-
Το αμαξακι μου κανει [url=http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid=11&carid=81&version=749]17270
-
[quote='BILL33']Το αμαξακι μου κανει [url=http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid=11&carid=81&version=749]17270
-
[quote='theos_larissa'][quote='BILL33']Το αμαξακι μου κανει [url=http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid=11&carid=81&version=749]17270
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
- Τέλη κυκλοφορία κοντά στα 360 ευρό.
- Πολύ μεγαλύτερα τα ασφάλιστρα στα 2000cc
- Κατανάλωση και ειδικά μέσα στην πόλη.
- Κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών.
Δεν είναι αρκετά σημαντικά για να μην αγοράσει κάποιος 2000cc? Αν το ψάξεις προσεκτικά θα δεις μεγαλες διαφορές σε σχεση με τα 1400 και 1600 κυβικά.
- 200 περισσότερα το χρόνο, 17 περίπου το μήνα
- άλλα 100 το χρόνο είναι η διαφορά περίπου.
- τίποτα δεν είναι απόλυτο. Εκτός μπορεί να είναι χαμηλότερη
- Πολλές φορές τα ανταλλακτικά είναι ίδια, ειδικά σε εταιρείες 'κανίβαλλους'
-
[quote='BILL33'][quote='theos_larissa'][quote='BILL33']Το αμαξακι μου κανει [url=http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid=11&carid=81&version=749]17270
-
Οπως και αν εχει τελος απο εμενα γιατι πρεπει να κατανταει κουραστικο για τους αλλους χρηστες.
Αν εισαι >33 τοτε ειμαι μικροτερος
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
- Τέλη κυκλοφορία κοντά στα 360 ευρό.
- Πολύ μεγαλύτερα τα ασφάλιστρα στα 2000cc
- Κατανάλωση και ειδικά μέσα στην πόλη.
- Κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών.
Δεν είναι αρκετά σημαντικά για να μην αγοράσει κάποιος 2000cc? Αν το ψάξεις προσεκτικά θα δεις μεγαλες διαφορές σε σχεση με τα 1400 και 1600 κυβικά.
- 200 περισσότερα το χρόνο, 17 περίπου το μήνα
- άλλα 100 το χρόνο είναι η διαφορά περίπου.
- τίποτα δεν είναι απόλυτο. Εκτός μπορεί να είναι χαμηλότερη
- Πολλές φορές τα ανταλλακτικά είναι ίδια, ειδικά σε εταιρείες 'κανίβαλλους'
Πράγματι τα πρόσθετα τέλη κυκλοφορίας στα 2000cc σε προδιαθέτουν μεν αρνητικά αλλά **17 ευρώ το μήνα **δεν είναι τίποτα μπροστά στα 5 ευρώ που κοστίζει η 'πόρτα' για το κάθε πήγαινε-έλα από Α.Ο. ή τα χρήματα που ξοδεύεις σε βενζίνη αν κάνεις αρκετές δεκάδες χιλιάδες χλμ κάθε χρόνο. Εξάλλου μια φορά παραπάνω να βγεις έξω για φαγητό κάθε μήνα, τα ξόδεψες! Απλά, είναι εκνευριστικό το ότι είναι 100% κερατιάτικα αφού με αυτά δεν αγοράζεις κάτι που δεν το έχεις ήδη πληρώσει (ή που το πληρώνεις μέσω των φόρων της βενζίνης που καταναλώνεις) - 'πολυτέλεια', 'επιδόσεις', επιβάρυνση του περιβάλλοντος, κ.α.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Πράγματι τα πρόσθετα τέλη κυκλοφορίας στα 2000cc σε προδιαθέτουν μεν αρνητικά αλλά **17 ευρώ το μήνα **δεν είναι τίποτα μπροστά στα 5 ευρώ που κοστίζει η 'πόρτα' για το κάθε πήγαινε-έλα από Α.Ο. ή τα χρήματα που ξοδεύεις σε βενζίνη αν κάνεις αρκετές δεκάδες χιλιάδες χλμ κάθε χρόνο. Εξάλλου μια φορά παραπάνω να βγεις έξω για φαγητό κάθε μήνα, τα ξόδεψες! Απλά, είναι εκνευριστικό το ότι είναι 100% κερατιάτικα αφού με αυτά δεν αγοράζεις κάτι που δεν το έχεις ήδη πληρώσει (ή που το πληρώνεις μέσω των φόρων της βενζίνης που καταναλώνεις) - 'πολυτέλεια', 'επιδόσεις', επιβάρυνση του περιβάλλοντος, κ.α.
κάπως έτσι είναι, για τα τέλη τα χουμε γράψει τόσες φορές με τρανταχτά παραδείγματα, όπως Fiesta SΤ των 19Κ, έναντι πχ CLK Cabrio 200 Kompressor
-
Εάν κάποιος -μη μίζερος πάντα-μπορεί να δώσει 25+ χιλιάρικα και να χαρεί ενα 2λιτρο αυτοκίνητο σιγά μην κολλήσει στα 375 ευρω το χρόνο που είναι τα τέλη.
Για ασφάλεια είναι γελοίες οι διαφορές. Για την 2λιτρη GT δίνω 31,4 ευρω παραπάνω το χρόνο απο την xantia 1600.Η κατανάλωση είναι λίγο αυξημένη σε σχέση με ενα 1600αρι (αλλά σε αποζημειώνει η ευχαρίστηση στην οδήγηση.
-
Θα ελεγα οτι τα 2000 ατμοσφαιρικα ταιριαζουν σε οποιον κανει παρα πολα χιλιομετρα το χρονο και που θελει να κρατησει το αυτοκινητο για πολλα χρονια.........διαφορετικα αν θες να χαρεις γκαζια και να το αλλαξεις σε 3-4 χρονια παιρνεις ενα 1.8 τουρμπο και το ξεσκιζεις μεχρι να γινει το μοτερ κουδουνιστρα ,μετα το πουλας σε κανα κοροιδο να τρεχει αυτο στα συνεργεια
Εγω προτιμω πετρελαιο τετρακινηση και αυτοματο αλλα ακομα δεν εχουν αλλαξει τη νομοθεσια.
Στο θεμα βενζινη σε εθνικο με το 2λιτρο και με λιγες στροφες θα καταναλωνεις σαν 1600 μη σου πω και λιγοτερο -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Εάν κάποιος -μη μίζερος πάντα-μπορεί να δώσει 25+ χιλιάρικα και να χαρεί ενα 2λιτρο αυτοκίνητο σιγά μην κολλήσει στα 375 ευρω το χρόνο που είναι τα τέλη.Αυτο παντως με τα τελη κυκλοφοριας βαση 'κυβικων' (=το κατεξοχην μετρο της 'πολυτελειας' - μη χεσω!) ειναι οντως ανασταλτικος παραγοντας μια και σε κανει (εμενα τουλαχιστον) να αισθανεσαι ολιγον τι κορόιδο. Δεν τα βρισκουμε στο δρομο τα λεφτα, καθε κατοσταρικο ειναι τοσες ωρες (ή ημερες) δουλειας.
Αν το καλοσκεφτουμε, ειναι σαν να μας βαζουν να πληρωνουμε διαφορετικο 'παγιο' αναλογα με το ...μοντελο του κινητου μας!!!
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Αυτο παντως με τα τελη κυκλοφοριας βαση 'κυβικων' (=το κατεξοχην μετρο της 'πολυτελειας' - μη χεσω!) ειναι οντως ανασταλτικος παραγοντας μια και σε κανει (εμενα τουλαχιστον) να αισθανεσαι ολιγον τι κορόιδο.
Καλως ή κακώς ετσι είναι τα πράγματα. Οπότε ή παίρνεις το αυτοκίνητο των 2000 κε που σου αρέσει και περνάς καλά μαζί του, ή λες 'δεν τα δίνω τα 375' , δεν παίρνω απο πείσμα το αυτοκίνητο που μου γουστάρει, δεν θα αισθάνομαι κορόιδο και καταλήγω σε μια 2η επιλογή.
Κατα τη γνώμη μου στη 2η περίπτωση δεν είναι το κράτος ο χαμένος αλλα αυτός που πήρε άλλο αυτοκίνητο απο αυτό που ΄θελε. Τον εαυτό του τιμωρεί και όχι το απρόσωπο κράτος.Εγω πάντος θα τα έδινα τα 375 προκειμένου να έχω αυτό που θέλω, και δεν θα άφηνα αυτό το χαζό νόμο να μου στερήσει μια χαρά
-
Οπως ειναι γνωστο και αναφερθηκε ποικιλλοτροπως, τα 2.0 ειναι πιο ακριβά από τα 1.8,χωρίς απαραίτητα να υπερτερουν σε επιδόσεις.
Φυσικα ο καθενας εχει το βαλλαντιο του και τις προτεραιοτητες του.Η ενσταση μου έγκειται σε καποια αυτοκινητα που ενώ δεν δινουν τιποτα παραπάνω από ένα καλό 1.8, φορτώνουν τον ιδιοκτήτη με όλα αυτα τα παραπανω έξοδα. -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Αυτο παντως με τα τελη κυκλοφοριας βαση 'κυβικων' (=το κατεξοχην μετρο της 'πολυτελειας' - μη χεσω!) ειναι οντως ανασταλτικος παραγοντας μια και σε κανει (εμενα τουλαχιστον) να αισθανεσαι ολιγον τι κορόιδο.
Καλως ή κακώς ετσι είναι τα πράγματα. Οπότε ή παίρνεις το αυτοκίνητο των 2000 κε που σου αρέσει και περνάς καλά μαζί του, ή λες 'δεν τα δίνω τα 375' , δεν παίρνω απο πείσμα το αυτοκίνητο που μου γουστάρει, δεν θα αισθάνομαι κορόιδο και καταλήγω σε μια 2η επιλογή.
Κατα τη γνώμη μου στη 2η περίπτωση δεν είναι το κράτος ο χαμένος αλλα αυτός που πήρε άλλο αυτοκίνητο απο αυτό που ΄θελε. Τον εαυτό του τιμωρεί και όχι το απρόσωπο κράτος.Εγω πάντος θα τα έδινα τα 375 προκειμένου να έχω αυτό που θέλω, και δεν θα άφηνα αυτό το χαζό νόμο να μου στερήσει μια χαρά
Ε καλά Χρήστο δεν θα αισθανθείς και τόσο κορόιδο εάν επιλέξεις τον 1800άρη της AR με τα 140 άλογα...
Eγώ προσωπικά αυτόν θα επέλεγα... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αυτο παντως με τα τελη κυκλοφοριας βαση 'κυβικων' (=το κατεξοχην μετρο της 'πολυτελειας' - μη χεσω!) ειναι οντως ανασταλτικος παραγοντας μια και σε κανει (εμενα τουλαχιστον) να αισθανεσαι ολιγον τι κορόιδο.
Καλως ή κακώς ετσι είναι τα πράγματα. Οπότε ή παίρνεις το αυτοκίνητο των 2000 κε που σου αρέσει και περνάς καλά μαζί του, ή λες 'δεν τα δίνω τα 375' , δεν παίρνω απο πείσμα το αυτοκίνητο που μου γουστάρει, δεν θα αισθάνομαι κορόιδο και καταλήγω σε μια 2η επιλογή.
Κατα τη γνώμη μου στη 2η περίπτωση δεν είναι το κράτος ο χαμένος αλλα αυτός που πήρε άλλο αυτοκίνητο απο αυτό που ΄θελε. Τον εαυτό του τιμωρεί και όχι το απρόσωπο κράτος.Εγω πάντος θα τα έδινα τα 375 προκειμένου να έχω αυτό που θέλω, και δεν θα άφηνα αυτό το χαζό νόμο να μου στερήσει μια χαρά
Ε καλά Χρήστο δεν θα αισθανθείς και τόσο κορόιδο εάν επιλέξεις τον 1800άρη της AR με τα 140 άλογα...
Eγώ προσωπικά αυτόν θα επέλεγα...κι ομως.Αν ειχες οδηγησει και τις 2 εκδοσεις οπως εγω τον 2000 θα επαιρνες.ΔΕΝ την σπρωχνει τη GT ο 1.8. Εδω με τον διλιτρο και ζοριζομαι.ειναι βαρυ το αυτοκινητο.Την θελει την παραπανω ροπη που δεν εχει ο 1.8.
Βεβαια, υπο αλλες συνθηκες ο 1.9 diesel της αλφα θα ηταν για μενα μονοδρομος -
Ο χρήστης eker123 έγραψε:
θες να χαρεις γκαζια και να το αλλαξεις σε 3-4 χρονια παιρνεις ενα 1.8 τουρμπο και το ξεσκιζεις μεχρι να γινει το μοτερ κουδουνιστρα ,μετα το πουλας σε κανα κοροιδο να τρεχει αυτο στα συνεργειαUrban Legend.Καποιοι εχουν 1.8Τ με 200.000 και δεν εχουν αλλαξει ουτε τουρμπινα.Τωρα αν παρεις το αυτοκινητο που ειχε ο Καταραμένος
-
σωστος ο tiger
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
θες να χαρεις γκαζια και να το αλλαξεις σε 3-4 χρονια παιρνεις ενα 1.8 τουρμπο και το ξεσκιζεις μεχρι να γινει το μοτερ κουδουνιστρα ,μετα το πουλας σε κανα κοροιδο να τρεχει αυτο στα συνεργεια
Urban Legend.Καποιοι εχουν 1.8Τ με 200.000 και δεν εχουν αλλαξει ουτε τουρμπινα.Τωρα αν παρεις το αυτοκινητο που ειχε ο Καταραμένος
120,000 εδώ και ακόμα αντέχει...... αλλά έχει ρίσκο η υπόθεση από δω και πάνω..... και να φανταστείς ότι είμαι ακόμα μαμά στα 150hp μετά από πέντε χρονια, άντεξα στον πειρασμό του εύκολου ανεβάσματος.....
-
cpp??!!
1.8t με 120k χιλιομετρα και ακομα ΜΑΜΑ????!!!!ξερεις τι προστιμο εχεις να φας?
απαγορευεται ανθρωπε μου αυτο που κανεις!!!!!!ελπιζω τουλαχιστον να σιγουρευτηκες κατα την 5ετια οτι το μοτερ ειναι καλο
υγ. για παραπανω απο προγραμμα, καλο ειναι να ριξεις και μια ματια στο μοτερ πλεον..
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
cpp??!!
1.8t με 120k χιλιομετρα και ακομα ΜΑΜΑ????!!!!ξερεις τι προστιμο εχεις να φας?
απαγορευεται ανθρωπε μου αυτο που κανεις!!!!!!ελπιζω τουλαχιστον να σιγουρευτηκες κατα την 5ετια οτι το μοτερ ειναι καλο
υγ. για παραπανω απο προγραμμα, καλο ειναι να ριξεις και μια ματια στο μοτερ πλεον..
Χιλιομετροφάγος και ότι πρέπει για τις προσπεράσεις σου (αν υποθέσουμε ότι κάνεις ένα ταξίδι με 140 η ευκολία που ανεβάζει μέχρι 200+ με την ίδια σχέση στο κιβώτιο μου θυμίζει 3 λιτρο)...... άκουγα διάφορα για ανεβάσματα αλλά δεν τα πολυεμπιστευομαι για να είμαι ειλικρινής...... άσε που φοβάμαι και λίγο στα πολλά γκάζια......
Θα αλλαχθεί αλλά δεν ξέρω τι να διαλέξω πλέον.... τα ψάχνω.... και μάλλον θα δοκιμάσω κανα τετρακίνητο....
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Αυτο παντως με τα τελη κυκλοφοριας βαση 'κυβικων' (=το κατεξοχην μετρο της 'πολυτελειας' - μη χεσω!) ειναι οντως ανασταλτικος παραγοντας μια και σε κανει (εμενα τουλαχιστον) να αισθανεσαι ολιγον τι κορόιδο.
Καλως ή κακώς ετσι είναι τα πράγματα. Οπότε ή παίρνεις το αυτοκίνητο των 2000 κε που σου αρέσει και περνάς καλά μαζί του, ή λες 'δεν τα δίνω τα 375' , δεν παίρνω απο πείσμα το αυτοκίνητο που μου γουστάρει, δεν θα αισθάνομαι κορόιδο και καταλήγω σε μια 2η επιλογή.
Κατα τη γνώμη μου στη 2η περίπτωση δεν είναι το κράτος ο χαμένος αλλα αυτός που πήρε άλλο αυτοκίνητο απο αυτό που ΄θελε. Τον εαυτό του τιμωρεί και όχι το απρόσωπο κράτος.Εγω πάντος θα τα έδινα τα 375 προκειμένου να έχω αυτό που θέλω, και δεν θα άφηνα αυτό το χαζό νόμο να μου στερήσει μια χαρά
Ε καλά Χρήστο δεν θα αισθανθείς και τόσο κορόιδο εάν επιλέξεις τον 1800άρη της AR με τα 140 άλογα...
Eγώ προσωπικά αυτόν θα επέλεγα...κι ομως.Αν ειχες οδηγησει και τις 2 εκδοσεις οπως εγω τον 2000 θα επαιρνες.ΔΕΝ την σπρωχνει τη GT ο 1.8. Εδω με τον διλιτρο και ζοριζομαι.ειναι βαρυ το αυτοκινητο.Την θελει την παραπανω ροπη που δεν εχει ο 1.8.
Βεβαια, υπο αλλες συνθηκες ο 1.9 diesel της αλφα θα ηταν για μενα μονοδρομοςΙσως έχεις δίκιο απλά κρίνοντας από το δικό μου που ζυγίζει 1250kg και αποδίδει 110hp νομίζω ότι το δικό σου με τα 1290kg και τους 140hp θα είναι μια χαρά...
Δίλιτρο αμάξι- Συμφέρει?