Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηλεκτρικες τουρμπινες...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ηλεκτρικες τουρμπινες...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    27
    71
    903
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dayan last edited by

      Χρονια Πολλα σε ολους!!!!

      Ενας φιλαρακος θελει να βαλει ηλεκτρικη τουρμπινα στο 206 του. Η εταιρεια που τις παραγει λεγεται Turbodyne και απ'οτι ξερω μονο η Axion Design τις τοποθετουσε εδω στην Αθηνα. Τωρα πια οχι. Εχει κανεις καμια πληροφορια σχετικα με επιδοσεις, αξια (με ολη την σημασια της λεξεως)?

      Το 206 εχει υποστει με επιτυχια τις ακολουθες βελτιωσεις:

      • Προγραμμα Powerchips
      • Φιλτρο και σκουπα
      • Βελτιωτικο χταποδι και τελικο καζανακι
      • Αναρτησεις και ελατηρια
        Τα αποτελεσματα ηταν καταπληκτικα και το πρωην 'μπρικί' τωρα κοντραρει ανετα Polo 101ps, Corsa 1.4 16V, Starlet 1.3, κτλπ.

      Η τουρμπινα απο την διαφημηση λεει 30% αυξηση της υποδυναμης με 0.45bar πιεση - δηλαδη στο 206 +28ps! Εγω πιστευω η πραγματικοτητα θα ειναι γυρω στα 15 με 20 ps.

      Σχολια πασης φυσεως δεκτα! Ευχαριστω και να 'στε ολοι καλα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dayan last edited by

        Χρονια Πολλα σε ολους!!!!

        Ενας φιλαρακος θελει να βαλει ηλεκτρικη τουρμπινα στο 206 του. Η εταιρεια που τις παραγει λεγεται Turbodyne και απ'οτι ξερω μονο η Axion Design τις τοποθετουσε εδω στην Αθηνα. Τωρα πια οχι. Εχει κανεις καμια πληροφορια σχετικα με επιδοσεις, αξια (με ολη την σημασια της λεξεως)?

        Το 206 εχει υποστει με επιτυχια τις ακολουθες βελτιωσεις:

        • Προγραμμα Powerchips
        • Φιλτρο και σκουπα
        • Βελτιωτικο χταποδι και τελικο καζανακι
        • Αναρτησεις και ελατηρια
          Τα αποτελεσματα ηταν καταπληκτικα και το πρωην 'μπρικί' τωρα κοντραρει ανετα Polo 101ps, Corsa 1.4 16V, Starlet 1.3, κτλπ.

        Η τουρμπινα απο την διαφημηση λεει 30% αυξηση της υποδυναμης με 0.45bar πιεση - δηλαδη στο 206 +28ps! Εγω πιστευω η πραγματικοτητα θα ειναι γυρω στα 15 με 20 ps.

        Σχολια πασης φυσεως δεκτα! Ευχαριστω και να 'στε ολοι καλα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dayan last edited by

          Χρονια Πολλα σε ολους!!!!

          Ενας φιλαρακος θελει να βαλει ηλεκτρικη τουρμπινα στο 206 του. Η εταιρεια που τις παραγει λεγεται Turbodyne και απ'οτι ξερω μονο η Axion Design τις τοποθετουσε εδω στην Αθηνα. Τωρα πια οχι. Εχει κανεις καμια πληροφορια σχετικα με επιδοσεις, αξια (με ολη την σημασια της λεξεως)?

          Το 206 εχει υποστει με επιτυχια τις ακολουθες βελτιωσεις:

          • Προγραμμα Powerchips
          • Φιλτρο και σκουπα
          • Βελτιωτικο χταποδι και τελικο καζανακι
          • Αναρτησεις και ελατηρια
            Τα αποτελεσματα ηταν καταπληκτικα και το πρωην 'μπρικί' τωρα κοντραρει ανετα Polo 101ps, Corsa 1.4 16V, Starlet 1.3, κτλπ.

          Η τουρμπινα απο την διαφημηση λεει 30% αυξηση της υποδυναμης με 0.45bar πιεση - δηλαδη στο 206 +28ps! Εγω πιστευω η πραγματικοτητα θα ειναι γυρω στα 15 με 20 ps.

          Σχολια πασης φυσεως δεκτα! Ευχαριστω και να 'στε ολοι καλα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gavriil1 last edited by

            Πρωτο σχολιο: Οταν γραφεις 25ps εννοεις psi ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              gavriil1 last edited by

              Το δευτερο σχολιο ειναι για το τι εννοεις 'ηλεκτρικα τουρμπο'. Διοτι υπαρχουν 2 εννοιες σε αυτο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • T
                titsataki last edited by

                Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                Πρωτο σχολιο: Οταν γραφεις 25ps εννοεις psi ?

                25 Αλογα.

                Ν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  gavriil1 last edited by

                  Ο χρήστης titsataki έγραψε:

                  Πρωτο σχολιο: Οταν γραφεις 25ps εννοεις psi ?

                  25 Αλογα.

                  Ν.

                  ΟΚ, γιαυτο ρωτησα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    titsataki last edited by

                    Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
                    Το δευτερο σχολιο ειναι για το τι εννοεις 'ηλεκτρικα τουρμπο'. Διοτι υπαρχουν 2 εννοιες σε αυτο.

                    Θα ανοιξεις τοπικ με τα ηλεκρικα τουρμπο του Skyline;
                    Αντε να μαθουμε και εμεις οι αδαεις.

                    Νικος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      gavriil1 last edited by

                      Ο χρήστης titsataki έγραψε:

                      Το δευτερο σχολιο ειναι για το τι εννοεις 'ηλεκτρικα τουρμπο'. Διοτι υπαρχουν 2 εννοιες σε αυτο.

                      Θα ανοιξεις τοπικ με τα ηλεκρικα τουρμπο του Skyline;
                      Αντε να μαθουμε και εμεις οι αδαεις.

                      Νικος

                      Remember. I am not an expert on anything. Jack of all trades. Enought to be dangerous.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • J
                        jeep-akias last edited by

                        Βρε παιδιά να αφήσουμε το μπουρ μπουρ μεταξύ μας να αρχίσει καμια ανάλυση περί ηλεκτρονικών τούρμπο να μάθουμε και εμείς η 'πραγματικά' αδαείς τι παίζει τελικά με αυτά τα εργαλεία ????
                        Ήμουν κάποτε στο ψάξιμο για κάτι τέτιο αλλά άκουσα κάπιες απόψεις - αναλύσεις πάνω σε αυτά (καθόλου θετικές) οπότε το άφησα το θέμα για άλλη φορά.
                        Ελπίζω τωρα να μάθω κάτι παραπάνω...λοιπόν θα αρχίσουμε ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • B
                          bagus last edited by

                          PAIDIA KAI EGW KAPOTE ENDIAFER8HKA GIA ELECTRIC TURBO....
                          META APO EREYNA AGORAS KAI AFOU MILHSA ME 2 PAIDIA POU EIXAN BALEI PALAIOTERA KATELHKSA STA EKSHS SYMPERASMATA.
                          1on DEN KANEI SE KAMMIA PERIPTWSH AYTA POU LEEI.(+30%HP 30%ROPHS)
                          2on TO KERDOS SE AYTOKINHTA APO 1400CC KAI PANW EINAI ELAXISTO KAI MONO TO XEIMWNA!!!!
                          3on EINAI PANAKRIBH(TOULAXISTON 500000DRX)
                          TO KALYTERO POU 8A MPOROUSE NA KANEI O FILOS SOU EINAI NA DWSEI AYTA TA LEFTA GIA SYRMATINO KATALYTH KAI GIA MIA ROIKH EKSELIKSH THS KYLINDROKEFALHS-MAZI ME AYKSHSH SYMPIESHS.8A TOU MEINOUN STO TELOS 200000DRX AKOMA GIA NA BALEI PISW DISKOFRENA APO TO 1,6
                          PISTEYW NA BOH8HSA LIIIIIGO...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            titsataki last edited by

                            Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:
                            Βρε παιδιά να αφήσουμε το μπουρ μπουρ μεταξύ μας να αρχίσει καμια ανάλυση περί ηλεκτρονικών τούρμπο να μάθουμε και εμείς η 'πραγματικά' αδαείς τι παίζει τελικά με αυτά τα εργαλεία ????
                            Ήμουν κάποτε στο ψάξιμο για κάτι τέτιο αλλά άκουσα κάπιες απόψεις - αναλύσεις πάνω σε αυτά (καθόλου θετικές) οπότε το άφησα το θέμα για άλλη φορά.
                            Ελπίζω τωρα να μάθω κάτι παραπάνω...λοιπόν θα αρχίσουμε ?

                            Και εγω ακουσα τα ιδια(οχι θετικα πραγματα). Οποτε Γαβριηλ παιξε μπαλα

                            Νικος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              gavriil1 last edited by

                              Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:
                              Βρε παιδιά να αφήσουμε το μπουρ μπουρ μεταξύ μας να αρχίσει καμια ανάλυση περί ηλεκτρονικών τούρμπο να μάθουμε και εμείς η 'πραγματικά' αδαείς τι παίζει τελικά με αυτά τα εργαλεία ????
                              Ήμουν κάποτε στο ψάξιμο για κάτι τέτιο αλλά άκουσα κάπιες απόψεις - αναλύσεις πάνω σε αυτά (καθόλου θετικές) οπότε το άφησα το θέμα για άλλη φορά.
                              Ελπίζω τωρα να μάθω κάτι παραπάνω...λοιπόν θα αρχίσουμε ?

                              Μπουρ μπουρ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                gavriil1 last edited by

                                Ο χρήστης titsataki έγραψε:

                                Βρε παιδιά να αφήσουμε το μπουρ μπουρ μεταξύ μας να αρχίσει καμια ανάλυση περί ηλεκτρονικών τούρμπο να μάθουμε και εμείς η 'πραγματικά' αδαείς τι παίζει τελικά με αυτά τα εργαλεία ????
                                Ήμουν κάποτε στο ψάξιμο για κάτι τέτιο αλλά άκουσα κάπιες απόψεις - αναλύσεις πάνω σε αυτά (καθόλου θετικές) οπότε το άφησα το θέμα για άλλη φορά.
                                Ελπίζω τωρα να μάθω κάτι παραπάνω...λοιπόν θα αρχίσουμε ?

                                Και εγω ακουσα τα ιδια(οχι θετικα πραγματα). Οποτε Γαβριηλ παιξε μπαλα

                                Νικος

                                Θα προσπαθησω να παιξω μπαλα, αλλα πρεπει να βρω χρονο. Αναμεινατε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dayan last edited by

                                  Ειμαι σιγουρος και εγω οτι ο Gabriel θα επανερθει με πληροφοριες, αλλα ασ δωσω και εγω λιγο φως in the meantime ετσι ωστε να προχωρησουμε προς καποια κατευθηνση.

                                  Το Ηλεκτρικο Τουρμπο δουλευει με **ρευμα **αντι με τον παραδοσιακο τροπο (καυσαερια ή μηχανη). Για αυτο και αποδιδει μονο 0.45bar πιεση.

                                  Αυτο σημαινει οτι οι μετατροπες που θα χρειαστουν για την εγκατασταση ειναι ελαχιστες (δεν ξερω *ακριβως *τι), και γι' αυτο υπολογιζεται να αποτελει μια φθηνη (?) λυση για καποιον που απλα θελει να ζωντανεψει το μπρικι του!! Δηλαδη, υποτιθεται οτι δεν χρειαζεται:

                                  • Μειωση συμπιεσης
                                  • Αλλαγη μπεκ
                                  • Αλλαγη εμβολων κεφαλης
                                  • Μετατροπη εξατμισης

                                  Το κοστος βεβαια απ' οτι εχω ακουσει, οντως φτανει τα 700,000 δρχ! Βεβαια μια μετατροπη σε παραδοσιακο τουρμπο ξεπερναει το 1.5εκ !!!

                                  Το τελευταιο advantage ειναι οτι ανα πασα στιγμη και πολλη ευκολα ολα επιστρεφονται στην αρχικη τους κατασταση αν ο ιδιοκτητης αλλαξει αυτοκινητο ή βαρεθηκε το τουρμπο (αν ειναι δυνατον)!

                                  Συγγνωμη για το 'ps', επρεπε να ειχα γραψει 'hp' - αλα Ελληνικα!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    titsataki last edited by

                                    Ο χρήστης Dayan έγραψε:
                                    Ειμαι σιγουρος και εγω οτι ο Gabriel θα επανερθει με πληροφοριες, αλλα ασ δωσω και εγω λιγο φως in the meantime ετσι ωστε να προχωρησουμε προς καποια κατευθηνση.

                                    Το Ηλεκτρικο Τουρμπο δουλευει με **ρευμα **αντι με τον παραδοσιακο τροπο (καυσαερια ή μηχανη). Για αυτο και αποδιδει μονο 0.45bar πιεση.

                                    Αυτο σημαινει οτι οι μετατροπες που θα χρειαστουν για την εγκατασταση ειναι ελαχιστες (δεν ξερω *ακριβως *τι), και γι' αυτο υπολογιζεται να αποτελει μια φθηνη (?) λυση για καποιον που απλα θελει να ζωντανεψει το μπρικι του!! Δηλαδη, υποτιθεται οτι δεν χρειαζεται:

                                    • Μειωση συμπιεσης
                                    • Αλλαγη μπεκ
                                    • Αλλαγη εμβολων κεφαλης
                                    • Μετατροπη εξατμισης

                                    Το κοστος βεβαια απ' οτι εχω ακουσει, οντως φτανει τα 700,000 δρχ! Βεβαια μια μετατροπη σε παραδοσιακο τουρμπο ξεπερναει το 1.5εκ !!!

                                    Το τελευταιο advantage ειναι οτι ανα πασα στιγμη και πολλη ευκολα ολα επιστρεφονται στην αρχικη τους κατασταση αν ο ιδιοκτητης αλλαξει αυτοκινητο ή βαρεθηκε το τουρμπο (αν ειναι δυνατον)!

                                    Συγγνωμη για το 'ps', επρεπε να ειχα γραψει 'hp' - αλα Ελληνικα!!

                                    Δηλαδη 4-5psi;
                                    Ποτε το κανει αυτο; στις υψηλες στροφες, χαμηλες κτλ;
                                    εχουν δυναμομετρησεις με πριν και μετα. Να δουμε αποδειξεις/διαγραμματα ιπποδυναμης και μετα βαζουμε το κοστος και τοτε εχουμε κοστος για καθε εχτρα ιππο.

                                    Νικος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      diomos last edited by

                                      Ειμαι σιγουρος και εγω οτι ο Gabriel θα επανερθει με πληροφοριες, αλλα ασ δωσω και εγω λιγο φως in the meantime ετσι ωστε να προχωρησουμε προς καποια κατευθηνση.

                                      Το Ηλεκτρικο Τουρμπο δουλευει με [b]ρευμα [/b]αντι με τον παραδοσιακο τροπο (καυσαερια ή μηχανη). Για αυτο και αποδιδει μονο 0.45bar πιεση.

                                      Αυτο σημαινει οτι οι μετατροπες που θα χρειαστουν για την εγκατασταση ειναι ελαχιστες (δεν ξερω [i]ακριβως [/i]τι), και γι' αυτο υπολογιζεται να αποτελει μια φθηνη (?) λυση για καποιον που απλα θελει να ζωντανεψει το μπρικι του!! Δηλαδη, υποτιθεται οτι δεν χρειαζεται:

                                      • Μειωση συμπιεσης
                                      • Αλλαγη μπεκ
                                      • Αλλαγη εμβολων κεφαλης
                                      • Μετατροπη εξατμισης

                                      Το κοστος βεβαια απ' οτι εχω ακουσει, οντως φτανει τα 700,000 δρχ! Βεβαια μια μετατροπη σε παραδοσιακο τουρμπο ξεπερναει το 1.5εκ !!!

                                      Το τελευταιο advantage ειναι οτι ανα πασα στιγμη και πολλη ευκολα ολα επιστρεφονται στην αρχικη τους κατασταση αν ο ιδιοκτητης αλλαξει αυτοκινητο ή βαρεθηκε το τουρμπο (αν ειναι δυνατον)!

                                      Συγγνωμη για το 'ps', επρεπε να ειχα γραψει 'hp' - αλα Ελληνικα!!

                                      Δηλαδη 4-5psi;
                                      Ποτε το κανει αυτο; στις υψηλες στροφες, χαμηλες κτλ;
                                      εχουν δυναμομετρησεις με πριν και μετα. Να δουμε αποδειξεις/διαγραμματα ιπποδυναμης και μετα βαζουμε το κοστος και τοτε εχουμε κοστος για καθε εχτρα ιππο.

                                      Νικος

                                      ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΙΣΩ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΨΑΞΕΙ ΗΧΑ ΜΑΘΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
                                      ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο DAYAN ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΘΙΚΑΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ Η ΑΠΟΡΙΑ ΤΟΥ ''titsataki'' ΚΑΙ ΡΩΤΙΣΑ ΕΜΑΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
                                      ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΙΟΝΕΚΤΙΜΑ ΑΥΤΗΣ ΥΒΡΙΔΙΚΗΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΠΑΡΟΧΗ ΑΕΡΑ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΕΝΟΥΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΙΡΑ ΝΑ ΠΕΥΤΕΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟΣ ΑΝΑΛΟΓΑ Η ΠΙΕΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΡΑ ΣΤΗΣ ΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑΝ ΑΤΜΟΣΦΕΡΙΚΟ ΓΙΑΤΙ Η ΠΙΕΣΗ ΤΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΔΙΑ
                                      ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΚΙΝΙΤΗΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 1000cc ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΖΩΙΡΕΜΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΝΕΥΡΟ ΑΠ' ΤΗΣ 1500 σ.α.λ. και μετα της 3-3500 σ.α.λ. 'λαχανιαζει'.Αυτά τα ολίγα πιστέυω να σας κατατόπισα λίγο ό,τι μπορεί να το παρέλιψα ρωτήστε μπωρεί και να το γνωρίζω.

                                      Υ.Γ. Η ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΓΡΗΓΩΡΟΤΕΡΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΓΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΚΥ ΚΑΤΕΛΙΞΑ, ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΦΘΙΝΟΤΕΡΑ ΑΛΛΙΟΣ ΑΛΑΞΕ ΚΙΝΗΤΙΡΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΟΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kouk last edited by

                                        Η ηλεκτρική τουρμπίνα δουλεύει με μεταβαλλόμενη πίεση που φτάνει στα 0,25 bar.Παίρνει ενδείξεις σχετικά με τις στροφές του κινητήρα (νομίζω απο τον εναλλάκτη ή την ηλεκτρονική) και αντίστοιχα αναβάζει στροφές.
                                        Τοποθετείται σχετικά απλά στην εισαγωγή.
                                        Δεν νομίζω οτι μπορεί να δώσει αυτά που υπόσχεται!Αλλα απο την άλλη δεν το εχω δοκιμάσει!!
                                        Παλιώτερα το ειχα δει στον Γκάλλο!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • P
                                          predator last edited by

                                          Ο χρήστης Dayan έγραψε:

                                          Το Ηλεκτρικο Τουρμπο δουλευει με **ρευμα **αντι με τον παραδοσιακο τροπο (καυσαερια ή μηχανη). Για αυτο και αποδιδει μονο 0.45bar πιεση.

                                          paraparaparaeinai asxeto-anakribes
                                          1.me to revma mporeis na pareis oso theleis (ginete allwste)
                                          2.einai mono 0,45 gia na mhn thelei tis metatropes pou anafereis
                                          3.einai hlektriko giati mpenei kai bgainei sth mhxanh xwris 'monimes paramorfwseis'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • T
                                            tifosaros last edited by

                                            Kαι γιατί να μή βάλει το κλασσικό τούρμπο εξάτμισης, που δε χαλάει και μπαταρία;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr