-
Απο ότι φένεται οχι μόνο η Ελληνική κυβέρνηση δεν έχει συμμορφωθεί με τις αντιρρήσεις της Ε.Ε σε ότι έχει σχέση με τα μεταχειρισμένα εξωτερικού αλλα μάλιστα μελετάει να μεταφερθεί ο συντελεστής με βάση τις καινούργιες αντιρυπαντικές διατάξεις της ΕΕ. Ως αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα απο το 2004 και πρίν να θεωρούνται ποια 'παλαιάς' τεχνολογία επιβάλλοντας σε αυτά φόρο εισαγωγής διπλάσια...η τριπλάσιο για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των 2.000 κ.ε.
Με λίγα λόγια για τα αμάξια λιγότερων των 2.000 κ.ε θα έχουν ένα όφελος 2,000-3,000 Ευρώ το όποια δεν θα δικαιολογήτο για ένα αμάξι 2-3 χρόνων, ταλαιπωρίας εισαγωγής ενώ για αμαξια πάνω απο 2.000 κέ η επιβάρρυνση να είναι εντελώς ασύμφορη με τιμές να ξεπερνάνε αυτές ενώς καινούργιου στην Ελλάδα.
Η Είδηση δημοσιεύτηκε στα Νέα..και ελπίζω να είναι ράδιο Αρβύλα αλλά με το ντελίριο ελλημάτων το οποίο επικρατεί δεν το βλέπω και απίθανο.
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18302&m=N64&aa=1
Κατά όλα τα άλλα γινόμαστε πιο....Ευρώπαίοι
-
Απο ότι φένεται οχι μόνο η Ελληνική κυβέρνηση δεν έχει συμμορφωθεί με τις αντιρρήσεις της Ε.Ε σε ότι έχει σχέση με τα μεταχειρισμένα εξωτερικού αλλα μάλιστα μελετάει να μεταφερθεί ο συντελεστής με βάση τις καινούργιες αντιρυπαντικές διατάξεις της ΕΕ. Ως αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα απο το 2004 και πρίν να θεωρούνται ποια 'παλαιάς' τεχνολογία επιβάλλοντας σε αυτά φόρο εισαγωγής διπλάσια...η τριπλάσιο για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των 2.000 κ.ε.
Με λίγα λόγια για τα αμάξια λιγότερων των 2.000 κ.ε θα έχουν ένα όφελος 2,000-3,000 Ευρώ το όποια δεν θα δικαιολογήτο για ένα αμάξι 2-3 χρόνων, ταλαιπωρίας εισαγωγής ενώ για αμαξια πάνω απο 2.000 κέ η επιβάρρυνση να είναι εντελώς ασύμφορη με τιμές να ξεπερνάνε αυτές ενώς καινούργιου στην Ελλάδα.
Η Είδηση δημοσιεύτηκε στα Νέα..και ελπίζω να είναι ράδιο Αρβύλα αλλά με το ντελίριο ελλημάτων το οποίο επικρατεί δεν το βλέπω και απίθανο.
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18302&m=N64&aa=1
Κατά όλα τα άλλα γινόμαστε πιο....Ευρώπαίοι
-
Απο ότι φένεται οχι μόνο η Ελληνική κυβέρνηση δεν έχει συμμορφωθεί με τις αντιρρήσεις της Ε.Ε σε ότι έχει σχέση με τα μεταχειρισμένα εξωτερικού αλλα μάλιστα μελετάει να μεταφερθεί ο συντελεστής με βάση τις καινούργιες αντιρυπαντικές διατάξεις της ΕΕ. Ως αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα απο το 2004 και πρίν να θεωρούνται ποια 'παλαιάς' τεχνολογία επιβάλλοντας σε αυτά φόρο εισαγωγής διπλάσια...η τριπλάσιο για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των 2.000 κ.ε.
Με λίγα λόγια για τα αμάξια λιγότερων των 2.000 κ.ε θα έχουν ένα όφελος 2,000-3,000 Ευρώ το όποια δεν θα δικαιολογήτο για ένα αμάξι 2-3 χρόνων, ταλαιπωρίας εισαγωγής ενώ για αμαξια πάνω απο 2.000 κέ η επιβάρρυνση να είναι εντελώς ασύμφορη με τιμές να ξεπερνάνε αυτές ενώς καινούργιου στην Ελλάδα.
Η Είδηση δημοσιεύτηκε στα Νέα..και ελπίζω να είναι ράδιο Αρβύλα αλλά με το ντελίριο ελλημάτων το οποίο επικρατεί δεν το βλέπω και απίθανο.
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18302&m=N64&aa=1
Κατά όλα τα άλλα γινόμαστε πιο....Ευρώπαίοι
-
το κάνουν για να υποστηρίξουν την ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία και να μην αγοράζουμε εισαγόμενα......
Οσοι περιμένατε "φτηνο" μεταχειρισμένο εξωτερικού