-
Kυριε Γιαννη
συμφωνω με την σαφεστατη αλλαγη προς το καλυτερο,εδω και 20 ας πουμε χρονια,αλλα γινεται και ελαφρως φανερο,οτι οι εξελιξεις γινονται πλεον με απιστευτα εντονα γεωμετρικο ρυθμο, και ολοι(οσοι εχουν συμφερον) προσπαθουν να βρουν αφορμες(τετοιου ειδους) για να περασει το δικο τους ,χωρις πλεον εντυπωσιακη αλλαγη στην ασφαλεια(για παραδειγμα)Λεγοντας εντυπωσιακη,εννοω σε σχεση με τις αλλαγες που αναφερετε που εχουν υπαρξει εδω και 20 χρονια.(rollcage,φορμες,κρανη καλα,κλπ.)
-
Μηπως εαν εκαναν τα αυτοκινητα πιο αργα(καταργωντας τα ενεργα διαφορικα ,ή και την τετρακινηση ακομα, και τα τουρμπο) και αυξανανε τα χιλιομετρα στις ειδικες διαδρομες ητανε και αυτο μια λυση???
Αυτοκινητα δικινητα ατμοσφαιρικα(ουτε 65 κιλα ροπη ουτε εκτοξευση απο τη ροπη και την τετρακινηση απο την μια στροφη στην αλλη) και χρονος στις ειδικες για να καλυψεις τα χαμενα συν οτι θα πρεπει να κανεις και λιγο 'κρατει' για να φυλας το αυτοκινητο.
Και φυσικα ηχος και θεαμα εξασφαλισμενο!!!
Ετσι οπως τα εχουν κανει τα ραλλυ ειναι αποστολες αυτοκτονιας.... -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Μηπως εαν εκαναν τα αυτοκινητα πιο αργα(καταργωντας τα ενεργα διαφορικα ,ή και την τετρακινηση ακομα, και τα τουρμπο) και αυξανανε τα χιλιομετρα στις ειδικες διαδρομες ητανε και αυτο μια λυση???
Αυτοκινητα δικινητα ατμοσφαιρικα(ουτε 65 κιλα ροπη ουτε εκτοξευση απο τη ροπη και την τετρακινηση απο την μια στροφη στην αλλη) και χρονος στις ειδικες για να καλυψεις τα χαμενα συν οτι θα πρεπει να κανεις και λιγο 'κρατει' για να φυλας το αυτοκινητο.
Και φυσικα ηχος και θεαμα εξασφαλισμενο!!!
Ετσι οπως τα εχουν κανει τα ραλλυ ειναι αποστολες αυτοκτονιας....Σα να μην πέρασε μια μέρα από το 1986 ?
Διαφωνώ πως τα αυτοκίνητα είναι υπερβολικά γρήγορα. Ο συγχωρεμένος ο Κολιοπάνος σκοτώθηκε με ένα ταπεινό αυτοκίνητο με ~100 χλμ/ώρα.
Το περιβάλλον, απλά, δε συγχωρεί.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μηπως εαν εκαναν τα αυτοκινητα πιο αργα(καταργωντας τα ενεργα διαφορικα ,ή και την τετρακινηση ακομα, και τα τουρμπο) και αυξανανε τα χιλιομετρα στις ειδικες διαδρομες ητανε και αυτο μια λυση???
Αυτοκινητα δικινητα ατμοσφαιρικα(ουτε 65 κιλα ροπη ουτε εκτοξευση απο τη ροπη και την τετρακινηση απο την μια στροφη στην αλλη) και χρονος στις ειδικες για να καλυψεις τα χαμενα συν οτι θα πρεπει να κανεις και λιγο 'κρατει' για να φυλας το αυτοκινητο.
Και φυσικα ηχος και θεαμα εξασφαλισμενο!!!
Ετσι οπως τα εχουν κανει τα ραλλυ ειναι αποστολες αυτοκτονιας....Σα να μην πέρασε μια μέρα από το 1986 ?
Διαφωνώ πως τα αυτοκίνητα είναι υπερβολικά γρήγορα. Ο συγχωρεμένος ο Κολιοπάνος σκοτώθηκε με ένα ταπεινό αυτοκίνητο με ~100 χλμ/ώρα.
Το περιβάλλον, απλά, δε συγχωρεί.
Ακριβως !! ειναι η κακια στιγμη , και αμα δε σε θελει....
εχουν γινει ατυχηματα που το αμαξι εχει γινει Μπου@@@@λο και το πληρωμα εχει βγει αθυκτο
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σα να μην πέρασε μια μέρα από το 1986 ?.
Γιατι βρε Νασο ασχημα ητανε τοτε??????(ειμαι και λιγο μεγαλος βλεπεις και εχω αναμνησεις.... )
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Σα να μην πέρασε μια μέρα από το 1986 ?
.
Γιατι βρε Νασο ασχημα ητανε τοτε??????(ειμαι και λιγο μεγαλος βλεπεις και εχω αναμνησεις.... )
Όχι βέβαια, καθόλου άσχημα. Ο Νάσος το αναφέρει από πλευράς συζητήσεων. Τα ίδια έλεγαν και τότε, τα ίδια και τώρα για την ασφάλεια των πληρωμάτων.
Ξέρουμε την επικινδυνότητα και οι οδηγοί παγκοσμίου κλάσης ακόμη περισσότερο. Μακάρι να συμβαίνουν τέτοια περιστατικά σε τόσο αραιά διαστήματα, αφού σίγουρα δεν μπορουμε να τα αποφύγουμε εντελώς. -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Μηπως εαν εκαναν τα αυτοκινητα πιο αργα(καταργωντας τα ενεργα διαφορικα ,ή και την τετρακινηση ακομα, και τα τουρμπο) και αυξανανε τα χιλιομετρα στις ειδικες διαδρομες ητανε και αυτο μια λυση???
Αυτοκινητα δικινητα ατμοσφαιρικα(ουτε 65 κιλα ροπη ουτε εκτοξευση απο τη ροπη και την τετρακινηση απο την μια στροφη στην αλλη) και χρονος στις ειδικες για να καλυψεις τα χαμενα συν οτι θα πρεπει να κανεις και λιγο 'κρατει' για να φυλας το αυτοκινητο.
Και φυσικα ηχος και θεαμα εξασφαλισμενο!!!
Ετσι οπως τα εχουν κανει τα ραλλυ ειναι αποστολες αυτοκτονιας....Πόσο πιο αργά δηλαδή ? Να μην πιάνουν 150 ?
Όλοι συζητάνε για την ασφάλεια και προτείνουν λύσεις μετά από τέτοια γεγονότα. Λογικό.
Αλλά παιδιά, τα 150 και τα 180 τα πιάνει και το 1300 στο τοπικό ράλι σπριντ, με το roll cage των 6 σημείων. Τότε όλοι όσοι μπαίνουμε μέσα και τρέχουμε, είμαστε ή τρελλοί ή παιδιά ενός κατώτερου θεού αφού είμαστε εκτεθειμένοι.
Σκεφτείτε το. Είναι έτσι ? -
Έχετε δει καμία φωτό του 307 μετά το συμβάν? Ψάχνω στο νετ και ΔΕΝ υπάρχει.
-
cmarin εχω κανει capture την εκπομπη της et1 και φαινεται το 307 απο την in-camera του rovanpera.
-
fabiawrc, πάρε ένα screenshot αν μπορείς και ανέβασέ το κάπου...
Ίσως απαντηθούν κάποια πράγματα όσον αφορά την παρούσα συζήτηση...
-
Παιδιά ψυχραιμία!
Νομίζω πως συζητήσεις περί ασφάλειας μετά από τέτοια γεγονότα είναι μεν λογικές αλλά δεν οδηγούν σε σωστά συμπεράσματα. Τέτοιες συζητήσεις έχουν γίνει στο παρελθόν και γίνονται σε ανύποπτους χρόνους στον αγώνα για βελτίωση της ασφάλειας πληρωμάτων και θεατών. Και έχουν φέρει σαφή και ξεκάθαρα αποτελέσματα.
Πάνε 20 χρόνια από τότε που συνέβη κάτι αντίστοιχο σε εργοστασιακή ομάδα και 12 από τότε που συνέβη σε πρωτοκλασάτο ιδιώτη.Αν μας ρωτούσαν πριν το τραγικό συμβαν αν τα αυτοκίνητα του WRC είναι ασφαλή, μάλλον οι περισσότεροι θα έλεγαν ναι.
Αλλά πάλι, εγώ δεν τρέχω...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
fabiawrc, πάρε ένα screenshot αν μπορείς και ανέβασέ το κάπου...Ίσως απαντηθούν κάποια πράγματα όσον αφορά την παρούσα συζήτηση...
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΡΟΝΙΜΟ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ FORUM... ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
fabiawrc, πάρε ένα screenshot αν μπορείς και ανέβασέ το κάπου...
Ίσως απαντηθούν κάποια πράγματα όσον αφορά την παρούσα συζήτηση...
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΡΟΝΙΜΟ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ FORUM... ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ...
αυτο ειναι σωστο , οτι εγινε εγινε . απλα το αμαξι απ τη δεξια μερια στη πορτα του συνοδηγου , εχει μπει ολο μεσα . αμα το συγκρινουμε με το φοκους του μαρτιν στο αργεντινης μετα το ατυχημα, τοτε το πεζο το λες καινουργιο !
-
.
Ελπίζω να μην με παρεξηγήσατε, δε ζητάω να δω αίμα.
Ο λόγος που ζήτησα το screenshot είναι ελέω της συζήτησης.Σε καμία περίπτωση δε θέλω να προσβάλω τη μνήμη του M.Park.
.
-
Το καλύτερο είναι να μην μπουν φωτογραφίες. Αποδεικνύεται ότι αυτή είναι η καλύτερη λύση.
-
Κάτι τέτοιες αποφάσεις με κάνουν να χαίρομαι που είμαι μέλος αυτού του φόρουμ...
-
Χωρις να ξερουμε τις αιτιες του θανατου του Παρκ, πιστευω πως δεν σκοτωθηκε απο το ρολλ μπαρ ή απο τις λαμαρινες του αυτοκινητου, αλλα απο τα δεκαδες g που δεχτηκε.
Αρα οσο και να αυξηθει η παθητικη ασφαλεια ενος wrc η ταχυτητα και τα g θα παραμεινουν ιδια, και δυστυχως ισως η λυση ειναι πιο αργα wrc ή ακομα πιο ασφαλεις ειδικες(ακομα πιο χλωμο) -
αν και θα θελαν πολυ πιστευω να δουνε τι photo ενοειται και δεν θα τιν ανεβασω
-
Να κάνω μια ερώτηση;;
Έστω πως η ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 του Σουμάχερ κοπάναγε αφρενάριστη με 160 σε δέντρο εντελώς με το πλάι και στο ύψος του κεφαλιού του πιλότου, ποιος πιστεύει πως ο οδηγός θα έβγαινε ζωντανός (σωματικά και εγκεφαλικά);;;
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
.
Ξεκίνησα το νήμα σκεφτόμενος την επόμενη ημέρα και κατα πόσο θα μπορούσε το ατύχημα αυτό να προκαλέσει αλλαγές στο WRC.
Ίσως να μη γίνει τίποτα ίσως και να γίνει κάτι.
Ας το συζητήσουμε εδώ...
Το ατύχημα έχει καταγραφεί κάπως? Υπάρχουν φωτό ή βίντεο?
Στην δεκαπεντάλεπτη ανασκόπηση που έδειξε η ΕΤ1 μόλις πριν λίγο, φάνηκε το αυτοκίνητο λίγο μετά το ατύχημα (από την κάμερα που είχε onboard το Peugeot 307 WRC του Marcus Grönholm).
Από την πλευρά του συνοδηγού η πόρτα είχε φτάσει σχεδόν στη μέση του αυτοκινήτου (κατά πλάτος).
Τη γλύτωσαν πέρσι στο ράλλι Αργεντινής.
Φέτος δεν τα κατάφεραν....
Η ISC ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΑΝΑ 'ΑΠΟ ΜΕΣΑ' ΔΙΟΤΙ Η ΚΑΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΠΑΘΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ,ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ (ΣΩΣΤΑ) ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
ΑΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο MARKO MARTIN ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΧΡΟΝΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΤΡΕΞΕΙ ΠΟΤΕ ΠΙΑ.
ΑΝ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ) ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΕΙ Η ΨΥΧΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΩΝ,ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΤΟΥ R.BURNS,TON REID,ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΜΑRΤΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΓΛΟΦΩΝ.
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΑΝΑΤΡΕΞΕΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ PEUGEOT ΘΑ ΤΟ ΤΡΕΞΕΙ Ο COLIΝ MCRAY ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ WRC.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ PEUGEOT ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ Η ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΟΥ (ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ) ΕΙΝΑΙ 100% ΣΩΣΤΗ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
WRC GB 2005 - Η επόμενη ημέρα...