Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    0-180 [Golf4 GTI vs SAXO VTS1.6]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 0-180 [Golf4 GTI vs SAXO VTS1.6]
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 6 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    164
    288
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lotusnick last edited by

      Den peirazei Ari, Taurus.

      Kalytera dipla, mipos kai ta diabasoun merikoi

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petran last edited by

        ..σαν καπως να κολλησε το forum..και γω doublepostia..λετε να φταιει η μα...εια που μας δερνει τετοια ωρα?

        παλιο-zoranb , το νεο gti εχεις?
        παμε το βραδυ να ανοιξουμε λιγακι να σε ξυλισω?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zoranb last edited by

          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
          Για όσους τους αρέσει η φυσική, με τις κλασσικές παραδοχές το βάρος δεν παίζει κανένα ρόλο στο στρίψιμο, όπως δεν παίζει και το πλάτος του ελαστικού.

          Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις όπου το αυξημένο βάρος βοηθά στο στρίψιμο, ειδικά σε οδοστρώματα με χαμηλό συντελεστή τριβής.
          Συνεπώς μην χλευάζετε τον zoranb. Αρκετά!

          Ευχαριστώ φίλε... μήπως έχεις Golf?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zoranb last edited by

            Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
            ..σαν καπως να κολλησε το forum..και γω doublepostia..λετε να φταιει η μα...εια που μας δερνει τετοια ωρα?

            παλιο-zoranb , το νεο gti εχεις?
            παμε το βραδυ να ανοιξουμε λιγακι να σε ξυλισω?

            τι έχεις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • O
              opterios last edited by

              Ο χρήστης nickolas έγραψε:
              Για όσους τους αρέσει η φυσική, με τις κλασσικές παραδοχές το βάρος δεν παίζει κανένα ρόλο στο στρίψιμο, όπως δεν παίζει και το πλάτος του ελαστικού.

              Ρε Νικόλα, εμπειρικά και μόνο να το πάρεις, αν δε σου αρέσουν οι τύποι που έδωσαν νωρίτερα τα παιδιά στα οποία φαίνεται χοντρικά το νόημα, εσένα σου είναι πιο εύκολο να στριφογυρίσεις με μια σφεντόνα ένα πετραδάκι μερικών γραμμαρίων, ή μία κοτρώνα 2 κιλών;

              Όσο για τα λάστιχα, μεγαλύτερο πέλμα σημαίνει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής, άρα μεγαλύτερη στατική τριβή. Φυσική γυμνασίου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                petran last edited by

                Ο χρήστης zoranb έγραψε:

                ..σαν καπως να κολλησε το forum..και γω doublepostia..λετε να φταιει η μα...εια που μας δερνει τετοια ωρα?

                παλιο-zoranb , το νεο gti εχεις?
                παμε το βραδυ να ανοιξουμε λιγακι να σε ξυλισω?

                τι έχεις?

                ....σκοντα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thevoice last edited by

                  Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                  zoranb δεν είναι κακό να μην γνωρίζουμε κάτι.
                  Δεν γεννήθηκε κανείς με τη γνώση εμφυτευμένη στον εγκεφαλικό φλοιό.

                  Το κακό είναι να μην θέλουμε να μάθουμε.
                  Στην περίπτωση μας λοιπόν, μία μικρή εξίσωση διαλύει τις αμφιβολίες σου, ρίχνει φως στο σκοτάδι.

                  F = mυ²/R, όπου F είναι η φυγόκεντρος, m η μάζα του οχήματος, u η ταχύτητα και R η ακτίνα της στροφής.

                  Όσο μεγαλώνει το m και το u τόσο αυξάνεται και η φυγόκεντρος, η δύναμη δηλ. που σε εκτοπίζει από τη στροφή.
                  Καταλαβαίνεις λοιπόν, ότι όσο μεγαλύτερη είναι η μάζα του αυτοκινήτου σου, τόσο ευκολότερα μπορείς να φύγεις από τη στροφή (απλοικά). Και μετά βέβαια παραμονεύει και η αδράνεια, που κάνει τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα.

                  Επομένως αν υποθέσουμε ότι η ταχύτητα και η ακτίνα της στροφής είναι σταθερά, όσο μεγαλύτερη είναι η μάζα τόσο αυξάνεται η φυγόκεντρος και άντε γεια!

                  Αν και ο zoranb σαφώς και δεν έχει δίκιο, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα!

                  Σε ευχαριστώ για το αναλυτικό σου ποστ!

                  Δεν το έθεσα όντως με την απαιτούμενη ακρίβεια.

                  Νo problem, sir!
                  Θα χρειαζόσουν πολλές σελίδες για κάτι τέτοιο, το οποίο είναι μεν ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα από μόνο του αλλά σίγουρα είναι πέρα από το στόχο αυτού του thread!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    petros last edited by

                    Ο χρήστης opterios έγραψε:

                    Για όσους τους αρέσει η φυσική, με τις κλασσικές παραδοχές το βάρος δεν παίζει κανένα ρόλο στο στρίψιμο, όπως δεν παίζει και το πλάτος του ελαστικού.

                    Ρε Νικόλα, εμπειρικά και μόνο να το πάρεις, αν δε σου αρέσουν οι τύποι που έδωσαν νωρίτερα τα παιδιά στα οποία φαίνεται χοντρικά το νόημα, εσένα σου είναι πιο εύκολο να στριφογυρίσεις με μια σφεντόνα ένα πετραδάκι μερικών γραμμαρίων, ή μία κοτρώνα 2 κιλών;

                    Όσο για τα λάστιχα, μεγαλύτερο πέλμα σημαίνει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής, άρα μεγαλύτερη στατική τριβή. Φυσική γυμνασίου.

                    Eεεεεεεεεεεεεπ! Η τριβή είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ από την επιφάνεια επαφής (αυτό είναι Φυσική γυμνασίου ). Τα έχεις μπερδέψει το συντελεστή τριβής (ο οποίος καθορίζεται μόνο από το ΕΙΔΟΣ της επιφάνειας).
                    Στα λάστιχα βέβαια δεν είναι τόσο απλοϊκά τα πράγματα, γιατί εμπεριέχονται στοιχεία χημείας και δυνάμεις συνάφειας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cpp last edited by

                      Ο χρήστης zoranb έγραψε:

                      Για όσους τους αρέσει η φυσική, με τις κλασσικές παραδοχές το βάρος δεν παίζει κανένα ρόλο στο στρίψιμο, όπως δεν παίζει και το πλάτος του ελαστικού.

                      Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις όπου το αυξημένο βάρος βοηθά στο στρίψιμο, ειδικά σε οδοστρώματα με χαμηλό συντελεστή τριβής.
                      Συνεπώς μην χλευάζετε τον zoranb. Αρκετά!

                      Ευχαριστώ φίλε... μήπως έχεις Golf?

                      Mην πάρεις V τα 200 άλογα είναι λίγα... πλέον κυκλοφορούν έξω πύραυλοι εδάφους εδάφους...... θα νομίζεις ότι είσαι γρήγορος και τελικά θα είσαι αργός.... άσε και που η VAG θα μας τρελάνει θα τον βάλει σε όλα τον κινητήρα ..... κάτι που έκανε και με τον 1.8Τ .....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • Z
                        zoranb last edited by

                        Ο χρήστης PetRaN έγραψε:

                        ..σαν καπως να κολλησε το forum..και γω doublepostia..λετε να φταιει η μα...εια που μας δερνει τετοια ωρα?

                        παλιο-zoranb , το νεο gti εχεις?
                        παμε το βραδυ να ανοιξουμε λιγακι να σε ξυλισω?

                        τι έχεις?

                        ....σκοντα

                        οκ φέρε τη μπουρούχα σου να κοντραριστούμε, έχω το GTI 3ου στάδιου μετατροπή. εσύ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          taurus last edited by

                          Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                          οκ φέρε τη μπουρούχα σου να κοντραριστούμε, έχω το GTI** 3ου στάδιου **μετατροπή. εσύ?

                          Kαραϊσκάκη ή Λεωφόρο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            petran last edited by

                            Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                            οκ φέρε τη μπουρούχα σου να κοντραριστούμε, έχω το GTI 3ου στάδιου μετατροπή. εσύ?

                            ....μαμα

                            υγ. σοβαρα τωρα, εχεις βαλει προγραμμα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thevoice last edited by

                              Ο χρήστης opterios έγραψε:

                              Όσο για τα λάστιχα, μεγαλύτερο πέλμα σημαίνει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής, άρα μεγαλύτερη στατική τριβή. Φυσική γυμνασίου.

                              Η τριβή εξαρτάται μόνο από το συντελεστή τριβής ανάμεσα στα υλικά και από την δύναμη με την οποία εφάπτονται, ΟΧΙ από την επιφάνεια! Θυμήσου το κλασικό πείραμα με η γόμα επάνω στο χάρακα, που είτε ξαπλωμένη την είχες είτε στο πλάι, άρχιζε να τσουλάει στην ίδια ακριβώς γωνία μεταξύ χάρακα & τραπεζιού.

                              Η μεγαλύτερη επιφάνεια δε βοηθά αυτή καθεαυτή τη δύναμη τριβής αλλά τα ίδια τα υλικά να ανταπεξέλθουν στη φθορά, αύξηση της θερμοκρασίας κλπ.

                              [ΕDIT: με πρόλαβε ο Πέτρος!]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lotusnick last edited by

                                Ο χρήστης PetRaN έγραψε:

                                οκ φέρε τη μπουρούχα σου να κοντραριστούμε, έχω το GTI 3ου στάδιου μετατροπή. εσύ?

                                ....μαμα

                                ZoranB prosexe

                                Pateras sto Wembley einai tou Petran

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aristotelis last edited by

                                  Ο χρήστης Thevoice έγραψε:

                                  Όσο για τα λάστιχα, μεγαλύτερο πέλμα σημαίνει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής, άρα μεγαλύτερη στατική τριβή. Φυσική γυμνασίου.

                                  Η τριβή εξαρτάται μόνο από το συντελεστή τριβής ανάμεσα στα υλικά και από την δύναμη με την οποία εφάπτονται, ΟΧΙ από την επιφάνεια! Θυμήσου το κλασικό πείραμα με η γόμα επάνω στο χάρακα, που είτε ξαπλωμένη την είχες είτε στο πλάι, άρχιζε να τσουλάει στην ίδια ακριβώς γωνία μεταξύ χάρακα & τραπεζιού.

                                  Η μεγαλύτερη επιφάνεια δε βοηθά αυτή καθεαυτή τη δύναμη τριβής αλλά τα ίδια τα υλικά να ανταπεξέλθουν στη φθορά, αύξηση της θερμοκρασίας κλπ.

                                  [ΕDIT: με πρόλαβε ο Πέτρος!]

                                  ναι μεν αλλα, δεν μιλαμε για γομα που την σερνουμε αλλα για ελαστικο που γυρναει... αλλαζουν πολλα. εχουμε εξτρα χημικα φαινομενα, φαινομενα hysterisis (ζητω ταπεινα συγγνωμη ξερω οτι η λεξη ειναι ελληνικη αλλα δεν γνωριζω αν ο ορος ειναι ιδιος στα ελληνικα ) κλπ κλπ...
                                  φαρδυτερο ελαστικο = μεγαλυτερη προσφυση , αλλα κι αυτο ειναι πολυ γενικο... παιζουν ρολο μετα φερομενες μαζες, γεωμετριες αναρτησης κλπ κλπ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Z
                                    zoranb last edited by

                                    Ο χρήστης PetRaN έγραψε:

                                    οκ φέρε τη μπουρούχα σου να κοντραριστούμε, έχω το GTI 3ου στάδιου μετατροπή. εσύ?

                                    ....μαμα

                                    υγ. σοβαρα τωρα, εχεις βαλει προγραμμα?

                                    320 αλόγατα με 1.1bar αλλά για σένα ειδικά θα δοκιμάσω 1.3-1.5
                                    εσύ τί έχεις όμως δεν είπες!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      opterios last edited by

                                      Ο χρήστης Petros έγραψε:
                                      Eεεεεεεεεεεεεπ! Η τριβή είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ από την επιφάνεια επαφής (αυτό είναι Φυσική γυμνασίου ). Τα έχεις μπερδέψει το συντελεστή τριβής (ο οποίος καθορίζεται μόνο από το ΕΙΔΟΣ της επιφάνειας).

                                      Έχεις απόλυτο δίκιο. I stand corrected

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        petros last edited by

                                        Ο χρήστης zoranb έγραψε:

                                        οκ φέρε τη μπουρούχα σου να κοντραριστούμε, έχω το GTI 3ου στάδιου μετατροπή. εσύ?

                                        ....μαμα

                                        υγ. σοβαρα τωρα, εχεις βαλει προγραμμα?

                                        320 αλόγατα με 1.1bar αλλά για σένα ειδικά θα δοκιμάσω 1.3-1.5
                                        εσύ τί έχεις όμως δεν είπες!!!

                                        Και για να επιστρέψουμε στο αρχικό μας θέμα...
                                        Τελικά θα στρίψετε ή μόνο ευθείες;;;;;

                                        Για να τορπιλίσω λίγο ακόμη την κουβέντα: Golf με 320 άλογα και στροφές; Πώς λέμε 'αλβανός τουρίστας';;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          petran last edited by

                                          Ο χρήστης zoranb έγραψε:

                                          οκ φέρε τη μπουρούχα σου να κοντραριστούμε, έχω το GTI 3ου στάδιου μετατροπή. εσύ?

                                          ....μαμα

                                          υγ. σοβαρα τωρα, εχεις βαλει προγραμμα?

                                          320 αλόγατα με 1.1bar αλλά για σένα ειδικά θα δοκιμάσω 1.3-1.5
                                          εσύ τί έχεις όμως δεν είπες!!!

                                          ρε σε golf 5? εισαι σιγουρος???
                                          μηπως εχεις golf 4??

                                          και ακομα και εκει, για τετοια δυναμη με τετοια πιεση μιλας ή για ihi ή για καμια garett θηριο..

                                          golf 5 310 αλογα αμα το χεις, δωστο μου να το παμε στα περιοδικα να βγαλεις και χαρτζηλικι!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • Z
                                            zoranb last edited by

                                            Λιμανάκια μόνο, βούτα την βαρέθηκα... δεν έχω βρεί αντίπαλο!
                                            Κάποτε ένα τούμπανο evo εμφανίστικε αλλά εχασε μια αλλαγή ταχύτητας μάλλον αυτός και...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 6 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr