Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 384
    • 385
    • 30 / 385
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    96
    7691
    81611
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      beachbum last edited by

      Ο χρήστης manager_ έγραψε:
      αυτες του ειδους οι 'περιποιησεις ' ηταν γνωστες απο ανεκαθεν. αλλα ποιος τα πληρωνει ολα αυτα?? ο καταναλωτης φυσικα. αρα μεσα στην τιμη των αυτοκινητων VW ειναι και τα μαμισιατικα των διευθυντων και των διαφορων εκλεκτων τους καλεσμενων. αρα αλλος μαμαει και αλλος πληρωνει.

      Οι περιποιήσεις των καλεσμένων είναι μέσαα στην τιμή οιουδήποτε προιόντος αγοράζεις απο οποινδήποτε κατασκευαστή, πολύ απλά γιατί τα έξοδα αυτά δικαιολογούνται απο την εφορία. Τώρα το κατα πόσον τα γα@@@@@ικα της VAG τα πληρώνεις ή όχι είναι θέμα γάτας λογιστή και του κατα πόσον μπορεί μια απόδειξη απο το million dollar baby να θεωρηθεί έξοδο. Πρακτικά αυτό που γίνεται στη Ελλάδα είναι νομίζω δειγματοληπτικός έλεγχος αποδείξεων, καθώς είναι αδύνατο να ελεχθούν όλες, και δικαιολόγηση ενός ποσοστού αυτών (αν θυμάμαι γύρω στο 60%?? κανας λογιστής ρε παιδιά?)

      Και μην φωνάζουμε μόνο για της VAG τα χουνέρια.. Σκέψου ότι έξοδα παράστασης είναι και όλα τα ταξίδια στα οποία καλούν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες τους δημοσιογράφους, στην Καραιβική π.χ. για να δοκιμάσουν το νεο Dacota GTX. Για να μην μιλήσουμε για άλλους χώρους όπως π.χ. της αμυντικής βιομηχανίας (F16 κανείς )

      Υ.Γ. Όχι δεν έχω αυτοκίνητο του group VAG

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manager_ last edited by

        κακος αναφερθηκα μονο στην vag. εχεις δικιο οτι αυτα συμβενουν παντου. απλα το συνδιασα με το γεγονος που διαβασα παραπανω. δεν εχω τιποτε με την vag.
        οποιος εχει τα φραγκα εχει και τις γυναικες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης citastak έγραψε:
          Σε ναυτηλιακή εταιρεία που δουλεύει φίλος, όταν είχαν έρθει κάτι κινέζοι για επιθεωρήσεις τους πήγαν για strip show και σε μερικούς κινέζους κεράσαν και το πηδ**μα... Είμαι περίεργος... Να ζήτησαν τιμολόγιο???

          1 SEX (περιγραφή) (κόστος μονάδας) (μονάδες) Μερικό Σύνολο....

          με τιμολόγιο ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ καλύτερα

          ΦΠΑ 19 ή 69%;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manager_ last edited by

            ξερεις τι ειναι να μαμας και αλλος να πληρωνει τα σπασμενα. και ταυτοχρονος να πληρωνεσε κι'ολας. οπως σε αυτες τις περιπτωσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostas-1970 last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:

              Σε ναυτηλιακή εταιρεία που δουλεύει φίλος, όταν είχαν έρθει κάτι κινέζοι για επιθεωρήσεις τους πήγαν για strip show και σε μερικούς κινέζους κεράσαν και το πηδ**μα... Είμαι περίεργος... Να ζήτησαν τιμολόγιο???

              1 SEX (περιγραφή) (κόστος μονάδας) (μονάδες) Μερικό Σύνολο....

              με τιμολόγιο ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ καλύτερα

              ΦΠΑ 19 ή 69%;

              1 SEX (περιγραφή) (κόστος Γυναίκας) (Γυναικες) Μερικό Σύνολο....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gfon last edited by

                Εσεις που ασχολειστε περισοτερο με vag ... μηπως μπορειτε να με βοηθησετε σε κατι.

                Εχει ενας ξαδελφος μου ενα POLO 1400cc μοντλ. 2001, και σχεδον 60,000χλμ

                Πριν ενα μηνα του κολλησε ο θερμοστατης , το αμαξι ακινητοποιηθηκε, αλλαχθηκε ο θερμοστατης σε γενικο συνεργειο εναντι 60 ευρώ.

                Ολα καλα το αμαξι δουλευε σωστα , ομως εδω και κατι μερες του ανεβαζει παλι θερμοκρασια.... τι μπορει να εχει παθει.

                1.Να χαλασε παλι ο θερμοστατης μεσα σε ενα μηνα??
                2.Μηπως εχει προβλημα η αντλια νερου

                Οι φτερωτες της αντλιας σε αυτο ειναι μεταλλικες ή πλαστικες??

                Η κινηση της αντλιας ειναι απο τον ιμαντα η ειναι εξωτερική???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cpp last edited by

                  Ο χρήστης GFON έγραψε:
                  Εσεις που ασχολειστε περισοτερο με vag ... μηπως μπορειτε να με βοηθησετε σε κατι.

                  Εχει ενας ξαδελφος μου ενα POLO 1400cc μοντλ. 2001, και σχεδον 60,000χλμ

                  Πριν ενα μηνα του κολλησε ο θερμοστατης , το αμαξι ακινητοποιηθηκε, αλλαχθηκε ο θερμοστατης σε γενικο συνεργειο εναντι 60 ευρώ.

                  Ολα καλα το αμαξι δουλευε σωστα , ομως εδω και κατι μερες του ανεβαζει παλι θερμοκρασια.... τι μπορει να εχει παθει.

                  1.Να χαλασε παλι ο θερμοστατης μεσα σε ενα μηνα??
                  2.Μηπως εχει προβλημα η αντλια νερου

                  Οι φτερωτες της αντλιας σε αυτο ειναι μεταλλικες ή πλαστικες??

                  Η κινηση της αντλιας ειναι απο τον ιμαντα η ειναι εξωτερική???

                  Κάπου κοντά στην μπαταρία υπάρχουν κάποιες ασφάλειες πλακέ για ABS, θερμοστάτη κλπ.. συνήθως είναι τριαντάρα βρες την να την αλλάξεις....

                  Η αντλία νομίζω είναι από τον ιμάντα που φαντάζομαι σιγά σιγά θα θέλει αλλαγή... λόγω χλμ... αν η βλάβη δεν είναι η ασφάλεια αλλά η αντλία νερού άλλαξε και τον ιμάντα μια και έξω.... γιατί τα χλμ ανεβαίνουν επικίνδυνα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης cpp έγραψε:

                    Εσεις που ασχολειστε περισοτερο με vag ... μηπως μπορειτε να με βοηθησετε σε κατι.

                    Εχει ενας ξαδελφος μου ενα POLO 1400cc μοντλ. 2001, και σχεδον 60,000χλμ

                    Πριν ενα μηνα του κολλησε ο θερμοστατης , το αμαξι ακινητοποιηθηκε, αλλαχθηκε ο θερμοστατης σε γενικο συνεργειο εναντι 60 ευρώ.

                    Ολα καλα το αμαξι δουλευε σωστα , ομως εδω και κατι μερες του ανεβαζει παλι θερμοκρασια.... τι μπορει να εχει παθει.

                    1.Να χαλασε παλι ο θερμοστατης μεσα σε ενα μηνα??
                    2.Μηπως εχει προβλημα η αντλια νερου

                    Οι φτερωτες της αντλιας σε αυτο ειναι μεταλλικες ή πλαστικες??

                    Η κινηση της αντλιας ειναι απο τον ιμαντα η ειναι εξωτερική???

                    Κάπου κοντά στην μπαταρία υπάρχουν κάποιες ασφάλειες πλακέ για ABS, θερμοστάτη κλπ.. συνήθως είναι τριαντάρα βρες την να την αλλάξεις....

                    Η ασφαλεια για το βεντιλατερ;Ή ο θερμοστατης ειναι ηλεκτρικος;Δεν ξερω γι'αυτο ρωταω.

                    Μηπως του εχει 'αρπαξει' καμια φλατζα;Μηπως δεν εχει γινει καλη εξαερωση;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cpp last edited by

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                      Εσεις που ασχολειστε περισοτερο με vag ... μηπως μπορειτε να με βοηθησετε σε κατι.

                      Εχει ενας ξαδελφος μου ενα POLO 1400cc μοντλ. 2001, και σχεδον 60,000χλμ

                      Πριν ενα μηνα του κολλησε ο θερμοστατης , το αμαξι ακινητοποιηθηκε, αλλαχθηκε ο θερμοστατης σε γενικο συνεργειο εναντι 60 ευρώ.

                      Ολα καλα το αμαξι δουλευε σωστα , ομως εδω και κατι μερες του ανεβαζει παλι θερμοκρασια.... τι μπορει να εχει παθει.

                      1.Να χαλασε παλι ο θερμοστατης μεσα σε ενα μηνα??
                      2.Μηπως εχει προβλημα η αντλια νερου

                      Οι φτερωτες της αντλιας σε αυτο ειναι μεταλλικες ή πλαστικες??

                      Η κινηση της αντλιας ειναι απο τον ιμαντα η ειναι εξωτερική???

                      Κάπου κοντά στην μπαταρία υπάρχουν κάποιες ασφάλειες πλακέ για ABS, θερμοστάτη κλπ.. συνήθως είναι τριαντάρα βρες την να την αλλάξεις....

                      Η ασφαλεια για το βεντιλατερ;Ή ο θερμοστατης ειναι ηλεκτρικος;Δεν ξερω γι'αυτο ρωταω.

                      Μηπως του εχει 'αρπαξει' καμια φλατζα;Μηπως δεν εχει γινει καλη εξαερωση;

                      H ασφάλεια του βεντιλατερ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gfon last edited by

                        Ο χρήστης cpp έγραψε:

                        Εσεις που ασχολειστε περισοτερο με vag ... μηπως μπορειτε να με βοηθησετε σε κατι.

                        Εχει ενας ξαδελφος μου ενα POLO 1400cc μοντλ. 2001, και σχεδον 60,000χλμ

                        Πριν ενα μηνα του κολλησε ο θερμοστατης , το αμαξι ακινητοποιηθηκε, αλλαχθηκε ο θερμοστατης σε γενικο συνεργειο εναντι 60 ευρώ.

                        Ολα καλα το αμαξι δουλευε σωστα , ομως εδω και κατι μερες του ανεβαζει παλι θερμοκρασια.... τι μπορει να εχει παθει.

                        1.Να χαλασε παλι ο θερμοστατης μεσα σε ενα μηνα??
                        2.Μηπως εχει προβλημα η αντλια νερου

                        Οι φτερωτες της αντλιας σε αυτο ειναι μεταλλικες ή πλαστικες??

                        Η κινηση της αντλιας ειναι απο τον ιμαντα η ειναι εξωτερική???

                        Κάπου κοντά στην μπαταρία υπάρχουν κάποιες ασφάλειες πλακέ για ABS, θερμοστάτη κλπ.. συνήθως είναι τριαντάρα βρες την να την αλλάξεις....

                        Η ασφαλεια για το βεντιλατερ;Ή ο θερμοστατης ειναι ηλεκτρικος;Δεν ξερω γι'αυτο ρωταω.

                        Μηπως του εχει 'αρπαξει' καμια φλατζα;Μηπως δεν εχει γινει καλη εξαερωση;

                        H ασφάλεια του βεντιλατερ

                        Δεν πρεπει να ειναι αυτο διοτι το βεντιλατερ δουλευει......

                        Αν ηταν η ασφαλεια του δεν θα επερνε μπρος καθολου, ετσι δεν ειναι?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cpp last edited by

                          Ο χρήστης GFON έγραψε:

                          Εσεις που ασχολειστε περισοτερο με vag ... μηπως μπορειτε να με βοηθησετε σε κατι.

                          Εχει ενας ξαδελφος μου ενα POLO 1400cc μοντλ. 2001, και σχεδον 60,000χλμ

                          Πριν ενα μηνα του κολλησε ο θερμοστατης , το αμαξι ακινητοποιηθηκε, αλλαχθηκε ο θερμοστατης σε γενικο συνεργειο εναντι 60 ευρώ.

                          Ολα καλα το αμαξι δουλευε σωστα , ομως εδω και κατι μερες του ανεβαζει παλι θερμοκρασια.... τι μπορει να εχει παθει.

                          1.Να χαλασε παλι ο θερμοστατης μεσα σε ενα μηνα??
                          2.Μηπως εχει προβλημα η αντλια νερου

                          Οι φτερωτες της αντλιας σε αυτο ειναι μεταλλικες ή πλαστικες??

                          Η κινηση της αντλιας ειναι απο τον ιμαντα η ειναι εξωτερική???

                          Κάπου κοντά στην μπαταρία υπάρχουν κάποιες ασφάλειες πλακέ για ABS, θερμοστάτη κλπ.. συνήθως είναι τριαντάρα βρες την να την αλλάξεις....

                          Η ασφαλεια για το βεντιλατερ;Ή ο θερμοστατης ειναι ηλεκτρικος;Δεν ξερω γι'αυτο ρωταω.

                          Μηπως του εχει 'αρπαξει' καμια φλατζα;Μηπως δεν εχει γινει καλη εξαερωση;

                          H ασφάλεια του βεντιλατερ

                          Δεν πρεπει να ειναι αυτο διοτι το βεντιλατερ δουλευει......

                          Αν ηταν η ασφαλεια του δεν θα επερνε μπρος καθολου, ετσι δεν ειναι?

                          ω ναι...
                          άρα έχεις θέμα!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gfon last edited by

                            Ο χρήστης cpp έγραψε:

                            ω ναι...
                            άρα έχεις θέμα!!!

                            Αυτο φοβαμαι....

                            Πιστευω οτι πρεπει να εχει προβλημα η αντλια, πχ αν εχει πλαστικες φτερωτες να εχουν φαγωθει ή καποια αλλη βλαβει που την κανει να μην λειτουργει σωστά.

                            Το αμαξι ειναι στα χλμ να αλλαξει ιμαντες εκκεντροφορου και μαλλον θα αλαχτεί πακετο με την αντλια, και ελπιζω να φτιαξει το προβλημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης GFON έγραψε:
                              Εσεις που ασχολειστε περισοτερο με vag ... μηπως μπορειτε να με βοηθησετε σε κατι.

                              Εχει ενας ξαδελφος μου ενα POLO 1400cc μοντλ. 2001, και σχεδον 60,000χλμ

                              Πριν ενα μηνα του κολλησε ο θερμοστατης , το αμαξι ακινητοποιηθηκε, αλλαχθηκε ο θερμοστατης σε γενικο συνεργειο εναντι 60 ευρώ.

                              Ολα καλα το αμαξι δουλευε σωστα , ομως εδω και κατι μερες του ανεβαζει παλι θερμοκρασια.... τι μπορει να εχει παθει.

                              1.Να χαλασε παλι ο θερμοστατης μεσα σε ενα μηνα??
                              2.Μηπως εχει προβλημα η αντλια νερου

                              Οι φτερωτες της αντλιας σε αυτο ειναι μεταλλικες ή πλαστικες??

                              Η κινηση της αντλιας ειναι απο τον ιμαντα η ειναι εξωτερική???

                              Εγώ θα σου πω το απαισιόδοξο σενάριο, με την υπερθέρμανση 'πήρε' η κεφαλή, τώρα χάλασε η φλάντζα και υπερθερμαίνεται.

                              Κάνε έλεγχο στο υγρό ψύξης για καυσαέρια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                petran last edited by

                                σε αλλα μοντελα, οχι πολο, εχει βρεθει η φτερωτη να ειναι 'φαγωμενη', και ενω και θορυβο εκανε και γυρναγε κανονικα, το αμαξι να ανεβαζει θερμοκρασια.
                                check it

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • kubiak
                                  kubiak last edited by

                                  .

                                  Οι κάτοχοι FSI με κάποιο αριθμό χλμ ας π[εράσουν απτό το
                                  Group VAG FSI. Καίει λάδια;
                                  για να μας πουν τη δική τους εμπειρία...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gfon last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                    Εσεις που ασχολειστε περισοτερο με vag ... μηπως μπορειτε να με βοηθησετε σε κατι.

                                    Εχει ενας ξαδελφος μου ενα POLO 1400cc μοντλ. 2001, και σχεδον 60,000χλμ

                                    Πριν ενα μηνα του κολλησε ο θερμοστατης , το αμαξι ακινητοποιηθηκε, αλλαχθηκε ο θερμοστατης σε γενικο συνεργειο εναντι 60 ευρώ.

                                    Ολα καλα το αμαξι δουλευε σωστα , ομως εδω και κατι μερες του ανεβαζει παλι θερμοκρασια.... τι μπορει να εχει παθει.

                                    1.Να χαλασε παλι ο θερμοστατης μεσα σε ενα μηνα??
                                    2.Μηπως εχει προβλημα η αντλια νερου

                                    Οι φτερωτες της αντλιας σε αυτο ειναι μεταλλικες ή πλαστικες??

                                    Η κινηση της αντλιας ειναι απο τον ιμαντα η ειναι εξωτερική???

                                    Εγώ θα σου πω το απαισιόδοξο σενάριο, με την υπερθέρμανση 'πήρε' η κεφαλή, τώρα χάλασε η φλάντζα και υπερθερμαίνεται.

                                    Κάνε έλεγχο στο υγρό ψύξης για καυσαέρια.

                                    Νεοτερα.....

                                    Πηγε συνεργειο σημερα.... ο μαστορας του ειπε οτι ειτε ειναι φλατζα ειτε αντλια......στο πρωτο κοστος 800ε στο δευτερο περιπου 200ε

                                    Αφου γλυτωσε το εγκεφαλικο της πρωτης περιπτωσης, μετα τον σχετικο ελεγχο ο μηχανικος του ειπε οτι δεν κυκλοφορει το νερο στο κλυκλωμα αρα παμε για αντλια νερου....τωρα τι ακριβως της συνεβει η νεκροψια θα δειξει....

                                    Υ.Σ Εδω και καιρο ψηνεται για το swift ασχημα..... τωρα πλεον πιστευει οτι ηρθε η ωρα.....αν και ιδιαιτερα προβληματα δεν ειχε απο το αμαξι εχει τρομοκρατηθει απο τις τιμες του servise.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gfon last edited by

                                      Παιδια τζιφος η υποθεση.......

                                      Λυσαν την αντλια και δεν εχει προβλημα, λεει ο μαστορας......

                                      Εκανε διαφορες διορθωτικες κινησεις οπως φυσιμα κολλαρων, εξαερωση και ξανα πληρωση υγρων και το κρατησε μεσα για να το ελλεγξει ξανα αυριο.

                                      Ολα αυτα στην Auto Marin στην Αλεξανδρας.......

                                      Ειπε οτι δεν ξερει και αυτος τι μπορει να ειναι....παντως και μετα απο αυτα η κυκλοφορια των υγρων δεν ειναι πληρης.....

                                      Γνωριζετε κανενα καλο μαστορα να το παει για να βγαλει ακρη??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Θα μπορούσε να κάνει έλεγχο στο υγρό ψύξης για υδρογονάνθρακες, σημάδι ότι η φλάντζα σου χάνει. Θα μπορούσε να κάνει ένα έλεγχο πίεσης στο κύκλωμα ψύξης και να δει αν η φλάντζα χάνει χοντρά (λίγο δεν δείχνει).

                                        Αν χρειάζεται συνέχεια εξαέρωση, μπορεί να χάνει η φλάντζα και να μπαίνουν καυσαέρια στο κύκλωμα ψύξης.

                                        Υποθέτω ότι το αντιπηκτικό είναι καθαρό, αφού το κοίταξε, το λάδι είναι καθαρό; μήπως έχει αφρό σαν σοκολατούχο γάλα;

                                        Σενάριο 2
                                        Το κάτω κολάρο μπορεί να έχει καταρρεύσει εσωτερικά, απ' έξω δεν φαίνεται αλλά από μέσα η αντλία το ρουφάει και μπλοκάρει τη κυκλοφορία. Υποθέτω ότι ο θερμοστάτης δεν είναι χαλασμένος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Μηπως κολλησε παλι ο θερμοστατης ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hamurabi last edited by

                                            παιδια αγοραζω μεθαυριο το POLO 1.4 16v 100hp μοντελο 2002.
                                            μπορειτε να μου πειτε ποσο κοστιζει περιπου το σερβις του;
                                            ευχαριστω πολυ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 384
                                            • 385
                                            • 30 / 385
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr