-
From yesterday's Daily Mail.
SCHU SUFFERS BUT TAKES IT IN HIS STRIDE.
Michael Schumacher sat patiently waiting for the breakdown truck to collect his stricken Ferrari from the grass verge at the Hungaroring.
A season of totally unexpected mechanical grief for the most successful Formula One driver of all time plumbed another low when an electrical faul forced him to miss an hour's practice for tomorrow's grand prix.
He killed time chatting with trackside stewards and signing autographs on their bibs. No frowns, no tantrums and, on his return to the garage, no recriminations.
He has already abdicated the throne he personalised and expects to be trailing, once more, behind those two main pretenders to his crown, Fernando Alonso and Kimi Raikkonen, here on what is forecast to be a scorchingly hot Sunday afternoon. And yet, so far as his mechanics, engineers and fellow employees at Ferrari are concerned, Schumacher is still every inch the champion he became for a record seventh time almost a year ago. Ross Brawn, the Englishman who is both close friend and team technical director, said: **'If it was possible for Michael to go up more in our estimation, then he has succeeded this season.
'When you have been as hugely successful as him, it would be easy to become frustrated and agitated when things start to go wrong. Not Michael. He has nothing to prove to people so he simply gets on with his job.'**
McLaren, Renault and Toyota are looking strong around this tight and twisting track and much will depend on today's qualifying runs. Miss out on a good time and any race winning opportunity has gone.
Spaniard Alonso, 24 yesterday, can afford not to win, but merely pick up place points in order to claim the title. Britain's Jenson Button struggled down in ninth place for BAR-Honda yesterday, but was still quicker than Williams, the team he is contracted to join next season.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
ΥΓ. Πρώτος στόχος του φέτος δείχνει να είναι μάλλον οι poles του Σένα!
[edit]
Q: (Adrian Rodriguez Huber – Agencia EFE) Michael, congratulations. I believe you said that to fight for the World Championship didn’t make any sense any more this year. Could your goal now be the record of pole positions, because that’s one of the few ones you don’t have yet and now you’re just one away from Senna’s record?
MS: Well, it is the same procedure as always because this is not really what drives me. It is a nice side-effect to have that, but if it happens it happens, if not, not. It’s more important to win a championship or a race -
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
ΥΓ. Πρώτος στόχος του φέτος δείχνει να είναι μάλλον οι poles του Σένα!
Γιατί, απίθανο είναι;!;
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
ΥΓ. Πρώτος στόχος του φέτος δείχνει να είναι μάλλον οι poles του Σένα!
[edit]
Q: (Adrian Rodriguez Huber – Agencia EFE) Michael, congratulations. I believe you said that to fight for the World Championship didn’t make any sense any more this year. Could your goal now be the record of pole positions, because that’s one of the few ones you don’t have yet and now you’re just one away from Senna’s record?
MS: Well, it is the same procedure as always because this is not really what drives me. It is a nice side-effect to have that, but if it happens it happens, if not, not. It’s more important to win a championship or a raceΕδώ μας έλεγε πως δεν είχε δει τον Βιλνέβ όταν έπεσε πάνω του το 1997 (ότι είχε πει και για τον Ντ.Χιλ).
-
Παντως στην συγκεκριμενη πιστα, στην εκκινηση ειναι πολυ ευκολο να χασεις θεσεις, μιας και γινεται μαχη οχι μεχρι τη πρωτη στροφη αλλα μεχρι τη δευτερη(και τριτη καποιες φορες). Αυτο κυριως συμβαινει σε ολους εκτος απο τον 1ο. Θυμαστε τι παθανε οι Γουιλιαμς το 2003 και οι BAR περσι. Αρα ο Σουμι μπορει να παρει ακομη μεγαλυτερη βοηθεια εκτος απο τον Τρουλι! Λεγε με Ραλφ.......
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
ΥΓ. Πρώτος στόχος του φέτος δείχνει να είναι μάλλον οι poles του Σένα!
[edit]
Q: (Adrian Rodriguez Huber – Agencia EFE) Michael, congratulations. I believe you said that to fight for the World Championship didn’t make any sense any more this year. Could your goal now be the record of pole positions, because that’s one of the few ones you don’t have yet and now you’re just one away from Senna’s record?
MS: Well, it is the same procedure as always because this is not really what drives me. It is a nice side-effect to have that, but if it happens it happens, if not, not. It’s more important to win a championship or a raceΕδώ μας έλεγε πως δεν είχε δει τον Βιλνέβ όταν έπεσε πάνω του το 1997 (ότι είχε πει και για τον Ντ.Χιλ).
Δηλαδή για εσάς ο Σουμάχερ πλέον τρέχει απλά για να ικανοποιήσει τις προσωπικές του φιλοδοξίες χωρίς να ενδιαφέρεται για τον κόπο τόσων μηχανικών ή το τί θέλουν οι ανώτεροί του στην ομάδα. Η στρατηγική βγαίνει από κοινού και όχι από τον οδηγό μόνο του. Φαντάζεσαι δηλαδή τον Σουμάχερ να πηγαίνει στον Τόντ ή τον Μπράουν και να τους λέει ''Να σας πω, βάλτε μου λίγα καύσιμα μπας και σπάσω αυτό το στοιχιωμένο ρεκόρ του Σέννα και στον αγώνα δεν με νοιάζει τί γίνεται''
Παραμελεί δηλαδή μηχανικούς, χορηγούς και ΟΠΑΔΟΥΣ. Το βλέπεται εσείς πολύ πιθανό αυτό? -
Συμφωνώ απόλυτα με τον thefaman. Αν ο ΜΣ έτρεχε για τα ρεκόρ πιστέψε με τώρα δε θα είχε μόνο 80+ νίκες και 60+ Poles.....
[edit] και γιατί να το σπάσει φέτος? ο ΜΣ ίσως τρέχει και μετά το 2009 σύμφωνα με το manager του
[edit2] Ron Dennis :'Michael Schumacher is motivated by failures and not by successes' - a real measure of the person he is!
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
[edit2] Ron Dennis :'Michael Schumacher is motivated by failures and not by successes' - a real measure of the person he is! -
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Υπ'οψιν Firebro - Ο Μοντυ ξεκινησε σχεδον τελευταιος και ο Κιμι 1ος στην πιο βρωμικη πιστα της σαιζον και μονο ενα δεκατο εχασε. Αν στη θεση του ο JPM εβγαινε 10ος ολα μελι γαλα θα ηταν για μερικους Αλλα ξερω, παλι δεν μπορουμε να συγκρινουμεΆλλη φορά να μην βιάζεσαι...
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Βαλε του τα παραπανω λιτρα που νομιζεις οτι εχει ο Μοντογια, κανε τους υπολογισμους σου και αφαιρεσε τα δεκατα που κερδισε. Απο αποψη θεσης στο grid εκ των υστερων δεν ειχε σημασια, μαλλον οι κοκκινοι strategists περιμεναν τον JPM πολυ πιο γρηγορο απο τον Trulli. Απο αποψη αποδοσης μονοθεσιου και οδηγου ομως...Άλλη φορά να μην βιάζεσαι...
-
Δήλωση του Μοντόγια πριν το τέλος του αγώνα:'The driveshaft broke. It was a shame because we were on a good strategy. I had the race in the pocket. We're pushing everything to the limit and it's just one of those things.'
Ο Κίμι γιατί δεν άνοιξε την σαμπάνια?
EDIT: Το είχα ξεχάσει
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Δήλωση του Μοντόγια πριν το τέλος του αγώνα:'The driveshaft broke. It was a shame because we were on a good strategy. I had the race in the pocket. We're pushing everything to the limit and it's just one of those things.'Ο Κίμι γιατί δεν άνοιξε την σαμπάνια? Μήπως για να την καταναλώσει με την ησυχία του? (Ή μήπως είναι κάτι που δεν ξέρω? )
Δες στο θέμα της μετάδοσης...
-
Ο Kimi δεν ανοιξε σαμπανια,λογω του θανατου που ειχε ενας υπαλληλος της McLaren...
-
To πρόβλημα με τους κινητήρες της McLaren είναι ότι διαρκούν για 1,3 GP. τι την ήθελαν την αναβάθμισμένη έκδοση...;
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Βαλε του τα παραπανω λιτρα που νομιζεις οτι εχει ο Μοντογια, κανε τους υπολογισμους σου και αφαιρεσε τα δεκατα που κερδισε. Απο αποψη θεσης στο grid εκ των υστερων δεν ειχε σημασια, μαλλον οι κοκκινοι strategists περιμεναν τον JPM πολυ πιο γρηγορο απο τον Trulli. Απο αποψη αποδοσης μονοθεσιου και οδηγου ομως...
Άλλη φορά να μην βιάζεσαι...
Δε βιαστηκα καθολου
-
Με νοιάζει τουλάχιστον πως μέσα σου το έχεις καταλάβει.
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Με νοιάζει τουλάχιστον πως μέσα σου το έχεις καταλάβει.Ναι καλα...
-
Πάντως πουθενά δεν είδαμε που και πως πέρασε ο Raikkonen τον Montoya...
Έτσι όμως που ήταν οι στρατηγικές μπορεί να είχα αποφασίσει να αφήσει τον Raikkonen ο Montoya για να πιάσει τον Schumacher που ήταν σε ίδια στρατηγική.
Ο Montoya πάντως έστριψε μπροστά του μετά την εκκίνηση.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Με νοιάζει τουλάχιστον πως μέσα σου το έχεις καταλάβει.
Ναι καλα...
Ούτε στο πρώτο quote βιάστηκες;
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Με νοιάζει τουλάχιστον πως μέσα σου το έχεις καταλάβει.
Ναι καλα...
Ούτε στο πρώτο quote βιάστηκες;
Ουτε
Επίσημο thread: GP Ουγγαρίας - Hungaroring 2005