Για το πατωμα πρεπει να ξιστει και να καθαριστει απο κολλα και πισα, βαζεις primer και μετα ασπρο χρωμα του θεου για να μην σκουριασει.
Για μεσα στο χωρο πρεπει να βγει το χαλι μιας και ειναι πολυ βαρετο, ειναι αιτια φωτιας και λερωνετε φενετε ασχημο!
Ομορφη λυση ειναι ετοιμα αλουμινενια πατωματα απο αγγλια (Τα εχω στο Α λανσερ μας εδω), αυτα γινονται ευκολα με πατωμα απο λεοφωριο η' αεροπλανο (Dur Aluminium 3mm) τα εχω στο μουλαρι. ακομα γινετε με πλαστικο και με επενδιση απο γιαλλοχαρτο που ειναι αντιολισθιτικο (οπως εκαναν οι γαλλοι στο 306)
Μια εταιρια η CarbonMix νομιζο δινει ενα ΚΙΤ με carbon πλευρινα στις πορτες και footrest με πατωματα.
Προσπαθισε να βαλεις παταρια και πυροσβεση πισω απο τα καθισματα και το καθισμα του συνοδιγου οσο πιο πισω και χαμιλα γινετε. Η ρεζερβα οσο πιο μπρος απο την νοιτι γραμμη του πισω αξωνα οστε να ξεκουραζης τις κακομυρες τις αναρτησεις αλλα και να εχεις τελιο κεντρο βαρους να μην φευγει η ουρα του στα jumps.
Λασποτιρας πρεπει να καλυψη τις πισω κατο βιδες των αμορτισερ (Παξιμαδι 21) απο τις πετρες που θα τις διαλισουν.
Ασχετο να σου πω οτι electric windows & electric mirrors οπως και πισω καθαριστιρας πρεπει να εξαφανιστουν για λογο βαρους.
Ψαξε μεσα στις πορτες μπρος αν ειναι austrelian Specs εχουν ακομα 2 μπαρες ασφαλιας που μπορουν να φιγουν (4kg μονο αυτα)
Καλυψε καλα με αλουμινιο τον 'λαιμο' που μπενει η βεζινη, το εχει ετοιμο η peugeot αγγλιας.
Κανε δαχτυλιδια 2 με 3μμ να μπουν κατω απο την βαση του αμορτισερ ( στις 3 βιδες 13) Πολυ ευκολα εκει ολα τα peugeot ραγιζουν τους θολους και συγουρα θελει μπαρρα πανω κατω στην αναρτηση (κατω εχει ετοιμη sparco βιδοτη για να ειναι ομολογγε!)
Βγαλε τα υδραβλικα αμορτισερ που αννιγουν το καπο μπρος (Πολυ βαρετα) και βαλε το κλασσικο παλλουκι απο 106 XN.
Τα στεφανια των κορονων γυριζουν και σπανε ευκολα στην αγρια χριση, 2 λυσεις μια κολλιμα με αργκο και 2η ενας τορναδορος μπορει να βαλει 4 βιδες και να τις κοψει μεσα οπως στο BE3-6 σε 306.
Δεν θυμαμε αλλα τωρα! εδω ειμαστε!