Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 246
    • 247
    • 19 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    13
    4929
    19214
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Βλέποντας των τελευταίο πίνακα με τις αναγνωσημότητες των περιοδικών που δημοσίευσε το περιοδικό μας με λύπη διαπίστωσα ότι τα καγκουροπεριοδικά κατέλαβαν την δεύτερη (χωρίς τεράστια διαφορά από το πρώτο) και την Τρίτη θέση με ένα αναγνωστικό κοινό περίπου μισού εκατομμυρίου. Μεγάλη και δελεαστική αγορά. Δεν νομίζω όμως ότι έχει να κερδίσει τίποτα το περιοδικό προσεγγίζοντας τους χάνοντας συνάμα το ιδεολογικό του προφίλ. Το πιθανότερο είναι να χάσει πολύ περισσότερα. Οι βελτιώσεις και το νεανικό σπιρτόζικο και ανήσυχο πνεύμα μπορούν αν υπάρχουν χωρίς να χαλάσει η εικόνα του περιοδικού. Φτάνει να μην γίνουν υπερβολές και να μην γίνεται μόνο για να γίνει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        cmarin last edited by

        Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
        Οι βελτιώσεις και το νεανικό σπιρτόζικο και ανήσυχο πνεύμα μπορούν αν υπάρχουν χωρίς να χαλάσει η εικόνα του περιοδικού. Φτάνει να μην γίνουν υπερβολές και να μην γίνεται μόνο για να γίνει.

        Το 0-100-0 ήταν κάτι τέτοιο και μ άρεσε!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Σωστά Κώστα το 0-100-0 σαν πρώτη προσπάθεια νομίζω ήταν και η καλύτερη. Ελπίζω σύντομα μετά από τα δικαιολογημένα αρχικά σκαμπανεβάσματα να βρουν το κατάλληλο μοτίβο και να δούμε τι πραγματικά μπορούν να κάνουν. Νομίζω ότι το Forum μας είναι μια καλή πηγή έμπνευσης για θέματα. Είναι γεμάτο ερωτήσεις πώς να γίνει το ένα και το άλλο ή πώς να επιλέξω το ένα ή το άλλο. Από ελαστικά, αναβαθμίσεις κινητήρων, τακάκια φρένων, λιπαντικά μέχρι ακόμα και καζανάκια εξατμίσεων. Πόσοι δεν τα έχουν βρει σκούρα με μικρό φθορές στο χρώμα ή στα πλαστικά και μηχανικά μέρη; Επίσης πολλή θα βοηθούσε αντί για αρώματα και τσιγάρα να γίνονται έρευνες αγοράς με χρήσιμα υλικά περιποίησης και προστασίας. Όπως και πάρα πολλά άλλα φυσικά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            coyote last edited by

            Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
            Βλέποντας των τελευταίο πίνακα με τις αναγνωσημότητες των περιοδικών που δημοσίευσε το περιοδικό μας με λύπη διαπίστωσα ότι τα καγκουροπεριοδικά κατέλαβαν την δεύτερη (χωρίς τεράστια διαφορά από το πρώτο) και την Τρίτη θέση με ένα αναγνωστικό κοινό περίπου μισού εκατομμυρίου. Μεγάλη και δελεαστική αγορά. Δεν νομίζω όμως ότι έχει να κερδίσει τίποτα το περιοδικό προσεγγίζοντας τους χάνοντας συνάμα το ιδεολογικό του προφίλ. Το πιθανότερο είναι να χάσει πολύ περισσότερα. Οι βελτιώσεις και το νεανικό σπιρτόζικο και ανήσυχο πνεύμα μπορούν αν υπάρχουν χωρίς να χαλάσει η εικόνα του περιοδικού. Φτάνει να μην γίνουν υπερβολές και να μην γίνεται μόνο για να γίνει.

            Εγω εγραψα πιο πανω ότι γίνεται γι αυτό το λόγο και για τη διαφημιση γενικότερα και το ΣΧ ειπε πως όχι....

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι οι 4Τ απευθύνονται σε μεγαλύτερο ηλικιακά κοινό σε αντίθεση με άλλα περιοδικά του χώρου. Ίσως να έχουν αυτοί που το λένε και δίκιο. Μια στροφή προς νεανικότερο κοινό δεν είναι κακό. Το κακό θα ήταν να κάνουν εκπτώσεις στις αξίες τους για να ανεβάσουν την αναγνωσιμότητα. Άσε που τελικά πιστεύω θα έχαναν πολλούς από τους σημερινούς αναγνώστες που έχουμε δημιουργήσει μια διαφορετική σχέση με το περιοδικό και τους ανθρώπους του και δεν το αγοράζουμε όποτε θέλουμε να πάρουμε νέο αμάξι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kantoniou last edited by

                Στο τευχος Αυγουστου: Ο κ. Τεμπεριδης γραφει για την Μ5, αυτολογοκρινει τη λεξη καυλα, και γραφει :

                [...] καυ...(συγγνωμη κ. ιδρυτικε αναγνωστη) [...]

                Σα να μου ριξε μπουνια ρε παιδια. Προφανως αναφερεται στο feedback των αναγνωστων, ισως και σε αυτο εδω το thread. Το χω ηδη ξαναγραψει: Δε νομιζω οτι κανεις απ οσους εκαναν κριτικη την εκαναν κακοπροαιρετα ή για λογους σεμνοτυφιας. Πιστευω επισης οτι το μεγαλυτερο τμημα των αναγνωστων των 4Τ ειναι ανθρωποι πανω απο το μεσο ορο σε μορφωση και αντιληψη. Δηλ εσεις κ. Τεμπεριδη καταλαβατε οτι ο 'ιδρυτικος αναγνωστης' ντρεπεται να διαβασει τη λεξη ΚΑΥΛΑ σε ενα αρθρο που αυτη ταιριαζει; Δεν γινεται αντιληπτο οτι ειναι αλλο πραγμα γραφω 'ανετα' ή 'μοντερνα' και αλλο πραγμα δεν ξερω που να σταματησω; Δεν γινεται αντιληπτο οτι η -αποδεδειγμενη στο παρελθον- ρηξικελευθη και θαρραλεα γνωμη του περιοδικου εξαντλειται σημερα σε 'αθυροστομιες' των ΝΚ, ΑΤ και σια, αντι να τα 'χωνει' στα ισια στα τεστ; Και στο τελος, δεν τους θελετε αυτους τους συντηρητικους, μουχλιασμενους, παντοφλες, οπισθοδρομικους, ψοφιους κτλ ιδρυτικους αναγνωστες και προτιματε τους σουπερ, γιουχου, κουκουρουκου, γειασου, trendy, καινουριους; No problem. Απλα πειτε το. Ουτε οι ΤΕ θα σβησουν χωρις τον Αντωνιου, ουτε ο Αντωνιου θα πεθανει χωρις 4Τ.

                Ζητω προκαταβολικα συγγνωμη για το υφος μου, αλλα ενιωσα να με προσβαλει η συγκεκριμενη αναφορα, οπως και οι απαντησεις του κ. Τεμπεριδη στο παρον thread, αν και για τα υπολοιπα γραπτα του εχω την καλυτερη γνωμη. Η κριτικη μου δεν εχει προσωπικο χαρακτηρα, ουτε και εχω τη διαθεση (ουτε και τη δυνατοτητα αλλωστε) να 'επιβαλω' στο περιοδικο τη γνωμη μου. Απλα διαπιστωνω οτι το πνευμα των οσων γραψαμε δεν εγινε αντιληπτο απο καποιους (ελπιζω/πιστευω εξαιρουνται οι ΣΧ, ΚΦ).
                Αν υπερβαλλω συγχωρεστε με. Απλα, οταν το διαβασα, ενιωσα σα να με προσεβαλε καποιος καταμουτρα (και δεν ειμαι καν ιδρυτικος αναγνωστης ). Αν παλι ηταν χιουμορ, τι να πω, ισως εχω γερασει και δεν το καταλαβαινω ή μου αρεσει να τρωγομαι καλοκαιριατικα με τα ρουχα μου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  tazz last edited by

                  Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                  Απλα διαπιστωνω οτι το πνευμα των οσων γραψαμε δεν εγινε αντιληπτο απο καποιους (ελπιζω/πιστευω εξαιρουνται οι ΣΧ, ΚΦ).

                  σε γενικές γραμμές όμως έγινε αντιληπτό. πώς αλλιώς εξηγείται η στροφή 180 μοιρών στο blowout αυτού του μήνα; (αν έλειπε και αυτό το ξυραφάκι, καλά θα ήταν...)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kantoniou last edited by

                    Ο χρήστης tazz έγραψε:

                    Απλα διαπιστωνω οτι το πνευμα των οσων γραψαμε δεν εγινε αντιληπτο απο καποιους (ελπιζω/πιστευω εξαιρουνται οι ΣΧ, ΚΦ).

                    σε γενικές γραμμές όμως έγινε αντιληπτό. πώς αλλιώς εξηγείται η στροφή 180 μοιρών στο blowout αυτού του μήνα; (αν έλειπε και αυτό το ξυραφάκι, καλά θα ήταν...)

                    Σωστο ειναι αυτο και ηθελα να το γραψω, αλλα με την πιεση στο 25 το ξεχασα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • J
                      jacob last edited by

                      Νομίζω ότι την συγκεκριμένη αναφορά πρέπει να τη δει κανείς με λίγο χιούμορ, όχι κυριολεκτικά. Δε σημαίνει ότι οι ιδρυτικοί, παλιότεροι αναγνώστες είναι συντηρητικοί, οπισθοδρομικοί κλπ. Τέλος πάντων, είναι όπως το βλέπει κανείς, κι εγώ τα έχω πάρει κατά καιρούς με αυτά που έχω διαβάσει.

                      Όπως για παράδειγμα με το ότι η τελευταία σελίδα μου δίνει την αίσθηση ότι γράφεται χωρίς έμπνευση, με τη λογική να ξεμπερδεύουν με αυτή γρήγορα. Αναμασιέται δηλαδή, ενδιαφέρον μεν, υλικό, αλλά αυτά τα έχουμε ήδη διαβάσει οι περισσότεροι από τον Οκτώβριο του 2004. Ούτως ή άλλως, μόνο λίγες γραμμές είναι καινούριες, τα περισσότερα παραμένουν τα ίδια. Δεν είναι ότι δεν το προσπαθούν, πάντως. Καλή η ιδέα του κόμικ παλιότερα, αλλά η υλοποίηση ήταν άσχημη.

                      Jacob

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        tazio last edited by

                        Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                        Στο τευχος Αυγουστου: Ο κ. Τεμπεριδης γραφει για την Μ5, αυτολογοκρινει τη λεξη καυλα, και γραφει :

                        [...] καυ...(συγγνωμη κ. ιδρυτικε αναγνωστη) [...]

                        .......................................

                        Προσπαθεί να γίνει 'μοντέρνος' ο άνθρωπος, μη τον κατηγορείς.
                        Αλλά ίσως δεν έχει καταλάβει ότι το 'μοντέρνο' δεν περιορίζεται μόνο στις λέξεις (αυτό είναι το εύκολο της υπόθεσης) .
                        Από εκεί και πέρα το να είσαι 'ροκ' είναι τρόπος ζωής και όχι τρόπος να μιλάς ή να γράφεις.
                        Ας ρωτήσουν τον ιδρυτή του περιοδικού αυτός ξέρει πολύ καλά τι σημαίνει να είσαι 'ρόκ'.
                        Αυτός 'μας μεγάλωσε' εξάλου και τους αναγνώστες και τους γράφοντες στο περιοδικό.

                        Το πλέον σίγουρο είναι ότι οι 4Τ είναι σε μεταβατικό στάδιο, με μια μικρή κρίση ταυτότητας θα έλεγα. Το αν θα τους 'πουλήσουμε' είναι άλλο επεισόδιο.
                        Δυστηχώς τα 'στάνταρ' που έχει θέσει αυτό το περιοδικό (που μας έχει καλομάθει) και ο ιδρυτής του είναι πολύ υψηλά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          markvag last edited by

                          Κάτι που επίσης μου λείπει είναι οι δοκιμές μακράς διαρκείας!!!! Ποτέ δεν κατάφεραν οι 4Τ να με ικανοποιήσουν σε αυτό τον τομέα, αλλά πλέον ακόμα και αυτές οι μέτριες δοκιμές έχουν εξαφανιστεί!!!!!

                          Ερώτηση: Επειδή καταλαβαίνω ότι πολλές εταιρείες μπορεί να μην δίνουν αυτοκίνητα για 1 έτος πχ, είναι δυνατό οικονομικά η εταιρεία να ενοικιάζει αμάξια (με leasing) για 1 έτος και να έχει έτσι το ελεύθερο να τα κάνει ότι θέλει! Μπορεί να γίνει αυτό όμως;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            taurus last edited by

                            Ο χρήστης markvag έγραψε:
                            Κάτι που επίσης μου λείπει είναι οι δοκιμές μακράς διαρκείας!!!! Ποτέ δεν κατάφεραν οι 4Τ να με ικανοποιήσουν σε αυτό τον τομέα, αλλά πλέον ακόμα και αυτές οι μέτριες δοκιμές έχουν εξαφανιστεί!!!!!

                            Ερώτηση: Επειδή καταλαβαίνω ότι πολλές εταιρείες μπορεί να μην δίνουν αυτοκίνητα για 1 έτος πχ, είναι δυνατό οικονομικά η εταιρεία να ενοικιάζει αμάξια (με leasing) για 1 έτος και να έχει έτσι το ελεύθερο να τα κάνει ότι θέλει! Μπορεί να γίνει αυτό όμως;

                            Αυτό θα ήταν και το καλύτερο δυνατό, καθώς έτσι δεν θα ήταν 'υποχρεωμένο' το περιοδικό στην εκάστοτε εταιρεία και θα μπορούσε να τα χώσει 'ανενόχλητο'.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kantoniou last edited by

                              Ο χρήστης tazio έγραψε:

                              Στο τευχος Αυγουστου: Ο κ. Τεμπεριδης γραφει για την Μ5, αυτολογοκρινει τη λεξη καυλα, και γραφει :

                              [...] καυ...(συγγνωμη κ. ιδρυτικε αναγνωστη) [...]

                              .......................................

                              Προσπαθεί να γίνει 'μοντέρνος' ο άνθρωπος, μη τον κατηγορείς.
                              Αλλά ίσως δεν έχει καταλάβει ότι το 'μοντέρνο' δεν περιορίζεται μόνο στις λέξεις (αυτό είναι το εύκολο της υπόθεσης) .
                              Από εκεί και πέρα το να είσαι 'ροκ' είναι τρόπος ζωής και όχι τρόπος να μιλάς ή να γράφεις.
                              Ας ρωτήσουν τον ιδρυτή του περιοδικού αυτός ξέρει πολύ καλά τι σημαίνει να είσαι 'ρόκ'.
                              Αυτός 'μας μεγάλωσε' εξάλου και τους αναγνώστες και τους γράφοντες στο περιοδικό.

                              Το πλέον σίγουρο είναι ότι οι 4Τ είναι σε μεταβατικό στάδιο, με μια μικρή κρίση ταυτότητας θα έλεγα. Το αν θα τους 'πουλήσουμε' είναι άλλο επεισόδιο.
                              Δυστηχώς τα 'στάνταρ' που έχει θέσει αυτό το περιοδικό (που μας έχει καλομάθει) και ο ιδρυτής του είναι πολύ υψηλά.

                              Να διευκρινισω παντως (χωρις να θελω να δωσω συνεχεια) οτι δε με ενοχλησε η χρηση της λεξης 'καυλα' στο συγκεκριμενο σημειο (αλλωστε ταιριαζε και με το κλιμα του αρθρου και με το ιδιο το ... εργαλειο) αλλα η παρενθεση, την οποια θεωρησα ειρωνεια, σαν να με κοροιδευε καταμουτρα ενας παλιος φιλος...
                              Τεσπα, ισως το μεγαλοποιησα, ο καιρος θα δειξει που παμε...

                              Για την προταση του markvag συμφωνω κι εγω. Οι δοκιμες μακρας διαρκειας, εστω και με την τελευταια light μορφη, ηταν πολυ χρησιμες και, αν γινεται, καλο θα ηταν να ξαναρχισουν. Το leasing μαλλον μου φαινεται σαν ενα καθολου μικρο και περιττο εξοδο (για μια εταιρια που εχει συνεχως στη διαθεση της οσα αυτοκινητα χρειαζεται ).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Λυπάμαι που και η δική μου δημοσίευση θα έχει επικριτικό χαρακτήρα αλλά τα πολλά και καλά τα έχουμε πει παλιότερα και είχα και την ευκαιρία να τα πω και στον ίδιο τον ΚΚ μέσω μηνυμάτων.
                                Στο 0-100-0 παρουσιάζεται με ευμενή σχόλια για να μην πω υπερθετικά η νέα έκδοση της Corolla η Xellence. Η συγκεκριμένη έκδοση στον πίνακα των τεχνικών χαρακτηριστικών φαίνεται να φοράει ελαστικά 235/45-17!!!!! Καλά τόσο καιρό στηριζόμενοι και σε παλιότερα τεστ του περιοδικού μας που αφορούσαν αλλαγές ελαστικών με μεγαλύτερες έως υπερβολικές διαστάσεις τα βάζουμε με όσους φίλους και συνφορουμίστες προτείνουν ή επιλέγουν υπερβολικά ελαστικά. Τώρα τι θα πούμε; Δεν είναι υπερβολή αυτό το ελαστικό σε ένα 1400άρι; Μα να μην γίνει ούτε μια αναφορά; Είναι άξιο λόγου να αναφερθεί με τόσο κολακευτικά σχόλια μια έκδοση απλός ποιο «αθλητική» με βελτίωση μόνο σε φούστες και αεροτομές; Δεν ξέρω να είμαι υπερβολικός αλλά ομολογώ ότι μου χτύπησε άσχημα. Πιστεύω ότι η προσπάθεια του 0-100-0 είναι πολύ καλή και έχει πολλά να δώσει. Μην ξεχνάμε ότι η λεπτομέρεια συχνά κάνει τη διαφορά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kf last edited by

                                  Καλησπέρα,
                                  ζητούμε σηγνώμη για το λάθος στα ελαστικά της Corolla. Φυσικά και δεν φοράει 17 άρια (το λέει κιόλας στο κείμενο ότι φοράει νέες ζάντας 15 ιντσών). Ο δαίμων του τυπογραφείου (η άλλη ονομασία της απροσεξίας μας) χτύπησε πάλι. Η συγκεκριμένη μονοσέλιδη παρουσίαση πάντως δεν έγινε για να παρουσιαστεί το αυτοκίνητο, αλλά ως προαναγγελία της επόμενης βελτίωσης του 0-100-0. Η λέξη καλλωπισμός άλλωστε είναι εκείνη που ξεκαθαρίζει ευθύς εξαρχής ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι καθαρά ένα 'οπτικό τρικ' και όχι μια ήδη βελτιωμένη Corolla. Γι' αυτό άλλωστε την επιλέξαμε και ως βάση αντί, ας πούμε, να πάρουμε μια linea sol. Ζητούμε συγνώμη για το λάθος...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • E
                                    emmanoyhl last edited by

                                    Κανένα πρόβλημα ουδείς άσφαλτος. Λέω και εγώ να χειροκροτούμε την υπερβολή δεν μας – σας ταιριάζει. Να είσαι καλά και να ξέρετε ότι σε ότι καλό είμαστε κοντά σας. Και στο κακό ακόμα αν το βλέπετε και το διορθώνετε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      tazio last edited by

                                      Όποιος δουλεύει κάνει λάθη.

                                      Μια και μας διαβάζεται εδώ, θα ήθελα απλά να πω, πως οι απόψεις που γράφουμε δεν έχουν σκοπό να κατηγορήσουν κανένα και τίποτα, απλές προτάσεις για βελτίωση είναι.

                                      Αυτό τουλάχιστον είναι οι δικές μου και έτσι βλέπω τις προτάσεις των άλλων.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kf last edited by

                                        Είχατε αμφιβολίες ότι σας διαβάζουμε; Μα αυτό είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα thread του forum αποκλειστικά και μόνο επειδή μας κάνετε κριτική και την έχουμε ανάγκη. Μας δίνει ιδέες, μας βοηθά στην αυτοκριτική μας και εντέλλει μας σπρώχνει να γίνουμε κάτι καλύτερο. Στο κάτω κάτω της γραφής, το περιοδικό δεν βγαίνει για μας αλλά για εσάς και το να μας λέτε την άποψή σας μας βοηθά να προσσεγγίσουμε ακόμη περισσότερο τα ζητούμενα και τα ενδιαφέροντά σας. Φτάνει, βέβαια, η κριτική να είναι γόνιμη και προπάντων κόσμια. Το έχουμε ξαναπεί πολλές φορές, συνεχίστε την κριτική. Όταν πάψετε να μας κρητικάρετε θα αρχίσουμε να ανησυχούμε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Μπάβο ρέ Κώστα.
                                          Ετσι φαίνεται ο σωστός επαγγελματίας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            popol-ros last edited by

                                            Ο χρήστης KF έγραψε:
                                            Είχατε αμφιβολίες ότι σας διαβάζουμε; Μα αυτό είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα thread του forum αποκλειστικά και μόνο επειδή μας κάνετε κριτική και την έχουμε ανάγκη. Μας δίνει ιδέες, μας βοηθά στην αυτοκριτική μας και εντέλλει μας σπρώχνει να γίνουμε κάτι καλύτερο. Στο κάτω κάτω της γραφής, το περιοδικό δεν βγαίνει για μας αλλά για εσάς και το να μας λέτε την άποψή σας μας βοηθά να προσσεγγίσουμε ακόμη περισσότερο τα ζητούμενα και τα ενδιαφέροντά σας. Φτάνει, βέβαια, η κριτική να είναι γόνιμη και προπάντων κόσμια. Το έχουμε ξαναπεί πολλές φορές, συνεχίστε την κριτική. Όταν πάψετε να μας κρητικάρετε θα αρχίσουμε να ανησυχούμε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 19 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr