-
Ισως σύντομα να βρίσκονται στο grid 2 μονοθέσια της Huyndai F1 team. Η πολυνίκης oμάδα της Williams (ισως γιατί ο Frank τα πήρε με το θέμα των κινητήρων) ακούγεται οτι συνομιλεί με ομάδα Κορεατών που όπου ακούγεται οτι συμμετέχει και η Huyndai με τη Samsung.
http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=93143 -
Ισως σύντομα να βρίσκονται στο grid 2 μονοθέσια της Huyndai F1 team. Η πολυνίκης oμάδα της Williams (ισως γιατί ο Frank τα πήρε με το θέμα των κινητήρων) ακούγεται οτι συνομιλεί με ομάδα Κορεατών που όπου ακούγεται οτι συμμετέχει και η Huyndai με τη Samsung.
http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=93143 -
Ισως σύντομα να βρίσκονται στο grid 2 μονοθέσια της Huyndai F1 team. Η πολυνίκης oμάδα της Williams (ισως γιατί ο Frank τα πήρε με το θέμα των κινητήρων) ακούγεται οτι συνομιλεί με ομάδα Κορεατών που όπου ακούγεται οτι συμμετέχει και η Huyndai με τη Samsung.
http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=93143 -
Έχω κι εγώ μια πληροφορία πως ο Albers θα πάει διακοπές στην Σουηδία.
Πηγαίνω να ανοίξω topic...
-
Δε πα να κανεις οτι θέλεις, ποιος ασχολείται μαζί σου;
-
Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
Δε πα να κανεις οτι θέλεις, ποιος ασχολείται μαζί σου;Μόλις το έκανες
-
Ενδιαφέρουσα είδηση!
Μερικές σκέψεις όμως:
- Η Χιουντάι είχε οικονομικά προβλήματα στα Ράλι, στην Φ1 θα τα καταφέρει;
- Η Γουίλιαμς συνήθως είναι από τις πρωτοπόρες ομάδες. Φαίνεται περίεργο να κάνει μια συμφωνία που θα τους ρίξει σίγουρα κάποια χρόνια πίσω... Λέτε μετά την επίσης ιστορική Τύρελ να ήρθε η ώρα της;
- Η Χιουντάι δεν έκανε ανταγωνιστικά βήματα στα Ράλι, ακόμα και μετά από κάποια χρόνια παρουσίας. Στην Φ1 αυτό φαίνεται ακόμα πιο χρονοβόρο. Αξίζει;
- Ολόκληρη Τογιότα με τεράστια αγωνιστική διαφορά από την Χιουντάι, και αντίστοιχη οικονομική διαφορά ουσιαστικά ακόμα δεν έχει φέρει αξιόλογα αποτελέσματα. Γουίλιαμς - Χιουντάι σε τι βάθος χρόνου ελπίζουν;
Για να δούμε!!
-
Το περίεργο Γιώργο δεν θα ήταν να υπάρχει συμφωνία κινητήρων. Στην είδηση μαλλον αναφέρονται σε πλήρη εξαγορά της ομάδας. Τερμα η Williams. Μιλάμε για Huyndai κινητήρα-σασί. Ίσως οι Κορεάτες να αρκούνται απλώς στην παρουσία τους στο grid. Ακόμα κι αυτό είναι σημαντικό για να δείξουν οτι ενεργοποιούνται στην κορυφή των motorsports.
Γενικά πάντως πιστεύω ότι οποιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία (π.χ. Ηyundai) μπορεί να τα καταφέρει καλύτερα από ένα energy drink (Red Bull), αρκεί να αξιοποιήσει την υπάρχουσα τεχνογνωσία και προσωπικό της Williams. Ας μη ξεχνάμε ότι η Toyota ξεκίνησε απο το μηδέν. Η Williams όμως έχει αξιολογότατο υπόβαθρο.
Όλα αυτά βέβαια είναι φήμες και υποθετικές συζητήσεις. Θα δείξει που πάει το πράγμα. -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ενδιαφέρουσα είδηση!Μερικές σκέψεις όμως:
- Η Χιουντάι είχε οικονομικά προβλήματα στα Ράλι, στην Φ1 θα τα καταφέρει;
- Η Γουίλιαμς συνήθως είναι από τις πρωτοπόρες ομάδες. Φαίνεται περίεργο να κάνει μια συμφωνία που θα τους ρίξει σίγουρα κάποια χρόνια πίσω... Λέτε μετά την επίσης ιστορική Τύρελ να ήρθε η ώρα της;
Για να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου...
- Γιατί ποιός δεν έχει οικονομικά προβλήματα στο WRC? Εδώ από του χρόνου αποχωρούν οι Citronen, Peugeot, Ford
- Μετά το σασί του μονοθεσίου με το οποίο ο Βιλνέβ κατέκτησε το πρωτάθλημα το 1997 τί το πρωτοποριακό εμφάνισε? (αν κάνω λάθος διορθώστε γιατί μπορεί να έχω ξεχάσει κάτι πάνω σε αυτό)
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
2) Μετά το σασί του μονοθεσίου με το οποίο ο Βιλνέβ κατέκτησε το πρωτάθλημα το 1997 τί το πρωτοποριακό εμφάνισε? (αν κάνω λάθος διορθώστε γιατί μπορεί να έχω ξεχάσει κάτι πάνω σε αυτό)Τα τελευταία χρόνια καμιά ομάδα πλην της Ferrari δεν έχει να παρουσιάσει κάτι αξιόλογο. Ομώς αυτό δεν αρκεί για να διαγράψουμε όλη την ιστορία τους.
Η Williams συγκεκριμένα είχε την τελευταία αναλαμπή το 2003 όταν μετά το μέσο της χρονιάς είχε μακράν το καλύτερο μονοθέσιο. Πέραν αυτού όμως το να 'σβήσει' η Williams δεν είναι απλώς μία ακόμα ομάδα που αποχωρεί. Μαζί με τις Ferrari, McLaren και Lotus είναι όλη η ιστορία του σπορ. Οι μοναδικές ομάδες με διάρκεια στις επιτυχίες. Αυτό που λέμε στο ποδόσφαιρό 'βαριά φανέλα'. Και ήδη η μία έχει χαθεί.
Ωστόσο κατά τη γνώμη μου όσο ο Frank Williams βρίσκεται εν ζωή η Williams θα βρίσκεται στην Formula 1. Αυτός δεν είναι άλλωστε και ο λόγος που τα 'σπάσανε' με την BMV; -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
- Μετά το σασί του μονοθεσίου με το οποίο ο Βιλνέβ κατέκτησε το πρωτάθλημα το 1997 τί το πρωτοποριακό εμφάνισε? (αν κάνω λάθος διορθώστε γιατί μπορεί να έχω ξεχάσει κάτι πάνω σε αυτό)
Τα τελευταία χρόνια καμιά ομάδα πλην της Ferrari δεν έχει να παρουσιάσει κάτι αξιόλογο. Ομώς αυτό δεν αρκεί για να διαγράψουμε όλη την ιστορία τους.
Η Williams συγκεκριμένα είχε την τελευταία αναλαμπή το 2003 όταν μετά το μέσο της χρονιάς είχε μακράν το καλύτερο μονοθέσιο.Μετα το '97 που ανεφερε ο Theo, η McLaren ειχε αξιολογες χρονιες το 98, 99, 00 και 03. Το 03 ειδικα η Williams ηταν δυνατη σε 4-5 αγωνες αλλα σιγουρα οχι μακραν καλυτερη συνολικα στο 2ο μισο της χρονιας, και μια ματια σε αποτελεσματα, ταχυτερους γυρους κτλ. το επιβεβαιωνει αυτο.
-
Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
Γενικά πάντως πιστεύω ότι οποιαδήποτε αυτοκινητοβιομηχανία (π.χ. Ηyundai) μπορεί να τα καταφέρει καλύτερα από ένα energy drink (Red Bull)Μπα, για μένα δε λέει πολλά το από που προέρχεται η κάθε ομάδα για να κρίνω πόσο επιτυχημένη θα είναι. Το σημαντικότερο είναι τα φράγκα (και η Red Bull έχει άπειρα) και το να μπουν οι σωστοί άνθρωποι στις σωστές θέσεις. Η τεχνογνωσία αγοράζεται και συνήθως η τεχνολογία της Φ1 περνά στα αυτοκίνητα και όχι το ανάποδο, οπότε θεωρώ πως η Hyundai λίγο πλεονέκτημα θα έχει έναντι της Red Bull
Βέβαια, όλα αυτά είναι εικασίες, απλώς θέλω να πω πόσο ασήμαντο μου φαίνεται το αν οι ρίζες μιας ομάδας προέρχονται από την αυτοκινητοβιομηχανία ή όχι.
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Ενδιαφέρουσα είδηση!
Μερικές σκέψεις όμως:
- Η Χιουντάι είχε οικονομικά προβλήματα στα Ράλι, στην Φ1 θα τα καταφέρει;
- Η Γουίλιαμς συνήθως είναι από τις πρωτοπόρες ομάδες. Φαίνεται περίεργο να κάνει μια συμφωνία που θα τους ρίξει σίγουρα κάποια χρόνια πίσω... Λέτε μετά την επίσης ιστορική Τύρελ να ήρθε η ώρα της;
Για να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου...
- Γιατί ποιός δεν έχει οικονομικά προβλήματα στο WRC? Εδώ από του χρόνου αποχωρούν οι Citronen, Peugeot, Ford
- Μετά το σασί του μονοθεσίου με το οποίο ο Βιλνέβ κατέκτησε το πρωτάθλημα το 1997 τί το πρωτοποριακό εμφάνισε? (αν κάνω λάθος διορθώστε γιατί μπορεί να έχω ξεχάσει κάτι πάνω σε αυτό)
-
Σωστό, αλλά και όλοι λεφτά να μην έχουν, αυτοί πού θα βρούνε;
-
Πρωτοποριακά εμφάνισε αρκετά!!! (πχ περσινό εμπρός μέρος...)
Πρωτοπορία σε βαθμούς δεν πήρε! Σε αυτό όμως δεν φταίει τόσο η Γουίλιαμς, όσο η τελειότητα της Φεράρι. Και πάλι όμως κάποιες χρονιές είχε πάρα πολύ καλό μονοθέσιο (πχ οι πρώτες νίκες του Ραλφ, την ίδια χρονιά οι πολς του Μοντόγια, κλπ)
Και πάλι όμως, αν εξαιρέσουμε την Φεράρι που από το 99 παίζει σε δικό της πρωτάθλημα, ποια ομάδα θα έλεγες πρωτοπόρα;
Την Γουίλιαμς σαν ΣΤΑΘΕΡΗ δύναμη, την ΜακΛάρεν όποτε ξεκίναγε αγώνα χωρίς να γίνει φλαμπέ κατά τη διάρκεια, την Ρενώ τα ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ χρόνια, και έναν διάττοντα αστέρα της περσινής (κει μονο περσινής) ΜΠΑΡ.
Οπότε ενώ φέτος έχασαν τον μπούσουλα (χέρι χέρι με την Φεράρι...) μέχρι πρότινος ήταν σαφώς μια ΑΠΟ τις πρωτοπόρες ομάδες.
-
Το ενεργοποτό δεν φτιάχνει μονοθέσια με... ταυρίνη!!
Αγόρασε όλες τις εγκαταστάσεις και το προσωπικό της Τζάγκουαρ!!Δεδομένου του χρήματος που είχε ρίξει η Τζάγκουαρ υποδομή υπάρχει άριστη, αλλά δεν μπορούσαν να συντονιστούν. Από την άλλη η Ρεντ Μπουλ ήταν σε άλλες (παραπλήσιες) μορφές μηχανοκίνητου κάποια χρόνια, οπότε δε βλέπω γιατί να μην πετύχει!
Όπως πέτυχε και ο Τζόρνταν στην αρχή που μπήκε στην Φ1!
Μετά τα λεφτά ήταν πολλά και τα μωρά πληθωρικά, ξεμωράθηκε και το διέλυσε το μαγαζί.
Οπότε η Ρεντ Μπουλ την σωστή βάση την έχει. Σωστή οργάνωση δείχνει ως τώρα πως έχει. Αν κρατήσουν τα καλά τους και επενδύσουν σωστά λεφτά σε σωστούς τομείς για το μέλλον, τότε δεν βλέπω γιατί να μην τα πάνε καλά...
ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ θα πάρουν ποτέ πρωτάθλημα όσο έχουν πελατειακούς κινητήρες, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορούν να είναι ανταγωνιστικότεροι ορισμένων αυτοκινητοβιομηχανιών...Με μια αρκετά άμεση σύγκριση εγώ λέω πως την Φόρντ (την οποία ουσιαστικά αγόρασαν) την κέρδισαν κατά κράτος!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Μετά τα λεφτά ήταν πολλά και τα μωρά πληθωρικά, ξεμωράθηκε και το διέλυσε το μαγαζί.
lmao
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ενδιαφέρουσα είδηση!
Μερικές σκέψεις όμως:
- Η Χιουντάι είχε οικονομικά προβλήματα στα Ράλι, στην Φ1 θα τα καταφέρει;
- Η Γουίλιαμς συνήθως είναι από τις πρωτοπόρες ομάδες. Φαίνεται περίεργο να κάνει μια συμφωνία που θα τους ρίξει σίγουρα κάποια χρόνια πίσω... Λέτε μετά την επίσης ιστορική Τύρελ να ήρθε η ώρα της;
Για να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου...
- Γιατί ποιός δεν έχει οικονομικά προβλήματα στο WRC? Εδώ από του χρόνου αποχωρούν οι Citronen, Peugeot, Ford
- Μετά το σασί του μονοθεσίου με το οποίο ο Βιλνέβ κατέκτησε το πρωτάθλημα το 1997 τί το πρωτοποριακό εμφάνισε? (αν κάνω λάθος διορθώστε γιατί μπορεί να έχω ξεχάσει κάτι πάνω σε αυτό)
- Πρωτοποριακά εμφάνισε αρκετά!!! (πχ περσινό εμπρός μέρος...)
Πρωτοπορία σε βαθμούς δεν πήρε! Σε αυτό όμως δεν φταίει τόσο η Γουίλιαμς, όσο η τελειότητα της Φεράρι. Και πάλι όμως κάποιες χρονιές είχε πάρα πολύ καλό μονοθέσιο (πχ οι πρώτες νίκες του Ραλφ, την ίδια χρονιά οι πολς του Μοντόγια, κλπ)
Και πάλι όμως, αν εξαιρέσουμε την Φεράρι που από το 99 παίζει σε δικό της πρωτάθλημα, ποια ομάδα θα έλεγες πρωτοπόρα;
Την Γουίλιαμς σαν ΣΤΑΘΕΡΗ δύναμη, την ΜακΛάρεν όποτε ξεκίναγε αγώνα χωρίς να γίνει φλαμπέ κατά τη διάρκεια, την Ρενώ τα ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ χρόνια, και έναν διάττοντα αστέρα της περσινής (κει μονο περσινής) ΜΠΑΡ.
Οπότε ενώ φέτος έχασαν τον μπούσουλα (χέρι χέρι με την Φεράρι...) μέχρι πρότινος ήταν σαφώς μια ΑΠΟ τις πρωτοπόρες ομάδες.
Σταθερή η Williams ναι, δύναμη όμως όχι. Όχι τουλάχιστον με την έννοια του διεκδικητή τίτλου(εκτός από το 03'). Δύο νίκες την σεζόν δεν σε κάνουν πρωταθλητή.
Όσον αφορά την περσινή μπροστινή πτέρυγα εξαρτάται από τί εννοείς πρωτοποριακό Σαν σχέδιο ήταν κάτι πρωτότυπο αλλά όχι πρωτοποριακό αφού δεν απέδωσε. Τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω εγώ. -
αποψη μου ειναι οτι το πειραμα με ουιλιαμς bmw δεν πετυχε πολλα πραγματα...αν δεν πετυχαινε και τη μακλαρεν ψοφια...
Πωλείται η Williams; Πιθανός αγοραστής:---> Huyndai!?!?