Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπερτροφοδοσία, ροπή και αξιοπιστία
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υπερτροφοδοσία, ροπή και αξιοπιστία
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    92
    618
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      Ο χρήστης music_lover έγραψε:
      Δικαιούται η Honda να σου ζητήσει 50 χιλ euro για εναν κινητήρα 2000 ατμόσφαιρα με 240ps?

      Kαλωσήρθες!

      Να κάνω μία επισήμανση.

      Η Honda για το S2000 ζητά 21500 ευρώ.

      50000 ζητά ο Σαρακάκης

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης nickolas έγραψε:

        Δικαιούται η Honda να σου ζητήσει 50 χιλ euro για εναν κινητήρα 2000 ατμόσφαιρα με 240ps?

        Kαλωσήρθες!

        Να κάνω μία επισήμανση.

        Η Honda για το S2000 ζητά 21500 ευρώ.

        50000 ζητά ο Σαρακάκης

        και το ελληνικό 'κράτος'

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • N
          nickolas last edited by

          Ο χρήστης lkar έγραψε:

          Δικαιούται η Honda να σου ζητήσει 50 χιλ euro για εναν κινητήρα 2000 ατμόσφαιρα με 240ps?

          Kαλωσήρθες!

          Να κάνω μία επισήμανση.

          Η Honda για το S2000 ζητά 21500 ευρώ.

          50000 ζητά ο Σαρακάκης

          και το ελληνικό 'κράτος'

          Ε ναι ... εννοείται.

          Όπως είπες όμως...

          50Κ είναι στην ελλάδα η τιμή, στην Αγγλία το S κοστίζει 39-40Κ περίπου, ενώ το GTI γύρω στα 30Κ

          Δεδομένου ότι και για τα 2 η φορολογία είναι η ίδια, χονδρικά μπορεί κανείς να πει ότι ο Σαρακάκης βάζει στην τσέπη, πέραν του καλώς εννούμενου περιθωρίου κέρδους, 10 χιλιάρικα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης nickolas έγραψε:

            Δικαιούται η Honda να σου ζητήσει 50 χιλ euro για εναν κινητήρα 2000 ατμόσφαιρα με 240ps?

            Kαλωσήρθες!

            Να κάνω μία επισήμανση.

            Η Honda για το S2000 ζητά 21500 ευρώ.

            50000 ζητά ο Σαρακάκης

            και το ελληνικό 'κράτος'

            Ε ναι ... εννοείται.

            Όπως είπες όμως...

            50Κ είναι στην ελλάδα η τιμή, στην Αγγλία το S κοστίζει 39-40Κ περίπου, ενώ το GTI γύρω στα 30Κ

            Δεδομένου ότι και για τα 2 η φορολογία είναι η ίδια, χονδρικά μπορεί κανείς να πει ότι ο Σαρακάκης βάζει στην τσέπη, πέραν του καλώς εννούμενου περιθωρίου κέρδους, 10 χιλιάρικα.

            Το τέλος ταξινόμησης εξαρτάται και από την τιμή του αυτοκινήτου, άσχετα αν είναι δίλιτρα όλα. Επίσης το ΦΠΑ εξαρτάται κι αυτό από την τιμή του αυτοκινήτου, αφού είναι ποσοστό.

            Σίγουρα είναι μεγαλύτερο το κέρδος στο S, κι αυξάνεται περισσότερο η διαφορά λόγω των ποσοστιαίων φόρων.

            Σύμφωνα με κάποιους υπολογισμούς που χω κάνει το GTI πρέπει να ρχεται Ελλάδα 15-16Κ, εισαγωγέας + εμπορος περίπου 4Κ ΜΕΙΚΤΟ κέρδος και το 'κράτος' 9Κ και μετά φωνάζουν για 'αισχροκέρδεια' σε άλλους κλάδους

            Αν το S έρχεται 20-21 φαίνεται η διαφορά κέρδους Σ και εμπόρου

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              petran last edited by

              παιδια εννοειται πως εκτιμω τον τρελο ιαπωνα.
              και μαλιστα πολυ.

              ομως οτι και να λεμε, η μαγκια της honda ειναι το συνολο και οχι το μοτερ μονο του.
              με 1250 κιλα το S2000, και 1200 το typeR,
              η ελειπης (για το χαρακτηρα) ροπη δεν προβληματιζει.

              αν ομως ριξεις αυτο το μοτερακι στα 'γομαρια' του vag που ειναι γυρω στον εναμιση τονο χωρις βενζινες και οδηγο,
              ισως να δυσαρεστηθεις απο την ελαστικοτητα..
              αντιθετα αν υποθετικα πεταξει κανεις πανω σε καννα s2000 ενα 225αρι 1.8t, πολυ αμφιβαλω αν θα παει ποτε πια ισια....

              ομως και τα δυο μοντελα της honda, ειναι παραδειγματα στην κατηγορια τους, και για αυτο λεω πως η μαγκια του ιαπωνα ειναι στο συνολο...

              αυτα βεβαια ισχυουνε για τους ροπακηδες. πιθανον καποιοι αλλοι να εχουνε αλλα γουστα και να μην βρισκουνε κανενα απολυτως πλεονεκτημα στην υπερτροφοδοτηση...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • F
                fantomas last edited by

                Στην Αγγλια η τιμη για το s2000 ειναι περιπου 39.000. Εδω ζητανε 50.000.
                Για το type-r στην Αγγλια περιπου 24.000, εδω ζητανε 29.000.
                Για το gti οι τιμες ειναι ιδιες, 29.000.
                Παντως σε αρκετα μοντελα ο εξοπλισμος της βασικης εκδοσης διαφερει απο χωρα σε χωρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tiger last edited by

                  Επισης μιας και πιασαμε το θεμα των τιμων,προσθεστε οτι ο Σαρακακης δινει και μια εγγύηση αντιπροσωπείας 3-4 χρόνια πλεόν της εργοστασιακής , και μαντέψε σε ποιον εχει μετακυλησει το κόστος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                    Επισης μιας και πιασαμε το θεμα των τιμων,προσθεστε οτι ο Σαρακακης δινει και μια εγγύηση αντιπροσωπείας 3-4 χρόνια πλεόν της εργοστασιακής , και μαντέψε σε ποιον εχει μετακυλησει το κόστος.

                    εκεί που το έχoυν μετακυλίσει και οι Opel/Toyota/Hyundai/Fiat κλπ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      tiger last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      Επισης μιας και πιασαμε το θεμα των τιμων,προσθεστε οτι ο Σαρακακης δινει και μια εγγύηση αντιπροσωπείας 3-4 χρόνια πλεόν της εργοστασιακής , και μαντέψε σε ποιον εχει μετακυλησει το κόστος.

                      εκεί που το έχoυν μετακυλίσει και οι Opel/Toyota/Hyundai/Fiat κλπ

                      Δηλαδη τα χιουντάι ειναι ακριβα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        gvala last edited by

                        Σκέψου ποιά θα ήταν η τιμή τους χωρίς εγγύηση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          adis4gr last edited by

                          στην αγγλια το s2k κανει 40.000?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fantomas last edited by

                            26.730 gbp περιπου 38.500 eur.

                            http://www.honda.co.uk/cars/newcars/pricing.jsp?yearId=2005&modelId=10416&bodyId=10731&bodyDescription=2 door&engineId=&badgeId=&transmissionId=&colourId=&colourAllocationId=&wheelPartNo=

                            Μεση καταναλωση 10lt/100km

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • 2
                              206xs last edited by

                              Παίδες, ο κάθε κινητήρας είναι για άλλον χαρακτήρα αλλά θα συμφωνήσω και εγώ ότι ο τούρμπο είναι πιό εύχρηστος για καθημερινή χρήση. Ερώτημα: ξέρει κανείς κάποιον βελτιωτή ή κιτ με κομπρέσορα για το δίλιτρο 206 (με τα 138 όχι το RC) πριν μου πείτε για light turbo να σας πω ότι προτιμώ κομπρέσορα για δύο λόγους : πρώτον για να μην έχω lag και δεύτερον για να μην έχω πειρασμούς να το πάω πάνω από 200 άλογα που πιστεύω ότι δεν τα αντέχει ούτε το πλαίσιο ούτε τα χέρια μου μπορούν να τα κουλαντρήσουν!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 4
                              • 5
                              • 5 / 5
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr