-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Ωστόσο, για να περάσεις την εξέταση και να μη σε κόψουν, πρέπει να γυρίσεις το κεφάλι σου και όχι να δεις τον καθρέφτη.Νέος οδηγός speaking. Ξεκίνησα να οδηγάω σχετικά πρόσφατα. Πάω να αλλάξω λωρίδα. Κοιτάω μεσαίο και πλαϊνό καθρέπτη, κόβω κίνηση και ανάβω φλας για να στρίψω. Είμαι σε ετοιμότητα, κοιτάω καθρέφτη, λέω δεν γυρνάω και το κεφάλι στο πλάϊ; Να σου ένα μηχανάκι το οποίο είχε ξεφύγει από τους καθρέφτες. Εάν δε γύρναγα κεφάλι πριν αλλάξω λωρίδα θα είχα πάρει παραμάζωμα 3-4 μηχανάκια.
-
Η λεγόμενη νεκρή γωνία.. Ειναι το σημειο εκει πισω και δεξιά ή αριστερά από την ουρά του αυτοκινητου, την οποία την πιανουν μονο οι λεγόμενοι δπλοί καθρέπτες.
-
Δεν είναι θέμα 'ψαρωμένου οδηγού' ή τυπικού ή δεν ξέρω 'γω τι άλλο. Είναι θέμα ουσίας και ασφαλούς οδήγησης.
-
Δεν είναι ακριβώς απίθανο των δρόμων αλλά πιστεύω ότι μπαίνει εδώ μια χαρά αφού όταν το είδα ήμουν εγώ στο δρόμο...
Λοιπόν σχεδόν τέρμα Κιφισσός προς Πειραιά και βγαίνω για να στρίψω από κάτω για Λαχαναγορά...
Πάνω στην στροφή σταματάω επειδή είχε λίγο κίνηση.
Στο σημείο εκείνο το ποτάμι είναι ανοικτό και βλέπεις αρκετά κάτω.
Χαζεύω λοιπόν και σφυρίζω αδιάφορα όταν το μάτι μου πιάνει μια κίνηση μέσα στο ποτάμι...Κοιτάω καλύτερα και βλέπω έναν τύπο ο οποίος κάνει κανό μέσα στο Κιφισσό περίπου στο ύψος του Μοσχάτου...
Το αστείο είναι ότι η μπόχα στο συγκεκριμένο σημείο είναι απλά απίστευτη...
-
Ο χρήστης rethimno01 έγραψε:
Ωστόσο, για να περάσεις την εξέταση και να μη σε κόψουν, πρέπει να γυρίσεις το κεφάλι σου και όχι να δεις τον καθρέφτη.
Νέος οδηγός speaking. Ξεκίνησα να οδηγάω σχετικά πρόσφατα. Πάω να αλλάξω λωρίδα. Κοιτάω μεσαίο και πλαϊνό καθρέπτη, κόβω κίνηση και ανάβω φλας για να στρίψω. Είμαι σε ετοιμότητα, κοιτάω καθρέφτη, λέω δεν γυρνάω και το κεφάλι στο πλάϊ; Να σου ένα μηχανάκι το οποίο είχε ξεφύγει από τους καθρέφτες. Εάν δε γύρναγα κεφάλι πριν αλλάξω λωρίδα θα είχα πάρει παραμάζωμα 3-4 μηχανάκια.
Έτερος νέος οδηγός speaking: Σε αλλαγές λωρίδας πάντοτε γυρνάω και λίγο το κεφάλι, γι' αυτό το λόγο (μηχανάκια κτλ), αν και προσπαθώ να έχω παρατηρήσει τη λωρίδα για κάποια ώρα και από τον κεντρικό και από τον πλάγιο, μήπως και έρχεται κανένας με αρκετά μεγαλύτερη ταχύτητα (π.χ. κάνω δύο κοιτάγματα σε διάστημα 1-2 sec). Σε παρκάρισμα όμως κοιτάζω κατά βάση καθρέπτες (αν το κάνεις στην εξέταση κόβεσαι). Κεφάλι χρησιμοποιώ μόνο για όπισθεν (για μεγάλες αποστάσεις)
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Δεν είναι ακριβώς απίθανο των δρόμων αλλά πιστεύω ότι μπαίνει εδώ μια χαρά αφού όταν το είδα ήμουν εγώ στο δρόμο...Λοιπόν σχεδόν τέρμα Κιφισσός προς Πειραιά και βγαίνω για να στρίψω από κάτω για Λαχαναγορά...
Πάνω στην στροφή σταματάω επειδή είχε λίγο κίνηση.
Στο σημείο εκείνο το ποτάμι είναι ανοικτό και βλέπεις αρκετά κάτω.
Χαζεύω λοιπόν και σφυρίζω αδιάφορα όταν το μάτι μου πιάνει μια κίνηση μέσα στο ποτάμι...Κοιτάω καλύτερα και βλέπω έναν τύπο ο οποίος κάνει κανό μέσα στο Κιφισσό περίπου στο ύψος του Μοσχάτου...
