-
Παντως φιλοι μου αξιζουν τα λεφτα τους γιατι και φρεναρες εχουμε και αντεχουν.
Που να δειτε τι ειχα παθει με ενα γιαπωνεζο που εκαναν τα τακακια τοτε 45.000 δρχ και η επισημη δικαιολογια ηταν οτι αντεχουν 50000χλμ+
Περιτο να σας πω οτι στις 14000χλμ τα ειχα ξευτιλησει.Ηταν παντως ακουραστα.Οποια αλλη αλλαγη με οτιδηποτε αλλο τακακι(ολα ειχα το 1/3 τις τιμης των εργοστασιακων) ηταν τζιφος.
Αληθεια εχει δοκιμασει κανενας απο δω μεσα αλλη μαρκα τακακια εκτος απο τα δικα του????Τακη καλως ηρθες!!!
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Τακη καλως ηρθες!!!Ευχαριστώ Μιχάλη!
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!
Και ναι! έχουμε φρενάρες!
Έβαλα μέσα τον γαμπρό μου, και φρέναρα δυνατά σε άδεια εθνική μπρός-πίσω αφήνοντας απότομα και το γκάζι (για να δουλέψει και το BAS) και στραμπούληξε το χέρι του από την κόντρα στο ταμπλό ενώ φορούσε και ζώνη!
(Έχει Renault 19 που δεν φημίζεται για τα φρένα του... )Τελικά τον έψησα να πάρει Mondeo ( είναι κουρσάκιας και λάτρης του μεγάλου χώρου αποσκευών).
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Και ναι! έχουμε φρενάρες!ναι, έχουμε, έχουμε
το σαββατοκύριακο πήγα εκδρομή με το pandaκι σε κατηφορική διαδρομή με στροφούλες, και περιττό να σας πω τι ωραία που μύριζαν τα φρένα στο τέλοςμετά την αλλαγή των τακακιών παρατήρησα ότι εξαλείφθηκε και εκείνο το τρίξιμο που ακουγόταν από τα τακάκια από τη μέρα που αγόρασα το 307. Άλλαξε υλικό η πεζώ στα τακάκια, και δεν είναι πια οικολογικά;
-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΛΟ ΧΕΙΩΝΑ...ΕΛΕΙΠΑ ΔΙΑΚΟΠΟΥΛΕΣ 2500ΚΜ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΚΥΛΛΗΝΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΠΑΡΓΑ.΄ΛΟΙΠΟΝ ΑΛΛΑΞΑ ΙΜΑΝΤΑ ΚΑΙ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΣΦΥΕΙΖΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΤΙ?ΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΡΜΠΙΖΕΙ ΛΙΓΑΚΙ
-
ΞΕΧΑΣΑ ΝΑΣ ΣΑΣ ΠΩ ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ ΠΡΙΝ 1 ΜΗΝΑ ΕΚΑΝΑ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΗΤΑΝ 325 ΕΥΡΩ
ΙΜΑΝΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 ΕΥΡΩ ΛΑΔΙΑ ΦΙΛΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ C ΤΙ ΕΙΝΑ ΑΥΤΟ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΣΤΙΣΕ 100 ΕΥΡΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΠΗΡΑΝΕ Η ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΙΑΣΑΝΕ?
-
325 ευρω να πω την αληθεια δνε ξερω ποσο κοστιζει ενα σερβις σε ενα συγχρονο αυτοκινητο αλλα μου φαινοντε πολλα
-
Ο χρήστης 307ΚΙΑΣ έγραψε:
ΞΕΧΑΣΑ ΝΑΣ ΣΑΣ ΠΩ ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ ΠΡΙΝ 1 ΜΗΝΑ ΕΚΑΝΑ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΗΤΑΝ 325 ΕΥΡΩΙΜΑΝΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 ΕΥΡΩ ΛΑΔΙΑ ΦΙΛΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ C ΤΙ ΕΙΝΑ ΑΥΤΟ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΣΤΙΣΕ 100 ΕΥΡΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΠΗΡΑΝΕ Η ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΙΑΣΑΝΕ?
Γειά σου Λάζαρε!
Αν δεις το βιβλίο συντήρησης, περιοδικός έλεγχος C είναι το πρώτο μεγάλο service του αυτοκινήτου, και αναφέρει τα σημεία ελέγχου και συντήρησης.
Στην προηγούμενη σελίδα έγραψα για το αντίστοιχο δικό μου 60άρι service.
...περιοδικός έλεγχος C 103,60...
-
γεια χαρα και απο μενα.....3 μηνων 307sw και ηδη στον 2ο μηνα αλλαξα ζουαν.....
εχει περασει 1 μηνας ακριβως ..........και μολις εχθες παλι μια απο τα ιδια
αρχισε παλι το σκουκσιμο.εντωμεταξυ οταν μου το αλλαζαν στην LION μου ειπαν οτι μου βαζουν το καινουργιο........(που να ξερω και εγω ο κακομοιρης!...χαρηκα κιολας.ειπα ωραια-το καινουργιο θα μου βαλουν)
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ οτι απο οτι καταλαβαινω πρεπει να συνηδητοποιησω οτι αυτο το σκουικ,δεν προκειτε να σταματησει ΠΟΤΕ,και θα το ακουω ΠΑΝΤΑ.
δυσκολο να το δεχτω σε καινουργιο αυτοκινητο 3 μηνων , αλλα τι να κανουμε?ειχα διαβασει παλαιοτερα για καποιο συγκεκριμενο αντισκουριακο (οχι οποιοδηποτε) που ειχαν προτεινει καποια παιδια αλλα δεν το θυμαμαι......
μπορει καποιος φιλος να μου προτεινει κατι που το εχει δοκιμασει και ο ιδιος?.....................................................................................................................................................
και κατι αλλο , ασχετο με το ζουαν..........ποια πιεση για τα λαστιχα πιστευετε οτι ειναι η καταληλοτερη για το sw? -
Ο χρήστης 307sw έγραψε:
ποια πιεση για τα λαστιχα πιστευετε οτι ειναι η καταληλοτερη για το sw?Ανάλογα πόσο το φορτώνεις και πως το οδηγείς.
-
ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ΖΟΥΑΝ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ
χωρίς να πληρώσουμε την αλλαγή του (πεταμένα λεφτά... )Ανοίγοντας το καπό, πάνω αριστερά από τον κινητήρα, έχει μια 'τρύπα' απ’όπου διαγώνια κάτω και δεξιά, φαίνεται το ζουάν. Με το σπρέι αντισκωριακού-λιπαντικού ανά χείρας ( με το μακρύ λεπτό του σωληνάκι ) βάζεις προσεκτικά το χέρι σου και του αλλάζεις τα φώτα στο ψέκασμα, έστω και στο περίπου. Διαφορετικά πρέπει να το σηκώσεις με γρύλο και να μπεις από κάτω: δεν το συνιστώ!
Ελπίζω οι βραδινές, βιαστικές φωτογραφίες με τη βοήθεια μπαλαντέζας να βοηθήσουν... την προσέγγιση.
Το ψέκασα αρχές Αυγούστου, πήγα Αθήνα-Αμαλιάδα-Αθήνα-Αμαλιάδα-Λευκάδα-Αθήνα,
ξανά Αθήνα-Λαμία-Αθήνα-Αμαλιάδα-Αθήνα, έχω 25 μέρες και 3.500 χλμ. και δεν έχει βγάλει ... άχνα.
Σε όποιον το δοκιμάσει, καλή επιτυχία!
Τάκης -
ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΖΟΥΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ 6 ΜΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΛΙΟΝ ΘΕΣΣΑΟΛΟΝΙΚΗΣ ΜΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10.000ΚΜ
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Ανοίγοντας το καπό, πάνω αριστερά από τον κινητήρα, έχει μια 'τρύπα' απ’όπου διαγώνια κάτω και δεξιά, φαίνεται το ζουάν. Με το σπρέι αντισκωριακού-λιπαντικού ανά χείρας ( με το μακρύ λεπτό του σωληνάκι ) βάζεις προσεκτικά το χέρι σου και του αλλάζεις τα φώτα στο ψέκασμα, έστω και στο περίπου. Διαφορετικά πρέπει να το σηκώσεις με γρύλο και να μπεις από κάτω: δεν το συνιστώ!Τάκη κακή επιλογή λιπαντικού. Πρώτον είναι εύφλεκτο, δεύτερο ξεπλένεται μόνο με ένα οδήγημα σε βροχή. Εγώ θα πειραματιζόμουν με σπρέι γραφίτη (για κλειδαριές) σε κρύο ζουάν και θα το άφηνα να στεγνώσει πριν το δοκιμάσω.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τάκη κακή επιλογή λιπαντικού. Πρώτον είναι εύφλεκτο, δεύτερο ξεπλένεται μόνο με ένα οδήγημα σε βροχή. Εγώ θα πειραματιζόμουν με σπρέι γραφίτη (για κλειδαριές) σε κρύο ζουάν και θα το άφηνα να στεγνώσει πριν το δοκιμάσω.Ok Λεωνίδα!
Στο επόμενο 'τσίου' που θα ακούσω, θα ρίξω από το συγκεκριμένο σπρέι που προτείνεις και τυχαίνει να έχω.Ευχαριστώ πολύ!
-
-
Παιδες καλημερα φοραει κανεις apex 55 mm με κωδικο 70-6260?
-
...... και δηλαδη, ρε συ, Τακη, ποσο δυσκολο ειναι να κουβαλαει καποιος ενα κοπιδι μαζι του??
-
Ας κανω μια ανακεφαλαιωση:
307 SW 1.6, 2/2003
Μεχρι σημερα 42.000 χλμ.
Προβληματα:
Ας αρχισω απο τα τετριμμενα: Το ζουαν ακουγεται απο την αρχη. Δεν ασχοληθηκα να το αλλαξω. Πλεον δεν μ' ενοχλει. (βαρεθηκε και σταματησε; κουφαθηκα; το συνηθισα; Ποιος ξερει...)
Ο διακοπτης των φλας αλλαχθηκε μια φορα. Εξακολουθει μετα απο στροφη με μεγαλη γωνια να 'αναβει' προς την αντιθετη κατευθυνση.
Η κορνα ειναι σχεδον διακοσμητικη. Ευτυχως δεν τη χρησιμοποιω ετσι κι αλλιως σχεδον ποτε.
Ο δεικτης για τη σταθμη λαδιου δειχνει προβλημα ακομα και με ελαχιστη κλιση. Δεν δινω πλεον σημασια. Θα την πατησω μαλλον οπως ο ψευτης βοσκος.Συνολικα τιποτα σοβαρο.
Και δυο ερωτησεις:
-
Το λαστιχο απο την ηλιοροφη εχει ξεκολλησει στο σημειο που 'τελειωνει' (ενωνεται το τελος με την αρχη), στο πισω δηλαδη μερος της ηλιοροφης. Καμια ιδεα για το πως μπορω να το κολλησω μια και καλη;
-
Πρεπει ενδιαμεσα στο σερβις των 30.000 και των 60.000 να γινει καποιος ελεγχος; Απο το βιβλιο σερβις δεν εβγαλα ακρη (η αντιπροσωπεια
δεν το συμπληρωσε καν στα 30.000 ) και το φυλλο ελεγχου/τιμολογιο του πρωτου σερβις μαλλον τα εχω χασει.
-
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
... Το ζουαν ακουγεται απο την αρχη. Δεν ασχοληθηκα να το αλλαξω. Πλεον δεν μ' ενοχλει. (βαρεθηκε και σταματησε; κουφαθηκα; το συνηθισα; Ποιος ξερει...)...Στην προηγούμενη σελίδα έχω αγωγή για τη θεραπεία...
