-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ε όχι και πολύ καλοστημένο. Απλώς συμπαθητικό είναι, με ψιλοκαλό τιμονάκι. Ακόμα και το RS δε βάζει σωστά τη δύναμη κάτω. Για το RS ABT, άστα να πάνε καλύτερα
Εξαιρώντας τις π@π@ριές που λέω παραπάνω επειδή με έπιασε μεσημεριάτικα, σου απαντάω σοβαρά στο συγκεκριμένο quote...
Διαφωνώ κάθετα για το Octavia και ειδικά το ABT, το οποίο είναι φίλου μου και το οδηγώ αραιά και πού. Σε βουνίσιες διαδρομές που το έχω οδηγήσει, είναι πολύ καλό (πάντα με βάση το τι είναι και που απευθύνεται, έτσι;). Εγώ προσωπικά δεν περίμενα με τίποτα να είναι τόσο καλοστημένο, και τόσο ευχάριστο στην οδήγηση.
Σχετικά με το αν βγάζει τη δύναμη σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο 210 ίππων τουρμπίσιο. Αν το οδηγήσεις όπως πρέπει, μια χαρά θα τη βάλει κάτω τη δύναμη.
με μια ταχυτητα κατω και με σεβασμο στο γκαζι???? ολα καλα στριβουν ετσι....
με μία ταχύτητα πάνω
ουπς........
-
Δεν στρίβουν όλα (το ίδιο) καλά με μια ταχύτητα πάνω...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Opterie, έχω οδηγήσει το RS στη Β. Εύβοια (Άγ.Ιωάννης Ρώσσος αν σου λέει τίποτα ). Στην ίδια διαδρομή έχω οδηγήσει Golf IV GTi, Leon 180άρι μπροστοκίνητο και Α3 1.8Τ με τα 150. Ήταν όλα απογοητευτικά. Δε θυμάμαι αν το RS ήταν λίγο καλύτερο από τα υπόλοιπα (λογικό αφού ήταν και πιο σκληρό), αλλά η τελική γεύση δε μου άρεσε. Επίσης έχω οδηγήσει το Combi 4x4 Abt με τα 193 μέχρι το Ναύπλιο και πίσω. Συμπαθητικό αλλά μαλακό. Απλώς δεν είναι σπορ αυτοκίνητο και αυτό δε μου αρέσει. Καλό για τον οικογενειάρχη αλλά μέχρις εκεί.
επίδομα ανθυγειινής εργασίας σου δωσαν;
Βλέπω να μας κράζουν
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
To ξαναλέω... Να μην σε προβληαμτίζουν καθόλου οι επιδόσεις του fiesta.
Eίναι γρήγορο, μόνο στα χαρτιά υστερεί και επιπλεόν καίει και λιγότερο.
τώρα καλό είναι να περιμένεις το Polo μιας και στο fiesta θα γίνει f/l.
Με τη δρόμο που έχει πάρει η VW πού ξέρεις μπορεί να είναι πραγματικό αυτοκίνητο...Ναι αλλά στα απλά Fiesta και όχι στο ST.
Ίσως μετά από 2-3 χρόνια. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Opterie, έχω οδηγήσει το RS στη Β. Εύβοια (Άγ.Ιωάννης Ρώσσος αν σου λέει τίποτα ).Λίμνη Ευβοίας σου λέει τίποτα;
Προφανώς έχουμε οδηγήσει ακριβώς την ίδια διαδρομή
Στην ίδια διαδρομή έχω οδηγήσει Golf IV GTi, Leon 180άρι μπροστοκίνητο και Α3 1.8Τ με τα 150. Ήταν όλα απογοητευτικά. Δε θυμάμαι αν το RS ήταν λίγο καλύτερο από τα υπόλοιπα (λογικό αφού ήταν και πιο σκληρό), αλλά η τελική γεύση δε μου άρεσε. Καλό για τον οικογενειάρχη αλλά μέχρις εκεί.
Ρε Δημήτρη, συγνώμη δηλαδή, αλλά αν είναι να πιάσουμε τέτοια αυτοκίνητα στο στόμα μας, ως τι θα τα κρίνουμε, ως trackday cars? Αν πρόσεξες, είπα στο post μου 'πάντα με βάση το τι είναι και που απευθύνεται'.
Δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα σπορ προσανατολισμένα. Θεωρώ λοιπόν ότι κρίνουμε ένα αυτοκίνητο πάντα σχετικά και όχι απόλυτα, αλλιώς κι εγώ σου λέω ότι δε με ικανοποιεί τίποτε άλλο από ένα NSX-R, μια Μ3, μια Elise και ένα Noble
-
Το Οκταβια ειναι τιμια επιλογη σε ολες τις δυνατες του εκδοσεις, προφανως σε κλειστο στροφιλικι δεν ειναι στο στοιχειο του, αλλα δε νομιζω οτι απευθυνεται σε κοινο που θα θελησει να κινηθει οριακα σε τετοια διαδρομη.
Αντιθετα ειναι πολυ καλο στον αυτοκινητοδρομο με κεκτημενες ταχυτητες.
-
Μα ούτε εγώ είπα ότι τα συγκρίνω με Μ3... Απλά ο τρόπος που περνούσαν τη δύναμή τους στο δρόμο πιστεύω ότι υπολείπεται σημαντικά άλλων μοντέλων της κατηγορίας (ας πούμε το ευρύτερο hot hatch που λένε και οι Βρετανοί ). Αλλίμονο αν περίμενα το Octavia RS να κοντράρει το EVO 8 στα στροφιλίκια. Απλά στις ανηφορικές στροφές με 2α και όχι κορυφαίας πρόσφυσης οδόστρωμα της συγκεκριμένης διαδρομής, δεν έβρισκα τον παραμικρό λόγο για να χαμογελάσω πίσω από το τιμόνι ενός από αυτά τα αυτοκίνητα
-
Αφου ξεφευγουμε,να συμπληρωσω πως οδηγωντας toledo με τον 180αρι με τπν πλουσιο εξοπλισμο με 17αρια κλπ., το αυτοκινητο εστριβε τερμα(στο οριο) παρα πολυ καλα με το esp ανοιχτο και λιγο πιο νευρικα με απενεργοποιημενο το esp.Παντως σαν επιλογη οικογενειακου σπορτιφ αυτοκινητου θα ηταν πολυ καλη επιλογη.(κατι αντιστοιχο φανταζομαι και το οκταβια)
Γενικα η κατηγορια που συγκρινουμε εδω (πλην οκταβια) ειναι παρα πολυ παραπλησια.Οι μεγαλυτερες διαφορες ειναι στις επιδοσεις και στον τροπο που περναει η δυναμη στο δρομο.(Αν και σε ολες τις περιπτωσεις περναει με ασφαλεια,αν γνωριζεις τα βασικα)
Ειναι τοσο 'ιδια' τα αυτοκινητα που συγκρινουμε,που κανενα δεν εχει ουτε μπλοκε διαφορικο για να κανει ΤΗΝ διαφορα σε συμπεριφορα.
Ολα μπροστοκινητα,ελαφρια,δυνατα,μικρα αυτοκινητα με συμβατικη μεταδοση,οποτε τη μεγαλυτερη διαφορα την κανει η προσωπικη γωνια ,απο την οποια τα βλεπει ο καθενας μας.
Κοινως το προσωπικο μας γουστο.
Στατιστικα παντως φαινεται οτι το πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο της ψηφοφοριας ειναι το Κλιο.Καμια διαφωνια και απο εμε. -
σε συγκριτικό του DRIVE πριν από 2 χρόνια(σε πίστα βέβαια)το οκτάβια ρς είχε βγει τελευταίο,11ο,(δεν άρεσαν οι μαλακές αναρτήσεις),το κλιό σπορτ 9ο και το κούπερ 6ο.Μπροστά του ήταν το type r,subaru,leon coupra r,bmw M3
Με το δεδομένο ότι το κλιο φεύγει και το καινούριο θα κοστίζει όπως ακούγεται από 27000Ε και πάνω,νομίζω αν ο φίλος θέλει να δώσει πάνω απο 22000Ε το κούπερ είναι η καλύτερη λύση.Όπως ειπώθηκε άλλωστε και σε 5 χρόνια το κούπερ δεν θα έχει χάσει την φρεσκάδα του,λόγω κλασικού σχήματος.Αν πάλι θέλει να δώσει μέχρι 20000Ε το φιέστα είναι ό,τι πρέπει.Πάντως γνώμη μου να πάει για το κουπεράκι,μακράν πιο ξεχωριστό όχημα από τα υπόλοιπα. -
Θα στο εγραφα και πιο πριν,αλλα ευκαιριας δοθεισης:
1)Για αγορα τετοιου αυτοκινητου ,δεν μετρανε τα εκαστοτε δεκατα στις επιδοσεις,
2)το οκταβια ανηκει λογω ογκου σε αλλη κατηγορια,αν ο φιλος-υποψηφιος αγοραστης επιμενει να το συγκρινει,τοτε θα λεγαμε οτι εναι λιγοτερο σπορ-περισσοτερο οικογενειακο,αλλα δεν συγκρινονται γενικα
(αν εχει οικογενεια δηλαδη θα παρει σουπερ-μινι?)ασχετο,αλλα πριν δυο χρονια στο τεστ που λες πρεπει να ηταν το προηγουμενο κλιο.Το νεο δεν ειχε βγει.
-
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις και τις επισημάνσεις σας,δεν μπορώ να συμμετέχω πιο ενεργά λόγω αυξημένων υποχρεώσεων αυτή την περίοδο.Το τόπικ δεν χρειάζεται να επικεντρωθεί σε εμένα,μπορεί πλέον να συνεχίσει,άμα κάνετε κέφι φυσικά ,με απόψεις του καθενός ιδιαίτερα αν στηρίζονται σε εμπειρίες του για το κάθε αυτοκίνητο απο τα παραπάνω.Προσωπικά όπως είπα και προηγούμενα θα κάνω υπομονή 3-4 μήνες,θα δω τις νέες αφίξεις και θα αποφασίσω.Προς το παρόν διαβάζω όσα περισσότερα περιοδικά μπορώ και φυσικά το φόρουμ,γιατί αν περιμένω από τις αντιπροσωπείες...τα έπιασα τα λεφτά μου.
Φεβρουάριο θα έχω νεότερα και φυσικά θα σας ενημερώσω
και εννοείται ότι με την άφιξη του καινούριου αποκτήματος θα γνωριστούμε κι από κοντά στις συναντήσεις που διοργανώνετε.
Η αλήθεια είναι ότι το κούπερ δεν το είχα σε ιδιαίτερη εκτίμηση λόγω ακριβής συντήρησης και τσιμπημένης τιμής,αλλά θα το εξετάσω
Αμαξόπουλε το οκτάβια το έβαλα γιατί είχε τα ίδια λεφτα πάνω κάτω με τα υπόλοιπα με παραπλήσια τεχνικά χαρακτηριστικά(τούρμπο κινητήρα κλπ),πιστεύω ότι δεν είναι τελείως άσχετο..σαφώς και είναι άλλη κατηγορία.
Και πάλι ευχαριστώ θερμά παίδες
Υ.Γ:για την ιστορία είμαι 25,δεν έχω υπηρετήσει ακόμα τη μαμά πατρίδα ένεκα σπουδών,οπότε η οικογένεια μπορεί να περιμένει -
Ε,αφου εχει αυτες τις προδιαγραφες ,και διαθετεις περιπου αυτα τα χρηματα που συζητας,γιατι δεν σκεφτεσαι και κατι πιο εξτριμ,κανα mx-5?
Και το τωρινο ειναι παρα πολυ καλο,αλλα και το καινουργιο μπορει τελικα να μην ειναι ακριβο(αν σκεφτεις οτι η μαζντα εχει στη γκαμα της το rx-8 με περιπου 29000 ευρω).Και σιγουρα μην σκεφτεις τις δυο λιγοτερες θεσεις,στην πραγματικοτητα δεν θα σου χρειαστουν.
Ολα τα αλλα αυτοκινητα που εχεις υποψη σου,ειναι γενικα καλα (πλην mg),αλλα και οι διαφορες στα χρηματα μεταξυ τους ,για καποιο λογο παντα υπαρχουν -
Μια που το ανέφερες τον Ιούλιο ήμουν μια ανάσα από το να το παραγγείλω(το MX5 το υπάρχον μοντέλο)με άτοκο διακανονισμό,αλλά με φρέναρε το ότι το καινούριο μου αρέσει παααααρα πολύ..
Ο λόγος που δεν το έβαλα στην ψηφοφορία είναι ότι δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα και οι διαφορές τους είναι εμφανείς και χιλιοειπωμένες,δεν θα είχε κανένα νόημα.Αν κάνει 26000Ε το καινούριο το συζητάω(αν και οι 2 θέσεις παραείναι ''εγωιστικές''),πάντως αρχίζω να ψήνομαι άγρια για το κούπερ s
Κυριακή κοντή γιορτή πάντως..τώρα που θα βγει το μάζντα θα το ξανασυζητήσουμε,θα μας πουν και τις εμπειρίες τους οι τυχεροί που θα το αποκτήσουν(άκουσα ότι έχουν γίνει ήδη παραγγελίες ),γιατί μέχρι στιγμής μόνο στο χαρτί το έχω δει.. -
Ασφαλώς και έχουν γίνει κάποιες παραγγελίες και μάλιστα σε πολύ καλή τιμή. Σκέψου ότι κάποια μέλη του club θα αποκτήσουν το δίλιτρο Limited Edition (συλλεκτική έκδοση) με 30Κ . 50 κομμάτια σε όλη την Ελλάδα . Πάντως, τα πρώτα σχόλια δεν είναι ακριβώς... υπερενθουσιώδη. Θα δούμε. Ας έρθει με το καλό
Φήμες λένε ότι υπάρχουν ακόμα κάποια 1.6, τα οποία πωλούνται με προσφορά -2500Ε. Θα στο πρότεινα ανεπιφύλακτα, αν δεν ήξερα πόσο καλύτερο είναι το 1.8 με το μπλοκέ του -
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
χαλάρωσε ρε φιλε..οχι κ 6000-8000 διαφορα ...νομιζω οτι το 2λιτρο γκολφ εχει** 25600**.ηταν να το παρω αλλα ακριβο...κ να σου πω κ το αλλο?αλλη η αισθηση με τοσο βαρυ αμαξι κ αλλη με το ST. εχω αδικο?για στροφες μιλαω κ κρατηματα..
Ναι έχεις άδικο εκτος και αν αναφέρεσε στην αίσθηση ποιότητας κύλισης.
Στην αίθηση στο στρίψιμο υπάρχει διαφορά. Μόλις σήμερα το πρωί οδήγησα το Golf 1.6FSI sportline ενός φίλου. Σε σχέση με το fiesta ST είναι πίσω στο στρίψιμο. Όχι τόσο σε κρατήματα (κρατήματα πάνω κάτω τα ίδια είναι) όσο σε αυτό που λέμε αίσθηση.
Με σκληρότερα αμορτισέρ και 17άρες κάτι μπορεί να γίνει, μαμά όμως όχι, με τίποτα. -
οκ τότε σε πιστεύω.δεν εχω οδηγησει το ST
Πιστεύω να έχετε ακούσει για το GOLF V Gt το οποιο θα μαμησει πολλα τέτοια..170 αλογάκια 1400cc
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Πιστεύω να έχετε ακούσει για το GOLF V Gt το οποιο θα μαμησει πολλα τέτοια..170 αλογάκια 1400ccΤόσο πολύ ξέπεσε το Golf; Προσπαθεί να μαμήσει αυτοκίνητα μικρότερης κατηγορίας;
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Πιστεύω να έχετε ακούσει για το GOLF V Gt το οποιο θα μαμησει πολλα τέτοια..170 αλογάκια 1400cc
Τόσο πολύ ξέπεσε το Golf; Προσπαθεί να μαμήσει αυτοκίνητα μικρότερης κατηγορίας;
Δεν πιστεύω να σε χαλάνε τα 170 άλογα σε 1400αρη.θα το φυσάνε κ δεν κρυώνει πολλοι εδω μέσα. μέχρι κ στην κατανάλωση θα ειναι καλύτερο απολα εδω μεσα..compressor+turbo.πολυ innovative !!!!!!!!!!
ΞΕΡΕΙ Η VW
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Πιστεύω να έχετε ακούσει για το GOLF V Gt το οποιο θα μαμησει πολλα τέτοια..170 αλογάκια 1400cc
Τόσο πολύ ξέπεσε το Golf; Προσπαθεί να μαμήσει αυτοκίνητα μικρότερης κατηγορίας;
Φίλε opterie έτσι είναι...
Όταν είσαι βασιλιάς των φαναριών στη ζούγκλα των δρόμων θα έπρεπε να ξέρεις ότι το 'μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό' ...π.χ.
- Scooby STI vs 2CV
- M3 vs Innocenti
- 1.6 FSi vs Fiesta ST (άσχετο!)
- S2K vs Matiz ( 800cc )
Κατάλαβες τώρα???
-
Ο χρήστης diperr έγραψε:
Κατάλαβες τώρα???Όχι, αλλά προφανώς δεν είμαι ο μόνος ---->
ΠΥΡΑΥΛΟΙ μεχρι 22000Ε