Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κλιματισμός ΝΑΙ ή ΟΧΙ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Κλιματισμός ΝΑΙ ή ΟΧΙ
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 34
    • 35
    • 7 / 35
    Αντίλογος
    166
    691
    2030
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Ο χρήστης tt έγραψε:

      Υπάρχει σχετικό άρθρο στο in.gr.

      λέει κάπου:

      Η ψυκτική απόδοση του κλιματιστικού συστήματος ανέρχεται στα 22-23.000b.t.u.

      είχα την εντύπωση (και σε μία συζήτηση που είχα με κάποιους χθες), ότι η απόδοση ήταν πολύ-πολύ μικρότερη ~1.000 ΒΤU. Ξέρει κάποιος σίγουρα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosk last edited by

        Επίσης, σε ποια αυτοκίνητα υπάρχει η αυτόματη διακοπή του κλιματισμού όταν 'οδηγούμε με το γκάζι στο 'πάτωμα''; Υπάρχει στο Astra H (τυχαίο παράδειγμα ) ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Με 20000 BTU θα έβγαινε και καμιά πολική αρκούδα από τους αεραγωγούς... Τόσα βάζουμε σε μεγάλα δωμάτια και είναι υπεραρκετά... Δεν ξέρω την απόδοσή του, αλλά τα 22000-23000 μου φαίνονται πάααρα πολλά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            Ο χρήστης manosk έγραψε:
            Επίσης, σε ποια αυτοκίνητα υπάρχει η αυτόματη διακοπή του κλιματισμού όταν 'οδηγούμε με το γκάζι στο 'πάτωμα''; Υπάρχει στο Astra H (τυχαίο παράδειγμα ) ;

            ή στην Alfa 147 (άλλο τυχαίο παράδειγμα ), επειδή εγώ δεν καταλαβαίνω διαφορά απόδοσης...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης citastak έγραψε:

              Το εν λόγω άρθρο είναι γεμάτο λάθη, ανακρίβειες και βλακείες και καλό θα ήταν να μη πιστεύετε όλα όσα γράφει.

              Πες μας μερικά να καταλάβουμε σε παρακαλώ.

              Θέλεις να τον ξεφτιλίσουμε λοιπόν, καλά να πάθει ας μην δημοσίευε τόσες βλακείες μαζεμένες.

              Freon είναι το εμπορικό όνομα του R12, όχι το R134a

              'Στη συνέχεια, περνώντας από το φίλτρο, αποβάλλεται η υγρασία του (που διαφεύγει προς το κάτω μέρος του αυτοκινήτου μέσω ενός λεπτού σωλήνα) και πηγαίνει προς τον εξατμιστή, που βρίσκεται πίσω από το ταμπλό.'
              Απίστευτη βλακεία, εννοεί ότι η υγρασία περιέχεται στο ψυκτικό υγρό και την αφαιρεί το φίλτρο που απεικονίζεται.

              'υγρού, το οποίο αεριοποιείται στους -5 βαθμούς Κελσίου, απορροφώντας τη θερμοκρασία και την υγρασία του εσωτερικού χώρου.'
              Μόνο τη θερμοκρασία απορροφά, ΟΧΙ ΤΗΝ ΥΓΡΑΣΙΑ.

              'είναι συνδεδεμένο με τον ηλεκτρονικό εγκέφαλο, ο οποίος 'αναγνωρίζει' το πρόσθετο φορτίο και δίνει εντολή στον ψεκασμό για πλουσιότερο μείγμα. Το ίδιο συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο μεταφέρει επιβάτες ή αποσκευές.'
              Ανακρίβεια, δεν δίνει πλουσιότερο μείγμα, δίνει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ μείγμα (αέρα / καυσίμου).

              'Αυτό που μπορούμε να κάνουμε και μόνοι μας, είναι να καθαρίζουμε τακτικά το σωληνάκι του φίλτρου'
              ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΦΙΛΤΡΟ (το έχει αναφέρει και προηγουμένως και το απεικονίζει).

              Το άρθρο είναι απαράδεκτο, δεν σχολιάζω τη συνέχεια γιατί οι ανακρίβειες και οι βλακείες συνεχίζονται με καταιγιστικό ρυθμό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouk last edited by

                Υπερβολικό σε βρίσκω!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  citastak last edited by

                  ok! ειπε τιποτα σωστο ή να πατησω del σε όσα διάβασα;;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ο χρήστης taurus έγραψε:
                    Με 20000 BTU θα έβγαινε και καμιά πολική αρκούδα από τους αεραγωγούς... Τόσα βάζουμε σε μεγάλα δωμάτια και είναι υπεραρκετά... Δεν ξέρω την απόδοσή του, αλλά τα 22000-23000 μου φαίνονται πάααρα πολλά...

                    Τόσα είναι (στα μεγάλα αυτοκίνητα), μη σου φαίνεται περίεργο, ένα αυτοκίνητο στον ήλιο φτάνει τους 45-50C μετά από πολλές ώρες (όχι τους 70C σε δύο ώρες) και έχουμε την απαίτηση να κρυώσει σε 10 λεπτά - τουλάχιστον 12-15.000BTU/HR.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης citastak έγραψε:
                      ok! ειπε τιποτα σωστο ή να πατησω del σε όσα διάβασα;;;;

                      Τα μισά, αλλά ποιά μισά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manosk last edited by

                        Μάλιστα. Για χώρο 20 τετραγωνικών, αρκετά ψηλοτάβανο, έχω κλιματιστικό 18000 BTU και μέσα σε 10 λεπτά θες ζακέτα αν το ρυθμίσεις σε χαμηλή θερμοκρασία. Δεν πιάνει βέβαια ποτέ 50+ βαθμούς το δωμάτιο, αλλά μου φαίνεται υπερβολικός ο αριθμός που αναφέρεται στο άρθρο. Ο δε συμπιεστής του κλιματιστικού έχει μέγεθος ντουλαπιού, πως ο συμπιεστής του αυτοκινήτου που είναι συγκριτικά τόσος δα βγάζει τέτοια απόδοση;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης kouk έγραψε:
                          Υπερβολικό σε βρίσκω!

                          Δεν είμαι υπερβολικός, γράφει 'Επίσης, αν οι επιβάτες αυξηθούν, η θερμότητα των σωμάτων τους επιβαρύνει το έργο του κλιματισμού, ιδιαίτερα αν καπνίζουν.' Ναι, οι άνθρωποι υπολογίζονται από 500-1000 BTU/HR (σε ηρεμία, όχι να σκάβουν) τώρα αυτό για το κάπνισμα δεν το καταλαβαίνω, μήπως εννοεί ότι λερώνουν και καταστρέφουν το κλιματιστικό, το εσωτερικό του αυτοκινήτου και την υγεία τους;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης manosk έγραψε:
                            Μάλιστα. Για χώρο 20 τετραγωνικών, αρκετά ψηλοτάβανο, έχω κλιματιστικό 18000 BTU και μέσα σε 10 λεπτά θες ζακέτα αν το ρυθμίσεις σε χαμηλή θερμοκρασία. Δεν πιάνει βέβαια ποτέ 50+ βαθμούς το δωμάτιο, αλλά μου φαίνεται υπερβολικός ο αριθμός που αναφέρεται στο άρθρο. Ο δε συμπιεστής του κλιματιστικού έχει μέγεθος ντουλαπιού, πως ο συμπιεστής του αυτοκινήτου που είναι συγκριτικά τόσος δα βγάζει τέτοια απόδοση;

                            Ξεχνάς και τη μόνωση του σπιτιού. Δοκίμασε να κλείσεις τον κλιματισμό στο αυτοκίνητο να δεις σε πόσα δευτερόλεπτα δεν θα αντέχεις αν είναι στον ήλιο. Δεν είναι συγκρίσιμα τα μεγέθη, ούτε και το κόστος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Σωστά τα λέει ο Λεωνίδας ...
                              Το άρθρο είναι απαράδεκτο και καλύτερα να μην το λάβει κανείς υπόψην του γιατί θα μπερδευτεί.

                              Επίσης , τα a/c των αυτοκινήτων είναι της τάξης των 10 - 30 Κ ΒΤU .
                              H διαφορά με αυτά του σπιτιού είναι στις σημαντικά μεγαλύτερες απώλειες του αυτοκινήτου , γι'αυτό και χρειάζονται τόσο μεγάλες αποδόσεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                titsataki last edited by

                                Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                                Επίσης, σε ποια αυτοκίνητα υπάρχει η αυτόματη διακοπή του κλιματισμού όταν 'οδηγούμε με το γκάζι στο 'πάτωμα''; Υπάρχει στο Astra H (τυχαίο παράδειγμα ) ;

                                ή στην Alfa 147 (άλλο τυχαίο παράδειγμα ), επειδή εγώ δεν καταλαβαίνω διαφορά απόδοσης...

                                Σε δυναμομετρηση ειδα 25 αλογα λιγωτερα στους τροχους με το κλιματισμο ανοιχτο και μετα κλειστο. Επισης οι θερμοκρασιες τους νερου και του λαδιου ηταν αυξημενες. Αποτελεσμα το αυτοκινητο οχι μονο εχασε σε απολυτη ιπποδυναμη αλλα επισης το μιγμα αερα βενζινης αλλαξε και το αυτοκινητο ειχε την ταση να χτυπαει λαφρα πυρακια. Αντε και μετα τραβαγε χρονισμο αντε και λιγο η βενζινη να μην ειναι η καλυτερη. Αν εχετε τουρμπατο και το κανει αυτο η πιθανοτητα να ψαχνετε για καινουργιο πιστονι (ενα, δυο ...) ειναι πολυ υψηλη. Συμβουλη απο τον tuner μου. Αν θελουμε να το σανιδωνουμε στους 40 βαθμους με το κιματισμο τερμα καλο θα ειναι να εχουμε την τσεπη ετοιμη για καινουργια μηχανη.

                                Νικος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cmarin last edited by

                                  Ο χρήστης titsataki έγραψε:

                                  Επίσης, σε ποια αυτοκίνητα υπάρχει η αυτόματη διακοπή του κλιματισμού όταν 'οδηγούμε με το γκάζι στο 'πάτωμα''; Υπάρχει στο Astra H (τυχαίο παράδειγμα ) ;

                                  ή στην Alfa 147 (άλλο τυχαίο παράδειγμα ), επειδή εγώ δεν καταλαβαίνω διαφορά απόδοσης...

                                  Σε δυναμομετρηση ειδα 25 αλογα λιγωτερα στους τροχους με το κλιματισμο ανοιχτο και μετα κλειστο. Επισης οι θερμοκρασιες τους νερου και του λαδιου ηταν αυξημενες. Αποτελεσμα το αυτοκινητο οχι μονο εχασε σε απολυτη ιπποδυναμη αλλα επισης το μιγμα αερα βενζινης αλλαξε και το αυτοκινητο ειχε την ταση να χτυπαει λαφρα πυρακια. Αντε και μετα τραβαγε χρονισμο αντε και λιγο η βενζινη να μην ειναι η καλυτερη. Αν εχετε τουρμπατο και το κανει αυτο η πιθανοτητα να ψαχνετε για καινουργιο πιστονι (ενα, δυο ...) ειναι πολυ υψηλη. Συμβουλη απο τον tuner μου. Αν θελουμε να το σανιδωνουμε στους 40 βαθμους με το κιματισμο τερμα καλο θα ειναι να εχουμε την τσεπη ετοιμη για καινουργια μηχανη.

                                  Νικος

                                  Είναι λογικό Νίκο να υπάρχουν αυτές οι απώλειες με a/c on! Εγώ παραπάνω αναφέρομαι στο αυτόματο σύστημα που όταν σανιδώσεις βγάζει off το a/c. Αυτή την διαφορά απόδοσης δεν καταλαβαίνω, πράγμα που σημαίνει ότι μάλλον δεν υπάρχει στο αυτοκίνητο μου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    gfon last edited by

                                    H αποδοση του κλιματσιτικου αυτοκινητου εχω διαβασει απο διαφορες πηγες οτι οντως η αποδοση τους ειναι αρκετα μεγαλη,~10000 εως ~20000 σχεδον οση η αποδοση ενος μεγαλου κλιματιστικου σπιτιου...αναλογα το αυτοκινητο βεβαια.....δεν μπορει να κανουν ολοι λαθος.

                                    Αυτο που γραφει περι 1,5 ιππου μαλλον πολυ λιγο μου φαινεται!!

                                    Τα περισσοτερα καινουργια αυτοκινητα εχουν συστημα οπου αποσυμπλεκουν τον κομπρεσορα οταν πατας βαθια το γκαζι...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Δυστυχώς δεν το έχουν όλα , λίγα είναι αυτά και μάλιστα μερικά καθυστερούν λίγο.

                                      Οσο για τις απώλειες .... πηγή AMS

                                      --------------- HP ........... HP a/c .......... Nm ............ Nm a/c

                                      Colt 1.1 ........ 82 .......... 76 .............. 114 ............. 100
                                      Colt 1.3 ........ 109 ......... 104 ........... 138 ............. 129
                                      Astra 1.4 ....... 92 .......... 78 ............. 124 ............. 107
                                      Astra 1.6 ....... 103 ........ 88 ............. 147 ............. 136
                                      Golf 2.0 ......... 149 ........ 143 ........... 196 ............. 182
                                      Golf GTi ......... 187 ........ 181 ........... 277 ............. 289 *
                                      Passat 1.6 ...... 123 ........ 115 ........... 159 ............. 150

                                      Το Astra έχει τις μεγαλύτερες απώλειες και φαίνονται και στο δρόμο.

                                      • Το turbo αργεί να πάρει στροφές λόγω αυξημένου φορτίου και κάνει στιγμιαίο overboost γι'αυτό και η μεγαλύτερη ονομαστική τιμή ... από εκεί και πάνω η καμπύλη είναι χειρότερη.
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gfon last edited by

                                        Παντως το avensis II , πρεπει μεσο του εγκεφαλου, να κανει πολυ καλη διαχειρηση του κλιματισμου, αλλιως δεν δικαιολογειται οτι δεν το νοιωθεις να κοβει καθολου... και δεν εχει και τα ατια, 130 εχει ολα κι ολα.

                                        Εν το μεταξυ η αποδοση του διζωνικου κλιματισμου ...αλασκα κυριολεκτικα λιγοτερο απο 24 βαθμους δεν τολμας να το βαλεις ..θα πιασεις παγο στο μαλλι.

                                        Θυμαμε πως εκοβε τι clio και μου ΄ρχονται γελια....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dpolal last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                          Ναι, οι άνθρωποι υπολογίζονται από 500-1000 BTU/HR (σε ηρεμία, όχι να σκάβουν) τώρα αυτό για το κάπνισμα δεν το καταλαβαίνω, μήπως εννοεί ότι λερώνουν και καταστρέφουν το κλιματιστικό, το εσωτερικό του αυτοκινήτου και την υγεία τους;

                                          Μήπως εννοεί ότι ο καπνός από τα τσιγάρα μπουκώνει το φίλτρο και μειώνεται η απόδοση;;;; (λέμε τώρα )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Δεν μπορείς να διαβάσεις αυτό το άρθρο σοβαρά, το ξαναείπαμε δεν κάνει.

                                            Για να γελάσουμε:
                                            'Επίσης, αν οι επιβάτες αυξηθούν, η θερμότητα των σωμάτων τους επιβαρύνει το έργο του κλιματισμού, ιδιαίτερα αν καπνίζουν.'

                                            Εάν οι επιβάτες (μπορεί και ο οδηγός?) επιδίδονται σε δραστηριότητες που απαιτούν έντονη σωματική προσπάθεια (και πολύ ιδρώτα ανάλογα με τη στάση) τότε επιβαρύνουν πολύ περισσότερο τον κλιματισμό από το να κάθονται ήσυχα στις θέσεις τους (και ας καπνίζουν).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 7 / 35
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr