearings, 2 ball LSDs
                                    Speed control: KO-PROPO CX-7 (me alouminenia psyktra)
                                    Lexan: Mercedes 190, Porsche 911, Buggy
                                    Motor: diafora moter DEMON racing & Maxtech 13triple 12single
                                    Radio: Hitec 2 channel
                                    Batteries: Sanyo 1400SCRx2 1600SCR kai mia 2000SCR
                                    Charger: KO-PROPO BX-212 Advance + 220V supply

                                    Επισης πολλα λαστιχα για ασφαλτο η χωμα, το μοντελο εχει τρεξει μονο εναν ασφαλτινο αγωνα σαν DTM.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • X
                                      xtkz last edited by

                                      Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                                      Στο παρακάτω link έχει ένα videaki που λέγεται yokomo incar drift! Δεν είναι πολύ μεγάλο αλλά είναι αρκετά εντυπωσιακό. Η κάμερα είναι πάνω στο μοντέλο και driftάρει αρκετά!
                                      http://www.radiocontrol.gr/multimedia.htm

                                      8ελουμε με εναν φιλο μου να κανουμε τα 4κινητα μας drift cars.
                                      Πρωτα πρεπει να '3εσκουριασω' το για 3-4 χρονια αχρησιμοποιητο 1/10 βενζινοκινητο κ να παρω κ καυσιμα..
                                      Αλη8εια, τι καυσιμα βαζω? Η μαλλον, πως 3ερω τι καυσιμο πρεπει να βαλω?
                                      Εχει ασχολη8ει κανεις με drifts? Aπο τα βιντεακια που χω δει εχουν λαστιχα απο σκληρο πλαστικο για να γλυστρουν, σωστα? Τα drift-cars ειναι πισωκινητα η τετρακινητα? Αλλο που εχω παρατηρησει ειναι οτι υποστρεφουν αρκετα πριν αρχισουν να προσφερουν 8εαμα..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        piii last edited by

                                        Ο χρήστης xtkz έγραψε:

                                        Στο παρακάτω link έχει ένα videaki που λέγεται yokomo incar drift! Δεν είναι πολύ μεγάλο αλλά είναι αρκετά εντυπωσιακό. Η κάμερα είναι πάνω στο μοντέλο και driftάρει αρκετά!
                                        http://www.radiocontrol.gr/multimedia.htm

                                        8ελουμε με εναν φιλο μου να κανουμε τα 4κινητα μας drift cars.
                                        Πρωτα πρεπει να '3εσκουριασω' το για 3-4 χρονια αχρησιμοποιητο 1/10 βενζινοκινητο κ να παρω κ καυσιμα..
                                        Αλη8εια, τι καυσιμα βαζω? Η μαλλον, πως 3ερω τι καυσιμο πρεπει να βαλω?
                                        Εχει ασχολη8ει κανεις με drifts? Aπο τα βιντεακια που χω δει εχουν λαστιχα απο σκληρο πλαστικο για να γλυστρουν, σωστα? Τα drift-cars ειναι πισωκινητα η τετρακινητα? Αλλο που εχω παρατηρησει ειναι οτι υποστρεφουν αρκετα πριν αρχισουν να προσφερουν 8εαμα..

                                        Μάλλον σήμαντικός παράγοντας είναι και τα λάστιχα.Τα πρώτα που είχα εγώ ήταν slick και αφού φθάρθηκαν λιγάκι έκανες απίστευτα drift.Τώρα που έχω κάποια με πέλμα έχουν καλή πρόσφυση σχετικά και σπάνια μου κάνει την χάρη να κάνει drift.Συνήθως υποστρέφει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          msamaro last edited by

                                          Aπ'ότι μπορώ να συμπεράνω από την συμπεριφορά των μοντέλων στα videos πρόκειται κάτα πάσα πιθανότητα για τετρακίνητα μοντέλα. Έχω την εντύπωση ότι για να κάνεις ένα αυτοκίνητο drift car δεν χρειάζεσαι λάστιχα από σκληρό πλαστικό, αρκούν φθαρμένα λάστιχα με σκληρή γόμα . Επίσης για να κάνεις ένα αυτοκίνητο drift car χρειάζεται και κατάλληλο set up ώστε το αμαξάκι να χάνει εύκολα την πρόσφυση του αλλά και να είναι εύκολο στο control. Σίγουρα για να κάνεις καλά drift χρειάζεται και δυνατό μοτεράκι. Από την εμπειρία μου με δυνατά τετρακίνητα τηλεκατευθυνόμενα το drift έρχεται αρκετά εύκολα. Αυτό πάντως που είναι το πιο σημαντικό απ'όλα είναι η προπόνηση αφού ότι και να κάνεις στο μοντέλο αν δεν έχεις τα χέρια δεν κάνεις τίποτα!

                                          xtkz για να βρεις το κατάλληλο καύσιμο δεν έχεις παρα να επισκευθείς ένα μοντελιστικό κατάστημα! Εκεί σίγουρα θα ξέρουν να σε συμβουλέψουν

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            msamaro last edited by

                                            Αυτό το Σάββατο ξεκινάει η 2η season για το Greek Harm Challenge στην πίστα FRT στην Σταμάτα. Πρόκειται για ένα κύπελο αποκλειστικά για μοντέλα της κατηγορίας 1/5 ανεξαρτήτου μάρκας. Γίνεται μία πολύ καλή προσπάθεια από άτομα που αγαπούν τον χώρο και έχει κατασκευαστεί ένα πολύ πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα site για το κύπελο.

                                            http://users.otenet.gr/~akouk/ModelSport/

                                            Ο αγώνας του Σαββάτου θα αποτελείται από δύο 10λεπτα προκριματικά και τελικό διάρκειας 1 ώρας στον οποίο πρέπει να γίνει ανεφοδιασμός από τον ίδιο τον οδηγό αφού πρώτα σβήσει τον κινητήρα του αυτοκινήτου. Πληροφορίες μιλάνε για παραπάνω από 15 συμμετοχές.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 3 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr