Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ο "Γεροντας" στο τιμονι της Φιατ?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ο "Γεροντας" στο τιμονι της Φιατ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    11
    112
    733
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Το προβλημα εχει να κανει με το οτι οι δισκοπλακες γινανε πολυ πιο μαλακες και τα τακακια πιο σκληρα. Για 2 λογους:

      1. Ετσι ωστε τα τακακια να εχουν μεγαλυτερη ζωη
      2. Ετσι ωστε τα τακακια να μην 'σφυριζουν' οταν ακουμπουν τους δισκους ιδιαιτερα οταν ειναι κρυα.

      Τεραστιο προβλημα με τα περισσοτερα αυτοκινητα οντως. Το εχει και με αλλα αυτοκινητα στο παρελθον οντως.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        titsataki last edited by

        Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
        Το προβλημα εχει να κανει με το οτι οι δισκοπλακες γινανε πολυ πιο μαλακες και τα τακακια πιο σκληρα. Για 2 λογους:

        1. Ετσι ωστε τα τακακια να εχουν μεγαλυτερη ζωη
        2. Ετσι ωστε τα τακακια να μην 'σφυριζουν' οταν ακουμπουν τους δισκους ιδιαιτερα οταν ειναι κρυα.

        Τεραστιο προβλημα με τα περισσοτερα αυτοκινητα οντως. Το εχει και με αλλα αυτοκινητα στο παρελθον οντως.

        Εχεις δικιο. Γιατι πολλοι αλλαζουν τους δισκους και βαζουν πιο καλης ποιοτητας και μετα βαζουν πολυ μεγαλης τριβης τακακια. Το αυτοκινητο σχεδον μεταμορωνεται αλλα το τι εμφανιζεται ειναι θορυβος και τα φρενα σφυριζουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          gavriil1 last edited by

          Ο χρήστης titsataki έγραψε:

          Το προβλημα εχει να κανει με το οτι οι δισκοπλακες γινανε πολυ πιο μαλακες και τα τακακια πιο σκληρα. Για 2 λογους:

          1. Ετσι ωστε τα τακακια να εχουν μεγαλυτερη ζωη
          2. Ετσι ωστε τα τακακια να μην 'σφυριζουν' οταν ακουμπουν τους δισκους ιδιαιτερα οταν ειναι κρυα.

          Τεραστιο προβλημα με τα περισσοτερα αυτοκινητα οντως. Το εχει και με αλλα αυτοκινητα στο παρελθον οντως.

          Εχεις δικιο. Γιατι πολλοι αλλαζουν τους δισκους και βαζουν πιο καλης ποιοτητας και μετα βαζουν πολυ μεγαλης τριβης τακακια. Το αυτοκινητο σχεδον μεταμορωνεται αλλα το τι εμφανιζεται ειναι θορυβος και τα φρενα σφυριζουν.

          Actually believe it or not τα φρενα του Λεξους αρχισαν να σφυριζουν. Το κανει μονο οταν ξεκινας (πριν προθερμανθουν δηλαδη) και μονο απο πολυ χαμηλες ταχυτητες (μεχρι και 5 μ/ω). Και believe it or not κατι τετοιο με κανει και νιωθω καλυτερα. Διοτι ξερω οτι η Λεξους προτιμισε την μεγαλη ζωη των δισκων/τακακια. Και αυτο ειναι το αυτοκινητο που θελω να κρατησω 4 χρονια και ετσι ξερω οτι δεν θα χρειαστω δισκους/τακακια μεχρι τοτε ακομη και με 70Κ μιλια στο τελος της περιοδου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            titsataki last edited by

            Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

            Το προβλημα εχει να κανει με το οτι οι δισκοπλακες γινανε πολυ πιο μαλακες και τα τακακια πιο σκληρα. Για 2 λογους:

            1. Ετσι ωστε τα τακακια να εχουν μεγαλυτερη ζωη
            2. Ετσι ωστε τα τακακια να μην 'σφυριζουν' οταν ακουμπουν τους δισκους ιδιαιτερα οταν ειναι κρυα.

            Τεραστιο προβλημα με τα περισσοτερα αυτοκινητα οντως. Το εχει και με αλλα αυτοκινητα στο παρελθον οντως.

            Εχεις δικιο. Γιατι πολλοι αλλαζουν τους δισκους και βαζουν πιο καλης ποιοτητας και μετα βαζουν πολυ μεγαλης τριβης τακακια. Το αυτοκινητο σχεδον μεταμορωνεται αλλα το τι εμφανιζεται ειναι θορυβος και τα φρενα σφυριζουν.

            Actually believe it or not τα φρενα του Λεξους αρχισαν να σφυριζουν. Το κανει μονο οταν ξεκινας (πριν προθερμανθουν δηλαδη) και μονο απο πολυ χαμηλες ταχυτητες (μεχρι και 5 μ/ω). Και believe it or not κατι τετοιο με κανει και νιωθω καλυτερα. Διοτι ξερω οτι η Λεξους προτιμισε την μεγαλη ζωη των δισκων/τακακια. Και αυτο ειναι το αυτοκινητο που θελω να κρατησω 4 χρονια και ετσι ξερω οτι δεν θα χρειαστω δισκους/τακακια μεχρι τοτε ακομη και με 70Κ μιλια στο τελος της περιοδου.

            Δεν ξερω πως κρατατε τα αυτοκινητα αλλα προσπαθω να τα κραταω τουλαχιστο 6-7 χρονια η και περισσοτερο. Στο Βολβο ημουν ειδικος να αλλαζω τα τακακια και του δισκους. Σε μια δυο ωρες το πολυ αλλαζα τα παντα. ( all four corners). Και επισης ειχα βρει ολα τα sites με τα ανταλακτικα.

            Νικος

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              gavriil1 last edited by

              Ο χρήστης titsataki έγραψε:

              Το προβλημα εχει να κανει με το οτι οι δισκοπλακες γινανε πολυ πιο μαλακες και τα τακακια πιο σκληρα. Για 2 λογους:

              1. Ετσι ωστε τα τακακια να εχουν μεγαλυτερη ζωη
              2. Ετσι ωστε τα τακακια να μην 'σφυριζουν' οταν ακουμπουν τους δισκους ιδιαιτερα οταν ειναι κρυα.

              Τεραστιο προβλημα με τα περισσοτερα αυτοκινητα οντως. Το εχει και με αλλα αυτοκινητα στο παρελθον οντως.

              Εχεις δικιο. Γιατι πολλοι αλλαζουν τους δισκους και βαζουν πιο καλης ποιοτητας και μετα βαζουν πολυ μεγαλης τριβης τακακια. Το αυτοκινητο σχεδον μεταμορωνεται αλλα το τι εμφανιζεται ειναι θορυβος και τα φρενα σφυριζουν.

              Actually believe it or not τα φρενα του Λεξους αρχισαν να σφυριζουν. Το κανει μονο οταν ξεκινας (πριν προθερμανθουν δηλαδη) και μονο απο πολυ χαμηλες ταχυτητες (μεχρι και 5 μ/ω). Και believe it or not κατι τετοιο με κανει και νιωθω καλυτερα. Διοτι ξερω οτι η Λεξους προτιμισε την μεγαλη ζωη των δισκων/τακακια. Και αυτο ειναι το αυτοκινητο που θελω να κρατησω 4 χρονια και ετσι ξερω οτι δεν θα χρειαστω δισκους/τακακια μεχρι τοτε ακομη και με 70Κ μιλια στο τελος της περιοδου.

              Δεν ξερω πως κρατατε τα αυτοκινητα αλλα προσπαθω να τα κραταω τουλαχιστο 6-7 χρονια η και περισσοτερο. Στο Βολβο ημουν ειδικος να αλλαζω τα τακακια και του δισκους. Σε μια δυο ωρες το πολυ αλλαζα τα παντα. ( all four corners). Και επισης ειχα βρει ολα τα sites με τα ανταλακτικα.

              Νικος

              Wow! Και μαστορας δηλαδη?

              Ναι, εγω δεν θελω να κραταω αυτοκινητο που εχει τελειωσει η εγγυηση του απο τον κατασκευαστη. Στην περιπτωση του Λεξους ειναι 4 χρονια ή 50Κ μιλια. Το ιδιο και με το Ακιουρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                titsataki last edited by

                Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                Το προβλημα εχει να κανει με το οτι οι δισκοπλακες γινανε πολυ πιο μαλακες και τα τακακια πιο σκληρα. Για 2 λογους:

                1. Ετσι ωστε τα τακακια να εχουν μεγαλυτερη ζωη
                2. Ετσι ωστε τα τακακια να μην 'σφυριζουν' οταν ακουμπουν τους δισκους ιδιαιτερα οταν ειναι κρυα.

                Τεραστιο προβλημα με τα περισσοτερα αυτοκινητα οντως. Το εχει και με αλλα αυτοκινητα στο παρελθον οντως.

                Εχεις δικιο. Γιατι πολλοι αλλαζουν τους δισκους και βαζουν πιο καλης ποιοτητας και μετα βαζουν πολυ μεγαλης τριβης τακακια. Το αυτοκινητο σχεδον μεταμορωνεται αλλα το τι εμφανιζεται ειναι θορυβος και τα φρενα σφυριζουν.

                Actually believe it or not τα φρενα του Λεξους αρχισαν να σφυριζουν. Το κανει μονο οταν ξεκινας (πριν προθερμανθουν δηλαδη) και μονο απο πολυ χαμηλες ταχυτητες (μεχρι και 5 μ/ω). Και believe it or not κατι τετοιο με κανει και νιωθω καλυτερα. Διοτι ξερω οτι η Λεξους προτιμισε την μεγαλη ζωη των δισκων/τακακια. Και αυτο ειναι το αυτοκινητο που θελω να κρατησω 4 χρονια και ετσι ξερω οτι δεν θα χρειαστω δισκους/τακακια μεχρι τοτε ακομη και με 70Κ μιλια στο τελος της περιοδου.

                Δεν ξερω πως κρατατε τα αυτοκινητα αλλα προσπαθω να τα κραταω τουλαχιστο 6-7 χρονια η και περισσοτερο. Στο Βολβο ημουν ειδικος να αλλαζω τα τακακια και του δισκους. Σε μια δυο ωρες το πολυ αλλαζα τα παντα. ( all four corners). Και επισης ειχα βρει ολα τα sites με τα ανταλακτικα.

                Νικος

                Wow! Και μαστορας δηλαδη?

                Ναι, εγω δεν θελω να κραταω αυτοκινητο που εχει τελειωσει η εγγυηση του απο τον κατασκευαστη. Στην περιπτωση του Λεξους ειναι 4 χρονια ή 50Κ μιλια. Το ιδιο και με το Ακιουρα.

                Υποθετω οτι αυτος ειναι ο καλυτερος τροπος να μην ανησυχεις για προβληματα. Τοτε τα κανεις lease τα αυτοκινητα σου;

                Αλλα τοτε παντα θα εχεις δοσεις αυτοκινητων. Σταματαει η μια και αρχιζει η αλλη. Αυτα μου δινουν αλλεργια μια και αντιπαθω αυτο που λεμε 'recurring payments'.

                Νικος

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  wantone last edited by

                  Ο χρήστης titsataki έγραψε:

                  Το προβλημα εχει να κανει με το οτι οι δισκοπλακες γινανε πολυ πιο μαλακες και τα τακακια πιο σκληρα. Για 2 λογους:

                  1. Ετσι ωστε τα τακακια να εχουν μεγαλυτερη ζωη
                  2. Ετσι ωστε τα τακακια να μην 'σφυριζουν' οταν ακουμπουν τους δισκους ιδιαιτερα οταν ειναι κρυα.

                  Τεραστιο προβλημα με τα περισσοτερα αυτοκινητα οντως. Το εχει και με αλλα αυτοκινητα στο παρελθον οντως.

                  Εχεις δικιο. Γιατι πολλοι αλλαζουν τους δισκους και βαζουν πιο καλης ποιοτητας και μετα βαζουν πολυ μεγαλης τριβης τακακια. Το αυτοκινητο σχεδον μεταμορωνεται αλλα το τι εμφανιζεται ειναι θορυβος και τα φρενα σφυριζουν.

                  Actually believe it or not τα φρενα του Λεξους αρχισαν να σφυριζουν. Το κανει μονο οταν ξεκινας (πριν προθερμανθουν δηλαδη) και μονο απο πολυ χαμηλες ταχυτητες (μεχρι και 5 μ/ω). Και believe it or not κατι τετοιο με κανει και νιωθω καλυτερα. Διοτι ξερω οτι η Λεξους προτιμισε την μεγαλη ζωη των δισκων/τακακια. Και αυτο ειναι το αυτοκινητο που θελω να κρατησω 4 χρονια και ετσι ξερω οτι δεν θα χρειαστω δισκους/τακακια μεχρι τοτε ακομη και με 70Κ μιλια στο τελος της περιοδου.

                  Δεν ξερω πως κρατατε τα αυτοκινητα αλλα προσπαθω να τα κραταω τουλαχιστο 6-7 χρονια η και περισσοτερο. Στο Βολβο ημουν ειδικος να αλλαζω τα τακακια και του δισκους. Σε μια δυο ωρες το πολυ αλλαζα τα παντα. ( all four corners). Και επισης ειχα βρει ολα τα sites με τα ανταλακτικα.

                  Νικος

                  Wow! Και μαστορας δηλαδη?

                  Ναι, εγω δεν θελω να κραταω αυτοκινητο που εχει τελειωσει η εγγυηση του απο τον κατασκευαστη. Στην περιπτωση του Λεξους ειναι 4 χρονια ή 50Κ μιλια. Το ιδιο και με το Ακιουρα.

                  Υποθετω οτι αυτος ειναι ο καλυτερος τροπος να μην ανησυχεις για προβληματα. Τοτε τα κανεις lease τα αυτοκινητα σου;

                  Αλλα τοτε παντα θα εχεις δοσεις αυτοκινητων. Σταματαει η μια και αρχιζει η αλλη. Αυτα μου δινουν αλλεργια μια και αντιπαθω αυτο που λεμε 'recurring payments'.

                  Νικος

                  πρέπει να είσαι αρκετά ενεργητικός για να αντέξεις σε αυτό τον ρυθμό (δόσεις για αυτοκίνητα, mortgage payments, cable/sat, DSL, cell phone, phone etc.=αμετρητοι λογαριασμοί). Και εγώ προτιμάω να μην έχω πολλά monthly payments.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    gavriil1 last edited by

                    Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                    Αλλα τοτε παντα θα εχεις δοσεις αυτοκινητων. Σταματαει η μια και αρχιζει η αλλη. Αυτα μου δινουν αλλεργια μια και αντιπαθω αυτο που λεμε 'recurring payments'.

                    Νικος

                    Οχι. Τα αγοραζω. Ποτε δεν εκανα leasing αυτοκινητο. Το ξεφορτωμα ειναι το δυσκολο ομως. Τελευταια εχω καλη εμπειρια απο το Carmax ομως.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gavriil1 last edited by

                      Ο χρήστης agisd έγραψε:
                      πρέπει να είσαι αρκετά ενεργητικός για να αντέξεις σε αυτό τον ρυθμό (δόσεις για αυτοκίνητα, mortgage payments, cable/sat, DSL, cell phone, phone etc.=αμετρητοι λογαριασμοί). Και εγώ προτιμάω να μην έχω πολλά monthly payments.

                      'ενεργητικός' ? Τι θελεις να πεις?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • W
                        wantone last edited by

                        Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                        πρέπει να είσαι αρκετά ενεργητικός για να αντέξεις σε αυτό τον ρυθμό (δόσεις για αυτοκίνητα, mortgage payments, cable/sat, DSL, cell phone, phone etc.=αμετρητοι λογαριασμοί). Και εγώ προτιμάω να μην έχω πολλά monthly payments.

                        'ενεργητικός' ? Τι θελεις να πεις?

                        Πρέπει να ψάχνεσαι συνεχώς, υποθέτω ότι ενας μεγάλο μέρος του μισθού σου πάει για να καλύψει τα έξοδα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          gavriil1 last edited by

                          Ο χρήστης agisd έγραψε:

                          πρέπει να είσαι αρκετά ενεργητικός για να αντέξεις σε αυτό τον ρυθμό (δόσεις για αυτοκίνητα, mortgage payments, cable/sat, DSL, cell phone, phone etc.=αμετρητοι λογαριασμοί). Και εγώ προτιμάω να μην έχω πολλά monthly payments.

                          'ενεργητικός' ? Τι θελεις να πεις?

                          Πρέπει να ψάχνεσαι συνεχώς, υποθέτω ότι ενας μεγάλο μέρος του μισθού σου πάει για να καλύψει τα έξοδα.

                          Γιαυτο δεν ειναι οι μισθοι? Για να καλυπτουν τα εξοδα?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            titsataki last edited by

                            φυσικα και ειναι αλλα σε καποια στιγμη ειναι βαρετο να πληρωνω τοκους στην τραπεζα. Κατα τα αλλα αμα τα κρατας για 3-4 χρονια και δεν σε νοιαζει να τα κανεις modify τοτε κανε ενα lease και ξεχνα το. Οποτε οταν τελειωνει τα δινεις μεσα και ξεκινας απο την αρχη. Χωρια που ειναι πιο φτηνα οι δοσεις. Βεβαια οπως λεεις και ο κουνιαδος μου: Nick you are weird. This is the American way. You make money anδ use your money. Cars are like any consumer goods. Use them and get rid of them. Μετα βεβαια μετα με λεει και φτωχοπου$#η

                            Νικος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gavriil1 last edited by

                              Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                              φυσικα και ειναι αλλα σε καποια στιγμη ειναι βαρετο να πληρωνω τοκους στην τραπεζα. Κατα τα αλλα αμα τα κρατας για 3-4 χρονια και δεν σε νοιαζει να τα κανεις modify τοτε κανε ενα lease και ξεχνα το. Οποτε οταν τελειωνει τα δινεις μεσα και ξεκινας απο την αρχη. Χωρια που ειναι πιο φτηνα οι δοσεις. Βεβαια οπως λεεις και ο κουνιαδος μου: Nick you are weird. This is the American way. You make money anδ use your money. Cars are like any consumer goods. Use them and get rid of them. Μετα βεβαια μετα με λεει και φτωχοπου$#η

                              Νικος

                              Ποτε δεν κρατησα δανειο αυτοκινητου πανω απο 2 χρονια. Τα πληρωνω γρηγορα και βαζω κατω οσο πιο πολλα μπορω ετσι ωστε το δανειο να ειναι μικροτερο. Το Ακιουρα ειναι ξεπληρωμενο. Στο Λεξους εχουν μηνει $10Κ. Θα τα πληρωσω μεχρι το τελος του χρονου αρχες του 2003.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 4
                              • 5
                              • 6
                              • 6 / 6
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr