-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ό,τι γίνεται στη Ν/1 τώρα θα γίνει στη Ν/2 σε λίγα χρόνια ...
Το οποιο κανει επιτακτικη την αναγκη για εθνικες ομολογκασιον
Ετοιμάζονται
Ομως το πρόβλημα είναι αυτό που λέει ο Amaxopoulos: τα Ν/1 είναι πλέον αρκετά βαριά (~950 κιλά) λόγω κατασκευής, αστεριών στα EuroNCAP κτλ. κτλ. και άρα δύσκολα ανταγωνίζονται τα 106R 1.3 (~800 κιλά) και ας έχουν και 15-20 άλογα παραπάνω.
Αρα τι να πάρει ένας νέος ?
Σύγχρονο Ν/1 και να τρώει ξύλο από τα 106R 1.3 ? (ή να δώσει μια περιουσία για να το εξελίξει και να το κάνει ανταγωνιστικό ?)
106R 1.3 και να είναι αυτοκίνητο δεκαετίας και ταλαιπωρημένο (και λήγει και το δελτίο αναγνώρισής του το 2007 ? Ισως το 2008 να δούμε μια νέα φουρνιά από σύγχρονα Ν/1 )Με λίγα περισσότερα χρήματα παίρνει Ν/2 και έχει περισσότερο γκάζι, καλύτερο καθημερινό αυτοκίνητο και περισσότερα αγωνιστικά χρόνια μπροστά του.
Εν ολίγοις έχω την εντύπωση πως το πρόβλημα της Ν/1 είναι ο συνδυασμός του ότι για τους παραπάνω λόγους δεν υπάρχουν νέα αυτοκίνητα στην κατηγορία συν το ό,τι τα ήδη υπάρχοντα επηρεάστηκαν από την αλλαγή των κανονισμών.
Δυο απλες λυσεις πριν φτασουμε στο 2008: ειτε εντοπιζονται σημεια που χωρις να σπασει ο κουμπαρας μπορουν να ελαφρωσουν τα συγχρονα αυτοκινητα, ειτε μπαινει ερμα στα 106. Ενδεχομενως και τα δυο μαζι.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Δυστυχως ηταν μαλλον εξαιρεση και αποτελσμα υπερβολικα καλης δουλειας η καλη πορεια του τροφεο τσικουεντσεντο στην Ελλαδα.....!)ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΡΕΧΑΝ ΤΟ ΦΙΑΤΑΚΙΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΚΑΝ ΑΓΩΝΕΣ( ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΟΥΣΑΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ) ,ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ Η ΦΙΑΤ??
(ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΧΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ)
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δυο απλες λυσεις πριν φτασουμε στο 2008: ειτε εντοπιζονται σημεια που χωρις να σπασει ο κουμπαρας μπορουν να ελαφρωσουν τα συγχρονα αυτοκινητα, ειτε μπαινει ερμα στα 106. Ενδεχομενως και τα δυο μαζι.Το πρώτο που λες δεν γίνεται εκτός και αν αφαιρέσουμε βαριά και άχρηστα πράγματα όπως τον κινητήρα Το δεύτερο επίσης δεν γίνεται διότι θα ξαναγυρίσουμε πίσω στις 'Ελληνικές' λογικές κανονισμών -οι οποίες δεν δούλεψαν στο παρελθόν.
Η ερώτησή μου όμως είναι: γιατί ? Αν ένα Ν/2 κάνει 30% παραπάνω από ένα Ν/1, για ποιό λόγο ντε και καλά να επιλέξει κάποιος το Ν/1 ?
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Αναφερομαι στο σχολιο του Matador:
O κυριος Λεγακις το ειχε πει,το προκυρηξε και εμενε τοτε μονο να δηλωσουν ενδιαφερον οι νεοι και ανησυχοι,δευτερο ετος και πολυ χρονος για να ωριμασει η σκεψη του καθε νεου η παλιου,που ελεγε οτι ηθελε αλλα δεν μπορουσε.Το συμπερασμα,'μα γιατι να παω στους 75 και να μην εχω 100','γιατι 100 και να μην εχω 120' και παει λεγοντας.........
Αυτο ειναι ενα απο τα ασχημα στην Ελλαδα,δεν προβαλονται οι αγωνες,ποσο μαλλον οι επιμερους κλασεις,cup,οποτε δυσκολα αναγνωριζονται καποιες επιδοσεις,γι' αυτο και ολοι προσπαθουν να δουν τι κανουν στη γενικη,γι' αυτο και δεν φτανουν(η ετσι νομιζουν) οι 75 ιπποι.......
Δυστυχως ηταν μαλλον εξαιρεση και αποτελσμα υπερβολικα καλης δουλειας η καλη πορεια του τροφεο τσικουεντσεντο στην Ελλαδα.....Με αυτα παρηγοριεται η Lion; Δηλαδη τα εχει κανει ολα σωστα και φταινε οι νεοι; Εχει κανει promotion του cup της; Το εχει στησει σωστα; Αν πραγματικα ειχε σοβαρο σκοπο για το junior cup θα ειχε τρελανει τον κοσμο με παρουσιασεις, press releases και ολα τα αλλα που στοιχιζουν λιγα αλλα θελουν ορεξη και κ.... για να υλοποιηθουν. Αλλα δεν εχει τιποτα απο τα δυο και εκει ειναι το προβλημα.
Στο κατω κατω τα MG στηθηκαν σε χρονο μηδεν, με μηδεν παροχες, σε αντιξοο timing, στον πλεον απαξιωμενο χωρο (ταχυτητες) και εχουν πολλαπλασιες συμμετοχες. Αλλα μαλλον ειναι στραβος ο γιαλος απο το καραβι της Lion, να αρμενιζουν στραβα δε παιζει.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ό,τι γίνεται στη Ν/1 τώρα θα γίνει στη Ν/2 σε λίγα χρόνια ...
Το οποιο κανει επιτακτικη την αναγκη για εθνικες ομολογκασιον
Ετοιμάζονται
Ομως το πρόβλημα είναι αυτό που λέει ο Amaxopoulos: τα Ν/1 είναι πλέον αρκετά βαριά (~950 κιλά) λόγω κατασκευής, αστεριών στα EuroNCAP κτλ. κτλ. και άρα δύσκολα ανταγωνίζονται τα 106R 1.3 (~800 κιλά) και ας έχουν και 15-20 άλογα παραπάνω.
Αρα τι να πάρει ένας νέος ?
Σύγχρονο Ν/1 και να τρώει ξύλο από τα 106R 1.3 ? (ή να δώσει μια περιουσία για να το εξελίξει και να το κάνει ανταγωνιστικό ?)
106R 1.3 και να είναι αυτοκίνητο δεκαετίας και ταλαιπωρημένο (και λήγει και το δελτίο αναγνώρισής του το 2007 ? Ισως το 2008 να δούμε μια νέα φουρνιά από σύγχρονα Ν/1 )Με λίγα περισσότερα χρήματα παίρνει Ν/2 και έχει περισσότερο γκάζι, καλύτερο καθημερινό αυτοκίνητο και περισσότερα αγωνιστικά χρόνια μπροστά του.
Εν ολίγοις έχω την εντύπωση πως το πρόβλημα της Ν/1 είναι ο συνδυασμός του ότι για τους παραπάνω λόγους δεν υπάρχουν νέα αυτοκίνητα στην κατηγορία συν το ό,τι τα ήδη υπάρχοντα επηρεάστηκαν από την αλλαγή των κανονισμών.
Δυο απλες λυσεις πριν φτασουμε στο 2008: ειτε εντοπιζονται σημεια που χωρις να σπασει ο κουμπαρας μπορουν να ελαφρωσουν τα συγχρονα αυτοκινητα, ειτε μπαινει ερμα στα 106. Ενδεχομενως και τα δυο μαζι.
Κώστα στο πρώτο συμφωνώ...Στο δεύτερο διαφωνώ κάθετα...Γιατί να αλλοιώσουμε το χαρακτήρα του αυτοκινήτου και της ομολογκασιόν για χάρη του (τεχνητού) συναγωνισμου;...Μπράβο στην Πεζώ που έβγαλε τέτοιο αυτοκίνητο κι ας πρόσεχαν οι άλλοι που βγάζουν κινούμενα μπαούλα...Και δεν είναι μόνο το NCAP που ευθύνεται για το βάρος...Είναι η νοοτροπία των κατασκευαστών εν γένει και οι προσανατολισμοί τους...Να περιμένουμε λοιπόν να τελειώσει η ομολογκασιόν του Πεζώ, να ελαφρώσουμε τα μπαουλάκια και οι έξυπνοι θα αρχίσουν από τώρα κι ας χάσουν 1' το χλμ από τον Ράλλο...Όταν θα έρθει η ώρα, πίστεψέ με, θα είναι ΠΟΛΥ μπροστά.......Στην Ιταλία ήδη το έκαναν και εξέλιξαν το Rover 105 σε Ν1...Και το εξέλιξαν εξαιρετικά...Τα ξέρεις άλλωστε.....
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Στο κατω κατω τα MG στηθηκαν σε χρονο μηδεν, με μηδεν παροχες, σε αντιξοο timing, στον πλεον απαξιωμενο χωρο (ταχυτητες) και εχουν πολλαπλασιες συμμετοχες. Αλλα μαλλον ειναι στραβος ο γιαλος απο το καραβι της Lion, να αρμενιζουν στραβα δε παιζει.Και στοιχίζουν και ακριβότερα!
Ισως παίζει ρόλο οτί κάποιοι δύσκολα φευγουν από το γνώριμο, για αυτούς, περιβάλλον της πίστας για να πάνε στα ραλί και ειδικά τα χωμάτινα! -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το πρώτο που λες δεν γίνεται εκτός και αν αφαιρέσουμε βαριά και άχρηστα πράγματα όπως τον κινητήρα Το δεύτερο επίσης δεν γίνεται διότι θα ξαναγυρίσουμε πίσω στις 'Ελληνικές' λογικές κανονισμών -οι οποίες δεν δούλεψαν στο παρελθόν.Η ερώτησή μου όμως είναι: γιατί ? Αν ένα Ν/2 κάνει 30% παραπάνω από ένα Ν/1, για ποιό λόγο ντε και καλά να επιλέξει κάποιος το Ν/1 ?
Προφανως γιατι δεν του περισσευει αυτο το 30%. Στο κατω κατω γιατι να μην υπαρχει το δικαιωμα της επιλογης;
Παντως δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να φοβηθουμε τις Ελληνικες λογικες στο συγκεκριμενο πραγμα; Γενικα το ξερεις ειμαι κατα της Ελληνικης πατεντας αλλα εδω η διαφοροποιηση εχει νομιζω πολυ λογικη βαση.
Οσο για το βαρος των συγχρονων πραγματικα δεν εχω ιδεα οποτε θα δεχτω αυτο που λες αν και μου φαινεται εντελως παραξενο αφου ξηλωθουν ολα (οχι απαραιτητα οσα μπορουν να ξηλωθουν με τον κανονισμο των Ν) να μη πεφτουν κατω απο 950 κιλα.
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Κώστα στο πρώτο συμφωνώ...Στο δεύτερο διαφωνώ κάθετα...Γιατί να αλλοιώσουμε το χαρακτήρα του αυτοκινήτου και της ομολογκασιόν για χάρη του (τεχνητού) συναγωνισμου;...Μπράβο στην Πεζώ που έβγαλε τέτοιο αυτοκίνητο κι ας πρόσεχαν οι άλλοι που βγάζουν κινούμενα μπαούλα...Και δεν είναι μόνο το NCAP που ευθύνεται για το βάρος...Είναι η νοοτροπία των κατασκευαστών εν γένει και οι προσανατολισμοί τους...Να περιμένουμε λοιπόν να τελειώσει η ομολογκασιόν του Πεζώ, να ελαφρώσουμε τα μπαουλάκια και οι έξυπνοι θα αρχίσουν από τώρα κι ας χάσουν 1' το χλμ από τον Ράλλο...Όταν θα έρθει η ώρα, πίστεψέ με, θα είναι ΠΟΛΥ μπροστά.......Στην Ιταλία ήδη το έκαναν και εξέλιξαν το Rover 105 σε Ν1...Και το εξέλιξαν εξαιρετικά...Τα ξέρεις άλλωστε.....Δεκτη η αποψη και οντως μπραβο στη Peugeot. Ομως κατα τη γνωμη μου η αρχη του σπορ σε μια χωρα οταν κανει κανονισμους πρεπει να εχει σαν πρωταρχικη προτεραιοτητα το πως θα γεμισει μια κλαση και οχι αν θηγεται το μαρκετινιστικο συμφερον οποιασδηποτε εταιριας.
-
Το mg δεν εχει καμια σχεση με την προκυρηξη της πεζω,εννοειται πως οσοι νεοι επελεξαν mg ,το εκαναν χαρην πιστας και ευκολιας για αυτους!
Σωστα λες οτι δεν εχει τοση προβολη το καπ κλπ,κλπ.Αλλα αυτα δεν ενδιαφερουν τον νεο που εχει 5 δεκαρες και οχι 15 που κοστιζει το mg(π.χ.) και θελει επιτελους να τρεξει σε αγωνες!Και ειδικα οταν εχει πλεον χρονο να ψαχτει,αφου δυσκολευεται.
matador,αυτη (η προβολη με ποικιλους τροπους,μεσα,ανθρωπους) ειναι η διαφορα του τοτε τροφεο της φιατ με το καπ της πεζω,αλλα εχω την εντυπωση οτι τους κοστιζε παρα πολυ(εμμεσα η αμεσα,χρηματικα η χρονικα )!!!Και αυτο δεν ειναι θεμα καποιων,αλλα και μπατζετ,οποτε δεν μπορω να κατηγορω την πεζω-σπορ,δηλαδη τις αλλες εταιρειες που δεν συμμετεχουν,τι θα επρεπε να τις κανουμε?
Παντως ξαναλεω πως η συγκριση του καπ της πεζω ,με το ενιαιο ειναι ατοπη.Για να μη σου πω οτι ενισχυει και αυτο που ειπα'75? καλυτερα 100' η περιπου ετσι!!!!!
'λογικο' στην Ελλαδα ειναι εντελως σχετικη εννοια............
Οι ελληνικες 'λογικες' μας φτασανε εδω που μας φτασανε. -
Στο κατω κατω τα MG στηθηκαν σε χρονο μηδεν, με μηδεν παροχες, σε αντιξοο timing, στον πλεον απαξιωμενο χωρο (ταχυτητες) και εχουν πολλαπλασιες συμμετοχες. Αλλα μαλλον ειναι στραβος ο γιαλος απο το καραβι της Lion, να αρμενιζουν στραβα δε παιζει.[/quote]
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΜ ΤΖΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ.ΟΠΟΤΕ ΑΜΑ ΘΕΣ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙΣ ΕΝΙΑΙΟ ΘΑ ΠΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΕΚΕΙ.ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΑΡΙΘΜΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ.
ΤΕΣΠΑ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΦΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟ ΤΟΤΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΠ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ-ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗΣ-ΠΡΟΒΟΛΗΣ-ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.
ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΤΣΟΥΜΠΙΣΙ ΚΑΠ
ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Το mg δεν εχει καμια σχεση με την προκυρηξη της πεζω,εννοειται πως οσοι νεοι επελεξαν mg ,το εκαναν χαρην πιστας και ευκολιας για αυτους!Δεν ειναι απαραιτητα ετσι, δεν ειναι ολοι τους πρωην καρτιστες. Για παραδειγμα ο Παπαρινοπουλος που ειναι οτι πιο ενδιαφερον απο πλευρας εξελιξης και δυνατοτητων, θελει να ασχοληθει με ραλι. Αρα δεν ειναι αυτο που λες.
Σωστα λες οτι δεν εχει τοση προβολη το καπ κλπ,κλπ.Αλλα αυτα δεν ενδιαφερουν τον νεο που εχει 5 δεκαρες και οχι 15 που κοστιζει το mg(π.χ.) και θελει επιτελους να τρεξει σε αγωνες!Και ειδικα οταν εχει πλεον χρονο να ψαχτει,αφου δυσκολευεται.
Οταν λεω προβολη Δημητρη δεν εννοω μονο προβολη στην εξελιξη του cup. Εννοω προβολη τον χειμωνα, πριν το πρωταθλημα. Διαολε ενα δελτιου τυπου βγαινει καθε χρονο και εχει και ενα τηλεφωνο για περισσοτερες πληροφοριες. Ετσι πρεπει να γινει; Γιατι η Lion δε πιανει 4 προετοιμαστες αγωνιστικων να τους δωσει 2 αυτοκινητα με μακρυπροθεσμο οριζοντα αποπληρωμης για να νοικιαζουν σε καλες τιμες; Γιατι δεν εχει βαλει ενα αυτοκινητο του cup στο περιπτερο της σε μια εκθεση αυτοκινητου; Γιατι, γιατι, γιατι. Απο ιδεες πολλες και στο κατω κατω δεν ειναι ολες ακριβες ή εντελως ριζοσπαστικες. Το ενα δεκατο απο αυτο που κανει η Peugeot sport να εκαναν θα ειχαμε ενα σωρο 206.
matador,αυτη (η προβολη με ποικιλους τροπους,μεσα,ανθρωπους) ειναι η διαφορα του τοτε τροφεο της φιατ με το καπ της πεζω,αλλα εχω την εντυπωση οτι τους κοστιζε παρα πολυ(εμμεσα η αμεσα,χρηματικα η χρονικα )!!!Και αυτο δεν ειναι θεμα καποιων,αλλα και μπατζετ,οποτε δεν μπορω να κατηγορω την πεζω-σπορ,δηλαδη τις αλλες εταιρειες που δεν συμμετεχουν,τι θα επρεπε να τις κανουμε?
Οχι δεν παει ετσι. Οσοι δε συμμετεχουν καλως εισπρατουν αδιαφορη αντιμετωπιση. Ομως οσοι συμμετασχουν απο τι στιγμη που μπαινουν στο χωρο θα ακουσουν και το μπραβο και το γιουχα. Αν λοιπον ειναι θεμα μπατζετ (σε χρημα και προσωπα) ας δεχτουν οτι φταιει αυτο και ας μην παραπονιουνται για τους νεους που δε θελουν. Αυτο το πραγμα θυμιζει το συμπαθες ζωο που λεγεται στρουθοκαμηλος.
'λογικο' στην Ελλαδα ειναι εντελως σχετικη εννοια............
Οι ελληνικες 'λογικες' μας φτασανε εδω που μας φτασανε.Ναι οι Ελληνικες λογικες ειναι γενικα καταστροφη. Ομως στη συγκεκριμενη περιπτωση ποιο το προβλημα;
-
Ο χρήστης el matador έγραψε:
ΤΕΣΠΑ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΦΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟ ΤΟΤΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΠ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ-ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗΣ-ΠΡΟΒΟΛΗΣ-ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.Δε διαφωνει κανεις Διονυση απλα το cup σας ειναι το πιο καλα κρυμενο μυστικο των Ελληνικων αγωνων και σιγουρα δε φταιτε εσεις για αυτο.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
matador,αυτη (η προβολη με ποικιλους τροπους,μεσα,ανθρωπους) ειναι η διαφορα του τοτε τροφεο της φιατ με το καπ της πεζω
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ 2-3 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΙΚΙΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ?
ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ, ΕΤΣΙ...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
ΤΕΣΠΑ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΦΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΟ ΤΟΤΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΠ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ-ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗΣ-ΠΡΟΒΟΛΗΣ-ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.
Δε διαφωνει κανεις Διονυση απλα το cup σας ειναι το πιο καλα κρυμενο μυστικο των Ελληνικων αγωνων και σιγουρα δε φταιτε εσεις για αυτο.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.ΥΠΕΡΒΑΛΕΙΣ...
-
Ο χρήστης el matador έγραψε:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.ΥΠΕΡΒΑΛΕΙΣ...Ε τοτε κατι δεν παει καλα. Απο τη μια λες και δε διαφωνει κανεις οτι ειναι η καλυτερη λυση απο πλευρας κοστους-ευχαριστησης κλπ για να κανει κανεις ραλι και στις δυο επιφανειες. Απο την αλλη προφανως θεωρεις οτι η Lion κανει καλα τη δουλεια της στο promotion του θεσμου.
Ε αν ηταν ετσι, τοτε θα ειχαμε γεμισει με 206. Αρα;
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Ισως παίζει ρόλο οτί κάποιοι δύσκολα φευγουν από το γνώριμο, για αυτούς, περιβάλλον της πίστας για να πάνε στα ραλί και ειδικά τα χωμάτινα!
ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΠΡΟΜΟΣΙΟΝ.
ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.(ΤΟ ΠΡΟΜΟΣΙΟΝ).ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΜΑΞΟΠΟΥΛΟΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΑ 75 ΑΛΟΓΑ.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
.Ε αν ηταν ετσι, τοτε θα ειχαμε γεμισει με 206.
ΚΙ ΕΔΩ ΥΠΕΡΒΑΛΕΙΣ ΝΟΜΙΖΩ...
-
Ο χρήστης el matador έγραψε:
Ισως παίζει ρόλο οτί κάποιοι δύσκολα φευγουν από το γνώριμο, για αυτούς, περιβάλλον της πίστας για να πάνε στα ραλί και ειδικά τα χωμάτινα!
ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ.
Συμφωνώ. Ιδιαίτερα αν δεν είσαι 'Junior' πολύ δύσκολα θα επιλέξεις σαν 'νέος' να πας σε χώμα. Η άσφαλτος πάντα είναι πιο 'ελκυστική'.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.ΥΠΕΡΒΑΛΕΙΣ...
Ε τοτε κατι δεν παει καλα. Απο τη μια λες και δε διαφωνει κανεις οτι ειναι η καλυτερη λυση απο πλευρας κοστους-ευχαριστησης κλπ για να κανει κανεις ραλι και στις δυο επιφανειες. Απο την αλλη προφανως θεωρεις οτι η Lion κανει καλα τη δουλεια της στο promotion του θεσμου.
Ε αν ηταν ετσι, τοτε θα ειχαμε γεμισει με 206. Αρα;
Στον θεσμό, σαν προκύρηξη και σαν διεξαγωγή από ό,τι μπορώ να καταλάβω παίρνει άριστα, αν εξαιρέσουμε το ΦΙΑΣΚΟ που παίχτηκε στον τελικό (που είμαι σίγουρος πως παίχτηκε στις πλάτες της Πεζώ και σε καμία περίπτωση με την συναίνεσή της!!).
Από την άλλη σαν προμόσιον είτε που δεν τα πηγαίνει καλά, είτε που όλοι τους γράφουν κανονικά. Αλλιώς δεν εξηγείται που ακούμε ελάχιστα την επόμενη μέρα... Ακόμα και πέρσι που έτρεχε ο Στεφανής, ο πατέρας του στο τράξιον μόνο στον γιό αναφερόταν πάντα...
Θεωρώ όμως σφάλμα που δεν ξέρει ΣΗΜΕΡΑ ο (νυν ή μελλοντικός) αγωνιζόμενος αν θα υπάρχει του χρόνου ο θεσμός, και με ποια μορφή!
Μεγάλο φάουλ!!
Δηλαδή να ψήσω τα γονίδια να μου πληρώσουν 206 ή όχι;;
Αντίλογος: Μα και η ΕΛΠΑ δε σου λέει τι ακολουθεί του χρόνου...
Ναι, σωστό κι αυτό, και παρότι νεότατος, ήδη από χρόνια φωνάζω τι ΜΠ(αχα)ΛΟ είναι η ΕΛΠΑ. Δεν υπάρχει λόγος να την ακολουθούν οι σωστοί του χώρου, ούτε ένα νυχάκι!
"Κακές Γλώσσες"