-
Ο χρήστης music_lover έγραψε:
Δικαιούται η Honda να σου ζητήσει 50 χιλ euro για εναν κινητήρα 2000 ατμόσφαιρα με 240ps?Kαλωσήρθες!
Να κάνω μία επισήμανση.
Η Honda για το S2000 ζητά 21500 ευρώ.
50000 ζητά ο Σαρακάκης
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Δικαιούται η Honda να σου ζητήσει 50 χιλ euro για εναν κινητήρα 2000 ατμόσφαιρα με 240ps?
Kαλωσήρθες!
Να κάνω μία επισήμανση.
Η Honda για το S2000 ζητά 21500 ευρώ.
50000 ζητά ο Σαρακάκης
και το ελληνικό 'κράτος'
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δικαιούται η Honda να σου ζητήσει 50 χιλ euro για εναν κινητήρα 2000 ατμόσφαιρα με 240ps?
Kαλωσήρθες!
Να κάνω μία επισήμανση.
Η Honda για το S2000 ζητά 21500 ευρώ.
50000 ζητά ο Σαρακάκης
και το ελληνικό 'κράτος'
Ε ναι ... εννοείται.
Όπως είπες όμως...
50Κ είναι στην ελλάδα η τιμή, στην Αγγλία το S κοστίζει 39-40Κ περίπου, ενώ το GTI γύρω στα 30Κ
Δεδομένου ότι και για τα 2 η φορολογία είναι η ίδια, χονδρικά μπορεί κανείς να πει ότι ο Σαρακάκης βάζει στην τσέπη, πέραν του καλώς εννούμενου περιθωρίου κέρδους, 10 χιλιάρικα.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Δικαιούται η Honda να σου ζητήσει 50 χιλ euro για εναν κινητήρα 2000 ατμόσφαιρα με 240ps?
Kαλωσήρθες!
Να κάνω μία επισήμανση.
Η Honda για το S2000 ζητά 21500 ευρώ.
50000 ζητά ο Σαρακάκης
και το ελληνικό 'κράτος'
Ε ναι ... εννοείται.
Όπως είπες όμως...
50Κ είναι στην ελλάδα η τιμή, στην Αγγλία το S κοστίζει 39-40Κ περίπου, ενώ το GTI γύρω στα 30Κ
Δεδομένου ότι και για τα 2 η φορολογία είναι η ίδια, χονδρικά μπορεί κανείς να πει ότι ο Σαρακάκης βάζει στην τσέπη, πέραν του καλώς εννούμενου περιθωρίου κέρδους, 10 χιλιάρικα.
Το τέλος ταξινόμησης εξαρτάται και από την τιμή του αυτοκινήτου, άσχετα αν είναι δίλιτρα όλα. Επίσης το ΦΠΑ εξαρτάται κι αυτό από την τιμή του αυτοκινήτου, αφού είναι ποσοστό.
Σίγουρα είναι μεγαλύτερο το κέρδος στο S, κι αυξάνεται περισσότερο η διαφορά λόγω των ποσοστιαίων φόρων.
Σύμφωνα με κάποιους υπολογισμούς που χω κάνει το GTI πρέπει να ρχεται Ελλάδα 15-16Κ, εισαγωγέας + εμπορος περίπου 4Κ ΜΕΙΚΤΟ κέρδος και το 'κράτος' 9Κ και μετά φωνάζουν για 'αισχροκέρδεια' σε άλλους κλάδους
Αν το S έρχεται 20-21 φαίνεται η διαφορά κέρδους Σ και εμπόρου
-
παιδια εννοειται πως εκτιμω τον τρελο ιαπωνα.
και μαλιστα πολυ.ομως οτι και να λεμε, η μαγκια της honda ειναι το συνολο και οχι το μοτερ μονο του.
με 1250 κιλα το S2000, και 1200 το typeR,
η ελειπης (για το χαρακτηρα) ροπη δεν προβληματιζει.αν ομως ριξεις αυτο το μοτερακι στα 'γομαρια' του vag που ειναι γυρω στον εναμιση τονο χωρις βενζινες και οδηγο,
ισως να δυσαρεστηθεις απο την ελαστικοτητα..
αντιθετα αν υποθετικα πεταξει κανεις πανω σε καννα s2000 ενα 225αρι 1.8t, πολυ αμφιβαλω αν θα παει ποτε πια ισια....ομως και τα δυο μοντελα της honda, ειναι παραδειγματα στην κατηγορια τους, και για αυτο λεω πως η μαγκια του ιαπωνα ειναι στο συνολο...
αυτα βεβαια ισχυουνε για τους ροπακηδες. πιθανον καποιοι αλλοι να εχουνε αλλα γουστα και να μην βρισκουνε κανενα απολυτως πλεονεκτημα στην υπερτροφοδοτηση...
-
Στην Αγγλια η τιμη για το s2000 ειναι περιπου 39.000. Εδω ζητανε 50.000.
Για το type-r στην Αγγλια περιπου 24.000, εδω ζητανε 29.000.
Για το gti οι τιμες ειναι ιδιες, 29.000.
Παντως σε αρκετα μοντελα ο εξοπλισμος της βασικης εκδοσης διαφερει απο χωρα σε χωρα. -
Επισης μιας και πιασαμε το θεμα των τιμων,προσθεστε οτι ο Σαρακακης δινει και μια εγγύηση αντιπροσωπείας 3-4 χρόνια πλεόν της εργοστασιακής , και μαντέψε σε ποιον εχει μετακυλησει το κόστος.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Επισης μιας και πιασαμε το θεμα των τιμων,προσθεστε οτι ο Σαρακακης δινει και μια εγγύηση αντιπροσωπείας 3-4 χρόνια πλεόν της εργοστασιακής , και μαντέψε σε ποιον εχει μετακυλησει το κόστος.εκεί που το έχoυν μετακυλίσει και οι Opel/Toyota/Hyundai/Fiat κλπ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Επισης μιας και πιασαμε το θεμα των τιμων,προσθεστε οτι ο Σαρακακης δινει και μια εγγύηση αντιπροσωπείας 3-4 χρόνια πλεόν της εργοστασιακής , και μαντέψε σε ποιον εχει μετακυλησει το κόστος.
εκεί που το έχoυν μετακυλίσει και οι Opel/Toyota/Hyundai/Fiat κλπ
Δηλαδη τα χιουντάι ειναι ακριβα;
-
Σκέψου ποιά θα ήταν η τιμή τους χωρίς εγγύηση
-
στην αγγλια το s2k κανει 40.000?
-
26.730 gbp περιπου 38.500 eur.
Μεση καταναλωση 10lt/100km
-
Παίδες, ο κάθε κινητήρας είναι για άλλον χαρακτήρα αλλά θα συμφωνήσω και εγώ ότι ο τούρμπο είναι πιό εύχρηστος για καθημερινή χρήση. Ερώτημα: ξέρει κανείς κάποιον βελτιωτή ή κιτ με κομπρέσορα για το δίλιτρο 206 (με τα 138 όχι το RC) πριν μου πείτε για light turbo να σας πω ότι προτιμώ κομπρέσορα για δύο λόγους : πρώτον για να μην έχω lag και δεύτερον για να μην έχω πειρασμούς να το πάω πάνω από 200 άλογα που πιστεύω ότι δεν τα αντέχει ούτε το πλαίσιο ούτε τα χέρια μου μπορούν να τα κουλαντρήσουν!
Υπερτροφοδοσία, ροπή και αξιοπιστία