-
Ο χρήστης BugsBunny έγραψε:
Το μοναδικο μειονεκτημα (?) του Colt σε σχεση με το Ignis ειναι οτι φτιαχνεται στην Ολλανδια, αντι για την Ιαπωνια.
Μα το Ignis, φτιάχνεται στην Ουγγαρία... μόνο το Liana είναι γιαπωνέζικο...
To Ignis Sport φτιαχνεται Ιαπωνια.
-
Ο χρήστης baspats έγραψε:
η σκεψη μου ειναι να αγορασω ενα μικρο αμαξι, μεχρι 15000 euro το πολυ που να στριβει πανω απ'ολα, να εχει δυνατο κινητηρα (γυρω στα 100+ αλογα),ας πουμε αν εβγαινε το rallye ακομα θα το επαιρνα με κλειστα ματια... στην ουσια θελω τον αντοκαταστατη του rallye...Αντικαταστατη του Rallye στην αισθηση δεν θα βρεις πουθενα σε αυτη την κατηγορια...
Παρολα αυτα αμα θελεις ενα αξιοπιστο, ποιοτικο, σβελτο, ασφαλες και αρκετα σπορ μικρο αυτοκινητο το Colt ειναι πολυ καλη επιλογη. -
Κι αν χτύπα ξύλο κάποτε πάθει κάποιος με colt ατύχημα δε θα γίνει αλειφή όπως με τα ραλάκια
-
Και απο μενα mitsuba....μου φαινεται πιο φρεσκο σαν πακετο
-
Ανάμεσα στα 2 εννοείται Colt αν και σύμφωνα μ'αυτά που ζητάς δεν είναι αυτό που ψάχνεις.
Αν μπορείς να περιμένεις το Swift GTI πιστεύω πως θα σε καλύψει.
Η μόνη άλλη εναλλακτική επιλογή που μπορώ να σκεφτώ είναι το απλό Swift που, κατά τη γνώμη μου, είναι σαφώς προτιμότερο απ'το Colt. -
Για το swift sport εχει ακουσει κανεις ποτε ερχεται? ρωτησα στην suzuki στον κηφισσο και δεν ξερουν καν για την υπαρξη του!!!!!!
-
baspats
εγω θα προτεινα renault clio 1.6 16v extreme
βεβαια μπορει να ξενερωνεις που τωρα αλλαζει μοντελο
αν δεν σε ενδιαφερει παρτο με κλειστα ματιαεγω εχω το 1.4 16ν
και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος και απο γκαζια και απο στριψιμο
στην κατηγορια του νομιζω οτι ειναι το καλυτερο -
Ο χρήστης Fourketas_Tfrc έγραψε:
baspatsεγω θα προτεινα renault clio 1.6 16v extreme
βεβαια μπορει να ξενερωνεις που τωρα αλλαζει μοντελο
αν δεν σε ενδιαφερει παρτο με κλειστα ματιαεγω εχω το 1.4 16ν
και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος και απο γκαζια και απο στριψιμο
στην κατηγορια του νομιζω οτι ειναι το καλυτεροΜε βρίσκει σύμφωνο o φίλτατος fourketas...
-
το clio ειναι μεσα στις επιλογες μου αν και ψαχνω καποιον να το οδηγησω η τουλαχιστον να το κανω test drive στη renault
-
Ακριβώς στο ίδιο δίλλημα ήμουν και εγώ συμπεριλαμβανομένου και του Clio 1.4 16V!
Τελικά επέλεξα το coltάκι απέναντι στα άλλα λόγω
- του φρέσκου μοντέλου (με όλα τα + και - που μπορεί αυτό να σημαίνει)
2)7 ετή εγγύηση που απλά όλα τα άλλα είναι αλλού
3)Αρκετά καλό στήσιμο σίγουρα καλύτερου απο το ignis και όχι μακριά απο το Clio (O γάλλος είναι γάλλος)
4)Προσωπικό γούστο
Το ignis έχει πραγματικά πολύ δυνατό μοτέρ , είναι γαρ ιαπωνικό (βλέπε mikuni inzection κτλ) έχει 'αλήτικη' εξωτερική εμφάνιση πράγματα που με είχαν στο παρατσάκ να το πάρω αλλά μέχρι εκεί.
Μέχρι στιγμής (7500 km στο κοντέρ) δόξα το θεό με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο !
- του φρέσκου μοντέλου (με όλα τα + και - που μπορεί αυτό να σημαίνει)
-
Η αλήθεια είναι πως το Ignis είναι αναχρονιστικό σε ορισμένους τομείς, κάτι που δεν είναι αναγκαία κακό βέβαια. Απλά εκφράζει μια πλευρά της ιαπωνικής αυτοκίνησης που εμένα δε μου αρέσει- πως το μικρό αυτοκίνητο είναι μικρό αυτοκίνητο και τίποτε παραπάνω. Ακόμη και αν έχει μοτέρ διαμάντι.
Το Colt από την άλλη παίζει μισή κατηγορία πιο πάνω, με όλα όσα συνεπάγεται αυτό. Από την άλλη, το Ignis είναι μακράν πιο γρήγορο, και ξέρω πόσο βαραίνει αυτό για ορισμένους!
Αλήθεια, τα προσκέφαλα του Ignis προσφέρουν κάποια προστασία σε περίπτωση σύγκρουσης από πίσω? Δε λέω το αντίθετο, απλά μου φάνηκαν λίγο μυστήρια.
colt cz3 1.3 ή ignis sport???