-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Δρόμοι τριών λωρίδων υπάρχουν στην Ελλάδα. Στο Μπράλλο, στο Δομοκό και αλλού. Στη μεσαία λωρίδα επιτρέπεται η είσοδος για προσπέραση σε αυτούς που βρίσκονται στην ανηφόρα.
Γιάννης
Tετοιος δρόμος (με μία λωρίδα στην κατηφόρα και δύο στην ανηφόρα) υπάρχει και στην Χαλκιδική (Νικήτη-Πυργαδίκια ή κάτι τέτοιο) αλλά αυτό που υπάρχει στο εξωτερικό και στο οποίο αναφέρθηκαν τα παιδιά προηγουμένως είναι διαφορετικό. Εκεί η μεσαία λωρίδα χρησιμοποιείται και από τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. Δεν ξέρω κατα πόσο έχει επιτυχία στο εξωτερικό αλλά εδώ φοβάμαι οτι θα έκανε αρκετούς οδηγούς να παίζουν κορώνα γράμματα τη ζωή τους περισσότερο απ'οτι τώρα.
-
Προσωπικα,οτιδηποτε μου περιοριζει τις επιλογες στην οδηγηση,δεν το δεχομαι.Θελω να εχω εναλλακτικες...
-
Απαραιτήτως στηθαία μέχρι να φτιαχτουν οι δρόμοι και κυρίως στο ''καταραμένο'' πέταλο...
Αφου κάποιοι δεν έχουνε μυαλό να καταλάβουν ότι δεν πρέπει να προσπερνάνε σε επικύνδυνα σημεία γιατί πρέπει να παίρνουνε στο λαιμό τους και αθώα θύματα? Οι ''κάγκουρες'' τις προάλλες στο Μαλλιακό προκάλεσαν ατύχημα με 9 νεκρούς... έλεος πια...αφού είμαστε ανάξιοι να φτίαξουμε δρόμους αλλά και να προσαρμοστουμε στην υπάρχουσα κατάσταση τουλάχιστον ας μας περιορίσουν προσωρινά με τα στηθαία στα επικύνδυνα σημεία μήπως και σώσουμε καμιά ζωή.
Βe cool,be JAZZAKI!!! -
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Δρόμοι τριών λωρίδων υπάρχουν στην Ελλάδα. Στο Μπράλλο, στο Δομοκό και αλλού. Στη μεσαία λωρίδα επιτρέπεται η είσοδος για προσπέραση σε αυτούς που βρίσκονται στην ανηφόρα.Με εξαίρεση του Παπαδημητρίου μετά την εγκατάλειψη στην Παύλιανη και 3-4 που τον είχαν πάρει από πίσω και κατέβαιναν τον Μπράλο από τη λωρίδα ανάβασης. Κι αν ο Παπαδημητρίου το μάζευε στις στροφές και ξανάβγαινε στην επόμενη ευθεία, δεν έκαναν το ίδιο οι επίδοξοι μιμητές του...
αφού είμαστε ανάξιοι να φτίαξουμε δρόμους αλλά και να προσαρμοστουμε στην υπάρχουσα κατάσταση τουλάχιστον ας μας περιορίσουν προσωρινά με τα στηθαία στα επικύνδυνα σημεία μήπως και σώσουμε καμιά ζωή.
Τώρα που το σκέφτομαι και στον δρόμο για το χωριό μου δεν έχει διάζωμα. Να βάλουμε κι εκεί ένα παρακαλώ! Είμαστε σοβαροί;
-
Εάν το χωριό σου βρίσκεται στο οδικό άξονα που διασχίζει όλη την Ελλάδα και ο αριθμός των αυτοκινήτων που κινούνται εκει είναι ο ίδιος ΝΑΙ να βάλουν προστατευτικά μέσα.
-
Ψηφίζω ναι στο διαχωριστικό και απαγόρευση προσπεράσματος με αυστηρότατο πρόστιμο (γιατί θα βρεθεί ο κάφρος που θα επιχειρήσει προσπέραση από τη ΛΕΑ). Καλύτερα να φτάσω 10 και 20 λεπτά αργότερα παρά να μη φτάσω ποτέ. Γιατί ακόμα και πίσω από φορτηγό να κολλήσω περισσότερο με εκνευρίζει αυτός που κολλάει πίσω αριστερά (ή και δεξιά) για να προσπεράσει, θεωρώντας με ανίκανο να προσπεράσω κι ας είμαι πάνω σε στροφή με 2πλή γραμμή, παρά το φορτηγό.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Δρόμοι τριών λωρίδων υπάρχουν στην Ελλάδα. Στο Μπράλλο, στο Δομοκό και αλλού. Στη μεσαία λωρίδα επιτρέπεται η είσοδος για προσπέραση σε αυτούς που βρίσκονται στην ανηφόρα.
Με εξαίρεση του Παπαδημητρίου μετά την εγκατάλειψη στην Παύλιανη και 3-4 που τον είχαν πάρει από πίσω και κατέβαιναν τον Μπράλο από τη λωρίδα ανάβασης. Κι αν ο Παπαδημητρίου το μάζευε στις στροφές και ξανάβγαινε στην επόμενη ευθεία, δεν έκαναν το ίδιο οι επίδοξοι μιμητές του...
αφού είμαστε ανάξιοι να φτίαξουμε δρόμους αλλά και να προσαρμοστουμε στην υπάρχουσα κατάσταση τουλάχιστον ας μας περιορίσουν προσωρινά με τα στηθαία στα επικύνδυνα σημεία μήπως και σώσουμε καμιά ζωή.
Τώρα που το σκέφτομαι και στον δρόμο για το χωριό μου δεν έχει διάζωμα. Να βάλουμε κι εκεί ένα παρακαλώ! Είμαστε σοβαροί;
Όταν λέμε στα επικίνδυνα σημεία ενοούμε δρόμους 'οπως στο ''πέταλο'', Κόρινθου-Πάτρων σε κάποια σημεία , Θεσσαλονίκη-Καβάλα...κ.α δεν ενοοώ το κάθε κουτσοχώρι...
-
Υ.Γ. ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΗ ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ ΩΣ ΕΝΤΟΝΗ ΓΡΑΦΗ. ΑΠΛΑ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΔΕ ΓΡΑΦΕΙ ΜΙΚΡΑ
ΚΛΑΣΙΚΗ ΠΡΟΒΑΤΟΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ.(ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ) ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, Κ ΑΓΩΓΗ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΕΝΑ ΔΙΠΛΩΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΝΕ ΤΙ ΜΑΣ ΛΥΠΕΙ ΤΩΡΑ? ΑΑ ΤΟ ΤΣΟΠΑΝΟΣΚΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΑΚΙ ΜΑΣ ΑΠΤΟ ΚΟΠΑΔΙ. ΔΕΞΙΑ ΜΠΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΠΑΡΑ Ε ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΛΕΝΕ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΑΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΗ ΒΡΕΙ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΡΑΚΑΡΕΙ ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΘΑ ΣΦΗΝΩΘΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΠΑΡΑΣ ΚΑΙ ΝΤΑΛΙΚΑΣ.
ΕΝΙΩΣΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΣΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΜΑΛΙΑΚΟ ΑΛΛΑ ΕΝΙΩΣΑ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΝΑ ΚΟΡΔΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ. ΠΙΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ? ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ. ΥΠΗΡΞΑΝ ΒΕΒΑΙΑ Κ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ Κ ΑΚΡΟΣ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΙ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Κ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΑΥΤΟ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΤΥΧΗΜΑ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗ ΞΑΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. ΙΣΩΣ Η ΜΠΑΡΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΩΣ, ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ. -
Ο χρήστης stavrosbiologos έγραψε:
Όταν λέμε στα επικίνδυνα σημεία ενοούμε δρόμους 'οπως στο ''πέταλο'', Κόρινθου-Πάτρων σε κάποια σημεία, Θεσσαλονίκη-Καβάλα...κ.α δεν ενοοώ το κάθε κουτσοχώρι...Τα χωριά μου -και της μάνας μου και του πατέρα μου- είναι πάνω σε πολύ σημαντικές επαρχιακές αρτηρίες. Στην πρώτη περίπτωση μάλιστα το σπίτι βγαίνει χωρίς πεζοδρόμιο κατ' ευθείαν πάνω στον δρόμο όπου οι περαστικοί δεν κόβουν ποτέ λόγω του χωριού και οι ντόπιοι οδηγούν ακόμα πιο επικίνδυνα.
Η στατιστική δείχνει ότι τα λιγότερα θανατηφόρα ατυχήματα γίνονται στους εθνικούς δρόμους. Μόλις το 15%. Απλά ακούγονται άμα είναι πολύνεκρα...
Προστατευτικο Στηθαιο χωρις διαπλατυνση: Ναι ή Οχι