-
Απο το flash
Αποτελεί πλέον το παλιότερο ρόουντστερ που κυκλοφορεί στην αγορά και ένα φρεσκάρισμα, μόνο καλό θα μπορούσε να της κάνει. Ο λόγος για την «βαρκούλα» της Fiat, η οποία μόνο για αντικατάστασή της δεν μπορεί να μιλάει, έτσι που είναι αυτή τη στιγμή τα πράγματα στον όμιλο. Έτσι λοιπόν, η επιβεβλημένη αλλαγή στην εμφάνιση της Barchetta, έρχεται με τον πιο ανώδυνο οικονομικά τρόπο, περιλαμβάνοντας κάποιες περιορισμένες διαφοροποιήσεις εξωτερικά.
Fiat Barchetta
Οι βασικές γραμμές της Barchetta έχουν βέβαια διατηρηθεί, ωστόσο οι προβολείς έχουν αλλάξει, ενώ περιμετρικά τους, έχει τοποθετηθεί μία μεταλλική λωρίδα. Η μάσκα είναι επίσης διαφορετική, περιλαμβάνοντας τα φλας και τους νέους προβολείς ομίχλης. Καινούργιες είναι όμως και οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών της Speedline, οι οποίες μέχρι στιγμής δεν ήταν διαθέσιμες ούτε προαιρετικά για την Barchetta.
Στο εσωτερικό, η Fiat έχει προχωρήσει σε μικροαλλαγές στο ταμπλό και τις ταπετσαρίες, ενώ το ηχοσύστημα (με 5 ηχεία) έχει δυνατότητα ανάγνωσης και αρχείων MP3. Όσο για τον κινητήρα, παραμένει ο γνωστός 4κύλινδρος των 1.8 λίτρων, με απόδοση 131 ίππων. Τέλος, να σημειωθεί πως η Barchetta διαθέτει ABS, αλλά δεν μπορεί να εφοδιαστεί με σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.
-
Απο το flash
Αποτελεί πλέον το παλιότερο ρόουντστερ που κυκλοφορεί στην αγορά και ένα φρεσκάρισμα, μόνο καλό θα μπορούσε να της κάνει. Ο λόγος για την «βαρκούλα» της Fiat, η οποία μόνο για αντικατάστασή της δεν μπορεί να μιλάει, έτσι που είναι αυτή τη στιγμή τα πράγματα στον όμιλο. Έτσι λοιπόν, η επιβεβλημένη αλλαγή στην εμφάνιση της Barchetta, έρχεται με τον πιο ανώδυνο οικονομικά τρόπο, περιλαμβάνοντας κάποιες περιορισμένες διαφοροποιήσεις εξωτερικά.
Fiat Barchetta
Οι βασικές γραμμές της Barchetta έχουν βέβαια διατηρηθεί, ωστόσο οι προβολείς έχουν αλλάξει, ενώ περιμετρικά τους, έχει τοποθετηθεί μία μεταλλική λωρίδα. Η μάσκα είναι επίσης διαφορετική, περιλαμβάνοντας τα φλας και τους νέους προβολείς ομίχλης. Καινούργιες είναι όμως και οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών της Speedline, οι οποίες μέχρι στιγμής δεν ήταν διαθέσιμες ούτε προαιρετικά για την Barchetta.
Στο εσωτερικό, η Fiat έχει προχωρήσει σε μικροαλλαγές στο ταμπλό και τις ταπετσαρίες, ενώ το ηχοσύστημα (με 5 ηχεία) έχει δυνατότητα ανάγνωσης και αρχείων MP3. Όσο για τον κινητήρα, παραμένει ο γνωστός 4κύλινδρος των 1.8 λίτρων, με απόδοση 131 ίππων. Τέλος, να σημειωθεί πως η Barchetta διαθέτει ABS, αλλά δεν μπορεί να εφοδιαστεί με σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.
-
Απο το flash
Αποτελεί πλέον το παλιότερο ρόουντστερ που κυκλοφορεί στην αγορά και ένα φρεσκάρισμα, μόνο καλό θα μπορούσε να της κάνει. Ο λόγος για την «βαρκούλα» της Fiat, η οποία μόνο για αντικατάστασή της δεν μπορεί να μιλάει, έτσι που είναι αυτή τη στιγμή τα πράγματα στον όμιλο. Έτσι λοιπόν, η επιβεβλημένη αλλαγή στην εμφάνιση της Barchetta, έρχεται με τον πιο ανώδυνο οικονομικά τρόπο, περιλαμβάνοντας κάποιες περιορισμένες διαφοροποιήσεις εξωτερικά.
Fiat Barchetta
Οι βασικές γραμμές της Barchetta έχουν βέβαια διατηρηθεί, ωστόσο οι προβολείς έχουν αλλάξει, ενώ περιμετρικά τους, έχει τοποθετηθεί μία μεταλλική λωρίδα. Η μάσκα είναι επίσης διαφορετική, περιλαμβάνοντας τα φλας και τους νέους προβολείς ομίχλης. Καινούργιες είναι όμως και οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών της Speedline, οι οποίες μέχρι στιγμής δεν ήταν διαθέσιμες ούτε προαιρετικά για την Barchetta.
Στο εσωτερικό, η Fiat έχει προχωρήσει σε μικροαλλαγές στο ταμπλό και τις ταπετσαρίες, ενώ το ηχοσύστημα (με 5 ηχεία) έχει δυνατότητα ανάγνωσης και αρχείων MP3. Όσο για τον κινητήρα, παραμένει ο γνωστός 4κύλινδρος των 1.8 λίτρων, με απόδοση 131 ίππων. Τέλος, να σημειωθεί πως η Barchetta διαθέτει ABS, αλλά δεν μπορεί να εφοδιαστεί με σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.
-
Όμορφο αμάξι και παρεξηγημένο στις πωλήσεις... Ίσως λόγω εμπρός κίνησης...
Εμένα μου άρεσε και πριν το λίφτινγκ, και πιστεύω πως έχει ένα διαχρονικό σχήμα.
20.000 διαθέσιμα ευρώπουλα λείπουν (και τα τρέχοντα έξοδα που θα έχω) και το έπαιρνα...
-
πρεπει να το εισαγαγουν στις ΗΠΑ. Θα πιασει. Ναι εχεις δικιο το μποσθοκινητο μπορει να ειναι κακο αλλα αλλοι θα το προτιμησουν. Αμα ειναι καλα τοποθετημενο και με καλη τιμη θα συναγωνιζεται το Miata/MX5 που του μοιαζει κιολας.
Νικος
-
to miata ομως είναι πισωκίνητο, όπως πρέπει να είναι τα roadsters. Τώρα να πάρεις punto σε παραλλαγή είναι κάτι μάλλον άσκοπο, τουλάχιστον αν μιλάμε για οδηγική ευχαρίστηση...
-
Συμφωνώ με τον PapaZent οτι τα πραγματικά roadsters πρέπει να είναι πισωκίνητα.Eιδικά όμως η βαρκούλα είναι ένα καταπληκτικό αμάξι το οποίο εύκολα θα μπορούσε να προτιμηθεί από πολλούς αγοραστές του mx-5 οι οποίοι μάλλον δεν το παίρνουν για να πηγαίνουν συνέχεια με το πλάι αλλά και για καθημερινή χρήση. Σε βρεγμένο δε δρόμο πρέπει να είσαι Βατάνεν για να μπορέσεις να φτάσεις μια τόσο καλοστημένη βαρκούλα. Όσο για τον παραληρισμό με το Punto τον θεωρώ ατυχή. Ένα πάτωμα δεν φτάνει για να βγάλουμε 2 αμάξια ίδια...
-
Σίγά μην πάω να δώσω τόσα λεφτά και να μην μπορώ να πάω όλη την ώρα με το πλάι! Αμα θέλω κάτι πρακτικό για κάφε μέρα μάλλον δεν θα έπαιρνα roadster!
-
Κι εγώ μαζί σου φίλε. Για τους άλλους μιλάμε.
Barchetta facelift