-
κοιτα ενα αλλο καρτ πολυ γρηγορο λεμε φανταστικο ετσι παει με
[/img] -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Εβλεπα προχθές στο Eurosport το αγωνα Indy 500. Αν κ δεν μ αρέσουν οι οβάλ πίστες εδώ κ χρόνια αυτοί έχουν βρεί πολύ καλη συνταγή. K αυτη η Danica πηγαίνε πολύ καλά μέχρι καποιο pit stop που της έσβησε το μοτερ.
Είχα καιρό να δώ κ να πώ την αλήθεια το ευχαριστήθηκα αν κ δεν πρόλαβα να το τέλος, τ αφησα στον 176 lap. Τι εγινε μετά? Είδε κανείς την συνέχεια?Να μάθεις να παρακολουθείς και τα άλλα θέματα!!! (βλέπε Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα). Τέλος πάντων θα σου πω, δεν είμαι κακός!!! Ο Wheldon πήρε τη νίκη προσπερνώντας την Κυρία Patrick 9 γύρους πριν το τέλος. Η Κυρία Patrick τερμάτισε τελικά τέταρτη, γενομενη η πρώτη γυναίκα που οδηγεί έστω για ένα γυρο τον φημισμένο αγώνα Indy 500.
Κάτι άσχετο: Το IndyCar δεν έχει καμιά σχέση με το CART που γράφουμε εδώ. Απλά στον σσυγκεκριμένο αγώνα κατεβαίνουν και οδηγοί από το CART (φέτος μόνο οι Super Seb και Junqueira)
-
1-2 της Russport στα πρωτα προκριματικα στον αγωνα του Πορτλαντ με τον Justin Wilson να γραφει τον καλυτερο χρονο εμπρος απο τον AJ Allmendinger! Ομως super Seb και Paul Tracy ειναι μια ανασα πιο πισω και παραμονευουν... Ο αγωνας θα μεταδοθει live απο το Eurosport την Κυριακη το βραδυ στις 22.45
) J. Wilson, No. 9 Ford-Cosworth/Lola, 57.597, 122.756mph
2) A. Allmendinger, No.10 Ford-Cosworth/Lola, 57.816 122.291
3) S. Bourdais, No.1 Ford-Cosworth/Lola, 57.825 122.272
4) P. Tracy, No.3 Ford-Cosworth/Lola, 57.911 122.091
5) A. Tagliani, No.15 Ford-Cosworth/Lola, 57.956 121.996
6) M. Dominguez, No.7 Ford-Cosworth/Lola, 58.093 121.708
7) A. Ranger, No.27 Ford-Cosworth/Lola, 58.097 121.700
8 ) J. Vasser, No.12 Ford-Cosworth/Lola, 58.134 121.622
9) R. Bremer, No.55 Ford-Cosworth/Lola, 58.331 121.212
10) C. da Matta, No.21 Ford-Cosworth/Lola, 58.344 121.185
11) T. Glock, No.8 Ford-Cosworth/Lola, 58.407 121.054
12) B. Wirdheim, No.4 Ford-Cosworth/Lola, 58.759 120.329
13) O. Servia, No.2 Ford-Cosworth/Lola, 58.828 120.188
14) R. Sperafico, No.11 Ford-Cosworth/Lola, 58.894 120.053
15) M. Valiante, No.19 Ford-Cosworth/Lola, 59.055 119.726
16) R. Hunter-Reay, No.31 Ford-Cosworth/Lola, 59.140 119.554
17) M. Marshall, No.5 Ford-Cosworth/Lola, 59.362 119.106
18 ) N. Philippe, No.34 Ford-Cosworth/Lola, no time -
Ο Justin Wilson κέρδισε σήμερα στο Toronto!
-
Αντε καιρος ηταν για τον ψηλο
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=8289
-
Πολύ ωραίος αγώνας.
-
Στο Edmonton ο Super Seb επέστρεψε στις νίκες μετά από εκείνη που είχε πάρει στην αρχή του πρωταθλήματος. 2ος για συνεχόμενη φορά ο Oriol Servia και τρίτος ο Tracy. Στο πρωτάθλημα ο Bourdais προηγείται με 21 πόντους κεφάλι.
-
Με τα προβλήματα του Tracy και το λάθος του Wilson στο τέλος...
Είχε την τύχη με το μέρος του.
-
Εννοείται... Ξεκίνησε και από την 10η θέση και με την ...φαρδία του έφτασε πρώτος. Βέβαια εγώ δεν έχω δει τον αγώνα, οπότε δε γνώριζα τι συνέβη και πως πήρε τη νίκη ο Bourdais. Πάντως για να γίνεις πρωταθλητής χρειάζεται και τύχη. Ρώτα τον Alonso π.χ. και προς θεού όχι τον Κίμι!!!!!
-
Τρια στα τρια για τον Bourdais μετα το τερσστιο λαθος του Tracy... Πεντε αγωνες ακομη και με τη διαφορα στους 52 τα πραγματα ειναι δυσκολα για τον Καναδο.
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=8481&race_id=0Αυτός που τα γράφει ή δεν έχει παρακολουθήσει ποτέ μηχανοκίνητο αθλητισμό ή δεν ξέρει τι του γίνεται...
-
Θα γυρίσει ο Bruno και θα σταματήσουν να χορεύουν τα ποντίκια...
-
O Oriol Servia νικητής στο Montreal.
Δεύτερος ο Glock και τρίτος ο Wilson. -
Ο αγώνας έγινε στο γνωστό μας Circuit Gilles Villeneuve. Για τον Servia ήταν και η πρώτη νίκη έπειτα από 94 (!) αγώνες. Ο αντικαταστάτης του Bruno απέδειξε γιατί τον διάλεξε η Newman-Hass. Τρεις γύρους πριν το τέλος προσπάθησε (τι προσπάθησε, προσπέρασε) τον Glock στα φρένα για το chicane πριν την εκκίνηση της ευθείας τερματισμού. Ο Glock όμως έκοψε το σικειν για να μη χάσει τη θέση του. Ως φυσικό επακόλουθο οι κριτές του ζήτησαν να κάνει άκρη και να αφήσει τον Servia να περάσει.
Κερδισμένος στο πρωτάθλημα πάλι ο Bourdais που με τον Tracy deφορμέ είδε την διαφορά του να αυξάνεται. Αν και σίγουρα θα προτιμούσε μια νίκη, πράγμα εύκολο αν οι κίτρινες σημαίες και οι 'αργοι' μηχανικοί του δεν την πέταγαν μακριά.
Βαθμολογία:- Bourdais 276
- Servia 215
- Tracy 211
Εδώ καλό θα ήταν να δώσουμε και μια τάξη μεγέθους για το πόσο πιο γρήγορη είναι μια F1 στην μόνη πίστα του κόσμου που τρέχουν και F1 και ChampCars.
Καλύτεροι χρόνοι:
ChampCar: Bourdais 1:20.396 (O χρόνος που τον έφερε στην pole)
F1: Raikkonen 1.14.232 (2ες ελεύθερες δοκιμές Σαββάτου)
Μάλιστα οι διαφορές σε θερμοκρασία κτλ δεν ήταν τραγικές όποτε αυτή η τάξη μεγέθους δείχνει ακριβως τη διαφορά. Αν και τα ChampCars έχουν κοινό κατασκευαστή ελαστικων, κινητήρων οπότε η εξέλιξη είναι στα όρια της μηδαμινής. -
Αρα ο Glock εχασε δικαια ή τον 'εχασαν';
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Αρα ο Glock εχασε δικαια ή τον 'εχασαν';κατ' εμε...δίκαια!
Δύο φορές έκανε το ίδιο πράγμα στην αριστερή πριν την εκκίνηση!
Του βγήκε από την εσωτερική στα φρένα ο Servia και χρησιμοποίησε τον πράσινο διάδρομο για να περάσει ευθεία και να ξαναβγεί μπροστά του!!!
Την πρώτη του πέρασε....την δεύτερη, πάλι καλά που δεν του είπανε να περάσει μέσα σπό το pit lane!!! -
Οντως ηταν δικαιο. Κριμα για τον Γερμανο παντως που εχει πολυυυυ ταλεντο και τσαγανο. Αλλα θα ερθει η ωρα του, εστω και αν χρειαστει να περιμενει να αλλαξει ομαδα γιατι η Rocketsports του καραφλα δεν παει πουθενα...
Α ναι, και ο Bourdais για να χασει το πρωταθλημα πρεπει να γυρισει ο κοσμος αναποδα. Ωραιος ο Seb!
-
Θα μπορουσες να μου λύσεις μια απορία Mr. Go_for_Pilio (νομίζω σου άρεσε αυτό ε; ). Αυτό το super κουμπί και το Power 2 Pass στα CART πως λειτουργεί; Έχει καμία σχέση με το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας που σκεφτόταν ο Mosley; Ή είναι καθαρά θέμα turbo;
-
Οχι δεν ειναι κατι τοσο προηγμενο οσο τα regenerative συστηματα του Mosley, απλως ανεβαινει ο κοφτης νομιζω κατα 300 ή 500 σ.α.λ
Καλα το nick εχει βιαστει ποικιλοτροπως, αυτο εχει και Πηλιο, εγκρινεται
CART - Η μεγαλη επιστροφη!