-
Περισσότερες φωτογραφίες του GTi:
http://www.autorevue.cz/Images/6075/44.jpg
http://www.autorevue.cz/Images/6075/33.jpg -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Το συστημα μεταβλητου χρονισμου των βαλβιδων,οντως πρωτοχρησιμοποιηθηκε απο την Honda και ειχε την ονομασια Vtec(αν και νομιζω οτι καπου πηρε το ματι μου για alfa romeo πολυ παλιοτερα-θα σας γελασω,καλυτερα να μας πει ο sakiss)
Το συστημα ηταν πατενταρισμενο μεχρι καποια χρονια(τελη 90s)και δεν μπορουσε να το χρησιμοποιησει κανεις.Μολις εληξε,αρχισαν να το χρησιμοποιουν και αλλοι(πρωτα η Toyota) ο καθενας με την δικη του ονομασια.
Μαλιστα χαρη σε αυτο το συστημα ανεπτυξε τους 'φοβερους' vtec η Honda με 100+ 'ατμοσφαιρικους' ιππους/1000 κυβικα(δειτε Honda Vti/CRX-1600/160 Hp,Honda S2000-2000/240 Hp)Το σύστημα δε νομίζω να ήταν παντεταρισμένο καθώς πρώτον δεν είναι όλα τα συστήματα ίδια (άλλα μεταβάλλουν τις βαλβίδες εισαγωγής,άλλα τη βυθιση, άλλα τον χρονισμό κ.λ.π.) και δεύτερον ήδη απο το 1983 η Honda χρησιμοποιούσε μεταβλητό χρονισμό στην CBR.
Ειμαι απολυτα σιγουρος για αυτο απλως δεν θυμαμαι λεπτομερειες.Θυμαμαι πολυ καλα οτι ειχε αναφερθει στον ειδικο τυπο οταν εβγαλε το VVTi η Toyota,εγραφαν οτι αργησε να το βγαλει λογω της πατεντας που ειχε καταχωρηθει απο τη Honda.Δεν θυμαμαι ακριβως ποσα χρονια δικαιουσαι να κρατησεις αποκλειστικη την πατεντα.5?7?Δεν ειμαι σιγουρος.Θα το ψαξω οταν εχω λιγο χρονο μπας και βρω λεπτομερειες
-
Να ρωτήσω κατι. Όσοι έχετε swift έχει κανείς πρόβλημα με τα δισκόφρενα; Έχουν κάνει αυλάκια οι δίσκοι μου. Δεν μπορούν να μου λύσουν το πρόβλημα ακόμα.
-
Νεα ημερομηνια παραλαβης για το swift μου 20-25 Σεπτεμβρη, μπραβο τους, απο ενα μηνα φτασαμε στους 3,5
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Το συστημα μεταβλητου χρονισμου των βαλβιδων,οντως πρωτοχρησιμοποιηθηκε απο την Honda και ειχε την ονομασια Vtec(αν και νομιζω οτι καπου πηρε το ματι μου για alfa romeo πολυ παλιοτερα-θα σας γελασω,καλυτερα να μας πει ο sakiss)
Το συστημα ηταν πατενταρισμενο μεχρι καποια χρονια(τελη 90s)και δεν μπορουσε να το χρησιμοποιησει κανεις.Μολις εληξε,αρχισαν να το χρησιμοποιουν και αλλοι(πρωτα η Toyota) ο καθενας με την δικη του ονομασια.
Μαλιστα χαρη σε αυτο το συστημα ανεπτυξε τους 'φοβερους' vtec η Honda με 100+ 'ατμοσφαιρικους' ιππους/1000 κυβικα(δειτε Honda Vti/CRX-1600/160 Hp,Honda S2000-2000/240 Hp)Απο την Alfa Romeo ξεκίνησε το 1979 αλλά η Honda το εξέλιξε όσο κανένας άλλος κατασκευαστής.Το σύστημα δε νομίζω να ήταν παντεταρισμένο καθώς πρώτον δεν είναι όλα τα συστήματα ίδια (άλλα μεταβάλλουν τις βαλβίδες εισαγωγής,άλλα τη βυθιση, άλλα τον χρονισμό κ.λ.π.) και δεύτερον ήδη απο το 1983 η Honda χρησιμοποιούσε μεταβλητό χρονισμό στην CBR.
Σωστος ,το πρωτο αυτοκινητο της HONDA που χρησημοποιησε κινητηρα vtec με 1600 cc και 160 ps ηταν το integra μοντελο 1989 DA μετα ακολουθησε nsx και μετα civic ef,eg,crx κλπ.Οσο για το i-vtec ειναι εξελιγμενο συστημα του vtec το οποιο η HONDA το ονομαζει εξυπνο vtec εξου και το i και εχει λειτουργια και στις χαμηλες στροφες για καλυτερη κατανομη της δυναμης και της ροπης.
-
Ο χρήστης unstoppable έγραψε:
Νεα ημερομηνια παραλαβης για το swift μου 20-25 Σεπτεμβρη, μπραβο τους, απο ενα μηνα φτασαμε στους 3,5Με τις καθυστερήσεις και της 2 μήνες και 3 μήνες παραλαβές , η Suzuki έχασε πολλές πωλήσεις . Εμείς (η κοπέλα μου δλδ ) μετά από κοροϊδία πολλών αντιπροσώπων προτίμησαμε το Colt 3θ που μας άρεσε εξίσου παρά πολύ και το είχαμε στα χέρια μας, σε 1 εβδομάδα περίπου…
-
Όταν υπάρχει ανάγκη για αυτοκίνητο ίσως δικαιολογείται αλλά είναι λόγος να αγοράσει κάποιος ένα αυτοκίνητο επειδή έχει 2 ή και 3 μήνες μεγαλύτερη παράδοση τη στιγμή που του αρέσει περισσότερο ένα άλλο;
@ndy μη το πάρεις προσωπικάΥ.Γ. Οτι υπάρχουν άτομα που αγοράζουν με αυτό το κριτήριο υπάρχουν,αλλά θεωρώ πως εδώ μέσα τα περισσότερα άτομα αγοράζουν αυτοκίνητο με 'σωστά' κριτήρια.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Όταν υπάρχει ανάγκη για αυτοκίνητο ίσως δικαιολογείται αλλά είναι λόγος να αγοράσει κάποιος ένα αυτοκίνητο επειδή έχει 2 ή και 3 μήνες μεγαλύτερη παράδοση τη στιγμή που του αρέσει περισσότερο ένα άλλο;
@ndy μη το πάρεις προσωπικάΥ.Γ. Οτι υπάρχουν άτομα που αγοράζουν με αυτό το κριτήριο υπάρχουν,αλλά θεωρώ πως εδώ μέσα τα περισσότερα άτομα αγοράζουν αυτοκίνητο με 'σωστά' κριτήρια.
Και τα δυο μου έδιναν αυτά που έψαχνα σε ότι αφορά 1300 κυβικά και τον εξοπλισμό, απλά η ζυγαριά έγερνε εκ πρώτης στο καλύτερο εσωτερικό κόσμο του Swift σε σχέση με το Colt και από την άλλη τα 7 χρόνια εγγύησης του Swift έναντι των 3ων(??) του Swift. Τώρα αρχικά αντισταθμίζοντας τα παραπάνω συν το ότι το Colt έχει τον Σαρακακη (και όλοι ξέρουμε τι εστί αυτό!!), η επιλογή μου ήταν το Swift. Μετά όμως από τον σχετικό ποδόγυρο και τους αντιπροσώπους να μου λένε 3-4 μήνες στην Έκθεση και λιγότερο από 1 μήνα όταν τους έπαιρνα τηλέφωνο (ο ίδιος αντιπρόσωπος ), αποφάσισα ότι δεν άξιζε να ξαναπεράσω την ταλαιπωρία της προσμονής μιας και το Colt το είχα ετοιμοπαράδοτο κα ήταν εξίσου επιθυμητό. Τώρα εάν έχω δυο εξίσου επιθυμητά αυτοκίνητα και το ένα το έχω σε μια εβδομάδα και το άλλο ΙΣΩΣ σε 3 μήνες τότε μου φαίνεται απόλυτα λογικό να διαλέξω το ετοιμοπαράδοτο όπως και έκανα….και μέχρι στιγμής (με 3000 km στην πλάτη του Colt) δεν το μετάνιωσα καθόλου….
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Όταν υπάρχει ανάγκη για αυτοκίνητο ίσως δικαιολογείται αλλά είναι λόγος να αγοράσει κάποιος ένα αυτοκίνητο επειδή έχει 2 ή και 3 μήνες μεγαλύτερη παράδοση τη στιγμή που του αρέσει περισσότερο ένα άλλο; ........Το θεμα δεν ειναι η παραδοση αλλα η κοροιδια, μου ειπαν ενα μηνα το κανανε 2 και τωρα 3+.
Απο την αλλη πολλες φορες σκεφτηκα να το ακυρωσω αλλα σκεφτομουν ακριβως αυτο που λες, αυτοκινητο δεν αγοραζουμε καθε μερα οποτε για 2-3 μηνες παραπανω δεν πειραζει. -
ΑΣΤΑ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ.ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ?
-
Suzuki Sport και επίσημα πλέον:
http://www.suzuki.co.jp/dom4/lineup/swi ... b-ga05.jpg
http://www.carview.co.jp//magazine/phot ... s/13_l.jpg
http://www.carview.co.jp//magazine/phot ... s/05_l.jpg
http://www.carview.co.jp//magazine/phot ... s/09_l.jpg
http://www.carview.co.jp//magazine/phot ... s/08_l.jpg
http://www.carview.co.jp//magazine/phot ... s/01_l.jpg
http://www.carview.co.jp//magazine/phot ... s/06_l.jpg
http://www.carview.co.jp//magazine/phot ... s/12_l.jpg
http://response.jp/issue/2005/0907/arti ... /93750.jpgΠολύ ωραίες οι εξωτερικές διαφοροποιήσεις (φανάρια,προφυλακτήρες) και οι λεπτομέριες του εσωτερικού.
Το άσπρο είναι απίστευτο -
Σκετο κουκλι. Για να δουμε απο τιμες και κυριως απο συμπεριφορα πως θα παει...
-
Ο χρήστης akis29 έγραψε:
ΑΣΤΑ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ.ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ?Εφτασε το swiftaki μου ελλαδα εμενα σημερα - σε κανα 10αρι μερες θα ειναι πατρα, κανανε λαθος στο χρωμα και μου εφεραν το cat's eye blue ομως, αλλα δεν πειραζει γιατι απο οτι βλεπω ειναι πιο ωραιο απο το kashmir blue.
-
Πανέμορφο!!Από Ελλάδα μεριά θα έρθει ή θα έχει την τύχη του 1.5;
-
Ο χρήστης bill_viper έγραψε:
Πανέμορφο!!Από Ελλάδα μεριά θα έρθει ή θα έχει την τύχη του 1.5;Θα έρθει
-
τι βλέπω; και 5πορτο;
Θααααα...το σκεφτώ
(το λευκό είναι όντως φανταστικό)
-
Πανέμορφο, ειδικά το λευκό (που γενικά δε μου αρέσει σα χρώμα, αλλα στη προκειμένη περίπτωση ειναι τέλειο)
-
update: το άρθρο στο 4car.co.uk λέει πως οι ιαπωνικές εκδόσεις θα είναι όλες 5πορτες, και οι ευρωπαϊκές (που θα κατασκευάζονται στην ουγγαρία) 3πορτες
επίσης, οι φωτό του εσωτερικού είναι από το αυτόματο gti;
-
Πολύ όμορφο, ξέρουμε πότε αναμένεται στην Ελλάδα και ποιό είναι το κόστος του.
Αυτό είναι 1300 κυβικά; -
Ο χρήστης tazz έγραψε:
update: το άρθρο στο 4car.co.uk λέει πως οι ιαπωνικές εκδόσεις θα είναι όλες 5πορτες, και οι ευρωπαϊκές (που θα κατασκευάζονται στην ουγγαρία) 3πορτεςΓιατί, ρε γμτ...εμένα πιο πολύ μου αρέσει το 5θυρο. Και το βρίσκω σαφώς πιο GTi...Κρίμα...
Suzuki Swift 2005