-
Προς babbis και υπολοιπους καταρχην να πω οτι δε θιγομαι απο τα γραφομενα σας αφου ο καθενας μπορει να εχει τη δικη του αποψη και αυτος ειναι αλλωστε ο λογος που ανοιξα αυτο το topic.Δεν ειπα ποτε οτι η 116 ειναι ολοκληρωμενο αυτοκινητο.Αναντιρρητα ειναι ενα ακριβο αυτοκινητο αλλα θελω να πιστευω οτι δεν μπορει,καποιος λογος πρεπει να υπαρχει για αυτην την κοστολογηση που δεν μπορεις να τον βρεις κοιταζοντας τα χαρτια αλλα ουτε και με ενα Test drive 20 λεπτων.Νομιζω οτι συμβιωνοντας με ενα τετοιο αυτοκινητο και μετα απο 3-4-5 χρονια οταν θα εχει συμπεριφορα καινουριου και δε θα ακουγεται τσικ απο τριγμους(λογω ποιοτητας,πισω κινησης-κατανομης βαρους 50-50 ωστε να μην καταπονειται μονο το εμπρος μερος του αυτοκινητου με αποτελεσμα την εμφανιση τριγμων στο ταμπλο,παραθυρα κλπ) τοτε θα μπορει καποιος να πει οτι ειχε νοημα η επιλογη του.
Ενταξει,τα χρηματα ειναι βασικος παραγων αλλα αν δεν υτπηρχε αυτο το επιχειρημα ολοι(εστω οι περισσοτεροι) καταλαβαινουν οτι προκειται για το κορυφαιο hatchback στα 1.6cc.
Επισης δεν κατακαβαινω τη λογικη να παρω πχ ενα 2λιτρο golf ας πουμε.Δλδ ενα πιο γρηγορο golf 1.600αρι.So what?Θα με περασει στην ευθεια?Ή στο φαναρι?Και αυτο το κανει καλυτερο αυτοκινητο?.. -
Ο χρήστης neten έγραψε:
Ενταξει,τα χρηματα ειναι βασικος παραγων αλλα αν δεν υτπηρχε αυτο το επιχειρημα ολοι(εστω οι περισσοτεροι) καταλαβαινουν οτι προκειται για το κορυφαιο hatchback στα 1.6cc.
Επισης δεν κατακαβαινω τη λογικη να παρω πχ ενα 2λιτρο golf ας πουμε.Δλδ ενα πιο γρηγορο golf 1.600αρι.So what?Θα με περασει στην ευθεια?Ή στο φαναρι?Και αυτο το κανει καλυτερο αυτοκινητο?..Συγνώμη αλλά (προσωπική άποψη πάντα) δε νομίζω ότι είναι το κορυφαίο hatchback στα 1.6, ούτε κάν μέσα στα κορυφαία. Μόνο το όνομα έχει, τη χάρη δε νομίζω και τόσο.
Το θέμα δεν είναι αν θα σε περάσει στην ευθεία ή στο φανάρι ένα άλλο αυτοκίνητο, αλλά ότι γενικά ένα αυτοκίνητο πιο 'ζωντανό' απο πλευράς κινητήρα κινείται στο 99.9% των περιπτώσεων ασφαλέστερα από ένα αυτοκίνητο 'πτώμα' (μη παρεξηγήσεις τους χαρακτηρισμούς, δεν είναι μόνο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά γενικά). Αυτού του είδους τ΄αυτοκίνητα μου θυμίζουν την προ απόσυρσης εποχή, που βλέπαμε καρότσες των 1500 κιλών να κινούνται από αναιμικούς κινητήρες λίγων κυβικών και ιπποδύναμης.
Αυτή είναι η άποψή μου και προς Θεού δε πάω να σου αλλάξω γνώμη, αν το πάρεις καλοτάξιδο και γράψε τις εντυπώσεις σου.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Ενταξει,τα χρηματα ειναι βασικος παραγων αλλα αν δεν υτπηρχε αυτο το επιχειρημα ολοι(εστω οι περισσοτεροι) καταλαβαινουν οτι προκειται για το κορυφαιο hatchback στα 1.6cc.
Επισης δεν κατακαβαινω τη λογικη να παρω πχ ενα 2λιτρο golf ας πουμε.Δλδ ενα πιο γρηγορο golf 1.600αρι.So what?Θα με περασει στην ευθεια?Ή στο φαναρι?Και αυτο το κανει καλυτερο αυτοκινητο?..Συγνώμη αλλά (προσωπική άποψη πάντα) δε νομίζω ότι είναι το κορυφαίο hatchback στα 1.6, ούτε κάν μέσα στα κορυφαία. Μόνο το όνομα έχει, τη χάρη δε νομίζω και τόσο.
Το θέμα δεν είναι αν θα σε περάσει στην ευθεία ή στο φανάρι ένα άλλο αυτοκίνητο, αλλά ότι γενικά ένα αυτοκίνητο πιο 'ζωντανό' απο πλευράς κινητήρα κινείται στο 99.9% των περιπτώσεων ασφαλέστερα από ένα αυτοκίνητο 'πτώμα' (μη παρεξηγήσεις τους χαρακτηρισμούς, δεν είναι μόνο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά γενικά). Αυτού του είδους τ΄αυτοκίνητα μου θυμίζουν την προ απόσυρσης εποχή, που βλέπαμε καρότσες των 1500 κιλών να κινούνται από αναιμικούς κινητήρες λίγων κυβικών και ιπποδύναμης.
Αυτή είναι η άποψή μου και προς Θεού δε πάω να σου αλλάξω γνώμη, αν το πάρεις καλοτάξιδο και γράψε τις εντυπώσεις σου.
πεστα χρυσοστωμε!
+1
-
Ο χρήστης neten έγραψε:
Ενταξει,τα χρηματα ειναι βασικος παραγων αλλα αν δεν υτπηρχε αυτο το επιχειρημα ολοι(εστω οι περισσοτεροι) καταλαβαινουν οτι προκειται για το κορυφαιο hatchback στα 1.6cc.
Εντάξει, δικαιολογείσαι και το καταλαβαίνω να έχεις κολλήσει με κάποιο αυτοκινητο γιατι έτσι σου έκατσε απο την αρχή, αλλα να μην έχεις ψευδαισθήσεις οτι δίνεις κάτι παραπάνω αλλα παίρνεις το καλύτερο και κορυφαίο hatchback στα 1.6cc γιατι απλώς δεν είναι.
Το να πεις 'παίρνω ενα υπερτιμημένο αυτοκίνητο που κυμαίνεται στο μέσο όρο της κατηγορίας του γιατι έτσι γουστάρω' είναι λογικό. Απλά να μην νομίζεις οτι παίρνεις το ΤΟΠ.
-
Λοιπον επειδη εχετε εστιασει στις επιδοσεις σε σχεση με τα υπολοιπα 1600αρια(147 κυριως φανταζομαι),υποστηριζετε πως επειδη εχει 1 sec χειροτερο 0-100 ή ξερω γω καποια δεκατα στα ρεπριζ χαμηλωτερα κανει την 116 μη ασφαλες αυτοκινητο??Δηλαδη κατα την ιδια λογικη η 147 που κανει 2 και 3 sec αργοτερο χρονο απο το φθηνοτερο και 'ταπεινοτερο' ibizaki fr ή το colt czt η ακομα ακομα και το punto hgt,ειναι επικινδυνη?Ελεος.Τα παραπανω αυτοκινητα δηλαδη πρεπει να ειναι ferrari αν η 147 ειναι πια τοσο γρηγορη.
Και απο την αλλη ποιος εθεσε δηλαδη τις επιδοσεις της 147 οριακα ασφαλεις και οτι απο εκει και περα δε σωνεσαι?Καποια επιτροπη σπορ και ασφαλους ενεργητικης οδηγησης μηπως?
Η μηπως τα 3 αστερια των crash test σε σχεση με τα 5 δεν παιζουν ρολο οπως και τα καλυτερα φρενα στην ασφαλεια.
Απλα μην υπερτιματε και αντιστοιχα μην υποτιματε ελαφρα τη καρδια και σκεψη. -
Παιδιά, καλώς ή κακώς ο άνθρωπος έχει καταλήξει στην 116. Σίγουρα υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα σ'αυτά τα χρήματα αλλά και πάλι ένα δίλιτρο με 150-200 hp για χρήση 80/20 εντός/εκτός πόλης είναι μάλλον υπερβολικό...
Η άποψή μου γι' αυτά που ρωτάς πάντως έχει ώς εξής:
Σε ενα αυτοκινητο με οχι τοσο δυνατο κινητηρα οπως αυτος της 116,εχει νοημα αυτη η αναρτηση ή απλα θα βλασφημαω σε καθε ανωμαλια του οδοστρωματος?
Δε νομίζω να βλασφημάς σε κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος...εντάξει είπαμε, δεν βάζεις και κανένα Cup Kit της H&R. Τώρα το εάν έχει νόημα αυτή η ανάρτηση δεδομένης της 80% χρήσης μέσα στην πόλη, εγώ προσωπικά δεν θα την έβαζα.
Η αληθεια ειναι παντως οτι αφου ο κινητηρας δεν ειναι κ τοσο sport θα ηθελα μια αισθηση πιο σπορτιβικης συμπεριφορας και αναρωτιεμαι αν αυτη η ρυθμιση εχει να προσφερει κατι.Επισης ισως να φαινεται κ στο ματι καλυτερα με αυτο το χαμηλωματακι.Τι λετε??Καθε αποψη θα βοηθησει.
Προσωπικά και πάλι δε νομίζω οτι η 'σπορ ανάρτηση' της ΒΜW έχει να προσφέρει και πάρα πολλά εκτός της λίγο καλύτερης εμφάνισης. Επειδή όμως αναφέρεις οτι ψάχνεις μια 'αίσθηση πιο σπορτίβικης συμπεριφοράς', τι ακριβώς δεν σου άρεσε στην κανονική έκδοση της 116; Σου φάνηκε κάπως 'πλαδαρό' το αυτοκίνητο; Παίρνει κλίσεις;
Πληροφοριακά πάντως, πριν από λίγες μέρες βρέθηκα να ακολουθώ την 116 ενός γνωστού. Δεν ξέρω αν την έλιωνε (πράγμα μάλλον απίθανο δεδομένου οτι το αυτοκίνητο ήταν καινούριο) αλλά μου φάνηκε οτι έφευγε αρκετά καλά...δε νομίζω δηλαδή να είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα!
-
Ο χρήστης neten έγραψε:
Λοιπον επειδη εχετε εστιασει στις επιδοσεις σε σχεση με τα υπολοιπα 1600αρια(147 κυριως φανταζομαι),υποστηριζετε πως επειδη εχει 1 sec χειροτερο 0-100 ή ξερω γω καποια δεκατα στα ρεπριζ χαμηλωτερα κανει την 116 μη ασφαλες αυτοκινητο??Δηλαδη κατα την ιδια λογικη η 147 που κανει 2 και 3 sec αργοτερο χρονο απο το φθηνοτερο και 'ταπεινοτερο' ibizaki fr ή το colt czt η ακομα ακομα και το punto hgt,ειναι επικινδυνη?Ελεος.Τα παραπανω αυτοκινητα δηλαδη πρεπει να ειναι ferrari αν η 147 ειναι πια τοσο γρηγορη.
Και απο την αλλη ποιος εθεσε δηλαδη τις επιδοσεις της 147 οριακα ασφαλεις και οτι απο εκει και περα δε σωνεσαι?Καποια επιτροπη σπορ και ασφαλους ενεργητικης οδηγησης μηπως?
Η μηπως τα 3 αστερια των crash test σε σχεση με τα 5 δεν παιζουν ρολο οπως και τα καλυτερα φρενα στην ασφαλεια.
Απλα μην υπερτιματε και αντιστοιχα μην υποτιματε ελαφρα τη καρδια και σκεψη.Αγαπητέ netet. Ίσως έχεις δίκιο να εκνευρίζεσαι αφού σου την πέσαμε όλοι μαζί!!
Πάντως δεν είναι δίκαιο να λες ότι εστιάζουμε μόνο σε επιδόσεις. Ειπώθηκαν πλλά και για τους χώρους, το value for money όπως και για την μη έλλειψη ποιότητας στους ανταγωνιστές!!
Προσωπικά πιστεύω πως είναι χαζό να θεωρείς επικύνδυνη την σειρά 1!! Κάποιοι περάσανε στην υπερβολή. Νομίζω όμως ότι οι επιδόσεις της σε σχέση με τον ανταγωνισμό της που είναι τα υπόλοιπα χάτσμπακ του Segment C και όχι τα colt czt-ibiza fr που είναι Segment B!! την κάνουν σε εισαγωγικά 'επικύνδυνη' σε προσπεράσεις σε επαρχιακούς δρόμους ειδίκά αν έχεις βάρος η/και κλιματισμό. Και αυτός ο 'κινδυνος ' δικαιολογείτε αν για ένα αμάξι 20-22000
-
Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
Δεν ξέρω αν την έλιωνε (πράγμα μάλλον απίθανο δεδομένου οτι το αυτοκίνητο ήταν καινούριο) αλλά μου φάνηκε οτι έφευγε αρκετά καλά...δε νομίζω δηλαδή να είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα!Σωστό. Μη φτάσουμε και στο άλλο άκρο και το χαρακτηρίσουμε χελώνα το αυτοκίνητο. Τα 100 τα έχει νομίζω λίγο πάνω από 10, το οποίο είναι ίδια επίδοση με το 16v Polo που έχω, το οποίο δε θα το χαρακτήριζα ιδιαίτερα νωχελικό. Και άνετο ταξίδι κάνεις και ασφαλέστατα προσπεράσματα κάνεις.
Μην είμαστε ρε παιδιά υπερβολικοί. ΟΚ, λίγο παραπάνω γκάζι καλό θα ήταν, αλλά όχι ότι δεν έχει και ενεργητική ασφάλεια το αυτοκίνητο. Και στην τελική, ο άνθρωπος την απόφασή του την έχει πάρει και η ερώτησή του ήταν πολύ συγκεκριμένη σχετικά με το πακέτο της πιο σπορτίφ ανάρτησης.
Δεν έχουμε όλοι τα ίδια κριτήρια. Εσείς μπορεί να μη δίνατε ποτέ τόσα λεφτά για ένα 1600άρι hatchback, όμως guess what, για αλλουνού την τσέπη γίνεται η συζήτηση. Καλές οι συμβουλές, αρκεί να μη γινόμαστε υπερβολικοί.
Και αν στην τελική θέλει να πληρώσει το σήμα της BMW, την 'ξεγνοιασιά' που παρέχει η κατοχή μιας BMW σε ό,τι αφορά την ποιότητα κατασκευής, το ξεχωριστό look το οποίο μερικοί είπαν το θεωρούν παντόφλα, αλλά εγώ το θεωρώ πανέμορφο και το ότι δεν κυκλοφορούν πολλές, αν λοιπόν θέλει να πληρώσει κάτι παραπάνω για αυτά τα κατά πολλούς άχρηστα κριτήρια, ε, ΜΑΓΚΙΑ του, να τα πληρώσει, γιατί ο άνθρωπος φαίνεται στα δικά μου τουλάχιστον μάτια να γνωρίζει καλά τι του γίνεται.
Πάντα φιλικά και καμία διάθεση παρεξήγησης προς κανέναν. Ξέρετε πόσο επιθετικός φαίνεται ο γραπτός λόγος συνήθως.
Θέμης
-
έχει αρκετά πάνω από 11 δεύτερα το 0-100!!
Και η ποιότηατ που φαίνετε? Στη υπερβολική πλαστικούρα?
Εγώ επειδή θεωρώ τον εαυτό μου θαυμαστή της BMW πρωσωπικά απογοητέυτηκα από την 1. όχι οτι δεν είναι καλή. Κάθε άλλο!
Αλλά δεν είναι αυτό που περίμενα από τον Βαυαρό
-
Ο χρήστης neten έγραψε:
...Νομιζω οτι συμβιωνοντας με ενα τετοιο αυτοκινητο και μετα απο 3-4-5 χρονια οταν θα εχει συμπεριφορα..ισα-ισα που αμα σκεφτεσαι με οριζοντα 4-5 χρονων τοτε πιστευω οτι και οι χωροι αλλα και οι επιδοσεις θα επρεπε να σε ενδιαφερουνε περισσοτερο..
η σειρα 1 μοιαζει με στεησον (ευρυχωρο), αλλα εχει λιγους χωρους.
ετσι ακριβως, μοιαζει γρηγορη, αλλα δεν ειναι.
μοιαζει οικονομικη, αλλα ειναι ακριβη.
μοιαζει τελεια επιλογη, αλλα ισως να ειναι απλα η τελεια επιλογη για bmw. -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
έχει αρκετά πάνω από 11 δεύτερα το 0-100!!Η Dynamic έχει 10.8 (άρα και όλες οι 116 υποθέτω)
Εγώ επειδή θεωρώ τον εαυτό μου θαυμαστή της BMW πρωσωπικά απογοητέυτηκα από την 1. όχι οτι δεν είναι καλή. Κάθε άλλο!
Αλλά δεν είναι αυτό που περίμενα από τον Βαυαρό
Καταλαβαίνω τι λες και συμφωνώ, όμως άλλο η κατάθεση άποψης και άλλο το να προσπαθούμε να αλλάξουμε γνώμη σε κάποιον για το τι αυτοκίνητο να αγοράσει, εκτός κι αν το ξέρουμε το αμάξι τόσο καλά.
Και επειδή εγώ ούτε καν έχω μπει σε 116 θεωρώ πως δεν έχω το δικαίωμα να συμβουλεύω για κάτι που είτε βγει καλό είτε κακό, δεν είμαι εγώ αυτός που θα την πληρώσει
-
Σε όσα περιοδικά εχω δει μετράνε τις bmw 1 δεύτερο πιο πολύ από τον κατασκευαστή
10,8 δεν έχει σε κανένα Πλανήτη και Γαλαξία.
Έχεις δίκιο ότι κακώς προσπαθούμε να αλλάξουμε την γνώμη του παιδιού!!
Έσφαλα κι εγώ !!
-
Φιλε αν βρισκοσουνα στην Κυπρο με αυτα τα λευτα θα σου εβρισκα ενα R34 Skyline και θα τελειωνε η υποθεση...
Η δικη μου γνωμη ειναι πως ειναι πολλα τα χρηματα για το συγκεκριμμενο αυτοκινητο.
Εγω το S2000 μου το πηρα με 32000 ευρω Full extra του 2004 απο Αγγλια και ειναι σε εξαιρετικη κατασταση. Φυσικα στην κυπρο ειναι πολυ διαφορετικα τα πραγματα... -
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Φυσικα στην κυπρο ειναι πολυ διαφορετικα τα πραγματα......ναι έχετε αγοράσει ότι μεταχειρισμένο κυκλοφορεί σε Αγγλία & Ιαπωνία... (no offence)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Φυσικα στην κυπρο ειναι πολυ διαφορετικα τα πραγματα...
...ναι έχετε αγοράσει ότι μεταχειρισμένο κυκλοφορεί σε Αγγλία & Ιαπωνία... (no offence)
Κατι αντιστοιχο με αυτο που εχει γινει εδω με 3αρες και Μερσεντες C ;
-
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Φιλε αν βρισκοσουνα στην Κυπρο με αυτα τα λευτα θα σου εβρισκα ενα R34 Skyline και θα τελειωνε η υποθεση...οντως!! θα τελειωνε η υποθεση 'αγορα αυτοκινητου'
και θα ανοιγε το κεφαλαιο 'πορωση αυτοκινητου'σοβαρα τα r34 κανουνε 27κ εκει περα?
-
Ρε παιδια οταν μπορεις να βρεις RX8 250 ιππων(Αυτο που δινει η αντιπροσωπεια ειναι 231 ιππων) του 2004 απο ιαπωνια με κατι λιγοτερο απο 3000 χιλιομετρα στην πλατη του και σχεδον στην μιση τιμη απ'το καινουργιο γιατι να δινεις αδικα περισσοτερα λεφτα? Εχω δυο φιλαρακια που εχουν παρει RX8 τα οποια τους ειχα φερει εγω και ειναι απολυτος ικανοποιημενοι.
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
σοβαρα τα r34 κανουνε 27κ εκει περα?..ή τελος παντων, ποσο κανουνε?
-
Με 28-30 μπορεις να βρεις αν ξερεις τους σωστους ανθρωπους που δεν θα σε κλεψουν κατα κυριο λογο... Εγω οταν ειχα παρει το Silvia 2.0 turbo το ειχα παρει 29000. Υπαρχουν πολλα Skyline-supra-RX7-integra type R εδω περα γιατι μπορεις να τα βρεις σε καταπληκτικες τιμες και ξερεις οτι δεν θα τραβας τα μαλλια σου μετα απο λιγο καιρο. Εκτος κι αν ειναι τοσο βλακας ο αλλος που θα το πουλησουν ανθρακα αντι θυσαυρο.
-
Παιδιά άλλο είναι το θέμα μας...
BMW 116 Dynamic-Έχει νόημα??