-
Ανοίγω αυτό το τοπικ για να γράψει ο καθένας τις απόψεις του, τι νομίζει ότι πρέπει να κάνουν οι λέσχες,έτσι ώστε ένας αγωνιζόμενος,να μείνει ικανοποιημένος και να έυχαριστηθεί τον αγώνα
-
Ανοίγω αυτό το τοπικ για να γράψει ο καθένας τις απόψεις του, τι νομίζει ότι πρέπει να κάνουν οι λέσχες,έτσι ώστε ένας αγωνιζόμενος,να μείνει ικανοποιημένος και να έυχαριστηθεί τον αγώνα
-
Ανοίγω αυτό το τοπικ για να γράψει ο καθένας τις απόψεις του, τι νομίζει ότι πρέπει να κάνουν οι λέσχες,έτσι ώστε ένας αγωνιζόμενος,να μείνει ικανοποιημένος και να έυχαριστηθεί τον αγώνα
-
ΓΙΑ ΑΡΧΗ (ακόμη και αν ήταν το μοναδικό που θα μπορούσαν να κάνουν) ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ
ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΕΥΚΟΛΟ) Η ΜΗΧΑΝΑΚΙ (ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΥΚΟΛΟ) Η ΠΕΖΟΣ (ΔΥΣΚΟΛΟ) ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΕΠΙΦΕΡΟΝΤΑΣ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ.
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΠΟΝΤΑΙ.
-
Ασφάλεια και κόσμο
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Ασφάλεια και κόσμοκαιαιαιαιαιαιαι σεβασμό σε οποιαδήποτε συμμετοχή όχι μόνο στα 10 πρώτα πληρώματα
-
καταρχάς υπάρχουν τα βασικά που.... εννοείται οτι είναι τα ελάχιστα που πρέπει να καλύπτει επαρκώς μια διοργάνωση και υπάρχουν και τα... έξτρα.
πχ δε θα ξεχάσω το περυσινό ΔΕΘ με εκκίνηση το Σαββατόβραδο, φωτορυθμικά, μουσική και τον Παρταλιό να κάνει σπικαζ (να ποιον έπρεπε να έχει το ΟΑΚΑ !!!) και να πηγαίνουμε για ειδικές.... ε αυτά τα πράγματα που... δεν τα κάνεις σε κάθε αγώνα είναι που σου μένουν μετά.
προσοχή όμως. και ο Βόλος κάνει πάντα πολύ όμορφη εκκίνηση γιατί είναι πίτα στον κόσμο. αλλά αν την άλλη μέρα δεν είναι επαρκή τα 'βασικά' μέτρα τότε να τα βράσω τα ... έξτρα.
-
Λαστιχα,βενζινη και καλη διαθεση..
-
Κατ'αρχάς στις αναβάσεις να μας αφήνουν να πηγαίνουμε στα σερβις,πράγμα σχεδόν ανεφυκτο για τις περισσότερες του πρωταθλήματος λόγω του ότι δεν κυκλώνουν, Εξαίρεση αποτελεί αυτή της Κύμης με την οργάνωση και το Δήμο να παρέχει τα ΠΑΝΤΑ ! Στα ραλλύ να μην βάζουν αργά πληρώματα μπροστά από γρήγορους συνδιασμούς για ευνόητους λόγους και τέλος στην πίστα να μην συδιάζονται κατηγορίες και...κατηγορίες.(βλέπε Τρίπολη με Σπορτ1600 και Α0 στο ίδιο καζάνι)
Τέλος το παράβολο συμμετοχής να είναι αντίστοιχο της ομάδας και κλάσης του εκάστοτε αγωνιζόμενου. -
Ο χρήστης miz έγραψε:
Λαστιχα,βενζινη και καλη διαθεση..ναι αλλά επειδή είσαι ακόμα στην αρχή. και μένα τότε μόνο αυτά με νοιάζανε
-
..........οπως ολους μας.........
Τωωωρα και τι δεν χρειαζεται, μεχρι και χορηγος για τα εσωρουχα ,οταν το 2001 επιτρεποταν να τρεχεις χωρις φορμα.........
Η ξαφνικη αυξηση του κοστους στο ονομα της ασφαλειας,της βελτιωσης και αλλων, εχει γεωμετρικο ρυθμο ......... -
ΝΑ ΝΙΩΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΕΖΑΚΩΜΕΝΟ ΠΡΟΒΑΤΟ!!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ! -
Ο αγωνιζόμενος θέλει ασφάλεια,κόσμο, ΠΑΡΟΧΕΣ ότι και αν είναι αυτές(ακόμη και ένα ξενοδοχείο την παραμονή του αγώνα είναι σημαντικό γιά το 95% των αγωνιζομένων),αντιμετώπιση ίδια γιά όλους και το κυριότερο καλή διάθεση εκ μέρους των λεσχών(να μην μας βλέπουν μόνο σαν 350 ευρώ).
-
Ο χρήστης miz έγραψε:
Λαστιχα,βενζινη και καλη διαθεση..ΑΥΤΑ ΜΙΖ , ΤΑ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΑ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΙΑ ΛΥΣΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΣΠΑΣΕΙ , Ο ΚΑΘΕ ΑΛΗΤΑΡΧΗΣ ΛΕΣΧΙΑΡΧΗΣ , ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ............ -
Nομιζω οτι οι απαιτησεις αλλα και οι αναγκες αν θελετε,εξαρτουντε απο την εμπλοκη..Προς το παρον ουτε χορηγους ουτε λαστιχα ουτε φραγκα προς επενδυση (για αναβαθμιση στα σημεια) υπαρχουν αρα με τα παραπανω προσωπικα ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.. ..βεβαια συμφωνω οτι καποια θεμματα οπως πχ τα οργανωτικα ειναι εμφανεστατα σε ολους αυτο ομως ειναι σχετικο με προσωπα και καταστασεις οποτε, απ'την μια ισως να χρειαζεται η κριτικη ή η αναφορα σε καποια πραγματα ομως προτιμω την ανασκοπηση στο τελος καθε αγωνα και συγκεκριμενα (εκτος και αν υπαρχει κυνδινος για το πληρωμα αλλα κυριως για τους θεατες)..Βεβαια δεν μπορω να εχω ολοκληρομενη αποψη μιας και δεν εχω χιλιομετρα στην πλατη μου,απλα νομιζω οτι ειναι και θεμα 'φιλοσοφιας' του καθε αγωνιζομενου (εκτος των αλλων)..Αν θελετε κι απο μενα μια προταση με περισσοτερο 'βαθος',θα ηταν να μειωθει το παραβολο συμμετοχης..Οταν ομως ανεβαινει τοσο και οι συμμετοχες αντι να πεφτουν παραμενουν οι ιδιες ή αυξανονται,ε τοτε λογικο ειναι να αδιαφορουν γι'αυτους που παραπονιουντε,ετσι δεν ειναι?Αλλιως βρισκεις χορηγους και δεν σε νοιαζει τιποτα..
-
Λεφτά.
Τα άλλα (στους αγώνες) κατά βάση αγοράζονται... -
Ο χρήστης maleleni έγραψε:
Ασφάλεια και κόσμο
καιαιαιαιαιαιαι σεβασμό σε οποιαδήποτε συμμετοχή όχι μόνο στα 10 πρώτα π
ληρώματαΣυμφωνω απολυτα με τον φιλο maleleni σχετικα με τον σεβασμο σε ολα τα πληρωματα και να προσθεσω οτι ο σεβασμος καλο θα ειναι να προερχεται οχι μονο απ τους διοργανωτες αλλα κυριως απ την εθεα και τους τεχνικους εφορους της!
-
me aformh to prosfato attiko rally pisteyw oti kaneis apo toys diorganwtes agwnwn poy parakoloy8oyn to Forum den katafere na piasei to nohma aytoy toy topic poy siga siga paei sta azhthta
-
ΒΡΕ ΑΝΝΙΒΑ , ΡΑΚΗ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ , ΑΛΑΞΕ ΤΑ ΤΑ ΡΗΜΑΔΙΑ .
-
Κυριε Αναγνςστοπουλε, επιτελους γραφω ελληνικα αφου ειμαι σε νετ καφε.... Εκτως απο τροπετο αγωνιστικο εχω και τροπετο laptop αφου μετα απο αλλεπαληλες προσπαθειες να το φτιαξω και να γραφει και ελληνικα, κολλησε πολλους ιους και στο τελος εκαψε τοφοδοτικο.... Επομενως εφυγε στον τοιχο (αφου ειμαι ηρεμο παιδακι δεν μπορω να καταλαβω τι με επιασε ).....
Οποτε επαναλαμβανω και σε ελληνικα:
Με αφορμή το πρόσφατο ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ, πιστεύω ότι κάνεις απο τους διοργανωτές αγώνων που παρακολουθούν το forum, δεν κατάφερε να πιάσει το νόημα και τα γραφόμενα όλων τον οδηγών σε αυτό το topic, που σιγά-σιγά πάει στα αζήτητα....
ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