Το αστείο είναι ότι η μπόχα στο συγκεκριμένο σημείο είναι απλά απίστευτη...
Ποιος Βοϊδομάτης και μλκίες...
-
Με σωστή ρύθμιση η νεκρή γωνία μειώνεται. Πρέπει οι εξωτερικοί καθρέπετες να κοιτάνε προς τα έξω τόσο πολύ ώστε μόλις κάτι εξαφανίζεται από τον εσωτερικό να εμφανίζεται στους εξωτερικούς. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι οι εξωτερικοί πρέπει να βλέπουν τις διπλανές λωρίδες και να μην δείχνουν καθόλου το πλάι του αυτοκινήτου (άντε μόνο τα χερούλια αν εξέχουν). Δοκιμάστε το!
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Με σωστή ρύθμιση η νεκρή γωνία μειώνεται. Πρέπει οι εξωτερικοί καθρέπετες να κοιτάνε προς τα έξω τόσο πολύ ώστε μόλις κάτι εξαφανίζεται από τον εσωτερικό να εμφανίζεται στους εξωτερικούς. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι οι εξωτερικοί πρέπει να βλέπουν τις διπλανές λωρίδες και να μην δείχνουν καθόλου το πλάι του αυτοκινήτου (άντε μόνο τα χερούλια αν εξέχουν). Δοκιμάστε το!Σε μεγάλα αυτοκίνητα δε συμβαίνει αυτό που λες. Αντίθετα όμως συμβαίνει στα μικρά. Αλλά και πάλι εγω δεν το εμπιστεύομαι 100%. Γυρναω στα γρηγορα και την κεφαλα να ριξω μια ματια.
-
Και πάλι η γωνία πίσω από το κεφάλι του οδηγού δεν καλύπτεται, ιδιαίτερα αν είναι και λίγο... κεφάλας! Ένα μηχανάκι που βρίσκεται πίσω ακριβώς από την πίσω αριστερή σου κολώνα και το οποίο ξακινάει να σε προσπερνάει από αριστερά δύσκολα θα το δεις αν δεν γυρίσεις αριστερά το κεφάλι. Και βέβαια μην ξεχνάμε ότι πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα εχουν τόσο φαρδιές πίσω κολώνες που υπάρχει τυφλή γωνία ακόμα και το κεφάλι αν γυρίσεις...
-
εχω δει αυτοκινητο που καποιος ειχε βαλει στον εσωτερικο καθρεπτη εναν ακομα μεγαλυτερο (τον ειχε δεσει επανω στον εργοστασιακο) και μπορω να πω οτι εβλεπες παρα μα παρα πολυ καλυτερα, ηταν πραγματι κατι το πολυ εξυπηρετικο.
το λαντα για παραδειγμα ΔΕΝ εχει δεξι καθρεπτη. εκεινες τις εποχες εθεωρειτο εξτρα απαραδεκτο πραγμα κατα την γνωμη μου. αφηστε που ο αριστερος ο εργοστασιακος δεν δειχνει σχεδον τιποτε. για πεταμα ειναι. -
νεκρη γωνια υπαρχει, αλλα αν κοιταζεις συχνα τον μεσαιο και πλαινο καθρεπτη τοτε γνωριζεις ανα πασα στιγμη ποιος βρισκεται πισω σου-διπλα σου, επομενως η νεκρη γωνια 'παυει' να υφισταται.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
νεκρη γωνια υπαρχει, αλλα αν κοιταζεις συχνα τον μεσαιο και πλαινο καθρεπτη τοτε γνωριζεις ανα πασα στιγμη ποιος βρισκεται πισω σου-διπλα σου, επομενως η νεκρη γωνια 'παυει' να υφισταται.εκτος αν εχεις πισω σου σκουτερ απο αυτα τα μεγαλα τα αθορυβα που πανε γρηγορα και πεταχτει απο το πουθενα....
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
νεκρη γωνια υπαρχει, αλλα αν κοιταζεις συχνα τον μεσαιο και πλαινο καθρεπτη τοτε γνωριζεις ανα πασα στιγμη ποιος βρισκεται πισω σου-διπλα σου, επομενως η νεκρη γωνια 'παυει' να υφισταται.
εκτος αν εχεις πισω σου σκουτερ απο αυτα τα μεγαλα τα αθορυβα που πανε γρηγορα και πεταχτει απο το πουθενα....
αν κοιτας συχνα συνηθως τα βλεπεις, τωρα αν ο αλλος ειναι τρελος και κανει σφηνες θανατου, ε ας προσεχε!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
νεκρη γωνια υπαρχει, αλλα αν κοιταζεις συχνα τον μεσαιο και πλαινο καθρεπτη τοτε γνωριζεις ανα πασα στιγμη ποιος βρισκεται πισω σου-διπλα σου, επομενως η νεκρη γωνια 'παυει' να υφισταται.
εκτος αν εχεις πισω σου σκουτερ απο αυτα τα μεγαλα τα αθορυβα που πανε γρηγορα και πεταχτει απο το πουθενα....
αν κοιτας συχνα συνηθως τα βλεπεις, τωρα αν ο αλλος ειναι τρελος και κανει σφηνες θανατου, ε ας προσεχε!
Ας προσεχε οντως, αλλα επειδη θα βρεις το μπελα σου μετα, εχε το νου σου για τους τρελλούς....
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
νεκρη γωνια υπαρχει, αλλα αν κοιταζεις συχνα τον μεσαιο και πλαινο καθρεπτη τοτε γνωριζεις ανα πασα στιγμη ποιος βρισκεται πισω σου-διπλα σου, επομενως η νεκρη γωνια 'παυει' να υφισταται.
εκτος αν εχεις πισω σου σκουτερ απο αυτα τα μεγαλα τα αθορυβα που πανε γρηγορα και πεταχτει απο το πουθενα....
αν κοιτας συχνα συνηθως τα βλεπεις, τωρα αν ο αλλος ειναι τρελος και κανει σφηνες θανατου, ε ας προσεχε!
Ας προσεχε οντως, αλλα επειδη θα βρεις το μπελα σου μετα, εχε το νου σου για τους τρελλούς....
μα τους προσεχω και εχω γλυτωσει πολλους, απο εκει και περα ομως εαν αυτοι δεν ενδιαφερονται για τη δικια τους ασφαλεια εμεις οι υπολοιπο γιατι να το κανουμε? (αν και το κανουμε!)
-
Ο χρήστης karaLRS έγραψε:
Κάθε φορά που προσπαθω να πιστέψω οτι και οι γυναικα ειναι καλός οδηγός πάντα κατι βλεπω και αλλάζω γνωμη...Χρονος : 7 το πρώι
Τοπος : Εθνικη οδος πατρών πύργου (άραξο κοντά)
Αμάξι : Toyota Corolla ΜαυροΗ κοπέλα που το οδηγουσε ειχε ΚΛΕΙΣΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ!!!!
κασκαντέρ!μιλάμε δεν είχε ιχνος άγχους!ειχε πιάσει δεξιά και πήγαινε με 60 στον πύργο!τουλαχιστον είχε μεσαίο!
Το έκανε για να έχει καλύτερη αεροδυναμική...
-
Αμ η αλλη;
Χθες το απογευμα στην Ε.Ο μια κυρια με 316 15ετίας, μαλλον νομιζε οτι το να οδηγαει στην αριστερη λωριδα με 60 εχοντας αποσταση 30 ποντους απο το στηθαίο στη μεση, ειναι σωστος τροπος οδηγησης. Την προσπερνουσαν συνεχεια απο δεξια αμαξια και αυτη το χαβά της. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Αμ η αλλη;
Χθες το απογευμα στην Ε.Ο μια κυρια με 316 15ετίας, μαλλον νομιζε οτι το να οδηγαει στην αριστερη λωριδα με 60 εχοντας αποσταση 30 ποντους απο το στηθαίο στη μεση, ειναι σωστος τροπος οδηγησης. Την προσπερνουσαν συνεχεια απο δεξια αμαξια και αυτη το χαβά της.Αυτές είναι οι πιο επικίνδυνες από όλους γιατι σε κάνουν να χάσεις εντελώς την ψυχραιμία σου
Είχα πετύχει ανάλογο ζώο στην Κορίνθου - Πατρών!! Με 70 και οι αριστεροί τροχοί πατούσανε σχεδόν τη διαχωριστική. Αφού έκατσα ευγενικά για λίγο πίσω άναψα φώτα αλλά σιγά μην κοίταγε και κανα καθρέφτη. Μετα προχώρησα σε κόρνα αλλά .... αγρόν ηγόραζε!!
Τεσπά σε μεγάλη ευθεία με ορατότητα βγήκα αρκετα αριστερά και πέρασα..
Σε τετοιες περιπτώσεις πάντως αποκομίζεις μια καλή τσαντίλα
-
υπαρχουν και αλλα ατομα που τα κανουν αυτα και καθε φορα που πας να προσπερασεις, ειτε σε κλεινουν στριβοντας ελαφρος αριστερα, ειτε πατανε γκαζι και μετα το αφηνουν, και ξανα απο την αρχη.
-
Ταρίφας εθεάθει να έχει στην ποτηροθήκη της ταριφάμαξας γλαστράκι με βασιλικο!Είχε και ποτιστηράκι να το ποτίζει και να το δροσίζει στις ζεστές μέρες που διανύουμε...μετά το πότισμα του έριχνε και ένα χάιδεμα μπας και μεγαλώσει και φτιάξει roof garden στην οροφή..τι άλλο θα δούμε!
Οτι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους!