Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Ιταλίας - Monza 2005
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Ιταλίας - Monza 2005
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 11 / 11
    Formula 1
    29
    219
    486
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      theofaman last edited by

      Ο χρήστης Wiwol έγραψε:
      Πρωσοπικα πιστευω πως ο montoya καλως εκανε και εμεινε στον αγωνα.

      Αν εφευγε στη ασκαρι με 370+ θα ηταν επηδει αυτος ειχε επηλεξει να μηνει στον αγωνα και να παει στην ασκαρι με 370+ (αν και σε αυτη και στις λεσβο εμπαινε με πολλυ μειωμενη ταχυτητα.)

      Αν νομιζε οτι κινδυνευε η ζωη του θα εμπαινε στα πιτς, Δεν θα κατηγορησω τον Ρον Ντενις για αυτο. Πιστεψε οτι μπορει να τελειωσει τον αγωνα δεδομενου του προβληματος και το εκανε. Και Μπραβο του.

      Εγω θελω να επησιμανω τον τροπο που καταστραφικαν τα ελαστικα τις Μισελεν (Ραικονεν, Μοντογια) που ηταν παρομοιος με αυτον που καταστρεφονταν στην ινδιαναπολη. (Η ιδια αιτια ηταν) Η μισελεν δεν εβαλε μυαλο και συνεχιζει να φτιαχνει λαστιχα με τον ιδιο τροπο.

      Τα Μπριτσεστον ποτε δεν θα διαλυθουν ετσι. Θα σκασουν (εγινε 3φορες φετος) αλλα δεν θα διαλυθει. ειναι θεμα προσεγκισης της κατασκευης και ασφαλειας. Εχει κατηγορηθει η Μισελεν απο την Μπριστετον για αυτο το θεμα. Και πιστευω εχουν δικιο οι Ιαπωνες.

      Το λιγοτερο που πρεπει να κανει η FIA ειναι να επιβαλει απο το νεο ετος να αλαξει αυτη η φιλοσοφια. Και αν υπηρχε συμφωνια για το 2008 με τις ομαδες, θα το ειχε κανει ηδη. αλλα μεχρι στιγμης τους εχουν στο 'μπουλι μπουλι' για να τα βρουν στη συμφωνια.
      Αυτη θα γινει μεσα στο ετος. του χρονου θα πεφτουν τημωριες για τετοια περιστατικα (ιντιαναπολη κτλ)

      Στην Eau Rouge ίσως έχουμε πάλι τα ίδια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pininfarina last edited by

        Ο χρήστης Wiwol έγραψε:
        Εγω θελω να επησιμανω τον τροπο που καταστραφικαν τα ελαστικα τις Μισελεν (Ραικονεν, Μοντογια) που ηταν παρομοιος με αυτον που καταστρεφονταν στην ινδιαναπολη. (Η ιδια αιτια ηταν) Η μισελεν δεν εβαλε μυαλο και συνεχιζει να φτιαχνει λαστιχα με τον ιδιο τροπο.

        Τα Μπριτσεστον ποτε δεν θα διαλυθουν ετσι. Θα σκασουν (εγινε 3φορες φετος) αλλα δεν θα διαλυθει. ειναι θεμα προσεγκισης της κατασκευης και ασφαλειας. Εχει κατηγορηθει η Μισελεν απο την Μπριστετον για αυτο το θεμα. Και πιστευω εχουν δικιο οι Ιαπωνες.

        Στην Ινδιαναπολη τα Michelin ειχαν προβλημα λογω ιδιομορφιας του οβαλ. Στο Nurburgring δεν ηταν αστοχια ελαστικου αλλα flatspot που εσπασε την αναρτηση. Στη Monza ο ιδιος ο Dennis παραδεχτηκε οτι το προβλημα προκληθηκε λογω του setup τηε McLaren (γι'αυτο αλλη ομαδα δεν ειχε προβλημα).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          migf1 last edited by

          Ο χρήστης greo έγραψε:
          Οταν συμφωνα με δηλωση της ομαδας σου εχεις ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 1' ταχυτερο αμαξι απο τον δευτερο και τερματιζεις 4ος δεν ειναι και για να το παινευεσαι. Επισης που τον κατεβασε δηλαδη το χρονο; 3/10 ταχυτερος απο καποιον που εκανε βολτα τα 3/4 του αγωνα περιμενοντας ποτε θα φανει πισω του ο τημ-μεητ και 6/10 ταχυτερος απο αυτον που εχει ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 1' αργοτερο αυτοκινητο και επισης εκανε βολτα το μισο αγωνα. Παρεπιπτοντως ο Ζακ ειχε 2,4' αργοτερο γυρο απο τον Κιμη. Σφαιρα η Ζαουμπερ

          Πρώτον θεωρείς δεδομένο πως ο Μόντι έκανε βόλτα. Δεύτερον, προφανώς αγνοείς πως ο Κίμι ΠΑΝΤΑ περνά τις Λέσμο ακουμπώντας λίγο χώμα (δεν είναι οδηγικό λάθος, είναι στυλ οδήγησης). Τρίτον, πιάνεσαι από μια υπερφίαλη δήλωση του Ντένις για να κριτικάρεις έναν ολόκληρο αγώνα. Τέταρτον, ο Κίμι στην αρχή ΔΕΝ μπορούσε να περάσει τον Βιλνέβ, γιατί ο Ζακ ήταν ταχύτερος στις ευθείες. Όταν δεν ήταν, τον πέρασε (προφανώς αγνοείς πως οι συνθήκες αεροδυναμικής, ελαστικών, φορτίου καυσίμου, ασφάλτου, κλπ σε έναν αγώνα είναι ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΕΣ).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            migf1 last edited by

            Ο χρήστης Wiwol έγραψε:
            Εγω θελω να επησιμανω τον τροπο που καταστραφικαν τα ελαστικα τις Μισελεν (Ραικονεν, Μοντογια) που ηταν παρομοιος με αυτον που καταστρεφονταν στην ινδιαναπολη. (Η ιδια αιτια ηταν) Η μισελεν δεν εβαλε μυαλο και συνεχιζει να φτιαχνει λαστιχα με τον ιδιο τροπο.

            Τα Μπριτσεστον ποτε δεν θα διαλυθουν ετσι. Θα σκασουν (εγινε 3φορες φετος) αλλα δεν θα διαλυθει. ειναι θεμα προσεγκισης της κατασκευης και ασφαλειας. Εχει κατηγορηθει η Μισελεν απο την Μπριστετον για αυτο το θεμα. Και πιστευω εχουν δικιο οι Ιαπωνες.

            Δεν ήταν λάθος της Μισλέν, ήταν λάθος της ΜακΛάρεν (πρόβλημα στο setup) Ομοίως και της Ουίλιμας, στον προηγούμενο αγώνα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              migf1 last edited by

              Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
              Αφού αυτό είναι το στυλ που σου αρέσει, πες μου:

              Το στυλ είναι ξεπατικωτούρα του αρχικού σου ποστ.

              ότε οι οδηγοί τρέχουν χώρια από τις ομάδες τους? Επεξήγηση: από πότε πράγματα που αφορούν ομάδες δεν αφορούν και τους οδηγούς των??

              Από τότε που οι μηχανικοί και οι διευθυντές δεν οδηγούν τα μονοθέσια και από τότε που οι οδηγοί δεν διοικουν την ομάδα και δεν κατασκευάζουν τα μονοθέσιά της.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                migf1 last edited by

                Ο χρήστης greo έγραψε:
                Γιατι; Για να αρχισουν να νικανε;

                Ακούγονατς αυτά που γράφεις, άπατοι θα πάνε... οπότε μη μασάς, στείλε άφοβα (μόνο πρόσεξε μην κάνεις λάθος στην email-address και πάει κατά λάθος σε καμιά Ρενό το email σου κι έχουμε άλλα δράματα... )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                  Συγγνωμη,τωρα πως του στερησε σιγουρη νικη...;;;
                  Λεμε τωρα οτι ο Montoya εβγαινε απο τον 2ο ανεφοδιασμο 5+ μπροστα απο τον Φινλανδο...εχεις την εντυπωση οτι θα εκανε στην ακρη για να περασει μπροστα ο Raikkonen;
                  Γιατι σε προηγουμενη δημοσιευση σου εσυ το θεωρεις δεδομενο οτι θα συνεβαινε κατι τετοιο...

                  OH, YES HE WOULD!!!!!
                  Έχω στο ΝτιΒιΝτι του αγώνα δηλώσεις του Ρον Ντένις που ούτε λίγο ούτε πολύ απαντάει στην ερώτηση 'θα δώσετε εντολές αν ο Κίμι είναι πίσω από τον Χουάν Πάμπλο' με το ΑΘΑΝΑΤΟ 'Δεν χρειάζεται να δώσουμε εντολές, γιατί εδώ λειτουργούμε σαν ΟΜΑΔΑ! Και αυτό έχει μεγάλη διαφορά!'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Όταν τα διαβάζαμε εμείς φρέσκα εσύ τα έβλεπες την άλλη μέρα και τα έγραφες σε BεΣιΜπι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jarnot last edited by

                      Ο χρήστης greo έγραψε:

                      φορτωσε το αμαξι για να προσπερασει στα pits και του βγηκε αλλα τελικα του εφταιξε γιατι, τι να κανουμε, δεν ειχε ποτε την τυχη η ομαδα να συναντησει τετοιο προβλημα στη συγκεκριμενη πιστα, με αυτο το φορτιο και τις συγκεκριμενες συνθηκες.

                      Τοτε πως αποφασισε μια στρατηγικη η ομαδα του σε εναν κρισιμο αγωνα; Στα τυφλα; :ο Ωραια αντιμετωπιση!!!

                      (Με όλο το θάρρος...) τι στο καλό έκανε η McLaren στις δοκιμές προς 10 ημερών στη Monza?? Κρίνοντας από τις επιλογές, την αίσθηση που αποκόμισαν οι οδηγοί και το τελικό αποτέλεσμα με όλες του τις 'ατυχίες', τότε κυριολεκτικά απέτυχαν εντελώς στο 2ήμερο τεστ: Μετά από 348 γύρους (όσο περίπου 6 αγώνες στην ίδια πίστα), ούτε τη φθορά των ελαστικών πρόβλεψαν, ούτε τα προβλήματα με το στήσιμο έλυσαν, αλλά ούτε και την πραγματική(?) τους διαφορά σε απόδοση έδειξαν.

                      Την ίδια ώρα Renault και Toyota (αυτές παρακολουθώ, γι' αυτές μόνο ξέρω), μπορεί να μην έβαλαν φωτιά στην άσφαλτο της Monza στο (3ήμερο γι' αυτούς) τεστ, τους βοήθησε, όμως, πολύ τόσο στην επιλογή των ελαστικών, όσο και στην επαναπροσέγγιση του αεροδυναμικού στησίματος. Και εν τέλει, 3/4 οδηγούς τους δεν αντιμετώπισαν το παραμικρό πρόβλημα στον αγώνα, ούτε παράπονο είχαν κανένα από το στήσιμό του. Εξαίρεση ο R.Schumacher, που για ακόμα μία φορά ταλαιπωρήθηκε από έντονη υποστροφή στις κατατακτήριες και λιγότερο στον αγώνα.

                      Επομένως, ούτε μυστικά υπάρχουν στις στρατηγικές, ούτε μαγικά φίλτρα για το στήσιμο ενός μονοθεσίου. Αυτό που υπάρχει είναι η σωστή, συστηματική δουλειά από όλους: τους υπεύθυνους μηχανικούς, τους οδηγούς, τους δοκιμαστές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pininfarina last edited by

                        Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
                        (Με όλο το θάρρος...) τι στο καλό έκανε η McLaren στις δοκιμές προς 10 ημερών στη Monza?? Κρίνοντας από τις επιλογές, την αίσθηση που αποκόμισαν οι οδηγοί και το τελικό αποτέλεσμα με όλες του τις 'ατυχίες', τότε κυριολεκτικά απέτυχαν εντελώς στο 2ήμερο τεστ: Μετά από 348 γύρους (όσο περίπου 6 αγώνες στην ίδια πίστα), ούτε τη φθορά των ελαστικών πρόβλεψαν, ούτε τα προβλήματα με το στήσιμο έλυσαν, αλλά ούτε και την πραγματική(?) τους διαφορά σε απόδοση έδειξαν.

                        Την ίδια ώρα Renault και Toyota (αυτές παρακολουθώ, γι' αυτές μόνο ξέρω), μπορεί να μην έβαλαν φωτιά στην άσφαλτο της Monza στο (3ήμερο γι' αυτούς) τεστ, τους βοήθησε, όμως, πολύ τόσο στην επιλογή των ελαστικών, όσο και στην επαναπροσέγγιση του αεροδυναμικού στησίματος. Και εν τέλει, 3/4 οδηγούς τους δεν αντιμετώπισαν το παραμικρό πρόβλημα στον αγώνα, ούτε παράπονο είχαν κανένα από το στήσιμό του. Εξαίρεση ο R.Schumacher, που για ακόμα μία φορά ταλαιπωρήθηκε από έντονη υποστροφή στις κατατακτήριες και λιγότερο στον αγώνα.

                        Επομένως, ούτε μυστικά υπάρχουν στις στρατηγικές, ούτε μαγικά φίλτρα για το στήσιμο ενός μονοθεσίου. Αυτό που υπάρχει είναι η σωστή, συστηματική δουλειά από όλους: τους υπεύθυνους μηχανικούς, τους οδηγούς, τους δοκιμαστές.

                        Θελεις λοιπον να πεις πως οι αλλες ομαδες δουλεψαν στο τεστ ενω η McLaren κ***βαραγε. Ειναι η γνωμη σου αν και εγω δεν το νομιζω. Αυτο και τελευταιοι να ερχονταν στον αγωνα, για να καταλαβεις τι θελω να πω. Εκ των υστερων τωρα, απο θεμα ταχυτητας, στησιματος κτλ πετυχαν και αποδειξη η διαφορα που ειχαν απο τη Renault προχθες. Απο αποψη αξιοπιστιας αυτα για μενα συμβαινουν αλλιως καμια ομαδα δε θα ειχε αστοχιες του τυπου ελαστικα ή αεροδυναμικα μερη που εχουν δοκιμαστει επιτυχως να μην αποδιδουν οταν πρεπει ή νεος κινητηρας να κραταει στο τεστ αλλα να σπαει στον αγωνα. Οπως εχουμε ακουσει κατα καιρους απο τις ομαδες ευχονται να εχουν την τυχη να ερχονται τετοια προβληματα σε δοκιμες. Επιπλεον οπως ξαναειπαμε οι συνθηκες καιρου πιστας κτλ. διαφερουν απο δοκιμες σε αγωνα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pininfarina last edited by

                          Και για να μην αρχισετε παλι οτι μιλαω για τυχη - ειναι βασικα ικανοτητα αλλα οι ομαδες δεν ειναι και θεοι να προβλεπουν μεσα σε τοσους παραγοντες καθε τι που θα παει στραβα ή θα σπασει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            arji78 last edited by

                            μετα απ'ολα αυτα ρε παιδια,θελω να κανω μια ερωτηση.
                            ξερει κανεις γιατι μπηκε ο μπαρι τριτη φορα στα πιτ και περασε ο μιχαλακης στην φοβερη 10η θεση:::

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              funis last edited by

                              Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
                              μετα απ'ολα αυτα ρε παιδια,θελω να κανω μια ερωτηση.
                              ξερει κανεις γιατι μπηκε ο μπαρι τριτη φορα στα πιτ και περασε ο μιχαλακης στην φοβερη 10η θεση:::

                              http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 2&start=15

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasilakis last edited by

                                Ο χρήστης greo έγραψε:

                                Οσο αφορα τον Βιλνεβ ξερουμε πολυ καλα πως ειναι τα σημερινα μονοθεσια της Φ1 με τον ακαθαρτο αερα και τα σχεδον τελεια φρενα, προσθεσε και το περισσοτερο βαρος που ειχε η Μακλαρεν και προσπαθησε να τον περασεις. Διαφωνω οτι εκατσε απο πισω που τον Βιλνεβ και περιμενε να τον περασει γιατι εσυ δεν εβλεπες καθολου τους χρονους που εκανε ο Ραικονεν στο λαιβ τιμινγκ.

                                Μετα την αλλαγη ελαστικου που ο Κιμι ειχε μεγαλυτερη διαφορα βαρους απο το Βιλνεβ (ο ενας ειχε καυσιμα για αλλους 6-7 γυρους και ο αλλος μεχρι το τελος του αγωνα 25 γυρους), τον περασε χαλαροτατα. Αρα οσα ακουμε περι γρηγορης Ζαουμπερ, δυσκολιας στο προσπερασμα και αλλα τετοια ειναι τριχες κατσαρες.

                                Ο γυρος του πισω απο τον Βιλνεβ μετα την αλλαγη ελαστικου τι ειχε? Εχω την εντυπωση πως γραφεις 'μ******ς'. Και μας λες απο πανε οτι δεν ειναι χαρακτηρας αυτος πρωταθλητη. Εδω οι περισσσοτεροι οδηγοι ξεσπανε που και που απο την ασχημη εξελιξη που ειχε ο αγωνας για αυτους.

                                Εγω ειδα τουλαχιστον 3 φορες που βρηκε χωμα. Μαλλον εσυ λες μ******ς εφοσον αντι να βλεπεις τον αγωνα εβλεπες το κομπιουτερ. Οι πρωταθλητες μπορουν να ξεσπανε ΜΕΤΑ τον αγωνα. Οχι μεσα στο μονοθεσιο.

                                Για την πρωτη παραθεση. Ακομη δεν καταλαβες οτι ο Ραικονεν δεν περασε τον Βιλνεβ αλλα τον αφησε αφου οι κριτες λανθασμενα του εδειξαν μπλε σημαιες???

                                Για την 2η παραθεση. Σε πειραξε το οτι σηκωσε λιγο χωμα ο ανθρωπος, ο οποιος και στα προκριματικα σηκωσε χωμα και πηρε την πολ ποζισιον. Ο γυρος πισω απο τον Βιλνεβ δεν ηταν χαλια. Εσυ κρινεις απο οπτικη οψη εγω ειδα και οπτικη(εχω και την κασετα ακομη και παρακολουθουσα τον αγωνα οχι μονο απο το λαιβ ταιμινγκ) και χρονομετρικη. Ο χρονος που εκανε ηταν γρηγοροτερος απο τον Βιλνεβ. Οσο αφορα το ξεσπασμα που υποτιθεται οτι εγινε, ο Ραικονεν πιεσε δεν ξεσπασε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Ο χρήστης FireBro έγραψε:
                                  Όταν τα διαβάζαμε εμείς φρέσκα εσύ τα έβλεπες την άλλη μέρα και τα έγραφες σε BεΣιΜπι.

                                  Το ότι δεν έγραφα στο φόρουμ τις περασμένες μέρες ούτε σημαίνει πως δεν είχα ίντερνετ, ούτε πως είδα την φόρμουλα κονσέρβα. ORF1 και Άγιος ο Θεός πτωχό μου τρόλ...
                                  Την επόμενη φορά που θα στηθείς στον Άτλαντα να δεις αποτελέσματα δοκιμαστικών ζωντανα σκέψου πόσο ωραία περνώ με κινούμενη εικόνα και ζωντανές συνεντεύξεις από την πίστα στα διαλείμματα που οι άλλοι βάζουν διαφημίσεις!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Μίκρο μου scroll, όταν θα τα λέω παρα τέταρτο εσυ θα τα λες και πέντε. Επίσης αυτό που είπε ισχύεις για το 90% εδω μέσα (πότε θα τα βλέπεις etc.)

                                    Kαι ότι και να κάνεις εσύ εκεί έξω δεν με νοιάζει. Όταν θα μπαίνεις εδω μέσα θα την ακούς και αυτό μου φτάνει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      greo last edited by

                                      Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                                      Πρώτον θεωρείς δεδομένο πως ο Μόντι έκανε βόλτα. Δεύτερον, προφανώς αγνοείς πως ο Κίμι ΠΑΝΤΑ περνά τις Λέσμο ακουμπώντας λίγο χώμα (δεν είναι οδηγικό λάθος, είναι στυλ οδήγησης). Τρίτον, πιάνεσαι από μια υπερφίαλη δήλωση του Ντένις για να κριτικάρεις έναν ολόκληρο αγώνα. Τέταρτον, ο Κίμι στην αρχή ΔΕΝ μπορούσε να περάσει τον Βιλνέβ, γιατί ο Ζακ ήταν ταχύτερος στις ευθείες. Όταν δεν ήταν, τον πέρασε (προφανώς αγνοείς πως οι συνθήκες αεροδυναμικής, ελαστικών, φορτίου καυσίμου, ασφάλτου, κλπ σε έναν αγώνα είναι ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΕΣ).

                                      1.Βολτα σιγουρα οχι, αλλα δεν σκιζοταν κιολας να κατεβασει το γυρο του!
                                      2.Αυτο το στυλ οδηγησης τον εστειλε στην αμμοπαγιδα μια φορα και ειναι πολυ τυχερος που τερματισε. Αρα οχι ακριβως τελειο οδηγικο στυλ.
                                      3.Η ουσια ειναι οτι η συγκεκριμενη δηλωση εθεσε καπου τον πηχη. Παιχτηκε ευρεως σε ολο τον πλανητη και σκορπισε θυελλα ενθουσιασμου στους οπαδους της ομαδας. Ε λοιπον αυτο τον πηχη (λεω τοσην ωρα) ο Κιμι δεν τον υπερεβη. Μπορει να ηταν λαθος τοποθετημενος, να ηταν ενα ακομα απο τα πολλα λαθη του Ντενις. Η ουσια ειναι οτι μπορει καποιος να το μεταφρασει και ως 'αδειασμα' του Ντενις στους πιλοτους του.
                                      4.Συμφωνω στην ουσια. Γιατι εγω πιστευω οτι ο Κιμι δεν ειναι κατι το μοναδικο στο γκριντ. Και αυτο ακριβως ηθελα να αποδειξω. ΑΝ ΗΤΑΝ κατι το μοναδικο στο γκριντ, θα ειχε περασει ενα μονοθεσιο 2,4' αργοτερο, ακομα και απο πανω του.

                                      Και δυο ακομη παρτηρησεις:
                                      Ενα λαστιχο σκασμενο ειναι αστοχια υλικου. ΔΥΟ ειναι κακο σεταπ με ευθυνη τοσο της ομαδας οσο και των πιλοτων (λογω κακου feedback).
                                      Καλη η ειρωνεια και οι χαρακτηρισμοι. Πιθανον να τονωνουν καποιους εγωισμους. Αλλα μετα απο καθε αγωνα που βλεπω, γραφω τις εντελως προσωπικες μου αποψεις και οχι να αναμασω οτι ακουσα απο τον Τακη, τις δηλωσεις και τα σάιτ. Αντι να ειρωνευεται κανεις, μπορει πρωτα να μας πει τι ειδε απο καθε αγωνα. Περιμενω με ενδιαφερον.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pininfarina last edited by

                                        Η ουσια ειναι μια: Η McLaren στη Monza και γενικα φετος **σε ταχυτητα **εχει διαλυσει τη Renault και τον υπολοιπο ανταγωνισμο, και ο Dennis δε θα μπορουσε να το μεταδωσει με πιο απολαυστικο τροπο Οχι θα καθεται μουγκα να τ'ακουει για τις εγκαταλειψεις

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          og2002gr last edited by

                                          Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
                                          Η ουσια ειναι μια: Η McLaren στη Monza και γενικα φετος σε ταχυτητα εχει διαλυσει τη Renault και τον υπολοιπο ανταγωνισμο...

                                          ...και ακομη εχει διαλυσει τα λαστιχα της, τους κινητηρες της...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pininfarina last edited by

                                            Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
                                            ...και ακομη εχει διαλυσει τα λαστιχα της, τους κινητηρες της...

                                            Συμφωνω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 11 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr