-
όποτε κοιτάω και τον υπόλοιπο πίνακα οργάνων από συνέχεια μέχρι 5 λεπτά μάξιμουμ!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
όποτε κοιτάω και τον υπόλοιπο πίνακα οργάνων από συνέχεια μέχρι 5 λεπτά μάξιμουμ!Αυτοοοοό!
-
Ψήφισα κάθε 10 λεπτα..... , ουσιαστικά κάθε φορα που πεφτει το μάτι μου στο ταμπλω έστω και ασυνάισθητα, κοιτάζω και το λαμπάκι της θερμοκρασιας. Στο saxo δεν υπάρχει δείκτης...
-
Οποτε κοιτω τον πινακα οργανων τα τσεκαρω ολα...
Αλλα γενικοτερα με την θερμοκρασια δεν εχω και κανενα ιδιαιτερο λογο να την ελεγχω.... μιας και μουλαρωνει σε ενα σημειο οτι και να κανεις στο αμαξι.
Παντως αυτο που ειπωθηκε οτ ιαν αναχει λαμπακι ειναι αργα .... δεν ειναι ετσι!!
Στο clio που ειχα, δεν ειχε δεικτη..παρα μονο λαμπακι και μαλιστα κατευθειαν στο κοκκινο , 2 φορες μου ειχε αναψει, απο αντλια τη μια και κολαρο την αλλη και δεν επαθε τιποτα...βεβαια το σταματησα αμεσως.
Ε λοιπον σ΄εκεινο το αμαξι ελεγχα συχνα -πυκνα την θερμοκρασια.Τη φορα, με το κολαρο ετυχε να εχω εμφιαλωμενο νερο dorna , ανθρακουχο, και συμπληρωσα απο αυτο μεχρι να παω στο συνεργειο....το αμξι εγινε πυροβολο....μπαμ μπουμ τσακ τσουκ εκανε συνεχεια....ολο πυροβολισμους ημουνα, τρομαζα τον κοσμο!!!!
-
Ποτε !!!Γιατι στα ιαπωνικα μοτερ δεν υπαρχει λογος να τον κοιτας !Αντιθετα αυτες τις μερες που εκανε παρα μα παρα πολυ ζεστη πολλα γαλλικα πρεπει να δεινοπαθησαν .Αυτα και στο ρελαντι να τα αφησεις κανα 20 λεπτο 90-95 βαθμους κελσιου δουλευουν .Ακομα και το χειμωνα!!!Φανταστειτε τωρα 4 ατομα με αποσκευες ,40 βαθμους εξω ,το κλιμα να δουλευει υπερωριες και να ανεβαινεις και καμια Καστανια στη Βεροια.....
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Ποτε !!!Γιατι στα ιαπωνικα μοτερ δεν υπαρχει λογος να τον κοιτας !Αντιθετα αυτες τις μερες που εκανε παρα μα παρα πολυ ζεστη πολλα γαλλικα πρεπει να δεινοπαθησαν .Αυτα και στο ρελαντι να τα αφησεις κανα 20 λεπτο 90-95 βαθμους κελσιου δουλευουν .Ακομα και το χειμωνα!!!Φανταστειτε τωρα 4 ατομα με αποσκευες ,40 βαθμους εξω ,το κλιμα να δουλευει υπερωριες και να ανεβαινεις και καμια Καστανια στη Βεροια.....Εκτιμώ τα Ιαπωνικά μοτέρ αλλά περίπτωση να τρυπήσει ή να βουλώσει το ψυγείο να σκιστεί ή να βγει ένα κολάρο ή να κολήσει ο θερμοστάτης τους δεν υπάρχει;
Στα Ιαπωνικά μοτέρ δηλαδή περίπτωση κόπωσης υλικού ή αστοχίας υλικού δεν υπάρχει; -
ψήφισα το κάθε 5 λεπτά, διότι πολύ απλά σε τακτά χρονικά διαστήματα τσεκάρω στροφόμετρο (ταχύμετρο όχι τόσο) κ όλες τις ζωτικές ενδείξεις....
αν κ θεωρητικά κ λογικά δεν πρέπει να έχω πρόβλημα γιατί τα αυτοκίνητα τα ελέγχο συστηματικά και παραφλού αλλάζω μία με δύο φορές το χρόνο κ στα ποιό παλιά θερμοστάτη κάθε Ιούνιο για να έχω το κεφάλι μου όσο ποιό ήσυχο γίνεται! -
Πολύ συχνά.(δέν ξέρω κάθε πόσα λεπτά)
Ο λόγος είναι,ότι επειδή τα τελευταία χρόνια είχα συνεχώς ανοιχτό θερμοστάτη (όσες φορές κι'άν άλλαξα,πάντα έπεφτα σέ ελλατωματικό-πλήν τής τελευταίας),καί είχα συνεχώς τό μάτι μου στό θερμόμετρο.
-
το καλοκαίρι η βελόνα δείχνει μια ανοδική πορεία και αν και δεν ξεπερναει τα 3/4 της διαδρομής της ενίοτε με βάζει σε προβληματισμό για το αν θα κάνει την υπέρβαση και πότε....
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Άσχετο: Με το που κλείνω το αυτοκίνητο κλείνουν και οι ανεμιστήρες πάντα και ανεξαρτήτου θερμοκρασίας. Είναι φυσιολογικό αυτό?
Φυσιολογικό είναι απ'τη στιγμή που το βεντιλατέρ δεν παίρνει άμεσα ρεύμα απ'την μπαταρία, άρα θα πάρει μπροστά όταν γυρίσεις το διακόπτη της μίζας στη 2η θέση. Αν θες να δουλεύει συνέχεια ένωσέ το με την μπαταρία άμεσα, αλλά η ζωή της θα τελειώσει νωρίτερα
-
Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
το καλοκαίρι η βελόνα δείχνει μια ανοδική πορεία και αν και δεν ξεπερναει τα 3/4 της διαδρομής της ενίοτε με βάζει σε προβληματισμό για το αν θα κάνει την υπέρβαση και πότε....ελπίζω να αποδειχτεί συντηριτική κ να μην την κάνει..... άσε γιατί γνωρίζω κ από δαύτα
-
Με το Σιβίκ δεν έχω πρόβλημα θερμοκρασίας, παρά μόνο όταν ανεβαίνω στο βουνό με βάρος, παραπάνω από 3 άτομα μεσαίου μεγέθους δλδ) και το μάτι μου πέφτει συχνά πυκνά στον δείκτη.
Παλιότερα με τ'autobianchi δε το κοιτούσα και παραλίγο να μου κοστίσει, αφού μια φορά είχε πάει ο δείκτης πάνω πάνω! τελικά έφταιγε η ασφάλεια του βεντιλατέρ, δεν έπιανε καλά, κι έκτοτε έλεγχα συχνά πυκνά την θερμοκρασία
GFON πώς κι έκανε πυροβολισμούς με το Dorna? Αφού αυτό δεν ήταν νερό, αλλά βελούδο
-
Ανάλογα με το αυτοκίνητο.... σε αυτό που δεν αλλάζει σχεδόν ποτέ η ένδειξη ό,τι και να κάνεις 1-2 φορές ανά διαδρομή ή ανά μισάωρο. Σε αυτό που με έχει αφήσει και μάλλον χάνει νερό και θέλει συμπλήρωμα συχνά, κάθε λιγότερο από 5 λεπτά και όταν μπαίνει το βεντιλατέρ (που το ακούω ή κάνει παράσιτα στο ραδιόφωνο και ρίχνει την τάση στο βολτόμετρο...) και βέβαια πιο προσεκτική μελέτη στα φανάρια! Σε άλλο παλιό αλλά αξιόπιστο κάθε 5-10 λεπτά.
Βέβαια αν οδηγάω πιο συχνά το αναξιόπισατο μετά κοιτάω πιο συχνά ακόμα κι αν είμαι στο καλό και αντιστρόφως.... -
Σε ταξίδι ίσως κάθε μισάωρο κατά μέσο όρο.
Σε μικρές διαδρομές και γενικότερα μέχρι να ζεσταθεί κάθε 2 λεπτά περίπου το υπολογίζω... -
Οταν ειμαι στην κίνηση το κοιτάζω συχνά. Στο ταξίδι πιο αραιά, αλλά και πάλι δεν το ξεχναω.
Τα πρωινα δυστυχώς δεν προλαβαίνω να το ζεστάνω μεχρι να παω στον προαστιακό (και δεν ξέρω πόσο καλό του κάνει αυτό)
-
στο τσινκουετσέντο έχω το ένα μάτι στο δρόμο και το άλλο στο δείκτη θερμοκρασίας. ε, όταν κολλάω σε κίνηση, παίρνω και το άλλο μάτι από το δρόμο
στο 307 δεν πολυασχολούμαι. το συγκεκριμένο μοτέρ ανεβάζει θερμοκρασία έτσι κι αλλιώς, οπότε τσεκάρω ανά δεκάλεπτο, και νιώθω καλυμμένος.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Σε μικρές διαδρομές και γενικότερα μέχρι να ζεσταθεί κάθε 2 λεπτά περίπου το υπολογίζω...Πολύ σωστός, μάλιστα στο Jazz φίλης ανάβει ένδειξη C (cold) στο δείκτη.
-
Στον Ιάπωνα (Mitsubishi) σχεδόν καθόλου, αφού καλώς ή κακώς δύσκολα ο δείκτης θερμοκρασίας αλλάζει θέση (μιάμιση γραμμή κάτω από τη μέση).
Στον Κορεάτη (Hyundai/getz), να πω το κρίμα μου δεν έχω προσέξει καν εαν έχει δείκτη θερμοκρασίας ( τι να γίνει είναι το 'μουλαράκι' της εταιρείας και δε του δίνουμε και πολύ σημασία, αυτό φυσικά δε δείχνει να νοιάζεται και συνεχίζει να μας προσφέρει τις υπηρεσίες του αδιαμαρτύρητα).
Από εκεί και πέρα στούς Ευρωπαίους της παρέας (seat/inka - renault/trafic) κοιτάω σε τακτά διαστήματα (δε τα έχω μετρήσει).
Στον άλλο Ευρωπαίο (FIAT/punto) πάρα πολύ συχνά, μια και έχει την τάση να ανεβαίνει, σε συνδιασμό με τα δεκάδες προβλήματα που έχει κατά καιρούς παρουσιάσει με κάνουν πιο προσεκτικό.
Τελικά το αν κοιτάς ή όχι είναι πιστεύω θέμα του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Άσχετο: Με το που κλείνω το αυτοκίνητο κλείνουν και οι ανεμιστήρες πάντα και ανεξαρτήτου θερμοκρασίας. Είναι φυσιολογικό αυτό?
Φυσιολογικό είναι απ'τη στιγμή που το βεντιλατέρ δεν παίρνει άμεσα ρεύμα απ'την μπαταρία, άρα θα πάρει μπροστά όταν γυρίσεις το διακόπτη της μίζας στη 2η θέση. Αν θες να δουλεύει συνέχεια ένωσέ το με την μπαταρία άμεσα, αλλά η ζωή της θα τελειώσει νωρίτερα
To λέω αυτό γιατϊ στο Uno που είχαμε παλιότερα αλλά και σε αυτοκίνητα φίλων (πχ.Megane) το βεντιλατέρ δουλέυει και αφού κλείσεις τον κινητήρα και ανάλογα μάλιστα με το πόσο ζεστός είναι.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Άσχετο: Με το που κλείνω το αυτοκίνητο κλείνουν και οι ανεμιστήρες πάντα και ανεξαρτήτου θερμοκρασίας. Είναι φυσιολογικό αυτό?
Φυσιολογικό είναι απ'τη στιγμή που το βεντιλατέρ δεν παίρνει άμεσα ρεύμα απ'την μπαταρία, άρα θα πάρει μπροστά όταν γυρίσεις το διακόπτη της μίζας στη 2η θέση. Αν θες να δουλεύει συνέχεια ένωσέ το με την μπαταρία άμεσα, αλλά η ζωή της θα τελειώσει νωρίτερα
To λέω αυτό γιατϊ στο Uno που είχαμε παλιότερα αλλά και σε αυτοκίνητα φίλων (πχ.Megane) το βεντιλατέρ δουλέυει και αφού κλείσεις τον κινητήρα και ανάλογα μάλιστα με το πόσο ζεστός είναι.
Στο προηγούμενο μου Saxo VTS το βεντιλατέρ δούλευε και όταν έκλεινα τον κινητήρα ενώ στο C4 σταματά με το που το σβήσω.
Και τα 2 Citroen.
Καθε ποτε ελεγχετε τον δεικτη της θερμοκρασιας;