-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Απλά λέω πως στα χαρτιά είναι δική του. Στατιστικά χρεώνεται στον Montoya.Και αφού θες να το μαλακίσουμε τότε η pole ήταν δώρο για την 'νίκη' του Raikkonen στον Καναδά.
wise-ass
Τί ακριβώς απέγινε ο Πάμπλο στον Καναδά;
Ο κίμι τον εξανάγκασε σε εγκατάλειψη - αποχώρηση λόγω μυωπίας η βλακίας? -
Έγινε ότι φταίω εγώ που κάθομαι και μιλάω με τα @@@@@@@ μου.
-
τα λάθη πληρώνονται
όπως και οι @@@@@2ες -
παιδιά εγώ θα πω μόνο το εξής. Και οι 2 οδηγοί έχουν δηλώσει ότι φέτος σε κάποια φάση του πρωταθλήματος είχαν (έχουν) το καλύτερο μονοθέσιο και γι'αυτό κερδίζουν. Δε μπορώ να καταλάβω λοιπόν τη σύγκριση που κάνετε μεταξύ των Αλόνσο/Κίμι. Κανείς δε μπορεί να είναι σίγουρος για το ποιος είναι καλύτερος. Ναι ο Αλόνσο έκανε λάθος στο Καναδά υπό πίεση ο Κίμι όμως στο ίδιο αγώνα έκανε λάθος και βγήκε εκτός με τον ΜΣ 3 δευτ. πίσω του χωρίς πίεση (βγήκε στο γρασίδι αλλά δε του κόστισε). όπως και οι 2 στη συνέχεια είχαν έξοδο στο Nurburgring. Και οι 2 έχουν πολύ καλούς οδηγούς οι οποίοι όμως έχουν το πλεονέκτημα να τρέχουν στη ομάδα για 1η φορά και σε κάθε πίστα τρέχουν για 1η φορά με το τωρινό μονοθέσιό τους. Έχουν πολλά να δείξουν ακόμα. Ο Αλόνσο εχτές εκεί που μετρούσε έριξε 7 δέκατα στο Fisichella ενώ και ο Κίμι έκανε πολύ καλό γύρο (σύμφωνα με το Dennis που είπε ότι άλλαξαν στρατηγική και πάλι πήρε pole).
Προσωπικά λοιπόν και οι 2 οδηγοί είναι αρκετά γρήγοροι αλλά είναι αδύνατον να πεις ποιος είναι ο καλύτερος όταν και οι 2 δηλώνουν ότι κερδίζουν χάρη στη ανωτερώτητα των μονοθεσίων τους......
-
Γιατι Δημητρη ο Alonso δεν εκανε λαθος και αυτος στην Dunlop χωρις πιεση...;;;
Μην θυμομαστε οτι θελουμε... -
Μα εγώ εξ' αρχής υποστηρίζω πως όλοι κάνουν λάθη.
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Μα εγώ εξ' αρχής υποστηρίζω πως όλοι κάνουν λάθη.Βεβαια...κανεις δεν ειναι ασφαλτος...οπως ειχε πει και η Δημητριου...
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Απλά λέω πως στα χαρτιά είναι δική του. Στατιστικά χρεώνεται στον Montoya.Και αφού θες να το μαλακίσουμε τότε η pole ήταν δώρο για την 'νίκη' του Raikkonen στον Καναδά.
wise-ass
Οντως χρεωνεται στον Montoya,αφου απο χθες εχει 12 poles...η τελευταια ηταν στην Γερμανια το 2003.
-
Τελικά ο Raikkonen δεν είπε 'γεια σας' στους Έλληνες οπαδούς του.
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Τελικά ο Raikkonen δεν είπε 'γεια σας' στους Έλληνες οπαδούς του.Το μόνο που ήθελε ήταν να πει 'Γεια σας' στον Πουρναράκη και να σηκωθεί να φύγει!
-
Παιδια μιας και εχει ανοιξει η κουβεντα για το ποιος αξιζει το πρωταθλημα και με αφορμη τη χθεσινη αλλαγη κινητηρα του Κιμι θα θελα να εκφρασω μια απορια(πιθανον να ναι χοντρη κοτσανα επειδη δεν ειμαι και κανας τρομερος γνωστης...):Υπαρχει καμια πιθανοτητα η πολυσυζητημενη γκαντεμια του Κιμι να μην ειναι τελικα γκαντεμια;Αυτο που θελω να πω ειναι το εξης: μηπως ο Κιμι πιεζει περισσοτερο απ οσο πρεπει τον κινητηρα του με την οδηγηση του με αποτελεσμα να τον ταλαιπωρει πολυ,να τον φτανει συνεχως στα ορια του και αυτος να σπαει;Παιζει τετοιο ενδεχομενο ή επεμβαινουν απο το box της mclaren αν χρειαστει με περιορισμο των στροφων του κινητηρα οποτε ειπα μπουρδα;;;
-
Ολα ειναι πιθανα στο να φταιει ο Ραικονεν, αλλα αν προσεξεις δεν ειναι παντα το ιδιο προβλημα στον κινητηρα. Την μια ειναι η αντλια καυσιμου, την αλλη η βαλβιδα, την αλλη το υδραυλικο κυκλωμα του κινητηρα κλπ.
Να περιορισεις τις στροφες γινεται μονο μεσα στο γκαραζ, η αμφιδρομη τηλεμετρια απαγορευτηκε στο τελος του 2002(Εκτος βεβαια αν υπαρχει στις ρυθμισεις του τιμονιου, αλλα αμφιβαλλω). -
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Ολα ειναι πιθανα στο να φταιει ο Ραικονεν, αλλα αν προσεξεις δεν ειναι παντα το ιδιο προβλημα στον κινητηρα. Την μια ειναι η αντλια καυσιμου, την αλλη η βαλβιδα, την αλλη το υδραυλικο κυκλωμα του κινητηρα κλπ.
Να περιορισεις τις στροφες γινεται μονο μεσα στο γκαραζ, η αμφιδρομη τηλεμετρια απαγορευτηκε στο τελος του 2002(Εκτος βεβαια αν υπαρχει στις ρυθμισεις του τιμονιου, αλλα αμφιβαλλω).Σιγουρα ο mercedes δεν ειναι οτι πιο αξιοπιστο υπαρχει αλλα δεν ειναι δυνατον να φταιει μονο η ''γκαντεμια''!Αυτο που λες για το τιμονι το χω ξανακουσει αλλα οπως φαινεται και να υπαρχει στη mclaren δεν λειτουργει και πολυ καλα... !Anyway ευχαριστω πολυ!Αντε και με το πολυαναμενομενο 1-2 στην Ιταλια!
-
Ο χρήστης Mclaren-Queen έγραψε:
Παιδια μιας και εχει ανοιξει η κουβεντα για το ποιος αξιζει το πρωταθλημα και με αφορμη τη χθεσινη αλλαγη κινητηρα του Κιμι θα θελα να εκφρασω μια απορια(πιθανον να ναι χοντρη κοτσανα επειδη δεν ειμαι και κανας τρομερος γνωστης...):Υπαρχει καμια πιθανοτητα η πολυσυζητημενη γκαντεμια του Κιμι να μην ειναι τελικα γκαντεμια;Αυτο που θελω να πω ειναι το εξης: μηπως ο Κιμι πιεζει περισσοτερο απ οσο πρεπει τον κινητηρα του με την οδηγηση του με αποτελεσμα να τον ταλαιπωρει πολυ,να τον φτανει συνεχως στα ορια του και αυτος να σπαει;Παιζει τετοιο ενδεχομενο ή επεμβαινουν απο το box της mclaren αν χρειαστει με περιορισμο των στροφων του κινητηρα οποτε ειπα μπουρδα;;;Θεωρητικά οι οδηγοί έχουν πάψει να 'σπάνε' κινητήρες, αφού τα πάντα πλέον είναι ελεγχόμενα ηλεκτρονικά (επεμβαίνουν δηλαδή και αποτρέπουν οποιαδήποτε 'υπερβολή'). Στην πράξη, και ιδιαίτερα φέτος που οι κινητήρες 'οφείλουν' να διαρκούν 2 αγώνες, κανείς δεν ξέρει πραγματικά σε ποιο βαθμό ισχύει η θεωρία.
Το βέβαιο είναι πως δεν είναι όλες οι εγκαταλείψεις του Κίμι από κινητήρα (π.χ. οι αστοχίες αεροτομών, υδραυλικών, ανάρτησης, ελαστικών δεν λογίζονται ως προβλήματα του κινητήρα). Επίσης, το φετινό ποσοστό εγκαταλείψεων μεταξύ Κίμι και Μόντυ, είναι 16,6% για τον Φινλανδό και 20% για τον Κολομβιανό (http://www.f1-stats.de/en/results/ss.php?y=2005&s=11&w=1)... με τον Μόντυ να έχει τρέξει λιγότερους αγώνες.
Σε απόλυτους αριθμούς, ο Κίμι έχει εγκαταλείψει φέτος 3 φορές (χωρίς να περιλαμβάνουμε την Αμερική), εκ των οποίων μόλις η 1 ήταν λόγω κινητήρα (Ίμολα). Οι άλλες δυο ήταν ανάρτηση (Ευρώπη) και υδραυλικά (Χόκενχάιμ).
Ομοίως για τον Μόντυ, μόλις 1 εγκατάλειψή του από τις επίσης 3 (χωρίς πάλι να περιλαμβάνουμε την Αμερική) οφειλόταν σε κινητήρα (Ουγγαρία). Οι άλλες δυο ήταν μαύρη σημαία (Καναδάς) και υδραυλικά (Γαλλία).Λάβε επίσης υπόψη σου ότι όσο πιο δυνατός και οριακά κατασκευασμένος είναι ένας κινητήρας, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες αστοχίας του.
ΥΓ. Άρα για φέτος τουλάχιστον, η Μερτσέντες δεν είναι και τόσο αναξιόπιστη. Παραμένει όμως πιο αναξιόπιστη από τις Ρενώ (1 εγκατάλειψη λόγω κινητήρα, Μπαχρέιν) και Φεράρι (0 εγκαταλείψεις λόγω κινητήρα).
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
(Εκτος βεβαια αν υπαρχει στις ρυθμισεις του τιμονιου, αλλα αμφιβαλλω).Από το τιμόνι μπορείς να επιλέξεις μεταξύ 2 ή 3 διαφορετικών χαρτογραφήσεων του κινητήρα.
-
Migf1, οι αστοχιες στα δοκιμαστικα(συνολο 3)?
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Migf1, οι αστοχιες στα δοκιμαστικα(συνολο 3)?Ναι, έχεις δίκο. Τις ξέχασα αυτές
Οπότε, κλάφτα Χαράλαμπε. Υπάρχουν stats σπασμένων κινητήρων στα δοκιμαστικά από όλες τις ομάδες (link);
-
ποιές εγκαταλείψεις και ποιά ποσοστά;
Εδώ έχουν αλλάξει εκατό[ μην απαντήσει κανείς ψιλοπερίεργος ότι δεν ήταν 100 - εκατό ήταν το έχω καρατσεκάρει] φορες κινητήρα στα δοκιμαστικά στον Κιμι..
-
Επίσημο thread: GP Ιταλίας - Monza 2005