-
Θα βγαινει με turbo?
-
Ο χρήστης LDriver έγραψε:
Θα βγαινει με turbo?Aκομα δεν εχει αποφασιστει...Οι επιλογες ειναι 2.2jts Turbo+300hp ή 3,6jts-300+hp....o συγκεκριμενος κινητηρας θα γεφυρωσει το χασμα μεταξυ 3.2jts-260hp και Gta Multiair 410+hp.
-
Εξοπλισμος.
http://homepage.uvt.nl/~s924354/AutoSco ... opties.xlsΧρωματικοι συνδιασμοι.
http://homepage.uvt.nl/~s924354/AutoSco ... opties.xlsΖαντες
http://homepage.uvt.nl/~s924354/AutoSco ... banden.xls -
159 1.9 JTS 160 CV: 212km/h, 0-100km/h: 9.7sec, 1480kg (euro4)
166 2.0 TS 150 CV: 211km/h, 0-100km/h: 9.8sec, 1495kg (euro2)
-
Πιο κοντά στην 166 παρά στην 156 είναι από διαστάσεις...
Οπότε η '169' θα παίζει στο μέγεθος της Θέσις;Υ.Γ. Ποίος θα αγοράσει 166 τώρα;;
-
Κανείς!
Γι' αυτό από την αρχή είπα ότι η αίσθηση μου είναι ότι πρόκειται για την Kappa του 2006. Τουλάχιστον ο πατέρας μου σκέφτεται πολύ σοβαρά την αλλαγή.
-
Kαταρχας αν δουμε το θεμα ιστορικα υπηρχε μεγαλη αυξηση διαστασεων απο Giulietta σε Julia(1750/2000)και μετα στην Alfetta.Mετα ειχαμε την 75 με παρομοιες διαστασεις,την 155 με αυξηση διαστασεων και την 156 που παρεμεινε στα ιδια επιπεδα καθως χρησιμοποιουσε πλατφορμα εξελιγμενη για c segment(οριο στην αυξηση διαστασεων) και κατακριθηκε εντονως απο τον τυπο σε θεματα πρακτικοτητας.Το ιδιο λαθος συνεβη και με την 166 που ειχε compact διαστασεις για την κατηγορια της και δεν μπορουσαν να αυξηθουν γιατι χρησιμοποιουσε την πλατφορμα της Kappa που ειχε μηκος 2,7m και η 166 επρεπε να ειχε τουλαχιστον 2.8m.
50/60/70es
Giulietta ' 55
Giulietta 4106mm/2380mm
Julia ' 62 4115mm/2510mm
Julia 4140mm/2510mm
Julia 4160mm/2510mm
Julia 4185mm/2510mm
1750/2000 71 sedan ' 68/' 4390mm/2570mm
Alfetta ' 72 4240mm/2510mm
Alfetta ' 78 4280mm/2510mm...............................................................................................
Oι διαστασεις της 159 ειναι οπως οριζει το D segment εν ετη 2005.Η x type,cadillac bls,volvo v70 εχουν παρομοιο μηκος ενω σιγουρα το μελλοντικο A4 & S60 θα εχουν ιδιες διαστασεις με την 159.Η 159 εχει μηκος 466cm και το επομενο segment(E-4,9/5m) με αυτοκινητα οπως A6,9 CLS & 300c ξεπερνουν τα 490cm.Η νεα 147(149) θα φτασει τα 430cm.
...............................................................................................
Alfa Romeo 159 2.2JTS 1490kgr 466cm
Mercedes Benz C200 Kompressor (1.8kompressor) 1485kgr 455cm
Jaguar X type 2LITRE (2.1V6) 1450kgr 467cm (472cm η SW)
Volvo S60 2.0T 1500kgr 458cm(471cm η SW)
Saab 9-3 2.0T 175cv 1440kgr 464cm
Cadillac BLS 2.0T 1460kgr 468cm
BMW 320i 1390kgr 453cm
Audi A4 1.8T 1390kgr 459cmD segment
Alpha Romeo 159 466cm
Alpha Romeo 159 Sportwagon 466cm
Audi A4 459cm
Audi A4 avant 459cm
BMW 3 452cm
3 BMW Touring 452cm
Cadillac BLS 468cm
Chevrolet Evanda 477cm
Chrysler Sebring 484cm
Citroen C5 475cm
Citroen C5 SW 484cm
Fiat Chromium plates 476cm
Ford Mondeo 4p 473cm
Ford Mondeo 5p 473cm
Ford Mondeo SW 48ηm
Honda Accord 467cm
Honda Accord SW 475cm
Hyundai Sonata 480cm
Jaguar X type 467cm
Jaguar X type SW 472cm
Kia Magentis 472cm
Lexus IS 458cm ]
Mazda 6 4p 467cm
Mazda 6 5p 469cm
Mazda 6 SW 475cm
Mercedes Benz C 453cm
Mercedes Benz C SW 454cm
MG ZT 475CM
MG Zt-t 479cm
Nissan Primera 4p 457cm
Nissan Primera 5p 457cm
Nissan Primera SW 468cm
Opel Vectra 460cm
Opel Vectra GTS 460cm
Opel Vectra SW 482cm
Opel Signum 464cm
Peugeot 407 468cm
Peugeot 407 SW 477cm
Renault Laguna 460cm
Renault Laguna SW 47ηm
Rover 75 475cm
Rover 75 Tourer 479cm
Saab 9-3 Sedan Sport 464cm
Saab 9-3 Sport Hatch 465cm
Skoda Superb 480cm
Subaru Legacy 467cm
Subaru Legacy 5p 472cm
Subaru Legacy Outback 473cm
Toyota Avensis 463cm
Toyota Avensis SW 470cm
VW Passat 477cm
VW Passat Variant 477cm
Volvo S60 458cm
Volvo V70 47ηmE segment
Audi A6 492cm
Audi A6 avant 493cm
BMW 5 484cm
BMW 5 Touring 484cm
Cadillac CTS 483cm
Chrysler 300C 502cm
Citroen C6 491cm
Honda Legend 493cm
Hyundai XG 488cm
Jaguar S type 488cm
Kia Opirus 498cm
Lancia Thesis 489cm
Lexus GS 483cm
Mercedes Benz E 482cm
Mercedes Benz E SW 485cm
Mercedes Benz CLS 491cm
Peugeot 607 490cm
Renault Vel Satis 486cm
Saab 9-5 481cm
Saab 9-5 SW 481cm
Volvo S80 482cm -
Σε επικοινωνία μου με αντιπροσωπεία μου είπαν ότι θα παρουσιαστεί Ελλάδα στη 1η εβδομάδα Νοεμβρίου. Γιατί τόσο αργά?
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
Σε επικοινωνία μου με αντιπροσωπεία μου είπαν ότι θα παρουσιαστεί Ελλάδα στη 1η εβδομάδα Νοεμβρίου. Γιατί τόσο αργά?Γιατί πετάει αετό η αντιπροσωπία... με τα FIAT είναι ακόμα χειρότερα αφού
το νέο Punto που είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ιταλία θα έρθει Ιανουάριο και το ίδιο ισχύει και για το Croma το όποιο είναι διαθέσιμο σε όλη την Ευρώπη απο τον περασμένο Ιούνιο...και θα το δούμε 2006 -
4ws-four-wheel-steering(ενεργητικη τετραδιευθυνση 2ης γενιας)
Πως λειτουργει....
The system, that has nothing to do with rear suspensions with wheel alignment stabilization, consits of a series of electrohydraulic actuators(ενεργοποιητης) and a processor that communicates actively with the ABS and VDC (ESP) processor: the processor controls the actuators in order to make the rear wheels steer for some degree angle.The result is a stabilising effect, improving handling without compromising the stability of the rearend that in fact increases. The 4WS system is fully automatic and it adapts itself 'actively' to the various driving situations, working together with VDC to improve cornering and handling stability.
Το 4WS μελεταται εδω και 5 χρονια και εχει εφαρμοστει απο το κεντρο ερευνων της Fiat(CRF) στην 147 και στο πρωτοτυπο Visconti του Giugiaro.Σε 2 χρονια θα ειναι ετοιμο και θα αποτελεσει option σε ολη την γκαμα των μοντελων της AlfaRomeo και ισως τοποθετηθει σε Ferrari/Maserati.
-
Ρε παιδιά, έχει κυκλοφορήσει η 157; Μου είπε η γυναίκα μου ότι την είδε στο δρόμο προχθές. Της λέω: ΑΥΤΗ είδες;
Ναι, μου λέει.
Με την 156 δεν θα τη μπέρδευε εύκολα, έχουμε μια παρκαρισμένη κοντά στο σπίτι μου συνέχεια, με την 147 αποκλείεται. Μάλιστα της φάνηκε ότι ήταν 3θυρη (!). -
H φωτογραφια που ποσταρες ειναι το πρωτοτυπο Visconti του Giugiaro/italdesing......σχεδιαστικη προταση για την 169.
-
Η 157 έχει κυκλοφορήσει κάπου;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Η 157 έχει κυκλοφορήσει κάπου;Δεν υπαρχει 157(αν εννοεις το αυτοκινητο στην photo που ποσταρες ειναι σχεδιαστικη προταση για τον αντικαταστατη της 166-κυκλοφορει μονο στις εκθεσεις.)Η 159 εχει οδηγηθει απο δημοσιογραφους/αντιπροσωπους και απο τον Νοεμβριο θα μπορεις να την κανεις test drive...ηδη ξεκινησε η γραμμη παραγωγης στο Pomigliano.
Παρουσιαση σε αντιπροσωπους στο Bελγιο
http://www.147virtualclub.it/public/437/15902.jpg
http://www.147virtualclub.it/public/437/15903.jpg
http://www.neogs.it/159.jpg -
Blackbeauty
http://www.italiaspeed.com/2005/events/ ... 1/106.html -
ανεβηκαν πολυ οι ιταλοι........
Στη τιμή ναι στην αξιοπιστία όμως που ήταν και το ζητούμενο? Μένει να δούμε.
Exeis dikio jd. Kalo tha htan na perimenou kamia 6aria xronia mexri na apodi3ei h 159 kai h Alfa Romeo genikotera thn a3iopistia ths kai meta na proxorisoume se agora. (pou einai gmt to emoticon pou kounaei to kefali me ironia?!)
Ακόμα εκεί έχετε μείνει... :roll: :roll: :roll: Ακόμα σας απασχολεί η 'καραμέλα' της αξιοπιστίας?Δεν το απέδειξαν η 156 και 147? :roll: :roll: Έλεος πια...
-
http://www.racewaynews.net/immagini/art ... 38/14a.jpg
-
.....................
-
159. Nuova razza Alfa
-
Σάκη ένα χρώμα σαν ivoir, κάτι σα μπεζ ανοιχτό, δεν ξέρω πώς διάολο να το περιγράψω, που είχες βάλει μια φορά..., μπορείς να δώσεις link ή να ξαναβάλεις τη φωτο;;
Παραήταν ωραίο
Alfa Romeo 159 & 159TBi