Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Ιταλίας - Monza 2005
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Ιταλίας - Monza 2005
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 10
    • 11
    • 4 / 11
    Formula 1
    29
    219
    478
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pptsmps last edited by

      Ο χρήστης FireBro έγραψε:
      Απλά λέω πως στα χαρτιά είναι δική του. Στατιστικά χρεώνεται στον Montoya.

      Και αφού θες να το μαλακίσουμε τότε η pole ήταν δώρο για την 'νίκη' του Raikkonen στον Καναδά.

      wise-ass

      Τί ακριβώς απέγινε ο Πάμπλο στον Καναδά;
      Ο κίμι τον εξανάγκασε σε εγκατάλειψη - αποχώρηση λόγω μυωπίας η βλακίας?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Έγινε ότι φταίω εγώ που κάθομαι και μιλάω με τα @@@@@@@ μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pptsmps last edited by

          τα λάθη πληρώνονται
          όπως και οι @@@@@2ες

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mschumacher last edited by

            παιδιά εγώ θα πω μόνο το εξής. Και οι 2 οδηγοί έχουν δηλώσει ότι φέτος σε κάποια φάση του πρωταθλήματος είχαν (έχουν) το καλύτερο μονοθέσιο και γι'αυτό κερδίζουν. Δε μπορώ να καταλάβω λοιπόν τη σύγκριση που κάνετε μεταξύ των Αλόνσο/Κίμι. Κανείς δε μπορεί να είναι σίγουρος για το ποιος είναι καλύτερος. Ναι ο Αλόνσο έκανε λάθος στο Καναδά υπό πίεση ο Κίμι όμως στο ίδιο αγώνα έκανε λάθος και βγήκε εκτός με τον ΜΣ 3 δευτ. πίσω του χωρίς πίεση (βγήκε στο γρασίδι αλλά δε του κόστισε). όπως και οι 2 στη συνέχεια είχαν έξοδο στο Nurburgring. Και οι 2 έχουν πολύ καλούς οδηγούς οι οποίοι όμως έχουν το πλεονέκτημα να τρέχουν στη ομάδα για 1η φορά και σε κάθε πίστα τρέχουν για 1η φορά με το τωρινό μονοθέσιό τους. Έχουν πολλά να δείξουν ακόμα. Ο Αλόνσο εχτές εκεί που μετρούσε έριξε 7 δέκατα στο Fisichella ενώ και ο Κίμι έκανε πολύ καλό γύρο (σύμφωνα με το Dennis που είπε ότι άλλαξαν στρατηγική και πάλι πήρε pole).

            Προσωπικά λοιπόν και οι 2 οδηγοί είναι αρκετά γρήγοροι αλλά είναι αδύνατον να πεις ποιος είναι ο καλύτερος όταν και οι 2 δηλώνουν ότι κερδίζουν χάρη στη ανωτερώτητα των μονοθεσίων τους......

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fanis-f1 last edited by

              Γιατι Δημητρη ο Alonso δεν εκανε λαθος και αυτος στην Dunlop χωρις πιεση...;;;
              Μην θυμομαστε οτι θελουμε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Μα εγώ εξ' αρχής υποστηρίζω πως όλοι κάνουν λάθη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fanis-f1 last edited by

                  Ο χρήστης FireBro έγραψε:
                  Μα εγώ εξ' αρχής υποστηρίζω πως όλοι κάνουν λάθη.

                  Βεβαια...κανεις δεν ειναι ασφαλτος...οπως ειχε πει και η Δημητριου...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fanis-f1 last edited by

                    Ο χρήστης FireBro έγραψε:
                    Απλά λέω πως στα χαρτιά είναι δική του. Στατιστικά χρεώνεται στον Montoya.

                    Και αφού θες να το μαλακίσουμε τότε η pole ήταν δώρο για την 'νίκη' του Raikkonen στον Καναδά.

                    wise-ass

                    Οντως χρεωνεται στον Montoya,αφου απο χθες εχει 12 poles...η τελευταια ηταν στην Γερμανια το 2003.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Τελικά ο Raikkonen δεν είπε 'γεια σας' στους Έλληνες οπαδούς του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funis last edited by

                        Ο χρήστης FireBro έγραψε:
                        Τελικά ο Raikkonen δεν είπε 'γεια σας' στους Έλληνες οπαδούς του.

                        Το μόνο που ήθελε ήταν να πει 'Γεια σας' στον Πουρναράκη και να σηκωθεί να φύγει!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mclaren-queen last edited by

                          Παιδια μιας και εχει ανοιξει η κουβεντα για το ποιος αξιζει το πρωταθλημα και με αφορμη τη χθεσινη αλλαγη κινητηρα του Κιμι θα θελα να εκφρασω μια απορια(πιθανον να ναι χοντρη κοτσανα επειδη δεν ειμαι και κανας τρομερος γνωστης...):Υπαρχει καμια πιθανοτητα η πολυσυζητημενη γκαντεμια του Κιμι να μην ειναι τελικα γκαντεμια;Αυτο που θελω να πω ειναι το εξης: μηπως ο Κιμι πιεζει περισσοτερο απ οσο πρεπει τον κινητηρα του με την οδηγηση του με αποτελεσμα να τον ταλαιπωρει πολυ,να τον φτανει συνεχως στα ορια του και αυτος να σπαει;Παιζει τετοιο ενδεχομενο ή επεμβαινουν απο το box της mclaren αν χρειαστει με περιορισμο των στροφων του κινητηρα οποτε ειπα μπουρδα;;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasilakis last edited by

                            Ολα ειναι πιθανα στο να φταιει ο Ραικονεν, αλλα αν προσεξεις δεν ειναι παντα το ιδιο προβλημα στον κινητηρα. Την μια ειναι η αντλια καυσιμου, την αλλη η βαλβιδα, την αλλη το υδραυλικο κυκλωμα του κινητηρα κλπ.
                            Να περιορισεις τις στροφες γινεται μονο μεσα στο γκαραζ, η αμφιδρομη τηλεμετρια απαγορευτηκε στο τελος του 2002(Εκτος βεβαια αν υπαρχει στις ρυθμισεις του τιμονιου, αλλα αμφιβαλλω).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasilakis last edited by

                              Weather update - shower risk remains

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mclaren-queen last edited by

                                Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                                Ολα ειναι πιθανα στο να φταιει ο Ραικονεν, αλλα αν προσεξεις δεν ειναι παντα το ιδιο προβλημα στον κινητηρα. Την μια ειναι η αντλια καυσιμου, την αλλη η βαλβιδα, την αλλη το υδραυλικο κυκλωμα του κινητηρα κλπ.
                                Να περιορισεις τις στροφες γινεται μονο μεσα στο γκαραζ, η αμφιδρομη τηλεμετρια απαγορευτηκε στο τελος του 2002(Εκτος βεβαια αν υπαρχει στις ρυθμισεις του τιμονιου, αλλα αμφιβαλλω).

                                Σιγουρα ο mercedes δεν ειναι οτι πιο αξιοπιστο υπαρχει αλλα δεν ειναι δυνατον να φταιει μονο η ''γκαντεμια''!Αυτο που λες για το τιμονι το χω ξανακουσει αλλα οπως φαινεται και να υπαρχει στη mclaren δεν λειτουργει και πολυ καλα... !Anyway ευχαριστω πολυ!Αντε και με το πολυαναμενομενο 1-2 στην Ιταλια!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  migf1 last edited by

                                  Ο χρήστης Mclaren-Queen έγραψε:
                                  Παιδια μιας και εχει ανοιξει η κουβεντα για το ποιος αξιζει το πρωταθλημα και με αφορμη τη χθεσινη αλλαγη κινητηρα του Κιμι θα θελα να εκφρασω μια απορια(πιθανον να ναι χοντρη κοτσανα επειδη δεν ειμαι και κανας τρομερος γνωστης...):Υπαρχει καμια πιθανοτητα η πολυσυζητημενη γκαντεμια του Κιμι να μην ειναι τελικα γκαντεμια;Αυτο που θελω να πω ειναι το εξης: μηπως ο Κιμι πιεζει περισσοτερο απ οσο πρεπει τον κινητηρα του με την οδηγηση του με αποτελεσμα να τον ταλαιπωρει πολυ,να τον φτανει συνεχως στα ορια του και αυτος να σπαει;Παιζει τετοιο ενδεχομενο ή επεμβαινουν απο το box της mclaren αν χρειαστει με περιορισμο των στροφων του κινητηρα οποτε ειπα μπουρδα;;;

                                  Θεωρητικά οι οδηγοί έχουν πάψει να 'σπάνε' κινητήρες, αφού τα πάντα πλέον είναι ελεγχόμενα ηλεκτρονικά (επεμβαίνουν δηλαδή και αποτρέπουν οποιαδήποτε 'υπερβολή'). Στην πράξη, και ιδιαίτερα φέτος που οι κινητήρες 'οφείλουν' να διαρκούν 2 αγώνες, κανείς δεν ξέρει πραγματικά σε ποιο βαθμό ισχύει η θεωρία.

                                  Το βέβαιο είναι πως δεν είναι όλες οι εγκαταλείψεις του Κίμι από κινητήρα (π.χ. οι αστοχίες αεροτομών, υδραυλικών, ανάρτησης, ελαστικών δεν λογίζονται ως προβλήματα του κινητήρα). Επίσης, το φετινό ποσοστό εγκαταλείψεων μεταξύ Κίμι και Μόντυ, είναι 16,6% για τον Φινλανδό και 20% για τον Κολομβιανό (http://www.f1-stats.de/en/results/ss.php?y=2005&s=11&w=1)... με τον Μόντυ να έχει τρέξει λιγότερους αγώνες.

                                  Σε απόλυτους αριθμούς, ο Κίμι έχει εγκαταλείψει φέτος 3 φορές (χωρίς να περιλαμβάνουμε την Αμερική), εκ των οποίων μόλις η 1 ήταν λόγω κινητήρα (Ίμολα). Οι άλλες δυο ήταν ανάρτηση (Ευρώπη) και υδραυλικά (Χόκενχάιμ).
                                  Ομοίως για τον Μόντυ, μόλις 1 εγκατάλειψή του από τις επίσης 3 (χωρίς πάλι να περιλαμβάνουμε την Αμερική) οφειλόταν σε κινητήρα (Ουγγαρία). Οι άλλες δυο ήταν μαύρη σημαία (Καναδάς) και υδραυλικά (Γαλλία).

                                  Λάβε επίσης υπόψη σου ότι όσο πιο δυνατός και οριακά κατασκευασμένος είναι ένας κινητήρας, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες αστοχίας του.

                                  ΥΓ. Άρα για φέτος τουλάχιστον, η Μερτσέντες δεν είναι και τόσο αναξιόπιστη. Παραμένει όμως πιο αναξιόπιστη από τις Ρενώ (1 εγκατάλειψη λόγω κινητήρα, Μπαχρέιν) και Φεράρι (0 εγκαταλείψεις λόγω κινητήρα).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    migf1 last edited by

                                    Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                                    (Εκτος βεβαια αν υπαρχει στις ρυθμισεις του τιμονιου, αλλα αμφιβαλλω).

                                    Από το τιμόνι μπορείς να επιλέξεις μεταξύ 2 ή 3 διαφορετικών χαρτογραφήσεων του κινητήρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasilakis last edited by

                                      Migf1, οι αστοχιες στα δοκιμαστικα(συνολο 3)?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        migf1 last edited by

                                        Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                                        Migf1, οι αστοχιες στα δοκιμαστικα(συνολο 3)?

                                        Ναι, έχεις δίκο. Τις ξέχασα αυτές

                                        Οπότε, κλάφτα Χαράλαμπε. Υπάρχουν stats σπασμένων κινητήρων στα δοκιμαστικά από όλες τις ομάδες (link);

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pptsmps last edited by

                                          ποιές εγκαταλείψεις και ποιά ποσοστά;

                                          Εδώ έχουν αλλάξει εκατό[ μην απαντήσει κανείς ψιλοπερίεργος ότι δεν ήταν 100 - εκατό ήταν το έχω καρατσεκάρει] φορες κινητήρα στα δοκιμαστικά στον Κιμι..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mschumacher last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 4 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr