-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αυτό το αυτοκίνητο μόνο με μία γενναία έκπτωση θα πιάσει...πόση θεωρείς το γενναία; Λόγω στοκ, υψηλών στόχων (τρομάρα τους ), ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων (σε σχέση με τα Α3 που πάνε 4-5 μήνες), μειωμένων πωλήσεων (και σε σχέση με Α3) μόλις περάσεις την πόρτα της έκθεσης για την 1, το 1000ρικο έκπτωση μάλλον το 'χεις
Ξεπουλάει το αφεντικό (γιατί δεν αγοράζει κανείς όμως; )
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αυτό το αυτοκίνητο μόνο με μία γενναία έκπτωση θα πιάσει...
πόση θεωρείς το γενναία; Λόγω στοκ, υψηλών στόχων (τρομάρα τους ), ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων (σε σχέση με τα Α3 που πάνε 4-5 μήνες), μειωμένων πωλήσεων (και σε σχέση με Α3) μόλις περάσεις την πόρτα της έκθεσης για την 1, το 1000ρικο έκπτωση μάλλον το 'χεις
Ξεπουλάει το αφεντικό (γιατί δεν αγοράζει κανείς όμως; )
Σωστό,αλλά ετοιμοπαράδοτο δεν είναι!
Ά και το χιλιάρικο παίζει και για τη νέα 3άρα,της οποίας η αίσθηση ποιότητας δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε (...ως αίσθηση πάντα,το τονίζω!)
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Πάντως στις αρχές του 2006 θα κυκλοφορίσει νέος 1600 κινητήρας με vavlvetronic, πάλι 115 ίππους αλλά περισσότερη ροπή (16,3). Ελπίζω να τοποθετηθεί και στην σειρά 1.
Εννοείς αυτόν με τη συνεργασία της PSA?
Κανένα link έχεις? -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
πόση θεωρείς το γενναία; Λόγω στοκ, υψηλών στόχων (τρομάρα τους ), ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων (σε σχέση με τα Α3 που πάνε 4-5 μήνες), μειωμένων πωλήσεων (και σε σχέση με Α3) μόλις περάσεις την πόρτα της έκθεσης για την 1, το 1000ρικο έκπτωση μάλλον το 'χειςΞεπουλάει το αφεντικό (γιατί δεν αγοράζει κανείς όμως; )
1000άρικο???? Τουλάχιστον 3000Ευρώ πρέπει...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ξεχνας τις επιδοσεις που ακομα και με αλλα 1600αρια, δεν τα βαζει... και τα περι ποιοτητας, χμμμ δεν θα το ελεγα. Υπαρχουν μερικα στην κατηγορια που προσφερουν αντιστοιχα καλη ποιοτητα (Golf, 147, A3, mazda 3 κλπ). Και εγω δεν λεω πως ειναι κακο αμαξι, απλα πολυ αργο στα 1.6 και πολυ ακριβο για το ολο πακετο που προσφερει.
Αν και δεν είναι αυτό το κυρίως θέμα,
**αντίστοιχη ποιότητα δεν προσφέρει ούτε η 147 ούτε το mazda3.
Σχεδόν αντίστοιχη το Golf, ελαφρώς καλύτερη το Α3 **
Έχεις σκεφτεί να δουλέψεις σε καμια αντιπροσωπεία της AUDI σαν κράχτης,σαν πωλητής κάτι τελοσπάντων...
-
Ο χρήστης isidoros έγραψε:
Πάντως στις αρχές του 2006 θα κυκλοφορίσει νέος 1600 κινητήρας με vavlvetronic, πάλι 115 ίππους αλλά περισσότερη ροπή (16,3). Ελπίζω να τοποθετηθεί και στην σειρά 1.
Εννοείς αυτόν με τη συνεργασία της PSA?
Κανένα link έχεις?Ναι αυτόν εννοώ.
το link
http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=2817&part=1 -
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Πάντως στις αρχές του 2006 θα κυκλοφορίσει νέος 1600 κινητήρας με vavlvetronic, πάλι 115 ίππους αλλά περισσότερη ροπή (16,3). Ελπίζω να τοποθετηθεί και στην σειρά 1.
Εννοείς αυτόν με τη συνεργασία της PSA?
Κανένα link έχεις?Ναι αυτόν εννοώ.
το link
http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=2817&part=1Δεν ξέρω αν θα τοποθετηθεί, αλλα αν το κάνουν θα απαξιωθεί εντελώς το υπάρχον μοντέλο (116i)..
Μήπως γι' αυτό έχουν αρχίσει τις εκπτώσεις που λέτε? -
Ο χρήστης isidoros έγραψε:
Δεν ξέρω αν θα τοποθετηθεί, αλλα αν το κάνουν θα απαξιωθεί εντελώς το υπάρχον μοντέλο (116i)..
Μήπως γι' αυτό έχουν αρχίσει τις εκπτώσεις που λέτε? :roll:Συμφωνώ, αλλά μήπως δεν έκανε το ίδιο η AUDI στο Α3 με τον FSI κινητήρα, ο οποίος διατέθηκε λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα του μοντέλου? Και από την άλλη θα είναι χαζό να διαθέτει η BMW έναν τόσο καλό 1600άρι κινητήρα και να μην εξοπλίζει την 1. Εγώ πάντως υποψιάζομαι ότι ίσως τοποθετηθεί απευθείας στην 3πορτη και coupe και ίσως με την ευκαιρία κάποιου facelift και στην 5πορτη. Ισως γι αυτό καθυστέρησε και η 3πορτη που ήταν αρχικά προγραμματισμένη για καλοκαίρι 2005
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Δεν ξέρω αν θα τοποθετηθεί, αλλα αν το κάνουν θα απαξιωθεί εντελώς το υπάρχον μοντέλο (116i)..
Μήπως γι' αυτό έχουν αρχίσει τις εκπτώσεις που λέτε?Συμφωνώ, αλλά μήπως δεν έκανε το ίδιο η AUDI στο Α3 με τον FSI κινητήρα, ο οποίος διατέθηκε λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα του μοντέλου? Και από την άλλη θα είναι χαζό να διαθέτει η BMW έναν τόσο καλό 1600άρι κινητήρα και να μην εξοπλίζει την 1. Εγώ πάντως υποψιάζομαι ότι ίσως τοποθετηθεί απευθείας στην 3πορτη και coupe και ίσως με την ευκαιρία κάποιου facelift και στην 5πορτη. Ισως γι αυτό καθυστέρησε και η 3πορτη που ήταν αρχικά προγραμματισμένη για καλοκαίρι 2005
Ναι έχεις δίκιο για την Audi, και γενικά πιστεύω ότι θα έπρεπε να εχουν τέτοιο προγραμματισμό ώστε να μην κάνουν τέτοιες ενέργειες.
Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν ο νέος 1600 θα είναι εξέλιξη του υπάρχοντος με προσθήκη valvetronic ή εντελώς καινούριος.
Και το βασικό ερώτημα είναι τι επίδραση θα έχουν όλα αυτά στο κόστος,
μια και μιλάμε για ένα μοντέλο που είναι ήδη πολύ ακριβό για την κατηγορία..
Θα το ακριβύνουν κι άλλο??Πάντως το link λέει ότι προορίζονται για το Mini, δεν ξέρω πόσο πιθανό είναι να τοποθετηθούν στη σειρά 1..
-
Ο χρήστης isidoros έγραψε:
Ναι έχεις δίκιο για την Audi, και γενικά πιστεύω ότι θα έπρεπε να εχουν τέτοιο προγραμματισμό ώστε να μην κάνουν τέτοιες ενέργειες.
Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν ο νέος 1600 θα είναι εξέλιξη του υπάρχοντος με προσθήκη valvetronic ή εντελώς καινούριος.
Και το βασικό ερώτημα είναι τι επίδραση θα έχουν όλα αυτά στο κόστος,
μια και μιλάμε για ένα μοντέλο που είναι ήδη πολύ ακριβό για την κατηγορία..
Θα το ακριβύνουν κι άλλο?? :roll: :roll:Πάντως το link λέει ότι προορίζονται για το Mini, δεν ξέρω πόσο πιθανό είναι να τοποθετηθούν στη σειρά 1..
Ναι δεν αναφέρεται πουθενά για σειρά 1. Γι' αυτό και γω είχα γράψει '...ελπίζω να τοποθετηθεί'. Πάντως παρά τις διαψεύσεις εγώ δεν θα το απέκλεια. Eίναι δυνατόν το mini να έχει καλύτερο κινητήρα από την 1?
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Ναι έχεις δίκιο για την Audi, και γενικά πιστεύω ότι θα έπρεπε να εχουν τέτοιο προγραμματισμό ώστε να μην κάνουν τέτοιες ενέργειες.
Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν ο νέος 1600 θα είναι εξέλιξη του υπάρχοντος με προσθήκη valvetronic ή εντελώς καινούριος.
Και το βασικό ερώτημα είναι τι επίδραση θα έχουν όλα αυτά στο κόστος,
μια και μιλάμε για ένα μοντέλο που είναι ήδη πολύ ακριβό για την κατηγορία..
Θα το ακριβύνουν κι άλλο??Πάντως το link λέει ότι προορίζονται για το Mini, δεν ξέρω πόσο πιθανό είναι να τοποθετηθούν στη σειρά 1..
Ναι δεν αναφέρεται πουθενά για σειρά 1. Γι' αυτό και γω είχα γράψει '...ελπίζω να τοποθετηθεί'. Πάντως παρά τις διαψεύσεις εγώ δεν θα το απέκλεια. Eίναι δυνατόν το mini να έχει καλύτερο κινητήρα από την 1?
έχει ήδη. Δεν έχει σημασία που δεν είναι της BMW ο κινητήρας
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Ναι δεν αναφέρεται πουθενά για σειρά 1. Γι' αυτό και γω είχα γράψει '...ελπίζω να τοποθετηθεί'. Πάντως παρά τις **διαψεύσεις **εγώ δεν θα το απέκλεια. Eίναι δυνατόν το mini να έχει καλύτερο κινητήρα από την 1?
Το έχει διαψεύσει η BMW?
-
Ο χρήστης isidoros έγραψε:
Ναι δεν αναφέρεται πουθενά για σειρά 1. Γι' αυτό και γω είχα γράψει '...ελπίζω να τοποθετηθεί'. Πάντως παρά τις **διαψεύσεις **εγώ δεν θα το απέκλεια. Eίναι δυνατόν το mini να έχει καλύτερο κινητήρα από την 1?
Το έχει διαψεύσει η BMW?
Όχι ακριβώς. Δεν το επιβεβαιώνει θα έπρεπε να γράψω για να είμαι πιο ακριβής. Αλλά ποιός θα επιβεβαίωνε κάτι τέτοιο??? Θα έθαβε αυτόματα το υπάρχον μοντέλο. Επίσης, δεν έχει κυκλοφορήσει και έκδοση 1.6 για την 3άρα ακόμα. Λέτε να περιμένουν και γι'αυτή τον νέο κινητήρα?
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Ναι δεν αναφέρεται πουθενά για σειρά 1. Γι' αυτό και γω είχα γράψει '...ελπίζω να τοποθετηθεί'. Πάντως παρά τις **διαψεύσεις **εγώ δεν θα το απέκλεια. Eίναι δυνατόν το mini να έχει καλύτερο κινητήρα από την 1?
Το έχει διαψεύσει η BMW?
Όχι ακριβώς. Δεν το επιβεβαιώνει θα έπρεπε να γράψω για να είμαι πιο ακριβής. Αλλά ποιός θα επιβεβαίωνε κάτι τέτοιο??? Θα έθαβε αυτόματα το υπάρχον μοντέλο. Επίσης, δεν έχει κυκλοφορήσει και έκδοση 1.6 για την 3άρα ακόμα. Λέτε να περιμένουν και γι'αυτή τον νέο κινητήρα?
Μα θα φοραει η νεα 3 τον 1.6 ή θα ξεκιναει απο πιο ψηλα και θα μεινει μονο για την σειρα 1 ??
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Μα θα φοραει η νεα 3 τον 1.6 ή θα ξεκιναει απο πιο ψηλα και θα μεινει μονο για την σειρα 1 ??
Μου φαινεται δύσκολο να μην βγεί και 1.6. Σε αγορές όπως η Ελληνική οι πωλήσεις της 1.6 είναι πολλές για να τις αγνοήσει κανείς. Και δεν μπορεί να καλυφθεί το κενό από την 1 γιατί είναι ένα διαφορετικό αμάξι που λόγω χώρων και design έχει σαν στόχο πιο νεανικό κοινό και όχι οικογενειάρχες που πιθανόν θα προτιμούσαν την 3άρα.
-
Κάνοντας μια σύντομη έρευνα στο internet για τα run-flat
στα λάστιχα με τα οποία εξοπλίζεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ η σειρά 1
μάλλον καταλήξω στο συμπέρασμα ότι τελικά μάλλον πρόκειται για
μειονέκτημα παρά για πλεονέκτημα!Χαρακτηριστικά αναφέρω:
- Σκληρότερα πλαϊνά με οτι συνεπάγεται αυτό
- Μπορούν μεν να κινηθούν χωρίς αέρα αλλά μετά ΔΕΝ είναι επισκευάσιμα,
πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να αντικατασταθεί με καινούριο το σκασμένο
ελαστικό και πιθανόν και το άλλο του ίδιου άξονα αν έχει πολλά km - Δεν μπόρεσα να καταλάβω αν η επισκευή τους είναι το ίδιο απλή με τα normal λάστιχα ή απαιτεί εξειδικευμένο προσωπικό/ εξοπλισμό
- Μεγαλύτερο βάρος από τα normal
Το κέρδος είναι η εξοικονόμηση χώρου (που στη σειρά 1 είναι ανεκμετάλλευτη αφού 330 λίτρα δεν είναι και σπουδαία χωρητικότητα χώρου αποσκευών) και βέβαια η ευκολία που έχεις να μην αλλάξεις λάστιχο τη στιγμή που θα σκάσει (με περιορισμό στα km όμως), τα οποία όμως νομίζω οτι δεν αντισταθμίζουν τα παραπάνω μειονεκτήματα.
Άλλες γνώμες-εμπειρίες για τα run-flat υπάρχουν? Έχει να προσφέρει κάτι περισσότερο η τεχνολογία αυτή και πως κρίνετε το ότι αποτελόυν υποχρεωτικό εξοπλισμό στη σειρά 1?
Η γνώμη μου είναι οτι θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον η δυνατότητα παραγγελίας με standard ελαστικά..
-
Ο χρήστης isidoros έγραψε:
Κάνοντας μια σύντομη έρευνα στο internet για τα run-flat
στα λάστιχα με τα οποία εξοπλίζεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ η σειρά 1
μάλλον καταλήξω στο συμπέρασμα ότι τελικά μάλλον πρόκειται για
μειονέκτημα παρά για πλεονέκτημα!Χαρακτηριστικά αναφέρω:
- Σκληρότερα πλαϊνά με οτι συνεπάγεται αυτό
- Μπορούν μεν να κινηθούν χωρίς αέρα αλλά μετά ΔΕΝ είναι επισκευάσιμα,
πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να αντικατασταθεί με καινούριο το σκασμένο
ελαστικό και πιθανόν και το άλλο του ίδιου άξονα αν έχει πολλά km - Δεν μπόρεσα να καταλάβω αν η επισκευή τους είναι το ίδιο απλή με τα normal λάστιχα ή απαιτεί εξειδικευμένο προσωπικό/ εξοπλισμό
- Μεγαλύτερο βάρος από τα normal
Το κέρδος είναι η εξοικονόμηση χώρου (που στη σειρά 1 είναι ανεκμετάλλευτη αφού 330 λίτρα δεν είναι και σπουδαία χωρητικότητα χώρου αποσκευών) και βέβαια η ευκολία που έχεις να μην αλλάξεις λάστιχο τη στιγμή που θα σκάσει (με περιορισμό στα km όμως), τα οποία όμως νομίζω οτι δεν αντισταθμίζουν τα παραπάνω μειονεκτήματα.
Άλλες γνώμες-εμπειρίες για τα run-flat υπάρχουν? Έχει να προσφέρει κάτι περισσότερο η τεχνολογία αυτή και πως κρίνετε το ότι αποτελόυν υποχρεωτικό εξοπλισμό στη σειρά 1?
Η γνώμη μου είναι οτι θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον η δυνατότητα παραγγελίας με standard ελαστικά..
Υπάρχει και ένα ακόμα βασικό μειονέκτημα που είναι το κόστος. Τα run-flat κοστίζουν ένα 20-30% ακριβότερα από τα κοινά λάστιχα και αυτό το πληρώνεις εκτός από την αρχικά αγορά και σε κάθε αλλαγή ελαστικών υποχρεωτικά από την στιγμή που το αμάξι δεν έχει ρεζέρβα.
Κατά τ'άλλα το πλεονέκτημα του να μην χρειαστεί ποτέ να αλλάξεις λάστιχο είναι πολύ σημαντικό (σκεφτείτε πόσο σπαστικό είναι όταν σου τύχει, ειδικά για γυναίκες δεν το συζητώ καθόλου) και επιπλέον λόγω των σκληρών πλαστικών αποφεύγονται τα κλαταρίσματα στο πλάι από κοφτερά πεζοδρόμια κλπ. Επίσης όσον αφορά το βάρος μην ξεχνάς ότι κερδίζεις το βάρος της ρεζέρβας.
Η δυνατότητα να το παραγγελίας χωρίς runflat δεν προσφέρεται γιατί δεν έχει προβλεφθεί χώρος για ρεζέρβα.
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Κάνοντας μια σύντομη έρευνα στο internet για τα run-flat
στα λάστιχα με τα οποία εξοπλίζεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ η σειρά 1
μάλλον καταλήξω στο συμπέρασμα ότι τελικά μάλλον πρόκειται για
μειονέκτημα παρά για πλεονέκτημα!Χαρακτηριστικά αναφέρω:
- Σκληρότερα πλαϊνά με οτι συνεπάγεται αυτό
- Μπορούν μεν να κινηθούν χωρίς αέρα αλλά μετά ΔΕΝ είναι επισκευάσιμα,
πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να αντικατασταθεί με καινούριο το σκασμένο
ελαστικό και πιθανόν και το άλλο του ίδιου άξονα αν έχει πολλά km - Δεν μπόρεσα να καταλάβω αν η επισκευή τους είναι το ίδιο απλή με τα normal λάστιχα ή απαιτεί εξειδικευμένο προσωπικό/ εξοπλισμό
- Μεγαλύτερο βάρος από τα normal
Το κέρδος είναι η εξοικονόμηση χώρου (που στη σειρά 1 είναι ανεκμετάλλευτη αφού 330 λίτρα δεν είναι και σπουδαία χωρητικότητα χώρου αποσκευών) και βέβαια η ευκολία που έχεις να μην αλλάξεις λάστιχο τη στιγμή που θα σκάσει (με περιορισμό στα km όμως), τα οποία όμως νομίζω οτι δεν αντισταθμίζουν τα παραπάνω μειονεκτήματα.
Άλλες γνώμες-εμπειρίες για τα run-flat υπάρχουν? Έχει να προσφέρει κάτι περισσότερο η τεχνολογία αυτή και πως κρίνετε το ότι αποτελόυν υποχρεωτικό εξοπλισμό στη σειρά 1?
Η γνώμη μου είναι οτι θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον η δυνατότητα παραγγελίας με standard ελαστικά..
Υπάρχει και ένα ακόμα βασικό μειονέκτημα που είναι το κόστος. Τα run-flat κοστίζουν ένα 20-30% ακριβότερα από τα κοινά λάστιχα και αυτό το πληρώνεις εκτός από την αρχικά αγορά και σε κάθε αλλαγή ελαστικών υποχρεωτικά από την στιγμή που το αμάξι δεν έχει ρεζέρβα.
Κατά τ'άλλα το πλεονέκτημα του να μην χρειαστεί ποτέ να αλλάξεις λάστιχο είναι πολύ σημαντικό (σκεφτείτε πόσο σπαστικό είναι όταν σου τύχει, ειδικά για γυναίκες δεν το συζητώ καθόλου) και επιπλέον λόγω των σκληρών πλαστικών αποφεύγονται τα κλαταρίσματα στο πλάι από κοφτερά πεζοδρόμια κλπ. Επίσης όσον αφορά το βάρος μην ξεχνάς ότι **κερδίζεις το βάρος της ρεζέρβας.
**Η δυνατότητα να το παραγγελίας χωρίς runflat δεν προσφέρεται γιατί δεν έχει προβλεφθεί χώρος για ρεζέρβα.Χάνεις όμως σε μη αναρτώμενο βάρος, που είναι πιο σημαντικό...
-
Αμα σου στραβώσει / σπάσει καμια ζάντα θέλω να δω τι θα κάνεις χωρίς ρεζέρβα.
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Αμα σου στραβώσει / σπάσει καμια ζάντα θέλω να δω τι θα κάνεις χωρίς ρεζέρβα.Ή όπου πας θα κουβαλάς επιπλεόν των απσκευών σου μια ρεζέρβα ανάγκης που θα έχεις αγοράσει μόνος σου (μαζί με όλα τα σχετικά) χάνοντας και χώρο στις αποσκευές, ή απλά θα πάρεις την οδική βοήθεια να έρθει να σε πάρει..
Δεν μπορώ να καταλάβω, τόσο φοβερό ήταν να έχουν βάλει και μια ρεζέρβα ανάγκης??
Πες πως ταξιδεύεις Κυριακή βράδυ και σου κλατάρει το λάστιχο.. Αντι να έχεις μια ρεζερβα και να τελειώνεις, περιμένεις να έρθουν να σε πάρουνε..
ΒΜW Σειράς 1: Η αναγέννηση της πίσω κίνησης?