- Το λαστιχο απο την ηλιοροφη εχει ξεκολλησει στο σημειο που 'τελειωνει' (ενωνεται το τελος με την αρχη), στο πισω δηλαδη μερος της ηλιοροφης. Καμια ιδεα για το πως μπορω να το κολλησω μια και καλη;
Πιθονόν χρειάζεται αλλαγή, αλλά αφού προφανώς είσαι εκτός εγγύησης, αν δεν θέλεις να το αντικαταστήσεις-πληρώσεις στην αντιπροσωπεία, μάλλον κάποιος φανοποιός θα βάλει λίγη κόλλα...
- Πρεπει ενδιαμεσα στο σερβις των 30.000 και των 60.000 να γινει καποιος ελεγχος; Απο το βιβλιο σερβις δεν εβγαλα ακρη (η αντιπροσωπεια
δεν το συμπληρωσε καν στα 30.000 ) και το φυλλο ελεγχου/τιμολογιο του πρωτου σερβις μαλλον τα εχω χασει.
Όχι. Μόνο λάδια-φίλτρο. Και καλό είναι να αλλάζεις και το φίλτρο γύρης τουλάχιστον μια φορά το χρόνο.
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
... Το ζουαν ακουγεται απο την αρχη. Δεν ασχοληθηκα να το αλλαξω. Πλεον δεν μ' ενοχλει. (βαρεθηκε και σταματησε; κουφαθηκα; το συνηθισα; Ποιος ξερει...)...
Στην προηγούμενη σελίδα έχω αγωγή για τη θεραπεία...
Ευχαριστω, τα διαβασα. Απλα στ' αληθεια δεν ακουγεται πλεον.
- Πρεπει ενδιαμεσα στο σερβις των 30.000 και των 60.000 να γινει καποιος ελεγχος; Απο το βιβλιο σερβις δεν εβγαλα ακρη (η αντιπροσωπεια
δεν το συμπληρωσε καν στα 30.000 ) και το φυλλο ελεγχου/τιμολογιο του πρωτου σερβις μαλλον τα εχω χασει.
Όχι. Μόνο λάδια-φίλτρο. Και καλό είναι να αλλάζεις και το φίλτρο γύρης τουλάχιστον μια φορά το χρόνο.
Λαδια-φιλτρο δεν αλλαζουμε καθε 30.000 στο σερβις;;; Ή εννοεις προαιρετικα να αλλαξω νωριτερα; (Τη σταθμη-υφη-χρωμα του λαδιου τα ελεγχω τακτικα)
Χαρη στις απαντησεις σου κερδιζεις κα 2 ακομα ερωτησεις-δωρο, οχι αποκλειστικα 307:
-
Τα λαστιχα (dunlop ψιλο-χαλια απο την αρχη) νομιζω οτι πρεπει οπωσδηποτε να αλλαξουν πλεον, σωστο; Καμια προταση;
-
Για το κλιμστιστικο δεν κανετε καμια συντηρηση; Δεν εμφανιζει πτωση αποδοσης, αλλα δεν θελει τιποτα;
Ευχαριστω.
- Πρεπει ενδιαμεσα στο σερβις των 30.000 και των 60.000 να γινει καποιος ελεγχος; Απο το βιβλιο σερβις δεν εβγαλα ακρη (η αντιπροσωπεια
-
Καλησπέρα παιδια.
Παρατήρησε κανείς πτώση της αποδοσης του κλιματιστικού του 307. Το δικο μου μπαίνοντας στον 5 χρόνο ζωής του αυτό το καλοκαίρι, δεν 'παγώνει' όπως στην αρχή που γινόταν ψυγείο το αυτοκίνητο, οπότε μαλλον με βλέπω να συμπληρώνω φρεον απο το επόμενο καλοκαίρι
PEUGEOT FORUM