Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κιμι!! ο μεγαλύτερος looser της f1?
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Κιμι!! ο μεγαλύτερος looser της f1?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 2 / 9
    Formula 1
    35
    173
    336
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Γιατί πρέπει να αποφασίσεις.

      Έτσι όπως είναι τα μονοθέσια ακόμα και κάποιο ταχύτερο δεν μπορεί να προσπεράσει και ότι ο Raikkonen κράτησε κάποιους οδηγούς πίσω του. Τα έχεις πει και τα δύο εσύ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasilakis last edited by

        Οντως ειναι πολυ δυσκολο να προσπερασεις με ταχυτερο μονοθεσιο εξαιτιας των πιστων και του ακαθαρτου αερα(στη σημερινη εποχη) αλλα δεν εξαιρει το γεγονος οτι ο Ραικονεν κρατησε πισω του γρηγοροτερα μονοθεσια. Τι να του κανω του pptmmps

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pptsmps last edited by

          Να κάμω μια μικρή διευκρίνηση...
          '''''κράτησε γρηγορότερα μονοθέσια πίσω''''''''

          Το έχω ξαναγράψει σαν παράδειγμα.
          Ο Αλόνσο κράτησε πίσω του τον Σουμάχερ για αρκετούς γύρους μέχρι τον τερματισμό ενώ ο γερμανός είχε 'φάει' οδηγώντας σε λάθος τον Μπάτον και ήταν ταχύτερος, με την έννοια ότι μπορούσε να κινηθεί γρηγορότερα από τον Αλόνσο αν τον άφηνες.

          στοιχημαρτίζω ότι σε ανάλογη περίπτωση με τον κιμι στη θέση του αλόνσο ο Κιμι θα έκανε αυτή την βόλτα που έκαμε κι ο Μοντόγια[αυτός ήταν τραυματισμένος] στην Πόλη όταν τον έφτανε ο αλόνσο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Τελικά τους κράτησε πίσω ο Raikkonen ή η αεροδυναμική των μονοθεσίων;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilakis last edited by

              Ο χρήστης FireBro έγραψε:
              Τελικά τους κράτησε πίσω ο Raikkonen ή η αεροδυναμική των μονοθεσίων;

              Στο ενα θεμα ειναι η αεροδυναμικη η απαντηση και στο αλλο ο οδηγος.
              Ο Αλονσο πως κρατησε τον Σουμαχερ?

              Υ.Γ. Ο Σουμαχερ δεν υποχρεωσε τον Μπατον σε λαθος, ο Μπατον πηγαινε αργα εξαιτιας του οτι οι δυο Γουιλιαμς εκαναν χωματοπολεμο μπροστα του.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                migf1 last edited by

                Ο χρήστης pptsmps έγραψε:
                Να κάμω μια μικρή διευκρίνηση...
                '''''κράτησε γρηγορότερα μονοθέσια πίσω''''''''

                Το έχω ξαναγράψει σαν παράδειγμα.
                Ο Αλόνσο κράτησε πίσω του τον Σουμάχερ για αρκετούς γύρους μέχρι τον τερματισμό ενώ ο γερμανός είχε 'φάει' οδηγώντας σε λάθος τον Μπάτον και ήταν ταχύτερος, με την έννοια ότι μπορούσε να κινηθεί γρηγορότερα από τον Αλόνσο αν τον άφηνες.

                στοιχημαρτίζω ότι σε ανάλογη περίπτωση με τον κιμι στη θέση του αλόνσο ο Κιμι θα έκανε αυτή την βόλτα που έκαμε κι ο Μοντόγια[αυτός ήταν τραυματισμένος] στην Πόλη όταν τον έφτανε ο αλόνσο...

                Και ο Κίμι έχει κρατήσει πίσω του τον Σούμι, αλλά δεν θυμάμαι αγώνα. Ήταν ή πέρσυσι ή πρόπερσι.

                Αν το θυμηθεί κανείς άλλος ας το γράψει, μιας κι εγώ με τα stats των κινητήρων τα τερμάτισα από searching για σήμερα.

                Επίσης, τοσο ο Μίκα όσο και ο Σούμι (όπως και οι περισσότεροι σύγχρονοι πιλότοι, και όχι μόνο) την συντριπτική πλειοψηφία των νικών τους την έχουν κάνει ξεκινώντας από front-row. Δεν είναι κάτι το νέο αυτό.

                Μη κρίνετε Κίμι και Αλόνσο με Μίκα και Σούμι σε ότι αφορά ταχύτητες και προσπεράσματα. Οι πιτσιρικάδες έχουν πολλά χρόμια ακόμα μπροστά τους (συγκριτικά με τους άλλους δυο), με πολλά από αυτά να έχουν ανοδική καμπύλη βελτίωσης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Στο Monaco όμως που το προσπέρασμα είναι 100 φορές πιο δύσκολο τα Williams προσπέρασαν τον Alonso που είχε προβλήματα στα ελαστικά όπως και στην Imola.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasilakis last edited by

                    Ο χρήστης FireBro έγραψε:
                    Στο Monaco όμως που το προσπέρασμα είναι 100 φορές πιο δύσκολο τα Williams προσπέρασαν τον Alonso που είχε προβλήματα στα ελαστικά όπως και στην Imola.

                    Απο οτι θυμαμαι ο Αλονσο δεν ειπε οτι ειχε προβλημα με τα ελαστικα στην Ιμολα απλως οτι η Φερραρι ηταν γρηγοροτερη.
                    Και στο Μονακο ειχε μεγαλα προβληματα με τα ελαστικα, που ειναι το πρωταρχικο στοιχειο που πρεπει να εχει ενα μονοθεσιο αφου δεν δουλευει και πολυ καλα η αεροδυναμικη. Αν επιανε τουλαχιστον την κλειστη μερια ο Αλονσο στο σικεην δεν θα τον περνουσαν ποτε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pininfarina last edited by

                      Ο χρήστης FireBro έγραψε:
                      Στο Monaco όμως που το προσπέρασμα είναι 100 φορές πιο δύσκολο τα Williams προσπέρασαν τον Alonso που είχε προβλήματα στα ελαστικά όπως και στην Imola.

                      Δε συμφωνω οτι το Monaco ειναι τοσο πιο δυσκολο για προσπερασμα - πχ συγκρινε ποσα προσπερασματα εχουν γινει τα τελευταια χρονια στις 2 πιστες.

                      Στο Monaco ο Alonso ειχε προβλημα με τα ελαστικα και επρεπε να φρεναρει νωριτερα στο τελος της ευθειας, στην Imola ειχε προβλημα κινητηρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        migf1 last edited by

                        Ο χρήστης pptsmps έγραψε:
                        Κιμι!! ο μεγαλύτερος looser της f1?
                        τουλάχιστον της τελευταίας 3ετίας.
                        έχει όλα τα χαρακτηριστικά...

                        Καταρχήν δεν συνάδει ο χαρακτηρισμός 'ο μεγαλύτερος looser της f1' με την... επεξήγηση 'τουλάχιστον της τελευταίας 3ετίας'.

                        Έπειτα, 7 νίκες σε 2,5 χρόνια από τότε που ήρθε στη ΜακΛάρεν (της τελευταίας 3ετίας, που λες εσύ) σου κάνει για looser εσένα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ripper last edited by

                          Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                          στοιχημαρτίζω ότι σε ανάλογη περίπτωση με τον κιμι στη θέση του αλόνσο ο Κιμι θα έκανε αυτή την βόλτα που έκαμε κι ο Μοντόγια[αυτός ήταν τραυματισμένος] στην Πόλη όταν τον έφτανε ο αλόνσο...

                          Και ο Κίμι έχει κρατήσει πίσω του τον Σούμι, αλλά δεν θυμάμαι αγώνα. Ήταν ή πέρσυσι ή πρόπερσι.

                          Αν το θυμηθεί κανείς άλλος ας το γράψει, μιας κι εγώ με τα stats των κινητήρων τα τερμάτισα από searching για σήμερα.

                          Αυστραλία 2003 ο σαφώς πιο γρήγορος MS πιέζει τον Raikkonen για να του πάρει την τρίτη θέση. Την βόλτα στα χορτάρια τελικά την κάνει (δυστυχώς για τον pptsmps) ο Schumacher.
                          Χαριτωμένα όλα αυτά τα υποθετικά που λες για τον Raikkonen άλλα με τη λογική σου ο Hakkinen είναι ο μέγιστος looser της ιστορίας γιατί στο σημείο της καριέρας του που βρίσκεται τώρα ο Κίμι δεν είχε σταυρώσει καν νίκη.
                          Οι εγκαταλήψεις από μηχανικά προβλήματα κάνουν τώρα έναν οδηγό και μέγιστο looser Μάλιστα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Οι 5 είναι φέτος που έχει το ταχύτερο αλλά όχι το καλύτερο μονοθέσιο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Αν λέμε πως στο Monaco δεν είναι τόσο σύσκολο το προσπέρασμα τότε τσάμπα μιλάμε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                migf1 last edited by

                                Ο χρήστης ripper έγραψε:
                                Αυστραλία 2003 ο σαφώς πιο γρήγορος MS πιέζει τον Raikkonen για να του πάρει την τρίτη θέση. Την βόλτα στα χορτάρια τελικά την κάνει (δυστυχώς για τον pptsmps) ο Schumacher.

                                Well done... mate !!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pininfarina last edited by

                                  Ο χρήστης FireBro έγραψε:
                                  Αν λέμε πως στο Monaco δεν είναι τόσο δύσκολο το προσπέρασμα τότε τσάμπα μιλάμε.

                                  Σε σχεση με Imola ειπα δεν ειναι 100 φορες πιο δυσκολο αλλα τσαμπα μιλαμε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Δεν υπάρχει τρόπος μέτρησης. Για παράδειγμα έβαλα έναν αριθμο που μου ήρθε εκείνη την στιγμή στο μυαλό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      migf1 last edited by

                                      Είδες ppsmtps τι ωραία που (γκουχ γκουχ) 'κράτησε' πίσω του σήμερα ο Αλόνσο τον ταχύτερο Κίμι σήμερα; Ούτε γύρο δεν άντεξε... (και πώς να αντέξει; )

                                      Στη θεωρία είναι εύκολο να 'πετάμε' κρίσεις κι επικρίσεις... στην πράξη όμως είναι αλλιώς τα πράγματα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fanis-f1 last edited by

                                        Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                                        Είδες ppsmtps τι ωραία που (γκουχ γκουχ) 'κράτησε' πίσω του σήμερα ο Αλόνσο τον ταχύτερο Κίμι σήμερα; Ούτε γύρο δεν άντεξε... (και πώς να αντέξει; )

                                        Εδω ειναι τελειως ασκοπο αυτο το παραδειγμα...
                                        Ο Alonso ηταν βαρυφορτωμενος με 110+ λιτρα καυσιμου ενω ο Raikkonen ειχε σχεδον το 1/4 απο αυτα που ειχε ο Ισπανος...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          O παναλαφρος Raikkonen πέρασε τον 'φορτωμένο' Alonso στην πιο γρήγορη πίστα του πρωταθλήματος.

                                          Είδαμε όμως πως τον κράτησε ο Villeneuve...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mclaren-queen last edited by

                                            Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                                            Είδες ppsmtps τι ωραία που (γκουχ γκουχ) 'κράτησε' πίσω του σήμερα ο Αλόνσο τον ταχύτερο Κίμι σήμερα; Ούτε γύρο δεν άντεξε... (και πώς να αντέξει; )

                                            Στη θεωρία είναι εύκολο να 'πετάμε' κρίσεις κι επικρίσεις... στην πράξη όμως είναι αλλιώς τα πράγματα

                                            Ρε παιδια τι συγκρινουμε τωρα...Εναν τυπο ο οποιος το μονο που κανει πολυ καλα ειναι να περιμενει ποτε θα παρουσιαστει προβλημα στον επομενο για να τον περασει και εναν ο οποιος παιζει μονο για τη νικη και για τπτ αλλο;Χθες ο alonso βγηκε 3ος στα δοκιμαστικα και ο briatore πανηγυριζε..Υπαρχει προβλημα νοοτροπιας σ ολη την ομαδα και βρηκαν τον καταλληλο οδηγο, αυτον που ταιριαζει απολυτα με τη νοοτροπια τους!Και οσο για το ποιος εχει κανει λαθος υπο πιεση δε νομιζω οτι ειναι και πολυ αξιοπιστο κριτηριο για να συγκρινουμε 2 οδηγους..!Ακομα και ο schumi κανει λαθη υπο πιεση με τοσο ταλεντο και εμπειρια(βλεπε Αυστραλια 2003)!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 2 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr