-
Έχω εδώ και αρκετό καιρό που πηγαίνω σε δικό μου μάστορα και όχι σε επίσημη αντιπροσωπία και ήθελα να ρωτήσω για κάποιες μάρκες. πχ σε τακκάκια συνήθως βάζω ferodo ή textar. Είναι καλά ή υπάρχει κάτι καλύτερο? Μιλαμε για mercedes W124 και ένα fiesta.
Επίσης δισκόφρενα τι μάρκες λέτε? Στο fiesta επειδή ζεσταίνονται αρκετές φορές μπορώ να βάλω brembo αεριζόμενη(δεν έχει απο τη μάνα του) ή δε θα ζεστενεται ποτέ? Καμιά άλλη καλή και ίσως πιο κοντά στο αμάξι?
Ευχαριστώ και συγνώμη για το μάκρος -
Έχω εδώ και αρκετό καιρό που πηγαίνω σε δικό μου μάστορα και όχι σε επίσημη αντιπροσωπία και ήθελα να ρωτήσω για κάποιες μάρκες. πχ σε τακκάκια συνήθως βάζω ferodo ή textar. Είναι καλά ή υπάρχει κάτι καλύτερο? Μιλαμε για mercedes W124 και ένα fiesta.
Επίσης δισκόφρενα τι μάρκες λέτε? Στο fiesta επειδή ζεσταίνονται αρκετές φορές μπορώ να βάλω brembo αεριζόμενη(δεν έχει απο τη μάνα του) ή δε θα ζεστενεται ποτέ? Καμιά άλλη καλή και ίσως πιο κοντά στο αμάξι?
Ευχαριστώ και συγνώμη για το μάκρος -
Έχω εδώ και αρκετό καιρό που πηγαίνω σε δικό μου μάστορα και όχι σε επίσημη αντιπροσωπία και ήθελα να ρωτήσω για κάποιες μάρκες. πχ σε τακκάκια συνήθως βάζω ferodo ή textar. Είναι καλά ή υπάρχει κάτι καλύτερο? Μιλαμε για mercedes W124 και ένα fiesta.
Επίσης δισκόφρενα τι μάρκες λέτε? Στο fiesta επειδή ζεσταίνονται αρκετές φορές μπορώ να βάλω brembo αεριζόμενη(δεν έχει απο τη μάνα του) ή δε θα ζεστενεται ποτέ? Καμιά άλλη καλή και ίσως πιο κοντά στο αμάξι?
Ευχαριστώ και συγνώμη για το μάκρος -
Ο χρήστης ata έγραψε:
Έχω εδώ και αρκετό καιρό που πηγαίνω σε δικό μου μάστορα και όχι σε επίσημη αντιπροσωπία και ήθελα να ρωτήσω για κάποιες μάρκες. πχ σε τακκάκια συνήθως βάζω ferodo ή textar. Είναι καλά ή υπάρχει κάτι καλύτερο? Μιλαμε για mercedes W124 και ένα fiesta.
Επίσης δισκόφρενα τι μάρκες λέτε? Στο fiesta επειδή ζεσταίνονται αρκετές φορές μπορώ να βάλω brembo αεριζόμενη(δεν έχει απο τη μάνα του) ή δε θα ζεστενεται ποτέ? Καμιά άλλη καλή και ίσως πιο κοντά στο αμάξι?
Ευχαριστώ και συγνώμη για το μάκροςΕγω θα κοιταζα τι φοραει το μεγαλυτερο μοντελο fiesta και θα τα εβαζα.Αρκει να χωρανε στις ζαντες.Μιλαμε για δισκους και δαγκανες παντα.
-
για αλλαγή της δισκόπλακας ρωτάει το παλικάρι όχι για να αλλάξει όλα τα άκρα του για να βάλει μεγαλύτερες δαγκάνες.
Έγω θα έλεγα δοκιμασέ το, ρίξε τπτ αεριζόμενες με μικρότερου πάχους τακάκι να δεις τι κάνεις και βλέπεις αν σε ικανοποιεί. -
Εγώ χρησιμοποιώ σε ένα Fiat Tipo 1.4 δισκόπλακες Brembo και τακάκια Ferodo στις εργοστασιακές διαστάσεις και με συμπαγείς δίσκους και έχω παρατηρήσει μεγάλη διαφορά σε απόδοση και διάρκεια σε σχέση με τα εργοστασιακά. Τα φρένα δουλεύουν και κρύα, απλά μερικές φορές τρίζουν λίγο, αποτέλεσμα της σκληρής πάστας στα τακάκια.
-
θα ψαξεις να βρεις αν υπαρχουν ferodo DS2500 τακακια, σωληνακια αεροπορικου τυπου, θα αλλαξεις και φρεσκα υγρα φρενων με dot 5.1 και θα αποκτησεις ψυχικη ηρεμια
edit: Μην βαλεις δισκους τρυπητους, γιατι σπανε κατευθειαν γυρω απο τις τρυπες. μονον οι πολυ ακριβοι και τελειας ποιοτητας αντεχουν.
-
DOT 5.1 δεν είναι και απαραίτητα! Υπάρχουν και καλά DOT 4.0
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
θα ψαξεις να βρεις αν υπαρχουν ferodo DS2500 τακακια, σωληνακια αεροπορικου τυπου, θα αλλαξεις και φρεσκα υγρα φρενων με dot 5.1 και θα αποκτησεις ψυχικη ηρεμιαedit: Μην βαλεις δισκους τρυπητους, γιατι σπανε κατευθειαν γυρω απο τις τρυπες. μονον οι πολυ ακριβοι και τελειας ποιοτητας αντεχουν.
και DOT 5 αρκούν για χρήση δρόμου
Περίεργο... στις Brembo μετά από πολλά σκληρά χιλιόμετρα και με DS2500 τακάκια δεν έχουν ρωγμές οι τρύπες. Άλλωστε ένας από τους λόγους που υπάρχουν οι τρύπες είναι για σταματάει η ακτινική διάδοση ρωγμής
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Περίεργο... στις Brembo μετά από πολλά σκληρά χιλιόμετρα και με DS2500 τακάκια δεν έχουν ρωγμές οι τρύπες. Άλλωστε ένας από τους λόγους που υπάρχουν οι τρύπες είναι για σταματάει η ακτινική διάδοση ρωγμής
Αναλόγως με την επιφάνεια επαφής επάνω στο δίσκο. Γι αυτό και δεν υπάρχουν τρυπητές για πολλά μοντέλλα. Οι οπές πάντως δεν νομίζω πως σταματούν την ακτινική διάδοση της ρωγμής (crack propagation) αλλά και κάθε οπή δημιουργεί εντατική κατάσταση γύρω της η οποία εκτονώνεται με ρωγμή. Εξ' άλλου οι ρωγμές μπορούν να δημιουργηθούν χωρίς οπτικά να είναι εμφανές. Είχα Βrembo τρυπητούς σε Α33 και έγιναν... Εκ των υστέρων έμαθα πως τους δίσκους τους τρυπούσαν με τρυπάνι και με πατρόν απο δίσκο Kawasaki!!(δε λεω σε ποιο κατάστημα) Μετά πηρα κανονικούς και ησύχασα.
-
Ο χρήστης boofy έγραψε:
Αναλόγως με την επιφάνεια επαφής επάνω στο δίσκο. Γι αυτό και δεν υπάρχουν τρυπητές για πολλά μοντέλλα. Οι οπές πάντως δεν νομίζω πως σταματούν την ακτινική διάδοση της ρωγμής (crack propagation) αλλά και κάθε οπή δημιουργεί εντατική κατάσταση γύρω της η οποία εκτονώνεται με ρωγμή. Εξ' άλλου οι ρωγμές μπορούν να δημιουργηθούν χωρίς οπτικά να είναι εμφανές. Είχα Βrembo τρυπητούς σε Α33 και έγιναν... Εκ των υστέρων έμαθα πως τους δίσκους τους τρυπούσαν με τρυπάνι και με πατρόν απο δίσκο Kawasaki!!(δε λεω σε ποιο κατάστημα) Μετά πηρα κανονικούς και ησύχασα.το ξέρω εγώ το κατάστημα (εκτός κι αν είναι παραπάνω από ένα) Άλλο οι εργοστασιακές κι άλλο οι μαϊμού
Τακάκια δισκόφρενα μάρκες