-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
Και για οποιον ρωτησει τι γινεται με το κιβωτιο ταχυτητων...no problem....Το ταπεινο σαντα εχει torque converter αρα αντεχουμε τα 300++ αλογακια ανετα...επισης το ταπεινο σαντα μαμισιο εχει 4πιστονα φρενακια..θα βαλουμε ομως ανοξειδωτα σωληνακια...
ΡΕ ΠΑΡΑΜΥΘΑ σταματα τα φιδια για τετραπιστονα φρενα στο santa fe γιατι
φοραει διπιστονες απλες δαγκανες ουτε καν αντικρυστες
και μολις σπασει ο ΄'αφαλος΄' του converter η' ψηθουνε τα δισκακια του αυτοματου σασμαν απο την παραπανω ροπη ενημερωσε μας......
Και σιγα τη μετατροπη,αν ηξερες απο τη μαμα αυτοκινητο προερχεται το μοτερ του santa fe τοτε θαξερες οτι 500ριζει ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!
ΓΡΑΦΕ οτι σου κατεβαινει στο κεφαλι ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΓΕΛΑ(Ω)-ΜΕ
ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΜΗ ΓΡΑΦΕΙΣ ΦΙΔΙΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΞΥΠΝΙΟ!!!!!!!
Α΄' ΞΕΧΑΣΑ ΤΟ TRANFER ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΥΝΕΙ ΔΟΝΤΙΑ ΜΕΧΡΙ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ
φιλικα απο καποιον που ξερει καλυτερα το αμαξι σου απο σενα..... -
Από τι μαμά προέρχεται το μοτέρ του Santa Fe;
-
ΜΑNOSK EXEIΣ PM(2)
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Από τι μαμά προέρχεται το μοτέρ του Santa Fe;Αντί να στέλνονται ενημερωτικά αλλά προσωπικά pms, θα μπορούσε να απαντηθεί εδώ η ερώτηση που εγινε ;
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Από τι μαμά προέρχεται το μοτέρ του Santa Fe;
Αντί να στέλνονται ενημερωτικά αλλά προσωπικά pms, θα μπορούσε να απαντηθεί εδώ η ερώτηση που εγινε ;
'Εχω ενα μυστικο κρυμμενο στης καρδιας τα βαθη'
-
Εγώ πάντως δεν έλαβα ακόμα pm.
-
Θα ψάχνει και τον μπαμπά
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Θα ψάχνει και τον μπαμπάΚι αν ο μπαμπάς είναι ο κουμπάρος άντε να βγάλεις άκρη.
-
Απο που προερχεται??? και κοφτε τις Μ@λ@κιες ολλοι.....
-
Εγω ξερω αλλα δεν σου λεω ,να σκασεις
Απο την Mitsubishi φανταζομαι.
-
Από τη Mitsubishi πρέπει να είχε πάρει μοτέρ η Hyundai τελευταία φορά για το S-Coupe. Δεν έχω ακούσει για νεότερη συνεργασία, αλλά δεν αποκλείεται.
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
Οσον αφορα την οδικη συμπεριφορα θα τοποθετηθουν 19αρηδες τροχοι με 275 λαστιχακι..ειπε κανεις τιποτα???Εγώ αυτό δεν κατάλαβα... έτσι βελτιώνεται η οδική συμπεριφορά του? Αναρτήσεις? Και τι θα συμβεί σε ένα ψηλό όχημα με ψηλό κέντρο βάρους, αν ξαφνικά αυτές οι λαστιχάρες γατζώσουν σε καλή άσφαλτο με πολλά χλμ και έχουμε υπερπρόσφυση? Δεν θέλω να φανταστώ...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Οσον αφορα την οδικη συμπεριφορα θα τοποθετηθουν 19αρηδες τροχοι με 275 λαστιχακι..ειπε κανεις τιποτα???
Εγώ αυτό δεν κατάλαβα... έτσι βελτιώνεται η οδική συμπεριφορά του? Αναρτήσεις? Και τι θα συμβεί σε ένα ψηλό όχημα με ψηλό κέντρο βάρους, αν ξαφνικά αυτές οι λαστιχάρες γατζώσουν σε καλή άσφαλτο με πολλά χλμ και έχουμε υπερπρόσφυση? Δεν θέλω να φανταστώ...
Απλά θα κάνει υπερ-κωλοτούμπες...
Υ.Γ.
Μ'αρέσει πάντως που ασχολείσαι με την υπερπρόσφυση, (κάτι που δεν θα του συμβεί και πολλές φορές στη ζωή του εδώ στην Ελλάδα) και όχι με κάθε άλλου είδους συμπεριφορά που θα έχει το σασί του στο Ελληνικό οδόστρωμα...
-
Μα είναι αυτό αυτοκίνητο για τέτοιες δουλειές; Θα τρελαθούμε τελείως
-
Ας ασχοληθούμε και με αυτά βρε dimsabas, γιατί θα πούμε καμμιά κομψή κουβέντα πάλι για τέτοιες μετατροπές, και θα μας πουν μπλαζέ, εμπαθείς και γω δεν ξέρω τί άλλο....
Έχουμε φτάσει στο σημείο να διανοούμαστε πως αφενός μεν έχουμε σπορ επιδόσεις και δυναμική συμπεριφορά σε αυτοκίνητα με κέντρο βάρος στα 2μ, αφετέρου συγκρίνουμε επί ίσοις όροις πλαστικά 4κίνητα κορεατικής προέλευσης, με αυτοκίνητα που έχουν από πίσω τους όλη την ιστορία, έρευνα, και εξέλιξη την (γερμανικής) αυτοκινητοβιομηχανίας μόνο και μόνο επειδή βάλαμε μερικά μπολτ-ον μουλάρια επιπλέον στου μουτέρ, α!, και πετάξαμε τα περισσευόμενα ευρώπουλα μας στον κάθε Κανγκουρο-Γκαλιφορνέζο τιούνερρρρ των Ηνωμένων Πληγέντων Πολιτειών ...
Πώς λέμε:
Πετάει ο γάιδαρος; Αν πετάει λέει;!; Και Lear Jet (με bolt-on turbine) έχει...Κάπως έτσι!
-
Έχεις δίκιο. Μόνο στην πλάκα μπορείς να τα παίρνεις αυτά τα θέματα. Έχεις ενημερωθεί για αυτό;
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=13776 -
Σας τσουζει παλιομαμακες και βγαζετε ολη την κακκια σας.... Κ!'£δαχτυλο θα σας βαζω οταν σας περναω απο πανω...χαχαχα
-
τι περιεργο βρισκεις οταν η αναρτηση του σαντα ειναι στο υψος του φορτεστερ συν 34χιλ..
-
Εγώ πάντως λέω να μην κάνεις την μετατροπή αυτή. Μετά θα πρέπει να σκληρήνεις αναρτήσεις και να βάλεις χαμηλοπρόφιλα λάστιχα και μετά πώς θα κάνει το αυτοκίνητο σισπανσιόν (sic) όταν θα βάζεις μέσα τα γκομενάκια? Και ως γνωστόν, όσο πιο πολύ κουνιέται το αυτοκίνητο πάνω-κάτω κατα τη διάρκεια της πράξης, τόσο πιο πολύ διαφημίζεσαι ως μέγιστος επιβήτορας. Σωστά?
-
εφοσον ειστε σοβαρο φορουμ σχολιαστε το θεμα του κομπρεσορα στο αμαξι μου..και μη ζηλευετε..
Μπειτε και στο http://www.newtiburon.com στην ενοτητα Forced induction και διαβαστε πως ο 2.7 delta σε Hyundai Coupe(tiburon) τρωει τα εβο και ιμπρεζα...
Tι Cayenne,Touareg,X5 και τα ρεστα...