Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Formula 1 - Διάφορα νέα
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Formula 1 - Διάφορα νέα
    • 1
    • 2
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 100
    • 101
    • 69 / 101
    Formula 1
    136
    2006
    7890
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funis last edited by

      Ο χρήστης ripper έγραψε:
      Σωστά μάλλον εγώ τα μπέρδεψα λίγο (εως πολύ)

      Ε καλα δεν έγινε και τίποτα, ανθρώπινα είναι αυτά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        go_for_pole last edited by

        McLaren are close to giving the green light to running a junior Formula One team from the start of 2007, according to a report in this week's Autosport.

        The plan is believed to revolve around the team using the MP4-21 chassis that McLaren will race in 2006, as well as customer-specification Mercedes-Benz engines.

        Απο οτι φαινεται η αλλαγη των κανονισμων που θα επιτρεψει στις ομαδες να αγοραζουν σασι απο αλλες ομαδες θα γεμισει το grid

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mschumacher last edited by

          Ο χρήστης Funis έγραψε:
          Ο Μίκαελ Σουμάχερ σύμφωνα με δηλώσεις του έχει αποδεχθεί την απώλεια του τίτλου του. Αυτό που δεν μπορεί να δεχθεί με τίποτα είναι η κατρακύλα της ομάδας του. Για πρώτη φορά δημόσια, μετά το Ιταλικό GP σε δηλώσεις του στη 'Gazzetta dello Sport', έδειξε την ενόχλησή του. Από την άλλη πλευρά, ο Ντι Μοντετζέμολο έδωσε μία νότα αισιοδοξίας.

          'Μετά από μία τόσο κακή χρονιά, θα ήθελα να έχω τουλάχιστον μία φορά, μία Ferrari που θα μπορεί να κερδίσει. Το να κρατήσω την τρίτη θέση [στο πρωτάθλημα] δεν είναι ρεαλιστικό. Δε ζητάω θαύματα, το Σπα είναι πολύ νωρίς. Αλλά μετά από εκεί, τη θέλω.', ήταν η απαίτηση του Μ. Σουμάχερ.

          Κι ο Λούκα Ντι Μοντετζέμολο διαβεβαίωσε ότι τελικά μετά το Βέλγιο θα έχουν στη διάθεσή τους το 'Σούπερ Λάστιχο!'

          'Θα κερδίσουμε αυτή τη χρονιά. Έχω μερικές πολύ ακριβείς διαβεβαιώσεις από τη διοίκηση της Bridgestone ότι τα σούπερ ελαστικά θα έρθουν. Η Μόντσα και το Σπα ήταν πολύ νωρίς, αλλά μετά θα έρθουν.'
          f1net.gr

          το πιο ενδιαφέρον από όλα είναι ότι ενώ η Φεράρι είναι δυσαρεστημένη από τη Bridgestone και έχει ακουστεί πρόσφατα πως αν δε πάρουν άλλη νίκη φέτος τότε ίσως πάνε στη Michelin ενώ μόλις χθες ακούστηκε ότι η Mclaren θέλει να μεταβεί στη Bridgestone για να 'προλάβει' την 'αλλαγή' του κανονισμού 1 ελαστικού - κάτι που σημαίνει πως μάλλον η Bridgestone μένει και φεύγει η Michelin!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetabs last edited by

            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

            Απο οτι φαινεται η αλλαγη των κανονισμων που θα επιτρεψει στις ομαδες να αγοραζουν σασι απο αλλες ομαδες θα γεμισει το grid

            Αυτοί οι εμπνευσμένοι κανονισμοί θα μας φάνε...

            Ναι, το γκρίντ θα γεμίσει τσικομακλάρεν, τσικοφεράρι και ποιος ξέρει τι τσικοάλλο...
            Μετά θα δεις πως οι τσικοΚΟΡΥΦΑΙΟΙ θα είναι μια αιωνιότητα και μια μέρα μπροστά από τους μικρούς.
            Δεν πειράζει θα πεις, μαθημένοι από πάτους είναι!!

            ΣΩΣΤΟ, ΑΛΛΑ!!!
            Σήμερα με 10 ομάδες στο γκρίντ, και 10 ομάδες στην συμφωνία ομονοίας, ΟΛΟΙ παίρνουν παρά!! Είτε πολύ είτε λίγο!!!
            Μετά όμως ο πάτος θα είναι ΖΟΝΚ!! Οπότε φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο... Σύντομα οι μικροί θα κάνουν παρεούλα στην Πρόστ και την Άροους και θα μείνουν πάλι μόνοι τους.
            Και αυτήν την φορά δεν θα είναι οι 5 μεγάλοι και οι ΑΛΛΟΙ πτωχοί, αλλά οι 5 μεγάλοι και τα τσικό ΤΟΥΣ!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greo last edited by

              Δεν ειναι υποχρεωτικα κακο αυτο! Δηλαδη τωρα που η Μιναρντι τα εχει φορτωσει ολα στον κοκκορα, εχει για δοκιμαστη τον Νισσανυ Σανυ και παρουσιαζει εικονα ομαδας σουργελου ειναι καλο; Αν ηταν εστω και 11 οι ομαδες τοτε πιστευω οτι τετοια καταντια οι Τζορνταν (Μιντλαντ; του χρονου) και η Μιναρντι δεν θα ειχαν.
              Αληθεια κανενα νεο απο Ντουμπάι μερια υπαρχει;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Red Bull/Minardi deal done!

                After speculation all week that Red Bull has bought the Minardi Formula One team, our sources in the Spa-Francorchamps paddock have confirmed that the deal has gone through with an official announcement expected later tonight.

                The plan is that Red Bull will use the Faenza based squad as a junior team so that they can place Christian Klien and Scot Speed behind the wheel of the two Minardi’s while David Coulthard and Tonio Liuzzi contest the 2006 season for the official Red Bull Racing team.

                More details to follow....

                source: gp2005.com

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  greo last edited by

                  Η τζουνιορ τημ της Φερραρι (προσεχως) θα εχει και αυτη τζουνιορ τημ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Ο χρήστης greo έγραψε:
                    Η τζουνιορ τημ της Φερραρι (προσεχως) θα εχει και αυτη τζουνιορ τημ

                    ΚΑΛΟΟΟ!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      go_for_pole last edited by

                      Ντουμπαι δεν παιζει πλεον. Γιωργο μη ξεχνας οτι οι ομαδες ειναι 12 αρα 2 θα μενουν χωρις λεφτα. Γιαυτο ακριβως ο Stoddard ηθελε να πουλησει σε αυτη τη φαση, γιατι θα εχανε το σιγουρο μαρουλι. Ομως αυτο που λεγεται οτι η Red Bull Jr θα χρησιμοποιει το φετινο σασι της Red Bull Sr ΔΕ γινεται με τους υπαρχοντες κανονισμους, αυτη η δυνατοτητα θα υπαρχει απο το 2008. Εκτος αν στο μεταξυ αλλαξει κατι.

                      Σχετικα με το McLaren Jr απο οτι φαινεται η ομαδα που θα το στησει θα ειναι η David Price και ειναι πιθανο η συνεργασια να αρχισει απο το 2006 στη GP2 με Hamilton και Wurz (!!!!) οδηγους

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greo last edited by

                        Sauber 2004?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          ***The Full Statement by Red Bull ***

                          Red Bull Takes Over Minardi

                          'Three birds with one stone'

                          Today, at the Spa-Francorchamps circuit, an agreement was reached whereby, from 1st November 2005, Austria's Red Bull GmbH will take over all the company shares of the Minardi Formula One team and will be responsible for running the team. Red Bull will therefore run two Formula One teams from the start of the 2006 season onwards.

                          The second team will be positioned as a 'Rookie Team' and this and the current Red Bull Racing will operate independently of one another and compete against one another on the track.

                          The main reasons for Red Bull deciding to enter a second team starting in the 2006 Formula One World Championship are:

                          1. Red Bull has more talented drivers than it has available cockpits. This meant there were only two ways of helping up-coming drivers: either place them in other teams or to increase the number of cockpits available to us. After much careful thought, Red Bull decided to go with the second of these options.

                          2. Looking at the current state of Formula One we feel that the second team will be able to maintain its current assets while also being able to generate its own income in the future, in order to become almost self- financing.

                          3. This acquisition also means that Red Bull now has a second vote in any matters raised regarding the future of Formula One.

                          At the moment, no decisions have been taken as regards the name of the team, its management nor its drivers.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funis last edited by

                            Μια επικείμενη συμφωνία είναι έτοιμη να ανακοινώσει η ομάδα της Τογιότα και αφορά τον προμηθευτή ελαστικών. Μπορεί πριν από μερικές ημέρες ο τεχνικός διευθυντής Μάικ Γκασκόιν να τόνισε πως η Τογιότα θα συνεργάζεται με τη Μισελέν, σε ανακοίνωσή της όμως ο Ιάπωνας κατασκευαστής προσθέτει πως συνομιλεί με την Μπρίτζστοουν.

                            Μιλώντας το Σάββατο (10/9) στη βελγική τηλεόραση ο πρόεδρος της Τογιότα Τζον Χόουετ επιβεβαίωσε πως η Τογιότα μιλά με την Μπρίτζστοουν για ενδεχόμενη συνεργασία το 2006 και αργότερα ακολούθησε και η ανακοίνωση που αναφέρει τα εξής.

                            'Ύστερα από φήμες που καλλιεργήθηκαν από τον Τύπο, η Πανασόνικ Τογιότα θα ξεκαθαρίσει την κατάσταση σχετικά με τον προμηθευτή ελαστικών. Η Τογιότα επιβεβαιώνει πως βρίσκεται σε συνεχείς συνομιλίες με την Μπρίτζστοουν για ενδεχόμενη συνεργασία το 2006, δεν έχει επιτευχθεί όμως καμία συμφωνία. Η απόφαση αυτή (να ξεκινήσουν οι συνομιλίες) πάρθηκε από την Τογιότα'.

                            Θα ακολουθήσει συνέντευξη Τύπου στην οποία ο πρόεδρος της Μισελέν Εντουάρντ Μισελέν θα γνωστοποιήσει τις ομάδες που θα συνεργάζονται με την εταιρεία το 2006.
                            sportime

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Toyota confirms tyre switch rumours

                              Toyota has issued a statement this afternoon confirming rumours in the paddock that it is planning to switch from Michelin to Bridgestone for the 2006 season. 'Following recent press speculation, Panasonic Toyota Racing wishes to clarify the situation regarding its tyre supply,' the statement began.

                              'Toyota can confirm that it is in advanced negotiations with Bridgestone over tyre supply for its Formula One team in 2006 but no agreement has been signed. The decision to consider a switch of tyre supplier has been made by Toyota.'

                              source: f1racing.net

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funis last edited by

                                Τα έργα και τις ημέρες του Φλάβιο Μπριατόρε, τα ξέρουμε όλοι από την εποχή που ήταν επικεφαλής της Benetton κι έλεγε στον Μίκαελ Σουμάχερ να αγνοήσει την ποινή των κριτών, ή όταν προσπαθούσε να κρύψει το traction control μέσα από περίπλοκες αλλαγές ταχυτήτων και συνδυασμούς στα χειριστήρια του τιμονιού. Τώρα, προχώρησε σε άλλη μορφή πίεσης, πιο νόμιμη...
                                Το κόλπο του Μπριατόρε ήταν το εξής: Έβγαλε από τα pits τον Τζιανκάρλο Φιζικέλα τόσο νωρίς, που ο Κίμι Ράικκονεν με το ζόρι πρόλαβε να μπει στα pits πριν βρεθεί πίσω του ο Φιζικέλα. Ο Ράικκονεν αναγκάστηκε να κάνει το γύρο εξόδου, με μεγάλη ταχύτητα, αντί για τον ήρεμο γύρο επιστροφής που, συνήθως, βλέπουμε. Αν ο Φιζικέλα έφτανε τον Ράικκονεν, θα μπορούσε να δεχθεί ποινή γιατί θα τον καθυστερούσε. Έτσι, αναγκάστηκε να κάνει ένα πολύ γρήγορο γύρο, κάτι που θα τον αναγκάσει να μπει στα pits ένα γύρο νωρίτερα από το προγραμματισμένο!

                                Επιπλέον, όπως αποκαλύπτει ο Μάρτιν Γουίτμαρς της McLaren, 'Ο Κίμι δεν μπορούσε να μας πει την κατάσταση της πίστας γιατί ήταν συγκεντρωμένος. Έτσι, ο Χουάν, δεν είχε την πολύτιμες πληροφορίες του Κίμι.'

                                Στη θεωρία, η McLaren μπορούσε να κάνει το ίδιο και με τον Μοντόγια απέναντι στον Αλόνσο. 'Υπήρχαν κάποιοι στην ομάδα που έλεγαν να απαντήσουμε. Αλλά, πρέπει να είσαι άνετος. Θα μπορούσαμε να έχουμε βγάλει τον Χουάν με τον ίδιο τρόπο, αλλά επιλέξαμε να μην το κάνουμε.'
                                f1net.gr

                                ps: FireBro μην δω σχολιο για οπαδικά και αηδίες, κάηκες!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  funis last edited by

                                  Μετά από την εξαγορά της Minardi από τη Red Bull, ο Αυστραλός ιδιοκτήτης της μικρής Ιταλική ομάδας ετοιμάζεται να πει αντίο στο άθλημα που ο ίδιος δηλώνει ότι αγαπάει.
                                  'Από καθαρά προσωπική άποψη, είμαι πολύ λυπημένος που φεύγω από τα paddocks και το άθλημα που αγαπάω. Όπως έλεγα πάντα, θα πουλούσα την ομάδα αν εμφανιζόταν ένας σοβαρός επενδυτής. Είμαι ικανοποιημένος που η Red Bull ικανοποιούσε όλα τα κριτήρια για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της ομάδας.'

                                  'Θα ταίριαζε άψογα να βλέπαμε τον Φερνάντο Αλόνσο να στέφεται ο νεότερος Παγκόσμιος Πρωταθλητής.'

                                  Ας μην ξεχνάμε ότι αρκετοί από τους σημερινούς αστέρες του grid έχουν ξεκινήσει ως οδηγοί που πλήρωσαν για μία θέση στη Minardi, ανάμεσα σε αυτούς οι Αλόνσο, Ουέμπερ, Φιζικέλα.
                                  f1net.gr

                                  Ενα σχόλιο μονο:'στο άθλημα που ο ίδιος δηλώνει ότι αγαπάει', ΝΑΙ ΚΑΛΑ!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mschumacher last edited by

                                    Ο χρήστης Funis έγραψε:
                                    Τα έργα και τις ημέρες του Φλάβιο Μπριατόρε, τα ξέρουμε όλοι από την εποχή που ήταν επικεφαλής της Benetton κι έλεγε στον Μίκαελ Σουμάχερ να αγνοήσει την ποινή των κριτών, ή όταν προσπαθούσε να κρύψει το traction control μέσα από περίπλοκες αλλαγές ταχυτήτων και συνδυασμούς στα χειριστήρια του τιμονιού. Τώρα, προχώρησε σε άλλη μορφή πίεσης, πιο νόμιμη...
                                    Το κόλπο του Μπριατόρε ήταν το εξής: Έβγαλε από τα pits τον Τζιανκάρλο Φιζικέλα τόσο νωρίς, που ο Κίμι Ράικκονεν με το ζόρι πρόλαβε να μπει στα pits πριν βρεθεί πίσω του ο Φιζικέλα. Ο Ράικκονεν αναγκάστηκε να κάνει το γύρο εξόδου, με μεγάλη ταχύτητα, αντί για τον ήρεμο γύρο επιστροφής που, συνήθως, βλέπουμε. Αν ο Φιζικέλα έφτανε τον Ράικκονεν, θα μπορούσε να δεχθεί ποινή γιατί θα τον καθυστερούσε. Έτσι, αναγκάστηκε να κάνει ένα πολύ γρήγορο γύρο, κάτι που θα τον αναγκάσει να μπει στα pits ένα γύρο νωρίτερα από το προγραμματισμένο!

                                    Επιπλέον, όπως αποκαλύπτει ο Μάρτιν Γουίτμαρς της McLaren, 'Ο Κίμι δεν μπορούσε να μας πει την κατάσταση της πίστας γιατί ήταν συγκεντρωμένος. Έτσι, ο Χουάν, δεν είχε την πολύτιμες πληροφορίες του Κίμι.'

                                    Στη θεωρία, η McLaren μπορούσε να κάνει το ίδιο και με τον Μοντόγια απέναντι στον Αλόνσο. 'Υπήρχαν κάποιοι στην ομάδα που έλεγαν να απαντήσουμε. Αλλά, πρέπει να είσαι άνετος. Θα μπορούσαμε να έχουμε βγάλει τον Χουάν με τον ίδιο τρόπο, αλλά επιλέξαμε να μην το κάνουμε.'
                                    f1net.gr

                                    ps: FireBro μην δω σχολιο για οπαδικά και αηδίες, κάηκες!!!

                                    ο Φισικέλα βγήκε νωρίτερα γιατί είχε ξεκινήσει ένα μικρό ψιλόβροχο και ήθελαν οι οδηγοί να το αποφύγουν όσο το δυνατόν ταχύτερα.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mschumacher last edited by

                                      Ο χρήστης Funis έγραψε:
                                      f1net.gr

                                      Ενα σχόλιο μονο:'στο άθλημα που ο ίδιος δηλώνει ότι αγαπάει', ΝΑΙ ΚΑΛΑ!!

                                      γιατί να μην το αγαπήσει αν έχει κέρδη από αυτό?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        funis last edited by

                                        Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                                        ο Φισικέλα βγήκε νωρίτερα γιατί είχε ξεκινήσει ένα μικρό ψιλόβροχο και ήθελαν οι οδηγοί να το αποφύγουν όσο το δυνατόν ταχύτερα.....

                                        Κι εγω έτσι κατάλαβα, απλα μετέφερα το άρθρο.

                                        γιατί να μην το αγαπήσει αν έχει κέρδη από αυτό?

                                        Σωστό κι αυτό... Το αγαπάει ας πούμε, απλά αυτή η αγάπη προέρχεται από μιαν άλλην σκοπιά να το πω λοιπόν?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          forza_ms last edited by

                                          Ο χρήστης FireBro έγραψε:
                                          Toyota confirms tyre switch rumours

                                          Toyota has issued a statement this afternoon confirming rumours in the paddock that it is planning to switch from Michelin to Bridgestone for the 2006 season. 'Following recent press speculation, Panasonic Toyota Racing wishes to clarify the situation regarding its tyre supply,' the statement began.

                                          'Toyota can confirm that it is in advanced negotiations with Bridgestone over tyre supply for its Formula One team in 2006 but no agreement has been signed. The decision to consider a switch of tyre supplier has been made by Toyota.'

                                          source: f1racing.net

                                          Μαζί της και η Williams!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            forza_ms last edited by

                                            Ο χρήστης Funis έγραψε:
                                            Τα έργα και τις ημέρες του Φλάβιο Μπριατόρε, τα ξέρουμε όλοι από την εποχή που ήταν επικεφαλής της Benetton κι έλεγε στον Μίκαελ Σουμάχερ να αγνοήσει την ποινή των κριτών, ή όταν προσπαθούσε να κρύψει το traction control μέσα από περίπλοκες αλλαγές ταχυτήτων και συνδυασμούς στα χειριστήρια του τιμονιού. Τώρα, προχώρησε σε άλλη μορφή πίεσης, πιο νόμιμη...
                                            Το κόλπο του Μπριατόρε ήταν το εξής: Έβγαλε από τα pits τον Τζιανκάρλο Φιζικέλα τόσο νωρίς, που ο Κίμι Ράικκονεν με το ζόρι πρόλαβε να μπει στα pits πριν βρεθεί πίσω του ο Φιζικέλα. Ο Ράικκονεν αναγκάστηκε να κάνει το γύρο εξόδου, με μεγάλη ταχύτητα, αντί για τον ήρεμο γύρο επιστροφής που, συνήθως, βλέπουμε. Αν ο Φιζικέλα έφτανε τον Ράικκονεν, θα μπορούσε να δεχθεί ποινή γιατί θα τον καθυστερούσε. Έτσι, αναγκάστηκε να κάνει ένα πολύ γρήγορο γύρο, κάτι που θα τον αναγκάσει να μπει στα pits ένα γύρο νωρίτερα από το προγραμματισμένο!

                                            Επιπλέον, όπως αποκαλύπτει ο Μάρτιν Γουίτμαρς της McLaren, 'Ο Κίμι δεν μπορούσε να μας πει την κατάσταση της πίστας γιατί ήταν συγκεντρωμένος. Έτσι, ο Χουάν, δεν είχε την πολύτιμες πληροφορίες του Κίμι.'

                                            Στη θεωρία, η McLaren μπορούσε να κάνει το ίδιο και με τον Μοντόγια απέναντι στον Αλόνσο. 'Υπήρχαν κάποιοι στην ομάδα που έλεγαν να απαντήσουμε. Αλλά, πρέπει να είσαι άνετος. Θα μπορούσαμε να έχουμε βγάλει τον Χουάν με τον ίδιο τρόπο, αλλά επιλέξαμε να μην το κάνουμε.'
                                            f1net.gr

                                            ps: FireBro μην δω σχολιο για οπαδικά και αηδίες, κάηκες!!!

                                            kai apo oti fainetai apo ta apotelesmata, mia xara DEN ta katafere o Flavio...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 69 / 101
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr