Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Ουγγαρίας - Hungaroring 2005
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Ουγγαρίας - Hungaroring 2005
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 9 / 10
    Formula 1
    33
    189
    411
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilakis last edited by

      Ο χρήστης FireBro έγραψε:

      Οι Renault και οι BAR ετρεξαν με τα σκληροτερα ελαστικα της Michelin.
      Δηλαδη τι παθανε οπως περσι η McLaren.

      Ναι γιατί αν επέλεγε μαλακά πέρσυ η McLaren κάτι θα έκανε...
      Ασε που ο Raikkonen έιχε εγκατάλειψη και ο Coulthard έφαγε γύρο.

      Περσι αν θυμασε το Σαββατο επεσε η θερμοκρασια(το απογευμα ειχε βρεξει κιολας)και με τα σκληρα ελαστικα προκριθηκαν εκτος δεκαδας νομιζω.
      Φετος η Renault δεν αντιμετωπισε τετοια διαφορα στη θερμοκρασια αλλα λογω λιγοτερου κρατηματος απο τα ελαστικα τρεχανε και δεν προλαβαινανε. Τα μαλακα αντεξανε και τα σκληρα αντεχουν ακομη ενα αγωνα απο οτι φαινεται.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:

        Οι Renault και οι BAR ετρεξαν με τα σκληροτερα ελαστικα της Michelin.
        Δηλαδη τι παθανε οπως περσι η McLaren.

        Ναι γιατί αν επέλεγε μαλακά πέρσυ η McLaren κάτι θα έκανε...
        Ασε που ο Raikkonen έιχε εγκατάλειψη και ο Coulthard έφαγε γύρο.

        Περσι αν θυμασε το Σαββατο επεσε η θερμοκρασια(το απογευμα ειχε βρεξει κιολας)και με τα σκληρα ελαστικα προκριθηκαν εκτος δεκαδας νομιζω.
        Φετος η Renault δεν αντιμετωπισε τετοια διαφορα στη θερμοκρασια αλλα λογω λιγοτερου κρατηματος απο τα ελαστικα τρεχανε και δεν προλαβαινανε. Τα μαλακα αντεξανε και τα σκληρα αντεχουν ακομη ενα αγωνα απο οτι φαινεται.

        Από την στιγμή που ο Raikkonen εγκατέλειψε από πρόβλημα στα ηλεκτρικά δεν μπορούμε να πούμε τίποτε άλλο. Και σωστά λάστιχα να είχε και πρώτος αν ήταν στον αγώνα το ίδιο μου κάνει.

        Επίσης δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την περσυνή McLaren της αποτυχίας με την φετινή Renault που πηγαίνει για πρωτάθλημα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nick last edited by

          Ο χρήστης FireBro έγραψε:
          Σιγά μην έχανε και 3 δευτερόλεπτα στο γύρο...

          OXI 1,2!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mschumacher last edited by

            Ο χρήστης powergs έγραψε:
            Καλά έκανες Schumi και αναφέρθηκες στον Vassilaki και Viper ότι δεν αναφέρεσαι για να ξέρω σε ποιους κατατάσομαι. Που είδες τόσο καιρό απο εμένα ειδικά (και στο Forum αλλά και στο Formula1 στο Irc που μπαίνω και μπαίνεις συχνότατα) σχόλιασμους και εμπάθεια για το Schumi? Μία απάντηση θα ήταν καλή προς αποφυγή παρεξηγήσεων

            ούτε εσένα αφορά! απορώ με την απάντησή σου!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mschumacher last edited by

              Ο χρήστης migf1 έγραψε:
              Ποιος είπε ότι ο ΜΣ ξαφνικά θέλει να σπάσει ότι ρεκόρ έχει απομείνει; (quote please). Είναι δεδομένο ότι θέλει να σπάσει ότι ρεκόρ έχει απομέινει [edit on] γενικώς![edit off]. Το παράδοξο θα ήταν να μην ήθελε (είτε κερδίζει είτε όχι) και το ακόμα πιο παράδοξο είναι να δηλώνει σε κάθε ευκαιρία ότι δεν τον ενδιαφέρει.

              Πως θεωρείς δεδομένο ότι θέλει να σπάσει ότι ρεκόρ έχει απομείνει? Μηλάς για παράδοξα χωρίς να έχεις παραθέσει ούτε 1 επιχείρημα για αυτά που λες.

              Διότι φίλε μου ούτε είναι ο ΜΣ το κέντρο του κόσμου μας για να μιλάμε συνέχεια για αυτόν σε κάθε GP, ούτε έχουμε συνέχεια τη διάθεση ή/και το χρόνο να γράφουμε στο φόρουμ μετά από κάθε GP. Ούτε καν τα βλέπουμε όλα τα GP, αφού ο κόσμος μας γυρίζει περισσότερο γύρω από την οικογένεια και τη δουλεια μας.

              Μήπως διότι πολύ απλά δεν είχε πάρει πολ και δεν είχατε... το δήθεν επιχείρημα να το χρησιμοποιήσετε?

              Όπως σου έγραψα και σε προηγούμενο post, αν το μόνο που αναζητάς είναι ευχολόγια και ύμνοι για τον ΜΣ ή/και τη Φεράρι, μάλλον είναι καταλληλότερο κάποιο τιφόζι/Σούμι κλαπμ. Σε ένα γενικό φόρουμ για Φ1, αρέσει δεν αρέσει, θα διαβάζεις και κριτική και αρνητικά σχόλια για τον αγαπημένο σου ΜΣ. Το αυτό συμβαίνει και για οποιονδήποτε άλλο οδηγό ή/και ομάδα και είναι υγιέστατο!

              Δεν αναζητώ τίποτα, και οι απαντήσεις μου στα διάφορα thread ποτέ δεν έρχονται μετά από κάθε καλό αποτέλεσμα του ΜΣ γιατί για μένα ο ΜΣ είναι ότι είναι και δεν αλλάζει από αγώνα σε αγώνα. Επίσης όπως είπα παραπάνω η κριτική δε με ενοχλεί εφόσον βασίζεται σε επιχειρήματα.

              Τέλος, είναι 'Σουμαχερική' τακτική να απευθύνεσαι σε κόσμο γενικώς και αορίστως χωρίς να κατανομάζεις ποιος, που και γιατι;

              Είπα σε ποιους δεν απευθύνομαι, εσύ πάντως είσαι ένα από το άτομα που απεθύνομαι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης Nick έγραψε:

                Σιγά μην έχανε και 3 δευτερόλεπτα στο γύρο...

                OXI 1,2!

                ΟΧΙ 5,7!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fanis-f1 last edited by

                  Οντως Δημητρη 1,5 το πολυ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Απλά έγω λέω πως η Renault ήταν εκτός συναγωνισμού και βρήκε τώρα να πει πως έχανε 1,2 στο γύρο λόγω της αεροτομής...

                    Προσπαθούσε να δικαιολογηθει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      migf1 last edited by

                      Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                      Πως θεωρείς δεδομένο ότι θέλει να σπάσει ότι ρεκόρ έχει απομείνει? Μηλάς για παράδοξα χωρίς να έχεις παραθέσει ούτε 1 επιχείρημα για αυτά που λες.

                      Τι επιχείρημα να χρησιμοποιήσω για το αυτονόητο; Υπάρχει αθλητής/ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό σε οποιοδήποτε άθλημα που ΔΕΝ θέλει να σπάει ρεκόρ... ιδιαίτερα όταν μπορεί;

                      Αν είναι να επιχειρηματολογούμε και για τα αυτονόητα, ζήτω που καήκαμε!

                      Μήπως διότι πολύ απλά δεν είχε πάρει πολ και δεν είχατε... το δήθεν επιχείρημα να το χρησιμοποιήσετε?

                      Μήπως όταν δεν ασχολούμαστε με τον ΜΣ μας ρωτάς γιατί δεν ασχολούμαστε, κι όταν ασχολούμαστε μας ρωτάς γιατί ασχολούμαστε;

                      Δεν αναζητώ τίποτα, και οι απαντήσεις μου στα διάφορα thread ποτέ δεν έρχονται μετά από κάθε καλό αποτέλεσμα του ΜΣ γιατί για μένα ο ΜΣ είναι ότι είναι και δεν αλλάζει από αγώνα σε αγώνα. Επίσης όπως είπα παραπάνω η κριτική δε με ενοχλεί εφόσον βασίζεται σε επιχειρήματα.

                      Τι να κάνουμε. Δεν γράφουμε στο φόρουμ με γνώμονα το αν σου γινόμαστε αρεστοί ή δυσάρεστοι.

                      Είπα σε ποιους δεν απευθύνομαι, εσύ πάντως είσαι ένα από το άτομα που απεθύνομαι.

                      Ας ρίξουμε κλήρο τώρα να δούμε ποιοι είναι και οι υπόλοιποι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        monoimoi last edited by

                        Αχ αυτές οι πληροφορίες εκ των έσω... Τι να ξέρει και αυτός ο Pat.

                        Pat Symonds, Executive Director of Engineering concluded, 'Giancarlo's race this afternoon was compromised in the first stint when he got stuck behind Heidfeld. He was much quicker but could not get past and unfortunately, the time deficit by the time of his first stop was too big to handle. On top of this, we had to alter his strategy with an additional stop on the final lap when he began losing fuel pressure. Fernando was involved in a collision with Ralf Schumacher) on the opening lap which not only required a nose change, but the damage sustained by the car after the front wing broke off led us to severely reduce his revs soon afterwards as the temperatures were too high. We made a repair to the car on his second visit to the pits, but the data also showed he had lost about 7% of total downforce in the incident - a significant amount at a circuit where downforce is key. In total, we think these measures were costing around 1.2 seconds a lap.'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mschumacher last edited by

                          Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                          Τι επιχείρημα να χρησιμοποιήσω για το αυτονόητο; Υπάρχει αθλητής/ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό σε οποιοδήποτε άθλημα που ΔΕΝ θέλει να σπάει ρεκόρ... ιδιαίτερα όταν μπορεί;

                          Προσωπικά πιστεύω πως ναι υπάρχουν αρκετοί που δε θέλουν να σπάσουν τα ρεκόρ.....έρχονται στη Φόρμουλα 1 παίρνουν 1 πρωτάθλημα - αυτός είναι ο στόχος τους - και αποχωρούν. Έρχεται για παράδειγμα ο Ηάκκινεν παίρνει 2 τίτλους και στη συνέχεια αποχωρεί..... Το μόνο που μπορεί να πει κάποιος με σιγουριά είναι ότι όλοι θέλουν να πάρουν το πρωτάθλημα.....αλλά να λες ότι όλοι θέλουν να σπάσουν τα ρεκόρ......τι να σου πω..... έλεος....

                          Μήπως όταν δεν ασχολούμαστε με τον ΜΣ μας ρωτάς γιατί δεν ασχολούμαστε, κι όταν ασχολούμαστε μας ρωτάς γιατί ασχολούμαστε;

                          Δεν απάντησες στην ερώτηση που σου έκανα

                          Τι να κάνουμε. Δεν γράφουμε στο φόρουμ με γνώμονα το αν σου γινόμαστε αρεστοί ή δυσάρεστοι.

                          Δε το ζήτησε κανείς αυτό

                          Ας ρίξουμε κλήρο τώρα να δούμε ποιοι είναι και οι υπόλοιποι.

                          Είσαι ελεύθερος να κάνεις ότι θες, από κει και πέρα εξήγησα για τη 'διάθεση μερικών' οι οποίοι δεν είναι απαραίτητο να έχουν επεμβεί στο τελευταίο ποστ. Δε πρόκειται να τους αναφέρω αν δεν σχολιάσουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης mschumacher έγραψε:

                            Προσωπικά πιστεύω πως ναι υπάρχουν αρκετοί που δε θέλουν να σπάσουν τα ρεκόρ.....έρχονται στη Φόρμουλα 1 παίρνουν 1 πρωτάθλημα - αυτός είναι ο στόχος τους - και αποχωρούν. Έρχεται για παράδειγμα ο Ηάκκινεν παίρνει 2 τίτλους και στη συνέχεια αποχωρεί..... Το μόνο που μπορεί να πει κάποιος με σιγουριά είναι ότι όλοι θέλουν να πάρουν το πρωτάθλημα.....αλλά να λες ότι όλοι θέλουν να σπάσουν τα ρεκόρ......τι να σου πω..... έλεος....

                            Ναι κατέβηκε ο Hakkinen από τον ουρανό και έκατσε για 3 χρόνια στην F1 και πήρε δύο πρωταθλήματα και μετά έφυγε. Πας καλά;
                            Όλοι οι οδηγοί την ίδια πορεία έχουν στην F1; Ποιο record δηλαδή μπορούσε να σπάσει ο Hakkinen αν έμενε; Α ναι ξέχασα, αν έμενε μέχρι τα 45 του θα έσπαγε το record συμμετοχών...
                            Ο Schumacher βέβαια που είχε επί 5 χρόνια το κορυφαίο αυτοκίνητο ήταν λογικό να κάνει τόσες νίκες και με ότι αυτό συνεπάγεται ήταν λογικό να φτάσει τα record. Είχε δηλαδή την δυνατότητα ο Hakkinen να σπάσει record και δεν το έκανε;

                            Λίγη λογική ρε πούστη μου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              staavros last edited by

                              Ρε παιδιά, δεν βοηθάει να θέτουμε θολά το ερώτημα 'θέλει ο Σουμάχερ τα ρεκόρ;'. Κανείς δεν είπε ότι ο Σουμάχερ λέει 'μακριά από μένα τα ρεκόρ, δεν τα θέλω'. Αλλά σίγουρα ΔΕ σκέφτεται, όπως τον κατηγορήσατε Σαββάτο απόγευμα, 'αφού δεν παίρνω πρωτάθλημα ας θυσιάσω κάποια καλά πλασαρίσματα για να τσιμπήσω καμμιά pole'. Όπως έδειξε ο αγώνας, όντας σίγουρα πιο αργός σε απόλυτη ταχύτητα από τις McLaren, προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την ιδιομορφία της πίστας και να διεκδικήσει ό,τι μπορεί. Και σαφώς δεν κατάφερε να κρατήσει τις McLaren πίσω του (δε γινόταν τελικά κατά τη γνώμη μου) αλλά σίγουρα τις κόντραρε πιο πολύ από όλους τους τελευταίους αγώνες και βέβαια κέρδισε όλους τους υπόλοιπους! Οφείλετε, λοιοπόν, κατά τη γνώμη μου μια απάντηση, που δεν την πήρα στο προηγούμενό μου post:

                              ΤΕΛΙΚΑ το Σάββατο ο Σουμάχερ προσπάθησε απλά να τσιμπήσει μια pole για το ρεκόρ, ή να υλοποιήσει μια στρατηγική που θα του επέτρεπε να τερματίσει ψηλά;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Απ' οτι έδειξε ο αγώνας η στρατηγική του βγήκε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  migf1 last edited by

                                  Ο χρήστης staavros έγραψε:
                                  [snip]Αλλά σίγουρα ΔΕ σκέφτεται, όπως τον κατηγορήσατε Σαββάτο απόγευμα, 'αφού δεν παίρνω πρωτάθλημα ας θυσιάσω κάποια καλά πλασαρίσματα για να τσιμπήσω καμμιά pole'.

                                  Εγώ δεν το έθεσα ως κατηγορία, αλλά ως ρεαλιστικό στόχο. Επί λεξεί, έγραψα: 'Μάλλον ο πρώτος στόχος του ΜΣ φέτος είναι οι πολς του Σένα', και μάλιστα όχι μόνο είχα από τότε τη λέξη μάλλον μέσα στη φράση μου, αλλά ούτε καν ασχολήθηκα με αυτό το θέμα σε πρωτο επίπεδο. Υστερόγραφο το είχα σε κάποιο ποστ μου). Ο mschumacher το ανήγαγε σε μείζον θέμα (λες και του προσβάλαμε κανά μέλος της οικογένειάς του) κι μου παρέθεσε δηλώσεις του ΜΣ που λένε (ως συνήθως) ότι δεν τον ενδιαφέρουν τα ρεκόρ. Λες και δεν έχουμε ακούσει τις άπειρες αρλούμπες στις δηλώσεις των οδηγών και ειδικά του ΜΣ.

                                  Όπως έδειξε ο αγώνας, όντας σίγουρα πιο αργός σε απόλυτη ταχύτητα από τις McLaren, προσπάθησε να εκμεταλλευτεί την ιδιομορφία της πίστας και να διεκδικήσει ό,τι μπορεί. Και σαφώς δεν κατάφερε να κρατήσει τις McLaren πίσω του (δε γινόταν τελικά κατά τη γνώμη μου) αλλά σίγουρα τις κόντραρε πιο πολύ από όλους τους τελευταίους αγώνες και βέβαια κέρδισε όλους τους υπόλοιπους! Οφείλετε, λοιοπόν, κατά τη γνώμη μου μια απάντηση, που δεν την πήρα στο προηγούμενό μου post:

                                  ΤΕΛΙΚΑ το Σάββατο ο Σουμάχερ προσπάθησε απλά να τσιμπήσει μια pole για το ρεκόρ, ή να υλοποιήσει μια στρατηγική που θα του επέτρεπε να τερματίσει ψηλά;

                                  Πού να ξέρουμε; Μπορει να ήταν το ένα, μπορεί το άλλο, μπορεί και συνδυασμός των δυο. Σάπμως ήξεραν εκείνος ή η Φεράρι εκ των προτέρων ότι θα ήταν τόσο ανταγωνιστικός ο ΜΣ στον αγώνα; Και σάμπως ξέραμε κι εμείς (κι εκείμνοι) ότι ήταν και ο Κίμι σε τακτική 3 στοπ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    migf1 last edited by

                                    Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                                    Προσωπικά πιστεύω πως ναι υπάρχουν αρκετοί που δε θέλουν να σπάσουν τα ρεκόρ.....έρχονται στη Φόρμουλα 1 παίρνουν 1 πρωτάθλημα - αυτός είναι ο στόχος τους - και αποχωρούν. Έρχεται για παράδειγμα ο Ηάκκινεν παίρνει 2 τίτλους και στη συνέχεια αποχωρεί.....

                                    Προφανώς δεν γωρίζεις πότε ξεκίνησε ο Χάκινεν να τρέχει στη Φ1. Επίσης, αν μπορείς να διαχωρίσεις το θέλω από το μπορώ έχει καλώς, αν όχι πάλι καλώς έχει.

                                    Το μόνο που μπορεί να πει κάποιος με σιγουριά είναι ότι όλοι θέλουν να πάρουν το πρωτάθλημα.....αλλά να λες ότι όλοι θέλουν να σπάσουν τα ρεκόρ......τι να σου πω..... έλεος....

                                    Επαναλαμβάνω: όλοι θέλουν, ιδιαίτερα όταν μπορούν!

                                    Δεν απάντησες στην ερώτηση που σου έκανα

                                    Δεν χρήζει απαντήσεως, κατά την άποψή μου.

                                    Είσαι ελεύθερος να κάνεις ότι θες, από κει και πέρα εξήγησα για τη 'διάθεση μερικών' οι οποίοι δεν είναι απαραίτητο να έχουν επεμβεί στο τελευταίο ποστ. Δε πρόκειται να τους αναφέρω αν δεν σχολιάσουν.

                                    Δικό σου το μαχαίρι, δικό σου και το καρπούζι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      migf1 last edited by

                                      Ο χρήστης staavros έγραψε:
                                      Κανείς δεν είπε ότι ο Σουμάχερ λέει 'μακριά από μένα τα ρεκόρ, δεν τα θέλω'.

                                      Ο ΜΣ λέει και ο mschumacher τον πιστεύει ότι ο ΜΣ δεν ενδιαφέρεται για τα ρεκόρ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                                        Κανείς δεν είπε ότι ο Σουμάχερ λέει 'μακριά από μένα τα ρεκόρ, δεν τα θέλω'.

                                        Ο ΜΣ λέει και ο mschumacher τον πιστεύει ότι ο ΜΣ δεν ενδιαφέρεται για τα ρεκόρ.

                                        Γι' αυτο είχε βάλει τα κλάμματα στην συνεντευξη τύπου στην Monza τo 2000, επειδή δεν τον ενδιαφέρουν.

                                        Αλλά και πάλι με τα μονοθέσια που είχε μόνο τα τελευταία 5 χρόνια ήταν φυσιολογικό να έρθουν και τα record.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          go_for_pole last edited by

                                          Ο χρήστης staavros έγραψε:
                                          ΤΕΛΙΚΑ το Σάββατο ο Σουμάχερ προσπάθησε απλά να τσιμπήσει μια pole για το ρεκόρ, ή να υλοποιήσει μια στρατηγική που θα του επέτρεπε να τερματίσει ψηλά;

                                          Ξεκαθαρα προσπαθησε η Ferrari να του δωσει καθαρη πιστα με την ελπιδα οτι καποια Toyota θα του επετρεπε να χτισει διαφορα. Δεν πετυχε το κολπο και τερματισε οπου αξιζει να τερματισει αυτη η Ferrari με δεδομενο οτι οι Renault καταστραφηκαν, ο Monty εσπασε και η γρηγορη Toyota ηταν του πανω-απο-ολα-αδερφου Ralf

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nick last edited by

                                            Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
                                            Αχ αυτές οι πληροφορίες εκ των έσω... Τι να ξέρει και αυτός ο Pat.

                                            Pat Symonds, Executive Director of Engineering concluded, 'Giancarlo's race this afternoon was compromised in the first stint when he got stuck behind Heidfeld. He was much quicker but could not get past and unfortunately, the time deficit by the time of his first stop was too big to handle. On top of this, we had to alter his strategy with an additional stop on the final lap when he began losing fuel pressure. Fernando was involved in a collision with Ralf Schumacher) on the opening lap which not only required a nose change, but the damage sustained by the car after the front wing broke off led us to severely reduce his revs soon afterwards as the temperatures were too high. We made a repair to the car on his second visit to the pits, but the data also showed he had lost about 7% of total downforce in the incident - a significant amount at a circuit where downforce is key. In total, we think these measures were costing around 1.2 seconds a lap.'

                                            Πράγματι πολύ ασχετίλα αυτός ο Pat Symonds

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 9 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr