-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν βαρεθήκαμε να χρεώνουμε τα παιδιά των παιδιών των παιδιών μας; ...
Επειδή αυτό μάλλον σ'εμένα πάει, να εξηγήσω τι εννοούσα (αν και το ανέλυσα ξανά παρακάτω)....
Πάει στο ότι, απλά, δεν θα πληρώνουμε λιγότερους φόρους άμεσα, αλλά θα χρεώνουμε λιγότερο τις επόμενες γενεές, αφού τα νέα χρέη καλύπτονται με νέα δανεικά.
Πάει σε κάποιους που ρώτησαν, μάλλον ειρωνικά, αν θα πληρώνουμε λιγότερους φόρους όταν (και αν) κλείσει η 'ΟΑ'. Νομίζω ότι δεν ήσουν εσύ.Η 'ΟΑ' όπως είναι δεν μπορεί να σταθεί. Και μιλάμε για μια εταιρία που είχε πίσω της όλη την Ελλάδα, ο Έλληνας πετούσε με άλλη εταιρία μόνο αν η Ολυμπιακή δεν είχε θέση ή πτήση για τον προορισμό του. Αν θέλουμε να κάνουμε ανάλυση, ας ψάξουμε να βρούμε ποιός φταίει, ή ποιός φταίει περισσότερο. Με ονόματα !!! Γιατί εδώ ως 'φταίχτης' έχει περιγραφεί όλος ο Ελληνικός λαός, οπότε ....... ας κλείσει κι ας μην ξανανοίξει ποτέ!
-
Λιγα μονο λογια για το θεμα της ασφαλειας πτησεων (εχουν γραφτει και παραπανω απο μενα και απο αλλους):
Πετουν ή δεν πετουν σημερα δεκαδες ιδιωτικες εταιριες (και) στην Ελλαδα;
Αν κλεισει η Ολυμπιακη, τι θα αλλαξει; Αντι να 'κινδυνευουν' Α χιλαδες επιβατες της Aegean καθε μερα θα 'κινδυνευουν' 2Α. Αυτο δηλαδη ειναι το προβλημα (το Α ή 2Α) ή αν ΠΡΑΓΜΑΤΙ κινδυνευουν;;;
Η ασφαλεια πτησεων ολως (και των ιδιωτικων) εταιρων ειναι ζητημα των μηχανισμων ελεγχου. Ειναι σοβαρα τωρα λογος αυτος για να συντηρηθει στη ζωη η Ολυμπιακη;;; Συνδεουμε δυο θεματα ξενα μεταξυ τους. Μην τρελαθουμε κιολας. -
Απο την Καθημερινή (να το έγραψε άραγε σκεπτόμενος, π.χ. συμπαθέστατο ευτραφή πολιτικό - με όνομα Αεροδρομίου - ο οποίος προφανώς νομίζει οτι η πλειοψηφία των Ελλήνων είναι ανόητοι?)
'***Oι αηδώς ολοφυρόμενοι **
H δεινή θέση στην οποία έχει περιέλθει η Oλυμπιακή Aεροπορία (και οι Oλυμπιακές Aερογραμμές που τη διαδέχθηκαν) συνιστά χωρίς αμφιβολία οξύτατο πρόβλημα για τη χώρα. Oχι μόνον επειδή κρίνεται η τύχη χιλιάδων εργαζομένων, αλλά και για τον πρόσθετο λόγο ότι δεν είναι βέβαιο, τουλάχιστον υπό τις σημερινές συνθήκες, πως οι υπηρεσίες του κρατικού αερομεταφορέα μπορούν να υποκατασταθούν πλήρως από την ιδιωτική αγορά.
Tο πρόβλημα αυτό, όμως, δεν προέκυψε σήμερα, ούτε καν μέσα στα λίγα τελευταία χρόνια. Xρονίζει από δεκαετίες, με την απειλή της πτώχευσης να επικρέμαται πάνω από τις εθνικές αερογραμμές εδώ και πάνω από δέκα χρόνια, πράγμα εμφανές και μόνον στο ότι οι κυβερνήσεις του ΠAΣOK υπέβαλαν τρία σχέδια εξυγίανσης στην E.E. Tι συνέβη στη διάρκεια των ετών αυτών; Tα σχέδια εξυγίανσης έμειναν στα χαρτιά, τα ελλείμματα διογκώνονταν χωρίς κανείς να αντιδρά, ο δε κρατικός αερομεταφορέας παρέμεινε προσφιλής χώρος διορισμού κομματικών φίλων, με αποτέλεσμα να βυθίζεται όλο και περισσότερο στο «κόκκινο μελάνι» των ελλειμμάτων.
Tι έλεγαν τότε οι πολιτικοί και συνδικαλιστές, που σήμερα θρηνολογούν και εγκαλούν την κυβέρνηση, ως εάν το πρόβλημα είχε γεννηθεί χθες; Πώς στάθηκαν απέναντι στο πρόβλημα τόσα χρόνια, που έβλεπαν την κατάσταση να επιδεινώνεται; Mίλησαν ποτέ για το αδιέξοδο, ζήτησαν ποτέ να σταματήσουν οι πελατειακές προσλήψεις, έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου για την τύχη της εταιρείας και των θέσεων εργασίας της; Oχι. Aντίθετα, ανέχθηκαν ή και συνέπραξαν ενεργά στις πελατειακές πρακτικές που επέτειναν το αδιέξοδο και προεξόφλησαν την κατάρρευση. H κοινοτική νομοθεσία ήταν δεδομένη, οι έρευνες της Kομισιόν γνωστές, το ανάλογο πρόβλημα εταιρειών άλλων κρατών προβεβλημένο· όμως κανείς δεν μίλησε. Πολιτικοί και συνδικαλιστές –όλου του πολιτικού φάσματος, αλλά πρωτίστως του ΠAΣOK που ήταν στην κυβέρνηση– συναυτούργησαν με τη σιωπή ή και με την ενεργό στάση τους στην κατάρρευση της Oλυμπιακής.
Kύριο ζητούμενο παραμένει βεβαίως η τύχη της Oλυμπιακής και των θέσεων εργασίας της. Δεν μπορεί, όμως, κανείς να συγκρατήσει ένα αίσθημα οργής, όταν βλέπει όσους την κρίσιμη ώρα αδράνησαν να ολοφύρονται σήμερα, σαν να μη γνώριζαν από χρόνια πού οδηγούσε η στάση τους. Πρόκειται για αηδή πολιτική υποκρισία, αλλά και για ένδειξη μεγίστης ανευθυνότητας απέναντι στους πολίτες από πλευράς εκείνων, στους οποίους είναι εμπιστευμένη η πολιτική και συνδικαλιστική εκπροσώπηση. Oχι ότι δεν υπήρξαν στελέχη που ξεχώρισαν, αναγνωρίζοντας τα επί των ημερών τους λάθη. Δυστυχώς, όμως, αυτοί οι αιδήμονες δεν είναι παρά μικρή μειοψηφία...*'
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Δεν βαρεθήκαμε να χρεώνουμε τα παιδιά των παιδιών των παιδιών μας; ...
Επειδή αυτό μάλλον σ'εμένα πάει, να εξηγήσω τι εννοούσα (αν και το ανέλυσα ξανά παρακάτω)....
Πάει στο ότι, απλά, δεν θα πληρώνουμε λιγότερους φόρους άμεσα, αλλά θα χρεώνουμε λιγότερο τις επόμενες γενεές, αφού τα νέα χρέη καλύπτονται με νέα δανεικά.
Πάει σε κάποιους που ρώτησαν, μάλλον ειρωνικά, αν θα πληρώνουμε λιγότερους φόρους όταν (και αν) κλείσει η 'ΟΑ'. Νομίζω ότι δεν ήσουν εσύ.Eγω ημουν. Αλλα σαν κλασσικος νεοελλην, συνηθισμενος στην λαϊκιστικη λογικη, απομονωνεις μια φραση και απαντας με μια ασχετη εξυπναδα, χωρις να διαβασεις το νοημα. Αυτο ομως που πραγματικα εγραψα ΠΡΙΝ δω τη συνεντευξη Λαϊνου (τι ξερει ο ακαδημαϊκος, ας παει στην 'πιατσα' να τον πληροφορησουν οι εκει ξερολες) και επιβεβαιωσε ο καθηγητης ειναι οτι:
**
Η ΖΗΜΙΕΣ ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΟΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΗΝ ΟΑ. ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΟΥΤΕ ΕΜΜΕΣΩΣ ΔΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΑΛΛΑΓΗ ΟΥΤΕ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΑ ΟΥΤΕ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΣΤΟ ΦΟΡΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ**Μπορω να το ξαναβαλω και μεγαλυτερο αν και παλι δεν το δεις
Γενικοτερη παρατηρηση 1: Καθε τρεις και λιγο στο φορουμ ξεφυτρωνουν διαφορα θρεντ εναντιον καθε ειδους δημοσιο πλουτο, συνηθως υπερ της ακρατης ιδιωτικοποιησης των παντων. Μετα απο καποια συζητηση σχεδον παντα γινεται φανερο οτι οσοι υπερασπιζονται το ρολο του κρατους σε μια κοινωνια μιλαν με συγκεκριμενα στοιχεια, ενω οι υπερμαχοι της ιδιωτικοποιησης με επιχειρηματα του στυλ 'υψηλομισθοι', 'τεμπεληδες', 'αγενεις' και αλλα τετοια. Μπορει βεβαια να ειναι και ιδεα μου, ως μη αμεροληπτος, αλλα μαλλον οχι.
Γενικοτερη παρατηρηση 2: Η αγρια φιλελευθερη αποψη που εχει αρκετους οπαδους εδω (ακομα απορω γιατι, αλλα τεσπα) προβλεπει ελευθερο αλλα οχι ασυδοτο ανταγωνισμο. Αυτο γινεται με πληρη αποκρατικοποιηση, αλλα και αυστηρο ελεγκτικο πλαισιο. Σας βλεπω ομως ολους να ειστε υπερβολικα βιαστικοι στην πωληση των παντων, οχι ομως το ιδιο βιαστικοι και πιεστικοι στην εφαρμογη ελεγκτικου πλαισιου. Ουτε εσας ουτε τα αφεντικα σας. -
Greo, επιτρεψε μου ενα σχολιο: Οι συνηθως αντισυμβατικες θεσεις σου εχουν τις περισσοτερες φορες ενδιαφερον. Ειδικα για την Ολυμπιακη ομως, εχω την αισθηση οτι το μονο σου επιχειρημα ειναι τα βαρη που της προκαλουν τα κομματα και το ... ξεβρακωμα στη Μελβουρνη. Για ολα τα υπολοιπα, και ειδικα για το ρολο των εργαζομενων, τιποτα. Δεν σου προξενει εντυπωση οτι forumιστες γενικα μετριοπαθεις τα βαζουν με την Ολυμπιακη; Δεν σου προξενει εντυπωση οτι σχεδον ολοι εχουν να διηγηθουν κακες εμπειριες απο την ΟΑ, για τις οποιες -δυστυχως- δεν φταιει ο (καθε) Μητσοτακης;
Για να μιλησω μονο για εμενα, η αποψη που εχω για τα πραγματα στην Ελλαδα απεχει (πολλα) ετη φωτος απο το να ειναι 'αγρια φιλελευθερη αποψη'. Στην προκειμενη περιπτωση ομως λεω 'τερμα η κοροιδια'. -
Μπρε greo μου, αν ζούσαμε σε οργανωμένο κράτος, όπως πχ στη Φινλανδία ή τη Νορβηγία, δεν θα μας πείραζε καθόλου να υπάρχουν κρατικές εταιρείες. Στην Ελλάδα όμως αυτές λειτουργούν εις βάρος του κοινωνικού συνόλου και της οικονομικής ανάπτυξης των ιδιωτών για διάφορους λόγους (διαπλοκή, κομματική εξάρτηση, σπατάλη κλπ).
Γι'αυτό ο κόσμος έχει βαρεθεί να τις πληρώνει για να μένουν ανοιχτές. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μπρε greo μου, αν ζούσαμε σε οργανωμένο κράτος, όπως πχ στη Φινλανδία ή τη Νορβηγία, δεν θα μας πείραζε καθόλου να υπάρχουν κρατικές εταιρείες. Στην Ελλάδα όμως αυτές λειτουργούν εις βάρος του κοινωνικού συνόλου και της οικονομικής ανάπτυξης των ιδιωτών για διάφορους λόγους (διαπλοκή, κομματική εξάρτηση, σπατάλη κλπ).
Γι'αυτό ο κόσμος έχει βαρεθεί να τις πληρώνει για να μένουν ανοιχτές.Aντιθετως! Αν ζουσαμε σε οργανωμενο κρατος, δε θα με πειραζε να υπαρχουν παντου ιδιωτες. Τον ασυδοτο ιδιωτη φοβαμαι απειρως περισσοτερο απο το ασυδοτο κρατος...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Μπρε greo μου, αν ζούσαμε σε οργανωμένο κράτος, όπως πχ στη Φινλανδία ή τη Νορβηγία, δεν θα μας πείραζε καθόλου να υπάρχουν κρατικές εταιρείες. Στην Ελλάδα όμως αυτές λειτουργούν εις βάρος του κοινωνικού συνόλου και της οικονομικής ανάπτυξης των ιδιωτών για διάφορους λόγους (διαπλοκή, κομματική εξάρτηση, σπατάλη κλπ).
Γι'αυτό ο κόσμος έχει βαρεθεί να τις πληρώνει για να μένουν ανοιχτές.Aντιθετως! Αν ζουσαμε σε οργανωμενο κρατος, δε θα με πειραζε να υπαρχουν παντου ιδιωτες. Τον ασυδοτο ιδιωτη φοβαμαι απειρως περισσοτερο απο το ασυδοτο κρατος...
Ξαναπέστο!
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Eγω ημουν.Σιγά μην, σελίδες μετά, θυμόμουν ή με ενδιέφερε ποιός ήταν. Αλλά η ερώτηση ήταν η όχι ειρωνική; Γιατί κουτός σίγουρα δεν είσαι. Για τα άλλα, αντί απαντήσεως:
Αν θέλουμε να κάνουμε ανάλυση, ας ψάξουμε να βρούμε ποιός φταίει, ή ποιός φταίει περισσότερο. Με ονόματα !!! ....
Εσύ συνέχιζε να γράφεις ότι φταίνε 'τα κόμματα, οι εκδότες κλπ', χωρίς να θεωρείς ότι περιγράφεις το σύνολο σχεδόν του Ελληνικού λαού και χωρίς να θεωρείς ότι λαϊκίζεις.
Αυτό που δεν σκέπτεσαι (μάλλον γιατί δεν συμφέρει τη συλλογιστική σου) είναι ότι τον ασύδοτο ιδιώτη που έχει την κάλυψη του ασύδοτου κράτους φοβάται ο οργανωμένος και σωστός ιδιώτης.-
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Λιγα μονο λογια για το θεμα της ασφαλειας πτησεων (εχουν γραφτει και παραπανω απο μενα και απο αλλους):
Πετουν ή δεν πετουν σημερα δεκαδες ιδιωτικες εταιριες (και) στην Ελλαδα;
Αν κλεισει η Ολυμπιακη, τι θα αλλαξει; Αντι να 'κινδυνευουν' Α χιλαδες επιβατες της Aegean καθε μερα θα 'κινδυνευουν' 2Α. Αυτο δηλαδη ειναι το προβλημα (το Α ή 2Α) ή αν ΠΡΑΓΜΑΤΙ κινδυνευουν;;;
Η ασφαλεια πτησεων ολως (και των ιδιωτικων) εταιρων ειναι ζητημα των μηχανισμων ελεγχου. Ειναι σοβαρα τωρα λογος αυτος για να συντηρηθει στη ζωη η Ολυμπιακη;;; Συνδεουμε δυο θεματα ξενα μεταξυ τους. Μην τρελαθουμε κιολας.Το κακό πάντως είναι ότι και στα πλέον οργανωμένα κράτη, η ισχύς των κεφαλαιούχων υπερτερεί των ελεγκτικών μηχανισμών του κράτους. Αν ετηρείτο όλο το κανονιστικό πλαίσιο για την ασφάλεια πτήσεων, δεν θα είχε πέσει ποτέ ούτε ένα αεροπλάνο. Είναι απίστευτο πόσες ασφαλιστικές δικλείδες υπάρχουν για το κάθε τι, πόσα λάθη και ατυχίες προβλέπονται, ώστε να αντιμετωπίζονται.
Τρανό παράγδειγμα οι ΗΠΑ, πατρίδα τόσο της αεροπορίας, όσο και του σύγχρονου καπιταλισμού. Οι (μεγάλες) αμερικανικές αεροπορικές εταιρίες υπολείπονται αισθητά σε ασφάλεια των ευρωπαϊκών. Η μόνη σοβαρή, η Delta, κλείνει κι αυτή εντός των ημερών, χωρίς να έχει μεταφέρει τζάμπα ψηφοφόρους, απλά σεβόταν περισσότερο την ανθρώπινη ζωή, κι αυτό εκτίνασσε το κόστος. (Έχω πετάξει με Continental από Λίμα για Ν. Υόρκη και η λυσσώδης προσπάθεια εξαγωγής ξυγκιού από τη μύγα ήταν εμφανής στα πάντα, από το ηθικό του πληρώματος ως το ριναίο σκέλος που μας κοψοχόλιασε και στην απογείωση και στην προσγείωση. Κάποιο ανταλλακτικό ήταν αυτό, στο 105% της ζωής του).Όσον αφορά στα καθ' ημάς, εγώ ως ανθρώπινο ον ΔΕΝ δέχομαι να υπαχθώ στην ποσότητα 2Α που θα κινδυνεύει πλέον, οπότε και δεν θα έχω πως να πετάξω εντός Ελλάδας.
Και το κακό είναι πως [όσο και να ξέρεις πρόσωπα και πράγματα] όταν αγοράζεις αεροπορικό ειστήριο δεν μπορείς να καπαρώσεις συγκεκριμένο κυβερνήτη να πετάξεις, ούτε συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου. Εδώ δεν μπορείς να ξέρεις με ποια ακριβώς εταιρία θα πετάξεις, αν δεν απατώμαι βάσει του code sharing. -
Αυτό που δεν σκέπτεσαι (μάλλον γιατί δεν συμφέρει τη συλλογιστική σου) είναι ότι τον ασύδοτο ιδιώτη που έχει την κάλυψη του ασύδοτου κράτους φοβάται ο οργανωμένος και σωστός ιδιώτης.-
Εεεεεε μηπως καπου κανεις λαθος; Εγω τι ειμαι; Δεν ειμαι στην ιδια μοιρα με εναν σωστο ιδιωτη; Προφανως εννοω οτι θα επρεπε να φοβαται εξισου. Αλλωστε ο οργανωμενος και σωστος ιδιωτης δεν εχει ΤΙΠΟΤΑ να φοβηθει απο ενα οργανωμενο κρατος (πιστευω).
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Αυτό που δεν σκέπτεσαι (μάλλον γιατί δεν συμφέρει τη συλλογιστική σου) είναι ότι τον ασύδοτο ιδιώτη που έχει την κάλυψη του ασύδοτου κράτους φοβάται ο οργανωμένος και σωστός ιδιώτης.-
Εεεεεε μηπως καπου κανεις λαθος; Εγω τι ειμαι; Δεν ειμαι στην ιδια μοιρα με εναν σωστο ιδιωτη; Προφανως εννοω οτι θα επρεπε να φοβαται εξισου. Αλλωστε ο οργανωμενος και σωστος ιδιωτης δεν εχει ΤΙΠΟΤΑ να φοβηθει απο ενα οργανωμενο κρατος (πιστευω).
ΑΥΤΟ, που ισχύει και απ' την ανάποδη, αξίζει να το γράψουμε με μεγάλα γράμματα, να το θυμόμαστε όλοι.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Μπρε greo μου, αν ζούσαμε σε οργανωμένο κράτος, όπως πχ στη Φινλανδία ή τη Νορβηγία, δεν θα μας πείραζε καθόλου να υπάρχουν κρατικές εταιρείες. Στην Ελλάδα όμως αυτές λειτουργούν εις βάρος του κοινωνικού συνόλου και της οικονομικής ανάπτυξης των ιδιωτών για διάφορους λόγους (διαπλοκή, κομματική εξάρτηση, σπατάλη κλπ).
Γι'αυτό ο κόσμος έχει βαρεθεί να τις πληρώνει για να μένουν ανοιχτές.Aντιθετως! Αν ζουσαμε σε οργανωμενο κρατος, δε θα με πειραζε να υπαρχουν παντου ιδιωτες. Τον ασυδοτο ιδιωτη φοβαμαι απειρως περισσοτερο απο το ασυδοτο κρατος...
Το ελληνικό κράτος ελέγχει τους ιδιώτες πολύ περισσότερο από τον εαυτό του.
Μάλλον, να το πω καλύτερα: τα έργα που γίνονται στην Ελλάδα από ιδιώτες είναι καλύτερης ποιότητας από αυτά που φτιάχνει το κράτος. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μάλλον, να το πω καλύτερα: τα έργα που γίνονται στην Ελλάδα από ιδιώτες είναι καλύτερης ποιότητας από αυτά που φτιάχνει το κράτος.TΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...
Τι λεω??Το ανεκδοτο της ΧΡΟΝΙΑΣ
Η μαλλον της ΧΙΛΙΕΤΙΑΣ.....Βρε Μανο μου, βρε παλληκαρι μου.....
Προσεξε λιγο θα μας σπασεις καμμια οθονη .Εχεις δει ποτε δρομο κατασκευασμενο απο τη ΜΟΜΑ??
Να σου θυμισω οτι τη δεκαετια του 60 τελειωσε η Ε.Ο. Αθηνων Θεσσαλονικης σε 2 χρονια περιπου ενω σημερα οι καλοι Ιδιωτες εχουν καμμια εικοσαρια χρονια που το παλευουν??Τα γερα εργα των ιδιωτων τα ειδαμε στους σεισμους.
Το 80% των κτιριων που επαθαν ζημιες πολυκατοικιες ηταν....
Και στο Αιγιο και στη Θεσσαλονικη και στη Ζακυνθο παλιοτερα(που τα μονα κτιρια που εμειναν ορθια ηταν μια εκκλησια κανα δυο σχολεια και το κτιριο της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ).
Η Ρικομεξ κρατικο εργο ηταν??**Εχεις καθε δικαιωμα να υπερασπιζεσαι τις αποψεις σου, με επιχειρηματα ομως και χωρις ακραιους αφορισμους....
Στο θεμα μας τωρα....
Κανεις δεν αρνειται οτι οι εργαζομενοι στην ΟΑ εχουν μεγαλο μεριδιο ευθυνης για το χαλι της εταιριας.
Σιγουρα ομως δεν ειναι οι αποκλειστικοι υπευθυνοι, υπαρχουν,οπως πιο πανω ανεφερα, τεραστιες ευθυνες απο τις διοικησεις μεχρι τους τζαμπα μαγκες που πλουτισαν και πλουτιζουν εις βαρος της εταιριας.Παροτι τα εχω γραψει κατ επαναληψη κανεις απο τους υπερμαχους των καλων ιδιωτων δε θελησε να τα σχολιασει....
Αναμασατε και μηρυκαζετε συνεχως τη γνωστη καραμελα περι κακου κρατους (το οποιο φυσικα μονο καλο δεν ειναι) και τεμπεληδων εργαζομενων (που σιγουρα υπαρχουν).....
**Για να προλαβω καποιους που θα μιλησουν για την Α.Ο. τους υπενθυμιζω καποια στοιχεια που ειδαν το φως της δημοσιοτητας απο ΟΛΑ τα κομματα της τοτε αντιπολιτευσης:
Το εργο ηταν προ'υ'πολογισμου 400 δις με αυτοχρηματοδοτηση
Στοιχισε ενα τρις
Απο αυτα ο αναδοχος υπολογιζεται οτι εβαλε 100 δις με δανεισμο αλλα και αυτα με την εγγυηση του ελλ.δημοσιου.Αν τη κανουν με ελαφρα πηδηματακια δηλαδη (πραγμα απιθανο γιατι αρμεγουν) παλι θα πληρωσουν οι γνωστοι μ@λ@κες.... -
Ναι, (και) την Α.Ο. είχα υπόψη μου όταν το έγραφα αυτό.
Επίσης το μετρό της Αθήνας.Η ΜΟΜΑ ήταν πολύ καλή, αλλά οι κυβερνώντες (το κράτος) δεν την ήθελαν γιατί δεν έπεφταν μίζες.
Όμως όποτε το κράτος φτιάχνει κάτι με δικά του λεφτά και για πάρτη του, το αποτέλεσμα είναι απαράδεκτο.Άντε πες μας τώρα ότι οι δρόμοι μας είναι καμάρια γιατί τους φτιάχνει και τους διατηρεί ( ) το κράτος.
Όσο γι'αυτό που λες ότι δεν σου απαντάμε, κάνεις λάθος. Έχει απαντηθεί πολλές φορές ως τώρα. Οι κομματικοί έσκισαν την Ο.Α. και όσο μένει εν λειτουργία θα συνεχίσουν να τη σκίζουν.
Κι επειδή ψιλοκουράστηκα: Δεν γουστάρω επιτέλους να πληρώνω άλλο αυτό το χάλι. Αν θέλετε να το κάνετε εσείς, με γεια σας, με χαρά σας.
-
Εκείνο που δεν ακούω όπως και για άλλα πράγματα(Χρηματιστήριο) είναι πότε επιτέλους σε αυτή την κ...χώρα κάποιος θα λογοδοτήσει για αυτά που έκανε.Μια ζωή βρίσκουν τρόπους και τα σκεπάζουν. Αυτοί οι υπαίτιοι μια φορά να πληρώσουν επιτέλους.
-
H AO πρεπει να διδασκεται ως παραδειγμα προς αποφυγην.
Στοιχισε απειρα λεφτα.Ο λόγος;Κατι που δεν ειχε να αντιμετωπίσει η, ιστορικη και πλεον αποτελεσματική, ΜΟΜΑ:Γραφειοκρατία.Παρακαμψη που στοιχισε καποια δις δρχ λογω καποιας αρκουδας,καθυστερηση για 10.000 προσφυγές καθε αργοσχολου μπινε,κτλ. -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Εκείνο που δεν ακούω όπως και για άλλα πράγματα(Χρηματιστήριο) είναι πότε επιτέλους σε αυτή την κ...χώρα κάποιος θα λογοδοτήσει για αυτά που έκανε.Μια ζωή βρίσκουν τρόπους και τα σκεπάζουν. Αυτοί οι υπαίτιοι μια φορά να πληρώσουν επιτέλους.Τι να κάνουν;; Να πληρώσουν;;
Καλά δεν είδες που τον έβαλαν και μίλησε στο συνέδριο του ΣΕΒ, με φόντο το λογότυπο της ΙΝΤΡΑCOM??
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
H AO πρεπει να διδασκεται ως παραδειγμα προς αποφυγην..Στην Ελλάδα υπάρχουν μεγάλα έργα δύο κατηγοριών.
Κατηγορία Α: έργα που εγκαινιάστηκαν πολλές φορές απο διαφορετικούς υπουργούς, στοίχισαν δισ. και δεν έγιναν ποτέ (ή το αποτέλεσμα ήταν τόσο κακό που καλύτερα να μην γινόντουσαν).
Κατηγορία Β: έργα που εγκαινιάστηκαν πολλές φορές απο διαφορετικούς υπουργούς, στοίχισαν δισ. και ολοκληρώθηκαν υποδειγματικά ώς προς την υλοποίησή τους.
Η ΑΟ ανήκει στην δεύτερη κατηγορία. Η οποία και είναι σαφώς προτιμότερη απο την πρώτη...
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
H AO πρεπει να διδασκεται ως παραδειγμα προς αποφυγην.
Στοιχισε απειρα λεφτα.Ο λόγος;Κατι που δεν ειχε να αντιμετωπίσει η, ιστορικη και πλεον αποτελεσματική, ΜΟΜΑ:Γραφειοκρατία.Παρακαμψη που στοιχισε καποια δις δρχ λογω καποιας αρκουδας,καθυστερηση για 10.000 προσφυγές καθε αργοσχολου μπινε,κτλ.Εδώ μιλάμε για ποιότητα κατασκευής, ασφάλεια των πολιτών και ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών.
Για τα φράγκα που κόστισε, πάλι έβαλαν το χεράκι τους το κράτος μας και οι Λαλιώτηδες.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