Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC GB 2005 - Η επόμενη ημέρα...
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC GB 2005 - Η επόμενη ημέρα...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    WRC
    38
    93
    279
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pavlos23 last edited by

      Ο χρήστης flatouter έγραψε:
      Η ύπαρξη μπαριέρας μπροστά από επικίνδυνα σημεία,με πολλά χλμ/ώρα ίσως θα πρέπει να γίνει υποχρεωτική.

      Μα σημεία όπως αυτό στο οποίο προσέκρουσε το 307 υπάρχουν άπειρα στις ειδικές . Κρίμα πάντως...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • kubiak
        kubiak last edited by

        .

        Η παθητική ασφάλεια στις πλευρές των WRC δεν παίρνει καμία βελτίωση;

        .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Βρέ παιδιά,όταν έχεις ένα όχημα πού συγκρούετε μέ μεγάλη ταχύτητα πάνω σέ σταθερό εμπόδιο,όλη η ενέργεια τής κρούσης θα μεταφερθεί σέ αυτό.
          Γιά τέτοιες μάζες καί ταχύτητες,δέν νομίζω να υπάρχουν υλικά πού θα τούς αντισταθούν.
          Καλώς ή κακώς,πιστεύω ότι άν θα υπάρξουν αλλαγές στούς κλωβούς τών αυτοκινήτων,μάλλον θα πρόκειται γιά κινήσεις εντυπωσιασμού καί όχι ουσίας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • kubiak
            kubiak last edited by

            Ο χρήστης kubiak έγραψε:
            (από την κάμερα που είχε onboard το Peugeot 307 WRC του Marcus Grönholm)..

            ασχετο . ηταν μιτσουμπισι και ηταν ο ροβαμπερα

            Σωστό, διορθώθηκε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spyros last edited by

              el-em που εμαθες οτι ο Martin δεν θα ξανατρεξει η οτι θα παρει την θεση του ο Colin,εψαξα σε ολα τα ξενα σχετικα sites αλλα δεν βρηκα κατι τετοιο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sebastien-loeb last edited by

                Ο χρήστης spyros έγραψε:
                el-em που εμαθες οτι ο Martin δεν θα ξανατρεξει η οτι θα παρει την θεση του ο Colin,εψαξα σε ολα τα ξενα σχετικα sites αλλα δεν βρηκα κατι τετοιο.

                αν διαβασεις καλα λεει ο Λωρης τη πιστευει για το αγωνιστηκο μελλον του μαρκο

                κοιτα και κανα ελληνικο site http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=8740&race_id=0

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  takinen last edited by

                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                  Αλλά δε νομίζω πως υπάρχουν πολλά μέτρα ασφάλειας που μπορούν να προστατέψουν σε μία πρόσκρουση με 160 χλμ. με το πλάι σε δέντρο...

                  Δυστυχώς είναι έτσι ακριβώς...
                  ...

                  Αυτό που εγώ πιστεύω είναι πως όλα γίνονται. Αν υποχρεωθούν θα φτιάξουν αυτοκίνητα που θα χτυπάνε με 160 με το πλαι σε δέντρο και το πλήρωμα δεν θα παθαίνει τίποτα.
                  Το θέμα είναι πως ακόμα και αν το καταφέρουν αυτό, το επόμενο τραγικό ατύχημα θα συμβεί με κάποιον άλλο τρόπο....
                  Δυστυχώς είναι επικίνδυνο το σπόρ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sebastien-loeb last edited by

                    ενα εχω να πω . τα ραλυ ειναι το πιο δυσκολο , το πιο θεαματικο αλλα και το πιο επυκινδινο σπορ του πλανητη !

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tazio last edited by

                      Ο χρήστης takinen έγραψε:

                      Αλλά δε νομίζω πως υπάρχουν πολλά μέτρα ασφάλειας που μπορούν να προστατέψουν σε μία πρόσκρουση με 160 χλμ. με το πλάι σε δέντρο...

                      Δυστυχώς είναι έτσι ακριβώς...
                      ...

                      Αυτό που εγώ πιστεύω είναι πως όλα γίνονται. Αν υποχρεωθούν θα φτιάξουν αυτοκίνητα που θα χτυπάνε με 160 με το πλαι σε δέντρο και το πλήρωμα δεν θα παθαίνει τίποτα.
                      Το θέμα είναι πως ακόμα και αν το καταφέρουν αυτό, το επόμενο τραγικό ατύχημα θα συμβεί με κάποιον άλλο τρόπο....
                      Δυστυχώς είναι επικίνδυνο το σπόρ...

                      Έστω ότι φιάχνουν ένα κλωβό ασφαλείας που να αντέχει σε τέτοιες επιβραδύνσεις, μετά θα πρέπει να αναλάβουν οι γιατροί να φιάξουν ένα σκελετό ανθρώπου που να αντέχει σε αντίστοιχες επιβραδύνσεις.
                      Αν δε το έχεται καταλάβει μιλάμε για ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα και πρόσκρουση σε σταθερό εμπόδιο.
                      Θυμηθείτε πως έφυγε ο Ρατσενμπέργκερ (μια μέρα πρίν από τον Σέννα) το μονοθέσιο άντεξε αλλά ο αυχένας του όχι. Έστω ότι τότε δεν υπήρχε το σύστημα συγκράτησης του αυχένα αλλά πάλι το όριο είναι πολύ κοντά, έστω και με το σύστημα αυτό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        theofaman last edited by

                        Αυτό που συναρπάζει τον κόσμο και τον ''υποχρεώνει'' να παρακολουθεί αγώνες ράλυ είναι η επικινδυνότητά του και τα ρίσκα που παίρνουν οι αγωνιζόμενοι ξεφεύγοντας από κάθε τί καθημερινό. Πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε παρακολουθήσει την ανάβαση του Vatanen στο PikesPeak και σε κάθε στροφή γίνεται η τρίχα κάγκελο αναλογιζόμενοι το τί θα μπορούσε να συμβεί αν κάνει κάποιο λάθος. Αυτό πιστεύω είναι το ράλυ και γι'αυτό έχει τόσους οπαδούς. Αν είναι να τρέχουν σε κλειστές διαδρομές και άλλα διάφορα τέτοια τότε θα έχουμε μια εντελώς διαφορετική μορφή αγώνα και το ράλυ θα περάσει στην Ιστορία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasilakis last edited by

                          Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
                          Πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε παρακολουθήσει την ανάβαση του Vatanen στο PikesPeak και σε κάθε στροφή γίνεται η τρίχα κάγκελο αναλογιζόμενοι το τί θα μπορούσε να συμβεί αν κάνει κάποιο λάθος.

                          Το θυμάμαι!!!
                          Μπρρρρρ.......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pg220 last edited by

                            Ο χρήστης nass έγραψε:

                            Αν δεν βαριέται ο Νάσσος μπορεί να μας πει από πόσα μέτρα σωλήνες αποτελείται η θωράκηση του αυτοκινήτου και αν θυμάται και την διατομή της σωλήνας και τι τεστ αντοχής έχουν γίνει για να πάρει την ομολογκασιόν ένα δικτύωμα;

                            (Μιλάμε για WRC) Γύρω στα 50 m σωλήνας χρωμιομολυβδενιούχου χάλυβα διαφόρων διατομών, οι κύριες κάπου 40 mm διάμετρο με 1.5 mm πάχος. Ολικό βάρος κάπου 35-40 κιλά.

                            Τα τεστ περιλαμβάνουν δοκιμές με στατικό φορτίο 3.5 (νομίζω) φορές το βάρος του αυτοκινήτου συν ανάλυση πεπερασμένων στοιχείων.

                            Αλλά δε νομίζω πως υπάρχουν πολλά μέτρα ασφάλειας που μπορούν να προστατέψουν σε μία πρόσκρουση με 160 χλμ. με το πλάι σε δέντρο...

                            ΟΚ, ίσως να τυλίξουμε όλα τα δέντρα σε μια ειδική με λάστιχα κτλ.

                            Γιατί είστε τόσο αρνητικοί ως προς την βελτίωση των μέτρων;
                            Είναι φανερό σε όλους οτι τα αυτοκίνητα WRC πάσχουν στις πλευρικές συγκρούσεις.
                            Άρα γιατί να μην τα βελτιώσουμε και άλλο;
                            Απο 50mm να γίνουν 100mm οι σωλήνες.
                            Απο 40 κιλά να γίνουν 80.
                            Να προστεθούν επιπλέον σωλήνες όπου χρειάζεται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Ο χρήστης PG220 έγραψε:
                              Γιατί είστε τόσο αρνητικοί ως προς την βελτίωση των μέτρων;
                              Είναι φανερό σε όλους οτι τα αυτοκίνητα WRC πάσχουν στις πλευρικές συγκρούσεις.
                              Άρα γιατί να μην τα βελτιώσουμε και άλλο;
                              Απο 50mm να γίνουν 100mm οι σωλήνες.
                              Απο 40 κιλά να γίνουν 80.
                              Να προστεθούν επιπλέον σωλήνες όπου χρειάζεται.

                              Η αδυναμία των αυτοκινήτων είναι σχεδιαστική και προέρχεται από τη συγγένειά τους με αυτοκίνητα παραγωγής: πρέπει να έχουν λειτουργική πόρτα και παράθυρο = ένα τεράστιο 'κενό' στα μέτρα ασφάλειας στο πλάι του αυτοκινήτου. Ισως αν τα κάναμε σαν τα αυτοκίνητα NASCAR, δηλ. ουσιαστικά χωρίς πόρτα και από πίσω 'σιδερικά', να μπορούσε να διορθωθεί αυτό σε ένα βαθμό. Αλλά θα έπρεπε να μπαινοβγαίνουν από το άνοιγμα - παράθυρο. Οσο πάντως τα σασί προέρχονται από σασί παραγωγής, δύσκολα τα πράγματα (και μην ξεχνάμε πως το αποτέλεσμα του δυστυχήματος του Park με ένα κανονικό αυτοκίνητο θα είχε επέλθει στα πχ. 80 χλμ/ώρα και όχι στα 160 -δηλ. ήδη είναι τεράστια η βελτίωση).

                              Υπενθυμίζω επίσης πως όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα έχουν μετατοπίσει το πλήρωμα χαμηλά και προς το κέντρο και για κέντρο βάρους και για ασφάλεια. Προφανώς δεν ήταν αρκετό...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • kubiak
                                kubiak last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:
                                Η αδυναμία των αυτοκινήτων είναι σχεδιαστική και προέρχεται από τη συγγένειά τους με αυτοκίνητα παραγωγής: πρέπει να έχουν λειτουργική πόρτα και παράθυρο = ένα τεράστιο 'κενό' στα μέτρα ασφάλειας στο πλάι του αυτοκινήτου. Ισως αν τα κάναμε σαν τα αυτοκίνητα NASCAR, δηλ. ουσιαστικά χωρίς πόρτα και από πίσω 'σιδερικά', να μπορούσε να διορθωθεί αυτό σε ένα βαθμό. Αλλά θα έπρεπε να μπαινοβγαίνουν από το άνοιγμα - παράθυρο. Οσο πάντως τα σασί προέρχονται από σασί παραγωγής, δύσκολα τα πράγματα (και μην ξεχνάμε πως το αποτέλεσμα του δυστυχήματος του Park με ένα κανονικό αυτοκίνητο θα είχε επέλθει στα πχ. 80 χλμ/ώρα και όχι στα 160 -δηλ. ήδη είναι τεράστια η βελτίωση).

                                Υπενθυμίζω επίσης πως όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα έχουν μετατοπίσει το πλήρωμα χαμηλά και προς το κέντρο και για κέντρο βάρους και για ασφάλεια. Προφανώς δεν ήταν αρκετό...

                                Ίσως αυτή η 'συγγένεια' θα έπρεπε να χαλαρώσει λίγο σε αυτόν τον τομέα.
                                Και εγώ σκεφτόμουν τη λύση που έχουν υιοθετήσει στους αγώνες NASCAR, η οποία ίσως να μην είναι και τόσο κακή τελικά...

                                Το σχήμα του αυτοκινήτου δε θα αλλάξει, απλά ο P.Solberg δε θα μπορεί να πανηγυρίζει νίκες (σπάνιο πλέον), με την πόρτα ανοιχτή...

                                Ναι μεν η επιτάχυνση που θα δέχεται το σώμα θα είναι τρομαχτική σε ανάλογα ατυχήματα, θα είναι δύσκολο να φτάσει ο κάθε κορμός στο κέντρο του αυτοκινήτου δε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thvarveris last edited by

                                  Έλα όμως που αυτή η 'συγγένεια' είναι ένα κομμάτι από την ομορφιά των rally.Το γεγονός δηλαδή ότι βλέπουμε αυτοκίνητα πολύ κοντά στην εμφάνιση των δικών μας να κάνουν πράγματα και θάματα.
                                  Νομίζω ότι ούτε τα εργοστάσια δεν θα ήθελαν να κάνουν αγνώριστα αυτοκίνητα που να μην μοιάζουν με την εταιρική τους εικόνα .Τα χρησιμοποιούν τα rally για τις πωλήσεις τους και σίγουρα θέλουν τα αυτοκίνητα τους να μοιάζουν με τα παραγωγής.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hrdoukas last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                                    [ Ισως αν τα κάναμε σαν τα αυτοκίνητα NASCAR, δηλ. ουσιαστικά χωρίς πόρτα και από πίσω 'σιδερικά', να μπορούσε να διορθωθεί αυτό σε ένα βαθμό. Αλλά θα έπρεπε να μπαινοβγαίνουν από το άνοιγμα - παράθυρο.

                                    Τα NASCAR τρέχουν σε πίστες με ένα σωρο stewards εκεί γύρω έτοιμους να τρέξουν συν τοις άλλοις για να βοηθήσουν κάποιον οδηγό να βγεί από το αυτοκίνητό του.
                                    Αν πέσει ένα wrc σε κάποια ρεματιά, σε σημείο που δεν υπάρχουν θεατές είναι πολύ σημαντικό να μπορεί το πλήρωμα να βγεί εύκολα από το αυτοκίνητο

                                    Σ'αυτή την έξοδο, για παράδειγμα, αν το αυτοκίνητο είχε κλειστές πόρτες και οι δύο θα είχαν πνιγεί!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giannis-athanasiou last edited by

                                      Κύριοι

                                      δυστυχώς κανένας δεν μπορεί να υπενικήσει τους νόμους της φύσης. Όταν ένα αυτόκίνητο που κινείται μέ 160 χλμ./ώρα χτυπήσει πάνω σε ένα ακίνητο αντικείμενο και σταματήσει μέσα στα 10-15 εκατοστα που χωρίζουν το πλήρωμα απο το εξωτερικό κέλυφος του αμαξώματος η μέση δύναμη είναι 200 kNt ή σε απλά ελληνικά 20 ολόκληροι τόνοι.

                                      Με την μέγιστη τιμή της δύναμης να είναι ακόμη και τριπλάσια της μέσης τιμής, θα πρέπει με το αυτοκίνητο τοποθετημένο στο πλευρό του, να μπορεί να τοποθετηθεί πάνω μία μπουλντόζα και αυτό να μην καταρρεύσει. Πράγμα αδύνατο.

                                      Στο NASCAR αυτό που σώζει τους οδηγούς δεν είναι οι κολλημένες πόρτες, αλλά εκείνο το εκπληκτικό roll cage που υπάρχει γύρω από το κάθισμα. Αν η παραμόρφωση φτάσει σε αυτό, που βρίσκεται στο κέντρο και προς τα αριστερά του οχήματος, η εξασθενημένη δύναμη κρούσης απορροφάται μία χαρά. Μην ξεχνάμε όμως ότι μιλάμε για μονοθέσια αυτοκίνητα.

                                      Στο WRC ή/και σε όποιο μηχανοκίνητο σπορ υπάρχει διμελές πλήρωμα, αλλά και σε όσους κανονισμούς δεν επιτρέπεται η αλλαγή της θέσης πληρώματος/οδηγού, είναι επόμενο ότι τα άτομα βρίσκονται πολύ κοντά στο σημείο πλευρική κρούσης και κινδυνεύουν άμεσα. Μην ξεχνάτε το ατύχημα ενός άτυχου Ολλανδού οδηγού της Nissan στο BTCC- μου διαφεύγει το όνομα - που έχασε τη ζωή του όταν έκανε τετ-α-κε και έπεσε πάνω στην πόρτα του ένα άλλο αυτοκίνητο.

                                      Λύση; Το πλήρωμα σε διάταξη εμπρός πίσω, όπως στα μαχητικά αεροσκάφη και τα ελικόπτερα, όπου η απόσταση των ατόμων από τα πλαϊνά θα είναι σχεδόν 60 εκατοστά και roll cage καθισμάτων όπως στα NASCAR και τα dragster. Εδώ οι μέγιστες δυνάμεις πέφτουν σχεδόν στο ένα τέταρτο, αφού τετραπλασιάζεται η απόσταση και το διπλό roll cage μπορεί να προστατεύσει. Σίγουρα το σχήμα είναι οξύμωρο, έχει πολλές δυσκολίες εφαρμογής (τούνελ μετάδοσης, χρόνος εκκένωσης οχήματος, ορατότητα συνοδηγού, κατανομή των παρελκόμενων, κατανομή βάρους κλπ.) αλλά όπως είπαν και άρκετοί απο τους προηγούμενους, πάνω από όλα η ασφάλεια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        amaxopoulos last edited by

                                        Παιδια,ειστε υπερβολικοι.
                                        Τετοια συμβαντα προκαλουνται απο παραπανω απο μια αιτια.
                                        Ξεχνατε τα εκατονταδες αγωνιστικα που ΔΕΝ ειναι WRC και δεν εχουν καμια σχεση σε ασφαλεια με αυτα,αλλα και αυτα αναπτυσσουν 'ανωμαλες' ταχυτητες.ΤΑ WRC ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΣΦΑΛΗ.
                                        Κανενα πληρωμα δεν ρισκαρει τη ζωη του με την εννοια που το λεμε εδω.
                                        H πιο σωστη απαντηση ηταν η δηλωση του Ζαν Πιερ Νικολα στην ΕΤ1.
                                        Κανενας δεν σκεφτεται οτι θα μπω ετσι στη στροφη και μπορει να .....
                                        η και ακομα λιγοτερα.
                                        Απλα καμια φορα η τυχη σου παιζει περιεργα παιχνιδια.
                                        Και περπατωντας (που λεει ο λογος) μπορει να συμβει οτιδηποτε.
                                        Ας αναπαυθει ο Παρκ και ο καθε Παρκ,και να ευχομαστε να μην συμβαινουν τετοια περιστατικα.
                                        Εμεις εδω λυση δεν μπορουμε να δωσουμε,ειδικα σε επιπεδο WRC,οπως ειπα μεχρι το σταδιο των WRC υπαρχουν χιλιαδες αγωνιστικα με σαφως λιγοτερη 'ασφαλεια',αλλα ακομα,ακομα σκεφτειτε τα ι.χ. που μπαινουν σε πιστες τυπου nirburgring ποση ασφαλεια εχουν και με ποσα χλμ. πανε????!!!!
                                        Μακαρι να ειμαστε ολοι καλα.

                                        Φιλε μου Νικο,το ρισκο που φαινεται κατοπιν εορτης ειναι η μαγεια του θεατη,απο μεσα δεν μας μαγευει το ρισκο(οπως το λετε),αλλα η ενναλαγη τοπιων-εικονων-καταστασεων,ποτε ομως εν δρασει δεν σκεφτομαστε οτι ρισκαρουμε για ..........(οτιδηποτε).
                                        Για τους αγωνιζομενους τετοια θεματα,τετοιες σκεψεις ειναι λεπτες,ελπιζω να καταλαβαινετε....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giannis-athanasiou last edited by

                                          Δημήτρη

                                          ίσως έχεις δίκιο.

                                          Το μόνο που με κάνει να έχω μία αντίρρηση είναι το γεγονός ότι πριν απο 20 χρόνια, τότε που ξεκίνησα να τρέχω, τα roll Cage 16 σημείων, οι ζώνες 4 σημείων, οι άφλεκτες φόρμες, τα ομολογογκαρισμένα κράνη, οι αυτόματες πυροσβέσεις και ένα σωρό άλλα συστήματα ασφαλείας, μας έμοιαζαν υπερβολικά - και ακριβά. Σήμερα είναι must και κανένας δεν διανοείται πως θα κάνει αγώνα με βερμούδα, T-shirt και παντοφλίτσες - ναι παντοφλίτσες!!!

                                          Η αύξηση της ασφάλειας έχει να κάνει τόσο με το 'κεφάλι' των αγωνιζόμενων όσο και με την προς τα έξω μαρτυρία του αθλήματος. Είναι κρίμα οι αγώνες αυτοκινήτου να γίνονται θέμα για τα κανάλια μόνο σε περιπτώσεις όπως του Δημήτρη Κολιοπάνου και του Μάικλ Παρκ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • kubiak
                                            kubiak last edited by

                                            Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                                            Έλα όμως που αυτή η 'συγγένεια' είναι ένα κομμάτι από την ομορφιά των rally.Το γεγονός δηλαδή ότι βλέπουμε αυτοκίνητα πολύ κοντά στην εμφάνιση των δικών μας να κάνουν πράγματα και θάματα.
                                            Νομίζω ότι ούτε τα εργοστάσια δεν θα ήθελαν να κάνουν αγνώριστα αυτοκίνητα που να μην μοιάζουν με την εταιρική τους εικόνα .Τα χρησιμοποιούν τα rally για τις πωλήσεις τους και σίγουρα θέλουν τα αυτοκίνητα τους να μοιάζουν με τα παραγωγής.

                                            E καλά τώρα, τα Group B και η μικρή συγγένειά τους με τα καθημερινά αυτοκίνητα δε μείωσαν την ομορφιά των ράλλι (και τα σημερινά WRC έχουν κάμποσες διαφορές με τα αντίστοιχα καθημερινά αυτοκίνητα)...

                                            Βέβαια δε μπορώ να γνωρίζω ούτε κατα πόσο θα άλλαζε η όψη ενός αυτοκινήτου με υιοθέτηση λύσεων αλά NASCAR, αλλά ούτε και κατα πόσο θα επηρέαζε μία τέτοια αλλαγή άλλους τομείς ασφάλειας όπως την ανάγκη για έγκαιρή εγκατάλειψη του αυτοκινήτου -χωρίς εξωτερική βοήθεια- όταν αυτό χρειαζεται...

                                            **Όπως και να έχει, απολαμβάνω ένα αγώνα ράλλι αλλά ΔΕ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ η σκέψη ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι εκτεθειμένοι σε τέτοιου είδους ατυχήματα (δε μιλάω γενικά, μιλάω για αυτά που θέτουν σε σοβαρό κίνδυνο τη ζωή τους). ΑΠΑΙΤΩ να γίνει κάτι να αλλάξει αυτό. Είμαι φίλος (και οπαδός) των ράλλι και σε καμία περίπτωση δεν το βλέπω σαν αρένα όπου εκστασιάζομαι με αίμα. Δε βρίσκω κανένα ενδιαφέρον στο να ρισκάρουν την ίδια τους τη ζωή προκειμένου να στρίψουν με όσα... Το θέμα της ασφάλειας εξαφάνισε τα Group B, χαλάλι όμως, τουλάχιστον σταματήσαμε να μετράμε νεκρούς 'θεούς'. Βέβαια δεν εξαιρώ και ανθρώπους που αγωνίζονται και 'χάνονται' και σε τοπικά πρωταθλήματα/κύπελλα για τους οποίους ισχύουν τα ίδια.

                                            Η ανθρώπινη ζωή είναι πάνω από όλα.**

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr