-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Ξέρει κανείς αν το τηρείτε τα όρια ταχύτητας που εμφανίζεται καμμιά φορά βγαίνει τυχαία ή οταν βλέπουν από το κέντρο διαχείρισης και εποπτείας να πηγαίνει κανείς με 200 άρεςΔε νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο, τα στάνταρ μηνύματα είναι για το όριο, τις αποστάσεις ασφαλείας, τα φλας, τη λωρίδα εκτάκτου ανάγκης και την κίνηση. Αυτό για το όριο μάλλον εμφανίζεται τυχαία, γιατί το έχω πετύχει ακόμα και αν κινούμαι βράδυ μόνος μου με ~120 (+20 πάνω απ' το όριο).
Τα μόνα που δεν εμφανίζονται έτσι και αλλιώς είναι το μήνυμα για τους πλευρικούς ανέμους (μόνο εάν φυσάει) και το θρυλικό «κινούμενο ζώο μπροστά». -
Eμένα με χτύπησαν την Κυριακή με το φορητό και έγραψε 158 σε όριο 120.
Χοροπηδάγανε λές και πιάσανε τον Πάσαρη....
Το κακό ήταν ότι περνάω σπάνια και δεν τα ήξερα τα κατατόπια....βέβαια στο σημείο που έκανα την παράβαση μόνο με τις πιό πάνω παρατηρήσεις του Σπύρου μπορει να δικαιολογηθούν τα 120 !!!!!Και όσο πάει όλο και πιό πολύ μου μπαίνει η εντύπωση ότι επίτηδες τα κάνουν 'πατημένα' κάποια σημεία και άν προσέξετε στο τέλος έχει **πάντα **πάρκινγκ για να την στήνουν και να ενισχύουμε το ταμείο.....(γιατί μην πει κανείς ότι κινδύνευες με τα 158 στην Αττική οδό με το octavia turbo... )
Πολύ θα ήθελα να δω ποιός ηλίθιος τα έβαλε και άν οδηγεί αυτοκίνητο. -
Αυτος που εβαλε τα ορια, και ακομα περισσοτερο αυτος που κρινει που θα μπουν τα μπλοκα, δεν ειναι καθολου ηλιθιος...
αντιθετα κανει πολυ καλα την δουλεια του (που φυσικα ειναι η φοροεισπραξη).
-
αντιθετα κανει πολυ καλα την δουλεια του (που φυσικα ειναι η φοροεισπραξη).
Γνωρίζετε ότι οι Δήμοι πολλές φορές ζητούν απο τα τμήματα τροχαίας να βγούν να γράψουν για να ενισχύσουν το ταμείο τους ??? Γνωρίζετε ότι οι Διοικητές των τμημάτων κάνουν 'δώρα' στους Δήμους περισσότερες κλήσεις με αντάλαγμα την κτιριακή (κυρίως) εγκατάσταση και συντήρηση της υπηρεσίας ??? Αφού το ρημάδι το κράτος δεν μπορεί ούτε ένα δωμάτιο να τους φτιάξει της προκοπής. Και φυσικά δεν θα πάνε να την στήσουν σε ένα επικίνδυνο σημείο , που οι πιό πολλοί 'κόβουν' αλλά στα εύκολα και **ΚΥΡΙΩΣ** κερδοφόρα. Απλή Ελληνική λογική στις πλάτες μας.
-
Βρε παιδιά ΔΕΝ φταίνε πάντα αυτοί που βάζουν τα όρια...
Από την στιγμή που ο νόμος ΛΕΕΙ ότι τα ανώτατο επιτρεπτό όριο είναι τα 120χλμ/ώρα τότε ακόμα και στον ποιό τέλειο δρόμο (αν φτιαχθεί ποτέ στην Ελλάντα, λέμε τώρα ) δεν θα μπορέσουν να βάλουν όριο μεγαλύτερο από αυτό....
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Βρε παιδιά ΔΕΝ φταίνε πάντα αυτοί που βάζουν τα όρια...Από την στιγμή που ο νόμος ΛΕΕΙ ότι τα ανώτατο επιτρεπτό όριο είναι τα 120χλμ/ώρα τότε ακόμα και στον ποιό τέλειο δρόμο (αν φτιαχθεί ποτέ στην Ελλάντα, λέμε τώρα ) δεν θα μπορέσουν να βάλουν όριο μεγαλύτερο από αυτό....
α ναι καλα..και τουσ νομους ποιοσ τους βγαζει???εγω μηπως??
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
Βρε παιδιά ΔΕΝ φταίνε πάντα αυτοί που βάζουν τα όρια...
Από την στιγμή που ο νόμος ΛΕΕΙ ότι τα ανώτατο επιτρεπτό όριο είναι τα 120χλμ/ώρα τότε ακόμα και στον ποιό τέλειο δρόμο (αν φτιαχθεί ποτέ στην Ελλάντα, λέμε τώρα ) δεν θα μπορέσουν να βάλουν όριο μεγαλύτερο από αυτό....
α ναι καλα..και τουσ νομους ποιοσ τους βγαζει???εγω μηπως??
Φίλε μου, οι νομοθέτες (λίγοι) ορίζουν τους νόμους...
Άλλοι βάζουν τα όρια στους δρόμους (υπουργείο και τοπική αυτοδιοίκηση)... -
Πάντως τώρα τελευταία έχουν πληθύνει τα μπλόκα στην ΑΟ...θέλουν χρήματα δεν ξέρω αλλά το καλό είναι ότι τους βλέπω συνέχεια στα ίδια σημεία οπότε με λίγη προσοχή...
Τις προάλλες πέτυχα κι ένα Xsara Wagon μπλε σκούρο τίγκα στο καταμαυρο τζάμι ...γιατί άραγε...;
Προσέξτε το γιατί κινείται διακριτικά στην δεξιά λωρίδα...
-
Τόσοι δρόμοι υπάρχουν, στην ΑΟ πάτε να '200αρίσετε';
σχεδόν πάντα με τα όρια για τους γνωστούς λόγους
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τόσοι δρόμοι υπάρχουν, στην ΑΟ πάτε να '200αρίσετε';σχεδόν πάντα με τα όρια για τους γνωστούς λόγους
Αυτή είναι η αήθεια της ελληνικής Διοίκησης φίλε Ίκαρ. Σε γράφουν στον μόνο δρόμο στην Ελλάδα που είναι απόλυτα ασφαλές να διακοσαρίζεις.
Κανείς δεν θα ασχοληθεί με τον κανίβαλο που προσπερνά χωρίς ορατότητα στην Αντιρίου - Ιωαννίνων, γιατί κανείς δε θα φροντίσει να τον δει. Προτιμούν το καρτέρι με φραπέ ή φρέντο, να γράψουν για ταχύτητα, που είναι ο μόνος μετρήσιμος παράγοντας κινδύνου, αλλά ο οποίος, ως γνωστόν, από μόνος του δεν λέει τίποτα.
Με βάση τη λογική των ράθυμων παλληκαριών της Τροχαίας μας και των οδικώς άσχετων νομοθετών και δικαστών μας, όλα τα αεροπορικά δυστυχήματα θα έπρεπε να αποδίδονται στην υπερβολική ταχύτητα (με 850 πήγαινε ο αλήτης...)
-
Ψιλοάσχετο.
Αν αρχίσουν να φτάνουν αρκετές δεκάδες e mail στους υπευθύνους της Α.Ο. ότι θα αρχίσουν (οι αποστολείς των mail) να μη κάνουν πλέον χρήση της Α.Ο. γιατί υπάρχουν 'μπλόκα' σε σημεία που δεν υπάρχει κίνδυνος κ.λ.π , λέτε να 'ιδρώσει το αυτί' τους;Προσοχή δε λέω να μείνει τελείως ανεξέλεγκτη η κατάσταση, αλλά να σταματήσει πια το γελοίο θέαμα π.χ. να σε σταματούν στην ευθεία στο τελευταίο τούνελ πρίν την έξοδο στην εθνική οδό στην Ελευσίνα γιατί πήγαινες παραπάνω από 120, σε ένα σημείο που δεν υπάρχει κανένας μα κανένας κίνδυνος (ούτε είσοδοι - έξοδοι ούτε κάτι άλλο που μπορεί να δημιουργήσει κύνδυνο) .
-
Πρόταση για επέκταση της Αττικής Οδού
Την κατασκευή δεύτερης Αττικής Οδού, μήκους 76 χιλιομέτρων, με αυτοχρηματοδότηση, πρότεινε στο συνέδριο του Εκόνομιστ ο πρόεδρος της κοινοπραξίας Αττική Οδός, κ. Κούτρας.
Η συγκεκριμένη θα εκτείνεται μέχρι τη Ραφήνα, τη λεωφόρο Ποσειδώνος, τη λεωφόρο Βουλιαγμένης και το λιμάνι του Λαυρίου, ενώ θα επεκταθεί και η λεωφόρος Κύμης.Όσον αφορά στους οδηγούς,** δεν θα πληρώνουν δεύτερο διόδιο**, ενώ το ανώτατο ύψος της τιμής του αναμένεται να είναι στα 3 ευρώ.
Όπως είπε ο κ. Κούτρας, εάν κατασκευασθεί η νέα Αττική οδός, τότε ο νομός Αττικής και τμήματα της Βοιωτίας και της Κορινθίας θα επικοινωνούν σε 45 λεπτά.'
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Πρόταση για επέκταση της Αττικής ΟδούΤην κατασκευή δεύτερης Αττικής Οδού, μήκους 76 χιλιομέτρων, με αυτοχρηματοδότηση, πρότεινε στο συνέδριο του Εκόνομιστ ο πρόεδρος της κοινοπραξίας Αττική Οδός, κ. Κούτρας.
Η συγκεκριμένη θα εκτείνεται μέχρι τη Ραφήνα, τη λεωφόρο Ποσειδώνος, τη λεωφόρο Βουλιαγμένης και το λιμάνι του Λαυρίου, ενώ θα επεκταθεί και η λεωφόρος Κύμης.Όσον αφορά στους οδηγούς,** δεν θα πληρώνουν δεύτερο διόδιο**, ενώ το ανώτατο ύψος της τιμής του αναμένεται να είναι στα 3 ευρώ.
Όπως είπε ο κ. Κούτρας, εάν κατασκευασθεί η νέα Αττική οδός, τότε ο νομός Αττικής και τμήματα της Βοιωτίας και της Κορινθίας θα επικοινωνούν σε 45 λεπτά.'
το επικροτώ ως κάτοικος της Ραφήνας....μακράν (ΑΟ) ο καλύτερος αυτοκινητόδρομος που έχει η Ελλάδα.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Πρόταση για επέκταση της Αττικής ΟδούΤην κατασκευή δεύτερης Αττικής Οδού, μήκους 76 χιλιομέτρων, με αυτοχρηματοδότηση, πρότεινε στο συνέδριο του Εκόνομιστ ο πρόεδρος της κοινοπραξίας Αττική Οδός, κ. Κούτρας.
Η συγκεκριμένη θα εκτείνεται μέχρι τη Ραφήνα, τη λεωφόρο Ποσειδώνος, τη λεωφόρο Βουλιαγμένης και το λιμάνι του Λαυρίου, ενώ θα επεκταθεί και η λεωφόρος Κύμης.Όσον αφορά στους οδηγούς,** δεν θα πληρώνουν δεύτερο διόδιο**, ενώ το ανώτατο ύψος της τιμής του αναμένεται να είναι στα 3 ευρώ.
Όπως είπε ο κ. Κούτρας, εάν κατασκευασθεί η νέα Αττική οδός, τότε ο νομός Αττικής και τμήματα της Βοιωτίας και της Κορινθίας θα επικοινωνούν σε 45 λεπτά.'
Μακαρι να το ξεκινησουν το συντομοτερο δυνατον
Τα διοδια απο οτι ακουσα θα παραμεινουν ως εχει και απλα θα παραταθει ο χρονος εκμεταλλευσης της οδου απο την κοινοπραξια κατα 6-7 χρονια..
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πρόταση για επέκταση της Αττικής Οδού
Την κατασκευή δεύτερης Αττικής Οδού, μήκους 76 χιλιομέτρων, με αυτοχρηματοδότηση, πρότεινε στο συνέδριο του Εκόνομιστ ο πρόεδρος της κοινοπραξίας Αττική Οδός, κ. Κούτρας.
Η συγκεκριμένη θα εκτείνεται μέχρι τη Ραφήνα, τη λεωφόρο Ποσειδώνος, τη λεωφόρο Βουλιαγμένης και το λιμάνι του Λαυρίου, ενώ θα επεκταθεί και η λεωφόρος Κύμης.Όσον αφορά στους οδηγούς,** δεν θα πληρώνουν δεύτερο διόδιο**, ενώ το ανώτατο ύψος της τιμής του αναμένεται να είναι στα 3 ευρώ.
Όπως είπε ο κ. Κούτρας, εάν κατασκευασθεί η νέα Αττική οδός, τότε ο νομός Αττικής και τμήματα της Βοιωτίας και της Κορινθίας θα επικοινωνούν σε 45 λεπτά.'
το επικροτώ ως κάτοικος της Ραφήνας....μακράν (ΑΟ) ο καλύτερος αυτοκινητόδρομος που έχει η Ελλάδα.
Το επικροτώ κι εγώ ως κάτοικος Νέου Βουτζά!
Επίσης, θα με βόλευε πολύ αν έφτανε, μέχρι την πρώτη είσοδο του Νέου Βουτζά -
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Πρόταση για επέκταση της Αττικής Οδού
Την κατασκευή δεύτερης Αττικής Οδού, μήκους 76 χιλιομέτρων, με αυτοχρηματοδότηση, πρότεινε στο συνέδριο του Εκόνομιστ ο πρόεδρος της κοινοπραξίας Αττική Οδός, κ. Κούτρας.
Η συγκεκριμένη θα εκτείνεται μέχρι τη Ραφήνα, τη λεωφόρο Ποσειδώνος, τη λεωφόρο Βουλιαγμένης και το λιμάνι του Λαυρίου, ενώ θα επεκταθεί και η λεωφόρος Κύμης.Όσον αφορά στους οδηγούς,** δεν θα πληρώνουν δεύτερο διόδιο**, ενώ το ανώτατο ύψος της τιμής του αναμένεται να είναι στα 3 ευρώ.
Όπως είπε ο κ. Κούτρας, εάν κατασκευασθεί η νέα Αττική οδός, τότε ο νομός Αττικής και τμήματα της Βοιωτίας και της Κορινθίας θα επικοινωνούν σε 45 λεπτά.'
το επικροτώ ως κάτοικος της Ραφήνας....μακράν (ΑΟ) ο καλύτερος αυτοκινητόδρομος που έχει η Ελλάδα.
Το επικροτώ κι εγώ ως κάτοικος Νέου Βουτζά!
Επίσης, θα με βόλευε πολύ αν έφτανε, μέχρι την πρώτη είσοδο του Νέου Βουτζάκαλώς τον γείτονα... ...εξοχικό ε;
-
μέχρι το Λαύριο έχει τη λεωφορο Λαυριου, καινουριο αυτοκινητόδρομο με 2+2 λωρίδες, αν εχουν στο μυαλο τους να τον 'ενταξουν' στην Α.Ο. και να μας κανουν να τον πληρωνουμε, ειμαι ΠΟΛΥ εναντιον. Το ίδιο ισχύει φυσικά και για τον περιφερειακό που βγάζει Ηλιούπολη. Τί θα κάνουν εκεί; Θα φτιάξουν παράλληλο δρόμο από πάνω;
-
Ο χρήστης pankal έγραψε:
μέχρι το Λαύριο έχει τη λεωφορο Λαυριου, καινουριο αυτοκινητόδρομο με 2+2 λωρίδες, αν εχουν στο μυαλο τους να τον 'ενταξουν' στην Α.Ο. και να μας κανουν να τον πληρωνουμε, ειμαι ΠΟΛΥ εναντιον. Το ίδιο ισχύει φυσικά και για τον περιφερειακό που βγάζει Ηλιούπολη. Τί θα κάνουν εκεί; Θα φτιάξουν παράλληλο δρόμο από πάνω;και στην Ραφήνα έχει την 2+2 Λεωφόρο Μαραθώνος...
-
Δεν κοιτάνε να φτιάξουν το ποτάμι στα άθλια σημεία, η δεύτερη ΑΟ τους μαρανε (βέβαια το ποτάμι είναι 'τζάμπα')
-
Τη Τετάρτη που χρησιμοποίησα την Α.Ο. πρόσεξα ότι, στο τμήμα ανάμεσα στην Λ. Δημοκρατίας και την εθνική οδό (στο ρεύμα προς αεροδρόμιο) στην αριστερή λωρίδα υπάρχει ένα 'μπάλωμα' σκέτη 'τρέλα'.
Για να μη ξεχνάμε και ότι βρισκόμαστε στν Ελλάδα, όπου κάθε δρόμος που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να έχει τα μπαλωματάκια του.
Αττική Οδός