-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Urbana Champaign? Μαντευω οτι εχει σχεση με το University of Illinois at Urbana Champaign. Κανω λαθος?
E, τι άλλο να κάνει ο άνθρωπος στην Urbana βρε gavriil1 ?
Να μαζέψει καλαμπόκι;;
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Μόλις κοίταξα τι γίνεται με το leasing. Είδα BMW 528 με 500$ το μήνα. Αν δεν υπάρχει πρόβλημα που δεν είμαι Αμερικάνος πολίτης μάλλον θα παίξω προς τα κει.
Το 106 δεν το πουλάω με τίποτα μάγκες.Υποθετω οτι θα εχεις καποιο μισθο εισοδημα;
χμμ... δεν θα εχεις καθολου credit history. Οποτε μπορει να εχεις προβλημα να κανεις lease. Επισης δεν εχω δει leases για λιγωτερο απο 2-3 χρονια. Οχι οτι βεβαια δεν μπορεις να το επιστρεψεις. Αλλα μια και θα εισαι εδω για 4 μηνες μπορει να μην ειναι ο καλυτερος τροπος. Επισης που ειδες BMW 528; μεταχειρισμενο; το μονο που εχουμε ειναι το 530. Επισης αμα ακομα θες να κανεις lease πηγανε στον τοπικο αντιπροσωπο της Subaru και χτυπα ενα WRX με 300-350 το μηνα και θα ειναι πολυ πιο σιγουρο σε κακο καιρο και πιο πολυ πλακα. τωρα βεβαια αμα εισαι συναισθηματικα δεμενος με τα BMW τοτε παρε BMWΝικος
Δεν γίνεται leasing αν δεν εχεις credit history και σταθερή δουλειά, μικρότερο συμβόλαιο 24 μήνες.
Αυτό που πρέπει να κάνει είναι να νοικιάσει ένα παλιό αυτοκίνητο ή να αγοράσει ένα παλιό. Για 4 μήνες καλύτερα να νοικιάσεις.
-
Ένας γνωστός πήγε στην Αμερική για έναν χειμώνα και αγόρασε ένα παλιό Audi Quattro με λιγότερο από $2000. Μετά το πούλησε σχεδόν στα ίδια λεφτά. Του κόστισε μόνο η βενζίνη και μια αλλαγή λαδιών.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Ένας γνωστός πήγε στην Αμερική για έναν χειμώνα και αγόρασε ένα παλιό Audi Quattro με λιγότερο από $2000. Μετά το πούλησε σχεδόν στα ίδια λεφτά. Του κόστισε μόνο η βενζίνη και μια αλλαγή λαδιών.Αν προσεξεις υπαρχουν αρκετες τετοιες ευκαιριες. Και το Quatro θα ειναι μπομπα με το χιονι και την κακοκαιρια.
Νικος
-
Το αφεντικό μου στην Ελλάδα είναι Αμερικάνος πολίτης (έλληνας που έχει μείνει εκεί 20 χρόνια) οπότε θα δω μήπως πάρω κάτι στο όνομά του.
Α, και πρέπει λέει να κάνω το δίπλωμα διεθνές γιατί το δικό μας δεν το αναγνωρίζουν εκεί. Κάτι μου είπαν για μια ταρίφα που πρέπει να πληρωθεί στην ΕΛΠΑ -
Ο χρήστης kamarian έγραψε:
Α, και πρέπει λέει να κάνω το δίπλωμα διεθνές γιατί το δικό μας δεν το αναγνωρίζουν εκεί. Κάτι μου είπαν για μια ταρίφα που πρέπει να πληρωθεί στην ΕΛΠΑΣωστο ειναι αυτο. Αλλα:
-
Υπαρχει περιπτωση αστυνομικος που θα σε σταματησει να μην πειστει με το International διπλωμα. Και να θελει και διαβατηριο.
-
Μην νομισεις οτι δεν θα εχεις καποιο προβλημα με την οδηγηση εδω. Τα πραγματα ειναι πολυ διαφορετικα απο Ευρωπη και ακομη περισσοτερο Ελλαδα.
-
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
- Μην νομισεις οτι δεν θα εχεις καποιο προβλημα με την οδηγηση εδω. Τα πραγματα ειναι πολυ διαφορετικα απο Ευρωπη και ακομη περισσοτερο Ελλαδα.
Το πιστεύω αυτό που λες Γαβριήλ.
Δόξα τω θεό έχω κάποια εμπειρία από οδήγηση στην Ευρώπη. Το 98 είχα πάει Βέλγιο, μεταπτυχιακός φοιτητής τότε, με ένα Renault 11 GTC 1100cc! Τα πάντα ήταν προβλέψιμα εκεί (αν εξαιρέσεις την οδήγηση μέσα στο Παρίσι ; πολύ επιθετικοί οδηγοί βρε παιδί μου, εκεί καταλαβαίνεις την φιλοσοφία κατασκευής των μικρών διαβόλων των Peugeot Renault Citroen).
Όταν επέστρεφα Ελλάδα με το που μπήκα στην Αθήνα κόντεψα να τρακάρω. Είχα χάσει την έκτη αίσθηση που απαιτείται εδώ. -
Ο χρήστης kamarian έγραψε:
Είχα χάσει την έκτη αίσθηση που απαιτείται εδώ. -
Ο χρήστης kamarian έγραψε:
Το αφεντικό μου στην Ελλάδα είναι Αμερικάνος πολίτης (έλληνας που έχει μείνει εκεί 20 χρόνια) οπότε θα δω μήπως πάρω κάτι στο όνομά του.
Α, και πρέπει λέει να κάνω το δίπλωμα διεθνές γιατί το δικό μας δεν το αναγνωρίζουν εκεί. Κάτι μου είπαν για μια ταρίφα που πρέπει να πληρωθεί στην ΕΛΠΑΜε το διαβατηριο σου μπορεις να βγαλεις τοπικο διπλωμα. Επισης το πρωτο που πρεπει να βγαλεις και ειμαι σιγουρος οτι το σχολειο θα βοηθησει ειναι αριθμο κοινονικης ασφαλισης. (Social Security Number). Μετα το διπλωμα. Και μετα βλεπεις για τα αυτοκινητα. Το οτι εχεις καποιον που εχει ζησει και μπορει να βοηθησει ειναι καλο αλλα δεν θα λυσει ολα τα πιθανα προβληματα. Αμα ηταν να εμενες 1-2 χρονια τοτε ειναι διαφορετικα. Οταν πας να αγορασεις κατι ολοι εδω κανουν 'run' το 'credit history'. Εσυ πιθανοτατα θα εμφανιστεις σαν να μην υπαρχεις. Εκτος αν οι πιστωτικες καρτες απο Ελλαδα εμφανιστουν (αμφιβαλω). Οποτε θα σε θεωρουν πελατη με υψηλο ρισκο. Μπορει να σου δωσουν υψηλοτερο επιτοκιο δανεισμου. επισης οταν πας να βγαλεις ασφαλεια αυτοκινητου επειδη δεν ειχες ποτε ασφαλεια πιθανοτατα θα την πληρωσεις ακριβα. Τοπικα το 'Credit History' και το τι εκανες τα τελευταια 3-5 χρονια μετραει παρα πολυ (δηλαδη πληρωνες τους λογαρισμους σου, ανακατευτικες με αυτοκινηστικα ατυχηματα. Επισης εκει που θα μεινεις (νοικι διαμερισμα) θα κανει το credit report. Το πανεπιστημιο μια και το κανει αυτο για πολλους μπορει να βοηθησει παρα πολυ. Προσπαθησε να αρχισεις συνενοησεις νωρις ουτως ωστε να τα εχεις ολα σχεδον ετοιμα
οταν φτασεις εδω.Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Το αφεντικό μου στην Ελλάδα είναι Αμερικάνος πολίτης (έλληνας που έχει μείνει εκεί 20 χρόνια) οπότε θα δω μήπως πάρω κάτι στο όνομά του.
Α, και πρέπει λέει να κάνω το δίπλωμα διεθνές γιατί το δικό μας δεν το αναγνωρίζουν εκεί. Κάτι μου είπαν για μια ταρίφα που πρέπει να πληρωθεί στην ΕΛΠΑΜε το διαβατηριο σου μπορεις να βγαλεις τοπικο διπλωμα. Επισης το πρωτο που πρεπει να βγαλεις και ειμαι σιγουρος οτι το σχολειο θα βοηθησει ειναι αριθμο κοινονικης ασφαλισης. (Social Security Number). Μετα το διπλωμα. Και μετα βλεπεις για τα αυτοκινητα. Το οτι εχεις καποιον που εχει ζησει και μπορει να βοηθησει ειναι καλο αλλα δεν θα λυσει ολα τα πιθανα προβληματα. Αμα ηταν να εμενες 1-2 χρονια τοτε ειναι διαφορετικα. Οταν πας να αγορασεις κατι ολοι εδω κανουν 'run' το 'credit history'. Εσυ πιθανοτατα θα εμφανιστεις σαν να μην υπαρχεις. Εκτος αν οι πιστωτικες καρτες απο Ελλαδα εμφανιστουν (αμφιβαλω). Οποτε θα σε θεωρουν πελατη με υψηλο ρισκο. Μπορει να σου δωσουν υψηλοτερο επιτοκιο δανεισμου. επισης οταν πας να βγαλεις ασφαλεια αυτοκινητου επειδη δεν ειχες ποτε ασφαλεια πιθανοτατα θα την πληρωσεις ακριβα. Τοπικα το 'Credit History' και το τι εκανες τα τελευταια 3-5 χρονια μετραει παρα πολυ (δηλαδη πληρωνες τους λογαρισμους σου, ανακατευτικες με αυτοκινηστικα ατυχηματα. Επισης εκει που θα μεινεις (νοικι διαμερισμα) θα κανει το credit report. Το πανεπιστημιο μια και το κανει αυτο για πολλους μπορει να βοηθησει παρα πολυ. Προσπαθησε να αρχισεις συνενοησεις νωρις ουτως ωστε να τα εχεις ολα σχεδον ετοιμα
οταν φτασεις εδω.Νικος
Gia 4 mines paei o an8rwpos mono.
-
Ο χρήστης kamarian έγραψε:
- Μην νομισεις οτι δεν θα εχεις καποιο προβλημα με την οδηγηση εδω. Τα πραγματα ειναι πολυ διαφορετικα απο Ευρωπη και ακομη περισσοτερο Ελλαδα.
Το πιστεύω αυτό που λες Γαβριήλ.
Δόξα τω θεό έχω κάποια εμπειρία από οδήγηση στην Ευρώπη. Το 98 είχα πάει Βέλγιο, μεταπτυχιακός φοιτητής τότε, με ένα Renault 11 GTC 1100cc! Τα πάντα ήταν προβλέψιμα εκεί (αν εξαιρέσεις την οδήγηση μέσα στο Παρίσι ; πολύ επιθετικοί οδηγοί βρε παιδί μου, εκεί καταλαβαίνεις την φιλοσοφία κατασκευής των μικρών διαβόλων των Peugeot Renault Citroen).
Όταν επέστρεφα Ελλάδα με το που μπήκα στην Αθήνα κόντεψα να τρακάρω. Είχα χάσει την έκτη αίσθηση που απαιτείται εδώ.O Gavriil milouse gia kati allo, edw einai ligo diaforetika ta pragmata:
Opws, stribeis de3ia se kokkino fanari, o tropos poy stribeis aristera otan eisai se fanari, all-way stop signs. Prepei na ta syni8iseis, 8a sou parei enan mina. Min odigiseis an den pareis ligo training panw se ayta.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
- Μην νομισεις οτι δεν θα εχεις καποιο προβλημα με την οδηγηση εδω. Τα πραγματα ειναι πολυ διαφορετικα απο Ευρωπη και ακομη περισσοτερο Ελλαδα.
Το πιστεύω αυτό που λες Γαβριήλ.
Δόξα τω θεό έχω κάποια εμπειρία από οδήγηση στην Ευρώπη. Το 98 είχα πάει Βέλγιο, μεταπτυχιακός φοιτητής τότε, με ένα Renault 11 GTC 1100cc! Τα πάντα ήταν προβλέψιμα εκεί (αν εξαιρέσεις την οδήγηση μέσα στο Παρίσι ; πολύ επιθετικοί οδηγοί βρε παιδί μου, εκεί καταλαβαίνεις την φιλοσοφία κατασκευής των μικρών διαβόλων των Peugeot Renault Citroen).
Όταν επέστρεφα Ελλάδα με το που μπήκα στην Αθήνα κόντεψα να τρακάρω. Είχα χάσει την έκτη αίσθηση που απαιτείται εδώ.O Gavriil milouse gia kati allo, edw einai ligo diaforetika ta pragmata:
Opws, stribeis de3ia se kokkino fanari, o tropos poy stribeis aristera otan eisai se fanari, all-way stop signs. Prepei na ta syni8iseis, 8a sou parei enan mina. Min odigiseis an den pareis ligo training panw se ayta.
Αυτο ακριβως εννουσα. Thanks Agis.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
- Μην νομισεις οτι δεν θα εχεις καποιο προβλημα με την οδηγηση εδω. Τα πραγματα ειναι πολυ διαφορετικα απο Ευρωπη και ακομη περισσοτερο Ελλαδα.
Το πιστεύω αυτό που λες Γαβριήλ.
Δόξα τω θεό έχω κάποια εμπειρία από οδήγηση στην Ευρώπη. Το 98 είχα πάει Βέλγιο, μεταπτυχιακός φοιτητής τότε, με ένα Renault 11 GTC 1100cc! Τα πάντα ήταν προβλέψιμα εκεί (αν εξαιρέσεις την οδήγηση μέσα στο Παρίσι ; πολύ επιθετικοί οδηγοί βρε παιδί μου, εκεί καταλαβαίνεις την φιλοσοφία κατασκευής των μικρών διαβόλων των Peugeot Renault Citroen).
Όταν επέστρεφα Ελλάδα με το που μπήκα στην Αθήνα κόντεψα να τρακάρω. Είχα χάσει την έκτη αίσθηση που απαιτείται εδώ.Αυτα θα ειναι προβληματα που πρεπει να συνηθισεις. Επισης και η σημανση δεν ειναι ακριβως ιδια. Μια και οι ΗΠΑ δεν ειναι 100% το ιδιο με τους ευρωπαικους κωδικες.
Νικος
O Gavriil milouse gia kati allo, edw einai ligo diaforetika ta pragmata:
Opws, stribeis de3ia se kokkino fanari, o tropos poy stribeis aristera otan eisai se fanari, all-way stop signs. Prepei na ta syni8iseis, 8a sou parei enan mina. Min odigiseis an den pareis ligo training panw se ayta.
Αυτο ακριβως εννουσα. Thanks Agis.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
- Μην νομισεις οτι δεν θα εχεις καποιο προβλημα με την οδηγηση εδω. Τα πραγματα ειναι πολυ διαφορετικα απο Ευρωπη και ακομη περισσοτερο Ελλαδα.
Το πιστεύω αυτό που λες Γαβριήλ.
Δόξα τω θεό έχω κάποια εμπειρία από οδήγηση στην Ευρώπη. Το 98 είχα πάει Βέλγιο, μεταπτυχιακός φοιτητής τότε, με ένα Renault 11 GTC 1100cc! Τα πάντα ήταν προβλέψιμα εκεί (αν εξαιρέσεις την οδήγηση μέσα στο Παρίσι ; πολύ επιθετικοί οδηγοί βρε παιδί μου, εκεί καταλαβαίνεις την φιλοσοφία κατασκευής των μικρών διαβόλων των Peugeot Renault Citroen).
Όταν επέστρεφα Ελλάδα με το που μπήκα στην Αθήνα κόντεψα να τρακάρω. Είχα χάσει την έκτη αίσθηση που απαιτείται εδώ.Αυτα θα ειναι προβληματα που πρεπει να συνηθισεις. Επισης και η σημανση δεν ειναι ακριβως ιδια. Μια και οι ΗΠΑ δεν ειναι 100% το ιδιο με τους ευρωπαικους κωδικες.
Νικος
O Gavriil milouse gia kati allo, edw einai ligo diaforetika ta pragmata:
Opws, stribeis de3ia se kokkino fanari, o tropos poy stribeis aristera otan eisai se fanari, all-way stop signs. Prepei na ta syni8iseis, 8a sou parei enan mina. Min odigiseis an den pareis ligo training panw se ayta.
Αυτο ακριβως εννουσα. Thanks Agis.
Εγώ προσωπικά δεν βλέπω διαφορές με την σήμανση, απλώς εδώ χρησιμοποιούντε και σήματα που υπάρχουν και στην Ελλάδα αλλά εκεί τα αγνοούσαμε (όπως το τρίγωνο σε κατι εισόδους).
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
- Μην νομισεις οτι δεν θα εχεις καποιο προβλημα με την οδηγηση εδω. Τα πραγματα ειναι πολυ διαφορετικα απο Ευρωπη και ακομη περισσοτερο Ελλαδα.
Το πιστεύω αυτό που λες Γαβριήλ.
Δόξα τω θεό έχω κάποια εμπειρία από οδήγηση στην Ευρώπη. Το 98 είχα πάει Βέλγιο, μεταπτυχιακός φοιτητής τότε, με ένα Renault 11 GTC 1100cc! Τα πάντα ήταν προβλέψιμα εκεί (αν εξαιρέσεις την οδήγηση μέσα στο Παρίσι ; πολύ επιθετικοί οδηγοί βρε παιδί μου, εκεί καταλαβαίνεις την φιλοσοφία κατασκευής των μικρών διαβόλων των Peugeot Renault Citroen).
Όταν επέστρεφα Ελλάδα με το που μπήκα στην Αθήνα κόντεψα να τρακάρω. Είχα χάσει την έκτη αίσθηση που απαιτείται εδώ.Αυτα θα ειναι προβληματα που πρεπει να συνηθισεις. Επισης και η σημανση δεν ειναι ακριβως ιδια. Μια και οι ΗΠΑ δεν ειναι 100% το ιδιο με τους ευρωπαικους κωδικες.
Νικος
O Gavriil milouse gia kati allo, edw einai ligo diaforetika ta pragmata:
Opws, stribeis de3ia se kokkino fanari, o tropos poy stribeis aristera otan eisai se fanari, all-way stop signs. Prepei na ta syni8iseis, 8a sou parei enan mina. Min odigiseis an den pareis ligo training panw se ayta.
Αυτο ακριβως εννουσα. Thanks Agis.
Εγώ προσωπικά δεν βλέπω διαφορές με την σήμανση, απλώς εδώ χρησιμοποιούντε και σήματα που υπάρχουν και στην Ελλάδα αλλά εκεί τα αγνοούσαμε (όπως το τρίγωνο σε κατι εισόδους).
Αυτό που ξέρω είναι ότι στο κόκκινο φανάρι επιτρέπεται στροφή δεξιά. Μου εξηγείτε την αριστερή στροφή σε φανάρι και τα all way stop signs?
Ευχαριστώ πολύ παιδιά
-
Να μερικα λινκς στο υπουργειο συγκοινωνιων του Ιλινοις:
Τι χρειαζεσαι για να βγαλεις διπλωμα(δεν ειμαι σιγουρος οτι αξιζει για 4 μηνες):
http://www.cyberdriveillinois.com/depar ... le_id.html
Και το βιβλιαρακι (μινι ΚΟΚ) που εχεις τους πιο κοινους νομους:
http://www.cyberdriveillinois.com/publi ... rrtoc.html
http://www.cyberdriveillinois.com/publi ... hap07.html
http://www.cyberdriveillinois.com/publi ... hap08.html
http://www.cyberdriveillinois.com/publi ... hap12.html
Νικος
-
Ο χρήστης kamarian έγραψε:
Αυτό που ξέρω είναι ότι στο κόκκινο φανάρι επιτρέπεται στροφή δεξιά. Μου εξηγείτε την αριστερή στροφή σε φανάρι και τα all way stop signs?Ευχαριστώ πολύ παιδιά
Το φαναρι ειναι κοκκινο και θελεις να στριψεις δεξια. Εαν ΔΕΝ υπαρχει πινακιδα που να λεει NO TURN ON RED, τοτε μπορεις να στριψεις δεξια, ΑΦΟΥ ομως εισελθεις σε ΣΤΟΠ.
(μ'ενα ζμπαρο 2 τριγωνια)
Για το ΣΤΟΠ: Οταν πρεπει να κανεις ΣΤΟΠ εδω (ειτε βλεπεις σημα στοπ, ειτε κοκκινο φαναρι), υπαρχει μονο ΕΝΑΣ τροπος για να το κανεις σωστα. Οι τροχοι σου πρεπει να ειναι ακινητοποιημενοι εστω και για ενα εκκατοστο του δευτερολεπτου. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ 1 ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΟ ΜΙΛΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ. 'Μονος σου να εμεινες στην χωρα', παλι πρεπει να σταματησεις.
Τα παραπανω 2 σημεια ειναι απο τα πιο δημοφιλοι για αυτους που ερχοντε απο την Ευρωπη.
-
Απο το site που εβαλε ο Νικος, να μερικα που κατα την γνωμη μου ΠΡΕΠΕΙ να προσεξεις παραπανω απο αλλα (ερχομενος απο την Ευρωπη). Πιστεψε με, ξερω τι λεω
-
Φορεσε ζωνη παντα (τιποτε νεο, αλλα καντο εδω εαν δεν το εκανες στην Ελλαδα, διοτι καθε μηνα θα περνεις προστιμο)
-
'Go with the traffic'. Οσον αφορα την ταχυτηα αυτο. Ειναι ρητο σε ολη την χωρα. Δεν λεω πανε στο οριο συνεχως, αλλα εαν 'πηγενεις με την κινηση' ειναι δυσκολοτερο για καποιο ρανταρ να σε ξεχωρισει. Ενας αλλος αγραφος νομος ειναι οτι 10 μιλια πανω απο το οριο ΕΙΝΑΙ ΘΕΩΡΙΤΙΚΑ συνχωρισημο. Αλλα αυτο το ρητο εχει βγει απο τους οδηγους, οχι απο τον νομο. Απλως οι πιθανοτητες ειναι μικροτερες. Παλι μπορει να σε γραψει η τροχαια ομως. GO WITH THE TRAFFIC ειναι το καλυτερο ρητο για μενα (εκτος εαν εχεις ενα Valentine 1 οπως εγω και ξερεις πως να το χρισημοποιησεις και τοτε πας και με 30 πανω απο το οριο - με ρισκο, αλλα λιγοτερο απο πριν). Anyway....
-
Η λεξη YIELD σημενει, 'περνας μετα απο ΟΛΟΥΣ'. Το καλο με τα σηματα εδω σε συγκριση με την Ευρωπη ειναι οτι χρισημοποιουν ΛΕΞΕΙΣ πολλες φορες, αντι για σηματα/κωδικους. Επισης ειναι τριπλασσιας ή παραπανω διαστασης αυτων της Ευρωπης. Βλεπεις φτιαχτηκαν για ανθρωπους, οχι για Ευρωπαιους (ωχ! let's start the flaming here).
-
Αναλογα το προαστιο, πολλα φαναρια ειναι μαγνητικα εδω. Στο δικο μου προαστιο ειναι σχεδον ολα μαγνητικα. Δηλαδη. Εκει που σταματανε τα πρωτα 2-4 αυτοκινητα, υπαρχουν 'καλωδια' κατω απο την ασφαλτο που ξερουν εαν υπαρχει αυτοκινητο πανω απο αυτη. Και ετσι, το ποτε θα αλλαξουν ολα τα φαναρια, εξαρτατε απο την κινηση. Ευαισθητα στην κινηση λοιπον και οχι παντα ως χρονομετρα. Θα μπορουσες να τα ονομασεις ενεργητικα αντι των παθητικων. Η συμβουλη εδω ειναι, εαν εισαι το πρωτο αυτοκινητο (και το μονο), να'σε σιγουρος οτι σταματσησες πριν την γραμμη (σχεδον παντα υπαρχει μια τεραστια ασπρη γραμμη για εκει που πρεπει να σταματσηεις - κατι το οποιο ειναι πολυ ΠΡΙΝ τα φαναρια και οχι διπλα σε αυτα οπως στην Ελλαδα). Μολις το συνηθησεις αυτο, θα φυγεις κιολας.
-
Οταν βρεθεις σε σταυροδρομι οπου υπαρχουν 4 ΣΤΟΠ, αυτος που παει πρωτος ειναι αυτος που σταματησε πρωτος. ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ειναι ο νομος εδω για πολλα. STAY IN LINE ειναι το ρητο. Αυτο ειναι αληθεια ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΥΡΕΣ. Οχι μονο για αυτοκινητα. Περιμενε την σειρα σου (στα Ελληνικα).
-
Χρισημοποιησε τα φλας σου (τιποτε νεο).
-
Εαν δεις σχολικο λεωφοριο το οποιο ειναι σταματημενο, οταν ανοιγει την πορτα του για να βγουν τα παιδια, αυτοματα βγενει ενα ΣΤΟΠ σημα απο αυτο. ΣΤΑΜΑΤΑ ΑΜΕΣΩΣ. Τεραστιο προστιμο εαν δεν το κανεις. Κοιτα την φωτο εδω:
-
Το πως συμπεριφερετε μια λωριδα, δηλαδη το πως μπορεις να την χρισημοποιησεις απο πλευρας κατευθηντηκοτητας δηλαδη, το καταλαβενεις απο τα σχηματα πανω στην λωριδα αυτη. Το κανουν εδω περισσοτερο απο οτι στην Ευρωπη. Βλεπε τα τεραστια ασπρα βελη πανω στην λωριδα ετσι ωστε να ξερεις εαν μπορεις να πας αριστερα/δεξια/ευθεια.
-
Το πως περνεις αριστερες στροφες εδω σε φαναρι (που δεν εχει βελος για αριστερα), ειναι εντελως διαφορετικο απο οτι στην Ελλαδα. Και ειναι δυσκολο να στο εξηγησω χωρις φωτο. Το φαναρι ειναι κοκκινο. Εσυ εισαι στην αριστερη λωριδα η οποια παει ΜΟΝΟ αριστερα. Το φαναρι γινετετε πρασινο για ολους. Οι απεναντι που πανε ευθεια (σου κοβουν τον δρομο δηλαδη), εχουν πρασινο και αυτοι. Ξεκινουν ολοι. Αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να ΜΠΕΙΣ στο intersection. Στην μεση του σταυροδρομιου δηλαδη (με το φλας αναμενο). Εαν η κινηση απο την αντιθετη λωριδα (που σου κοβει τον δρομο) ειναι τοση που θα σταματησει ΜΟΝΟ οταν το φαναρι γινετε κοκκινο, και εσυ εισαι ΜΕΣΑ στο σταυροδρομι, δεν πειραζει. Εχεις δικαιωμα να στριψεις με κοκκινο. Οι αλλοι που εχουν πρασινο φαναρι και εαν εφευγαν θα σε χτυπουσαν, ΠΡΕΠΕΙ να περιμενουν TILL THE INTERSECTION CLEARS ειναι ο νομος. Το ιδιο ισχυει και για σενα εαν εισαι 'οι αλλοι'. Πρεπει να αφησεις αυτους που περιμενουν μεσα στο σταυροδρομι να φυγουν, πριν φυγεις εσυ, κι ας εχεις πρασινο.
-
Μην παρκαρεις σε κρουνο, θα στο σηκωσουν με γερανο, πριν προλαβεις να πεις 'γερανος'.
-
Πληρωνε παντα τα meters για παρκαρισμα, διοτι θα φας προστιμο ακομη και εαν 'πεταχτεις απενεντι για τσιγαρα'. Αυτοι που δεινουν τα προστιμα πολλες φορες δεν ειναι τροχαια, δηλαδη δεν φορανε uniform και ετσι δεν ξερεις ποιοι ειναι.
-
-
Ας είναι καλά οι άνθρωποι που έφτιαξαν το φόρουμ και φυσικά εσείς παιδιά με τις χρήσιμες πληροφορίες σας.
Αν περίμενα να τα συνειδητοποιήσω όλα αυτά πάνω στην πράξη, όπως κάνω συνήθως, θα μου στοίχιζε σε (πολλά) νεύρα και (πολλά) πρόστιμα.
Τώρα θα χτυπήσω μερικές εκτυπώσεις, θα κάνω μια πρόχειρη απομνημόνευση, και μετά θα τα βάλω στη θέση του συνοδηγού για επανάληψη την ώρα που είναι κόκκινο το φανάρι….. -
Ο χρήστης kamarian έγραψε:
Ας είναι καλά οι άνθρωποι που έφτιαξαν το φόρουμ και φυσικά εσείς παιδιά με τις χρήσιμες πληροφορίες σας.
Αν περίμενα να τα συνειδητοποιήσω όλα αυτά πάνω στην πράξη, όπως κάνω συνήθως, θα μου στοίχιζε σε (πολλά) νεύρα και (πολλά) πρόστιμα.
Τώρα θα χτυπήσω μερικές εκτυπώσεις, θα κάνω μια πρόχειρη απομνημόνευση, και μετά θα τα βάλω στη θέση του συνοδηγού για επανάληψη την ώρα που είναι κόκκινο το φανάρι…..Ο λογος που δεν θα εχεις προβλημα κατα την γνωμη μου ειναι οτι περνεις σοβαρα τα λεγομενα αυτων που τα εχουν περασει αυτα. Μην στεναχωριεσαι καθολου. Ολα θα πανε μια χαρα.
Ερώτηση προς τους φίλους από US